abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13214479
Balkenende mag wel op gaan passen dat somige mensen hem niet gaan zien als een gevaar voor het land ! Hij zouw wel eens net zo kunnen eindigen als Fortuyn .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2003 @ 18:13:26 #127
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_13214503
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:12 schreef MMXMMX het volgende:
Balkenende mag wel op gaan passen dat somige mensen hem niet gaan zien als een gevaar voor het land ! Hij zouw wel eens net zo kunnen eindigen als Fortuyn .
V. Van der Graaf zit toch vast?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_13214887
Haten gaat me iets te ver, maar ik kan me behoorlijk ergeren aan bepaalde lui.
[b]Op vrijdag 19 september 2003 16:25 schreef Globalist het volgende:[/b][br]Wie regelt er ff een vliegtuigje met 'Balkenende en Zalm hebben gelijk' voor morgen? :P
pi_13215076
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 17:45 schreef gunhead het volgende:
[afbeelding]
Bas Van Der Vlies is heel erg christelijk, maar wel oprecht. In sociale kwesties komt hij vaak met aardige analyses.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 16 september 2003 @ 19:09:43 #130
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13215867
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:42 schreef DJ_senna het volgende:
Nee ik dan Balkenende!

Die vuile hielenlikker weet niet wat ie moet zeggen tegen Bush is gewoon een mietje en die staat aan het hoofd van ons Nederland het land met de kei en keiharde maatschappij waar iedereen met de gedachte ik ik ik loopt...

Nee Balkenende weg zou ik zeggen

Met Balkenende is het ende zoek!

In Vierhouten geïndoctrineerd?

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 16 september 2003 @ 19:13:40 #131
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13215983
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:12 schreef MMXMMX het volgende:
dan Neemt Maxime Verhagen het direct over. Dit lijkt me afdoende beveiliging

pi_13216172
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 10:22 schreef freud het volgende:
Die laatste actie van de SP was ook bijzonder dom. Demonstreren bij de AH omdat er bij AHOLD iemand een oprotpremie kreeg. Dan geef je wel erg duidelijk aan als partij dat je het niet helemaal snapt.
Ik denk dat jij het bent die de plank misslaat. Ahold heeft gewoon een beslissing genomen die slecht is gevallen bij het publiek.

En dus gaat een deel van dat publiek winkels van Ahold boycotten en dan is de AH de meest voor de hand liggende keuze.

pi_13216314
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:19 schreef DaveM het volgende:

[..]

En dus gaat een deel van dat publiek winkels van Ahold boycotten en dan is de AH de meest voor de hand liggende keuze.

En de mensen gaan dus naar de C1000 waar ze evenveel besteden als wat ze bij de AH zouden hebben besteed, en Ahold draait dan toch nog bijna dezelfde omzet.
[b]Op vrijdag 19 september 2003 16:25 schreef Globalist het volgende:[/b][br]Wie regelt er ff een vliegtuigje met 'Balkenende en Zalm hebben gelijk' voor morgen? :P
pi_13216368
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:23 schreef Globalist het volgende:

[..]

En de mensen gaan dus naar de C1000 waar ze evenveel besteden als wat ze bij de AH zouden hebben besteed, en Ahold draait dan toch nog bijna dezelfde omzet.

ik voel me gevleid dat je mijn webicon gebruikt
pi_13216369
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:13 schreef sjun het volgende:

[..]

http://www.maximeverhagen.nl/index2.html

hem bedoel je?

dinsdag 16 september 2003 @ 19:29:07 #136
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13216455
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:19 schreef DaveM het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het bent die de plank misslaat. Ahold heeft gewoon een beslissing genomen die slecht is gevallen bij het publiek.

Freud schreef over iets heel anders dan een boycot.
quote:
Die laatste actie van de SP was ook bijzonder dom. Demonstreren bij de AH omdat er bij AHOLD iemand een oprotpremie kreeg. Dan geef je wel erg duidelijk aan als partij dat je het niet helemaal snapt.
Een boycot betekent dat je je er juist niet laat zien. Je besteedt je centen elders terwijl je je bij een demonstratie juist wèl laat zien.

AHOLD bestaat uit meer dan AH. In Nederland bezit Ahold meer dan 2.300 winkels, waaronder marktleider Albert Heijn en de speciaalwinkels van Gall & Gall en Etos. Samen met Deli XL, Ahold's foodservice-onderneming in Nederland en België, bieden deze werkmaatschappijen klanten thuisbezorging via de internetservice van Albert. Ahold heeft een belang van 73% in Schuitema, de groothandel van bijbehorende supermarktonderneming C1000.

Mogelijk ligt het voor een SP-stemmer voor de hand om bij een buurtsuper je onvrede te uiten over een maatregel waartegen de lokale franciser niets kan ondernemen en waarop deze ook geen enkele invloed heeft. Ik vind het van weinig logica getuigen. Ik mag echter van een kudde schapen weinig kritiek jegens een van bovenaf voorgestelde actie verwachten. Wie niet enthousiast meedoet zou immers wel eens zijn of haar status in de groep kunnen verliezen... Dus doet men mee, houdt men bedenkingen (zo die al opkomen) voor zich en kan men na afloop onderling nog eens mooi verhalen over een (in eigen ogen) geslaagde samenkomst.

Een kleine hardwerkende middenstander wordt weer genaaid omdat de SP zo haar principes heeft. Zo scoort de SP natuurlijk moeilijk andere doelgroepen dan mensen onder op de maatschappelijke ladder voor wie het delen van maatschappelijk kapitaal een uiterste noodzaak is.

[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 16-09-2003 19:41]

pi_13216554
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:23 schreef Globalist het volgende:

[..]

Omzet wel (tenminste als iedere AH-klant naar de C1000 overstapt), maar wat dacht je van de winst?
  dinsdag 16 september 2003 @ 19:32:56 #138
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13216584
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:25 schreef pberends het volgende:

[..]

http://www.maximeverhagen.nl/index2.html

hem bedoel je?

Wat een klotewebsite zeg. Irritant grote ikonen, een irritante cursor en nogal basale kleurvlakken. Misschien heeft hij zijn website gesponsored gekregen door een lokale werkeloze websiteontwerpers opvang? (Waarmee dan meteen de vraag beantwoord is waarom deze mensen werkloos zijn).

Het gaat inderdaad wèl over dezelfde persoon.

pi_13216642
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:13 schreef sjun het volgende:

[..]

[afbeelding]

Gebruikt hij lipgloss
Of kwijlt ie?

Ik vraag me iig af waarom zn lip zo glimt...

Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
  dinsdag 16 september 2003 @ 19:40:31 #140
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13216823
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:34 schreef bondgirl het volgende:

[..]

Gebruikt hij lipgloss
Of kwijlt ie?

Ik vraag me iig af waarom zn lip zo glimt...

Als het over politiek gaat vraag ik me enkel af welke standpunten iemand uitdraagt. Zo vindt iedereen weer andere zaken belangrijk...
misschien moest hij wel een koortslip wegwerken met vette crême of is er iemand al te enthousiast aan het fotosoepen geweest...
pi_13216931
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:29 schreef sjun het volgende:

[..]

Freud schreef over iets heel anders dan een boycot.
[..]

[offtopic]
Je hebt gelijk. Ik dacht idd dat freud de boycot zelf aan de kaak stelde. Een demonstratie voor de AH-winkels is inderdaad een beetje raar.

Iemand boycot de AH wel of niet. Mensen die toch al naar de AH lopen moet je niet lastig vallen met hun keuze vóór de AH. Die overtuig je toch niet meer.

Maar de boycot op zich vind ik dus wel terecht. Alleen deel dan geen foldertjes uit voor de AH-winkels zelf.
[/offtopic]

pi_13219775
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:40 schreef sjun het volgende:

[..]

Als het over politiek gaat vraag ik me enkel af welke standpunten iemand uitdraagt. Zo vindt iedereen weer andere zaken belangrijk...
misschien moest hij wel een koortslip wegwerken met vette crême of is er iemand al te enthousiast aan het fotosoepen geweest...

Ik heb helemaal niet gezegd dat ik het niet met hem eens ben of dat ik hem 'haat' ofzo (maar eerlijk gezegd heb ik idd een hekel aan hem).
Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
  dinsdag 16 september 2003 @ 21:30:04 #143
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13220948
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 20:56 schreef bondgirl het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niet gezegd dat ik het niet met hem eens ben of dat ik hem 'haat' ofzo (maar eerlijk gezegd heb ik idd een hekel aan hem).

De chemie kan nu eenmaal niet altijd met iedereen goed zijn

Qua mening vind ik Maxime verhagen zo slecht nog niet. Kijk hier maar eens:
http://www.maximeverhagen.nl/dialoog1.html
en hier:
http://www.cda.nl/domains/cda/pages/kamerlid.asp?content=10000000000045_2_10000000001954&navid=10000000000724_10000000000232

pi_13447469
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 02:15 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Welke politicus haat je het meest?

Ik persoonlijk:

Ik denk dat "haat" bij Jaap de Hoop Geslijm nog niet eens de juiste emotie is... "Pity" lijkt mij meer op z'n plaats.

Wat een ruggegraatloze slijmbal, zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 25-09-2003 23:34]

Ars longa, vita brevis
pi_13447578
Ik denk niet dat voor mij haat een juiste benaming is. Dat is ook niet een goede emotie voor in de politiek.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 29 september 2003 @ 03:00:59 #146
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_13512641
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 15:11 schreef DaveM het volgende:
Haten is een groot woord, maar deze personen vind ik de ergste politici die er zijn:

1 Wim Kok
Arafat zoenen, de grenzen wijd openzetten, haatzaaien richting Pim Fortuyn, weigeren PF beveiliging te geven, bovendien is hij het toppunt van hypocrisie.

2 Thom "Achterhuis" de Graaf, die nu zonder blikken of blozen praat over het deporteren van Antillianen terwijl hij een jaar geleden nog waarschuwde voor deportaties van allochtonen als Fortuyn aan de macht zou komen.

3 Gerrit Zalm. draaikonterij, hypocrisie. kommaneukerij, mooiweer-prater. onder Paars 2 kadootjes uitdelen aan de rijken en nu weer weghalen bij de armen ipv bij iedereen.

Ik kan dit slechts (grotendeels) onderschrijven.
Heel sterk is ook 'Thom "Achterhuis" de Graaf'
'Thom "Achterhuis" de Graaf' heeft voor mij heel wat uit te leggen

Waar ik verder soms onpasselijk van wordt? Degenen die mij politiek het meest na staan:
Pieter Koenders met zijn lippendiensten aan het terrorisme van Arafat.
Bos, die niet met een serieus alternatief komt en daarmede laat zien dat hij niet helemaal eerlijk is.

Koranfascisme bedankt Islam
pi_13515690
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 15:11 schreef DaveM het volgende:

3 Gerrit Zalm. draaikonterij, hypocrisie. kommaneukerij, mooiweer-prater. onder Paars 2 kadootjes uitdelen aan de rijken en nu weer weghalen bij de armen ipv bij iedereen.

IK ben het zowaar eens een keer met je eens

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 29 september 2003 @ 11:28:36 #148
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_13515912
geen haat maar wel: ...jeukgevoelens....onpasselijk gevoel e.d.

(vele politici)

pi_13521659
quote:
Op donderdag 25 september 2003 22:59 schreef du_ke het volgende:
Ik denk niet dat voor mij haat een juiste benaming is. Dat is ook niet een goede emotie voor in de politiek.
Helemaal mee eens. Ik ben het met heel wat politici oneens en sommigen staan mij vierkant tegen. Maar haat is een domme en destructieve emotie die niets met politiek te maken zou moeten hebben. Die mensen doen gewoon hun werk.
Slaapt winter
en zomer
  maandag 29 september 2003 @ 17:19:22 #150
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_13524963
Hier ook geen haat. Ergenissen richting het irritante en populair gedrag van dhr. W. Bos.
120 km/u
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')