abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2003 @ 12:46:54 #1
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_13116332
Als ik mij met mijn dochter (3 mnd) op straat, in de supermarkt of waar dan ook begeef -en mijn vrouw is niet in de buurt!- word ik letterlijk besprongen door hordes vrouwen, die allemaal tegen dochterlief gaan staan kirren en dan vervolgens mij mij de wederwaardigheden van het baby's verzorgen willen doornemen.

Meestal zijn het van die Mien Dobbelsteen-achtige types, maar het komt ook regelmatig voor dat ik word aangesproken door dames die echt leuk zijn. Toen ik nog 'available' was, heb ik dit nooit meegemaakt. (Ja, op vakantie in Schotland, maar die dames waren niet bepaald leuk).

Overigens ben ik niet de enige jonge vader die ervaring heeft met bovengemiddelde belangstelling van het andere geslacht. Van vrienden met baby's hoor ik dezelfde verhalen.

Zijn er meer jonge vaders met deze ervaring? Wat vinden de dames ervan?

Master of my domain
  vrijdag 12 september 2003 @ 12:47:42 #2
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_13116351
gebruik je nu dat kind als versierpoging
aka Man-Mountain
pi_13116380
Ehm ik vind ze niet zo sexy, maar ja ik ben man en hetro
Altijd gaat alles goed! Ook al is dat niet zo
pi_13116403
Snap niet wat hier zo sexy aan moet zijn?

Loop je halfbloot ofzo?

zucht
  vrijdag 12 september 2003 @ 12:50:52 #5
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_13116426
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 12:47 schreef Doctor_Bara het volgende:
Ik zou niet durven! Ik was aanvankelijk ook helemaal niet op de hoogte van dit verschijnsel.

(Maar het is op zich wel geinig allemaal!)

Master of my domain
pi_13116473
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 12:47 schreef Doctor_Bara het volgende:
Nee, ik ken Koobus en hij is heel tevreden met zijn vrouw. Hij vraagt zich het gewoon af, meer niet, maar oook niet minder...
  vrijdag 12 september 2003 @ 12:53:53 #7
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_13116486
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 12:50 schreef Koobus het volgende:

[..]

Ik zou niet durven! Ik was aanvankelijk ook helemaal niet op de hoogte van dit verschijnsel.

(Maar het is op zich wel geinig allemaal!)

mij was dat wel bekend hoor, en vanuit de natuur gezien is t denk ik aantrekkelijk omdat je bewezen hebt dat je zaad werkt.
aka Man-Mountain
  vrijdag 12 september 2003 @ 12:54:01 #8
66672 Yvette21
Happy birthday mr President...
pi_13116489
Het zal wel aanspreken op een vrouwelijk oerinstinct ofzo.... een jonge man mét kind, dus die zal goed vruchtbaar zijn, én kan voor zijn kinderen zorgen = Bingo! :-)
pi_13116506
Ik op m'n 20ste sexy hoor toen had ik idd in de beginjaren wel meer aandacht van vrouwen dan daarvoor
pi_13116603
Ik knap juist af op kerels met een kind. Komt doordat ik totaal geen moederlijke gevoelens heb whatsoever, en dan meteen een scenario voor mn ogen zie dat dat kind van hem om het weekend over de vloer komt. No thanks ga geen kind van een ander opvoeden als ik ze nog niet eens moet van mijn eigen, of mijn eigen familie.
Doe mij maar een leuke ongebonden jongeman.
pi_13116752
Ik ken Koobus (en Solitarias zelve) toevallig ook al wat langer en met name de heer Solitarias overweegt serieus om een kinderzitje op zijn stoere racefiets te zetten, om zo de dames te imponeren.

Gaat hem dit lukken?

vrijdag 12 september 2003 @ 13:08:17 #12
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_13116802
Het schijnt dus dat moeder natuur bij de vrouwen heeft geregeld dat vrouwen gek zijn op mannen met kinderen omdat deze mannen reeds hebben bewezen zich voort te kunnen planten!

En aangezien een van de natuurlijk behoeftes voortplanten is, voelen ze zich dus sneller aangetrokken tot mannen met kinderen.

Kipsimpel!

[Dit bericht is gewijzigd door SignOTheTimes op 12-09-2003 13:08]

Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  vrijdag 12 september 2003 @ 13:08:49 #13
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_13116811

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_13116908
Is het niet zo dat er met jonge vaders lekker vrijblijvend geflirt kan worden omdat ze toch gebonden zijn, en dus niet kunnen toeslaan?
En dat is wel zo gemakkelijk als je gewoon even een flirt zonder consequenties wil.
A clean house is a sign of a wasted life.
  vrijdag 12 september 2003 @ 13:29:30 #15
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_13117264
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 13:08 schreef SignOTheTimes het volgende:
Het schijnt dus dat moeder natuur bij de vrouwen heeft geregeld dat vrouwen gek zijn op mannen met kinderen omdat deze mannen reeds hebben bewezen zich voort te kunnen planten!

En aangezien een van de natuurlijk behoeftes voortplanten is, voelen ze zich dus sneller aangetrokken tot mannen met kinderen.

Kipsimpel!

quote:
Op vrijdag 12 september 2003 13:13 schreef zwijntje het volgende:
Is het niet zo dat er met jonge vaders lekker vrijblijvend geflirt kan worden omdat ze toch gebonden zijn, en dus niet kunnen toeslaan?
En dat is wel zo gemakkelijk als je gewoon even een flirt zonder consequenties wil.
Voor beide voorbeelden is wel wat te zeggen. Het zal per vrouw verschillen.
Master of my domain
pi_13118998
mijn vriend schijnt er ook last van te hebben
  vrijdag 12 september 2003 @ 15:39:37 #17
66303 smiletessa
Mama van Femke en Sanne
pi_13120898
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 12:46 schreef Koobus het volgende:
Als ik mij met mijn dochter (3 mnd) op straat, in de supermarkt of waar dan ook begeef -en mijn vrouw is niet in de buurt!- word ik letterlijk besprongen door hordes vrouwen, die allemaal tegen dochterlief gaan staan kirren en dan vervolgens mij mij de wederwaardigheden van het baby's verzorgen willen doornemen.

Meestal zijn het van die Mien Dobbelsteen-achtige types, maar het komt ook regelmatig voor dat ik word aangesproken door dames die echt leuk zijn. Toen ik nog 'available' was, heb ik dit nooit meegemaakt. (Ja, op vakantie in Schotland, maar die dames waren niet bepaald leuk).

Overigens ben ik niet de enige jonge vader die ervaring heeft met bovengemiddelde belangstelling van het andere geslacht. Van vrienden met baby's hoor ik dezelfde verhalen.

Zijn er meer jonge vaders met deze ervaring? Wat vinden de dames ervan?

Dit schijnt ook zo te werken met puppies....
(of misschien nog wel erger... BABY betekent toch wel soort van BEZET, een puppy niet... )
pi_13190529
* Sc0rPi0n is ook een jonge vader, maar het is inderdaad zo dat er dames naar de wagen komen om ff te kijken.
Maar moet er bijzeggen dat ik nog geen tijd heb gehad om alleen met haar op stap te gaan.
Meestal gaan we met zijn 3-en naar de winkel enzo.

Verder is het (een ongeschreven wet ) dat puppy's en baby's een soort openbaar bezit zijn.

Loop je met je puppy door de stad dan wil iedereen heb aaien en dan van aaaaaahhhhh.
Met baby's ook zo. Iedereen steekt zijn kop maar in de wagen of nog erger gaat met zijn of haar bacterietengels in de wagen om de baby maar ff aan te raken.
Voor beide geldt, de eerste 2 dagen (reacties) zijn leuk omdat je zelf ook nog op een rose wolk zit, maar na die 2 dagen ben je het echt beu.

Ik wilde op een gegeven moment mensen (bijna) aanvliegen die zelf hun kop in de wagen staken en /of die kun (klein)kinderen zowat in de wagen duwden

Iedereen wil kijken, maar als ze een jaar is dan doen ze ook niet zo.

♥ K, N, R en F ♥
pi_13193898
Mijn eigenste vriendje als jonge vader zien, geeft hem een geheel nieuwe dimensie waar ik nog steeds niet op uitgekeken raak!
Sexy?

En hij schijnt op straat prettig oogcontact te hebben met vrouwelijk schoon, leuk toch!

Net zoals je overigens als moeder van jong grut leuke babbels hebt met mannen met kindjes, of mannen met een fiets met kinderzitje

Zolang er was is, is er leven.
pi_13193984
SCorpion, ik durf zelf niet, maar aai zo iemand die aan je kind zit zelf eens over de wang.
En dan hier verslag doen, please!!!!
Het lijkt me zo leuk, misschien toch zelf maar eens doen
Zolang er was is, is er leven.
pi_13194224
quote:
Op maandag 15 september 2003 20:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
* Sc0rPi0n is ook een jonge vader, maar het is inderdaad zo dat er dames naar de wagen komen om ff te kijken.
Maar moet er bijzeggen dat ik nog geen tijd heb gehad om alleen met haar op stap te gaan.
Meestal gaan we met zijn 3-en naar de winkel enzo.

Verder is het (een ongeschreven wet ) dat puppy's en baby's een soort openbaar bezit zijn.

Loop je met je puppy door de stad dan wil iedereen heb aaien en dan van aaaaaahhhhh.
Met baby's ook zo. Iedereen steekt zijn kop maar in de wagen of nog erger gaat met zijn of haar bacterietengels in de wagen om de baby maar ff aan te raken.
Voor beide geldt, de eerste 2 dagen (reacties) zijn leuk omdat je zelf ook nog op een rose wolk zit, maar na die 2 dagen ben je het echt beu.

Ik wilde op een gegeven moment mensen (bijna) aanvliegen die zelf hun kop in de wagen staken en /of die kun (klein)kinderen zowat in de wagen duwden

Iedereen wil kijken, maar als ze een jaar is dan doen ze ook niet zo.

Ja is inderdaad zo, begint al als je nog met een dikke buik rondloopt, vond ik zoooo irritant als vreemden/bekende gelijk op je buik afdoken! Heb het 1 keer gehad dat een oudere dame mijn wagen indook om mijn !!!slapende!!! baby onder zijn voetjes te kriebelen Ben toen best boos geworden en gevraagd of zij het prettig zou vinden als ze lekker lag te slapen door iemand onder je voeten gekriebeld te worden, is toch te zot voor woorden?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_13195751
Mijn vriendin had zoiemand een lel verkocht.

Want heb je eindelijk je kind in slaap en er zit iemand eraan , dan word je kind wakker en loop jij met een blèrend kind door de stad (en die mensen die ze 'even' wilden aanraken lopen dan hard weg)

Ook een leuke is dat mensen niet aan de kant gaan als je met je wagen loopt.
Alsof je met zo'n wagen heel makkelijk kan manouveren
Of van die mensen die denken nog even voor je wagen ergens naar binnen te gaan Jammer genoeg duwt deze papa dan net iets harder en hebben ze een wiel (hard) tegen hun (scheen)been.

Dan hoor je mij echt geen sorry zeggen hoor

Vriendin vult daarop aan :

Mensen die tegen de kinderwagen aanlopen en dan zo kijken van wie of wat raakt mij??? , dan zien ze een kinderwagen en dan kijken ze mij of mijn vriendin aan en wij dan: "Ja er ligt ook nog een kind in de kinderwagen! "

[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 15-09-2003 23:12]

♥ K, N, R en F ♥
pi_13200661
Misschien kunnen de ergernissen in Het grote 'Ouder(s)' ergernissen topic
Dan hier weer graag ontopic

Peet ging laatst boodschappen doen met Bram in de kinderwagen (normaalgesproken doen wij dat altijd samen maar het kwam zo uit). Hij had alleen sjans van ouwe omaatjes Die vonden het helemaal geweldig een vader boodschappen doen met de kinderwagen.

pi_13202609
Is het niet zo dat men maar denkt dat de aandacht voor hun is

Het is al duidelijk dat de dames alleen maar oog voor de kleine hebben hoor! Moederlijk instincten en zo.......denk ik

Anders moet ik eens beter opletten
Het is wel makkelijker/leuker om te flirten idd als je al getrouwd bent. Ook als man, omdat je er toch niet verder op in gaat.....Ik niet ieder geval

pi_13202660
is netzoiets als met een hond denk ik.
als vrouwen dat zien dan denken ze nou, als ie voor een hond (in dit geval baby) kan zorgen, dan kan ie dat ook vast goed voor een vrouw

Sletten zijn het allemaal, dat blijkt maar weer

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')