Ik heb al een korte beschrijving gegeven van Meneer_aart op bezoek bij Giphart. Toen ik dit schreef zag ik hem echt voor me. Ik weet dat hij een bril heeft en geen 'normale' broeken draagt. Ik heb het idee dat het een vrij tenger mannetje is met halflang haar. Vraag me niet waarom, zo voel ik het gewoon.
Bij Skymaster heb ik dat ook heel sterk. Het lijkt me ook iemand met een bril. Hij draagt altijd spijkerbroeken en heeft altijd wat chips naast de PC staan.
Hebben jullie bij sommige fokkers ook zo'n soort mythe/droombeeld van Fokkers?
Mijn beeld van deze twee mensen zal er waarschijnlijk compleet naast zitten, maar dat maakt niet uit, het maakt deel uit van mijn beeld van hun.
Hebben meer mensen een soort beeld van andere fokkers?
Verder heb je trouwens een lage stem en muziek opstaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 30-03-2001 15:29]
Het is altijd weer anders dan je denkt
Ook als je denkt
Het is anders dan ik denk
Dan is het toch nog anders
Dan je denkt
Niet echt een mooi gedicht qua gedicht, maar de waarheid in een nutshell. Ook wel de wet van Hofstadter, geloof ik.
Wel eens geprobeerd, maar dan kijk je in het fotoboek en blijk je er iedere keer gruwelijk naast te zitten
[Dit bericht is gewijzigd door Tally op 30-03-2001 15:35]
quote:Niet
Hoe zie jij fokkers die je nog nooit gezien hebt?
nu zit ik te twijfelen tussen mag en kan
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 30-03-2001 15:53]
quote:ik maak geen beelden van mensen die alles kunnen opschrijven wat ze willen , ongeacht ze dat werkelijk denken of niet
Op 30 maart 2001 15:01 schreef zodiakk het volgende:
Ja wat voor een beeld heb jij van Fokkers, die je nog noot gezien hebt?
quote:Ik wel.
Op 30 maart 2001 15:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik maak geen beelden van mensen die alles kunnen opschrijven wat ze willen , ongeacht ze dat werkelijk denken of niet
quote:Moet
Op 30 maart 2001 15:52 schreef Herald het volgende:
Party-pooper zie ik als een bofkont, hij mag de hele dag naar Llewella's snoet kijkennu zit ik te twijfelen tussen mag en kan
quote:you make it sound like it's a bad thing
Op 30 maart 2001 16:01 schreef Party-pooper het volgende:
Moet
quote:
Op 30 maart 2001 16:03 schreef Herald het volgende:
you make it sound like it's a bad thing
quote:
Bij Skymaster heb ik dat ook heel sterk. Het lijkt me ook iemand met een bril. Hij draagt altijd spijkerbroeken en heeft altijd wat chips naast de PC staan.
Hebben jullie bij sommige fokkers ook zo'n soort mythe/droombeeld van Fokkers?
Ik heb geen scanner om een foto in te scannen(wat misschien maar beter is ook).
Maar een bril heb ik iig niet..
Je hebt gelijk dat ik altijd spijkerbroeken draag en chips staat ook altijd naast de PC. Evenals het bier in het weekend..
SkyMaster's uiterlijke beschrijvingen..
-Korte blonde stekels
-Blauwe ogen
-1.76 m(ik zit nog in de groeifase en hopelijk groei ik nog een centimeter of 10).
-vrij tenger
Zo, weten jullie dat ook weer.
quote:Whoaaaa , zal ie leuk vinden
Op 30 maart 2001 16:40 schreef Trainspotter het volgende:
Van Doc heb ik het idee dat hij dezelfde langharige hippie is als zijn usericon.
PS.
In mijn geval ķs dat dus ook zo. Weliswaar niet helemaal vers. Snor is inmiddels pleite.
quote:<---- Heheh, dus jij dacht dat ik oranje haar had en grote tieten en nooit kleren aan
Op 30 maart 2001 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb onbewust altijd een beetje het idee datiemand er uit ziet zoals z'n plaatje.
Maar ik heb ook altijd het plaatje in gedachten, dat is tenslotte het enige 'beeld' dat je hebt van een persoon. En echte fotos zijn idd vaak verrassend.
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 30-03-2001 20:11]
quote:I would surprise you
Op 30 maart 2001 20:10 schreef Aernout het volgende:Maar ik heb ook altijd het plaatje in gedachten, dat is tenslotte het enige 'beeld' dat je hebt van een persoon. En echte fotos zijn idd vaak verrassend.
Ikzelf zie er dus uit als het usericon: klein en een vreselijke deugniet
quote:Haha, zó erg doe ik 't toch ook weer niet? "Yo ik ben down met mijn homies van Fok"
Op 30 maart 2001 20:15 schreef MrBig het volgende:
Ooit beelzebulb en Zanderrr door elkaar gehaald vanwege dat beeld wat je bij Zanderrr zijn usericons en teksten krijgt.
Volgens mij komt 't alleen maar door mijn rastaman-icoontje. Ik stond er eigenlijk van te kijken dat mensen dat serieus namen...
Anyway, zelf maak ik me eigenlijk nooit zo'n voorstelling van 'de personen' achter de posts.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 30-03-2001 20:49]
quote:Doe toch maar snel scannen.
Op 30 maart 2001 16:12 schreef SkyMaster het volgende:
-Korte blonde stekels
-Blauwe ogen
-1.76 m(ik zit nog in de groeifase en hopelijk groei ik nog een centimeter of 10).
-vrij tenger
quote:
Op 30 maart 2001 23:45 schreef Gellarboy het volgende:
Doe toch maar snel scannen.
Ja maar Lang zwart haar,
1.85,
bruine ogen,
Da's voor jou toch ook goed?!
ik zal er wel naast zitten, ze is waarschijnlijk hooguit 14 meter
quote:Nee stop maar. Sorry.
Op 30 maart 2001 23:47 schreef tong80 het volgende:
Lang haar...
quote:als ik me gellarboy voor de geest haal moet ik altijd gelijk aan dame Edna denken
Op 30 maart 2001 23:53 schreef Gellarboy het volgende:
geen idee waarom
quote:
Op 30 maart 2001 23:47 schreef tong80 het volgende:Ja maar Lang zwart haar,
1.85,
bruine ogen,
Da's voor jou toch ook goed?!
quote:Ik ben geen grijze muis, hoor! ik draag geen saaie kleding en ik ben langer dan 1.88m.
Op 30 maart 2001 15:29 schreef Koekepan het volgende:
Jij hebt donkerblond of donkerbruin haar, bent 1.88m lang en draagt vrij anonieme maar geen saaie kleren (vraag me niet hoe dat kan, dat zie ik zo).
quote:Dat komt dichter in de buurt.
Verder heb je trouwens een lage stem en muziek opstaan.
quote:Jij mag nooit meer raden!
Op 31 maart 2001 02:14 schreef fokje het volgende:
Lamon: Donker haar, komt eigenlijk te weinig bij de kapper en draagt regelmatig fleece-truien?
Maar ik ga volgende week echt een afspraak bij de kapper maken, want dit haar kan gewoon niet meer....
Zoiets waarschijnlijk
quote:En purno komt me ook heel bekend voor
Op 31 maart 2001 02:30 schreef Purno het volgende:
Fokje: wazig tiepje, vermoedelijk blond met paardestaart, die 's-nachts tomatensoep kookt en van tuinieren houdt. Leest de Libelle en fokt tijdens het aardappelschillen.Zoiets waarschijnlijk
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 31-03-2001 02:35]
quote:Braaaaf!!
Op 31 maart 2001 00:30 schreef Purno het volgende:
Kom maar bij het baasje
Purno: Vanwege de vele sexuele activiteiten, heeft hij een paarse eikel. Hij heeft donkerblond haar en draagt meestal zwarte of donkere kleding. Daarnaast is hij aan de kleine kant, 1.70 ofzo.
quote:Mwah
Op 31 maart 2001 02:40 schreef Purno het volgende:
ElizabethR: streng, donker haar, schooljuf?
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 31-03-2001 12:55]
quote:
Op 31 maart 2001 02:44 schreef fokje het volgende:
hahaha!LOL
Purno: Vanwege de vele sexuele activiteiten, heeft hij een paarse eikel.I wish Hij heeft donkerblond haar licht/gemilimeterd en draagt meestal zwarte of donkere kleding. zelden Daarnaast is hij aan de kleine kant, 1.70 ofzo. haha! 191 cm!
quote:idd, dat zat ik ook te denken, ja.
Op 31 maart 2001 02:46 schreef fokje het volgende:
Aernout: snelle gozer, beetje yuppie, lang en casual gekleed.
Ok de volgende : Arcee.
Iemand achter in de twintig die naar bed gaat met zijn database, heeft kort haar en grijze kleding. Is denk ik 1.75 m, donkerblond haar, smal en dun. Heeft overal in zijn huis post-its hangen en maakt lijstjes van de lijstjesuggesties..
Vaynee :
Het lijkt suf, maar ik zie Vaynee als het perfecte evenbeeld van de gangbare afbeelding van Jezus. Lang haar, vriendelijke blik.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 31-03-2001 06:01]
Mocht iemand een ander idee over hem hebben, laat het ff horen dan... Dit is wat ik er van denk. Maar ja wie ben ik....
quote:Ok mijn Arcee:
Op 31 maart 2001 05:59 schreef zodiakk het volgende:Ok de volgende : Arcee.
Iemand achter in de twintig die naar bed gaat met zijn database, heeft kort haar en grijze kleding. Is denk ik 1.75 m, donkerblond haar, smal en dun. Heeft overal in zijn huis post-its hangen en maakt lijstjes van de lijstjesuggesties..
Iemand begin 20, ong 1.75m normaal postuur. Ook donkerblond haar (melkboerehondekleur) netjes kort geknipt. Gaat elke 6 weken naar de kapper. Heeft nooit een stoppelbaard. Hij heeft een heeeel opgeruimd huis. Kan ook niet gaan slapen voordat de afwas is gedaan.
Heeft de dikke Van Dale en het groene boekje in huis
En... hij heeft waarschijnlijk alles op z'n pc twee of meer keer ergens gesaved voor mocht de pc crachen.
quote:Maar dan wel het oude groene boekje en niet die met de Nieuwe Spelling
Op 31 maart 2001 10:55 schreef Jewel het volgende:Heeft de dikke Van Dale en het groene boekje in huis
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 31-03-2001 11:39]
Van dat haar wat aan de onderkant is weggeschoren en dan strak naar achter in een staart, of als het het niet zo lang is, met veel gel strak naar achteren.
En Arcee....
Kennen jullie van die typische boekhouders types, die je meestal in sketches ziet? Nou zo'n beeld van Arcee komt altijd in me op. Compleet met grijze archiefkasten.
quote:Pcies!
Op 31 maart 2001 05:59 schreef zodiakk het volgende:
Ok de volgende : Arcee.Iemand achter in de twintig
quote:Blauwe kleding meer en ik ben 1.83 m.
heeft kort haar en grijze kleding. Is denk ik 1.75 m
quote:
Op 31 maart 2001 10:55 schreef Jewel het volgende:
Ok mijn Arcee:Iemand begin 20
quote:Hįrtstikke fout!
Heeft nooit een stoppelbaard.
quote:Vreemd, want ik heb prima geslapen...
Hij heeft een heeeel opgeruimd huis. Kan ook niet gaan slapen voordat de afwas is gedaan.
quote:Ja vooral die begin-20 lijkt (leek) mij ook...
Op 31 maart 2001 10:55 schreef Jewel het volgende:
Ok mijn Arcee:Iemand begin 20, ong 1.75m normaal postuur. Ook donkerblond haar (melkboerehondekleur) netjes kort geknipt. Gaat elke 6 weken naar de kapper. Heeft nooit een stoppelbaard. Hij heeft een heeeel opgeruimd huis. Kan ook niet gaan slapen voordat de afwas is gedaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 31-03-2001 13:57]
quote:
Op 31 maart 2001 12:56 schreef Xamira het volgende:
Tijsje/Hummer: Een klein gozertje van 14, vol met acne, dunne haarinplant, vettig haar, en kleding die die vaak veel langer dan een week aanheeft
quote:* DuchessX denkt dat Juup lang is, een goddelijk lijf van bijna 1 meter 90 heeft, lichtbruin haar, sexy groene ogen en erg gespierd is...
Op 31 maart 2001 13:51 schreef Juup© het volgende:
Niet, want ik heb ze nog nooit gezien.
quote:
Op 31 maart 2001 02:46 schreef fokje het volgende:
Aernout: snelle gozer neuh..., beetje yuppie alleen met sommige dingetjes, lang 1.75m en casual gekleed meestal.
quote:
Op 30 maart 2001 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb onbewust altijd een beetje het idee datiemand er uit ziet zoals z'n plaatje. Als het plaatje tenminste een gezicht betreft dan.PS.
In mijn geval ķs dat dus ook zo. Weliswaar niet helemaal vers. Snor is inmiddels pleite.
quote:
Op 31 maart 2001 14:24 schreef Larissa het volgende:
Van Aernout zijn toch foto's bekend
Als ik hem zie denk ik aan een mannetje dat vroeger verlegen was en nu zijn hervonden (vermeende) charmes te pas en te onpas aanwendt.
![]()
quote:Ik heb geen flauw benul, sorry, ik "ken" hier nog maar weinig mensen. Het sprookjesmannetje heeft immers wat tijd nodig het beeld bij elkaar te sprokkelen.
Op 31 maart 2001 16:08 schreef Vork het volgende:
hebben mensen enig idee hoe ik eruit zie (jah ik vraag het nog een keer) en dan niet de mensen die me al kennen of foto's hebben gezien..
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 31-03-2001 16:36]
quote:Staat vast nogwel..?
Op 31 maart 2001 16:35 schreef Koekepan het volgende:
jadda jaddaDat je enigszins blond haar hebt staat daarentegen dan wel weer vast.
zow, maar t klopt wel, heel erg blond zelfs.
quote:naja: bij wijze van spreken. Ik bedoelde dat wat ik tot nu toe van je gelezen heb er alleen nog maar op wijst dat je blond haar hebt. Heel blond? Hmm toch wel eerder geel dan wit he? Anders heb ik dat toch mis.
Op 31 maart 2001 16:38 schreef Vork het volgende:
Staat vast nogwel..?
quote:Hahaha you wish,
Op 31 maart 2001 16:02 schreef hoe-die-nie het volgende:
mensen een idee van mij?
quote:grappig.. je moest es weten hoe laag mijn stem kan zijn.. btw als ik jouw posts lees krijg ik echt zin om je te tongzoenen..
Op 31 maart 2001 18:55 schreef Priscella het volgende:
Hahaha you wish,
maar je stem die erbij hoort als ik je posts lees mag wel iets lager
quote:beside of that ook wel als je me gezien hebt
Op 31 maart 2001 19:07 schreef hoe-die-nie het volgende:
btw als ik jouw posts lees krijg ik echt zin om je te tongzoenen..
als mensen het over ulx hebben, denk ik aan zo'n heel groot oog haha (gewoon dat icoontje) bij vork denk ik aan die vork die hij zelf altijd tekent
(nee dat is nu niet zijn icoontje nee, maar toch) en bij scarefreak aan die lijpe rooie kop (idd, die heeft hij op het moment ook niet, maar boeie
)
er is maar 1 persoon waar ik een foto voor me zie als mensen het er over hebben, en dat is de parasiet... die was al gebanned toen ik kwam, dus heb ik nooit een icoontje gezien. wel heb ik foto's van haar gezien (O.a. in het fotoboek..)
(btw.. wow wat een coele foto's)
maar bij de rest zie ik altijd gewoon het icoontje voor me
hoe stellen mensen mij voor?
Of zit ik er nu helemaal naast?
quote:Lijkt volgens mij sprekend op zijn vader
Op 31 maart 2001 16:02 schreef hoe-die-nie het volgende:
mensen een idee van mij?
quote:Kijk nog eens goed in het fotoboek. She's back!
Op 31 maart 2001 19:24 schreef iroQuai het volgende:
er is maar 1 persoon waar ik een foto voor me zie als mensen het er over hebben, en dat is de parasiet... die was al gebanned toen ik kwam, dus heb ik nooit een icoontje gezien. wel heb ik foto's van haar gezien (O.a. in het fotoboek..)
(btw.. wow wat een coele foto's
quote:Hoe kom je daaaaaar nou weer bij??
Ik heb al een korte beschrijving gegeven van Meneer_aart op bezoek bij Giphart. Toen ik dit schreef zag ik hem echt voor me. Ik weet dat hij een bril heeft en geen 'normale' broeken draagt. Ik heb het idee dat het een vrij tenger mannetje is met halflang haar. Vraag me niet waarom, zo voel ik het gewoon.
Wat versta je dan onder 'normale' broeken? Ik heb momenteel geen 'normale' spijkerbroeken, voor de rest draag ik hele gewone casual kledij hoor. Meestal redelijk modieus. Mijn klerenkast qua broeken bestaat uit 2 donkere spijkerbroeken, een grijze G-star, iets kaki-achtigs, enfin, 'normaal' dus
Een bril heb ik wel, maar die lijkt niet op die van meneer Aart.
Ik ben 1.86m en heb kort haar.
quote:Inderdaad. Hij lijkt me een soort van gamer ja. Geen bril overigens.
quote:Jij bent niet al te lang, maar ook niet kort. Donkerbruin haar zonder gel erin en donkerbruine ogen. Je draag spijkerjasjes. Geen bril.
Hebben meer mensen een soort beeld van andere fokkers?
Arcee is iemand van midden dertig met donker haar en een snor (toen ik nog maar net op Fok! was dacht ik overigens dat Arcee vrouwelijk was ) Ringo is een Giphart-achtige student. Koekepan is blond.
quote:yepsz maar wel als onderdeel van het voorspel
Op 31 maart 2001 19:19 schreef Priscella het volgende:
beside of that ook wel als je me gezien hebt
[Dit bericht is gewijzigd door speedcore op 31-03-2001 19:36]
quote:Klopt helemaal nix van. In fact ben ik nogal middenmoot wat betreft cijfers.
Op 31 maart 2001 02:24 schreef Aernout het volgende:
Meneer_Aart: Beetje zo'n 'slimste jongetje van de klas' typje met geen cijfers onder de 9,5
Maar het is weer niet zo best met m'n imago als ik dit allemaal zo lees
knobbel55: in een wit gewaad en met een hele dikke lange baard.
RaisinGirl: zie fokje
Strolie75: begin 20, blond, vrij modieus gekleed. Soort yup idd
ElizabethR: een typisch moederfiguur... bruinrood haar, niet zo lang, weinig make-up
IsahMujahid: met een tulband en een grote zwarte snor (en witte sokken)
LMK: als B-A van het A-team
Zanderr: brildragend smalgeschouderd persoon met een enorme kast vol CD's
[Dit bericht is gewijzigd door Meneer_Aart op 31-03-2001 19:47]
quote:Ja, sorry..
Op 31 maart 2001 19:40 schreef Meneer_Aart het volgende:
Klopt helemaal nix van. In fact ben ik nogal middenmoot wat betreft cijfers.Maar het is weer niet zo best met m'n imago als ik dit allemaal zo lees
Trouwens, ik als gamer!
Vroeger wel maar de laatste tijd absoluut niet meer..
ik speel misschien 1 a 2 uur in de maand games, dus neuh.. dat etiket is niet echt op mij van toepassing.
quote:Ja hehe nogal wiedes, dat zou ik ook hebben als ik elke nacht in de XTC-bars te vinden was en alles neukte wat los en vast zat en overdag alles in moest halen.
Op 31 maart 2001 19:40 schreef Meneer_Aart het volgende:
Klopt helemaal nix van. In fact ben ik nogal middenmoot wat betreft cijfers.
quote:Tot je dienst
Maar het is weer niet zo best met m'n imago als ik dit allemaal zo lees
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 31-03-2001 19:55]
quote:Mij best!
Op 31 maart 2001 19:35 schreef speedcore het volgende:
yepsz maar wel als onderdeel van het voorspel
quote:Ga in dit topic nog eens kijken bij de foto's van Vuilnisman en Semtex en dan: think again!
ik koppel het icoontje
quote:Ikke niet zo slim en nog maar pas op fok:
Op 31 maart 2001 20:05 schreef Larissa het volgende:
Ga in dit topic nog eens kijken bij de foto's van Vuilnisman en Semtex en dan: think again!
She's back!
quote:
Op 31 maart 2001 20:09 schreef Koekepan het volgende:
Ikke niet zo slim en nog maar pas op fok:
Semtex = De Parasiet = De Vuilnisman ?
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 31-03-2001 20:24]
quote:wel that went smoothly
Op 31 maart 2001 19:55 schreef Priscella het volgende:
Mij best!
normaal moet ik ze eerst met chloroform bewerken
quote:Goed Vork. Ik moet altijd denken aan iemand als Giel Beelen. Qua uiterlijk dan. Ik denk dat je hele droge gezichtsuitdrukkingen kan maken, je hebt bruine ogen. Je draagt veel blousjes, je bent de joker van de klas.
Op 31 maart 2001 16:08 schreef Vork het volgende:
hebben mensen enig idee hoe ik eruit zie (jah ik vraag het nog een keer) en dan niet de mensen die me al kennen of foto's hebben gezien..
Eerm je hebt atijd van die nette kakschoenen aan die ballo's ook altijd aanhebben.
quote:Het meeste is fout , maar het dikgedrukte is wel HELEMAAL fout. Ik moet echt hard wat aan imagebuilding doen. Ik neem Skymaster wel in de hand als pr-manager.
Op 31 maart 2001 19:35 schreef Meneer_Aart het volgende:
Jij bent niet al te lang, maar ook niet kort. Donkerbruin haar zonder gel erin en donkerbruine ogen. Je draag spijkerjasjes. Geen bril.
Het enige wat klopt is dat ik geen bril heb.
quote:Die is al bezet
Op 31 maart 2001 20:28 schreef zodiakk het volgende:
Ik neem Skymaster wel in de hand als pr-manager.
quote:Dus je bent een kleine jongen met een blonde vetkuif en blauwe ogen, die vnl. Bermuda-shirts draagt?
Op 31 maart 2001 20:28 schreef zodiakk het volgende:
Het meeste is fout , maar het dikgedrukte is wel HELEMAAL fout. Ik moet echt hard wat aan imagebuilding doen. Ik neem Skymaster wel in de hand als pr-manager.Het enige wat klopt is dat ik geen bril heb.
Van Arcee had ik in het begin ook wel beetje fout beeld. Dacht dat ie een 18 jarig pubertje was tot ik ergens las dat ie 30 was.
quote:Als ik aan jou denk , denk ik aan zweepjes..
Op 31 maart 2001 20:39 schreef MissX het volgende:
Ik denk ook altijd in icoontjes over mensen. Behalve bij de mensen die ik irl ken of op fotos heb gezien.Van Arcee had ik in het begin ook wel beetje fout beeld. Dacht dat ie een 18 jarig pubertje was
tot ik ergens las dat ie 30 was.
quote:ok ik zal een tipje van de sluier opliften. Je hoeft het niet te geloven maar het is waar.
Op 31 maart 2001 20:33 schreef SkyMaster het volgende:
Dus je bent een kleine jongen met een blonde vetkuif en blauwe ogen, die vnl. Bermuda-shirts draagt?
ik ben 1.99m en weeg 90 kg.
quote:Apart dat je een heel ander beeld van een persoon kan krijgen aan de hand van zijn posts.
Op 31 maart 2001 20:41 schreef zodiakk het volgende:
ok ik zal een tipje van de sluier opliften. Je hoeft het niet te geloven maar het is waar.ik ben 1.99m en weeg 90 kg.
quote:Daarom heb ik dit topic ook aangemaakt. erg leuk om het allemaal te lezen.
Op 31 maart 2001 20:45 schreef SkyMaster het volgende:
Apart dat je een heel ander beeld van een persoon kan krijgen aan de hand van zijn posts.
quote:Maar wel verklaarbaar. Omdat ik veel meer in fora als Filosofie en Cultuur & Gs. post dan in Onzin (gewoon omdat ik normaal chatten leuker vind dan slowchatten) denken mensen dat ik geen cijfers beneden de 9,5 heb etc
Op 31 maart 2001 20:45 schreef SkyMaster het volgende:
Apart dat je een heel ander beeld van een persoon kan krijgen aan de hand van zijn posts.
Meneer_Aart - rood haar, sproeten, breed geschouderd.
Skymaster - 42 jaar, linksdragend, bisexueel.
Xamira - lijkt op Patty Brard, maar dan anders.
Zodiakk - lang postuur, loopt gebogen, lange baard.
quote:ROFLOL
Op 31 maart 2001 20:48 schreef tong80 het volgende:
Meneer_Aart - rood haar, sproeten, breed geschouderd.Skymaster - 42 jaar, linksdragend, bisexueel.
quote:handboeien ook goed...
Op 31 maart 2001 20:40 schreef zodiakk het volgende:
Als ik aan jou denk , denk ik aan zweepjes..
quote:Hmm ik zie golfer, als een kalende man met alleen haar aan de zijkanten van zijn hoofd. een liefdevolle vader met een saaie kantoorbaan.
Golfer - negroide uiterlijk, zo'n 2 meter lang, en een neuspiercing.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 31-03-2001 21:00]
quote:Ja maar dan wel van die furry dingen.
Op 31 maart 2001 20:59 schreef MissX het volgende:
handboeien ook goed...
quote:ROFLMAO!!!!
Golfer - negroide uiterlijk, zo'n 2 meter lang, en een neuspiercing.Meneer_Aart - rood haar, sproeten, breed geschouderd.
Skymaster - 42 jaar, linksdragend, bisexueel.
Xamira - lijkt op Patty Brard, maar dan anders.
quote:Zou ook kunnen.
Op 31 maart 2001 21:00 schreef zodiakk het volgende:
Hmm ik zie golfer, als een kalende man met alleen haar aan de zijkanten van zijn hoofd. een liefdevolle vader met een saaie kantoorbaan.
quote:Daar zat ik ook aan te denken.
Op 31 maart 2001 21:06 schreef Xhorder het volgende:
tong80, een blonde blije jongen van 19 jaar die in het weekend lekker gaat zuipen met z'n vrienden in de kroeg en de leukste/grappigste van de klas is..zoiets misschien?
[offtopic] Zodiakk, leuk plaatje, doet me ergens aan denken [/offtopic]
quote:Denk ik ook. En hij heeft donker kort haar.
Op 31 maart 2001 21:11 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik denk dat tong80 ouder is
quote:Op m'n hoofd wel.
Op 31 maart 2001 21:14 schreef Barb het volgende:
Denk ik ook. En hij heeft donker kort haar.
quote:Een soort meneer Aart dus
Op 31 maart 2001 21:14 schreef tong80 het volgende:
tong80 - Norse, humeurige, ballen lekstekende kankeraar. 52 jaar.
quote:haha ja...
Op 31 maart 2001 21:17 schreef Meneer_Aart het volgende:
Een soort meneer Aart dus
quote:Verder denkt hij redelijk vaak met datgene waar mannen wel vaker mee denken.
Op 31 maart 2001 21:15 schreef tong80 het volgende:
Op m'n hoofd wel.
Eerst dacht ik altijd aan iemand in een gewaad die misschien aan meditatie doet. Je hebt een tongpiercing.
quote:M'n borst ?
Op 31 maart 2001 21:19 schreef Barb het volgende:
Verder denkt hij redelijk vaak met datgene waar mannen wel vaker mee denken.
Owja, ik dacht idd ook dat Meneer_Aart zo'n type was als eerst beschreven , zal wel de bijdehante usericon zijn
quote:Een gewaad?? hahaha Mediteren? Oh man...
Op 31 maart 2001 21:20 schreef zodiakk het volgende:
Bij xhorder moet ik nu denken aan zijn usericon.Eerst dacht ik altijd aan iemand in een gewaad die misschien aan meditatie doet. Je hebt een tongpiercing.
quote:Ja, je borst! Tien punten voor de bal lekstekende kankeraar.
Op 31 maart 2001 21:20 schreef tong80 het volgende:
M'n borst ?
quote:Dan is dit topic toch nog ergens goed voor
Op 31 maart 2001 21:21 schreef speknek het volgende:
Owja, ik dacht idd ook dat Meneer_Aart zo'n type was als eerst beschreven, zal wel de bijdehante usericon zijn
speknek is trouwens een persoon van ong. 19 jaar met blonde stekels en een grote bek. Je kan er wel mee lachen. Hij is vaak in de kroeg te vinden en is een sportfiguur.
quote:Ik begon bijna respect voor je te krijgen maar nu heb je het zelf ontkracht
Op 31 maart 2001 20:47 schreef Meneer_Aart het volgende:
denken mensen dat ik geen cijfers beneden de 9,5 heb etc
quote:ik denk dat Tong80 een toingpiercing als zware msihandeling ervaart.
Op 31 maart 2001 21:22 schreef Xhorder het volgende:
Een gewaad?? hahaha Mediteren? Oh man...Hoe kom je daar nou op? Tongpiercing...? Nee, er zit helemaal niks door m'n tong heen.. Tong80 daarentegen heeft wel een piercing door z'n tong denk ik.
Nee maar serieus dat is mijn beeld van jou. Maar ja jij komt er nog goed vanaf, sommige mensen denken van mij dat ik spijkerjasjes draag.
quote:ohh.. huiver.. spijkerjasjes. Nee ik den eerder fleeshtruien..
Op 31 maart 2001 21:32 schreef zodiakk het volgende:
Nee maar serieus dat is mijn beeld van jou. Maar ja jij komt er nog goed vanaf, sommige mensen denken van mij dat ik spijkerjasjes draag.
quote:Wat gek, dat heb ik nou ook
Op 31 maart 2001 21:33 schreef Aernout het volgende:Bij Miss_X denk ik altijd aan grote tieten en blowjobs. Geen idee waar dat vandaan komt
Hmm
Bij Puckzz trouwens ook
quote:* Arcee heeft geen bril en ook geen lenzen.
Op 31 maart 2001 15:51 schreef ~Anja~ het volgende:
Heeft Arcee een bril?
quote:Midden?
Arcee is iemand van midden dertig
quote:Ja, kep niet echt een retemacho usericon, hč?
(toen ik nog maar net op Fok! was dacht ik overigens dat Arcee vrouwelijk was)
Ik heb trouwens nauwlijks een voorstelling van hoe FOK!kers eruit zien omdat ik ze eik bijna allemaal wel gezien heb op foto's. Van degenen die ik niet gezien heb, heb ik eik alleen van Zanderrr een voorstelling (die van negerwannabe met lang haar dus). Verder denk ik meestal dat ze op hun usericoontje lijken (Meneer_Aart bijvoorbeeld ), op de 1 of andere manier. In ieder geval qua kleur/sfeer van het plaatje.
quote:Op dat lachen na, is het het allemaal nét niet.
Op 31 maart 2001 21:28 schreef Meneer_Aart het volgende:
Dan is dit topic toch nog ergens goed voorspeknek is trouwens een persoon van ong. 19 jaar met blonde stekels en een grote bek. Je kan er wel mee lachen. Hij is vaak in de kroeg te vinden en is een sportfiguur.
quote:Je lijkt me iemand die Nickelsonjassen heeft en nikes. Je hebt kort, donkerblond haar en bruine ogen. Lijkt me wel een ok-guy.
Op 31 maart 2001 21:38 schreef speknek het volgende:
Op dat lachen na, is het het allemaal nét niet.
Iemand anders?
quote:flauw hoor
Op 31 maart 2001 21:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hij heeft donkerblonde krullen en warme wollen wintertruien met col
quote:Lol
quote:een redelijk gezet manneke dat met grote strak kijkende ogen beurtelings in z`n database en een zak chips graait terwijl hij zit te fokken.
Op 31 maart 2001 21:37 schreef Arcee het volgende:
quote:En die vervolgens de chipsfabrikant bestookt met klaagbrieven als er in de ene zak chips tien chippies minder zitten dan in de andere
Op 31 maart 2001 22:02 schreef speedcore het volgende:
een zak chips graait terwijl hij zit te fokken.
Maar ik weet niet of die ga posten
quote:Dan zeg je toch niet wie jij bent, er staan immers een hele zooi mensen op. Als je hem post , moet je het even zeggen, want dan ga ik NIET dat topic in.
Op 31 maart 2001 22:22 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ow ik krijg trouwens misschien binnenkort een foto waar zowel ik als Ronald Giphart opstaan (en een heleboel publiek)Maar ik weet niet of die ga posten
quote:Zo gefixeerd op het behouden van het mysterie?
Op 31 maart 2001 22:27 schreef zodiakk het volgende:
Dan zeg je toch niet wie jij bent, er staan immers een hele zooi mensen op. Als je hem post , moet je het even zeggen, want dan ga ik NIET dat topic in.
MrBig heeft wel een foto van mij dus je kan ook het nieuwe fotoboek niet in, strax
Trouwens, het publiek dat zichtbaar is bestaat voornl. uit bejaarden, dus tsja
quote:Nou Meneer_Aart, als je nog achter Merel aanwilt is dit dus je kans
Op 31 maart 2001 22:22 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ow ik krijg trouwens misschien binnenkort een foto waar zowel ik als Ronald Giphart opstaan (en een heleboel publiek)
quote:Whoehaha, dan was de beschrijving van Tong80 toch accurater
Op 31 maart 2001 21:00 schreef zodiakk het volgende:
Hmm ik zie golfer, als een kalende man met alleen haar aan de zijkanten van zijn hoofd. een liefdevolle vader met een saaie kantoorbaan.
Maar tipje van de sluier:
Volle bos rossig/blond haar (gelukkig nog) en inderdaad liefdevol voor al mijn cyberkinderen en zeker geen saaie kantoorbaan (zie info).
Verder functioneert alles nog zonder hulpstukken en zie ik er vrij jong uit voor mijn lengte
quote:Fout.
Op 31 maart 2001 22:02 schreef speedcore het volgende:
een redelijk gezet manneke
quote:vrouwke dan??
Op 31 maart 2001 23:00 schreef Arcee het volgende:
Fout.
quote:hehe
Op 31 maart 2001 19:44 schreef Meneer_Aart het volgende:
fokje: redelijk knappe studente met halflang blond haar. Zal wel met het icoontje te maken hebben.
...
quote:
Lithion is een zij en haar quotes zeiden voldoende.
quote:M'goed... erm, wie zijn er nog niet geweest... in random order
Ow! Ik druk niet op alle userprofiles. Ik zag steeds een ikoontje van een vrouw.
En het zijn steeds van die wijze woorden. Ik ging er automatisch vanuit dat die wel van een vrouw moesten zijn.
Verbal: Sympathieke bedeesde ouwe vent, klein buikje en kleine pretogen. Praat af en toe binnensmonds, draag wollen truien en sokken, in combinatie met sandalen... Nova, maar Zembla gaat te ver... kattenpersoon, leest van de krant de strippagina als eerste.
Tijsje1 (Hummer): Óf een 14/15-jarige cursist 'knippen en plakken' met truien met capouchon en gaatjesschoenen
Óf een 20/21-jarige student met een rijke (onnozele) pa een VVD lidmaatschap en een Veronica-gids op de tafel.
Ymogen: ergens tussen de 18 en 23 jaar. Grafische studie of baan, lang met donker haar, fijne handen en een tengere bouw.
Arcee: Eigenwijze ouwe lul () met wollen vesten aan en 'gewoon' radio 3 of 538 aan. Rond hoofd met een beetje een (beginnende) onderkin, wollen truien/vesten en sandalen. Druk gebarend als ie in gesprek is, maar wel rustig sprekend. Drinkt z'n koffie uit een (vaste) beker met een spreuk erop. Koppen met de oren in één richting in het keukenkastje.
quote:Tering jij hebt een rijke verbeelding. Kom ook schrijven op het literatuurforum
Op 01 april 2001 02:40 schreef Lithion het volgende:
Arcee: Eigenwijze ouwe lul () met wollen vesten aan en 'gewoon' radio 3 of 538 aan. Rond hoofd met een beetje een (beginnende) onderkin, wollen truien/vesten en sandalen. Druk gebarend als ie in gesprek is, maar wel rustig sprekend. Drinkt z'n koffie uit een (vaste) beker met een spreuk erop. Koppen met de oren in één richting in het keukenkastje.
quote:En bedankt
Verder denk ik meestal dat ze op hun usericoontje lijken
quote:is dat zo?
Op 31 maart 2001 19:19 schreef Priscella het volgende:
beside of that ook wel als je me gezien hebt
quote:Nee dus.
quote:wahahahahahaaa
*kwaak*
quote:
Op 01 april 2001 02:40 schreef Lithion het volgende:
Hehe, die icoontjes werken blijkbaar inderdaad wel erg dissociatief
voorbeeldje
quote:
Lithion is een zij en haar quotes zeiden voldoende.
quote:En bedankt!
Ow! Ik druk niet op alle userprofiles. Ik zag steeds een ikoontje van een vrouw.
En het zijn steeds van die wijze woorden. Ik ging er automatisch vanuit dat die wel van een vrouw moesten zijn.
quote:woops
Op 01 april 2001 14:19 schreef Larissa het volgende:
En bedankt!![]()
Me weer ff aan mijn blunder herinneren. En voortaal wel de-smiley meekopieren he?
erm...
Larissa:
Druk vrouwke, kijkt graag naar het Nederlandse tennis, maar alleen omdat Krajicek zo'n lekkere vent is. Mat met welkom bij de achterdeur en boerenbond-servies in de kasten. Opel-Corsa met luchtverfrisser aan het dashboard geplakt. Rechterkant van het bed. Liever tegels dan vloerbedekking.
quote:neej, je loopt zelfs voor
Op 31 maart 2001 19:28 schreef SkyMaster het volgende:
iroQuai lijkt me een beetje een alternatief typje.. zo'n soort Blink182-achtig persoon. Spikes, wijde broeken, misschien een oorbel(piercing)?? En een anarchistische instelling..Of zit ik er nu helemaal naast?
ik was vroeger heel netjes mannetje, maar begin steeds wat alternatiever te worden..
de strakke spijkerbroeken zijn nu al n tijdje ingewisseld voor wijde broeken, die steeds wijder worden woensdag toevallig een mega-oversaist broek gekocht
mn muziek verschild ook heel erg, t was vroeger gewoon top 40, maar toen ontdekte ik jamiroquai en toen was ik daar helemaal weg van... nu ben ik groot fan van punk-funk-ska-jazz-fusion-disco muziek
en nog heel veel andere soorten..
ik heb (nog) geen oorbel of piercing, en ook nog geen spikes, maar die zitten er wel aan te komen
Verder krabbelt ie veel met z'n pen kleine tekeningetjes op van alles en nog wat. Zit ook tijdens het FOK!ken veel te tekenen. Jammer dat de PC geen inkt lust, anders had hij zelfs op dit forum nog met pen gepost!
Hij is inderdaad een blonde jongen van zo'n 1.80m lang. Blauw/groene ogen, tekentalentje zonder bril. Draagt gympies.
Bij Faat (van o.a. FOK!eiland) moet ik altijd denken aan een hele lange vrouw. Echt zo'n vrouw waarvan je zegt: "Zo! Die is lang!" Langer dus dan de gemiddelde man. En ze heeft zo'n stem waarnaar je drie keer moet luisteren voordat je weet of het nou een mannen- of vrouwenstem is.
zodiakk is een gezellige dikkerd (dus) en is zeer Oranjegezind...
quote:
quote:
Op 01 april 2001 14:31 schreef Lithion het volgende:
woops
hehe, sorry, die had ik niet gezien...erm...
Larissa:
Druk vrouwke, kijkt graag naar het Nederlandse tennis, maar alleen omdat Krajicek zo'n lekkere vent is.
quote:Een mat heeft geen zin, dan vergeet ik eronder te stofzuigen. Ik heb zeil. Dan denk ik dat ik er met alleen stofzuigen ben, maar dan moet ik het ook weer dweilen...
Mat met welkom bij de achterdeur en boerenbond-servies in de kasten. Opel-Corsa met luchtverfrisser aan het dashboard geplakt. Rechterkant van het bed. Liever tegels dan vloerbedekking.
Oftewel: je zit er helemaal naast.
Het woord huisvrouw komt niet in mijn woordenboek voor (huishouden van Jan Steen), ik werk fulltime en als mijn dochter op bed ligt ben ik blij als ik ff achter de PC kan duiden of TV kijken....
P.S. Ik heb geen auto, alleen een ouwe fiets, ik doe alles met het OV.
En als ik alleen slaap slaap ik in het midden van het bed en als ik niet alleen slaap slaap ik links.
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 01-04-2001 16:40]
quote:
Yeah ! right !
quote:Klopt. Ik heb ook zulke mooie blauwe ogen
Op 31 maart 2001 21:37 schreef Arcee het volgende: Verder denk ik meestal dat ze op hun usericoontje lijken
quote:
Op 01 april 2001 14:55 schreef Fok! het volgende:Ik heb van Vork zo'n idee dat hij zijn eten eet met een lepel. Of het nou aardappels, rijst, vla, of brood is, hij eet het met een lepel. Fout, ik eet, als ik bestek gebruik, bijna altijd met enkel een vork (hoe voorspelbaar!). Dat ging ik me pas realiseren ergens nadat ik al een tijdje deze naam begruikte.
En een mes gebruikt ie zelden.klopt
Verder krabbelt ie veel met z'n pen kleine tekeningetjes op van alles en nog wat. Zit ook tijdens het FOK!ken veel te tekenen.Nee, ik teken niet zoveel eigulluk, jah ok, ik doe nog welles wat op het forum gooien, maar veel meer buiten dat teken ik niet echt Jammer dat de PC geen inkt lust, anders had hij zelfs op dit forum nog met pen gepost!
blaat
Hij is inderdaad een blonde jongen van zo'n 1.80m lang. P'cies 1.80 zelfs Blauw/groene ogen, blauw/grijs tekentalentjeIk kan niet tekenen zonder bril.Inderdaad ik heb een bloedhekel aan brillen, draag ze niet, niet nodig ook, ook geen lenzen nodig Draagt gympies. Nou nee niet bepaald, vroeger altijd sportschoenen tegenwoordig nietzo meer. Heb nou trouwens helemaal geen schoenen aan, vrijwel nooit binnenshuis
quote:
Op 01 april 2001 16:19 schreef Vork het volgende:
vrij wel nooit binnenshuis
quote:Wasser raar aan op sokken door huis lopen?
Op 01 april 2001 16:46 schreef Larissa het volgende:toch!
quote:Oh my God... Weet je niet hoe speknek eruit ziet?!?!?!
Op 31 maart 2001 21:28 schreef Meneer_Aart het volgende:
speknek is trouwens een persoon van ong. 19 jaar met blonde stekels en een grote bek. Je kan er wel mee lachen. Hij is vaak in de kroeg te vinden en is een sportfiguur.
quote:M.i. helemaal niks.
Op 01 april 2001 16:55 schreef Vork het volgende:
Wasser raar aan op sokken door huis lopen?
quote:
Op 01 april 2001 14:55 schreef Fok! het volgende:
quote:
quote:Zodiakk is dus een ongezellig skelet die een enorme fan is van Jorge Zorregieta?
Op 01 april 2001 18:05 schreef zodiakk het volgende:, je had niet verder van de waarheid af kunnen zitten
quote:ow! Ik dacht dat je zei dat je nooit binnenshuis vrijt
Op 01 april 2001 16:55 schreef Vork het volgende:
Wasser raar aan op sokken door huis lopen?
quote:LOL !
Op 01 april 2001 18:15 schreef Larissa het volgende:
ow! Ik dacht dat je zei dat je nooit binnenshuis vrijt
"A dirty mind...?"
quote:Misschien ben ik gewoon wel een 'renegade' computerprogramma die geprogrammeerd is om zich menselijk voor te doen.
Op 01 april 2001 18:11 schreef Trainspotter het volgende:
Zodiakk is dus een ongezellig skelet die een enorme fan is van Jorge Zorregieta?
0110010100010010100101001111010010..
quote:Een fatal error dus..
Op 01 april 2001 19:07 schreef zodiakk het volgende:
Misschien ben ik gewoon wel een 'renegade' computerprogramma die geprogrammeerd is om zich menselijk voor te doen.0110010100010010100101001111010010..
quote:Neuh gewoon #CA2529E9
Op 01 april 2001 19:12 schreef Xhorder het volgende:
Een fatal error dus..![]()
![]()
IsahMujahid - getint, tenger mannetje met een donssnor.
Booboosan - intelligent, neger.
Speedcore - sm-mannetje
quote:*Prime = een jongeman van Turkse afkomst die graag in een uniform zou willen lopen
Op 01 april 2001 19:45 schreef Prime het volgende:
quote:
Op 01 april 2001 16:05 schreef Xenia het volgende:
Klopt. Ik heb ook zulke mooie blauwe ogen
quote:Ja, jij speelt vals
Op 30 maart 2001 16:40 schreef Trainspotter het volgende:
Van Doc heb ik het idee dat hij dezelfde langharige hippie is als zijn usericon.
Je weet dat ik er zo uit zie
Groetjes, Dave
quote:
Op 31 maart 2001 19:44 schreef Meneer_Aart het volgende:
ElizabethR: een typisch moederfiguur... bruinrood haar, niet zo lang, weinig make-up
quote:Jouw foto verklaart ook een hoop!
Op 01 april 2001 19:09 schreef speknek het volgende:
Het zou wel een hoop verklaren
Even op korte termijn geregeld, vanwege het lekkere weer!
Op de 'American way' neemt iedereen wat te eten/drinken mee. Zie joe daar?
quote:Nee bedankt. Ik heb niet echt goed contact met de mensen die komen, en eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n onwijse behoefte aan.
Op 02 april 2001 15:32 schreef Gellarboy het volgende:
Voor de mensen die benieuwd zijn naar hoe een aantal Fok!kers eruit zien... Vanavond is de Vondelpark MiniMeetEven op korte termijn geregeld, vanwege het lekkere weer!
quote:Volgens mij ken ik jou ergens van.. Jij hebt zo`n bekend gezicht..
Op 01 april 2001 19:09 schreef speknek het volgende:
Het zou wel een hoop verklaren
quote:Lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk, maar het Vondelpark is vanaf hier minimaal 3 uur rijden
Voor de mensen die benieuwd zijn naar hoe een aantal Fok!kers eruit zien... Vanavond is de Vondelpark MiniMeetEven op korte termijn geregeld, vanwege het lekkere weer!
quote:Da's de verkeerde link, deze bedoel je: http://www.fokforum.nl/showtopic/38658
Voor de mensen die benieuwd zijn naar hoe een aantal Fok!kers eruit zien... Vanavond is de Vondelpark MiniMeet
quote:
Op 01 april 2001 16:57 schreef Gellarboy het volgende:
Oh my God... Weet je niet hoe speknek eruit ziet?!?!?!
![]()
![]()
quote:Zonder
quote:Als ik nou ff kom op m'n fietsje vanuit Flevoland, dan wel?
Op 02 april 2001 16:16 schreef zodiakk het volgende:
Nee bedankt. Ik heb niet echt goed contact met de mensen die komen, en eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n onwijse behoefte aan.
quote:Is dat zo?
Op 01 april 2001 16:05 schreef Xenia het volgende:
Klopt. Ik heb ook zulke mooie blauwe ogen
Maar wat ik aan voorstellingen heb van, voor mij, onbekenden (dus nog nooit op foto of meeting gezien):
Arcee: Ongeschoren, niet zo groot, niet zo breed, kleine voeten ook, donkerblond.
Feestbeest: Klein, donkerblond, redelijk breed, grijsgroene ogen
Webber: Lang, slank, redelijk blond en kort haar, net gekleed buitenshuis.
Xenia: Blond, lang haar, blauwe ogen, brildragend
R@b: gemiddelde lengte, donker haar, kortgeknipt kapsel, basic gekleed.
MacBright: donker haar, kort kapsel, redelijke bakkebaarden, 1 dags baardje, vaak zonnebril dragend, trendy gekleed.
quote:Hoe dat komt moeten we toch eens nader onderzoeken. Hier volgt een stukje van m'n icq-discussie:
(toen ik nog maar net op Fok! was dacht ik overigens dat Arcee vrouwelijk was)
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 02-04-2001 19:46]
Of hij is eigenlijk een kloon van een vrouwelijke user
quote:Ongeschoren: check
Op 02 april 2001 19:36 schreef DIGGER het volgende:
Arcee: Ongeschoren, niet zo groot, niet zo breed, kleine voeten ook, donkerblond.
quote:Ik ben een kloon van zodiakk ja.
Op 02 april 2001 19:49 schreef Meneer_Aart het volgende:
Of hij is eigenlijk een kloon van een vrouwelijke user
quote:Die staat toch gewoon in het fotoboek
Is dat zo?Maar wat ik aan voorstellingen heb van, voor mij, onbekenden (dus nog nooit op foto of meeting gezien):
quote:Nou je 't zegt... verdomd ja... zeker om niet zo belachelijk veel posts allemaal achter één naam te krijgen?
Op 02 april 2001 19:53 schreef Arcee het volgende:
Ik ben een kloon van zodiakk ja.
quote:Is dat zo? Ik kijk daar eik nooit, laatste keer was nog toen TheMarco die boel beheerde.
Op 02 april 2001 20:27 schreef Larissa het volgende:
Die staat toch gewoon in het fotoboek
Dylan Dog heeft volgens mij overigens bruin haar, is iets van 1.88 lang, gespierd, redelijk breed, sportief gekleed, grote oren.
quote:Cola buikje
Op 02 april 2001 19:52 schreef Arcee het volgende:Niet zo breed: mwoah
Verder zat ik dus wel redelijk goed
quote:Kort lijstje, dat wil dus zeggen dat je een aardige verzameling hebt aan foto's van FOK-ers?
Enne dat van Xenia klopt wel zo'n beetje Alleen jammer dat je geen lengte hebt geschat
quote:Het lijken wel mensen!
Is dat zo?Maar wat ik aan voorstellingen heb van, voor mij, onbekenden (dus nog nooit op foto of meeting gezien):
Feestbeest: Klein, donkerblond, redelijk breed, grijsgroene ogen
R@b: gemiddelde lengte, donker haar, kortgeknipt kapsel, basic gekleed.
MacBright: donker haar, kort kapsel, redelijke bakkebaarden, 1 dags baardje, vaak zonnebril dragend, trendy gekleed.
quote:Noop, retestrak
Op 02 april 2001 22:55 schreef DIGGER het volgende:
Cola buikje![]()
quote:Mwoah, gaat wel ja, beetje risicoloos
Verder zat ik dus wel redelijk goed
quote:Shit zeg!
Op 03 april 2001 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Het lijken wel mensen!
Nooit geweten dat die heir echt rondliepen
quote:Ik heb niet van iedereen een voorstelling hoor
Op 03 april 2001 00:08 schreef JungleMan het volgende:
Kort lijstje, dat wil dus zeggen dat je een aardige verzameling hebt aan foto's van FOK-ers?
quote:1.74m ?
Enne dat van Xenia klopt wel zo'n beetjeAlleen jammer dat je geen lengte hebt geschat
quote:1.80m is idd niet groot, 80 kilo is idd niet super slank, ik heb idd een aardige babbel, ben een klepkont, zal niet snel stilvallen. Of dat is alsof met mij je huis vol is hangt af van ut type bij wie ik ben. Als diegene zelf ook druk is zal ut niet gek zijn, is diegene juist zeer rustig, verlegen oid, dan zal het idd zo ove rkunnen komen ja, alsof je huis in ene vol zit.
Op 02 april 2001 23:16 schreef Xamira het volgende:
Digger= klein, ietwat gezet,druk manneke, erg nadrukkelijk aanwezig denk ik, als je hem in z'n eentje op visite krijgt is het net alsof je huis vol is.Type Bouwewijn Büch qua uitstraling..
Maar Boudewijn Buch uitstraling? nee, dat niet....
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 03-04-2001 00:41]
quote:Is ook niet zo, de meeste zitten gewoon.
Op 03 april 2001 00:21 schreef JungleMan het volgende:
Shit zeg!Nooit geweten dat die heir echt rondliepen
quote:Nee.
Op 02 april 2001 19:15 schreef Meneer_Aart het volgende:
Als ik nou ff kom op m'n fietsje vanuit Flevoland, dan wel?
quote:Das ook bot, bied ie zoietsl liefs aan, wijs jij hem finaal af.
Op 03 april 2001 09:34 schreef zodiakk het volgende:
Nee.
quote:
Op 03 april 2001 10:02 schreef MissX het volgende:
Das ook bot, bied ie zoietsl liefs aan, wijs jij hem finaal af.
En ik wees hem niet af, ik zei alleen dat ik ook niet zou komen, zelfs als hij op z'n fietsje uit flevoland naar een meeting zou komen.
quote:Jamaar dat heeft hij helemaal voor je over en dan kom je niet. Volgens mij moest ie wel beetje
Op 03 april 2001 10:10 schreef zodiakk het volgende:
En ik wees hem niet af, ik zei alleen dat ik ook niet zou komen, zelfs als hij op z'n fietsje uit flevoland naar een meeting zou komen.
quote:Geen idee
Op 03 april 2001 00:35 schreef DIGGER het volgende:
1.74m ?
* JungleMan heeft haar nog nooit gezien, maar het zou een leuke schatting kunnen zijn
quote:Hmm... ik heb wel wat haar hoor en blond is het niet
Op 03 april 2001 01:27 schreef fokje het volgende:
Jungleman: Bijna geen haar, wat hij heeft is blond.
* JungleMan kan zich trouwens geen voorstelling maken van Fokje, misschien wel beter ook
quote:Excuse me, Mr Wyndorf
Op 02 april 2001 14:46 schreef Doc het volgende:
Ja, jij speelt vals.
Je weet dat ik er zo uit zie
Groetjes, Dave
quote:
Op 03 april 2001 10:13 schreef MissX het volgende:
Jamaar dat heeft hij helemaal voor je over en dan kom je niet. Volgens mij moest ie wel beetjedaarna hoor.
O ja, Trainspotter: eerst dacht ik dat hij op Spud (zie de film Trainspotting) zou lijken, maar het blijkt in werkelijkheid een best aardige Marokaanse jongen te zijn. Hoe je je toch in het beeld van iemand kan vergissen. Wonderlijk eigenlijk.
Ik had het idee dat hij op een jongen uit mijn klas op de middelbare school leek: donkerblond haar, lang, dun, nonchalant gekleed, vriendelijke uitstraling.
quote:Niet? Ik ben 'm anders al minstens 3 keer tegengekomen de laatste dagen
Op 03 april 2001 10:32 schreef Jeromar het volgende:
Nu heb je wel een beeld van deze fokker die je nog nooit gezien had[knip foto]
quote:Bedoel je niet dat IK die foto's al minstens 3 keer keer ben tegengekomen?
Op 03 april 2001 11:18 schreef Arcee het volgende:
Niet? Ik ben 'm anders al minstens 3 keer tegengekomen de laatste dagen
quote:Nee, ik bedoel dat IK die foto's al minstens 3 keer ben tegengekomen, hoewel JIJ de foto's ook vast al wel minstens 3 keer bent tegengekomen.
Op 03 april 2001 11:26 schreef zodiakk het volgende:
Bedoel je niet dat IK die foto's al minstens 3 keer keer ben tegengekomen?
quote:Maar jij was toch een kloon van Zodiakk?
Op 03 april 2001 11:35 schreef Arcee het volgende:
Nee, ik bedoel dat IK die foto's al minstens 3 keer ben tegengekomen, hoewel JIJ de foto's ook vast al wel minstens 3 keer bent tegengekomen.
quote:Zit em vast in de naam en ondertitel.
Op 03 april 2001 12:32 schreef dolfina-chica het volgende:
ik hoor vaak dat ik gezien word als meisje van een jaar of 16 a 17 jaar, en dat ik verlegen ben![]()
quote:Yep, maar zo bedoelde zodiakk 't niet
Op 03 april 2001 11:36 schreef Fannetje het volgende:
Maar jij was toch een kloon van Zodiakk?
quote:Hoe weet jij dat nou?
Op 03 april 2001 13:26 schreef Arcee het volgende:
Yep, maar zo bedoelde zodiakk 't niet
quote:Neger ikke? Nee hoor, ik ben een Chinees. Hier, kijk maar! (evenals die user pic genomen in '97 door een ex-girlfriend die tegenwoordig in een maand meer geld verdiend dan ik in een heel jaar.
Op 01 april 2001 19:45 schreef Prime het volgende:
Booboosan - neger.
Zo, en nu mag ik.
Ringo: Linkse terrorist, lijkt op Fidel Castro en rookt sigaren. Specialiteit: kneedbommen.
Manono: Sjago Negerin met grote borsten, x-benen en een dikke schommelkont. Heeft accuzuur ipv... nah, laat maar...
Gia: heeft de verkeerde medeklinker op het eind, dat had namelijk een 'u' moeten zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 03-04-2001 13:51]
quote:Ikkuh wel
Op 03 april 2001 10:29 schreef JungleMan het volgende:* JungleMan kan zich trouwens geen voorstelling maken van Fokje,
quote:
Op 03 april 2001 11:08 schreef Doc het volgende:
O ja, Trainspotter: eerst dacht ik dat hij op Spud (zie de film Trainspotting) zou lijken, maar het blijkt in werkelijkheid een best aardige Marokaanse jongen te zijn.
En hij spreekt nog redelijk verstaanbaar Nederlands ook
quote:Ooooooh! Je hebt me nog nooit gezien stoutert!
Op 03 april 2001 15:24 schreef DIGGER het volgende:
Ikkuh wel![]()
*pets-pets
quote:22, lang donkerblond haar, blauwe ogen, slank figuur, spontaan en een feestbeest?
Op 03 april 2001 12:32 schreef dolfina-chica het volgende:
ik hoor vaak dat ik gezien word als meisje van een jaar of 16 a 17 jaar, en dat ik verlegen bendit is compleet fout, maar hoe zien jullie mij???
en nee ik lijk niet op mijn icoontjes
Trust no 1.
quote:*kuch*
Op 03 april 2001 15:41 schreef fokje het volgende:
Ooooooh! Je hebt me nog nooit gezien stoutert!*pets-pets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |