abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25909983
Ik hoop ook dat Uruguay met Argentinië, Brazilië en Paraguay het rechtstreeks haalt. Voor plek 5 heb ik niet echt een voorkeur, hoewel ik Chili wel kan waarderen altijd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25913630
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:05 schreef superjoden het volgende:
Toch zie ik nog wel kansen hoor voor Peru. Uit de eerstvolgende 5 wedstrijden spelen ze alleen echt een lastige uit bij Argentinie. Brazilie,Ecuador en Paraguay treffen ze in die reeks niet dus wie weet
Het kan zeker nog wel, alleen wordt het steeds lastiger, aangezien de eerste drie tickets naar het WK al vergeven (lijken te) zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26207131
Heb sinds mijn vakantie in Ecuador waar ik ze live in actie heb gezien tegen Chili echt een zwak vor Ecuador. Heel leuk elftal en zoals het er nu naar uit ziet gaan ze zich kwalificeren...

Hoop verder op Uruguay Brazilie en Argentinie.

Paraguay kan me op de een of andere manier niet bekoren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_26207166
Paraguay is niet echt leuk om te zien, meer een stugge ploeg. Ecuador speelt wat aantrekkelijker inderdaad, Peru ook wel.

Argentinië, Brazilië en Ecuador halen het sowieso wel. Verder hoop ik op Peru en Australië.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26207218
Venezuela was vroeger toch altijd het zwakke broertje in Zuid-Amerika

Ook daar beginnen ze het nu dus te leren als ik naar de stand kijk. Ze hebben zowaar nog kansen op plek 5
pi_26207279
Venezuela werd altijd afgetekend laatste inderdaad, nu zijn ze wat dichter gekomen bij ploegen als Peru en Bolivia, terwijl Uruguay, Colombia en Chili zwakker zijn dan voorheen. Het is echt wel spannend nu.
pi_26225427
Venezuela was traditioneel de schietschijf, maar ook zij hebben tegenwoordig wat spelers die in Europese competities spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27270268
quote:
Gustavo Enrique Vassallo's last-gasp goal gave Peru a 1-0 win over Asian champions Japan in a Kirin Cup match on Sunday.

The goal came during the five minutes of time added on when the visitors broke quickly. Vassallo received the ball from midfielder William Medardo Chiroque, then comfortably rounded Japanese goalkeeper Yoshikatsu Kawaguchi.

The hosts' best chance came in the 87th minute when West Brom midfielder Junichi Inamoto was brought down just outside the penalty area. But the resulting free-kick from Alessandro "Alex" Santos' struck a defender and went out for a corner.

In the 76th minute, the J-League's current top goalscorer, Masashi Oguro, headed the ball over the crossbar from Mitsuo Ogasawara's free-kick.

It was the first win for Peru's new head coach Freddy Ternero, the successor to Paulo Autuori who quit last month after the national team's poor performances in the South American FIFA World Cup qualifiers.

"It was a very difficult game, because Japan were in control for most of the time," Ternero said.

"But my team was well organised and I was able to replace players without disrupting things. I'm going to pick seven or eight players from this team for our next South American qualifiers for the World Cup," he said.

Peru improved their recent record against Japan to two wins and a draw from their last three games. They drew 0-0 in the 1999 Kirin Cup and defeated Japan 3-2 in the Copa America the same year.

Sunday's match was a disappointing preparation for Japan, who will play Bahrain and Korea DPR in their next qualifiers for the FIFA World Cup on June 3 and 8 respectively.

"We've also won a game like this in injury time before. There were so many shots that went over or wide. We must get more of those shots on target next time," said Japan coach Zico. "We played solidly throughout the game, while Peru tried to counterattack and they couldn't for most of the time."

Peru will take on the United Arab Emirates on Tuesday, while Japan will play the UAE at the national stadium in Tokyo on Friday.
]

pi_27270538
08-Jun-2005 BUENOS AIRES (Argentina) Argentina - Brazil 21:45
Referee: MENDEZ Gustavo (URU)
08-Jun-2005 SANTIAGO DE CHILE (Chile) Chile - Venezuela 20:00
Referee: TORRES Carlos (PAR)
08-Jun-2005 ASUNCION (Paraguay) Paraguay - Bolivia 19:15
Referee: BRAND Gustavo (VEN)
08-Jun-2005 BARRANQUILLA (Colombia) Colombia - Ecuador 15:00
Referee: SIMON Carlos (BRA)
07-Jun-2005 LIMA (Peru) Peru - Uruguay 20:00
Referee: BALDASSI Hector (ARG)
05-Jun-2005 PORTO ALEGRE (Brazil) Brazil - Paraguay 16:00
Referee: VAZQUEZ Martin (URU)
04-Jun-2005 SANTIAGO DE CHILE (Chile) Chile - Bolivia 21:00
Referee: REZENDE Marcio (BRA)
04-Jun-2005 MARACAIBO (Venezuela) Venezuela - Uruguay 20:10
Referee: BRAZENAS Gabriel (ARG)
04-Jun-2005 QUITO (Ecuador) Ecuador - Argentina 16:00
Referee: SELMAN Ruben (CHI)
04-Jun-2005 BARRANQUILLA (Colombia) Colombia - Peru 15:00
Referee: TORRES Carlos (PAR)
  maandag 23 mei 2005 @ 12:29:16 #110
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27271567
Chile krijgt in één week tijd respectievelijk Bolivia en Venezuela op bezoek, dat zijn normaalgesproken 6 punten. Dan ziet de stand er opeens weer heel anders uit voor Chili. Venezuela en Bolivia zijn niet de sterkste tegenstanders in Zuid-Amerika en zeker thuis moet je gewoon van die ploegen kunnen winnen.

Peru krijgt het lastig. Thuis tegen Uruguay en uit tegen Colombia. Colombia is niet erg in vorm en zal zich waarschijnlijk niet kwalificeren voor het WK, het blijft een lastige tenstander in Barranquilla. Toch moet Peru uit de duels met Colombia en Uruguay 4 punten zien te halen om in de race te blijven voor het WK in Duitsland. Thuis tegen Uruguay is ook niet makkelijk, een gelijkspelletje zou al geen slechte prestatie zijn, al schiet je er weinig mee op. Verliezen kan dodelijk zijn, het staat allemaal erg dicht op elkaar en het zijn in principe allemaal zespuntenwedstrijden.
pi_27629008
17:00 Colombia ? - ? Peru
18:00 Ecuador ? - ? Argentina
20:00 Venezuela ? - ? Uruguay
22:00 Chile ? - ? Bolivia
pi_27631861
1 - 0 Colombia is de stand bij rust.
pi_27633121
90' Colombia 5 - 0 Peru
HT Ecuador 0 - 0 Argentina

Peru kan het WK vergeten dus.
pi_27633864
Ecuador 1-0 voor tegen Argentinië.
pi_27634764
2-0 Ecuador. Ecuador lijkt daardoor zo goed als zeker van kwalificatie voor het WK. Argentinië, Brazilië en Ecuador, Paraguay zal wel 4e worden, dan ligt het alleen nog open voor de 5e plek. Zuur dat Peru een wanprestatie heeft geleverd tegen Colombia.

Patria
Ejemplo
Rifle
Union
pi_27635098
Peru verdiend het gewoon niet. Jammer maar helaas.
That's all folks!
pi_27638640
Colombia 5 - 0 Peru
Ecuador 2- 0 Argentinië
Venezuela 1 - 1 Uruguay
Chili 3 - 1 Bolivia

Vandaag:

Paraguay - Brazilië
quote:
(Barranquilla) Decepcionante desempeño. Apelando al viejo argumento de las matemáticas, la posibilidad existe, pero la selección peruana, con su aparatosa caída 0-5 ante Colombia y por lo mostrado en el campo de juego reduce aun más su opción de clasificar al Mundial 2006.

El mal estado del campo afectó el juego de ambos desde el inicio. Cuando los peruanos trataban de hilvanar jugadas de peligro no podían y tenían que apelar a los pelotazos largos para tentar el arco contrario, al igual que los cafeteros.

Luis Gabriel Rey (el más incisivo) daba la clarinada de alerta a favor de los locales, pero sería la visita quien se acercaba al primero. A los 8’, Juan Vargas, de cabeza, exigía al portero Mondragón y dos minutos después, otra vez el “Loco” inquietaba de la misma forma.

Con el correr de los minutos, Colombia sería más agresivo y encontraría la gran posibilidad de anotar. Solano comete una falta a Ángel dentro del área (19’) y el juez Torres lo sanciona con penal.

Ya los asistentes se preparaban para festejar el tanto, pero Juan Flores atajó el disparo efectuado por el capitán Mario Yepes. Los blanquirrojos recobraban la confianza otra vez.

Todo quedaba en intentos para Perú. Farfán explotaba su gambeta por el sector derecho, pero encontró a una muralla como Bedoya que cumplió una buena labor al igual que toda la defensa local.

Moreno ejecuta un tiro libre, a los 29’, y encuentra al delantero Rey, quien de cabeza rompe las redes del arco incaico. El cuadro bicolor no reaccionaba y poco a poco cedía en la marca. Otra vez, Rey, estuvo cerca de marcar el segundo, a los 38’.

En el complemento, los dirigidos por Freddy Ternero comenzaron a tener mayor posesión de la pelota (con el ingreso de Paolo Guerrero), pero no durarían mucho y dejaban espacios aprovechados por el dueño de casa.

Elkin Soto, de fuerte disparo de media distancia, ponía el segundo (55’) y dos minutos después, le ganan la espalda a Vargas y Juan Pablo Ángel liquidaba anotando el tercero.

A los 59’, las cosas se complicarían más ya que Juan Jayo Legario saldría expulsado.

Los goles seguirían llegando. John Restrepo, a los 75’, daba el cuarto golpe y tres minutos después, Edixon Perea, ponía el definitivo 5-0.

Perú se queda con sus 14 puntos, con una diferencia de –6 goles y ahora deberá esperar que sus rivales no sumen más unidades cuando se complete la jornada.

Alineaciones:

Colombia: Mondragón; Palacio, A. Perea, Yepés, Bedoya, Viáfara, Restrepo, E. Soto, Rey, Moreno, Angel. DT: Reynaldo Rueda.

Perú: Flores; Solano, Rebosio, Acasiete, Vílchez, Jayo, La Rosa, Vargas, Palacios, Farfán, Pizarro. DT: Freddy Ternero.

Tarjetas amarillas: Bedoya, 13’ (COL), La Rosa, 20’ (PER)

Cambios: Paolo Guerrero x Walter Vilchez, 46’ (PER); José Mendoza x Roberto Palacios, 63’ (PER); Juan Cominges x Jefferson Farfán, 63’ (PER); Edison Perea x Juan Pablo Ángel, 65’ (COL); Martín Arzuaga x Luis Rey, 72’ (COL); Humberto Mendoza x Mario Yepes, 81’ (COL).

Estadio: Metropolitano Roberto Meléndez

Hora: 15:00

Arbitro: Carlos Torres (Par)

1. Argentinië 14-28
2. Brazilie 13-24
3. Ecuador 14-23
4. Paraguay 13-19
-----------------------
5. Colombia 14-17
-----------------------
6. Chili 14-17
7. Uruguay 14-17
8. Venezuela 14-15
9. Peru 14-14
10. Bolivia 14-13

PERÚ - URUGUAY
COLOMBIA - ECUADOR
CHILE - VENEZUELA
PARAGUAY - BOLIVIA
ARGENTINA - BRASIL
pi_27640032
Ecuador is thuis echt een reuzendoder, nu weer gewonnen van Argentinie (was wel een B-team geloof ik) en het WK kan bijna niet meer gemist worden. Voordeel van Ecuador is natuurlijk deels de grote hoogte waarop ze thuis spelen maar ze hebben ook gewoon een stel erg goeie spelers lopen.

Voor plek 5 hoop ik nog steeds op een enorme stunt van Venezuela....
  zondag 5 juni 2005 @ 15:49:33 #120
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27646795
Ecuador was er in 98 niet voor niets ook al bij.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 5 juni 2005 @ 16:24:56 #121
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27647814
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:49 schreef methodmich het volgende:
Ecuador was er in 98 niet voor niets ook al bij.
Ecuador was er bij in 2002, niet in 1998.

Ik denk dat Argentinië, Brazilië, Ecuador en Paraguay naar het WK gaan.
En als 5e Uruguay of Colombia.
En die 5e moet dan eerst in een beslissingswedstrijd tegen de winnaar van Australië en de Solomoneilanden.
Maar ik denk dat dan 5 Zuid-Amerikaanse landen worden.
  zondag 5 juni 2005 @ 16:41:06 #122
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27648220
Pardon, ik bedoelde 2002 ja. Ze hebben ook best goede voetballers lopen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27650199
Ik gun het Venezuela ook wel hoor, liever Venezuela dan boring Uruguay of Colombia, maar ik denk toch dat Uruguay of Colombia 5e gaat worden, misschien Chili en misschien zelfs wel Peru, aangezien ze geen lastig programma meer hebben, wedstrijden tegen Venezuela en Bolivia moeten 6 punten opleveren.

Ecuador heeft zeker wel het voordeel van de hoogte, als je in 'n poule waar het zo close is thuis niet te kloppen bent dan doe je mee voor de WK-tickets.
  zondag 5 juni 2005 @ 18:51:07 #124
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27651643
Bolivia heeft dat voordeel nog meer. Je moet dus ook wel goede spelers hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_27651682
Ecuador heeft een beter elftal dan Bolivia, Bolivia heeft gewoon een heel matig elftal zelfs. Zelfs die wedstrijden op hoogte weten ze niet eens te winnen, voorheen lukte ze dat wel. Bolivia is echt het zwakke broertje, Ecuador heeft een redelijk elftal, maar desondanks toch veel voordeel van de hoogte. Zonder die hoogte hadden ze wel wat punten minder gehad en dat kan in zo'n poule meteen fataal zijn.

Peru moet maar eens in Cuzco of Huanuco gaan spelen.
  zondag 5 juni 2005 @ 18:55:32 #126
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27651735
Venezuela was vroeger de schietschijf.
www.thuisuiteten.nl
pi_27651779
Venezuela heeft nu ook wat spelers die in Europa spelen, ploegen als Colombia, Bolivia en Uruguay zijn minder dan voorheen, daardoor is alles dichter bij elkaar gekomen. Venezuela gun ik best een stunt, al hebben ze op het WK niets te zoeken. Liever een ploeg als Venezuela of Peru er bij, dan wederom boring Uruguay. Paraguay is ook al zo'n slagersploeg...
  zondag 5 juni 2005 @ 21:34:32 #128
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27656704
Wat bedoelen jullie met hoogte?
Hoog in de bergen dus minder zuurstof, en omdat de spelers dat meer gewend zijn kunnen ze er beter mee omgaan dan de tegenstander?

Doet me denken aan Letland - Turijke, met -15 graden, playoff voor EK 2004.
pi_27657477
Ecuador won thuis 7 keer en speelde 1 potje gelijk. Ecuador speelt op grote hoogte inderdaad. Bolivia speelt op nog grotere hoogte, maar heeft een slecht elftal. Bolivia heeft alle 13 punten die ze hebben gehaald thuis gepakt. Uit pakten ze nog geen punt. Dat zegt allemaal toch wel iets. Ecuador pakte in totaal welgeteld 1 punt in uitwedstrijden.
  maandag 6 juni 2005 @ 00:27:35 #130
88831 Shreyas
De beste
pi_27662642
Hee mensen, even een domme vraag. Maar waarom moet Brazilë ook mee doen met de kwalificatiewedstrijden in Zuid-Amerika? Ze zijn nu toch wereldkampioen en daarom dus sowieso al geplaatst? Of zie ik dat verkeerd?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_27664857
Kampioenen zijn niet meer gelijk geplaatst, Frankrijk in 2002 was de laatste
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_27676339
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Venezuela heeft nu ook wat spelers die in Europa spelen, ploegen als Colombia, Bolivia en Uruguay zijn minder dan voorheen, daardoor is alles dichter bij elkaar gekomen. Venezuela gun ik best een stunt, al hebben ze op het WK niets te zoeken. Liever een ploeg als Venezuela of Peru er bij, dan wederom boring Uruguay. Paraguay is ook al zo'n slagersploeg...
Arango en Margiotta weet ik. Wie nog meer ook al weer?
www.thuisuiteten.nl
pi_27706603
Vitali staat onder contract bij Lazio Roma, Rondon speelt voor Sao Paulo, Cichero voor Liteks Lovech in Bulgarije, Moreno in de MLS.

Dan heb je nog Rey, Jimenez, Pereira en Santos Hernandez die in de 2e divisie in Spanje spelen. Margiotta in Italië dacht ik. Verder hebben ze nog een paar spelers die in de VS, Portugal en Argentinië spelen.

Geen topclubs, maar toch wat beter materiaal dan voorheen. Het is dat Bolivia thuis op grote hoogte speelt, anders was Bolivia nu de schietschijf die Venezuela in het verleden was, hetzelfde geldt in mindere mate voor Ecuador.
pi_27715017
Ah ja, Vitali. Speelde alleen nog nooit mee in de Serie A. De anderen ken ik niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_27715039
Liteks Lovech, Pontevedra en Cordoba zijn ook niet echt aansprekende clubs natuurlijk. Volgens mij voetballen er in Rusland ook nog wel 1 of 2 Venezuelanen.
pi_27721239
Vanavond Peru - Uruguay in een zowat leeg stadion.
pi_27744173
Omdat de Peruvianen er geen vertrouwen meer in hebben?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:53:53 #138
19817 yurko
Mute Air
pi_27744632
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vanavond Peru - Uruguay in een zowat leeg stadion.
Bij Argentinië - Brazilië zal dit iig niet het geval zijn, een vriend van me heeft een nacht in een rij moeten staan voor kaartjes. Hij zei ook nog dat hij het bijna niet overleefd had door het gedruk van alle mensen. Volgens hem hadden de mensen die vooraan stonden nog het meeste pech, van de ene kant werden ze naar voren geduwd door duizenden mensen vanuit de achterhoede van de rij en aan de andere kant stond de oproer politie hen op niet al te vriendelijke wijze tegen te houden.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_27748878
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
Omdat de Peruvianen er geen vertrouwen meer in hebben?
Klopt, er is heel erg veel kritiek op het nationale elfta. Dat was er al naar aanleiding van wat TV-reportages over wat de heren in hun vrije tijd uitspoken, maar na het 5-0 verlies in Colombia is het WK bekeken en is het vertrouwen helemaal weg. Om het stadion nog wat te vullen hebben ze maar gratis kaartjes uitgedeeld.

0-0 trouwens.
pi_27750873
Misschien moeten ze José Del Solar terughalen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27750969
Die is trainer van Sporting Cristal. Deze bondscoach zal er sowieso wel uitvliegen na afloop van deze kwalificatieserie. Misschien Del Solar als bondscoach?
  donderdag 9 juni 2005 @ 05:03:16 #142
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27764430
Argentinie wint met 3-1 van Brazilie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:41:05 #143
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27767566
Daarmee hebben ze zich geplaatst, Brazilie heeft aan 1 overwinning genoeg:

1. Argentinië * 15 9 4 2 31 27-15
2. Brazilië 15 7 6 2 27 26-16
3. Ecuador 15 7 2 6 23 21-18
4. Paraguay 15 6 4 5 22 21-22
5. Colombia 15 5 5 5 20 20-12
6. Chili 15 5 5 5 20 17-16
7. Uruguay 15 4 6 5 18 19-26
8. Peru 15 3 6 6 15 15-21
9. Venezuela 15 4 3 8 15 16-23
10. Bolivia 15 4 1 10 13 17-30

* geplaatst voor WK
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:43:19 #144
55651 JaWi
Shalom.
pi_27767637
Doen ze goed. Is Brazilië minder of Argentinië veel beter?
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:46:22 #145
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27773071
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef JaWi het volgende:
Doen ze goed. Is Brazilië minder of Argentinië veel beter?
Binnen veertig minuten was de clash tussen de nummers een en twee beslist. De Argentijnen hadden een droomstart tegen de aartsrivaal. Al na vier minuten stond de 1-0 in Buenos Aires op het scorebord nadat Hernan Crespo helemaal vrij stond na een fraaie steekpass. Veertien minuten later verdubbelde Juan Riquelme het verschil namens de Albiceleste. Hij passeerde Roque Junior en schoot vanaf 25 meter de bal achter Dida in de kruising. En vlak voor rust was het opnieuw Crespo, ditmaal kopte hij vallend bij de eerste paal een voorzet van Javier Saviola in het doel. In de tweede helft knokten de Brazilianen zich nog wel terug in de wedstrijd. Roberto Carlos knalde op bekende wijze keihard een vrije trap binnen in de 72ste minuut. Maar de aansluitingstreffer kwam er niet, al was Adriano in de 84ste minuut erg dichtbij: hij raakte de paal.

Argentinie beter
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:05:20 #146
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27773698
Geweldige goal toch van Roberto Carlos. Zijn "banaan" tegen Frankrijk blijf ik nog steeds een van de mooiste aller tijden vinden:

In the Tournoi de France in 1997, Roberto Carlos nailed a free kick against the hosts that seemingly defied the rules of science. The 25-yard shot went around the right side of a wall of French defenders and appeared headed well wide of the net before the ball broke toward the goal and zipped past a baffled Fabien Barthez in net.

Hier wat videobeelden er van:
http://home.grandecom.net/~toma/futebol

[ Bericht 35% gewijzigd door Mark op 09-06-2005 14:27:48 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:27:05 #147
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27774470
dubbel
Dommage arachide-fromage
pi_27782795
Leuk, de Argentijnen zijn mijn favoriete Zuid-Amerikanen. Nu Brazilië en Paraguay nog, de rest maakt me niet veel uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_27786569
Wordt het toch nog een beetje tricky voor Ecuador na die kansloze nederlaag tegen Colombia, het is erg frappant dat Ecuador in uitwedstrijden helemaal niks presteert en dat kan ze misschien nog wel eens opbreken.

Hoeveel uitwedstrijden heeft Ecuador nog voor de boeg eigenlijk
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:25:48 #150
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27787148
wat een goal van Roberto Carlos weer
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')