quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Neuh, niet direct. Maar de suggestie werd gewekt dat iemand anders de schuld zou moeten dragen.
Helemaal niet!
Ik bedoelde te zeggen dat wanneer iemand Balkenende wil vermoorden omdat Balkie een slecht beleid voert, dan ligt de schuld bij die moordenaar. Niet bij Balkie, de regering of Paars.
Leer eens begrijpend lezen.
quote:De schuld van de moord of van het beleid? Rare fries, ipv dat je zelf je mouwen opstroopt en dat stukje a7 zelf aanlegt.
Op dinsdag 16 september 2003 18:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
Helemaal niet!
Ik bedoelde te zeggen dat wanneer iemand Balkenende wil vermoorden omdat Balkie een slecht beleid voert, dan ligt de schuld bij die moordenaar. Niet bij Balkie, de regering of Paars.
Leer eens begrijpend lezen.
quote:[Wile_E_Coyote-mode]
Op dinsdag 16 september 2003 16:39 schreef sizzler het volgende:
Tweede poging.De Reacties:
CDA-fractieleider Verhagen is goed te spreken over de Miljoenennota. Hij denkt dat het kabinet de juiste keuzes maakt om de verzorgingsstaat in stand te kunnen houden.Volgens Verhagen moet het kabinet de sociale partners tegemoetkomen als die de lonen matigen.
De VVD steunt de kabinetsplannen van harte.Fractievoorzitter Van Aartsen noemt het verstandig dat het kabinet forse maatregelen aankondigt om de economie er weer bovenop te helpen.Hij wil wel meer geld voor veiligheid.
D66 staat vierkant achter het kabinet. "Eindelijk komt er een einde aan de politieke onmacht",zegt Boris Dittrich.Oppositie boos over "uitverkoop"
Fractieleider Bos van de PvdA spreekt van een nietszeggende troonrede en een onfatsoenlijke miljoenennota. Het kabinet komt volgens Bos met keiharde maatregelen zonder enige onderbouwing. Bovendien "wordt nergens hoop geboden".
Volgens GroenLinks-leider Halsema kiest het kabinet voor de "opheffingsverkoop van de verzorgingsstaat".Balkenende en Zalm zien zich als de "stoerste binken van de Europese financiële klas".
SP-fractieleider Marijnissen voorspelt groot maatschappelijk verzet,dat zich niet tot de herfst zal beperken. Hij noemt de kabinetsmaatregelen "asociaal, onverantwoord en onbegrijpelijk".LPF:kabinet biedt geen oplossingen
De Miljoenennota biedt volgens de LPF geen oplossingen voor de grote problemen in Nederland.De wegen slibben nog steeds dicht,de criminaliteit kost de middenstand miljarden en de lasten voor de bedrijven blijven te hoog.
Het kabinet schiet tekort omdat ze de zwakke groepen in de kou laat staan, zegt de ChristenUnie.Bezuinigingen zijn nodig,maar er zijn ook extra uitgaven nodig "om de sociale kwaliteit van onze samenleving op peil te houden".
De SGP vindt het hoog tijd dat het kabinet de goede voornemens over normen en waarden in de praktijk brengt. Verder moet het gezin meer aandacht krijgen.Bonden laaiend over miljoenennota
Het CNV typeert de plannen van het kabinet als "draconisch".Volgens voorman Doekle Terpstra is het kabinet bezig op een harde manier Nederland te saneren.Hij heeft er weinig vertrouwen in dat de regering in overleg met de bonden de plannen nog zal afzwakken.
Het kabinet stuurt aan op een frontale botsing met de vakbeweging,voorspelt FNV-voorzitter De Waal.Het kabinet gaat met "de botte bijl" tekeer.Vooral de gewone mensen worden getroffen.
De militaire bond ACOM verwijt minister Kamp dat hij de voorkeur geeft aan "bommen en granaten" boven personeel. Hij wil duizenden militairen ontslaan.
quote:hehehe
Op dinsdag 16 september 2003 18:53 schreef pberends het volgende:[..]
[Wile_E_Coyote-mode]
![]()
ff serieus blijven, anders is het niveau van dit topic in gevaar
![]()
[Wile_E_Coyote-mode]
quote:Kijk. Dit soort reacties, het wegwuiven van reeel gevaar en de ogen sluiten voor bestaande problematiek, ongeacht wie daarbij goed of fout is want die discussie lost het probleem niet op, toont dus precies de houding die gevaar veroorzaakt.
Op dinsdag 16 september 2003 18:19 schreef Globalist het volgende:[..]
En wat mankeert eraan lieve schat?
quote:wees eens duidelijk dan valt er ook wat te discussieren!
Op dinsdag 16 september 2003 18:56 schreef Compressor het volgende:[..]
Kijk. Dit soort reacties, het wegwuiven van reeel gevaar en de ogen sluiten voor bestaande problematiek, ongeacht wie daarbij goed of fout is want die discussie lost het probleem niet op, toont dus precies de houding die gevaar veroorzaakt.
quote:Neen. Leuk mierenneuken, maar je weet dat die opmerking een dooddoener is.
Op dinsdag 16 september 2003 18:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Het volk heeft dus één mening?
quote:Weer 1. Je scoort hoog. Als je nu nog niet begrijpt waar het om gaat en/of met dooddoeners blijft komen dan valt er met jou over niets te discussieren, hoe graag jij daar zelf ook anders over denkt. Sorry.
Op dinsdag 16 september 2003 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
wees eens duidelijk dan valt er ook wat te discussieren!
quote:Jij suggereert anders dat het hele volk het niet eens is met het kabinet. We willen allemaal graag geld uitgeven, maar gelukkig zit er nu een "zuinig" kabinet. Je kunt wel alles op krediet gaan kopen, maar dan verdien je nog geen geld.
Op dinsdag 16 september 2003 18:58 schreef Compressor het volgende:[..]
Neen. Leuk mierenneuken, maar je weet dat die opmerking een dooddoener is.
quote:Wees dan eens duidelijk.
Op dinsdag 16 september 2003 19:00 schreef Compressor het volgende:[..]
Weer 1. Je scoort hoog. Als je nu nog niet begrijpt waar het om gaat en/of met dooddoeners blijft komen dan valt er met jou over niets te discussieren, hoe graag jij daar zelf ook anders over denkt. Sorry.
quote:Off topic, ik weet het, maar mag ik je vragen hoe oud je bent?
Op dinsdag 16 september 2003 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Jij suggereert anders dat het hele volk het niet eens is met het kabinet. We willen allemaal graag geld uitgeven, maar gelukkig zit er nu een "zuinig" kabinet. Je kunt wel alles op krediet gaan kopen, maar dan verdien je nog geen geld.
Op de voorpagina van het NRC:
"(..) waarin je niet alleen kijkt wat de overheid voor jou kan doen, maar naar wat je zelf kan betekenen voor de samenleving."
Waar heb ik dat eerder gehoord?
quote:Offtopic idd
Op dinsdag 16 september 2003 19:03 schreef Compressor het volgende:[..]
Off topic, ik weet het, maar mag ik je vragen hoe oud je bent?
quote:Pim's grote voorbeeld!!
Op dinsdag 16 september 2003 19:04 schreef Louis_Cyphre het volgende:
Wat mij opviel en ik even onder de aandacht wil brengen, is dat zijne excellentie meneer Balkenende schaamteloos plagiaat pleegt.Op de voorpagina van het NRC:
"(..) waarin je niet alleen kijkt wat de overheid voor jou kan doen, maar naar wat je zelf kan betekenen voor de samenleving."
Waar heb ik dat eerder gehoord?
Bezuinigen zal je nooit populair maken, maar wat moet moet. Economie draait om schaarste en herverdeling van middelen, je kunt twisten over waar je op moet bezuinigen (en of je wel moet bezuinigen).
Dat gebeurt dus nu volgens de inzichten van de regering waar wij met een meerderheid op hebben gestemd.
quote:Antwoord op de vraag svp? Anders weet ik voldoende.
Op dinsdag 16 september 2003 19:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Offtopic idd
![]()
Maar je weet dus niet verder te komen dan iedereen voor onwetende uit te maken?
quote:Waarom denk je dat leeftijd er iets toe doet?
Op dinsdag 16 september 2003 19:08 schreef Compressor het volgende:[..]
Antwoord op de vraag svp? Anders weet ik voldoende.
Wile is ook boven de 30
quote:Een woord: levenservaring
Op dinsdag 16 september 2003 19:09 schreef sizzler het volgende:[..]
Waarom denk je dat leeftijd er iets toe doet?
Wile is ook boven de 30
quote:Ja, je weet het sowieso al bij voorbaat. Er staan echter nog wat vragen van mijn kant in de rij...
Op dinsdag 16 september 2003 19:08 schreef Compressor het volgende:[..]
Antwoord op de vraag svp? Anders weet ik voldoende.
quote:Ach jee, en morgen de letter M in groep 3?
Op dinsdag 16 september 2003 19:10 schreef Compressor het volgende:[..]
Een woord: levenservaring
quote:Dat dus
Op dinsdag 16 september 2003 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ach jee, en morgen de letter M in groep 3?
quote:Dat dacht ik al. Waar blijf je met jouw beschouwing op het beleid?
Op dinsdag 16 september 2003 19:12 schreef Compressor het volgende:[..]
Dat dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |