quote:4 Non Tops - The Whole World In Our Hands (Party Mix)
Op maandag 15 september 2003 21:54 schreef Timmahz het volgende:
Hey,Weet iemand hoe dat nummer heet van I've got the hole world in my hands, de trance/dance versie?
Bvd,
quote:Ik ben geneigd te zeggen Cassius, maar ms is dat wel het origineel.
Op maandag 15 september 2003 22:00 schreef Cyber-Serafine het volgende:
Weet er iemand door wie de Techno/Trance versie van Sound of Violence geremixed is?EDIT: Ik hoorde de Techno/Trance versie een keertje op 538.
quote:je bent mijn held
Op maandag 15 september 2003 18:47 schreef Shogen het volgende:[..]
Donnie Darko - Gary Jules - Mad World
quote:Narcotic Thrust remix.
Op maandag 15 september 2003 22:00 schreef Cyber-Serafine het volgende:
Weet er iemand door wie de Techno/Trance versie van Sound of Violence geremixed is?EDIT: Ik hoorde de Techno/Trance versie een keertje op 538.
quote:Meer mixen zijn er niet
Op maandag 15 september 2003 22:33 schreef Cyber-Serafine het volgende:
Thanx, maar het was niet de juiste remix...
hoorde een paar uur geleden een lied op Keizerstad waarvan ik de titel ben vergeten. Ik kan em hier ook niet meer gaan zingen...had een hele mooie clip met allemaal mensen die als dieren geschminkt waren en die dan met z'n allen door de woestijn kropen enzo en na een tijdje gingen ze onder een waterval en in het water de schmink van zich af gingen wassen. Jullie kennen het lied allemaal, alleen wat was de titel ook alweer?
Kus Greetje
quote:
Op maandag 15 september 2003 21:20 schreef OmeRon het volgende:
Ik ben op zoek naar een 'muziekje' van een paar jaartjes terug. Ik kan echt niet meer op de naam komen. Maar wat ik nog heel goed weet is dat de 'videoclip' vol zat met biologische processen. Dus verschimmeling enzo. En het is best wel vage muziek.Kan iemand hier iets mee?
quote:Ik heb nu een toevoeging. Namelijk een klein geluidsfragmentje. Wie weet kunnen jullie me nu wel helpen.
Op maandag 15 september 2003 21:40 schreef OmeRon het volgende:[..]
Beetje chill-out muzak
quote:Tsjeezus, ik dacht ff dat me winamp bleef haperen...
Op maandag 15 september 2003 23:38 schreef OmeRon het volgende:[..]
[..]Ik heb nu een toevoeging. Namelijk een klein geluidsfragmentje. Wie weet kunnen jullie me nu wel helpen.
quote:klinkt als iets wat add (n) to x zou kunnen maken, maar daar ken ik de clips wel van en is het niet. Aphex twin misschien dan? Zijn/is er ook gek genoeg voor volgens mij. Verder kan ik je niet helpen...
Op maandag 15 september 2003 23:38 schreef OmeRon het volgende:[..]
[..]Ik heb nu een toevoeging. Namelijk een klein geluidsfragmentje. Wie weet kunnen jullie me nu wel helpen.
quote:Joh, dat is nog maar 100 keer gevraagd in deze topicreeks.
Op dinsdag 16 september 2003 00:19 schreef struiser_1 het volgende:
ik ben op zoek naar de titel van het nieuwste nummer van DJ Tiesto
Trouwens ook maar een matige productie, hij kan veel beter.
quote:was dat nieten oudje van Sunclub?
Op maandag 15 september 2003 23:10 schreef greetjeroelofs het volgende:
Hallo lieve mensen,hoorde een paar uur geleden een lied op Keizerstad waarvan ik de titel ben vergeten. Ik kan em hier ook niet meer gaan zingen...had een hele mooie clip met allemaal mensen die als dieren geschminkt waren en die dan met z'n allen door de woestijn kropen enzo en na een tijdje gingen ze onder een waterval en in het water de schmink van zich af gingen wassen. Jullie kennen het lied allemaal, alleen wat was de titel ook alweer?
Kus Greetje
quote:Sunchime van Dario G. ?
Hallo lieve mensen,hoorde een paar uur geleden een lied op Keizerstad waarvan ik de titel ben vergeten. Ik kan em hier ook niet meer gaan zingen...had een hele mooie clip met allemaal mensen die als dieren geschminkt waren en die dan met z'n allen door de woestijn kropen enzo en na een tijdje gingen ze onder een waterval en in het water de schmink van zich af gingen wassen. Jullie kennen het lied allemaal, alleen wat was de titel ook alweer?
Kus Greetje
quote:was dat niet een liedje van die alane ofzo (of hoe heette die kerel toch weer?), zo'n afrika gast?!
Kus Greetje
quote:Wes?
Op dinsdag 16 september 2003 01:08 schreef vosss het volgende:[..]
was dat niet een liedje van die alane ofzo (of hoe heette die kerel toch weer?), zo'n afrika gast?!
quote:ja die bedoel ik, die had toch zo'n nummer met allemaal geschminkte mensen enzo, of vergis ik me nu heel erg?!
Op dinsdag 16 september 2003 01:10 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
Wes?
quote:Ik ken de clip niet.
Op dinsdag 16 september 2003 01:12 schreef vosss het volgende:[..]
ja die bedoel ik, die had toch zo'n nummer met allemaal geschminkte mensen enzo, of vergis ik me nu heel erg?!
quote:Ik wel, maar de titel van het nummer niet, maar misschien heeft greetje roelofs er toch wat aan
Op dinsdag 16 september 2003 01:16 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
Ik ken de clip niet.
quote:Ja er waren toen 2 clips met geschminkt volk:
Op dinsdag 16 september 2003 01:17 schreef vosss het volgende:[..]
Ik wel, maar de titel van het nummer niet, maar misschien heeft greetje roelofs er toch wat aan
Die van Carnaval de Paris (voetballende, geschminkte kids) en Sunchyme. Allebei van Dario G. Die laatste was met die mensen geschminkt als dieren in de clip.
Wes (dikke Afrikaan) had een clip met een groepje van 6 dansende mensen (met ingestudeerde danspasjes, witte kleren etc.)
quote:hij heet summerjam
Op maandag 15 september 2003 19:46 schreef golfoog het volgende:
Ik weet de naam van dit plaatje nie
(tjek de sample)
http://www.wepsite.net/iamrick15/SUMMERJAM-zoek.mp3
alvast tnx
quote:Skunk Anansie - Hedonism
Op dinsdag 16 september 2003 01:44 schreef Kimske het volgende:
Hoorde net bij barend en van dorp een nummer van ene skin.. iets met 'still wnat you here tonight.. als ik op kazaa onder deze namen zoek, krijg ik niets... weet iemand hoe dat nummer heet???
quote:Artiest is idd. Wes, nummer heet Alane.
Kus Greetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |