abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13199422
Franse competitie stelt echt niks voor nee, het nationale elftal weerspiegeld het niveau van de competitie in frankrijk voor geen meter
pi_13200335
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 02:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Franse competitie stelt echt niks voor nee
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13205712
Je vraagt je altijd af hoeveel doelpuntjes op Eurogoals mensen die dit soort dingen posten gezien hebben he?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_13216156
quote:
Op maandag 15 september 2003 22:51 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

De Franse competitie is duidelijk veel minder als de andere competities die je noemde, de duitse competitie is een stuk sterker imho..

Ietsje ja, maar ik vind Hossam geen speler voor de Bundesliga, vandaar dat ik die 4 landen noemde.... Vooruitzien, vooruitzien!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_13216197
quote:
Franse competitie stelt echt niks voor nee, het nationale elftal weerspiegeld het niveau van de competitie in frankrijk voor geen meter
Nee, er lopen echt slechte voetballers rond daar, niet te weinig...

www.thuisuiteten.nl
pi_13284541
De franse competitie is echt geen zwakke.. tactisch heel erg sterk..bovendien een overvloed aan goede afrikaanse spelers, vaak gemixt met fatsoenlijke en goede franse spelers, maar ze halen het gewoon niet bij die andere competities, Ik vind mido trwns wle een speler voor de bundesliga.
pi_13289248
Het enige minpunt aan de Franse competitie vind ik toch wel het tempo. Dat is meestal verrekte laag.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13289306
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 11:46 schreef El_Bassie het volgende:
De franse competitie is echt geen zwakke.. tactisch heel erg sterk..bovendien een overvloed aan goede afrikaanse spelers, vaak gemixt met fatsoenlijke en goede franse spelers, maar ze halen het gewoon niet bij die andere competities, Ik vind mido trwns wle een speler voor de bundesliga.
Dat gebler over tactisch erg sterk is ook papagaaien taal...

AS Monaco was vorig sezoen met 66 goals de productiefste. Dan kan tactisch erg sterk wel eens omgezet worden in saai./

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_13292789
quote:
Vooral Monaco is bagger.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_13293482
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat gebler over tactisch erg sterk is ook papagaaien taal...

AS Monaco was vorig sezoen met 66 goals de productiefste. Dan kan tactisch erg sterk wel eens omgezet worden in saai./

papagaaientaal..tuurlijk jonge, wat jij wilt
pi_13296473
Mido voor in de Bundesliga? Kan je dat uitleggen, El_Bassie?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 september 2003 @ 19:37:33 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13296887
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 19:20 schreef methodmich het volgende:
Mido voor in de Bundesliga? Kan je dat uitleggen, El_Bassie?
Inderdaad, als er één competitie is waar Mido niet in past, dan is het de Engelse. En als die niet bestond was dat de Duitse.
pi_13296903
Ja, dat kan ik. De Bundesliga is niet meer het paradijs van Duitse degelijkheid. Er spelen vele arrogante sterren in Duitsland, maar de geschiedenis leert dat men hier in Duitsland vaak wel raad mee weet. Zie bijvoorbeeld FC Hollywood en Dortmund. Mido is een speler die voetbaltechnisch denk ik in elke competitie kan slagen en op onverklaarbare wijze heb ik het gevoel dat de Bundesliga hem heel goed ligt. Ik kan het mis hebben, maar zo denk ik erover
pi_13296989
Okee. Ik zelf zie hem toch meer als iemand voor Zuid-Europa, maar goed... Je hebt wel gelijk qua Zuid-Amerikanen e.d. in Duitsland, maar toch leveren die nog wel vaak problemen op (Amoroso bijvoorbeeld).
www.thuisuiteten.nl
pi_13319939
hmm..der zit wel wat in, maar over het algemeen vind ik dat er in DUitsland goed wordt omgegaan met glamour en de bijpassende voetballers, anyhows, om maar terug te gaan naar je stelling, ik zie mido ook wel als topscorer in de toekomst, maar hij zal nog wel moeten groeien voetbaltechnisch gezien en mentaal gezien nog wel wat moeten leren
pi_21730398
quote:
Op maandag 15 september 2003 15:37 schreef methodmich het volgende:
En speler van de week geworden vandaag in Frankrijk.

Gaat lekker.

Digger, hij kan natuurlijk volgend jaar gewoon bij Juventus spelen, dat Marseille hem weer met dikke winst verkoopt. Hij heeft nog 2 jaar!
Juve werd aldus AS Roma. Nog 2 jaar voor mijn protégé om Europees topscorer te worden. Kom op Totti, pass op Ahmed!
www.thuisuiteten.nl
pi_21730659
Hij is redelijk goed komt vaak naar de eerste paal toe en heeft zijn lijf mee... kopsterk..technisch.. alleen zijn mentaliteit ..beetje erg korte teentjes:D
  zaterdag 4 september 2004 @ 04:32:30 #68
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_21741651
quote:
Eigenlijk wel grappig om te lezen , in hetzelfde seizoen haalde Monaco de finale CL , Marseille de finale Uefacup en raakte Lyon ook nog ver in de CL ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_21743502
Overigens is de transfer naar Roma ook een extra scheut zout in de wond van Ajax.
www.thuisuiteten.nl
pi_21744392
Kan best een leuk trio worden zo samen met Cassano en Totti erachter
pi_21744450
Ben benieuwd hoe veel maand hij het bij Roma uithoud.
That's all folks!
pi_21744573
Lang. Cassano en Totti waren ook lastige jongens....
www.thuisuiteten.nl
pi_21744671
Lang? Ik denk het niet. Ik gok dat zn volgende club Altletico Madrid is.
That's all folks!
  zaterdag 4 september 2004 @ 12:44:27 #74
pi_21744937
Italia is het zuiden , en Rome de poort naar de Noord-Afrikaanse levensstijl hé, in Rome gaat men er niet van wakker liggen dat hij te laat komt op training (een Italiaan komt overal en altijd te laat trouwens) , zolang hij maar blijft presteren in het weekend ...
pi_21752060
Precies, de Serie A past perfect bij hem.
www.thuisuiteten.nl
pi_21753768
We wachten af...
That's all folks!
pi_21761163
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:20 schreef methodmich het volgende:
Lang. Cassano en Totti waren ook lastige jongens....
En daar schuilt nu juist het probleem. Cassano, Totti en Montella willen allemaal spelen, Mido zal niet direct een basisplaats krijgen, dus is het maar zeer de vraag of hij zich lang koest kan houden
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21769358
quote:
Op zondag 5 september 2004 10:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

En daar schuilt nu juist het probleem. Cassano, Totti en Montella willen allemaal spelen, Mido zal niet direct een basisplaats krijgen, dus is het maar zeer de vraag of hij zich lang koest kan houden
Ach, Mido zal voldoende speeltijd krijgen. AS Roma speelt CL en zit bepaald niet breed in de spitsen.

Overigens zal Ahmed dit seizoen z'n kunsten vertonen met het magische nummer 99 op het shirt.
pi_21770448
quote:
Op zondag 5 september 2004 18:23 schreef gras het volgende:

[..]
Overigens zal Ahmed dit seizoen z'n kunsten vertonen met het magische nummer 99 op het shirt.

Mag dat wel van de Italiaanse voetbalbond dan...?
  zondag 5 september 2004 @ 19:39:32 #80
pi_21770676
quote:
Op zondag 5 september 2004 19:28 schreef brighton het volgende:

[..]

Mag dat wel van de Italiaanse voetbalbond dan...?
Waarom zou dat niet mogen ? Ik geloof zelfs dat hij destijds in Belgie al met dat nummer speelde ...
pi_21770918
quote:
Op zondag 5 september 2004 19:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogen ? Ik geloof zelfs dat hij destijds in Belgie al met dat nummer speelde ...
Ik kan me zoiets herinneren dat Coco destijds niet met nummer 77 mocht uitkomen in Italië...Maar misschien was dat juist wel in Spanje, ik weet niet...
pi_21787830
Nee, Buffon had 88, maar dat zou voor Heil Hitler staan.

Maar Mido gaat het gewoon maken in Rome, ik voel het!
www.thuisuiteten.nl
pi_21798013
Mido zou wel eens in een 4-4-2 (wat Roma gaat spelen, ook met der Rudi) kunnen fungeren als spits naast Cassano, met Totti als aanvallende middenvelder direct daarachter in een vrije rol.

Veel zal afhangen van Montella, z'n vorm en z'n blessures.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21806628
Mido, Cassano en Totti is een prima tridente toch?

Zonder Mido direct op dat niveau te plaatsen, maar dan heb je net als destijds met Batistuta een kopsterke spits erbij.
www.thuisuiteten.nl
pi_21810499
quote:
Ahmed Hossam uit de gratie bij Tardelli

Ahmed Hossam hoeft voorlopig geen uitnodiging meer te verwachten van de Egyptische bond. De oud-Ajacied heeft het verbruid bij bondscoach Marco Tardelli.
'Hij staat niet meer in mijn boekje', zei Tardelli tegen de BBC. De Italiaanse bondscoach, die de Egyptische ploeg sinds maart onder zijn hoede heeft, heeft het na een reeks van incidenten gehad met het gedrag van Hossam.

De druppel die de emmer deed overlopen was de oefenwedstrijd die Hossam zaterdag afwerkte met zijn nieuwe club AS Roma. Want slechts 24 uur later stond de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Kameroen op het programma, een wedstrijd waarvoor hij zich vanwege een liesblessure had afgemeld. Overigens werd het duel met Kameroen, zonder Mido, met 3-2 gewonnen.

Saillant detail is dat ook de Italiaanse bondscoach Lippi allerminst gelukkig was met het oefenduel van AS Roma. Want Francesco Totti liep in het vriendschappelijke onderonsje met Lodigiani een blessure op. Diens onwillige kuit staat zijn rentree in de weg bij Italië, dat woensdag aantreedt tegen Moldavië.
pi_21813177
Ik denk wel dat Mido veel zal gaan spelen.

Montella is ook al niet meer de oude. ( kan wel als prima stand-in functioneren )
pi_24939220
En maar gewoon 2 goals bij zijn debuut voor de Spurs...
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:18:21 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24939237
Ik kon 'm niet meer vinden
pi_24939284
2x Mido ... gelukkig is die alsnog aangetrokken . lekker debuut gelijk natuurlijk.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_24939291
Vroeger was ik geen Mido fan.
Maar nu hij bij de Spurs speelt is hij best wel top.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:25:07 #91
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24939333
quote:
Montella is ook al niet meer de oude.
Leuke quote, zo'n half jaar na dato
pi_24939369
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:25 schreef twi het volgende:

[..]

Leuke quote, zo'n half jaar na dato
Wie had dan ooit gedacht dat Montella opeens zoveel zou gaan scoren
pi_24939382
Zal ie zijn paardenstaart weer hebben? Die brengt geluk!
www.thuisuiteten.nl
pi_24939426
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger was ik geen Mido fan.
Maar nu hij bij de Spurs speelt is hij best wel top.
Bij Ajax scoorde die toch ook wel aardig wat. Hij is in eigen land natuurlijk een "GOD" dus ging weleens naast zijn schoenen lopen. Je moet zo'n speler wel vertrouwen geven en hem denk ik anders aanpakken dan het gros van de spelers. Koeman kon zijn gedrag niet echt waarderen en waarschijnlijk was dat bij Marseille en Roma ook het geval. Mido moet zich wel realiseren dat ook hij zich zal moeten aanpassen en hopelijk doet hij dat bij de Spurs. Anders denk ik dat zijn loopbaan niet veel meer op zal leveren. Voetballen kan ie in ieder geval dat mag duidelijk zijn.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_24939455
www.thuisuiteten.nl
pi_24939480
Mido moet nu gaan voor de hattrick
pi_24940140
  zaterdag 5 februari 2005 @ 18:14:08 #98
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_24940225
Doet 'ie goed vandaag. Hopelijk houdt hij nou eens een paar seizoenen zijn kop erbij.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_24940368
Jammer dat Mido z'n shirt met 99 heeft ingewisseld voor een met 15 erop. Zo'n speciale speler verdient beter.
pi_24953987
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:14 schreef Againzender het volgende:
Doet 'ie goed vandaag. Hopelijk houdt hij nou eens een paar seizoenen zijn kop erbij.
Koppend is ie ijzersterk!
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')