quote:Maiden roeleert
Op dinsdag 9 september 2003 17:27 schreef PogueMahone het volgende:
wat een titel...alweer Maiden
Voor de nietkenners dus
quote:is dat niet Raising Hell ?
Op dinsdag 9 september 2003 17:39 schreef Shivo het volgende:
Op welke CD staan die stukken 'spoken word' van Nicko McBrain (vast niet zijn echte naam) ook al weer?
quote:Op de diverse dubbel-singlereleases van Iron Maidensingles als Listen with Nicko.
Op dinsdag 9 september 2003 17:39 schreef Shivo het volgende:
Op welke CD staan die stukken 'spoken word' van Nicko McBrain (vast niet zijn echte naam) ook al weer?
quote:beter bekend als de First 10 Years cds uit 1990
Op dinsdag 9 september 2003 17:47 schreef Litpho het volgende:[..]
Op de diverse dubbel-singlereleases van Iron Maidensingles als Listen with Nicko.
quote:Dawazzem.
Op dinsdag 9 september 2003 17:50 schreef Tokus het volgende:
beter bekend als de First 10 Years cds uit 1990
* Mini verheugt zich ondertussen op een dagje studeren morgen.
Ach ja, dat is alleen het begin van de dag. Het einde wordt hopelijk wat nuttiger.
quote:Bij vooropleiding hoef je maar één instrument. Bij vakopleiding moet je er twee, maar volgens mij mag je bijvoorbeeld ook piano klassiek en piano licht.
Op dinsdag 9 september 2003 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Moet je eigenlijk altijd meerdere dingen doen op het conservatorium, of kun je het ook gewoon bij 1 instrument houden?* Mini verheugt zich ondertussen op een dagje studeren morgen.
Ach ja, dat is alleen het begin van de dag. Het einde wordt hopelijk wat nuttiger.
Ik heb zonet trouwens vier euro gegeven aan iemand die geld inzamelde ten behoeve van de Uilen van Zwolle. Men gaat buiten de stad kassen bouwen waar ze zich kunnen nestelen. Schijnt.
Ik heb het eigenlijk niet echt voor de uilen gedaan maar meer om die enge meneer weg te krijgen die een drankkegel van hier tot de toekomstige uilenkassen buiten Zwolle had. .
quote:Mja, bij de Rockacademie in Tilburg verplichten ze volgens mij zelfs om een alternatief vak erbij te kiezen (Producer, Engineer, Manager enz.). Zodat je wat meer kan dan alleen een instrument bespelen, want genoeg verdienen met alleen een bandje... tja
Op dinsdag 9 september 2003 21:17 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Bij vooropleiding hoef je maar één instrument. Bij vakopleiding moet je er twee, maar volgens mij mag je bijvoorbeeld ook piano klassiek en piano licht.
[/sub]
Ik ben net terug van een excursie, en ik zal jullie niet vermoeien met details, of zelfs de inhoud. Alleen wil ik met jullie delen dat ik tijdens deze excursie de lelijkste pruik van Nederland heb gezien. Zo lelijk, dat je je zelfs af ging vragen of het wel een pruik was, want ik kan me bijna niet voorstellen dat je als pruikenwinkel iemand met zo'n lelijke pruik de straat opstuurt. Echt, wat een lelijke pruik. Je zal toch elke ochtend die pruik in de spiegel zien. Wat een rotleven heb je dan. En wat een rotpruik.
quote:Inderdaad!
Op dinsdag 9 september 2003 22:59 schreef dwerg het volgende:
En wat een rotpruik.
Ik heb vandaag een mini-pyjamaatje gekocht voor mijn nieuwe nichtje, die ik morgen ga geven. Wat is dat toch met baby-kleertjes? 95% is lichtblauw of roze. Ik wil helemaal niks in het roze en blauw kun je niet geven, want dan denkt iedereen dat het een jongetje is!
Nou ja, wat ik nu heb is lichtgeel met kleine rode figuurtjes. Die was dan wel leuk.
Ik weer. Ik moet leren lezen. .
quote:Voor mij niet
Op woensdag 10 september 2003 01:11 schreef Seborik het volgende:
Slaap lekker, Muziek.
BAH!
En dan ook niet in slaap vallen
Bleh.
Bakken thee leuten en Neil Young dan maar...
quote:"En waar zijn die 300000 posts gebleven?
Op woensdag 10 september 2003 00:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hmm. Ik wou heel erg geschokt reageren met "Wat, WF op MUZ ?".Ik weer. Ik moet leren lezen.
.
doe dat
quote:
Op woensdag 10 september 2003 07:07 schreef Vork het volgende:[..]
"En waar zijn die 300000 posts gebleven?
"
doe dat
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:12 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
. Ik
zou
jou
nooit
kunnen
en
willen
wegcijferen.
.
Zijn 550 551 posts soms niet goed genoeg voor je ? .
quote:en dit:
Op zondag 7 september 2003 17:12 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
PICS ! CUPSIZE !
quote:heb ik de kleden weten om te praten en ben ik samen met ze op de foto gegaan. Met verregend kapsel. En stomme grijns/verbaasde uitdrukking.
Op zondag 7 september 2003 17:32 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Geen pics, ze zijn nogal cameraschuw. Hun maten kan ik je wel verklappen: 33-36 en XL.
Hoi. .
quote:[Tweaker Modus]
Op woensdag 10 september 2003 17:05 schreef Jane het volgende:
Jongens, ik heb het mooiste, liefste kleine 12-dagen oude achternichtje van iedereen.![]()
PICS!!!11 SPECS!!!!!!11 ENZOVOORT!!!!!!!!!!1111
[/Tweaker Modus]
Wat een miserabele dag. De hele dag regen. En dan ook echt de hele dag.
Vanaf vanmorgen zeven uur heb ik in een vormeloos en niet bijster modieus regenpak rondgelopen, het werk werd slechts onderbroken voor een korte middagpauze. Gelukkig komt de zon nu een beetje door de wolken, en spelen er vier koolmeesjes in de appelbomen alsof het zojuist lente is geworden.
Wat mij opviel was dat de duim van Jimi werkelijkwaar enorm is, het zou eventueel ook mogelijk kunnen zijn dat de halzen van de gitaren waarmee hij speelde ultra dun waren maar dat lijkt mij sterk. Hebben jullie ideeen hierover, is het gezichtsbedrog is het een illusie...?
Jimi was natuurlijk niks zonder zijn duim, hij gebruikte hem non-stop bij het gitaar spelen, iets wat ik niet mocht van mijn gitaarleraar, de mijne is ook niet zo groot dus ik kon er ook niet zoveel mee.
quote:Een redelijk deel van de gitaren die Jimi speelde waren standaardmodellen recht uit de doos, dus ultradunne halzen kan je alvast afschrijven. Hij had gewoon (of ongewoon) grote handen en gebruikte dan ook al het bereik wat hem dat opleverde.
Op donderdag 11 september 2003 09:55 schreef Z het volgende:
Wat mij opviel was dat de duim van Jimi werkelijkwaar enorm is, het zou eventueel ook mogelijk kunnen zijn dat de halzen van de gitaren waarmee hij speelde ultra dun waren maar dat lijkt mij sterk. Hebben jullie ideeen hierover, is het gezichtsbedrog is het een illusie...?
Ontopic: Goedemorgen Muziek
Hmn, kroegbezoek en school gaan niet samen.
Ík ben een beetje te laat. .
quote:het is je eigen schuld als je door school te laat in de kroeg komt.
Op donderdag 11 september 2003 11:00 schreef Diverse_Reality het volgende:
Goedemorgen.Hmn, kroegbezoek en school gaan niet samen.
Ík ben een beetje te laat.
.
Ik werd vanochtend wakker met twee regels uit een gedicht dat ik ooit nog eens heb moeten bestuderen tijdens mijn studie Engels (inmiddels al weer een hele tijd geleden).
"Oh hadst thou, Cruel! been content to seize
Hairs less in sight, or any Hairs but these!"
Uit The Rape Of The Lock van Alexander Pope. Waarom ik hiermee wakker werd is me een compleet raadsel. Waarom ik ze onthouden heb is waarschijnlijk omdat ik die regels toen erg grappig vond. Het (erg lange!) gedicht is namelijk gebaseerd op een ware gebeurtenis waarbij een jonge Lord een van de pijpekrullen van een jonge Lady afknipte en er een rel tussen 2 families ontstond. Het gedicht is geschreven om de ruzie te sussen, maar is doorspekt met kleine dubbelzinnige opmerkingen, die het meisje (die het voor publicatie mocht lezen) waarschijnlijk niet allemaal begrepen heeft. Waaronder dus dit zinnetje, want wat kan toch bedoeld worden met 'hairs less in sight'?
quote:En hier staat het hele gedicht, voor iedereen die hierdoor ineens een literaire aanval heeft gekregen.
The Rape of the Lock is one of the most famous English-language examples of the mock-epic. Published in its first version in 1712, when Pope was only 23 years old, the poem served to forge his reputation as a poet and remains his most frequently studied work. The inspiration for the poem was an actual incident among Pope's acquaintances in which Robert, Lord Petre, cut off a lock of Arabella Fermor's hair, and the young people's families fell into strife as a result. John Caryll, another member of this same circle of prominent Roman Catholics, asked Pope to write a light poem that would put the episode into a humorous perspective and reconcile the two families. The poem was originally published in a shorter version, which Pope later revised. In this later version he added the "machinery," the retinue of supernaturals who influence the action as well as the moral of the tale.
Bron
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:03 schreef Tokus het volgende:het is je eigen schuld als je door school te laat in de kroeg komt.
quote:Hear hear
Op donderdag 11 september 2003 12:36 schreef Diverse_Reality het volgende:. Hm, de kroeg gaat wel voor uiteraard. Primaire levensbehoefte.
.
quote:Degene die nu lurkt voelt zich vast zo aangesproken dat ie zich meteen aanmeldt
Op donderdag 11 september 2003 17:56 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Een vaste lurker? Hoe herken je die nou weer?
quote:Nee hoor, ik had me al aangemeld.
Op donderdag 11 september 2003 17:57 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Degene die nu lurkt voelt zich vast zo aangesproken dat ie zich meteen aanmeldt
quote:Ja, ik heb zo'n video van Jimi's Woodstock optreden, en daar zie je 'm gewoon baslijntjes met z'n duim spelen en tegelijkertijd nog accoorden daar bovenop... dat gaat mij, met mijn kleine vingertjes, dus ook nooit lukken.
Op donderdag 11 september 2003 09:55 schreef Z het volgende:
Jimi was natuurlijk niks zonder zijn duim, hij gebruikte hem non-stop bij het gitaar spelen, iets wat ik niet mocht van mijn gitaarleraar, de mijne is ook niet zo groot dus ik kon er ook niet zoveel mee.
Goedemiddag trouwens. Hele dag zonder internet gezeten..
quote:Eén snaar als bas kan ik nog wel pakken maar die loopjes idd. Ik zag het ook voor het eerst op de video die jij noemt trouwens...
Op donderdag 11 september 2003 19:01 schreef Zander het volgende:[..]
Ja, ik heb zo'n video van Jimi's Woodstock optreden, en daar zie je 'm gewoon baslijntjes met z'n duim spelen en tegelijkertijd nog accoorden daar bovenop... dat gaat mij, met mijn kleine vingertjes, dus ook nooit lukken.
Goedemiddag trouwens. Hele dag zonder internet gezeten..
quote:Shittttt.. helemaal gemist, terwijl ik om vijf uur daar zelfs vlak in de buurt was. Geintje koste trouwens 8500 euro voor een half uurtje Jim, volgens het U-blad.
Op donderdag 11 september 2003 16:16 schreef marky het volgende:
THE BASKET (UTRECHT) - OPTREDEN JIM IN DE UITHOFDonderdag 11 september is er vanaf 17.00 uur een avonvullend programma in de nabijheid van The Basket, met een optreden van Jim rond 17.30 uur. De muziek wordt verzorgd door DJ Rick van uitgaanscentrum Brothers in Bunnik.
Eerst Madonna, en nu . Prince.
.
zitten ze bij 3 FM (ruuddewild) johnny cash af te kraken, een borrelnootzanger, Johnny Cashew. Hij noemt hem een dronken Bono
quote:'t is maar weer goed dat ik Johnny Cash aan heb staan (American Recordings..
Op vrijdag 12 september 2003 16:31 schreef PogueMahone het volgende:
zitten ze bij 3 FM (ruuddewild) johnny cash af te kraken, een borrelnootzanger, Johnny Cashew. Hij noemt hem een dronken Bono
[boos] Trap al die talentloze mislukte kut-komieken toch van die kutzender af!
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 12-09-2003 16:45]
quote:Ja, verdorie. Ik luister vanaf nu alleen nog naar Radio 2 (en 4 en Studio Brussel).
Op vrijdag 12 september 2003 16:43 schreef dwerg het volgende:
Radio 2 heeft vanmiddag een track van de nieuwe Iron Maiden cd gedraaid.
Radio 2 is zo ontzettend véél beter dan 3FM.
Het VPRO Muziekarchief is veel fijner, heel veel interessante concerten te vinden daar
quote:Cool, Supersister en Janis Joplin.
Op vrijdag 12 september 2003 16:49 schreef PogueMahone het volgende:
3 fm is hier nu ook af...Het VPRO Muziekarchief is veel fijner, heel veel interessante concerten te vinden daar
Vrijdagmiddag draait Schiffers van 14 tot 15 platen uit de album Top 100, en tussen 15 en 17 de 'standaard albums' van Radio 2. De echt goeie platen, zeg maar.
quote:Hoe dat zo?
Op vrijdag 12 september 2003 18:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Beschrijf je dag in een smilie:.
quote:Ik heb de hele dag het huis schoongemaakt. Verder heb ik een uur op de lopende band gerend, ben ik naar een vrij Amerikaans aandoend unitfeestje geweest, alwaar iedereen een wedstrijdje ging doen wie het irritantste accent heeft. Met stip gewonnen door Emèndâ uit Kentukkie.
Op vrijdag 12 september 2003 21:44 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Hoe dat zo?
[interlude]
Jezus, het feestje brult over Prince heen. Cultuurbarbaren.
[/interlude]
Iemand zou thee komen drinken en liet een uur nadat die er zou moeten zijn weten dat ie toch niet kwam, ivm vermoeidheid. En niemand merkte dat ik alles heb schoongemaakt, en de rest van het huis heeft allemaal niks gedaan terwijl we hadden afgesproken dat er vrijdag werd schoongemaakt. .
quote:Nog 3 uur en ik zie m'n droommeisje weer. Ze houdt van Anathema en van Rakim
Op vrijdag 12 september 2003 18:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Beschrijf je dag in een smilie:![]()
.
quote:de briljante cover die nu eindelijk op single uit is en hopelijk top 10 gaat halen bedoel je zeker?
Op vrijdag 12 september 2003 17:54 schreef dwerg het volgende:
de ranzig slechte cover van I just don''t know what to do with myself van White Stripes
quote:Ik blief in Zwol' mien eigen zitt'n vervielen.
Op zaterdag 13 september 2003 11:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ed en ik komen naar Rotterdam..
quote:Ma ken de koei'n nog goan melk'n tuuk.
Op zaterdag 13 september 2003 11:52 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Ik blief in Zwol' mien eigen zitt'n vervielen.
Het kan natuurlijk altijd erger, plat Wezeps.
quote:Jij gaat wel heel erg ver.
Op zaterdag 13 september 2003 12:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het ie roep'n op 'n moos ?Het kan natuurlijk altijd erger, plat Wezeps.
quote:Nee, dat is waarschijnlijk een ander nummer. Ik bedoel de single die zelfs door een videoclip met een paaldansende Kate Moss niet te redden is.
Op zaterdag 13 september 2003 11:40 schreef ranja het volgende:
de briljante cover die nu eindelijk op single uit is en hopelijk top 10 gaat halen bedoel je zeker?
Ohja, ik begrijp dat mijn kritiek op de nieuwe single van The White Stripes nogal hard aankwam, maar was het nu echt nodig om mij een kline te geven?
[20:18] -osiris.parse.nl- *** [DT] No Ident response
-
You have been Autokilled.
-
[20:18] -osiris.parse.nl- *** You are not welcome on this network.
quote:Je hebt mail. Maar het is niet zo dat ik nu huilend achter de pc zit omdat ik de enige vrienden die ik heb in dit leven niet kan bereiken. Die zitten namelijk op een andere irc-server.
Op zaterdag 13 september 2003 21:19 schreef HighLander het volgende:
en ja je mag mailen : HighLander@fok.nl .
aangezien je geen icq of msn schijnt te hebben.
Volgens mijn broertje (en die is nerd van beroep) zuigt ICQ, en zuigt MSN nog harder. Dus ben ik nu bezig met het installeren van Trillian, wat dat dan ook mag zijn.
[21:52] <dwerg> hoi.
[21:52] <dwerg> Juichen.
/quit Slapen nu.
[/nerd]
Want, sorry Anthraxx, het is en blijft toch een beetje paardenstallig zo.
quote:
Op zondag 14 september 2003 13:59 schreef Zander het volgende:
Mjah, ik had me een beetje verslapen..
quote:Ik heb je 3 keer trachten te bellen en ook nog eens geSMS'ed.
Op zondag 14 september 2003 13:59 schreef Zander het volgende:
Mjah, ik had me een beetje verslapen..
Je maakt het maar goed door naar de #muziek meet in Delft te komen in Januari
En het hele weekend lang dus ...
quote:Ja.
Op zondag 14 september 2003 14:08 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik heb je 3 keer trachten te bellen en ook nog eens geSMS'ed.
Je maakt het maar goed door naar de #muziek meet in Delft te komen in Januari
En het hele weekend lang dus ...
quote:Whehehe.
Op zondag 14 september 2003 14:47 schreef Zander het volgende:
[afbeelding]
quote:Da's ICQ en MSN in één.
Op zaterdag 13 september 2003 21:33 schreef dwerg het volgende:[..]
Je hebt mail. Maar het is niet zo dat ik nu huilend achter de pc zit omdat ik de enige vrienden die ik heb in dit leven niet kan bereiken. Die zitten namelijk op een andere irc-server.
Volgens mijn broertje (en die is nerd van beroep) zuigt ICQ, en zuigt MSN nog harder. Dus ben ik nu bezig met het installeren van Trillian, wat dat dan ook mag zijn.
quote:En IRC
Op maandag 15 september 2003 12:14 schreef Diverse_Reality het volgende:
Da's ICQ en MSN in één.
quote:IRC is toch overrated.
Op maandag 15 september 2003 12:17 schreef Litpho het volgende:[..]
En IRC
.
quote:12:26 is middag natuurlijk
Op maandag 15 september 2003 12:26 schreef QyRoZ het volgende:[..]
IRC is toch overrated.
En een goedemorgen, Muziek..
Goedemiddag.
quote:Ik geniet van het zoemen van de ventilator van mijn pc. Nou ja, de pc van mijn werkgever. Op zich is een dag op het werk zonder muziek helemaal niet zo erg; op die manier leer je muziek veel meer te waarderen dan wanneer je de hele dag er naar luistert.
Op maandag 15 september 2003 15:34 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Goeie Smiddags! Een goed moment voor Kid A dacht ik zo!
Welzijn heeft een stel internetcomputers uit het jaar nul, en ik mag verder nergens zitten.
*Heeft zich nu ergens in een hoekje verscholen...
quote:Friesland College, Leeuwarden.
Op dinsdag 16 september 2003 12:14 schreef Seborik het volgende:
Ehm, waar zit je dan, DR?
quote:Ik doe gewoon mijn werk niet.
Op dinsdag 16 september 2003 12:25 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Das flink balen... hier op school zijn redelijke computers, maar ik verveel me nog steeds... (doordat ik vrijstelling heb van wat dingen heb ik veel tussenuren in mn eentje -> niet leuk...)
Hoor vechten op de bassischool te onderzoeken ofzo, dat doe ik thuis wel ff.
quote:Je bent dan ook werkschuw of je bent het niet.
Op dinsdag 16 september 2003 12:26 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ik doe gewoon mijn werk niet.
.
quote:haha wat een interessante opdracht (je doet zeker sociologie ofzo?) komt dat nou vaak voor?
Op dinsdag 16 september 2003 12:26 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ik doe gewoon mijn werk niet.
.
Heb trouwens nu al geen medelijden meer met je
quote:Het is de bedoeling dat ik ooit leraar basisonderwijs ga worden.
Op dinsdag 16 september 2003 15:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
haha wat een interessante opdracht (je doet zeker sociologie ofzo?) komt dat nou vaak voor?Heb trouwens nu al geen medelijden meer met je
Na mijn rustjaren in de AOW ofzo. .
Eén van onze buurjongens is jarig, een een leuk klein ventje.
Hij heeft een trommel gehad voor zijn verjaardag.
Zo'n trommel die me doet denken aan een Duitse film.
Onvoorstelbaar, dat zo'n klein ventje zo'n uithoudingsvermogen heeft.
Duracel zeker.
Toedoels ! .
Een inmiddels bijna wanhopige Audrey.
quote:Als je maar van die tondeuse afblijft, nu.
Op woensdag 17 september 2003 14:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
De bouwvakkers hier kunnen er anders ook aardig wat van.Toedoels !
.
Een inmiddels bijna wanhopige Audrey.
quote:Careful with that axe, Eugene !
Op woensdag 17 september 2003 15:32 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Als je maar van die tondeuse afblijft, nu.
.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:42 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Careful with that axe, Eugene !
Jullie zullen het vanavond zonder mij moeten stellen, ik ga kijken of de nieuwe film met Sean Connery echt zo slecht is als men zegt.
Mijn 'academische carriere' bestaat momenteel vooral uit 'roes uitslapen in de collegezaal terwijl een pratend hoofd iets zegt'. Was ik maar pianostemmer geworden of zo..
Dit topic is een handige plek om Kiss-fan Seborik te wijzen op de nieuwe single van het Zeeuwse talent Danny Vera, die I was made for loving you heeft gecovered. Ach, liever een country-achtige versie dan een goedkope neptrance versie van een Duitse dj.
quote:Daar ben ik het niet mee eens. Ik zag het al helemaal voor me, een prachtige cover van Scooter:
Op donderdag 18 september 2003 18:43 schreef dwerg het volgende:
Goedenavond Muziek.Dit topic is een handige plek om Kiss-fan Seborik te wijzen op de nieuwe single van het Zeeuwse talent Danny Vera, die I was made for loving you heeft gecovered. Ach, liever een country-achtige versie dan een goedkope neptrance versie van een Duitse dj.
"I vas meed for loving you bee-bie, joe wur meed for loving meeee (Dens to der groovy beat!) *BOEM DREUN*..." (enz.)
.
quote:Sterker nog, Scooter heeft dat nummer al een keer gecoverd, in '98 of zo.
Op vrijdag 19 september 2003 17:03 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik zag het al helemaal voor me, een prachtige cover van Scooter:
"I vas meed for loving you bee-bie, joe wur meed for loving meeee (Dens to der groovy beat!) *BOEM DREUN*..." (enz.)
.
quote:nog meer redenen waarom een nekschot bij sommige muzikanten best positief kan uitwerken.
Op vrijdag 19 september 2003 17:11 schreef Grobbel het volgende:[..]
Sterker nog, Scooter heeft het nummer al een keer gecoverd, in '98 of zo.
quote:Ja, ze zullen er waarschijnlijk zelfs blij mee zijn, dat ze nu ook via andere mensen geld kunnen krijgen zonder daarvoor enige vorm van moeite te hoeven doen.
Op vrijdag 19 september 2003 17:19 schreef Zander het volgende:
Ach, ik denk dat Gene Simmons en Paul Stanley er zelf niet mee zitten, ze huilen vast op weg naar de bank..
quote:Maar het is desondanks een goed alternatief voor bol.com, zou je niet zeggen?
Op zondag 21 september 2003 00:56 schreef Seborik het volgende:
NLstore valt toch wat tegen qua bestellen en op tijd leveren.
quote:Oh, man, count thyself lucky. Als Bol.com z'n beloftes nagekomen was, had ik al tweemaal zoveel Zorn cd's gehad.
Op zondag 21 september 2003 01:08 schreef Seborik het volgende:
Ik heb nooit echt problemen met Bol.com gehad.
Het was een enorm pathetisch gezicht, zo'n alcoholist die zichzelf toch tamelijk voor lul zette met z'n dronkenmans gekluns. Wat het helemaal gek maakte is dat de muziek die GBV maakt best wel diepgaand is en ook kan ontroeren en dan staat er zo'n 'lamlul' een beetje z'n eigen liedjes te verkrachten... Maar ja zoals ik al zei, hij kwam er mee weg omdat hij geen noot vals zong, en volgens mij ook geen teksten vergat. Hij praatte alleen veels te veel tussen door, ik denk dat ik het maar bij de CD-tjes houd!
Goedmorgen trouwens.
quote:Waarom dat? Ik heb nog nooit problemen gehad. Nou ja, misschien 1 of 2 keer dat de bestelling wat later kwam dan beloofd, van de 40 ofzo? bestellingen die ik er heb gedaan...
Op zondag 21 september 2003 00:56 schreef Seborik het volgende:
NLstore valt toch wat tegen qua bestellen en op tijd leveren.
Verder ben ik vanaf vandaag weer aan het werk dus zal het voornamelijk 's avonds Fok!ken worden, overdag zal minder lukken ook omdat het nu een stuk drukker wordt dan een paar weken voor m'n vakantie.
Het is warm en stoffig buiten, ik heb een droge bek en koppijn. Echt zo'n dag dat je spijt hebt dat je uit je nest bent gekomen.
quote:Same voor de Large
Op zondag 21 september 2003 01:15 schreef Summoner het volgende:[..]
Oh, man, count thyself lucky. Als Bol.com z'n beloftes nagekomen was, had ik al tweemaal zoveel Zorn cd's gehad.
quote:Hangt er natuurlijk ook wel een beetje vanaf wat je bestelt, maar ik heb al zeer regelmatig gehad dat bepaalde bij nlstore bestelde CD's 3 maanden naderhand nog niet geleverd waren - en een stuk of 5 keer al dat CD's helemaal niet meer leverbaar waren.
Op maandag 22 september 2003 11:34 schreef ranja het volgende:[..]
Waarom dat? Ik heb nog nooit problemen gehad. Nou ja, misschien 1 of 2 keer dat de bestelling wat later kwam dan beloofd, van de 40 ofzo? bestellingen die ik er heb gedaan...
quote:Is dat een klusje voor de Beenhakker Bandenplakservice, of heb je zelf een Beenhakker Bandenplakset?
Op maandag 22 september 2003 16:01 schreef Seborik het volgende:
Er zit een punaise in m'n rechterwiel.
Het rijdt wel extreem zwaar, maar daar wordt je sterk van, natuurlijk.
* AudreyHepburn heeft een beetje een WTF-moment.
Het zijn maar een paar vragen hoor, waar ik vooral geen antwoord op weet of kan geven.
Hoe laat begint die Fokradio eigenlijk?
Maar dat konden ze er misschien niet meer inkrijgen en dan komt Iron maiden en Zorn volgende week ofzo.
Eigenlijk is dat wel een leuk idee voor een programma, om elke week de muziek voor een uurtje door 1 MUZ-fokker samen te laten stellen. Ik vrees dan wel voor de luistercijfers...
quote:Anders maken we toch gewoon #muziek-radio? Fuck de rest van FOK!
Op dinsdag 23 september 2003 16:36 schreef Zander het volgende:
Ik ben benieuwd.Eigenlijk is dat wel een leuk idee voor een programma, om elke week de muziek voor een uurtje door 1 MUZ-fokker samen te laten stellen. Ik vrees dan wel voor de luistercijfers...
quote:Een uitstekend plan. Is er al een uitvalsbasis?
Op dinsdag 23 september 2003 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Anders maken we toch gewoon #muziek-radio? Fuck de rest van FOK!
quote:Shoutcast-servertje op kosten van de universiteit.
Op dinsdag 23 september 2003 17:12 schreef menjo het volgende:[..]
Een uitstekend plan. Is er al een uitvalsbasis?
quote:Of het programma vullen met beide takes van Ascension van Coltrane.
Op dinsdag 23 september 2003 16:38 schreef Wodan het volgende:
Haha, dat is wel een plan inderdaad.Dan zou ik opzettelijk Chipz na John Zorn prgrammeren.
quote:Juist, laten we er een anarchistisch evenement van maken!
Op dinsdag 23 september 2003 19:11 schreef Vork het volgende:
Ik stem voor een programma met de muziek verzorgt door Godspeed You! Black Emperor & Friends
quote:Maar wel met elektronische instrumenten.
Op dinsdag 23 september 2003 19:20 schreef Dance_reality het volgende:[..]
Juist, laten we er een anarchistisch evenement van maken!
Heeft een van jullie wel ervaring met muziekdraaien eventueel op de radio?
Al klinkt DJ Van Wijk niet bijster pakkend. .
Er had een © op moeten zitten.
-edit: ah, gelukkig. Het is alweer afgelopen.
Ik vond het zelf wel leuk, eigenlijk.
quote:Ja, ik verzin wel wat om even te laten merken dat lieve stemmen vernietigend kunnen zijn.
Op dinsdag 23 september 2003 20:19 schreef Zander het volgende:
Hmm, de recensies zijn vernietigend: Fok!Radio Slowchat topic deel 2: Zachte GeeIk vond het zelf wel leuk, eigenlijk.
quote:Dat hoeft toch echt niet langer te duren dan 10 minuten + wat tijd voor het binnenhalen van de nieuwste virusdefinities. Volgende keer de handleiding lezen
Op woensdag 24 september 2003 21:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[...] een heel uur van mijn leven besteed aan het proberen te installeren van een virusscanner.
* PdeHoog duikt diep in een hoekje onder zijn bureau
quote:Dat ben ik geheel met je eens. Maar als de resten van de oudere, niet functionerende virusscanner er af moeten, en je moet die bestandje voor bestandje met de hand verwijderen omdat er ergens iets fout zit, dan wil je er nog wel eens langer over doen.
Op woensdag 24 september 2003 22:38 schreef PdeHoog het volgende:[..]
Dat hoeft toch echt niet langer te duren dan 10 minuten + wat tijd voor het binnenhalen van de nieuwste virusdefinities. Volgende keer de handleiding lezen
of het aan de echte nerds overlaten
* PdeHoog duikt diep in een hoekje onder zijn bureau
Ik heb die hele virusscanner lekker in zijn sop gaar laten koken, en ik heb nu een gratis scanner waarbij het me ongeveer 5 minuten kostte om die te installeren.
quote:Moet dat niet de achtste cirkel zijn? Bij de False Prophets die je verzekeren dat zelfs de meest onervaren PC-gebruiker hun programma in 5 minuten kan installeren?
Op woensdag 24 september 2003 21:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vervloek bij deze alle virusscanners naar de seventh layer of hell..
quote:Pragmatische oplossing
Op donderdag 25 september 2003 08:15 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Ik heb die hele virusscanner lekker in zijn sop gaar laten koken, en ik heb nu een gratis scanner waarbij het me ongeveer 5 minuten kostte om die te installeren.
Ik heb zojuist mijn _eerste_ onvoldoende in 3,5 jaar gehaald op deze school.
Condoleances kunnen naar anthraxx@fok.nl.
quote:Als in eindelijk een foto van of als in eindelijk een poes? Deze poes is buitengewoon koel, maar haalt het natuurlijk niet bij de mijne
Op donderdag 25 september 2003 14:07 schreef Tristessa het volgende:
Hier is mijn poesje dan eindelijk..
-plaat--plaat-
.
.
.
quote:Als in de zin van eindelijk een foto natuurlijk! En mijn poes is het liefst.
Op donderdag 25 september 2003 14:16 schreef Z het volgende:[..]
Als in eindelijk een foto van of als in eindelijk een poes? Deze poes is buitengewoon koel, maar haalt het natuurlijk niet bij de mijne
Zo genoeg gespamd voor vandaag.
*zwaait*
Die halsband die er ligt is niet van hem trouwens.
quote:Mickey
Op donderdag 25 september 2003 14:07 schreef Tristessa het volgende:
Hier is mijn poesje dan eindelijk..
[afbeelding]
[afbeelding].
.
.
en Tristessa
natuurlijk.
Dit is al een oude foto, trouwens. Tegenwoordig is het een volgevreten vet zwijntje. Maar wel liev..
quote:Dan wint die van mij. Hij blijft liggen bij Slayer.
Op donderdag 25 september 2003 16:34 schreef Z het volgende:
Misschien moet er een keer een 'koelste-poes-van-een-muzieker' tournament komen!
quote:
Op donderdag 25 september 2003 16:32 schreef Zander het volgende:
Bow down in the sacred presence of mighty Lucifer:Dit is al een oude foto, trouwens. Tegenwoordig is het een volgevreten vet zwijntje. Maar wel liev..
quote:De mijne bij Frans Bauer.
Op donderdag 25 september 2003 16:38 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Dan wint die van mij. Hij blijft liggen bij Slayer.
quote:Dierenmishandeling!!!
Op donderdag 25 september 2003 16:48 schreef Z het volgende:[..]
De mijne bij Frans Bauer.
quote:'Joep' couldn't care less. Hij ligt het liefst op mijn monitor, das lekker warm, dat vind m'n monitor alleen niet zo leuk...
Op donderdag 25 september 2003 16:49 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Dierenmishandeling!!!
quote:Oe! da's heel true
Op donderdag 25 september 2003 16:38 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Dan wint die van mij. Hij blijft liggen bij Slayer.
quote:Zozo, eerste onvoldoende in 3.5 jaar.
Op donderdag 25 september 2003 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
Mensen, het gaat achteruit met meIk heb zojuist mijn _eerste_ onvoldoende in 3,5 jaar gehaald op deze school.
Condoleances kunnen naar anthraxx@fok.nl.
quote:Jullie hadden toch altijd 100-en siamezen huppelen?
Op donderdag 25 september 2003 22:34 schreef Los_Bastardos het volgende:[..]
Zozo, eerste onvoldoende in 3.5 jaar.
Ik denk dat 50% van mijn resultaten van de 6 jaar dat ik gestudeerd heb onvoldoende waren.
Maar goed, ik ben nu eindelijk klaar met studeren
quote:En je kat gaat vreemd gedragen
Op donderdag 25 september 2003 17:03 schreef Z het volgende:[..]
'Joep' couldn't care less. Hij ligt het liefst op mijn monitor, das lekker warm, dat vind m'n monitor alleen niet zo leuk...
quote:Ja, tegenwoordig maar twee. En de laatste keer dat er één gedekt werd ging het een beetje fout. Ipv van een nest siamezen werd het een zwart/witte poes
Op donderdag 25 september 2003 22:37 schreef Z het volgende:[..]
Jullie hadden toch altijd 100-en siamezen huppelen?
quote:En die zijn natuurlijk geen kont waard...!
Op donderdag 25 september 2003 22:41 schreef Los_Bastardos het volgende:[..]
Ja, tegenwoordig maar twee. En de laatste keer dat er één gedekt werd ging het een beetje fout. Ipv van een nest siamezen werd het een zwart/witte poes
quote:Idd. Maar ze was wel erg cool. Ze kon in d'r eentje net zo veel chaos veroorzaken als een heel nest siamezen
Op donderdag 25 september 2003 22:47 schreef Z het volgende:[..]
En die zijn natuurlijk geen kont waard...!
Ik doe ook nog even mee met de kattenspam. Dit zijn mijn Bamsi
en
Whiskey
. Wel hele oude foto's. Inmiddels zijn ze respectievelijk 14 en 13 jaar oud. Foto's zijn ook uit mijn oude woning, dus let niet op de loszittende tapijttegels.
Iedereen gestemd?
Het Nederpop toernooi (pouleronde)
Zen en Frans Halsema kunnen wel wat support gebruiken
Welnu, dit is Goor.
Goor is geen gewone kat, het is een moorddadig monster. In een lange, bleoddorstige carriere heeft hij de levens beëindigd van menig waterkoet en eend. Ook kieviten, grutto's, merels, post- en houtduiven, en tevens een paling heeft hij meegenomen naar ons knusse, warme schuurtje (want hij mag niet in huis komen, duh). Sommige slachtoffers eet hij direct op, andere bewaart hij voor later. Alleen jammer dat hij zo'n verdomd slecht geheugen heeft.
hier de katten van m'n ouders:
en hier een ervan die met het touwtje van m'n camera stoeit:
quote:Goh, drinkt die hond veel soms veel koffie of rode wijn?
Op zondag 28 september 2003 10:53 schreef Mahavishnu het volgende:
[afbeelding]
Boe..
Goeiemorgen Muziek!
Ik moet zo gaan leren.
quote:Wat insinueer je daarmee? Jij... jij... kattenliefhebster?
Op zondag 28 september 2003 11:44 schreef Jane het volgende:[..]
Goh, drinkt die hond veel soms veel koffie of rode wijn?
quote:Hee! Er is niks mis met katten hoor.
Op zondag 28 september 2003 11:54 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Wat insinueer je daarmee? Jij... jij... kattenliefhebster?
.
Dinsdagavond kunnen jullie op Fok!Radio horen hoe ver ik wel niet ga om de Beatles op de radio te krijgen...
Be kind jongens
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 28-09-2003 18:32]
Slecht nieuws voor alle kattenbezitters, trouwens: Kat maakt vrouw ontrouw, sensueel en koopziek
quote:Oh, eentje die Nolius al klaar had staan (ik ben niet zo moeilijk
Op zondag 28 september 2003 19:09 schreef dwerg het volgende:
En, welke plaat van het populaire beatcombo uit Liverpool heb je aangevraagd?
Toch handig die gratis edittijd.
quote:
Op zondag 28 september 2003 10:53 schreef Mahavishnu het volgende:
[afbeelding]
Boe..
quote:
Op zondag 28 september 2003 22:40 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
. Mijn lievelingsbinnenbuitenhuisarchitect !
.
quote:Ik ben benieuwd naar de reacties.
Op zondag 28 september 2003 23:46 schreef Seborik het volgende:
Als het goed is, laat Fok!Radio dan dinsdag eindelijk een stukje John Zorn horen.
Maar goed, ik heb zo'n vermoeden dat ze bij de uitzending zullen 'vergeten' om Zorn te draaien..
Drie weken zonder jullie is toch wel heeeeeeeeeeeeeel erg lang...
quote:Welkom terug, machtige mailman from hell.
Op maandag 29 september 2003 12:39 schreef MuadDib het volgende:
Hoi lieve MuziekvriendjesDrie weken zonder jullie is toch wel heeeeeeeeeeeeeel erg lang...
quote:Hij had het beloofd.
Op maandag 29 september 2003 12:20 schreef Zander het volgende:
Maar goed, ik heb zo'n vermoeden dat ze bij de uitzending zullen 'vergeten' om Zorn te draaien..
Want vorige week kon het er niet meer in, dus zou het deze week komen. Ik heb er vertrouwen in.
Welkom terug Muaddib!
quote:Je was weg
Hoi lieve MuziekvriendjesDrie weken zonder jullie is toch wel heeeeeeeeeeeeeel erg lang...
quote:Hij verstopt ze alsof het paaseieren zijn.
Op maandag 29 september 2003 14:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Dwerg, als katten de dieren die ze gevangen hebben niet opeten, dan is dat niet omdat ze ze willen bewaren voor later. Dat is juist bedoeld als cadeautje voor 'hun' mensen.
quote:WB, MuadDib!
En zeg Sebbo, krijg jij elke week een verzoekplaat op Fok!Radio, of wat is dat?
quote:Nee, de eerste had ik afgedwongen, de tweede omdat ze John Zorn niet konden draaien en morgen omdat ze hem dan wel kunnen draaien. Of zoiets.
Op maandag 29 september 2003 19:22 schreef Jane het volgende:
En zeg Sebbo, krijg jij elke week een verzoekplaat op Fok!Radio, of wat is dat?
quote:Slaan !
Op maandag 29 september 2003 22:53 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, de eerste had ik afgedwongen, de tweede omdat ze John Zorn niet konden draaien en morgen omdat ze hem dan wel kunnen draaien. Of zoiets.
quote:
Ozzy Osbourne schrijft Broadway-musicalLOS ANGELES (ANP) - De Amerikaanse rockster Ozzy Osbourne werkt volgens de Amerikaanse muziekzender MTV aan een Broadway-musical. Het stuk is gebaseerd op het verhaal van de Russische monnik Raspoetin.
De 'Prince of Darkness' Osbourne heeft al een aantal nummers klaar. Hij wil de muziek opnemen in een studio die momenteel in zijn huis wordt gebouwd. Een woordvoerder van Osbourne zei dat nadere details binnenkort bekend worden gemaakt.
Raspoetin wist door zich voor te doen als profeet en wonderdoener door te dringen tot het hof van Nicolaas II, de laatste tsaar van Rusland. Hij had met name via de tsarina een enorme invloed op de politiek. In 1916 werd hij vermoord.
Sharon Osbourne, echtgenote en manager van de zanger, liet alleen weten dat de muziek niet via een bestaande platenmaatschappij zal worden uitgebracht. ,,We houden niet van platenlabels", aldus Sharon. Ozzy en zijn dochter Kelly hebben onlangs besloten te breken met platenmaatschappij Sony.
Slaap lekker Muziek!
quote:dat zal ik dan ook met m'n 10.000ste post doen
Op dinsdag 30 september 2003 00:24 schreef Jane het volgende:
Mijn 10.000ste post gebruik ik om jullie allemaal welterusten te wensen.Slaap lekker Muziek!
![]()
Ook gefeliciteerd (gecondoleerd?) met deze mijlpaal he!
ff onder FdB hoor. Ik heb nu zo'n mooi rond getal,
quote:Maar goed dat het zo'n vrolijk deuntje is
Op maandag 29 september 2003 23:59 schreef Zander het volgende:
Goed, we kunnen morgen dus allemaal genieten van de integrale uitzending van JZ's Leng T'che van dik 35 minuten. Een unicum voor de Nederlandse radio!
quote:
Op zondag 28 september 2003 14:52 schreef Zander het volgende:
Vergeleken met Jim of Jamai kan Hind nog best goed zingen. Mijn smaak is het (uiteraard) niet, maar zij is wel van de weinige Idols-deelnemers met echt talent, in plaats van alleen maar een knap snoetje of een grappige bril.
quote:Wel zonder bronvermelding!
AD: Henna-pop van Hind is houdbaar
Door Nico Heemelaar
..
Jongens met een leuk koppie of grappig brilletje verkopen nu eenmaal beter bij het trendpubliek dat grotendeels uit tienermeisjes bestaat.
Wel jammer dat ze dan juist weer zo'n onbenullig postje moeten citeren in plaats van mijn epistels over John Coltrane.
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:25 schreef Zander het volgende:
Wel jammer dat ze dan juist weer zo'n onbenullig postje moeten citeren in plaats van mijn epistels over John Coltrane.
dag muziek trouwens
quote:Ja hoor, daar is 'ie dan...
Op maandag 29 september 2003 12:46 schreef Seborik het volgende:
Hij had het beloofd.
quote:Haha, precies mijn idee.
Op dinsdag 30 september 2003 21:46 schreef Zander het volgende:[..]
Ja hoor, daar is 'ie dan...
Zo eens even in ONZ lezen wat men hier dan van vindt, heheh...
quote:Goh, dit kunnen veel Fokkertjes nu weer wel waarderen. En eerder maar zeiken over Tomorrow Never Knows.
Op dinsdag 30 september 2003 21:46 schreef Zander het volgende:[..]
Ja hoor, daar is 'ie dan...
Zo eens even in ONZ lezen wat men hier dan van vindt, heheh...
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 30-09-2003 21:56]
quote:Daarom. Ik heb er in ieder geval van genoten.
Op dinsdag 30 september 2003 21:53 schreef Seborik het volgende:
Maar jij ze hebben hem in ieder geval voor jou gedraaid, Jane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |