A.s. papa's en mama's:
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 10-09-2003 09:54]
quote:
Op maandag 8 september 2003 21:18 schreef SixCat het volgende:
Morgen meer foto's en meer verhalen. Ik ben bek-af na deze geweldige dag! Wat een belevenis......schitterend.Hartelijk dank voor jullie lieve reacties!
Kim krap een uurtje op deze aardkloot.....
quote:(ik ook, mijn vriend en ik hebben allebei een nogal groot hoofd...)
Op maandag 8 september 2003 21:29 schreef Joene het volgende:
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou produkt toot
We hadden ook nog een nieuwe baby-in-de-maak, ergens rond april? Wie wasda nu ook alweer?
quote:die paarse vingertjes he, nog niet bijgekleurd....echt dat je denkt: ik moet dat eeeven warm gaan wrijven!
Op maandag 8 september 2003 21:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Wow, een foto van Kim
Weet je wat ik nou zoooo schattig vind? Die kleine vingertjes die er nog zo rimpelig-net-uit-de-baarmoeder uitzien (alsof ze net in bad is geweest zeg maar). Heerlijk, pasgeborenen...
Ik belde net Belana, haar man nam op en ik zal het even proberen te imiteren: Jaaaaaaa?!?!?! *en dan verschrikt ademloos klinkend*
Ik wou gewoon even kletsen had niks te melden over een beginnende bevalling ofzo.
Al die stress bij de mensen om ons heen is weleens lachwekkend, ik kan potdorie niemand meer gewoon bellen.
quote:Komt omdat je ons nummer niet hebt
Op maandag 8 september 2003 21:42 schreef Lois het volgende:
lachwekkend, ik kan potdorie niemand meer gewoon bellen.
ennuh, Kim... wauwie, wat een pientere oogjes
Kim... ....wat is ze mooi!
Ow, nu lees ik je berichtje Quinny. Zo'n band heb ik, maar ik vind dat niet prettig zitten om mijn onderbuik, dat drukt er zo op.
Maar ik krijg dus straks de banden van Lois, als ze nog gaat bevallen voor mij natuurlijk...
Lois, je maakt het spannend! Misschien morgen wel... oei oei!
Mijn vriendin was de 27e of de 29e uitgerekend, maar nog steeds niets.. of ze is me vergeten te bellen
Ik durf haar niet te bellen, zal je net zien, is ze bezig
Nou maar hopen dat het snel gebeurd, zolang wachten is ook niets
Ik heb duidelijk weer even behoefte aan bevestiging enzo.. en dan niet alleen het feit dat mijn buik duidt op een 'reuzen-baby'
En Kim is kjoehoet!!
quote:heb nu twee keer heel vage plupjes gevoeld.. en waarschijnlijk is 't gehoor ook nog niet helemaal ontwikkeld (de diverse info-bronnen spreken elkaar tegen hierover)
Op maandag 8 september 2003 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Heb je het al geprobeerd met een speeldoosje op je buik? Bij Christan was dat gegarandeerd goed voor 10 minuten gymnastiek
Ik vind 't gewoon zo'n lange tijd nu.. tijd met 'niks'
dit klinkt best sjaggo, dat ben ik helemaal niet.. Mag ik 't afschuiven op hormonen?
quote:Zo'n buikband heb ik ook, het scheelt echt een heel stuk. Van mijn cesartherapeut mag ik het trouwens niet te veel gebruiken, dus ik gebruik het nu alleen als ik echt veel last heb van mijn bekken of van mijn rug.
Op maandag 8 september 2003 21:57 schreef Quinny het volgende:
Ik heb mijn buikband bij de prenatal gekocht, maar ze hebben ze ook bij de livera. Het is zo'n band wat je met klitteband moet vastmaken en kost ongeveer 35 euro als ik me goed herrinner.
Verder wil ik alle nieuwe papa's en mama's feliciteren met hun kleine wonder. Ben zelf eind september uitgerekend en kan niet wachten om ons eigen wondertje vast te houden.
Ik vergeet bijna Kim te verwelkomen, dus: Welkom op deze wereld .
Niks te melden dus hier.
quote:Wil je dat nooit meer doen
Op dinsdag 9 september 2003 08:04 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen![]()
Niks te melden dus hier.
Ik hoop dat de baby zich vandaag zal laten zien
quote:Nah! Dat bevallen op 9-9 om 9 uur 's morgens in deel 9 van deze reeks kunnen we dus gevoegelijk met zijn allen op die lekkere buik van je schrijven hè?
Op dinsdag 9 september 2003 08:04 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen![]()
Niks te melden dus hier.
SCHIET NOU OHOOOOOOOOOOOP!!!
quote:Om 9 over 9 vanavond dan maar
Op dinsdag 9 september 2003 08:58 schreef No Nick het volgende:[..]
Nah! Dat bevallen op 9-9 om 9 uur 's morgens in deel 9 van deze reeks kunnen we dus gevoegelijk met zijn allen op die lekkere buik van je schrijven hè?
SCHIET NOU OHOOOOOOOOOOOP!!!
Belana, een tip voor je bed: als je een lang en niet te dik kussen hebt en je ligt het liefst op je rug, dan kun je dat kussen mooi in die holte van je rug stoppen. Dan heb je extra stevigheid.
Lig je liever op je zij, dan moet je het kussen tussen je benen doen.
Hm... advies van een man... ik weet niet of je er iets aan hebt, maar mijn vrouwtje doet het wel zo, ook al hebben wij wel een zacht bed (hoewel, voor mij nog niet zacht genoeg, dus voor haar nu ook niet, lijkt me)
Mevrouw Bright heeft ook last van haar rug; komt vast doordat we zo dicht bij de datum zitten
Gistermiddag en -avond was de bloeddruk te hoog. Het schomelde tussen de 90 en de 100. Zelfs 1x 102, maar ook een keer 73. We hebben het verder aangekeken; ze zou me bellen als het vandaag nog te hoog is, want dan moeten we vast naar het ziekenhuis.
Trouwens, ik heb Kees vanochtend nog wel gevoeld, dus die zit daar nog wel te happy-en
edit: Lois, nu moet je wel een keer voortmaken hoor! Je kunt wel zeggen dat het niet aan jou ligt, maar wij weten dat nog niet zo zeker [ernstig vermanende maar niet serieus bedoelde smiley]
Lois, jij ook onwijs veel sterkte met bevallen!
Die 24 uur na het verliezen van de slijmprop die iemand hier noemde ga ik niet meer halen vrees ik.
Er rommelt hier helemaal niks meer, ik heb net met Bram en Karin een lekker eindje gewandeld en even lekker geld uitgegeven aan onwijs leuke kleertjes voor Eva.
Voor de rest is het gewoon afwachten maar weer, misschien is het binnenkort nog een keer volle maan ofzo, wie weet of dat helpt?
en anders ga ik jeroen wel weer verliefd aankijken vanavond
Ik heb inmiddel geslapen met kussen tussen de benen, en ik moet zeggen dat dat prima beviel! Dus bedankt voor de tips mensen!
Bright, we zullen hopen op een goeie bloeddruk!
Lois...voor ons duurt het wachten al lang, voor jou dus vast nog erger!! Succes!!
quote:Morgen.
Op dinsdag 9 september 2003 14:37 schreef Lois het volgende:Voor de rest is het gewoon afwachten maar weer, misschien is het binnenkort nog een keer volle maan ofzo, wie weet of dat helpt?
quote:Tja lois dan zit er niets anders op he
Op dinsdag 9 september 2003 17:56 schreef MUUS het volgende:[..]
Rond 7 uur ben ik gebeld. Lois had behoorlijk wat bloedverlies en de verloskundige was onderweg. Of ik Eva op kon vangen (tuurlijk!!).
De verloskundige is gekomen en heeft gekeken. Ze heeft meer bloedverlies dan normaal en ze moest naar het ziekenhuis. Het hartje klopte nog goed gelukkig.
Lois is bij de verloskundige in de auto gestapt (gelukkig had haar vriendin dienst) en Clark in eigen auto erachteraan.
Daarna heb ik mijn moeder op haar werk gebeld en die is gekomen om Eva op te vangen zodat ik Bram thuis in zijn eigen bedje kan gaan leggen zo (maar eerst jullie op de hoogte brengen).
Terwijl ik dit zit te tikken belt mijn moeder. Lois ligt aan de CTG en de gynaecoloog is gebeld. Ze denken dat de placenta heeft losgelaten en verwachten waarschijnlijk een keizersnee
Zodra de gyn is geweest zou ze weer bellen dus dan horen jullie het.
Lois belde mij net. Ze ligt aan het CTG, kindje doet het goed. Ze verliest nog veel bloed. De gyn gaat zodirect een echo maken en van onder kijken wat er aan de hand is. Dan gaan ze kijken of het eventueel nog natuurlijk geboren kan worden maar Lois verwacht zelf een keizersnee.
De dokter kwam eraan dus ze ging ophangen, waarschijnlijk zo meer nieuws.
quote:Ai ai ai dat is spannend zeg...
Op dinsdag 9 september 2003 19:58 schreef Karin het volgende:
Lois update.Rond 7 uur ben ik gebeld. Lois had behoorlijk wat bloedverlies en de verloskundige was onderweg. Of ik Eva op kon vangen (tuurlijk!!).
De verloskundige is gekomen en heeft gekeken. Ze heeft meer bloedverlies dan normaal en ze moest naar het ziekenhuis. Het hartje klopte nog goed gelukkig.
Lois is bij de verloskundige in de auto gestapt (gelukkig had haar vriendin dienst) en Clark in eigen auto erachteraan.
Daarna heb ik mijn moeder op haar werk gebeld en die is gekomen om Eva op te vangen zodat ik Bram thuis in zijn eigen bedje kan gaan leggen zo (maar eerst jullie op de hoogte brengen).Terwijl ik dit zit te tikken belt mijn moeder. Lois ligt aan de CTG en de gynaecoloog is gebeld. Ze denken dat de placenta heeft losgelaten en verwachten waarschijnlijk een keizersnee
![]()
Zodra de gyn is geweest zou ze weer bellen dus dan horen jullie het.
Kom op jongens! nog ff en dan...
[Dit bericht is gewijzigd door No Nick op 09-09-2003 20:07]
Wil je Lois (en Clark) veel sterkte toewensen, en doe je zelf ook rustig aan?
Ook voor jou Karin, want jij zal je ook wel zorgen maken.
Het is allemaal misschien niet zo dramatisch hoor, maar het doet mij gewoon even heel veel en dat moet ik ff kwijt hoor.
Lois, ik ga heel hard voor je duimen!! Zet 'm op, meid! !
En Karin, doe jij ook een beetje rustig? .
.
Mocht het een placenta-loslating zijn, dan hoop ik dat ze wel zo spoedig mogelijk ingrijpen, maar dat zal vast ook wel gebeuren.
Heel veel sterkte voor Lois en voor jou natuurlijk ook met het wachten op verder nieuws.
we denken aan jullie
Komt vast allemaal goed, maar het is wel even heel spannend ineens!!
Lois en Hub, ik denk aan jullie, zet hem op hoor
Karin, jij sterkte met afwachten!
oke................dit moet genoeg zijn voor LOIS EN CLARK
en nu iedereen heel hard meeduimen he !!
Ow Karin *en de rest van FOK* wat zal dat schrikken zijn.
Dan mag het kindje het wel goed maken, maar hoe wreed ook maak ik me dan meer zorgen om Lois zelf. Nix meer dan afwachten en hopen dat de artsen juiste beslissing maken.
Wens haar heel veel sterkte, wijsheid en geluk van ons vijfjes.
Ze zagen op de echo dat er iets niet helemaal goed was met de placenta dus is besloten tot een keizersnee. Ze wordt zo gehaald.
Belana ook jij heel veel sterkte, het is vreselijk rottig om iemand zo dichtbij je zoiets te zien meemaken. sorry ik heb je tel.nr. niet, ik had tegen Lois gezegd dat ik het rond zou bellen maar ik neem aan dat je dit ook leest
quote:9 voor 9 is te vroeg... maar 9 over 9, ik denk dat dat ook wel te vroeg is
Op dinsdag 9 september 2003 20:47 schreef Knorretje het volgende:
misschien toch nog in deeltje 9 op 9-9 om 9 over 9 ???iig heel veel succes
quote:denk het ook, al was het natuurlijk wel geinig geweest.
Op dinsdag 9 september 2003 20:49 schreef Troel het volgende:[..]
9 voor 9 is te vroeg... maar 9 over 9, ik denk dat dat ook wel te vroeg is
*meeduimt*
quote:Je haalt me de woorden uit euhm.. het toetsenbord
Op dinsdag 9 september 2003 20:47 schreef Knorretje het volgende:
misschien toch nog in deeltje 9 op 9-9 om 9 over 9 ???iig heel veel succes
SUCCES!!
quote:Belana, beetje off topic, maar wel handig: download Hottopic (www.hottopic.nl) daarmee krijg je een melding als er in je favoriete topics een nieuw bericht staat.
Op dinsdag 9 september 2003 20:47 schreef Belana het volgende:
Karin ik zit hier alleen maar te F5'en... en meid, dat geeft niks.
Als je haar of Jeroen nog spreekt, wens ze sterkte van ons....
En jij ook weer natuurlijk.
Dikke knuffel.
En sterkte, ook voor jou, spannend hè?
En Karin en Belana ook veel sterkte, beetje machteloos gevoel zo.
Ik hoop dat we vanavond of vannacht goede berichten te horen krijgen.
Heb nu dienst (coschap kindergeneeskunde) maar hier in Roermond is Lois niet !
Anders had ik straks haar kindje kunnen aanpakken...
LOIS meid...heel veel succes!
Karin, is Lois in het Rode Kruis ZH?
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:33 schreef Nausicaa het volgende:
Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duim Duim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duimDuim duim duim duim duim duim duim
Door al mijn gehyper wilt Bram dus niet slapen Peet is nu bezig hem in slaap te wiegen, normaalgesproken valt hij bij de laatste voeding aan de borst in slaap.
quote:Bij mij ging het sneller. Om 22.30 beslissing ks, om 23.00 ruggeprik en om 23.38 was Christan er. Bij een mailkennis van me is haar dochtertje zelfs binnen 4 minuten geboren na de beslissing (hartslag viel weg, gelukkig ks want de navelstreng bleek extreem kort).
Op dinsdag 9 september 2003 21:13 schreef Karin het volgende:
Ja ze is in het Rode Kruis.
Bij mij duurde het toen ook een uur voordat ik gehaald ben, verwacht dus allemaal niet te snel nieuws. Ik wist toen om kwart voor 9 dat het een keizersnee ging worden, om 22.34 is Bram geboren en ik was pas weer om 12 uur beneden en heb de familie gebeld.Door al mijn gehyper wilt Bram dus niet slapen
Peet is nu bezig hem in slaap te wiegen, normaalgesproken valt hij bij de laatste voeding aan de borst in slaap.
quote:Lieverd, doe maar rustig aan, het komt goed. (Ik ben ook weer een beetje gekalmeerd...) Gelukkig kan Lois straks met jou over de KS ervaring praten, daar had jij niet echt iemand voor.
Op dinsdag 9 september 2003 21:13 schreef Karin het volgende:
Ja ze is in het Rode Kruis.
Bij mij duurde het toen ook een uur voordat ik gehaald ben, verwacht dus allemaal niet te snel nieuws. Ik wist toen om kwart voor 9 dat het een keizersnee ging worden, om 22.34 is Bram geboren en ik was pas weer om 12 uur beneden en heb de familie gebeld.Door al mijn gehyper wilt Bram dus niet slapen
Peet is nu bezig hem in slaap te wiegen, normaalgesproken valt hij bij de laatste voeding aan de borst in slaap.
een ks, dat is gelukkig zeg !
oke, flinke operatie maar beter dat dan geen uk !
We blijven duimen !
Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim
Pffff ik ben helemaal hyperdepieper. Had nog zoveel aan de foon tegen Lois willen zeggen en het enige wat eruit kwam was dat ik wel iedereen op de hoogte ging brengen. Lois was wel heel kalm aan de telefoon, kalmer dan ik geloof ik.
Toevallig hadden we het gisteren nog over een keizersnee gehad. De ruggeprik leek haar heel eng (vooral omdat je dan je benen niet meer voelt). Ik heb haar toen verteld dat ik helemaal niets van het prikken zelf gevoeld heb en dat het juist een enorme verademing is dat je niets meer voelt.
Vanmiddag tijdens ons wandelingetje hebben we nog vreselijk lopen grappen over dat dit toch wel een ontzettend mooie datum is om jarig te zijn. Wij waren allang blij dat 8 september voorbij was en dat het nu nooit met de kermis jarig kan zijn (jajaja waar je je al niet druk om maakt, maar dat is echt belangrijk hier).
quote:Als het maar voor de 11de is!
Op dinsdag 9 september 2003 21:30 schreef Karin het volgende:
Dankjewel Belana(en de rest van jullie ook, doet me goed al deze berichtjes).
Pffff ik ben helemaal hyperdepieper. Had nog zoveel aan de foon tegen Lois willen zeggen en het enige wat eruit kwam was dat ik wel iedereen op de hoogte ging brengen. Lois was wel heel kalm aan de telefoon, kalmer dan ik geloof ik.
Toevallig hadden we het gisteren nog over een keizersnee gehad. De ruggeprik leek haar heel eng (vooral omdat je dan je benen niet meer voelt). Ik heb haar toen verteld dat ik helemaal niets van het prikken zelf gevoeld heb en dat het juist een enorme verademing is dat je niets meer voelt.
Vanmiddag tijdens ons wandelingetje hebben we nog vreselijk lopen grappen over dat dit toch wel een ontzettend mooie datum is om jarig te zijn. Wij waren allang blij dat 8 september voorbij was en dat het nu nooit met de kermis jarig kan zijn (jajaja waar je je al niet druk om maakt, maar dat is echt belangrijk hier).
Maar veel belangrijker dan de datum is natuurlijk gezondheid, en ik hoop van harte dat dat allemaal goedkomt
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:42 schreef just me het volgende:
Karin.. moet je morgen wel lekker veel pagina's uitdraaien
Onze printer staat ergens achterin op zolder heel stoffig en zonder cartridge te wezen
quote:Da's lekker
Op dinsdag 9 september 2003 21:44 schreef Karin het volgende:[..]
Onze printer staat ergens achterin op zolder heel stoffig en zonder cartridge te wezen
Dan pak je maar pen en papier.. dat bestaat vast nog wel.. toch?
Ik duim me rot en het komt allemaal goed!!
Spannend hoor...ik hoop dat ik morgenochtend op mn stage gelijk wel ff kan bijlezen..ik kan nu echt niet tot morgenavond wachten!!
Ik denk aan jullie!!
Dikke knuffel,
Clauwheee
Om 09.32 is Iris Julia geboren
3220 gram en ze doet het goed.
Lois voelde het snijden dus is ze onder algehele narcose gegaan.
Jeroen mocht er gelukkig wel bijblijven.
Ik heb haar al horen huilen op de achtergrond.
Poehee wat is het snel gegaan. 3 uur daarvoor zaten ze nog nietsvermoedend op de bank.
Wij gaan straks even kijken (als dat mag natuurlijk). Ik neem de digicam mee.
quote:Van harte gefeliciteerd!!!
Op dinsdag 9 september 2003 22:18 schreef Karin het volgende:
Lois updateOm 09.32 is Iris Julia geboren
Poehee wat is het snel gegaan. 3 uur daarvoor zaten ze nog nietsvermoedend op de bank.Wij gaan straks even kijken (als dat mag natuurlijk). Ik neem de digicam mee.
Enne Karin, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje Ga er maar gauw heen
Lois, Clark, Karin, Peet en de rest van de familie GEFELI!!!
Eva!! JE BENT GROTE ZUS!
Pff, ben blij dat we weer normaal adem kunnen halen
Ik kón niet slapen. Moest weten hoe het met Lois is.!!
Geweldig gefeliciteerd de hele familie natuurlijk. .
Karin jij natuurlijk ook gefeliciteerd.
* Kbot2000 gaat weer ff belana troosten.
En wat een mooie naam.
Gefeliciteerd met Iris!! !
quote:Goed nieuws!
Poehee wat is het snel gegaan. 3 uur daarvoor zaten ze nog nietsvermoedend op de bank.Wij gaan straks even kijken (als dat mag natuurlijk). Ik neem de digicam mee.
Mooie naam Iris
Geef je zus maar een big hug!
Karin, ook van harte gefeliciteerd met je nichtje, en bedankt voor het updaten
Belana en Karin mogen nu ook weer uitrusten en bijkomen
Gefeliciteerd Lois,Jeroen en Eva met jullie dochter en zusje
En Karin en Belana ook gefeliciteerd natuurlijk.
Maar goed. Lois, Clark, Eva: gefeliciteerd met Iris!
Enneh, Karin kom op met die foto's!
Goh, wie had dat nou gedacht na de 'kalme' berichten vanmiddag.
Karin, jij ook gefeliciteerd met je nichtje!
En nu lekker slapen, ik heb last van mijn buik van de spanning
quote:Kom even naar het Speeltuinbankje dan
Op dinsdag 9 september 2003 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
En het onweert hier en ik zit hier helemaal alleen in m'n uppie.
Jakkes.
Een gezonde dochter !!
Gefeliciteerd met Iris Julia ! Heel veel geluk met z'n viertjes !
herstel ze van de ks !
Groetjes
Stout
Nu kan deze superlurker eindelijk een beetje rustig slapen
En Karin van harte met je kersverse nichtje!!
Ik ben erg blij en opgelucht dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen en dat Lois en dochter Iris het goed hebben doorstaan!
Ennuh Tante Karin en Ome Peet natuurlijk ook onwijs gefeliciteerd
ik kom nauwelijks meer aan computeren toe met dat kleine ventje hier, maar ik zag dat ik nog een paar mensen kan feliciteren: Bastardhost & Guinevere, fijn dat alles toch nog goed is gegaan (en wat een eindspurt zeg, wow!), gefeliciteerd met Lune! en SixCat: ook al een mooie dochter, van harte!
hier gaat alles goed, Piet groeit volgens mij al flink, hij verandert met de dag. wel heeft ie tussen 't slapen door z'n onrustige momenten, hij wordt 't liefst de hele dag vastgehouden, rondgedragen & vooral: gevoed.
Lois heeft het niet zo fijn gehad. Ze is flink geschrokken onderweg naar het ziekenhuis toe. De verloskundige vroeg of ze even haar benen wijd wilde doen om te kijken hoeveel bloed ze verloor. Die zette wat voor het raam en is toen flink gas gaan geven.
Ook het voelen van het snijden was absoluut geen pretje. Ze is daarna nog een tijdje met haar benen omhoog gezet en als dat niet zou helpen zou ze dus onder narcose moeten. Dus Lois dacht even bikkel te zijn, had geen zin in narcose maar ze moest er (natuurlijk) wel wat van zeggen.
Ze ligt op precies dezelfde kamer als dat ik lag, gelukkig helemaal alleen. Ze was net wakker dat wij binnenkwamen, nog een beetje van de kook maar heel gelukkig. Iris heeft al aan de borst gedronken en dat ging heel goed.
Ze had al haar duimpje in haar mond
Maar wel erg gefeliciteerd met je gezonde dochter!
Lois ziet er idd heel moe uit, maar jeetje, ze heeft ook wel wat voor d'r kiezen gekregen vandaag! Zo zat ze hier nog te posten en zo lag ze op een ok. Heftig allemaal, hoor. .
Maar mooie Iris maakt toch wel een hoop goed, lijkt me. .
Na zo'n indrukwekkende avond gaan we nu proberen te slapen, morgen weer een drukke dag.
Lois & Clark: gefeliciteerd met jullie mooie dochter Iris! Het is een schatje
Karin: gefeliciteerd met je nichtje en nu kan je weer tot rust komen en ook Belana, die dit allemaal van een afstand moest toezien: gefeliciteerd met de dochter van je vriendin!
Sterkte allemaal en rust lekker uit!
Iris, ik hoop dat je net zo mooi, gelukkig en gezond mag worden als je naamgenootje
Het is tijd om te juichen! Geweldig Lois en Clark!!! Gefeliciteerd!!! Wat een mooi meisje! En Eva natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je kleine zusje!!
WAUW!
Kusje van Jorden ook!
IRIS
Wat een prachtig meissie!! En leuke naam! Clauwheee heeft 2 vriendinnen die zussen zijn en ook Eva en Iris heten!
Wat een spanning zeg!!
Hartelijk gefeliciteerd met Iris en geniet ervan!!
Dikke knuf
Clauwheee
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 10-09-2003 07:28]
En Karin niet te vergeten, gefeliciteerd met je nichtje.
Ontzettend gefeliciteerd met Iris !
Lois, heel veel kracht toegewenst voor het herstel...
Ik denk dat je dat vooral krijgt met die mooie kleine in je armen!
quote:Och, wat ben ik daar blij om - toen ik het las was het wel even schrikken!
ps: Belana, fijn dat je wel lekker heb kunnen slapen met het kussen
Kleine update: De bloeddruk was gister zo rond de 85. Dat is dus wel goed genoeg om het allemaal nog 3 weken (?) uit te zitten. Maar wel zijn er rugpijnen... Het lijkt wel of die laatste paar weken van de zwangerschap maar beter kunnen worden overgeslagen
edit: Wat een mooie baby is Iris! Leuk om direct die foto's te zien
[Dit bericht is gewijzigd door Bright op 10-09-2003 08:45]
Ik heb ook een ks onder narcose gehad en het is bepaald geen pretje, laat je ajb goed vertroetelen en niet te snel weer op de been, je bent nml kraamvrouw EN operatiepatiente..
Familie en vrienden ook van HARTE!!
Dikke knuf
Ik heb net Lois gesproken. Ze heeft vanacht niet geslapen van de naweeen
Met Iris gaat het heel goed. Heel jammer dat de verpleging niet wat beter helpt met het aanleggen, Lois krijgt Iris in haar armen en ze gaan weer (god wat komt het toch allemaal bekend voor).
Clark is op dit moment Iris aan het aangeven, dat kan gelukkig op de afdeling zelf.
quote:Niets verwonderlijk als je kids hebt, ben je eenmaal vroeg op.
Op woensdag 10 september 2003 08:52 schreef Karin het volgende:
jeutje wat zitten een hoop mensen al vroeg achter de pc
Al een beetje bijgekomen meid?
Het is allemaal niet makkelijk geweest, hopelijk kunnen jullie een beetje gaan genieten nu.
Als ik je zo zie liggen Lois, met dat operatiehemd nog aan, schiet ik helemaal vol.
[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 10-09-2003 09:18]
Clark beetje geslapen vannacht??
En Evaatje... heeft grote zus Iris al gezien??
Lois niet geslapen en ze heeft het juist zo hard nodig... zorg maar dat je snel thuisbent want daar zullen ze veel beter voor je zorgen dan in dat flutziekenhuis
Jeetje hee, wat een toestanden allemaal... zit hier nog steeds heel verwonderd terug te lezen hoe snel alles is gegaan.
Karin en Belana weer een beetje bijgekomen van alle schrik?
Rustig ademhalen maar weer en geniet van de foto's van de kleine
Lois, Clarck en Eva Van harte met jullie mooie dochter en zusje.
Karin, Peet en Bram gefelicitterd met jullie mooie nichtje en naatuurlijk ook de rest van de familie!!!!!!!
(Bix, dat vind ik nou typisch mannen, de hele dag aandacht willen!!! *rent nu naar andere topics om meer verse Pieten te zien??* )
Lieve Lois, Clark & Eva, gefeliciteerd met jullie 2e dochter en zusje!
Wat een toestanden allemaal. Geef ze daar in het ziekenhuis op hun donder en laat ze goed voor Lois zorgen. Ze moet echt even rustig van alles bijkomen zodat ze straks optimaal kan genieten!
Karin, gefeliciteerd met je nichtje en Belana, gefeliciteerd met de dochter van je dinnetje!
Nou Lois en Clark van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter Iris Julia . Goh wat een toestanden allemaal zeg. Ik ben in ieder geval blij dat na alles iedereen er toch nog gezond uit is gekomen. En nou maar goed uitrusten als het gaat. Dikke knuffels
quote:Hier ook...
Op woensdag 10 september 2003 09:11 schreef Dinus het volgende:
Als ik je zo zie liggen Lois, met dat operatiehemd nog aan, schiet ik helemaal vol.
Maar Iris is er, en gezond! Lois, Clark en Eva, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zus!
quote:Ohww wat leuk dat je gaat kijken. Nou wens haar maar sterkte en veel geluk met de baby en de rest van het gezin. Ze heeft heel wat om bij te lezen
Op woensdag 10 september 2003 10:54 schreef Belana het volgende:
Ow, wat is ze mooi he! Kbot en ik gaan vanavond kijken.
Ik heb net Lois aan de lijn gehad en was heel blij om haar stem te horen, die gelukkig en goed klinkt.
Wat een opluchting, want je moet je maar druk maken...
Kannie wachten tot vanavond!
Heh, gelukkig is het allemaal goed afgelopen, je zit toch met een knoop in je maag als je het leest
quote:Lewis, de Tesco-eigen-merk-luiers bevallen trouwens uitstekend
Op woensdag 10 september 2003 11:03 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Ohww wat leuk dat je gaat kijken. Nou wens haar maar sterkte en veel geluk met de baby en de rest van het gezin. Ze heeft heel wat om bij te lezen
Lois bevalt en gelijk zit die post van zwangerschap en geboorte helemaal vol. Koste mij al moeite om alles bij te lezen.
(Zijn stom genoeg exact dezelfde als de C1000-eigen-merk-luiers!)
quote:Ah, dank je voor de tip, ik zat al te kijken waar heb jij het nou over
Op woensdag 10 september 2003 11:07 schreef CarOnline het volgende:[..]
Lewis, de Tesco-eigen-merk-luiers bevallen trouwens uitstekend
Kan het je aanraden(Zijn stom genoeg exact dezelfde als de C1000-eigen-merk-luiers!)
quote:Ja die quote was alleen ff dat je wist dat ik het tegen jou had
Op woensdag 10 september 2003 11:13 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Ah, dank je voor de tip, ik zat al te kijken waar heb jij het nou over
. Maar nu begrijp ik het
![]()
En ik ben ook zo ontzettend benieuwd naar die allereerste reactie van Eva op haar lieve kleine zusje..
quote:Dat zal ik zeker doen!!!
Op woensdag 10 september 2003 11:08 schreef moussy het volgende:
belana, geef ze maar een hele dikke zoen van ons allemaal!!
quote:Ja doe maar, ook van deze kant
Op woensdag 10 september 2003 11:26 schreef Belana het volgende:[..]
Dat zal ik zeker doen!!!
Vandaag of morgen wordt mijn vriendin voor de tweede keer moeder. Ze was de 27e al uitgeteld, gister even gebeld en vandaag moest ze naar de gyn, om te kijken wat ze gaan doen. Geen thuisbevalling dus meer, omdat ze al 14 dagen te laat is. Ik vind het zo ontzettend spannend, zit er de hele tijd aan te denken. Vandaag of morgen (neem ik aan) is het zo ver! Ben zo benieuwd wat ze krijgt
Wat een moppie!!
(en...errug leuke naam!!)
quote:Hoe is het nu met jou, kersverse papa Sixcat? En met de mama? En, most of all, met Kim?
Op woensdag 10 september 2003 13:07 schreef SixCat het volgende:
Geweldig Lois!!!!! Van harte gefeliciteerd...
Hopelijk na een vervelende start kun je nu lekker gaan genieten.....
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:10 schreef Belana het volgende:
Heej bright, jullie staan bijna bovenaan het lijstje.... spannend hoor!
Maar nu hebben we even rust in dit topic, weg spannende verhalen, weg mooie nieuwe babyfoto's, weg opwinding 's ochtends als ik hier weer ga kijken, weg ....
Ok, nu hebben we wel even de tijd om adem te halen en voor je het weet kom ik met een kreet dat 'we' gaan beginnen [angst-en-zweet-maar-spannend smiley]
Vanavond mail ik een buik-foto, kun je zien waarom ik nu al zo trots ben
Ach joh, ff rust en stilte voor de storm in jullie leven is wel even lekker misschien. Het lijkt me zo spannend... Ik zie mezelf al lekker opschuiven, dat gaat al zo snel. Magoe, januari duurt echt nog wel ff...
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:22 schreef Belana het volgende:
Zo lief he, zo trots als jij bent!
Alles goed wel met je vrouw?Ach joh, ff rust en stilte voor de storm in jullie leven is wel even lekker misschien. Het lijkt me zo spannend... Ik zie mezelf al lekker opschuiven, dat gaat al zo snel. Magoe, januari duurt echt nog wel ff...
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Iris Julia. Heel veel geluk met jullie prachtige dochter. Sterk lekker weer aan na je keizersnee en laat je maar lekker vertroetelen de komende periode....
Zo effe op de comp van ome doppie.
Ik mis jullie namelijk heel erg.
Lois van harte meid!!!!
En Clark ook en Eva ook natuurlijk. Met jullie mooie meissie Iris!!!!!!!! (tante Gaoxing zal wel trots zijn op de naam)
Zo en nu ga ik snel verder lezen.
Heb heeeeel veel bij te lezen.
En dan ben ik zo weer terug met mijn bevallingsverhaal en update's enzo.
dikke kus allemaal!!!!! xxxxxxxxx
quote:hahaha
Op woensdag 10 september 2003 14:16 schreef Bright het volgende:[..]
En dacht je dat we dat niet bijhouden
? Doen we al vanaf dat we erin staan... Het wordt echt spannend! Trouwens ook wie eerder papa zal zijn, Chocobo of ik
Zodra ik zag dat Lois 'bezig' was, dacht ik al: Goh, nog 1 en dan wij... Maar er zit slechts 1 dag tussen, dusssss....Maar nu hebben we even rust in dit topic, weg spannende verhalen, weg mooie nieuwe babyfoto's, weg opwinding 's ochtends als ik hier weer ga kijken, weg ....
Ok, nu hebben we wel even de tijd om adem te halen en voor je het weet kom ik met een kreet dat 'we' gaan beginnen [angst-en-zweet-maar-spannend smiley]Vanavond mail ik een buik-foto, kun je zien waarom ik nu al zo trots ben
quote:Hé hallo! Welcome back!
Op woensdag 10 september 2003 16:19 schreef jessie het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaidikke kus allemaal!!!!! xxxxxxxxx
Hoi Jessie!!! Ben heel benieuwd hoe het bij jou allemaal gegaan is.
Ok ik was gebleven in deel 7 waar ik vertelde dat ik om 7 uur de verloskundige had gebeld en deze zou emt een half uurtje komen (even jullie geheugen opfrissen hoor )
Deze kwam dus om half 8 en ik was zooooooooooooo bang dat ik nog helemaal niet echt bezig was. Ik had toen dus 6 cm ontsluiting. Wauw, dat viel mee. Man moest de kraamhulp bellen en als die er zou zijn zouden de vliezen gebroken worden en dan zou het snel zover zijn. Tot die tijd nog even onder de douche om de weeen op te vangen. tijdens het opvangen aan deze verloskundige mijn verhaal van mij vorige bevalling gedaan zodat ze wist hoe bang ik was enzo. Eingelijk gingen de ween opvangen tot die tijd heel erg goed. Gerard had me de hele nacht goed gesteund en ik vond het best te doen.
Inmiddels werd Bo door oma opgehaald (nee niet romantisch na afloop met zijn vieren in bed ) en arriveerde de kraamhulp (aardige maar o zo aanwezige vrouw die me op me zenuwen werkten) Ik kon onder de douche vandaan waar ik al wat lichte persdrang kreeg. En toen begon het drama. Ik kreeg dus hele erge persweeen en kon amper me bed in om te laten controleren hoever ik was enzo. Na verschillende pogingen tussen de ween door op bed te gaan liggen voelde ze dat ik 8 cm had en de vliezen werden gebroken. Er was erg weinig vruchrwater te zien en de persweeen stormde nog verder los. Maar ik mocht nog niet meepersen. Ik kreeg bloedverlies zei ze, maar ze keken het nog even aan. Ik bleef maar 8cm houden en het hoofdje bleef hoog staan (achteraf niet gek met zo'n groot hoofd
) toen kwam er wat meer paniek want ik bleek ook stolsels te verliezen. De verloskundige probeerde zo goed mogelijk rustig te blijven en mij niet ongerust te maken, maar je voelt gewoon dat het niet goed gaat. Ze belde het ziekenhuis en ik hoorde ze over de placenta (ze waren dus bang dat die losgelaten had... herkenbaar he Lois) Ondertussen had ik telkens tijdens mijn persweeen de spullen die de kraamhulp op bed netjes neerlegde van bed geschopt en zei legde het weer netjes neer. Dit bleef ze maar doen, en ik ook overgens:) Ik schreeuwde het echt uit tijdens die persweeen. (en van te voren dacht ik nog ik heb het ergste gehad, bij Bo was ik blij dat ik mee mocht persen, maar dit ophouden was niet te doen!!!!) toen dus met persweeen, 8cm naar het ziekenhuis. Snel tussen elke wee een verband tussen me benen broek aan sloffen aan, veel te grote jas van man aan en de trap af. elke tree ff gillen puffen wat dan ook. In de deuropenening, op straat voor de auto, ik gilde het echt uit. De straat heeft het geweten dat ik ging bevallen
Ik heb nog gevraagd of ik echt niet meer terug kon, en iedereen verzekerd dat dit echt de laatste keer was. En toen dus naar het ziekenhuis. Ik bij man in de auto de verloskundige er achteraan. Ik rolde door de auto van de pijn, was er nog voetballen in de kuip waardoor we de binnendoorweg niet konden nemen (afgesloten met paaltjes) Tijdens de rit met de auto werd ik enig en zag ff alles aan me voorbij flitsen. Ik zei nog tegen man dat asl er wat gebeuren zou hij echt moest weten hoeveel ik van hem en Bo hield!!!!
Bij ziekenhuis aangekomen stonden ze me al op te wavhten en werd ik gillend over de gangen gescheurd.
Moest daar weer overstappen op bed wat echt niet ging van de pijn. De ass gyn was gelukkig degene die we de laatste keer bij de ctg hadden geizen dus dat was niet vreemd voor me. Ik moest aangelsoten worden op de ctg via zon dingentje op Janneke's hoofdje maar dat ging amper omdat ik steeds me knieeen tegen elkaat hield om die persweeen op te houden. Uiteindelijk wel gelukt en daar bleek ik nog steeds 8 cm te hebben. Maar Janeke deed het goed. Ik mocht toen toch meepersen en dan maseerde hun de 2 cm weg en gaven een knip. Daarna mocht ik echt persen en was Janneke met 9 minuten geboren. Wat een grote zeiden ze allemaal nou ik vond ahar maar klein. Tot ik later hoorde hoe groot ze was... slik, das wel groot ja
Wat het bloedverlies en stolsels geweest is kunnen ze niet met zekerheid zeggen. Maar ze vermoeden een scheurtje in de baarmoedermond. (door de druk van het grote kindje) Ze hebben dit verder niet gehecht ofzo. Achteraf viel dat gelukkig dus nog mee en was het niet de placenta.
Doordat Janneke zo groot was moest er bloeduiker geprikt worden. en moest ze 2 keer uit een flesje drinken. Mijn verloskundige heeft er toen voor gezorgd dat ik eerst deborst kon geven zodat dat het eerste was dat ze zou proeven.
Ondanks de zware bevalling (lichamelijk was deze bevalling ondanks dat hij kort was, een stuk zwaarder dan de vorige) heb ik er wel een veel beter geovel aan over gehouden. De verloskundige was een schat van een mens. En ook alle mensen ui het clara ziekenhuis waren echt schatten voor me. Wat een verschil kan dat doen zeg!!!
Bij mij moest ook nog bloed geprikt worden enzo ivm veel bloedverlies, maar wonder boven wonder had ik een mooi ijzergehalte en konden we rond een uur of 4 het ziekenhuis uit.
De periode in het kraamhotel was een stuk minder als de vorige keer. De zorg enzo was hetzelfde hoor, het lag aan mij. Ik mistte Bo gigantisch. Ik was blij als ze elke dag met pappa langs kwam en als ze dan weer wegging keek ik weer uit anar de voglende dag. De eerste dag dat ze daar weer weggingen deed ze mijn schoenen aan zo van ga maar mee. En toen ze erachter kwam dat ik bleef ging ze heel zielig huilen. nou ik was bijna zou mee gegaan hoor. Ben ook een dag eerder daar weggegaan.
De borstvoeding is niet gelukt.
Janneke paktte niet goed. Ze sabbelde maar zoog niet. Heel me tepels al binnen een dag kapot. Op pink laten zuigen om te kijken wat er verkeerd ging. Ze ging pas goed zuigen als ze heel veel vloeistof (met water uitgeprobeerd) in haar mondje had. En ik maakte nog niet genoeg melk aan vandaar het kapot gaan. Ook moest ik gaan bijvoeden ivm haar hoge gewicht. Ook al zijn ze zwaar betkeent het niet dat ze dan meer mogen afvallen als andere babies zei de verloskundige daar. En eigenlijk vond ik het allang best moet ik zeggen. Heel anders als dat ik me van te voren had voorgenomen/voorgesteld, maar ik voel me gelukkig met de keuze.
Janneke doet het erg goed nu. Ze spuugt af en toe wel wat omdat ze slecht boert. Ze krijgt 6 flesje op een dag en komt netjes om de 4 uur, 1 keer snachts dus. Ze is in haar gedrag heel anders als haar zus. Veel rustiger (nog wel ) Ze begint als wel weer meer op haar zus te lijken alhoewel ik haar oogopslag meer op die van man vind lijken en die van Bo lijken weer erg op die van mij. Bo vind het leuk, maar is echt superdruk en is erg haar plek erg aan verdedigen. Heeft bv ook ineens een speen en wil veel kroelen enzo (vind ik helemaal niet erg
) Ben wel benieuwd hoe het me allemaal af gaat als man volgende week weer moet werken, dat lijkt me toch allemaal wel erg zwaar hoor.
Met mezelf gaat het eigenlijk best goed. Geestelijk wil ik van alles doen, was dat binnen zitten op het eind van me zwangerschap dan ook zo zat. Moet wel opletten dat ik mezelf niet voorbij loop. Was maandag met man en kids boodschappen wezen doen, maar daarna begon ik toch wel ineens weer heel erg te vloeien. (hoe lang kan dat eigenlijk duren, met Bo was ik daar namelijk met een week vanaf) Heb trouwens ook erge last van naweeen gehad.
Verder iedereen bedankt he voor alle lieve woordjes enzo. En het meeleven.
Smoophy jij nog bedankt voor je mail tijdens mijn bevallingsnacht. ik had hem toen nog gelezen, maar neit meer de kracht op te reageren
Voor iedereen die nog moet bevallen sterkte en voor alle zwangeren geniet ervan. En alle kersverse ouders.....zijn jullie ook zo gebroken savonds
Zo dat was me een verhaal. Ik ben geheid van alles vergeten, maar dat komt wel weer een keer. Ga nu zo naar huis lekker eten.
Dikke kus allemaal XXXXXXXX
Ben blij dat het goed met je gaat. We missen jou ook hoor! toch iedereen?
Na een stormloop op dit topic de laatste tijd, zal nu het foto-topic wel weer vollopen...hihi
Lois, ik heb net jouw belevenissen nog ff weer goed doorgelezen..niet mis hoor.. Geniet er nu maar van!!
Dikke knuf voor allemaal,
Clauwheee
quote:Met ons gaat alles prima! Onze kleine meid doet het fantastisch. 's Nachts maakt ze echt al een ruk van ongeveer 5,5 uur. Dan slapen wij natuurlijk ook heerlijk. Om 22.00uur krijgt ze de laatste avondfles. Tegen 03.00uur komt ze. Daarna slaapt ze weer lekker door tot 07.00uur.
Op woensdag 10 september 2003 13:44 schreef Sugar het volgende:
Lois, Clark en Eva, geniet van jullie meisje erbij! Vind Iris een erg mooie naam en ook heel leuk bij jouw naam, Eva! Mooi, hoor!
Van harte dus!
[..]Hoe is het nu met jou, kersverse papa Sixcat? En met de mama? En, most of all, met Kim?
Ze is een plaatje, hoor!
Volgens mij had ik deze foto nog niet gepost.
Doehoei!
Sixcat wat een ontzettend mooie foto weer.
Ja wie neemt dàn ook de telefooooooon op!!!
Nou ja, een 2e ventje en hij heet Luca
En ik kan niet eens kijken want ik heb een dikke keel, oorpijn, keelpijn, zere gewrichten en licht in mn hoofd.. grieperig dus
En ik heb nog wel zo'n ontzettend leuk 10 dagen pakket gefröbelt!!!
*snif*
Wat een lieve foto van Kim zeg, geweldig!!
En ik heb ook nieuws, ik dacht het al eerder gevoeld te hebben en nu weet ik het zeker: IK VOEL HET BEWEGEN!!!! (voor de niet-zwangeren: ken je het kloppende gevoel als je je teen tegen een tafelpoot stoot? Daar lijkt het op, het zit recht onder mijn navel en het klopt en klopt maar raak )
CarOnline, van harte met Luca!
Sixcat, wat een super foto is dat joh. Die zou je echt moeten inlijsten, en eigenlijk ben ik wel beniewd hoe je dat doet. Want de kleuren en gewoon de hele foto is errug mooi.
CarOnline gefeliciteerd met de baby van je vriendin. Als je nou gewoon snel beter wordt kun je gaan kijken. Dus effe paracetamollen ofzo. Het lijkt me inderdaad wel verdraaid irritant als je wilt gaan en je bent ziek. Blehhhh, nou ja beterschap hoor.
quote:Ja, en mijn vriend beweert dat het darmkrampen zijn
Op woensdag 10 september 2003 20:43 schreef berney het volgende:
Goed nieuws Catoot..
quote:Jaaaaaa, da's Gertje hoor
Op woensdag 10 september 2003 20:41 schreef Catootje het volgende:
Ja hoor: jessie is er weer, het leven begint weer 'normaal' te worden!!!En ik heb ook nieuws, ik dacht het al eerder gevoeld te hebben en nu weet ik het zeker: IK VOEL HET BEWEGEN!!!! (voor de niet-zwangeren: ken je het kloppende gevoel als je je teen tegen een tafelpoot stoot? Daar lijkt het op, het zit recht onder mijn navel en het klopt en klopt maar raak
)
quote:Ja he,....wat leidt het af zeg! Ik voel me weer net zo gek als in het begin van de zwangerschap..zo alles overheersend zeg maar.
Op woensdag 10 september 2003 20:48 schreef Rewimo het volgende:[..]
Jaaaaaa, da's Gertje hoor
![]()
First things first: Lois, Clark en Eva. Van harte gefelicteerd met Iris Julia . En natuurlijk Karin, Peet en Bram ook niet te vergeten.
Wat jammer dat de keizersnede nog onder narcose moest, maar het belangrijkste is dat ze tijdig hebben ingegrepen, zodat er toch weer een mooi en lief meisje op de wereld is gezet.
Jessie, fijn om weer wat van je te horen. Ook weer een indrukwekkend bevallingsverhaal, ik hoorde je bijna schreeuwen. Fijn dat je er toch positiever op terugkijkt dan op de bevalling van Bo. En ik kan me voorstellen dat een kraamhotel inderdaad na de bevalling van een tweede minder leuk is, omdat je iedere avond weer afscheid moet nemen van man en kind (en zij ook van jou, wat vast ook niet leuk is). Hoe zat dat trouwens na de geboorte van Bo, is hubbie toen wel blijven slapen daar?
Sixcat, wat een mooie foto's maak jij van Kim . Ze is dan ook wel extreem fotogeniek, hoor.
MisterX, hoe gaat het bij jullie? Is Daniël inmiddels alweer thuis? Misschien heb je het al wel gepost, maar het is sinds gisteren zo hard gegaan, dat ik het niet allemaal meer precies weet.
Prachtige foto, sixcat!
Dus nog even als nabranders
Caronline, gefeliciteerd met je vriendin!
En Catoot, wat een fantastisch gevoel is dat, he. Ik vind het net kleine vlindertjes in je buik. Weer een nieuwe mijlpaal voor jullie.
(En nu maar hopen dat er niet tijdens deze reactie weer geweldig nieuws is gepost, want ik kan natuurlijk niet aan de gang blijven )
En het bewerken van de foto's doe ik met Photoshop 7.01 Sinds kort stoei ik daar een beetje mee, en dan kun je inderdaad erg leuke resultaten krijgen. Bedankt voor alle reacties.
Nu nog ééntje van de eerste dag van onze Kimmie:
(grappig dat zowel mijn vrouw als ik vroeger ook zo konden "tukken")
En hier de opdruk van het geboortekaartje;
[Dit bericht is gewijzigd door SixCat op 10-09-2003 21:34]
Met Lois en Iris gaat het goed. Iris was wel wat misselijk en wou dus niet drinken. Maar wat is ze mooi zeg
Morgen als ik tijd heb zal ik wel wat nieuwe foto's plaatsen.
Nu eerst slaap inhalen
SixCat, mooie foto's van je dochter zeg. die voor op het kaartje is stoerrr! en wat grappig dat ze al zulke duidelijke wenkbrauwen heeft.
Jessie, wb en fijn dat je weer thuis bent. wat een verhaal zeg, doe je nog wel een beetje rustig aan? en hoe zit dat met dat kraamhotel, ik dacht dat je man (& Bo?) daar ook mochten logeren? lijkt me ook stukken minder als zij er niet bij kunnen zijn.
CarOnline, beterschap, zodat je snel naar je vriendin & haar zoon kunt!
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 10-09-2003 23:00]
Catootje, heerlijk gevoel hè al die kleine plopjes in je buik!!
Wacht maar als baby de ware kracht van z'n beentjes ontdekt en die kleine lieve plopjes ineens veranderen in flinke rake schoppen .. ouch!
Maar het blijft een bijzonder gevoel
Sixcat, oops.. helemaal vergeten.. alsnog van harte met de geboorte van je mooie dochter Kim!!
Erg mooie foto's, maar dat kan ook haast niet anders met zo'n fotogeniek meiske!!
Karin, vervelend dat kleine Iris zo misselijk is, hopen dat het snel weer wegtrekt.
Maar verder dus goede berichten vanuit het ziekenhuis, mooi zo!!
En morgen weer verse foto's van Iris, leuk
[Dit bericht is gewijzigd door Meaghan op 10-09-2003 23:12]
Lune is overigens ongeveer 280gram afgevallen sinds geboorte, waarvan er alweer ruim 140 bij zij. Vrijdag weegt de VK weer, verwacht dat ze terug of over geboortegewicht is
'k Heb de afgelopen dagen geen tijd gehad om alles te volgen, vandaar dat ik zo 'laat' ben
quote:Mooi is dat he
Ja hoor: jessie is er weer, het leven begint weer 'normaal' te worden!!!En ik heb ook nieuws, ik dacht het al eerder gevoeld te hebben en nu weet ik het zeker: IK VOEL HET BEWEGEN!!!! (voor de niet-zwangeren: ken je het kloppende gevoel als je je teen tegen een tafelpoot stoot? Daar lijkt het op, het zit recht onder mijn navel en het klopt en klopt maar raak
)
Trouwens, ook een hele goede omschrijving van je teenklopperij!
quote:Dat pijnlijke gevoel al s je je teen te hard gestoten hebt??
)
quote:
Op donderdag 11 september 2003 07:40 schreef Troel het volgende:[..]
Dat pijnlijke gevoel al s je je teen te hard gestoten hebt??
quote:Ik had al bijna mijn kinderwens aan de kant geschoven
Op donderdag 11 september 2003 07:44 schreef Bright het volgende:[..]
lol - nee, een half uurtje later, als de pijn weg is en alleen nog wordt geklopt dat je je teen vooral niet moet vergeten
quote:Ze ziet er heerlijk uit!! Mag je terecht mee pronken!
Op woensdag 10 september 2003 23:10 schreef bastardhost het volgende:
goed voorbeeld doet volgen, al die mooie babietjes maken dat ik ook wil pronken.Lune is overigens ongeveer 280gram afgevallen sinds geboorte, waarvan er alweer ruim 140 bij zij. Vrijdag weegt de VK weer, verwacht dat ze terug of over geboortegewicht is
Jessie, meid, wat een verhaal! Gelukkig is alles achter de rug en kunnen jullie genieten van Janneke.
Catootje, heerlijk joh, dat je het voelt! Bij mij gaat er tegenwoordig geen dag meer voorbij zonder dat ik humptie voel, die kan er namelijk wat van. Ik vind het nog altijd een zalig gevoel! Hoever ben jij nu? (ik bijna 21 weken)
Sixcat en bastardhost, wat zijn ze lief!!!! Wat een mooie foto's!!!
Caronline gefeli!
Nou, nou heb ik bijna iedereen wel gehad hoop ik...
quote:
quote:Kijk, dat is nou eens effectief duimen
Op dinsdag 9 september 2003 21:32 schreef sjak het volgende:
Ook hier wordt geduimd, ben benieuwd hoe het gaat!!!!
Net vroeg ik me ineens af of dat allemaal wel past in een fiat 500, of gebruiken jullie die tegenwoordig als kinderwagen?
Heel veel beterschap Lois, zodat je snel weer naar huis mag!!!! (voor de hele familie)
quote:Ik heb ook nog nooit een pasgeboren baby in m'n handen gehouden - ik durfde ook nooit, maar ja, straks komt er toch een tijd dat het gewoon zal worden, he... De VK moet maar erg goed uitleggen hoe alles moet, want deze domme papa weet nog echt van niets...
Op donderdag 11 september 2003 08:49 schreef Belana het volgende:
...
Voor het eerst in mijn leven heb ik een pasgeboren baby vast gehouden, dat durfde ik nooit, maar zoal nick terecht zei; je moet toch oefenen.... maar ik wilde zelf ook wel dit keer, ze is zo liefffff!!!
Bastardhost, je hebt me een mooie foto laten zien die heel goed als foto op het kaartje kan dienen; ik ga ook zoiets proberen ...
Even een voorbeeld in de veranderde (sepia) kleur uitproberen ...
* Bright moet niet vergeten om nog inkt te kopen, want anders kunnen al die kaartjes niet worden afgedrukt!
quote:Je klinkt echt als een trotse aankomende vader Bright. Leuk om te lezen. En vergeet niet om je kaartje te showen als ie uitgebracht wordt
Op donderdag 11 september 2003 10:36 schreef Bright het volgende:[..]
Ik heb ook nog nooit een pasgeboren baby in m'n handen gehouden - ik durfde ook nooit, maar ja, straks komt er toch een tijd dat het gewoon zal worden, he... De VK moet maar erg goed uitleggen hoe alles moet, want deze domme papa weet nog echt van niets...
Ja, volgens Brigitte Kaandorp gaat het vanzelf, een baby is eigenlijk niets meer dan een in- en uitgang; er moet iets in en er komt iets uit... Maar volgens mij is er toch meer aan de hand![]()
Bastardhost, je hebt me een mooie foto laten zien die heel goed als foto op het kaartje kan dienen; ik ga ook zoiets proberen ...
Even een voorbeeld in de veranderde (sepia) kleur uitproberen ...
* Bright moet niet vergeten om nog inkt te kopen, want anders kunnen al die kaartjes niet worden afgedrukt!
Sixcat, ik denk dat ik ook maar eens ga fiddelen met foto's, want ik vindt het toch echt heel super. En die foto die je gebruikt voor het kaartje is echt toppie.
Catootje, ik vondt dat ook zo ontzettend leuk toen ik die bubbels voelde in mijn buik. Echt speciaal. Maar ze worden wel steeds harder hoor. Bij mij zie ik mijn buik nu elke keer bewegen naar alle kanten toe. En daar moet ik wel vaak om lachen eigenlijk, want het lijkt gewoon echt iets alien achtigs.
quote:Ha ha ha Lewis, dat vind ik nou ook! (dat alien achtige) Mijn buik gaat inmiddels ook al een beetje op en neer als humptie beweegt, het is zo komisch. Ik moet ook vaak heel hard lachen.
Op donderdag 11 september 2003 11:58 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Catootje, ik vondt dat ook zo ontzettend leuk toen ik die bubbels voelde in mijn buik. Echt speciaal. Maar ze worden wel steeds harder hoor. Bij mij zie ik mijn buik nu elke keer bewegen naar alle kanten toe. En daar moet ik wel vaak om lachen eigenlijk, want het lijkt gewoon echt iets alien achtigs.
quote:Mocht je écht geen inspiratie kunnen vinden: hier kun je erg veel kaartjes bekijken en versturen naar het buitenland is geen enkel probleem. Je kunt er ook nog drie proefkaartjes aanvragen, altijd leuk. Wij hebben ons kaartje ook hier gevonden, eerst wilden we er zelf een maken, maar daar ben ik bij nader inzien toch te 'kritisch' voor.
Op donderdag 11 september 2003 11:58 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Je klinkt echt als een trotse aankomende vader Bright. Leuk om te lezen. En vergeet niet om je kaartje te showen als ie uitgebracht wordt
Ik kan ook wel wat inspiratie gebruiken aangezien ze hier in Engeland niet zo errug aan geboorte kaartjes doen.
Sixcat, ik denk dat ik ook maar eens ga fiddelen met foto's, want ik vindt het toch echt heel super. En die foto die je gebruikt voor het kaartje is echt toppie.
Namens Bolletje... "waanzinnig dat 't allemaal goed gaat, en van harte!"
quote:Haha, ik ben juists zo kritisch dat ik het niet aan een drukker/ontwerper over wil laten
Op donderdag 11 september 2003 12:33 schreef Meaghan het volgende:[..]
Mocht je écht geen inspiratie kunnen vinden: hier kun je erg veel kaartjes bekijken en versturen naar het buitenland is geen enkel probleem. Je kunt er ook nog drie proefkaartjes aanvragen, altijd leuk. Wij hebben ons kaartje ook hier gevonden, eerst wilden we er zelf een maken, maar daar ben ik bij nader inzien toch te 'kritisch' voor.
oh, ik heb trouwens ook op het internet gezocht naar (geboorte)kaartjes, maar niet echt gevonden wat wij wilden. Wel iets wat erop leek.
Ik pak gewoon een velletje en begin met te tekenen. Als ik iets heb wat ergens op lijkt, dan knip ik het uit, vouw dubbel, kortom, maak er een echt kaartformaat van. Pas daarna begin ik op de computer. Dus we hebben echt goed gebrainstormd (Is dat een nederlands woord?)
edit: ik ben ook een echte trotse aankomende vader
quote:Hihi, maar bij jou Belana klopt dat natuurlijk ook wel een klein beetje omdat je baby voor een kwart Klingon is
Op donderdag 11 september 2003 12:32 schreef Belana het volgende:[..]
Ha ha ha Lewis, dat vind ik nou ook! (dat alien achtige) Mijn buik gaat inmiddels ook al een beetje op en neer als humptie beweegt, het is zo komisch. Ik moet ook vaak heel hard lachen.
P.S. ik had eergisteren nog de Star Trek aflevering gezien waarin Belana en Tom erachter kwamen dat ze een kleintje verwachten. Echt een mooie aflevering!
quote:JA!! Daar dacht ik ook direct aan
Op donderdag 11 september 2003 12:48 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Hihi, maar bij jou Belana klopt dat natuurlijk ook wel een klein beetje omdat je baby voor een kwart Klingon is
P.S. ik had eergisteren nog de Star Trek aflevering gezien waarin Belana en Tom erachter kwamen dat ze een kleintje verwachten. Echt een mooie aflevering!
Wel grappig trouwens dat beide Belana's zwanger zijn
quote:Bright, het was een hele oude aflevering hoor
Op donderdag 11 september 2003 12:53 schreef Bright het volgende:[..]
JA!! Daar dacht ik ook direct aan
Belana, gelukkig heb je niet alle Klingon-genen eruit kunnen halen. Foei, schaam je om daar iets aan te wijzigen, alleen omdat jij je vader vroeger hebt weggejaagdWel grappig trouwens dat beide Belana's zwanger zijn
quote:Haha, 'onze Belana'... Dat klinkt lief
Op donderdag 11 september 2003 12:54 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Bright, het was een hele oude aflevering hoor
Ze hebben hem gewoon opnieuw uitgezonden omdat onze Belana zwanger is
Ik heb net een telefoontje van mijn vrouw (je weet wel, die met die dikke buik ) gekregen na de ziekenhuiscontrole...
Ik heb uit de eerste hand vernomen dat haar bloeddruk 150 om 90 was en dat is natuurlijk te hoog, maar niet verontrustend. Om te voorkomen dat er een pingpong-effect ontstaat blijven we nu bij het ziekenhuis (Nieuwegein) en wordt de afspraak bij de VK afgezegd.
Ook wij horen dus bij die 50% die in eerste instantie thuis wilden bevallen maar door medische 'noodzaak' dit niet kunnen
In het ziekenhuis waren ze in het geheel niet verontrust; de hartslag van Kees van 155 (met de doptone gehoord) en dat is prima. Urine is goed, dus geen zwangerschapsvergiftiging o.i.d.
Kortom, het gaat wel goed, maar de bevalling zal in het ziekenhuis plaatsvinden (als het goed is).
quote:Haha wat een humor weer vandaag. Ja die aflevering heb ik ook eens gezien ja. wist alleen niet dat ze ook belana heette
Hihi, maar bij jou Belana klopt dat natuurlijk ook wel een klein beetje omdat je baby voor een kwart Klingon is
Oh ja, ik zal eens kijken naar die website met die link. Even inspiratie opdoen. Om eerlijk te zijn, zou ik het graag zelf maken maar zoals bij onze trouwkaartjes, zou ik toch een betere printer nodig hebben, en als je beide kanten print, verschuift het papier of wordt het niet precies bedrukt waar het zou moeten zijn. Dus ik weet het nog niet allemaal. Ik zal in ieder geval eens even die link bekijken want als ze geen problemen hebben met het buitenland dan ben ik zeer benieuwd wat de aanbiedingen zijn voor vandaag.
quote:Bedankt hoor, dit was de enige site die ik wel al had maar nog niet veel ingekeken. In ieder geval leuk dat ik het ook kan gebruiken. Zal hubby eens erbij trekken om door te kijken.
Op donderdag 11 september 2003 12:33 schreef Meaghan het volgende:[..]
Mocht je écht geen inspiratie kunnen vinden: hier kun je erg veel kaartjes bekijken en versturen naar het buitenland is geen enkel probleem. Je kunt er ook nog drie proefkaartjes aanvragen, altijd leuk. Wij hebben ons kaartje ook hier gevonden, eerst wilden we er zelf een maken, maar daar ben ik bij nader inzien toch te 'kritisch' voor.
Iris Julia! Ook alweer een prachtige meisje met een schitterende naam! Lois, Jeroen en big sister Eva van harte!
Toot, ik mis die plopjes en trappen nog weleens hoor. Geniet er maar van! Zijn er eigenlijk alweer buikfoto's ? (en van jouw E.T.?) Ben wel nieuwsgierig, zal zo nog ff bij het buiktopic kijken, misschien dat er al weer nieuw foto's staan.
Zeg Bright, is het zeker dat jullie in het ziekenhuis moeten bevallen? Is het niet zo dat een thuisbevalling nog kan als de bloeddruk nu weer is gedaald en ook goed blijft hierna? Ik hoop het voor jullie!
Hier is het weer alom rust in huisje Danosa. Jadey heeft verschrikkelijke huildagen achter de rug en nu is ze weer een tevreden mensje. Groeispurt? Ze heeft trouwesn last van die hormoonpukkeltjes, leuk hoor als je je prinsesje wil showen en ze ziet eruit als een tiener met acne Ze lacht ook af en toe, prachtig joh! Het is zo'n lief meisje he...zucht.........
quote:Tja, mijn capaciteiten als 'ontwerper' zijn nu niet echt om over naar huis te schrijven. Mijn man heeft meer verstand van verzekeren, dus daar hoef ik al helemaal niet aan te kloppen. Ik heb wel wat probeersels gemaakt, maar dan nog mis ik dat speciale mooie karton met kleureffecten, reliëf enz. Kortom, waarom al die moeite doen (en dan voor mijn gevoel alsnog zonder het gewenste resultaat) als ik ook een mooi kaartje kan bestellen wat wel aan mijn wensen voldoet
Op donderdag 11 september 2003 12:42 schreef Bright het volgende:[..]
Haha, ik ben juists zo kritisch dat ik het niet aan een drukker/ontwerper over wil laten
Maar, misschien is het wel handig als het zelf gemaakte kaartje wordt gedrukt door een drukker... Hoeveel zou zoiets kosten? 150 stuks A5 dubbelzijdig bedrukken in kleur...oh, ik heb trouwens ook op het internet gezocht naar (geboorte)kaartjes, maar niet echt gevonden wat wij wilden. Wel iets wat erop leek.
Ik pak gewoon een velletje en begin met te tekenen. Als ik iets heb wat ergens op lijkt, dan knip ik het uit, vouw dubbel, kortom, maak er een echt kaartformaat van. Pas daarna begin ik op de computer. Dus we hebben echt goed gebrainstormd (Is dat een nederlands woord?)edit: ik ben ook een echte trotse aankomende vader
![]()
Ik ben erg benieuwd wat jij er van maakt, je klinkt iig erg gemotiveerd!!
Leuk hoor zo'n creatieve man
Ik lees dat een thuisbevalling niet meer doorgaat voor jullie, wat een teleurstelling. Ergens is het natuurlijk een geruststellend idee dat moeder en kind goed in de gaten gehouden kunnen worden in het ziekenhuis, maar het blijft natuurlijk jammer.
En wat Danosa al zegt: misschien is er toch nog hoop op een thuisbevalling als de bloeddruk wat lager wordt?
quote:Nou ja, misschien wel, maar we zijn nu dus niet meer bij de VK. Dat lijkt me dus duidelijk; het ziekenhuis komt vast niet bij ons thuis. Pas als we terug mogen naar de VK zou het thuis bevallen weer kunnen.
Op donderdag 11 september 2003 13:44 schreef danosa het volgende:
...
Zeg Bright, is het zeker dat jullie in het ziekenhuis moeten bevallen? Is het niet zo dat een thuisbevalling nog kan als de bloeddruk nu weer is gedaald en ook goed blijft hierna? Ik hoop het voor jullie!
...
quote:Je hebt inderdaad geen reliefpapier o.i.d. maar je kunt met schaduw etc. wel net doen alsof het echt reliefpapier is. Mensen staan soms versteld als ze zo'n kaartje zien en daarna voelen
Op donderdag 11 september 2003 14:18 schreef Meaghan het volgende:[..]
Tja, mijn capaciteiten als 'ontwerper' zijn nu niet echt om over naar huis te schrijven. Mijn man heeft meer verstand van verzekeren, dus daar hoef ik al helemaal niet aan te kloppen. Ik heb wel wat probeersels gemaakt, maar dan nog mis ik dat speciale mooie karton met kleureffecten, reliëf enz. Kortom, waarom al die moeite doen (en dan voor mijn gevoel alsnog zonder het gewenste resultaat) als ik ook een mooi kaartje kan bestellen wat wel aan mijn wensen voldoet
![]()
Ik ben erg benieuwd wat jij er van maakt, je klinkt iig erg gemotiveerd!!
Leuk hoor zo'n creatieve man
quote:Nou ja, mijn reactie staat hierboven, maar we stellen ons er gewoon op in dat het wel daar zal gebeuren.
Ik lees dat een thuisbevalling niet meer doorgaat voor jullie, wat een teleurstelling. Ergens is het natuurlijk een geruststellend idee dat moeder en kind goed in de gaten gehouden kunnen worden in het ziekenhuis, maar het blijft natuurlijk jammer.
En wat Danosa al zegt: misschien is er toch nog hoop op een thuisbevalling als de bloeddruk wat lager wordt?
quote:hahaha! Ja, zeker! En dan moet je mijn hubbie zien.... (grapje schat)
quote:dat klinkt zeker lief, ga er helemaal van blozen...
Haha, 'onze Belana'... Dat klinkt lief
Nou, "jullie" belana was ff de stad in nieuwe broeken kopen, want de zwangerschapsbroeken maat 38 begonnen nogal krap te zitten om de heupen en dus ook om de onderbuik en dat ging gewoon zeer doen.
Nu ben ik helemaal in het nieuw, in het paars!
quote:Dat is jammer Bright, zeker als jullie je erg op een thuis bevalling hadden verheugd. Magoe, de gezondheid van je vrouw en kind gaan voor.
Kortom, het gaat wel goed, maar de bevalling zal in het ziekenhuis plaatsvinden (als het goed is).
quote:Hee, dan is Kees in theorie een meisje
Op donderdag 11 september 2003 12:59 schreef Bright het volgende:In het ziekenhuis waren ze in het geheel niet verontrust; de hartslag van Kees van 155 (met de doptone gehoord) en dat is prima. Urine is goed, dus geen zwangerschapsvergiftiging o.i.d.
In het ziekenhuis bevallen is echt niet zo erg hoor, en het scheelt dat je het nu van tevoren weet. En als alles na de bevalling goed gaat, kunnen jullie al snel weer naar huis met zijn drietjes
quote:Shit dus vandaar dat ik al de hele dag kramp in mijn buik heb
Op donderdag 11 september 2003 15:36 schreef Belana het volgende:
Nou, "jullie" belana was ff de stad in nieuwe broeken kopen, want de zwangerschapsbroeken maat 38 begonnen nogal krap te zitten om de heupen en dus ook om de onderbuik en dat ging gewoon zeer doen.
Nu ben ik helemaal in het nieuw, in het paars!
[..]
Lewis moet ook maar weer eens gaan shoppen, dat moet wel vaak trouwens zeg als je zwanger bent. Jeetje mina, ik ben al weer uit 3 broeken gegroeid.
quote:Ik wist ook niet waar het aan lag Lewis, ik dacht echt niet aan die broeken, want jeetje, daar kan heel wat buik in. Maar heupen ho maar, die mogen blijkbaar niet meegroeien...
Op donderdag 11 september 2003 16:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Shit dus vandaar dat ik al de hele dag kramp in mijn buik heb
Lewis moet ook maar weer eens gaan shoppen, dat moet wel vaak trouwens zeg als je zwanger bent. Jeetje mina, ik ben al weer uit 3 broeken gegroeid.
quote:grmpff nou ja dan moet het inderdaad maar, ik kan ook niet eeuwig in mijn joggings broek en tuinpak blijven rondhobbelen, dat is dus nog het enige wat past. En ik had nog wel zo'n aardige garderobe.
Op donderdag 11 september 2003 16:34 schreef Belana het volgende:[..]
Ik wist ook niet waar het aan lag Lewis, ik dacht echt niet aan die broeken, want jeetje, daar kan heel wat buik in. Maar heupen ho maar, die mogen blijkbaar niet meegroeien...
Ik was ook niet blij hoor, het is niet alsof het geld me op de rug groeit, maarja, ik voel me nu wel weer stukken beter! Dus ga jij ook maar!
Hoe voelt je rug nou trouwens na een aantal dagen niet werken. Al wat beter?
quote:Welkom in het RKZ
Op woensdag 10 september 2003 08:52 schreef Karin het volgende:
jeutje wat zitten een hoop mensen al vroeg achter de pc. Heel jammer dat de verpleging niet wat beter helpt met het aanleggen, Lois krijgt Iris in haar armen en ze gaan weer (god wat komt het toch allemaal bekend voor).
quote:Tja meid, zit niks anders op...
Op donderdag 11 september 2003 16:38 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
grmpff nou ja dan moet het inderdaad maar, ik kan ook niet eeuwig in mijn joggings broek en tuinpak blijven rondhobbelen, dat is dus nog het enige wat past. En ik had nog wel zo'n aardige garderobe.
Kind is nog niet eens geboren en ik voel het al in mijn portemonee.Hoe voelt je rug nou trouwens na een aantal dagen niet werken. Al wat beter?
Mijn rug is in die zin "beter" dat ik gewoon niet zoveel meer hoef te lopen en in vervelende treinen hoef te zitten en dat scheelt. Maar zoals vanmiddag de stad in, das een ramp. Magoe, verder hoef ik dan weer niks, dus zo is het wel vol te houden. Humptie voelt zich ook beter als je het mij vraagt, want die is weer veel beweeglijker geworden sinds ik thuis ben.
quote:
Op donderdag 11 september 2003 22:17 schreef Leah het volgende:
Livelink, volgens mijn gyn is foliumzuur ook goed om je HB hoog te houden. Ik heb het de hele zwangerschap geslikt en zelfs na de KS geen laag HB gehad.
quote:
Op donderdag 11 september 2003 22:28 schreef livelink het volgende:
Bedankt voor de snelle tips. Foliumzuur heb ik nog in huis, dus daar kan ik snel mee beginnen en ik zal morgen ook maar meteen even naar de drogist gaan.
Rewimo, van appelstroop had ik begrepen dat dat alleen vroeger zoveel ijzer bevatte, omdat dat toen in blik zat. Zoals stroop nu verpakt is, zou het niet zoveel ijzer bevatten. Dit vertelden ze me althans in het ziekenhuis.
Even gezocht voor je. Appelstroop bevat 10 gram natuurlijk ijzer per 100 gram. Van Frutesse heb je ook nog een variant (Rinse Appelstroop) waar kunstmatig nog 15 gram extra ijzer per 100 gram aan toe is gevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |