quote:Toch blijft ut un eikel
Op zaterdag 6 september 2003 12:02 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
kan er nix van terug vinden, niet bij l'equipe en ook niet op marseille nieuwspagina's
quote:Heb ut net gelezen in de Sportweek
Op zaterdag 6 september 2003 12:02 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
kan er nix van terug vinden, niet bij l'equipe en ook niet op marseille nieuwspagina's
quote:I was talking to myself!
Op zaterdag 6 september 2003 12:13 schreef BretsiG het volgende:
The umpire strikes back - Chalk Dust [1982]
quote:Knettergek is die kerel, maar goed dat wisten we al.
Op zaterdag 6 september 2003 11:58 schreef Roscoo het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die dachten dat Mido het zou gaan maken als Ajax 'm zou verkopen. Meneer heeft al een training overgeslagen omdat z'n plek op de parkeerplaats bij Olympique Marseille bezet was, daarvan was hij niet gecharmeerd en besloot daarom de training maar over te slaan. Z'n trainer heeft al laten merken dat hij daar niet blij mee is.
quote:dan laat je de ferrari in de garage staan en ga je met je DAF op pad
Op zaterdag 6 september 2003 14:15 schreef keeper het volgende:
En terecht. Als ik een Ferrari had zou ik er ook zuinig op zijn.
quote:Ja, dag. Ik moet wel aan mijn imago denken.
Op zaterdag 6 september 2003 14:40 schreef AirRaid het volgende:
dan laat je de ferrari in de garage staan en ga je met je DAF op pad
quote:Slecht argument, je kan altijd nog met een schaar gooien.
Op zaterdag 6 september 2003 14:51 schreef keeper het volgende:
Ja, dag. Ik moet wel aan mijn imago denken.
quote:lol
Op zaterdag 6 september 2003 14:54 schreef What het volgende:[..]
Slecht argument, je kan altijd nog met een schaar gooien.
"Mido dacht dat ie geen training had, omdat zijn vaste pakeer plek al bezet was"
quote:
Gerommel
STAANPLAATS AJAX
Het rommelt weer eens. Niet zozeer in Amsterdam, maar in Marseille. Daar speelt de verguisde Ajacied Mido al drie maandjes bij de plaatselijke Olympique en je kon erop wachten. Boot en water, vogel en vliegen, stront en stinken, Mido en rommelen. Hij kan niet anders.Wat nu weer precies aan de hand is, blijft onduidelijk. Een Nederlands sportblad schreef dat meneer Mido zijn rode Ferrari tijdens de trainingsuren in de zon moest parkeren en daarom aan het rommelen is geslagen. Brandende zon is namelijk slecht voor de lak.
Volgens de club is Mido gewoon geblesseerd. Daarom zat hij al twee wedstrijden niet bij de selectie.
Maar waarschijnlijk is Mido gewoon te dik. In Vigo en in Egypte heeft Mido met succes het dieet van de zwaarlijvigen gevolgd. Hij heeft gewoon te veel vet op de billen. Van Marseille moet hij het eraf rennen, maar dat lukt hem niet.
Gerommel bij AA Gent, gerommel bij Ajax, gerommel bij Olympique Marseille. Zonder er ooit te spelen had hij zelfs gerommel bij Anderlecht. Alleen geen gerommel bij Celta de Vigo. Waarom?Simpel. Hoe zuidelijker de club, hoe beter Mido wordt gepruimd.
De volgende club die hij uitzoekt, moet in Zuid-Spanje liggen. Sevilla of zo. Als dat ook mislukt, is er maar één oplossing: terug naar Egypte. JOP VAN KEMPEN
En dan een "topsporter" die niet even wil lopen ook al niet .
Maar ja, inderdaad, voor een Franse, Italiaanse, Spaanse of Engelse club. Desnoods ga ik hem in mijn signature zetten, met datum van uitspraak erbij.
Zolang die voor Marseille gewoon zijn werk doet, scoren is er denk ik niets aan de hand hor..
quote:Of niet, ze hadden ook aardig winst kunnen maken op hem..
Op zondag 7 september 2003 02:13 schreef ASSpirine het volgende:
Volgens mij zijn ze bij Anderlecht blij dat Ajax Mido voor hun neus hadden weggekaapt
quote:Da's wat overdreven, zeker zo lang ie bij L'OM speelt, want die spelen het spelletje vooral op het voorkomen van tegengoals, Marseille heeft al jaren geen veel scorende spits meer gehad.
Op zaterdag 6 september 2003 19:25 schreef methodmich het volgende:
Let nou maar op, over 3 jaar is ie Europees topscorer. Die uitspraak wil ik wel voor mijn rekening nemen.
Maar voorlopig heeft ie er dit seizoen wel 3 inliggen.
Gaat lekker.
Digger, hij kan natuurlijk volgend jaar gewoon bij Juventus spelen, dat Marseille hem weer met dikke winst verkoopt. Hij heeft nog 2 jaar!
quote:De Franse competitie is duidelijk veel minder als de andere competities die je noemde, de duitse competitie is een stuk sterker imho..
Op zaterdag 6 september 2003 19:31 schreef methodmich het volgende:
Mja, maar die tellen maar enkel, dus dan is iemand met 25 goals in een grote competitie al gelijk met hem.Maar ja, inderdaad, voor een Franse, Italiaanse, Spaanse of Engelse club. Desnoods ga ik hem in mijn signature zetten, met datum van uitspraak erbij.
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 02:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Franse competitie stelt echt niks voor nee
quote:Ietsje ja, maar ik vind Hossam geen speler voor de Bundesliga, vandaar dat ik die 4 landen noemde.... Vooruitzien, vooruitzien!
Op maandag 15 september 2003 22:51 schreef El_Bassie het volgende:[..]
De Franse competitie is duidelijk veel minder als de andere competities die je noemde, de duitse competitie is een stuk sterker imho..
quote:Nee, er lopen echt slechte voetballers rond daar, niet te weinig...
Franse competitie stelt echt niks voor nee, het nationale elftal weerspiegeld het niveau van de competitie in frankrijk voor geen meter
quote:Dat gebler over tactisch erg sterk is ook papagaaien taal...
Op vrijdag 19 september 2003 11:46 schreef El_Bassie het volgende:
De franse competitie is echt geen zwakke.. tactisch heel erg sterk..bovendien een overvloed aan goede afrikaanse spelers, vaak gemixt met fatsoenlijke en goede franse spelers, maar ze halen het gewoon niet bij die andere competities, Ik vind mido trwns wle een speler voor de bundesliga.
AS Monaco was vorig sezoen met 66 goals de productiefste. Dan kan tactisch erg sterk wel eens omgezet worden in saai./
quote:Vooral Monaco is bagger.
Franse competitie stelt echt niks voor nee, het nationale elftal weerspiegeld het niveau van de competitie in frankrijk voor geen meter
quote:papagaaientaal..tuurlijk jonge, wat jij wilt
Op vrijdag 19 september 2003 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dat gebler over tactisch erg sterk is ook papagaaien taal...
AS Monaco was vorig sezoen met 66 goals de productiefste. Dan kan tactisch erg sterk wel eens omgezet worden in saai./
quote:Inderdaad, als er één competitie is waar Mido niet in past, dan is het de Engelse. En als die niet bestond was dat de Duitse.
Op vrijdag 19 september 2003 19:20 schreef methodmich het volgende:
Mido voor in de Bundesliga? Kan je dat uitleggen, El_Bassie?
Juve werd aldus AS Roma. Nog 2 jaar voor mijn protégé om Europees topscorer te worden. Kom op Totti, pass op Ahmed!quote:Op maandag 15 september 2003 15:37 schreef methodmich het volgende:
En speler van de week geworden vandaag in Frankrijk.
Gaat lekker.
Digger, hij kan natuurlijk volgend jaar gewoon bij Juventus spelen, dat Marseille hem weer met dikke winst verkoopt. Hij heeft nog 2 jaar!
Eigenlijk wel grappig om te lezen , in hetzelfde seizoen haalde Monaco de finale CL , Marseille de finale Uefacup en raakte Lyon ook nog ver in de CL ...quote:Op dinsdag 16 september 2003 02:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
En daar schuilt nu juist het probleem. Cassano, Totti en Montella willen allemaal spelen, Mido zal niet direct een basisplaats krijgen, dus is het maar zeer de vraag of hij zich lang koest kan houdenquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:20 schreef methodmich het volgende:
Lang. Cassano en Totti waren ook lastige jongens....
Ach, Mido zal voldoende speeltijd krijgen. AS Roma speelt CL en zit bepaald niet breed in de spitsen.quote:Op zondag 5 september 2004 10:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En daar schuilt nu juist het probleem. Cassano, Totti en Montella willen allemaal spelen, Mido zal niet direct een basisplaats krijgen, dus is het maar zeer de vraag of hij zich lang koest kan houden
quote:Op zondag 5 september 2004 18:23 schreef gras het volgende:
[..]
Overigens zal Ahmed dit seizoen z'n kunsten vertonen met het magische nummer 99 op het shirt.
Waarom zou dat niet mogen ? Ik geloof zelfs dat hij destijds in Belgie al met dat nummer speelde ...quote:Op zondag 5 september 2004 19:28 schreef brighton het volgende:
[..]
Mag dat wel van de Italiaanse voetbalbond dan...?
Ik kan me zoiets herinneren dat Coco destijds niet met nummer 77 mocht uitkomen in Italië...Maar misschien was dat juist wel in Spanje, ik weet niet...quote:Op zondag 5 september 2004 19:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen ? Ik geloof zelfs dat hij destijds in Belgie al met dat nummer speelde ...
quote:Ahmed Hossam uit de gratie bij Tardelli
Ahmed Hossam hoeft voorlopig geen uitnodiging meer te verwachten van de Egyptische bond. De oud-Ajacied heeft het verbruid bij bondscoach Marco Tardelli.
'Hij staat niet meer in mijn boekje', zei Tardelli tegen de BBC. De Italiaanse bondscoach, die de Egyptische ploeg sinds maart onder zijn hoede heeft, heeft het na een reeks van incidenten gehad met het gedrag van Hossam.
De druppel die de emmer deed overlopen was de oefenwedstrijd die Hossam zaterdag afwerkte met zijn nieuwe club AS Roma. Want slechts 24 uur later stond de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Kameroen op het programma, een wedstrijd waarvoor hij zich vanwege een liesblessure had afgemeld. Overigens werd het duel met Kameroen, zonder Mido, met 3-2 gewonnen.
Saillant detail is dat ook de Italiaanse bondscoach Lippi allerminst gelukkig was met het oefenduel van AS Roma. Want Francesco Totti liep in het vriendschappelijke onderonsje met Lodigiani een blessure op. Diens onwillige kuit staat zijn rentree in de weg bij Italië, dat woensdag aantreedt tegen Moldavië.
Bij Ajax scoorde die toch ook wel aardig wat. Hij is in eigen land natuurlijk een "GOD" dus ging weleens naast zijn schoenen lopen. Je moet zo'n speler wel vertrouwen geven en hem denk ik anders aanpakken dan het gros van de spelers. Koeman kon zijn gedrag niet echt waarderen en waarschijnlijk was dat bij Marseille en Roma ook het geval. Mido moet zich wel realiseren dat ook hij zich zal moeten aanpassen en hopelijk doet hij dat bij de Spurs. Anders denk ik dat zijn loopbaan niet veel meer op zal leveren. Voetballen kan ie in ieder geval dat mag duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger was ik geen Mido fan.
Maar nu hij bij de Spursspeelt is hij best wel top.
Koppend is ie ijzersterk!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:14 schreef Againzender het volgende:
Doet 'ie goed vandaag. Hopelijk houdt hij nou eens een paar seizoenen zijn kop erbij.
Okee, dan geven de schuld helemaal aan Koeman. Maakt mij niet uit.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Leo heeft er niets mee te maken, die wilde hem gewoon houden hoor.
Nummer 15 is goed nummer.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:22 schreef gras het volgende:
Jammer dat Mido z'n shirt met 99 heeft ingewisseld voor een met 15 erop. Zo'n speciale speler verdient beter.
Die jongen heeft toch ook al wat clubs versleten... En voetballen kan ie toch echt wel.quote:Ronald Koeman benadert Ahmed Hossam
24/3/2007 15:39
Ahmed Hossam wil komende zomer Tottenham Hotspur verlaten. De Egyptische spits wordt zelden opgesteld door Martin Jol. PSV zou voor hem in de race zijn.
Dit seizoen had Jol maar zes keer een basisplaats voor Ahmed Hussein Abdelamid Hossam, oftewel Mido. De trainer van de Spurs loopt weg met Dimitar Berbatov, die van de Scheveninger nog niet voor vijftig miljoen euro mag vertrekken.
'Ik heb veel pech gehad met blessures', zegt ex-Ajacied Mido. 'Elke keer als ik speel en dat ook goed doe, raak ik weer geblesseerd. Op die manier stokt mijn ontwikkeling bij The Spurs. Daar komt bij dat de vorm van Berbatov erg indrukwekkend is. Dat is ook een reden dat ik zo weinig speel.'
De Egyptenaar voegde daar aan toe dat hij aan het eind van dit seizoen een gesprek zal hebben met Jol. 'Ik ben geen speler die z'n geld pakt en gewoon op de bank blijft zitten. Ik heb aanbiedingen van Manchester City en Celta de Vigo. Verder heeft Ronald Koeman mij gebeld en ook zijn interesse getoond.'
quote:Op zaterdag 6 september 2003 19:25 schreef methodmich het volgende:
Let nou maar op, over 3 jaar is ie Europees topscorer. Die uitspraak wil ik wel voor mijn rekening nemen.
Helaas pech gehad met zijn clubs. Toch bij Spurs gewoon een goed gemiddelde vorig jaar hoor. Blijft een topspits.quote:
Pech met zijn clubs? Hij heeft het zelf overal verneukt hoor. En 11 uit 27 is nou niet bepaald een Europees topgemiddelde...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helaas pech gehad met zijn clubs. Toch bij Spurs gewoon een goed gemiddelde vorig jaar hoor. Blijft een topspits.
Het ligt gedeeltelijk ook aan zijn mentaliteit natuurlijk, maar geef maar gewoon toe dat je ernaast zat. Ik denk niet dat hij bij Man utd wel tot 30 doelpunten zou zijn gekomen. Het is niet een echte killer ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helaas pech gehad met zijn clubs. Toch bij Spurs gewoon een goed gemiddelde vorig jaar hoor. Blijft een topspits.
quote:Mido: 'Transfer naar Tottenham was grote fout'
21/5/2007 21:27
Ahmed Hossam heeft spijt van zijn definitieve overstap naar Tottenham Hotspur een jaar geleden. De oud-Ajacied wil weg.
'Ik ben ongelukkig bij The Spurs', zei Mido op de Egyptische televisiezender Al-Mehwar. 'Het was een grote fout toen ik definitief tekende bij Tottenham. Dit is de eerste keer dat ik dit vertel. Ik weet dat dit tot problemen kan leiden. Maar het is de waarheid en ik moet het zeggen.'
'Ik had veel mogelijkheden', keek Hossam terug. 'Ik kon terug naar AS Roma, dat een groots team is en als tweede was geëindigd. Roma-officials smeekten me en ook mijn zaakwaarnemer Mino Raiola wilde dat. Maar ik besloot tegen alle adviezen in te tekenen bij Tottenham.'
En dus kreeg na anderhalf seizoen als tijdelijke kracht te hebben gewerkt op White Hart Lane de overgang een jaar geleden definitief zijn beslag. Maar sindsdien zit Hossam meer op de bank of tribune dan hij aan spelen toekomt.
De 24-jarige Mido ziet er weinig heil in zijn nog vier jaar doorlopende verbintenis uit te dienen als er niets veranderd. De Egyptenaar moet Dimitar Berbatov, Robbie Keane en Jermain Defoe voor zich in pikorde dulden. 'Als ik een goed aanbod krijg speel ik volgend seizoen ergens anders.'
Babel is verkocht, dus Mido was uberhaupt nutteloos. Negen miljoen is een hoop geld voor een speler die nog niks heeft kunnen bewijzen.quote:
Toch blijft het zonde van de voetballerquote:Mogelijke hernia maakt dramaseizoen Mido compleet
01/04/2008 14:45
Ahmed Mido Hossam moet mogelijk onder het mes. De 25-jarige aanvaller van Middlesbrough kampt met rugklachten. De Egyptische oud-Ajacied heeft mogelijk zijn laatste wedstrijd van het seizoen al gespeeld.
'Onderzocht wordt of Mido kampt met een hernia', zegt manager Gareth Southgate op de website van zijn club. 'Als hij moet worden geopereerd stellen wij hem in de gelegenheid al zijn fysieke problemen achter zich te laten en volledig fit te worden.'
Hossam werd afgelopen zomer voor zeven miljoen euro overgenomen van Tottenham Hotspur, maar heeft nog weinig kunnen betekenen voor Middlesbrough. Hij scoorde twee keer in twaalf wedstrijden. De Egyptenaar kampte met een bekkenblessure en is momenteel geschorst na tegen Arsenal een rode kaart te hebben gekregen.
'We hebben Mido nog niet op zijn best gezien', erkent Southgate. 'Hij is de eerste om toe te geven dat hij een dramatisch seizoen doormaakt. Misschien moeten we wel zeggen: we laten hem eerst helemaal terug in vorm komen. Hopelijk hebben we er dan voor volgend seizoen een nieuwe speler bij.'
quote:Mido woedend op Engelse bond
AMSTERDAM - Mido is woedend op de FA. De spits van Middlesbrough kan er met zijn pet niet bij dat de Engelse voetbalbond zo laks optreed tegen de fans van Newcastle United die hem racistisch bejegenden.
De Egyptenaar wil dat er straffen uitgedeeld worden voor de spreekkoren van afgelopen zaterdag in de onderlinge wedstrijd (0-0).
De verbale aanval van de bezoekende supporters barstte los toen Mido als invaller het veld betrad. ”Ze bleven maar walgelijke taal uitslaan, racistische taal over de islam”, vertelt de aanvaller in The Guardian.
Na een soortgelijk voorval tijdens een eerder duel tussen de twee clubs, gaf de FA Newcastle in augustus een laatste waarschuwing. ”Dit is de tweede keer dat deze fans dit doen. En dat komt doordat de FA de eerste keer niets deed”, meent de oud-spits van Ajax.
Technologie
Mido neemt de zaak hoog op. ”Deze liederen zijn niet direct tegen mij als persoon gericht, maar tegen de islam als godsdienst. De FA zegt dat het de zaak onderzoekt en gebruikmaakt van de nieuwste technologie om dit te stoppen. Maar ik kan je verzekeren dat er weer niets gebeurt.”
Hij schijnt Daniel Levy (voorzitter Spurs) nu te hebben geSMSt over een terugkeerquote:
Nou ja, hij heeft toch ook bijna overal gewoon gescoord.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Een van de meest waardeloze voetballers op deze planeet. Grote bek van jewelste maar heeft echt bij iedere club op ieder niveau gefaald.
quote:Mido zoek bij Middlesbrough
MIDDLESBROUGH - Middlesbrough is de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen begonnen zonder Mido.
De Egyptische oud-Ajacied heeft zich niet gemeld bij de eerste trainingen van de uit de Premier League gedegradeerde club.
De Braziliaan Afonso Alves, die eerder bij SC Heerenveen speelde, heeft zich inmiddels wel weer aangesloten bij de groep.
Gareth Southgate, de trainer van Middlesbrough, wil Mido verkopen. Het tweede gedeelte van vorig seizoen speelde Mido al op huurbasis voor Wigan Athletic.
Het gaat echt nooit helemaal goed komen met hem he.quote:Mido heeft nog heel wat in te halen bij Middlesbrough
21/07/2009 22:59
Ahmed Hossam heeft zich gemeld op het trainingsveld van Middlesbrough. De Egyptenaar, vorig seizoen verhuurd aan Wigan Athletic, liet aanvankelijk verstek gaan tijdens de eerste voorbereidingsdagen van de Engelse club. Mido is echter nog niet mee afgereisd voor een trainingskamp in Schotland.
'Mido is maandag teruggekomen en hij heeft een boete gekregen', vertelt assistent-coach Steve Agnew op de website van Middlesbrough. 'Hij volgt momenteel een individueel programma dat de andere spelers de afgelopen dagen al hebben afgewerkt. Hij sluit pas aan bij de groepstraining als hij op hetzelfde niveau zit als zijn ploeggenoten. Hij heeft nog een hoop in te halen.'
Hossam had zich twee weken geleden al in Middlesbrough moeten melden voor de eerste training, maar de voormalige Ajacied schitterde net als Afonso Alves door afwezigheid. Dat voedde de geruchten als zouden de Egyptenaar en de Braziliaan de degradant willen verlaten. Alves liet echter al snel zijn gezicht zien, maar Mido liet langer op zich wachten.
Gevalletje Daniquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het gaat echt nooit helemaal goed komen met hem he.
Neequote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Radegast het volgende:
Die heeft geen zin in Championshipvoetbal, ik kan hem geen ongelijk geven eigenlijk.
Kom terug naar Ajax..
quote:Tuncay and Mido set for Boro exit
Middlesbrough manager Gareth Southgate says he expects that strikers Tuncay and Mido will leave the club soon.
quote:Ahmed Hossam is op weg naar een nieuwe club. Middlesbrough accepteerde een bod op de Egyptische aanvaller.
Middlesbrough liet in het midden om welke club het ging, maar naar verluidt wil Sunderland Hossam definitief onderdak bieden. De international moet zelf nog wel tot een vergelijk komen. Hij zou bij The Black Cats herenigd worden met manager Steve Bruce, met wie Mido als huurling afgelopen seizoen werkte bij Wigan Athletic.
Hossam maakte al duidelijk weinig trek te hebben met Middlesbrough in het Championship te gaan spelen. De Egyptenaar tartte manager Gareth Southgate door zich met enkele weken vertraging te melden voor de voorbereiding.
Met het vertrek van Hossam krijgt de ontmanteling van Middlesbrough meer vorm. Het gedegradeerde Boro raakte Stewart Downing al kwijt aan Aston Villa. Tuncay Sanli en Afonso Alves staan ook op de nominatie voor vertrek uit Riverside Stadium.
Yep, Zamalek dus. 4 miljoen GBP om hem een jaar te huren, ik vind het een beetje veel maargoed hij is een halfgod daar.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:29 schreef methodmich het volgende:
Inmiddels wordt ook gespeculeerd dat het bod van het Egyptische Zamalek is gekomen en dat hij dus mogelijk Europa gaat verlaten.... Toch zonde dat het er nooit helemaal is uitgekomen, lijkt uiteindelijk toch een mentale kwestie.
Whaw, wat voor club of competitie zie je hem dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij komt nog wel terug in 't Europese voetbal ooit.
Ergens in de Ligue 1, of in Turkije ofzo.quote:Op zondag 6 september 2009 15:31 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Whaw, wat voor club of competitie zie je hem dan?
Zat ook te denken aan het Oosten, Rusland, Oekrainie dat soort shit. Al komen dit soort spelen door makelaars natuurlijk nog vaak zat aan clubs in West-Europa, maarja goed beleid is het dan niet. Het is Oost-Europa (cashen) of oprotten denk ik, ervanuitgaande dat hij geen genoegen neemt met minder cash en dus bijvoorbeeld (puur hypothetisch) naar Belgie/Nederland vertrekt.quote:Op zondag 6 september 2009 16:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ergens in de Ligue 1, of in Turkije ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |