quote:Go tell someone who gives a fuck......
Op zaterdag 20 september 2003 08:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
En mijn laatste post op dit forum als mezelf (ik ga verder onder mijn kloon):
Ik heb geen behoefte aan een hypocriet bedankjes-topic. Fok! komt me op dit moment zwaar mijn neus uit. Ik heb het laatste half jaar getracht een forum waar 60.000 users en meer elkaar proberen af te maken in de hand te houden. Modereer-acties in andere fora heb ik beperkt tot duidelijke baggertopics en dan niet eens zozeer vanwege bemoeizucht, maar puur vanwege de o zo schijnheilig volgehouden 'we moeten het forum leesbaar houden' instelling die in de crew heerst.
Het feit, dat je op discussies achter de schermen geen ja en amen zegt en het feit dat je je eigen manier van werken erop na houdt (die bovendien nog moet uitkristalliseren) en het feit, dat ik niet op een forum ben om door andere users voor alles en nog wat uitgemaakt te worden als ik een opmerking maak terwijl ik een kleurtje heb, maakt je geen slechte mod. Dat de crew daar niet mee om kan gaan, tja, dat is het probleem van de crew.
Overigens is ook de manier waarop dit hele gedoe afgehandeld is een poppenkast van het zuiverste water. Je krijgt als mod een mogelijkheid te reageren in de crewfora. Ja. Nou, dat heeft net zoveel nut als proberen water de kraan in te laten stromen. Totaal niet, dus.
Ik heb het modden met plezier gedaan. De samenwerking met Kozzmic is, vanuit mijn oogpunt, altijd goed geweest. jammer dat de laatste dagen eigenlijk het plezier van het hele voorafgaande half jaar vergald hebben. Ik mag hopen, dat de nieuwe POL-mod een wat volgzamer typje is dan ik, anders hebben jullie over 3 maanden dit zelfde probleem.
Vaarwel allemaal
quote:Triest zo na te trappen zeg
Op zaterdag 20 september 2003 08:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Huil mekker
Die gozer heeft z'n best gedaan, en zich vrijwillig ingezet voor Fok!
Dat z'n acties niet werden gewaardeerd kan ik begrijpen, maar ik kan zijn frustraties ook wel begrijpen waardoor ie zo ging posten.
quote:wel stoer om dat als laatste post te zetten en dan stiekem onder een kloon verder te gaan...
Op zaterdag 20 september 2003 19:34 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Triest zo na te trappen zeg
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 19:35 schreef gelly het volgende:
De reacties hier zijn wel weer typerend voor de problemen in POL en OOG.Die gozer heeft z'n best gedaan, en zich vrijwillig ingezet voor Fok!
Dat z'n acties niet werden gewaardeerd kan ik begrijpen, maar ik kan zijn frustraties ook wel begrijpen waardoor ie zo ging posten.
Helemaal mee eens, ik vind het ronduit tragisch (en vooral zielig) om te zien dat mensen zo vreselijk de behoefte hebben om iemand na te trappen.
Ok, je was het niet met 'm eens. Ok, je vond 'm misschien niet aardig. Maar om hele kuddes lieden iemand op deze manier zo vreselijk af te zeiken, geeft op zich wel aan waarom Wile af en toe de behoefte had om even terug te schoppen. Je kan ook gewoon niets zeggen natuurlijk en je als een volwassene proberen te gedragen.
Grow up allemaal..
quote:Als dit zijn best was dan is het nog een triester figuur als wij ons kunnen voorstellen.
Op zaterdag 20 september 2003 19:35 schreef gelly het volgende:
Die gozer heeft z'n best gedaan
Wile is weg, so be it. Breng eens een beetje respect op voor een ander, ook al mag je degene niet.
quote:Alsof jij of 1 van de andere zeikerds het ook maar een haar beter had gedaan. Lieden als jij, cronus en marijnissen (2 kut klonen waarvan ik niet begrijp dat ze getolereerd worden) zijn o.a. de oorzaak van zijn frustraties. Dat bloed onder de nagel vandaan haal gedrag is echt züm kotsen.
Op zaterdag 20 september 2003 19:41 schreef BAZZA het volgende:[..]
Als dit zijn best was dan is het nog een triester figuur als wij ons kunnen voorstellen.
quote:Gamma.
Op zaterdag 20 september 2003 19:38 schreef Maerycke het volgende:[..]
Helemaal mee eens, ik vind het ronduit tragisch (en vooral zielig) om te zien dat mensen zo vreselijk de behoefte hebben om iemand na te trappen.
Ok, je was het niet met 'm eens. Ok, je vond 'm misschien niet aardig. Maar om hele kuddes lieden iemand op deze manier zo vreselijk af te zeiken, geeft op zich wel aan waarom Wile af en toe de behoefte had om even terug te schoppen. Je kan ook gewoon niets zeggen natuurlijk en je als een volwassene proberen te gedragen.
Grow up allemaal..
quote:Dat had ik zeker beter kunnen doen, maar zou het niet willen.
Op zaterdag 20 september 2003 19:43 schreef gelly het volgende:
Alsof jij of 1 van de andere zeikerds het ook maar een haar beter had gedaan.
quote:Stil toch, WEC is gewoon een gefustreerde vreemde kerel en dat uit zich ook gewoon op FOK en om daar nou de schuld van bij mij of een paar andere fokkers te leggen is beneden ieder niveau.
Lieden als jij, cronus en marijnissen (2 kut klonen waarvan ik niet begrijp dat ze getolereerd worden) zijn o.a. de oorzaak van zijn frustraties. Dat bloed onder de nagel vandaan haal gedrag is echt züm kotsen.
En meer woorden maak ik aan dit ding niet meer vuil.
quote:momenteel? Altijd toch?
Op zaterdag 20 september 2003 19:46 schreef gelly het volgende:
Kun je Plato242 niet even naar bed sturen om te ontnuchteren ? Die zit werkelijk in elk topic te raaskallen momenteel.
quote:Respect werkt alleen als het van 2 kanten komt. Van de kant van WEC heb ik nooit 1 greintje respect waargenomen. Waarom zou ik dan wel respect tonen voor zo'n enorme zelfingenomen droplul?
Op zaterdag 20 september 2003 19:43 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb Wile_E_Coyote weg als mod in POL - nog bedankt!!! niet voor niets gesloten, het is niet de bedoeling dat hier wordt doorgegaan. En scheldpartijen a la Cronus hierboven zijn toch wel helemaal van een niveau dat hier niet thuishoort.Wile is weg, so be it. Breng eens een beetje respect op voor een ander, ook al mag je degene niet.
Ik heb nog een beetje geprobeerd om het ontopic te houden gisteren.
Dit topic is nu helemaal offtopic. Er wordt heen en weer op elkaar gemekkert. Van mij mag deze dicht.
quote:Nog 2 reacties en het topic is sowieso vol.
Op zaterdag 20 september 2003 21:06 schreef Burner2000 het volgende:
Ik mis Pim Fortuyn weer/nog steeds...Ik heb nog een beetje geprobeerd om het ontopic te houden gisteren.
Dit topic is nu helemaal offtopic. Er wordt heen en weer op elkaar gemekkert. Van mij mag deze dicht.
quote:Helemaal mee eens. Was 1 en al bagger reacties.
Op zaterdag 20 september 2003 22:31 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Godzijdank...een volgend deel is duidelijk niet nodig gezien het nivo.
Nivo = Niveau.
[Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 20-09-2003 22:37]
quote:Godzijdank...een volgend deel is duidelijk niet nodig gezien het nivo.
Op zaterdag 20 september 2003 21:08 schreef Kozzmic het volgende:Nog 2 reacties en het topic is sowieso vol.
Wellicht heb je hem wel terecht gesloten, ik zat ook in dubio hoe het te posten, want het was een uitspraak van Schröder enkele dagen terug.. op een iets meer genuanceerde manier! laat het maar dicht, want een discussie over waar het om gaat(de recessie aanpakken) past ook wel in een ander topic. ...
Schröder zei dat Nederland te veel let op uitgaven , maar niet op investeringen... het was geen onzintopic, maar wellicht niet helemaal conform de werkelijkheid aangezet, terwijl ik deed of ik Schröder citeerde, de strekking was zo, maar niet de letterlijke woorden. Maar laat maar dicht.
quote:waar zijn je doorgaans altijd aanwezige spelfouten en rommelige zinsconstructies gebleven?
Op zaterdag 20 september 2003 23:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Over mijn Schröder topic.Wellicht heb je hem wel terecht gesloten, ik zat ook in dubio hoe het te posten, want het was een uitspraak van Schröder enkele dagen terug.. op een iets meer genuanceerde manier! laat het maar dicht, want een discussie over waar het om gaat(de recessie aanpakken) past ook wel in een ander topic. ...
Schröder zei dat Nederland te veel let op uitgaven , maar niet op investeringen... het was geen onzintopic, maar wellicht niet helemaal conform de werkelijkheid aangezet, terwijl ik deed of ik Schröder citeerde, de strekking was zo, maar niet de letterlijke woorden. Maar laat maar dicht.
quote:Nou, echt helder en vloeiend is het verhaaltje niet
Op zondag 21 september 2003 09:15 schreef MikeyMo het volgende:[..]
waar zijn je doorgaans altijd aanwezige spelfouten en rommelige zinsconstructies gebleven?
quote:heb je wel eens een gemiddeld topic van hem gelezen in SEX of R&P?
Op zondag 21 september 2003 09:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Nou, echt helder en vloeiend is het verhaaltje niet
quote:Ja, maar daar wordt zijn blik en typen verstoord door de gerechtvaardigde woede dat alle vrouwen hem links laten liggen. In POL gaat het niet over vrouwen
Op zondag 21 september 2003 09:19 schreef MikeyMo het volgende:[..]
heb je wel eens een gemiddeld topic van hem gelezen in SEX of R&P?
quote:wel over vrouwen soms, maar nooit over sex of relaties
Op zondag 21 september 2003 09:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Ja, maar daar wordt zijn blik en typen verstoord door de gerechtvaardigde woede dat alle vrouwen hem links laten liggen. In POL gaat het niet over vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |