quote:Avril heeft al 4 hits gehad, en zal er nog wel veel meer scoren...
Op maandag 8 september 2003 20:46 schreef mabit het volgende:
wat ook maar 1 of 2 keer een grote hit heeft gehad zoals Avril Lavigne
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:25 schreef Ingridh007 het volgende:
hmm, ze is toch best oud?Teenage super star? :/
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:51 schreef Slyszer het volgende:
Kim-Lian, vriendin van Sander Foppele?
Teenage Superstar van in de 30... Lekker teenage ben je dan!
quote:Over trut gesproken ..
Op zaterdag 13 september 2003 17:28 schreef Loek-B het volgende:[..]
Avril heeft al 4 hits gehad, en zal er nog wel veel meer scoren...
Sorry hoor, maar Avril maakt wel even 100 keer betere muziek dan die kinderliedjes van die lelijke rode Fox-kids trut, die idd normaal alleen onder de douche staat...
quote:vooroordelen, ik?
Op zaterdag 13 september 2003 17:22 schreef Prinsesz het volgende:[..]
Kim is echt al ruim een jaar geleden daarmee gestopt.. ondertussen doet ze ontzettend veel! Presentatie fox kids, costa, teenage superstar, de muscial 'kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?' en ze heeft in de musical 'home' gespeeld. Dus hou je vooroordelen voor je aub..
Kim is een ontzettend getalanteerde en leuke meid!
Ik zag haar trouwens deze week nog telefoonspelletjes presenteren, of zijn dat herhalingen?
van der site van een fan ofzo... geeft een beetje aan wat het niveau is
quote:Als dat geen boulimiapatient is, weet ik het ook niet meer
Op zondag 21 september 2003 18:27 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik kijk op zondag altijd Top of the Pops tijdens het eten.
Nu bv op TotP, black eyed peas oid... nee dat is leuk .
En het is nog best een lekker ding .
quote:Een beetje een kinderliedje, dat wel.. Maar ik denk eik dat ze best wel kan zingen, ook al komt het in dit liedje niet zo tot uiting..
Op zondag 28 september 2003 18:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen. Zo erg is het niet, 99,9% van de hiphop/errenbie/trens is nog veel waardelozer.Nu bv op TotP, black eyed peas oid... nee dat is leuk
.
En het is nog best een lekker ding
.
quote:ze zingt niet over haarzelf.. [belangrijke quote] SHE's a teenage superstar.. tadadida.. etc... [/belangrijke quote]
Op zaterdag 13 september 2003 17:25 schreef Ingridh007 het volgende:
hmm, ze is toch best oud?Teenage super star? :/
quote:Ook vanavond heb ik de TV weer afgestemd op Nederland 2. Tijdens het eten. Waarom nou toch?
Op vrijdag 26 september 2003 18:52 schreef Mark het volgende:
Als dat geen boulimiapatient is, weet ik het ook niet meer
btw, in de clip ziet ze er soms ook niet eens op haar best uit... raar.
Kids Top 20
Teenage Superstar kwam binnen op nummer 11 in de Kids Top 20, ging vervolgens van 11 naar nummer 5, van 5 naar 2 en staat nu op NUMMER 1!!!!!!!!!!!!
Tipparade!
Teenage Superstar kwam op nummer 27 binnen in de Nederlandse Tipparade, en is nu weeral gestegen naar nummer 7!
Pepsi Chart
Teenage Superstar is op nummer 20 binnengekomen in de Pepsi Chart en is van nummer 8 naar nummer 5 gestegen!
Mega Top 50
Teenage Superstar is binnengekomen op nummer 43 in de Mega Top 50 en is vervolgens van nummer 14 naar nummer 8 gestegen!
Top 40
Teenage Superstar is binnengekomen op nummer 21 in de enige echte Top 40 en staat inmiddels in de top 10 op nummer 8
quote:Wat ik niet begrijp is dat het zo vreselijk overgeproduceerd nummer moet zijn. Kim-Lian kan namelijk gewoon goed zingen en die heeft dat helemaal niet nodig. Echt onbegrijpelijk.
Op zaterdag 13 september 2003 17:54 schreef apestaartje het volgende:
Ik vind die hele griet maar fake. Te gemaakt. Zo'n wannabe zonder echt duidelijk talent die gewoon d'r kop mee heeft, van het soort waar half Hilversum al door bevolkt is. En dat liedje vind ik ook niet bijzonder.
quote:Doe het niet, Henk! Je kunt het!
Op zondag 28 september 2003 18:52 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ook vanavond heb ik de TV weer afgestemd op Nederland 2. Tijdens het eten. Waarom nou toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |