abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25790470
Voorlopig houdt Peru het eerste halfuur nog aardig stand bij Brazilie 0-0 nog steeds
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_25790547
Weet je toevallig waar ik die wedstrijd ergens kan zien? Ik lees nu match reports, maar beelden zijn leuker natuurlijk.

0-0 inderdaad nog.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25790711
33 min Ronaldinho recebe na ponta esquerda, puxa a bola para o meio e chuta fraco, nas mãos do goleiro peruano.
32 min Roberto Carlos toca para Ronaldo dentro da área. Sozinho, o atacante chuta "mascado" e perde boa chance.
31 min Juninho Pernambucano bate falta direto para o gol e manda a bola à esquerda de Ibañez.
30 min Brasil sofre forte marcação e só conseguiu finalizar duas vezes ao gol rival.
29 min Dessa vez Ronaldinho cobra escanteio e, mais uma vez, a zaga do Peru consegue fazer o desarme.
28 min Zé Roberto bate escanteio da direita, Emerson desvia de cabeça na primeira trave e a zaga corta.
27 min Ronaldinho tenta lançamento para Ronaldo e o juiz marca impedimento.
26 min Cruzamento da esquerda e Pizarro arremata de primeira, à esquerda do gol de Dida.
25 min Zegarra força a jogada pela esquerda e comete falta de ataque em Lúcio.
24 min Brasil ainda não se achou em campo e encontra dificuldade na armação das jogadas.
23 min Juiz marca impedimento de Pizarro, do Peru.
22 min Parte da torcida presente no estádio Serra Dourada já começa a pedir a entrada do atacante Robinho, que está no banco de reservas.
21 min Ronaldinho lança na área e a defesa afasta. Na sequência, Cafu chuta forte, cruzado, e Ronaldo, dentro da pequena área, não consegue a conclusão.
20 min Clique aqui para receber diariamente as principais notícias do mundo esportivo em seu e-mail
19 min Cruzamento da esquerda e Dida sai do gol para fazer a defesa.
18 min Mais Peru no ataque. Solano manda a bola na área e Lúcio tira de cabeça.
17 min Solano bate falta da esquerda e Dida faz segura defesa no canto esquerdo.
16 min Ronaldinho escapa pelo meio, mas erra o passe. É o nono passe errado da Seleção.
15 min Brasil não encontra espaços na defesa do Peru.
14 min Kaká tenta jogada pela direita e comete falta de ataque.
13 min Roberto Carlos chuta da esquerda, o goleiro Ibañez não segura, mas Kaká chega atrasado.
12 min Seleção Brasileira tem mais a posse de bola, mas erra muitos passes.
11 min Brasil toca a bola no campo de defesa.
10 min Clique aqui para receber diariamente as principais notícias do mundo esportivo em seu e-mail
09 min Contra-ataque da Seleção Brasileira e o juiz assinala impedimento de Cafu.
08 min Bola na área brasileira e Kaká afasta o perigo.
07 min Zé Roberto arrisca chute colocado da ponta direita e a bola passa rente à trave direita de Ibañez.
06 min Kaká recebe pela direita e cruza em cima da marcação: escanteio.
05 min Ronaldinho levanta a bola da esquerda e ninguém completa para o gol.
04 min Novo cruzamento de Cafu pela direita e a zaga corta para escanteio.
03 min Peru troca passes no campo de defesa.
02 min Pizarro tenta dar o troco e a bola fica nas mãos de Dida.
01 min Brasil no ataque. Cafu cruza da direita, Ronaldo se antecipa ao zagueiro, mas não consegue o cabeceio.
00 min Começa a partida entre Brasil e Peru, no estádio Serra Dourada, em Goiânia (GO). O jogo é válido pela 12ª rodada das Eliminatórias Sul-Americanas. O Brasil começa jogando com o meio-campista Juninho Pernambucano como titular. Ele disputava posição com Robinho.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25790893
nee helaas heb ik geen idee waar je beelden kunt ontvangen, ik volg het momenteel via www.livescore.com
pi_25791033
Leuke site, dank je.

Egypt 4 - 1 Libya

Libië kan kwalificatie nu ook wel vergeten
pi_25792495
Met nog een kwartier te spelen houdt Peru Brazilie nog steeds op 0-0
pi_25792498
Kwartiertje te gaan nog en het staat 0-0!
pi_25792507
CMT
pi_25792648
kut 1-0 Brazilie
pi_25792670
1-0
pi_25792688
Kaka dus de doelpuntenmaker een kwartier voor tijd.
pi_25792713
Dat zijn dus drie punten voor Brazilië.
pi_25793299
zonde zeg het is 1-0 gebleven , CMT misschien heb je het al eens eerder uitgelegd maar vanwaar jouw interesse in Peru?
pi_25793363
Het is 1-0 gebleven inderdaad, de Brazilianen hebben de wedstrijd professioneel uitgespeeld.

Ik kom regelmatig in Peru, mijn vriendin woont er en ik vind het een prachtig land. Ben daar ook naar voetbalwedstrijden geweest en zodoende volg ik het een beetje.
pi_25793507
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is 1-0 gebleven inderdaad, de Brazilianen hebben de wedstrijd professioneel uitgespeeld.

Ik kom regelmatig in Peru, mijn vriendin woont er en ik vind het een prachtig land. Ben daar ook naar voetbalwedstrijden geweest en zodoende volg ik het een beetje.
aha oke, plaats vooral je leuke verhalen, is altijd wel interessant om dat te lezen waar je normaal gesproken weinig van hoort. Mijn neef heeft sinds kort nu ook een Peruaanse vriendin maar ze gaat binnenkort weer terug. Hij gaat in juli dacht ik naar Peru maar hij houdt niet van voetbal dus dat is wel jammer

Ecuador - Paraguay is zojuist begonnen.
pi_25793564
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:06 schreef superjoden het volgende:

[..]

aha oke, plaats vooral je leuke verhalen, is altijd wel interessant om dat te lezen waar je normaal gesproken weinig van hoort. Mijn neef heeft sinds kort nu ook een Peruaanse vriendin maar ze gaat binnenkort weer terug en hij houdt niet van voetbal dus dat is wel jammer

Ecuador - Paraguay is zojuist begonnen.
De volgende keer zal ik wat foto's maken en een verslag. Dat is er afgelopen keer niet van gekomen, maar ik ga zeer zeker binnenkort weer naar Peru.

Waar in Peru woont de vriendin van je neef?
pi_25793700
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De volgende keer zal ik wat foto's maken en een verslag. Dat is er afgelopen keer niet van gekomen, maar ik ga zeer zeker binnenkort weer naar Peru.

Waar in Peru woont de vriendin van je neef?
top, ik heb geen idee in welk deel van Peru ze woont, zal het eens vragen aan hem
pi_25793725
Ben ik wel benieuwd naar! Hoe lang kennen ze elkaar al en studeerde ze hier in Nederland?

Hoop vragen
pi_25793861
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar! Hoe lang kennen ze elkaar al en studeerde ze hier in Nederland?

Hoop vragen
volgens mij nu een maandje of 2 denk en ze is inderdaad voor haar studie in NL. Ik weet wel dat familie van haar in een aantal gebieden in Nederland woont en ik heb begrepen dat hij graag een reis naar Peru wilt maken om iets van haar cultuur e.d. mee te krijgen

Het lijkt me inderdaad wel heel cool om zo'n trip te maken maar echt makkelijk lijkt het me niet zo'n relatie op afstand.

lekker offtopic geouwehoer, excuses voor de zuid amerikaanse voetballiefhebbers
pi_25794026
Paraguay op 1-0 bij Ecuador dus plek 1,2 en 3 lijken bij deze stand vergeven.
pi_25794218
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef superjoden het volgende:

[..]

volgens mij nu een maandje of 2 denk en ze is inderdaad voor haar studie in NL. Ik weet wel dat familie van haar in een aantal gebieden in Nederland woont en ik heb begrepen dat hij graag een reis naar Peru wilt maken om iets van haar cultuur e.d. mee te krijgen

Het lijkt me inderdaad wel heel cool om zo'n trip te maken maar echt makkelijk lijkt het me niet zo'n relatie op afstand.

lekker offtopic geouwehoer, excuses voor de zuid amerikaanse voetballiefhebbers
Dat is wel relaxt dat ze nu voor haar studie in Nederland is. Zal wel wennen zijn voor beide als ze weer terug is in Peru. Dan zie je mekaar nauwelijks nog, alleen als een van beide op vakantie gaat naar het andere eind van de wereld.

Een reis naar Peru is sowieso een aanrader voor iedereen vind ik. Ik zal eens een keer wat foto's plaatsen van Peru, het is echt wel een schitterend land en dan heb ik nog niet eens 2% van alle prachtige bezienswaardigheden en schitterende gebieden gezien.

Makkelijk is het niet inderdaad, het is vooral veel MSN-en, mailen, bellen en sms-en, toch wel wat anders dan mekaar zien...

Ff ontopic...

Paraguay lijkt mij de gedoodverfde nummer 3, ze zijn net wat sterker dan de rest en als ze vandaag de voornaamste concurrent verslaan dan lijkt Paraguay me zeker van kwalificatie voor het WK.
  zondag 27 maart 2005 @ 23:33:18 #72
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25794333
Paraguay al op 0-2
pi_25794472
Dat gaat wel erg snel zeg! Wie waren de doelpuntenmakers?
  zondag 27 maart 2005 @ 23:42:36 #74
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25794649
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat gaat wel erg snel zeg! Wie waren de doelpuntenmakers?
10' [0 - 1] J.S. Cardozo (pen.)

15' [0 - 2] S. Cabañas

Hopen dat Equador nog terug kan komen..
pi_25794759
Ik hoop het ook, maar dat zal tegen een stugge ploeg als Paraguay niet meevallen. Zeker niet als je na 15 min al zowat knockout bent.
  zondag 27 maart 2005 @ 23:46:18 #76
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25794773
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:42 schreef Noca het volgende:

[..]

10' [0 - 1] J.S. Cardozo (pen.)

15' [0 - 2] S. Cabañas

Hopen dat Equador nog terug kan komen..
En weer 1-2!
pi_25794831

Het is weer een wedstrijd.
pi_25794847
Valencia is de doelpuntenmaker.
That's all folks!
  zondag 27 maart 2005 @ 23:52:30 #79
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_25794990
Netjes van Kaka!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 28 maart 2005 @ 00:06:04 #80
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25795433
En net voor rust scoort Mendez zelfs de 2-2! Dit gaat wel goedkomen denk ik.
pi_25795670
Jammer dat dit soort wedstrijden hier nergens te zien zijn.
pi_25795745
Japan - Bahrein komt wel op Eurosport, dan lijken deze wedstrijden me toch een stuk meer het aanzien waard.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:32:48 #83
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25796204
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Japan - Bahrein komt wel op Eurosport, dan lijken deze wedstrijden me toch een stuk meer het aanzien waard.
Idd, onderhand is het al 4-2 door weer Mendez en Valencia
pi_25796250
Een 0-2 achterstand ombuigen in 4-2. Wie had dat verwacht zeg!
pi_25797416
De eindstand is 5-2 voor Ecuador geworden, door een penalty. Ecuador doet hele goede zaken vandaag. Woensdag is het Peru - Ecuador. Erop of eronder voor Peru.
pi_25800448
Zozo zag gisterenavond op CNN dat het wel 0-2 stond, dus dacht dat dat wel gespeeld zou zijn. Buigt Ecuador dat nog helemaal om naar een 5-2 overwinning
pi_25800643
Verrassend, maar leuk!
That's all folks!
  maandag 28 maart 2005 @ 11:13:25 #88
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25800981
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Verrassend, maar leuk!
pi_25807786
Is dat José Valencia Murillo van NEC? Zal vast niet...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25812419
Nee, natuurlijk niet.
pi_25878828
Argentina 1 - 0 Colombia
Paraguay 2 - 1 Chile
Uruguay 1 - 1 Brazil
Peru 2 - 2 Ecuador

Jammer CMT van het gelijke spel.
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:11:47 #92
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25878997
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:04 schreef superjoden het volgende:
Argentina 1 - 0 Colombia
Paraguay 2 - 1 Chile
Uruguay 1 - 1 Brazil
Peru 2 - 2 Ecuador

Jammer CMT van het gelijke spel.
Inderdaad jammerlijk.
Jefferson maakt overigens de gelijkmaker namens Peru!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25886106
Jammer inderdaad, hierdoor wordt de situatie voor Peru toch een beetje uitzichtloos. Ecuador is onbereikbaar geworden en Paraguay wellicht ook. Dan speel je al voor plek 5. Uruguay pakt trouwens knap een punt tegen Brazilië.
pi_25893418
Team Total Won Draw Lost Gf. Ga. Points
1. Argentina 13 8 4 1 24 - 12 28
2. Brazil 13 6 6 1 21 - 12 24
3. Ecuador 13 6 2 5 19 - 15 20
4. Paraguay 13 5 4 4 16 - 17 19
5. Uruguay 13 4 4 5 18 - 25 16
6. Colombia 13 3 5 5 12 - 12 14
7. Peru 13 3 5 5 15 - 16 14
8. Chile 13 3 5 5 12 - 14 14
9. Venezuela 13 4 2 7 14 - 20 14
10. Bolivia 13 4 1 8 15 - 23 13

De volgende wedstrijd speelt Peru dus bij Colombia. Er zijn 6 landen die strijden voor plek 5
pi_25893674
Toch zie ik nog wel kansen hoor voor Peru. Uit de eerstvolgende 5 wedstrijden spelen ze alleen echt een lastige uit bij Argentinie. Brazilie,Ecuador en Paraguay treffen ze in die reeks niet dus wie weet
pi_25893726
Als Uruguay het maar haalt, en niet alweer vijfde wordt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25893777
Welke nr's gaan door?
slettebak [@] gmail.com
pi_25893791
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:09 schreef JaWi het volgende:
Welke nr's gaan door?
1 t/m 4. De nummer 5 speelt play-off wedstrijden tegen de winnaar van de Oceanië-groep. Australië dus.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25893814
Interessant. Dan sluit ik me graag aan bij je quote.
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:07 schreef zjroentje het volgende:
Als Uruguay het maar haalt, en niet alweer vijfde wordt.
slettebak [@] gmail.com
pi_25893921
Voor de liefhebbers nog een linkje waar je het totale speelschema nog kan volgen welke wedstrijden er nog gespeeld gaan worden:

http://www.soccerway.com/results/index.php?a=c&c_id=225&s_id=957&r_id=1518&o=latest

Over 2 speelronde dus Argentinie - Brazilie. Hopelijk zendt eurosport die uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')