abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24954296
Fantastische spits.

Beter dan Charisteas, als je het mij vraagt.
pi_24954320
Ja, maar goed, dat was al duidelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24954406
Enorme fout van Ajax om hem zo makkelijk van de hand te doen.

Bedankt Koeman, bedankt Beenhakker
pi_24954588
Leo heeft er niets mee te maken, die wilde hem gewoon houden hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_24954653
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Leo heeft er niets mee te maken, die wilde hem gewoon houden hoor.
Okee, dan geven de schuld helemaal aan Koeman. Maakt mij niet uit.
pi_25006907
Koemand bedankt
pi_25006938
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:22 schreef gras het volgende:
Jammer dat Mido z'n shirt met 99 heeft ingewisseld voor een met 15 erop. Zo'n speciale speler verdient beter.
Nummer 15 is goed nummer.

Alleen moet Tottenham Mido aan het eind van het seizoen kopen en dan voor langer vastleggen.
pi_25053911
En hij gaat weer terug in de nationale ploeg ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_25054231
Een nummer 99 vind ik altijd zo'n grote onzin. Net of er geen andere meer over zijn.
That's all folks!
pi_25165106
Voormalig Ajacied Mido heeft op een persconferentie in eigen land zijn excuses gemaakt aan het volk van Egypte voor zijn gedrag en het niet spelen voor Egypte. Tijdens die persconferentie ging hij ook in op zijn periode bij Ajax. "Ik geef toe dat ik me bij Ajax niet correct heb gedragen, maar ik ben er zeker van dat als ik ouder en meer ervaren was geweest, ik Ajax niet had verlaten en problemen met de coach (Koeman) zou hebben opgelost. Als ik in diezelfde situatie nu zoy zitten zou ik anders reageren, omdat ik geleerd heb en volwassener ben geworden."
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_25165568
Koeman zou nu ook anders hebben gereageerd, denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_32952682
5 goals in 13 duels in de PL dit seizoen. Clubtopscorer. Doet het goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_47612723
quote:
Ronald Koeman benadert Ahmed Hossam

24/3/2007 15:39

Ahmed Hossam wil komende zomer Tottenham Hotspur verlaten. De Egyptische spits wordt zelden opgesteld door Martin Jol. PSV zou voor hem in de race zijn.

Dit seizoen had Jol maar zes keer een basisplaats voor Ahmed Hussein Abdelamid Hossam, oftewel Mido. De trainer van de Spurs loopt weg met Dimitar Berbatov, die van de Scheveninger nog niet voor vijftig miljoen euro mag vertrekken.

'Ik heb veel pech gehad met blessures', zegt ex-Ajacied Mido. 'Elke keer als ik speel en dat ook goed doe, raak ik weer geblesseerd. Op die manier stokt mijn ontwikkeling bij The Spurs. Daar komt bij dat de vorm van Berbatov erg indrukwekkend is. Dat is ook een reden dat ik zo weinig speel.'

De Egyptenaar voegde daar aan toe dat hij aan het eind van dit seizoen een gesprek zal hebben met Jol. 'Ik ben geen speler die z'n geld pakt en gewoon op de bank blijft zitten. Ik heb aanbiedingen van Manchester City en Celta de Vigo. Verder heeft Ronald Koeman mij gebeld en ook zijn interesse getoond.'
Die jongen heeft toch ook al wat clubs versleten... En voetballen kan ie toch echt wel.
pi_47612785
Na Kluivert de tweede te dikke spits voor PSV?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_47612900
Laat hem maar terugkomen naar Ajax.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:19:09 #116
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47612904
Ik zou het wel mooi vinden als mido komt. Maar hij zal wel voor de verleiding van het grote geld of een grote club kiezen. HSV is ook wel wat voor em :p
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_47613024
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 19:25 schreef methodmich het volgende:
Let nou maar op, over 3 jaar is ie Europees topscorer. Die uitspraak wil ik wel voor mijn rekening nemen.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:26:41 #118
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47613110
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:27:09 #119
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47613128
pi_47617690
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:23 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Helaas pech gehad met zijn clubs. Toch bij Spurs gewoon een goed gemiddelde vorig jaar hoor. Blijft een topspits.
www.thuisuiteten.nl
pi_47617949
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Helaas pech gehad met zijn clubs. Toch bij Spurs gewoon een goed gemiddelde vorig jaar hoor. Blijft een topspits.
Pech met zijn clubs? Hij heeft het zelf overal verneukt hoor. En 11 uit 27 is nou niet bepaald een Europees topgemiddelde...
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:27:53 #122
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47618001
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Het ligt gedeeltelijk ook aan zijn mentaliteit natuurlijk, maar geef maar gewoon toe dat je ernaast zat. Ik denk niet dat hij bij Man utd wel tot 30 doelpunten zou zijn gekomen. Het is niet een echte killer ...
pi_47618030
Nee, maar wel iemand die een goal kan maken. Ik zou het nog steeds wel eens willen zien als hij echt bij zo'n club zou zitten. Mocht PSV hem echt halen, doen ze daar een hele goede zaak mee.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:37:26 #124
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47618300
Dat PSV goede zaken zou doen met hem staat buiten kijf !
pi_47618322
Een goede speler is het zeker maar hij verneukt het zelf gewoon
pi_49623941
quote:
Mido: 'Transfer naar Tottenham was grote fout'

21/5/2007 21:27

Ahmed Hossam heeft spijt van zijn definitieve overstap naar Tottenham Hotspur een jaar geleden. De oud-Ajacied wil weg.

'Ik ben ongelukkig bij The Spurs', zei Mido op de Egyptische televisiezender Al-Mehwar. 'Het was een grote fout toen ik definitief tekende bij Tottenham. Dit is de eerste keer dat ik dit vertel. Ik weet dat dit tot problemen kan leiden. Maar het is de waarheid en ik moet het zeggen.'

'Ik had veel mogelijkheden', keek Hossam terug. 'Ik kon terug naar AS Roma, dat een groots team is en als tweede was geëindigd. Roma-officials smeekten me en ook mijn zaakwaarnemer Mino Raiola wilde dat. Maar ik besloot tegen alle adviezen in te tekenen bij Tottenham.'

En dus kreeg na anderhalf seizoen als tijdelijke kracht te hebben gewerkt op White Hart Lane de overgang een jaar geleden definitief zijn beslag. Maar sindsdien zit Hossam meer op de bank of tribune dan hij aan spelen toekomt.

De 24-jarige Mido ziet er weinig heil in zijn nog vier jaar doorlopende verbintenis uit te dienen als er niets veranderd. De Egyptenaar moet Dimitar Berbatov, Robbie Keane en Jermain Defoe voor zich in pikorde dulden. 'Als ik een goed aanbod krijg speel ik volgend seizoen ergens anders.'
  maandag 21 mei 2007 @ 22:04:18 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49625047
Huntelaar verkopen, Mido terughalen
pi_51665423
Voor 9 miljoen naar Bimingham.. Weer een club in het lange rijtje.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 16:23:08 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51665586
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef twi het volgende:
Huntelaar verkopen, Mido terughalen
Babel is verkocht, dus Mido was uberhaupt nutteloos. Negen miljoen is een hoop geld voor een speler die nog niks heeft kunnen bewijzen.
pi_51671576
Ben benieuwd of hij daar eindelijk eens een heel jaar basisspeler mag zijn. Want in potentie moet hij dan nog steeds de nodige goals kunnen maken. Beetje net als Benni McCarthy bij Blackburn.
www.thuisuiteten.nl
pi_57763107
quote:
Mogelijke hernia maakt dramaseizoen Mido compleet

01/04/2008 14:45

Ahmed Mido Hossam moet mogelijk onder het mes. De 25-jarige aanvaller van Middlesbrough kampt met rugklachten. De Egyptische oud-Ajacied heeft mogelijk zijn laatste wedstrijd van het seizoen al gespeeld.

'Onderzocht wordt of Mido kampt met een hernia', zegt manager Gareth Southgate op de website van zijn club. 'Als hij moet worden geopereerd stellen wij hem in de gelegenheid al zijn fysieke problemen achter zich te laten en volledig fit te worden.'

Hossam werd afgelopen zomer voor zeven miljoen euro overgenomen van Tottenham Hotspur, maar heeft nog weinig kunnen betekenen voor Middlesbrough. Hij scoorde twee keer in twaalf wedstrijden. De Egyptenaar kampte met een bekkenblessure en is momenteel geschorst na tegen Arsenal een rode kaart te hebben gekregen.

'We hebben Mido nog niet op zijn best gezien', erkent Southgate. 'Hij is de eerste om toe te geven dat hij een dramatisch seizoen doormaakt. Misschien moeten we wel zeggen: we laten hem eerst helemaal terug in vorm komen. Hopelijk hebben we er dan voor volgend seizoen een nieuwe speler bij.'
Toch blijft het zonde van de voetballer .
pi_57763236
Zonde van de voetballer, helaas is hij ook een 'persoon'.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:27:22 #133
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57763410
Ze hebben wel een goed spitsenduo voor volgend seizoen. Alves - Mido.

Toch blijft het me verbazen hoeveel geld er bij modale Premier League clubs als Middlesbrough zit. Voor twee spitsen even 25 miljoen spenderen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_61067346
Vorige week al 'rated best player' op de BBC site, vandaag met een goede goal tegen Liverpool.

Zou hij zichzelf eindelijk gevonden hebben?
pi_61070876
Ik mag het toch hopen. Zou zonde zijn als hij zijn talent nooit volledig zou uitbuiten. Maar goed, hij is de laatste jaren wel vaker goed begonnen, dus eerst maar eens een paar weken afwachten of ie geen blessure oploopt ofzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_63762342
quote:
Mido woedend op Engelse bond

AMSTERDAM - Mido is woedend op de FA. De spits van Middlesbrough kan er met zijn pet niet bij dat de Engelse voetbalbond zo laks optreed tegen de fans van Newcastle United die hem racistisch bejegenden.

De Egyptenaar wil dat er straffen uitgedeeld worden voor de spreekkoren van afgelopen zaterdag in de onderlinge wedstrijd (0-0).

De verbale aanval van de bezoekende supporters barstte los toen Mido als invaller het veld betrad. ”Ze bleven maar walgelijke taal uitslaan, racistische taal over de islam”, vertelt de aanvaller in The Guardian.

Na een soortgelijk voorval tijdens een eerder duel tussen de twee clubs, gaf de FA Newcastle in augustus een laatste waarschuwing. ”Dit is de tweede keer dat deze fans dit doen. En dat komt doordat de FA de eerste keer niets deed”, meent de oud-spits van Ajax.

Technologie
Mido neemt de zaak hoog op. ”Deze liederen zijn niet direct tegen mij als persoon gericht, maar tegen de islam als godsdienst. De FA zegt dat het de zaak onderzoekt en gebruikmaakt van de nieuwste technologie om dit te stoppen. Maar ik kan je verzekeren dat er weer niets gebeurt.”
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63790136
Kan ieders niet terug naar Ajax? Zou best een goede vervanger voor Klaas Jan Huntelaar zijn...

Wel kwalijk van de Engelse bond, maar ik vrees dat zijn woede niets helpt.
www.thuisuiteten.nl
pi_63792816
Ik zie hem ook graag terugkomen.

Heeft het bij Ajax toch niet zo gek gedaan. Wat zeg ik, mede dankzij Mido werd Ajax in 2001/2002 kampioen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_63794076
Mido is een held
pi_63795191
Mag van mij ook terugkomen.
pi_65339883
Hij mag iig wel weer weg .
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:05:43 #142
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_65342289
Kan eindelijk mn Mido shirt weer uit de kast
pi_65343617
Mido

Ik blijf het een klasbak vinden
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_65345218
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hij schijnt Daniel Levy (voorzitter Spurs) nu te hebben geSMSt over een terugkeer Dat ie mooi wegblijft.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65350711
Wanneer gaat hij nou eens langdurig ergens spelen..... Dit is ook niet echt bevorderlijk voor je loopbaan.

Desondanks 66 goals in 177 competitieduels in zijn loopbaan. Dat valt nog mee, gezien al die wisselingen.
www.thuisuiteten.nl
pi_65351754
Hij wordt de rest van het seizoen verhuurd aan Wigan Athletic.
pi_65359523
Een van de meest waardeloze voetballers op deze planeet. Grote bek van jewelste maar heeft echt bij iedere club op ieder niveau gefaald.
pi_65387447
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Een van de meest waardeloze voetballers op deze planeet. Grote bek van jewelste maar heeft echt bij iedere club op ieder niveau gefaald.
Nou ja, hij heeft toch ook bijna overal gewoon gescoord.

AA Gent 1 op 2 (11 uit 22)
Ajax 1 op 2 (21 uit 40)
Celta de Vigo 1 op 2 (4 uit 8)
Marseille 1 op 3 (7 uit 22)
Roma niks (0 uit 8)
Spurs 1 op 3 (13 uit 36)
Boro 1 op 4 (6 uit 25)

Op zich geen heel slechte cijfers. Maar nergens nooit onbetwist basisspeler geworden uiteindelijk, dat dan weer wel. En in die zin heb je denk ik wel gelijk, dat hij dit mede door zijn eigen nukken niet meer gaat doen ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_70784642
quote:
Mido zoek bij Middlesbrough

MIDDLESBROUGH - Middlesbrough is de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen begonnen zonder Mido.

De Egyptische oud-Ajacied heeft zich niet gemeld bij de eerste trainingen van de uit de Premier League gedegradeerde club.

De Braziliaan Afonso Alves, die eerder bij SC Heerenveen speelde, heeft zich inmiddels wel weer aangesloten bij de groep.

Gareth Southgate, de trainer van Middlesbrough, wil Mido verkopen. Het tweede gedeelte van vorig seizoen speelde Mido al op huurbasis voor Wigan Athletic.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_70784727
Die heeft geen zin in Championshipvoetbal, ik kan hem geen ongelijk geven eigenlijk.

Kom terug naar Ajax..
pi_71200017
quote:
Mido heeft nog heel wat in te halen bij Middlesbrough

21/07/2009 22:59

Ahmed Hossam heeft zich gemeld op het trainingsveld van Middlesbrough. De Egyptenaar, vorig seizoen verhuurd aan Wigan Athletic, liet aanvankelijk verstek gaan tijdens de eerste voorbereidingsdagen van de Engelse club. Mido is echter nog niet mee afgereisd voor een trainingskamp in Schotland.

'Mido is maandag teruggekomen en hij heeft een boete gekregen', vertelt assistent-coach Steve Agnew op de website van Middlesbrough. 'Hij volgt momenteel een individueel programma dat de andere spelers de afgelopen dagen al hebben afgewerkt. Hij sluit pas aan bij de groepstraining als hij op hetzelfde niveau zit als zijn ploeggenoten. Hij heeft nog een hoop in te halen.'

Hossam had zich twee weken geleden al in Middlesbrough moeten melden voor de eerste training, maar de voormalige Ajacied schitterde net als Afonso Alves door afwezigheid. Dat voedde de geruchten als zouden de Egyptenaar en de Braziliaan de degradant willen verlaten. Alves liet echter al snel zijn gezicht zien, maar Mido liet langer op zich wachten.
Het gaat echt nooit helemaal goed komen met hem he.
pi_71200738
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het gaat echt nooit helemaal goed komen met hem he.
Gevalletje Dani
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Radegast het volgende:
Die heeft geen zin in Championshipvoetbal, ik kan hem geen ongelijk geven eigenlijk.

Kom terug naar Ajax..
Nee
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71203641
Hopelijk weer terug naar Ajax
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71258845
BBC:
quote:
Tuncay and Mido set for Boro exit

Middlesbrough manager Gareth Southgate says he expects that strikers Tuncay and Mido will leave the club soon.

Kom op Martin..
pi_71259257
Biedt een stel scharen aan als secundaire arbeidsvoorwaarden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 juli 2009 @ 21:16:20 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71324996
quote:
Ahmed Hossam is op weg naar een nieuwe club. Middlesbrough accepteerde een bod op de Egyptische aanvaller.

Middlesbrough liet in het midden om welke club het ging, maar naar verluidt wil Sunderland Hossam definitief onderdak bieden. De international moet zelf nog wel tot een vergelijk komen. Hij zou bij The Black Cats herenigd worden met manager Steve Bruce, met wie Mido als huurling afgelopen seizoen werkte bij Wigan Athletic.

Hossam maakte al duidelijk weinig trek te hebben met Middlesbrough in het Championship te gaan spelen. De Egyptenaar tartte manager Gareth Southgate door zich met enkele weken vertraging te melden voor de voorbereiding.

Met het vertrek van Hossam krijgt de ontmanteling van Middlesbrough meer vorm. Het gedegradeerde Boro raakte Stewart Downing al kwijt aan Aston Villa. Tuncay Sanli en Afonso Alves staan ook op de nominatie voor vertrek uit Riverside Stadium.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71345916
Inmiddels wordt ook gespeculeerd dat het bod van het Egyptische Zamalek is gekomen en dat hij dus mogelijk Europa gaat verlaten.... Toch zonde dat het er nooit helemaal is uitgekomen, lijkt uiteindelijk toch een mentale kwestie.
www.thuisuiteten.nl
pi_71346416
Hij blijft een held
pi_71490967
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:29 schreef methodmich het volgende:
Inmiddels wordt ook gespeculeerd dat het bod van het Egyptische Zamalek is gekomen en dat hij dus mogelijk Europa gaat verlaten.... Toch zonde dat het er nooit helemaal is uitgekomen, lijkt uiteindelijk toch een mentale kwestie.
Yep, Zamalek dus. 4 miljoen GBP om hem een jaar te huren, ik vind het een beetje veel maargoed hij is een halfgod daar.

Hij komt nog wel terug in 't Europese voetbal ooit.
pi_71493996
We zullen het zien, kan ook een enkeltje richting vergetelheid zijn. Maar inderdaad een zeer hoog bod, denk dat er ook geen Europese club is die dat had willen betalen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:50:57 #161
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_72315084
Wat een faal was hij in zijn debuutwedstrijd in Egypte dit seizoen.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_72487572
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:58 schreef Radegast het volgende:

[..]
Hij komt nog wel terug in 't Europese voetbal ooit.
Whaw, wat voor club of competitie zie je hem dan?
pi_72488942
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:31 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Whaw, wat voor club of competitie zie je hem dan?
Ergens in de Ligue 1, of in Turkije ofzo.
pi_72489044
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ergens in de Ligue 1, of in Turkije ofzo.
Zat ook te denken aan het Oosten, Rusland, Oekrainie dat soort shit. Al komen dit soort spelen door makelaars natuurlijk nog vaak zat aan clubs in West-Europa, maarja goed beleid is het dan niet. Het is Oost-Europa (cashen) of oprotten denk ik, ervanuitgaande dat hij geen genoegen neemt met minder cash en dus bijvoorbeeld (puur hypothetisch) naar Belgie/Nederland vertrekt.
pi_72489172
Oost Europa lijkt me nou juist totaal geen optie, dan blijft 'ie liever in z'n thuisland denk ik zo.
pi_72489222
Ja precies, het is of een goede zaakwaarnemer of maagden neuken in Egypte. Maar in mijn ogen zie ik hem nog wel opduiken in Oost-Europa als de andere twee opties niet bevallen of lukken, juist omdat hij daar nog niet mislukt is en ze hem als 'naam' kunnen zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')