abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2003 @ 12:12:44 #126
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13494279
quote:
Op zondag 28 september 2003 12:03 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik vind 'm eigenlijk helemaal niet zo offtopic. Sowieso niet offtopic genoeg om 'm te verwijderen, er wordt bijvoorbeeld ook niet op gereageerd, dus het leidt ook niet af van de discussie die jij kennelijk wilt.

Aha. I see. Juist ja.. Oke...

Dus als het niet afleidt, is het niet off-topic?

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_13494374
quote:
Op zondag 28 september 2003 12:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee. Omdat het niet afleidt is is het niet noodzakelijk de hele post te verwijderen. Als ik elke post zou moeten verwijderen die niet helemaal binnen een bepaalde discussie past dan blijf ik bezig. Dat wil niet zeggen dat ik nooit verwijder, als het noodzakelijk is om een discussie te redden dan kan dat wel eens voorkomen.

Verder vraag ik me af hoe offtopic deze post is. De poster toont aan dat de topicstarter ook niet altijd even heilig is. Oftewel dat 'mede-users bashen' niet perse iets 'rechts' hoeft te zijn.

zondag 28 september 2003 @ 12:21:25 #128
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13494425
quote:
Op zondag 28 september 2003 12:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij hebt het over mensen die bashen op links.
Dan komt Akkersloot met een voorbeeld waar jij ook basht (volgens de definitie van Akkersloot).
Dus je kan spreken van relevantie, en is het dus niet echt offtopic.

En doordat er niemand op reageert, hoef je ook niet bang te zijn dat het nu opeens over jouw hypocriesie gaat, en dat het niet afleidt van je originele insteek over de kortzichtigheid van sommige rechte mensen.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 28 september 2003 @ 12:22:30 #129
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13494448
Ah, Kozzmic was toch online. Ik dacht ik help ff een handje omdat je er niet bent.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_13495379
lama

[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 28-09-2003 16:07]

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_13503991
quote:
Op zondag 28 september 2003 12:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nee. Omdat het niet afleidt is is het niet noodzakelijk de hele post te verwijderen. Als ik elke post zou moeten verwijderen die niet helemaal binnen een bepaalde discussie past dan blijf ik bezig. Dat wil niet zeggen dat ik nooit verwijder, als het noodzakelijk is om een discussie te redden dan kan dat wel eens voorkomen.

Verder vraag ik me af hoe offtopic deze post is. De poster toont aan dat de topicstarter ook niet altijd even heilig is. Oftewel dat 'mede-users bashen' niet perse iets 'rechts' hoeft te zijn.

Ik vond dat je je tot nu toe leuk ontwikkelde Kozzmic, maar dit valt me nou vies van je tegen.
pi_13510119
kan dit topic ook dicht? "Dierenactivisme behandelen als terrorisme" deel 2 het is puur opgestart om SCH te bashen en dat kan ook niet echt de bedoeling zijn .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13510233
quote:
Op zondag 28 september 2003 23:07 schreef du_ke het volgende:

kan dit topic ook dicht? "Dierenactivisme behandelen als terrorisme" deel 2 het is puur opgestart om SCH te bashen en dat kan ook niet echt de bedoeling zijn .

Flauwekul. Er wordt gewoon doorgegaan op de discussie in het eerste deel. En de Netwerk-uitzending op tv levert weer nieuwe discussiestof, aangezien de anarchistische basis van de milieuterroristen weer eens werd belicht.

SCH is beyond bashing. .

pi_13511355
Openingspost is inderdaad niet echt netjes, als ik het kort na opening had gezien dan had ik met een slotje verzocht om het op een normale wijze opnieuw te proberen. Maar inmiddels lijkt de discussie weer redelijk normaal te gaan.

Ik laat het vooralsnog open en ik kijk er morgenochtend nog wel even naar.

maandag 29 september 2003 @ 08:28:17 #135
66444 Lord_Vetinari
pi_13513143
quote:
Op zondag 28 september 2003 12:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dan mis je toch enigszins het punt van het hele topic. Mijn topic gaat niet over het bashen van mede-users, maar over het ongenuanceerd bashen op links als politieke stroming.
  maandag 29 september 2003 @ 08:28:56 #136
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13513150
quote:
Op zondag 28 september 2003 23:10 schreef DennisMoore het volgende:

Flauwekul. Er wordt gewoon doorgegaan op de discussie in het eerste deel. En de Netwerk-uitzending op tv levert weer nieuwe discussiestof, aangezien de anarchistische basis van de milieuterroristen weer eens werd belicht.

SCH is beyond bashing. .

Heb je mn mail nog gehad?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13513345
quote:
Op zondag 28 september 2003 23:55 schreef Kozzmic het volgende:
Openingspost is inderdaad niet echt netjes, als ik het kort na opening had gezien dan had ik met een slotje verzocht om het op een normale wijze opnieuw te proberen. Maar inmiddels lijkt de discussie weer redelijk normaal te gaan.
Toch blijft die openingspost vervelend, ik zou je toch willen vragen DM daar op aan te spreken. Ook omdat hij voortdurend suggereert dat ik achter de gewelddadige acties zou staan. Dat komt hem goed uit maar is natuurlijk niet het geval, dat beweer ik nergens, ook niet subtiel zoals hij stelt.
  maandag 29 september 2003 @ 09:50:53 #138
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13514045
quote:
Op maandag 29 september 2003 08:51 schreef SCH het volgende:
Toch blijft die openingspost vervelend
Och gut. .
  maandag 29 september 2003 @ 10:08:17 #139
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13514354
quote:
Op zondag 28 september 2003 23:55 schreef Kozzmic het volgende:
Openingspost is inderdaad niet echt netjes
Er is zoveel in dat topic niet netjes, zoals über-huiler Lord_Vetinari weer eens compleet off-topic komt janken over het vermeend affikken de Islam door mij en DM notabene (wat ook nog eens compleet niet waar is).

Boeiend.

maandag 29 september 2003 @ 10:09:49 #140
66444 Lord_Vetinari
pi_13514391
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:08 schreef Lithion het volgende:

[..]

Er is zoveel in dat topic niet netjes, zoals über-huiler Lord_Vetinari weer eens compleet off-topic komt janken over het vermeend affikken de Islam door mij en DM notabene (wat ook nog eens compleet niet waar is).

Boeiend.

Goh. Dus niet-ware dingen mogen wel gezegd worden als ze jou uitkomen (SCH steunt actief de harde aanslagen van de dierenactivisten), maar niet als ze op jou betrekking hebben (jij fikt de islam af)?

Dat heet 'een dubbele moraal er op na houden'.

maandag 29 september 2003 @ 10:15:20 #141
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13514488
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goh. Dus niet-ware dingen mogen wel gezegd worden als ze jou uitkomen (SCH steunt actief de harde aanslagen van de dierenactivisten), maar niet als ze op jou betrekking hebben (jij fikt de islam af)?
1. Ik onderbouw mijn uitspraken over de beweringen van SCH. Jij blaat maar wat in het wilde weg.
2. De Islam heeft helemaal NIETS te zoeken in dat topic.
3. Ik heb nergens beweerd dat SCH die aanslagen actief ondersteunt.

.

pi_13514492
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:08 schreef Lithion het volgende:
(wat ook nog eens compleet niet waar is).
  maandag 29 september 2003 @ 10:16:59 #143
66444 Lord_Vetinari
pi_13514516
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:15 schreef Lithion het volgende:

[..]

1. Ik onderbouw mijn uitspraken over de beweringen van SCH. Jij blaat maar wat in het wilde weg.
2. De Islam heeft helemaal NIETS te zoeken in dat topic.
3. Ik heb nergens beweerd dat SCH die aanslagen actief ondersteunt.

.

Je onderbouwt je uitspraken alleen maar met persoonlijke aanvallen en het krom uitleggen van SCH's redenatie.

De Islam gebruik ik als vergelijkingsmateriaal voor de wijze van discussiėren, niet als inhoudelijk topic

maandag 29 september 2003 @ 10:19:27 #144
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13514562
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je onderbouwt je uitspraken alleen maar met persoonlijke aanvallen en het krom uitleggen van SCH's redenatie.
Persoonlijke aanvallen? .
Goed wat jij wilt jongetje. .
quote:
De Islam gebruik ik als vergelijkingsmateriaal voor de wijze van discussiėren, niet als inhoudelijk topic
Heel fijn, maar dat topic gaat niet over de wijze van discussiėren, dus dat kun je fijn achterwege laten. Bovendien zou het je sieren eens WEL inhoudelijk te posten, want dat heb je tot nu toe nog geen moment gedaan, oh Lord_Vomare.
  maandag 29 september 2003 @ 10:19:55 #145
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13514571
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:15 schreef SCH het volgende:

. .
pi_13514833
quote:
Op maandag 29 september 2003 08:28 schreef robh het volgende:

Heb je mn mail nog gehad?

Jahoor. Ik mag van jou in OOG niet 'kibbelen' met SCH en ik mag niet langer zeggen dat een bepaalde kloon overduidelijk van hem is.

Waar in een topic discussie ophoudt, en 'gekibbel' begint, is natuurlijk vrij subjectief.

Er wordt door hem al vaker gesuggereerd dat er een 'vete' zou zijn, of zelfs 'georganiseerd bashgedrag'. Dat is natuurlijk volslagen lariekoek, en nergens op gebaseerd. SCH (en kloon) krijgen absoluut geen 'speciale behandeling'. Iedere user die veinst serieus te discussiėren, kan het in een discussie hard te verduren krijgen. En vooralsnog zie ik SCH niet als een soort BSB, om wie je enkel wat kunt glimlachen.

'Openingspost' van betreffend topic ging verder waar het vorige deel ophield, en lag helemaal in die lijn. Ik had de post liever gezien bķnnen het vorige deel, maar dat zat toevallig vol. Door nog even het nieuwsartikel uit het vorige deel te quoten, heb ik geprobeerd er een 'openingspost' van te maken. Dat de openingspost nu 'niet lief' is naar SCH, komt omdat er nogal wat ferme uitspraken van hem instaan, waarmee hij m.i. geweld in feite goedkeurt. Door dat zo duidelijk te stellen, wordt hij gedwongen om daarin een keuze te maken. Lithion maakt verderop ook een aantal zeer treffende vergelijkingen.

Het gehuil en gelieg van kloon Lord_Vetinari ga ik maar niet eens op in hier.

pi_13515563
Sjongejonge, jullie lijken wel een stel kleuters...
pi_13516144
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:11 schreef Kozzmic het volgende:
Inderdaad, ik ga snel naar mijn kinderdagverblijf
  maandag 29 september 2003 @ 12:24:04 #149
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13517182
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:34 schreef DennisMoore het volgende:

Jahoor.

Ok
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_13526471
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:11 schreef Kozzmic het volgende:
Bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')