Nou dus, demografisch staat in Europa alleen Noord-Europa er goed voor, Frankrijk dan uitgezonderd. De rest is echt bagger.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:40 schreef Monidique het volgende:
Als Scandinavië er in zit, dan kunnen Polen en de Baltische staten toch ook wel, of zou het economisch of demografisch niet goed uitkomen?
Nederland heeft Duitsland het hardste nodig, 25% van onze export gaat daarheen.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:30 schreef Flumina het volgende:
Wow, ik had deze topic helemaal niet gezien, maar dat lijkt we wel een goed idee. Hoewel ik zelf twijfels heb over Duitsland.
Of we doen als de Noren. Wel lekker in de vrijhandelszones zitten, maar betalen: ho maar.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Nederland heeft Duitsland het hardste nodig, 25% van onze export gaat daarheen.
Een vrijhandelszone vind ik best hoor. Maar ik ben bang dat Duitsland geld gaat kosten. En op belangrijke punten onverwachts moeilijk gaan doen.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Nederland heeft Duitsland het hardste nodig, 25% van onze export gaat daarheen.
Polen kan er ook wel bij, als lage lonen land.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:51 schreef Flumina het volgende:
[..]
Een vrijhandelszone vind ik best hoor. Maar ik ben bang dat Duitsland geld gaat kosten. En op belangrijke punten onverwachts moeilijk gaan doen.
vervanger voor china/afrikaquote:Op zondag 25 juli 2004 21:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Polen kan er ook wel bij, als lage lonen land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |