quote:
Op dinsdag 16 september 2003 02:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Franse competitie stelt echt niks voor nee
quote:Ietsje ja, maar ik vind Hossam geen speler voor de Bundesliga, vandaar dat ik die 4 landen noemde.... Vooruitzien, vooruitzien!
Op maandag 15 september 2003 22:51 schreef El_Bassie het volgende:[..]
De Franse competitie is duidelijk veel minder als de andere competities die je noemde, de duitse competitie is een stuk sterker imho..
quote:Nee, er lopen echt slechte voetballers rond daar, niet te weinig...
Franse competitie stelt echt niks voor nee, het nationale elftal weerspiegeld het niveau van de competitie in frankrijk voor geen meter
quote:Dat gebler over tactisch erg sterk is ook papagaaien taal...
Op vrijdag 19 september 2003 11:46 schreef El_Bassie het volgende:
De franse competitie is echt geen zwakke.. tactisch heel erg sterk..bovendien een overvloed aan goede afrikaanse spelers, vaak gemixt met fatsoenlijke en goede franse spelers, maar ze halen het gewoon niet bij die andere competities, Ik vind mido trwns wle een speler voor de bundesliga.
AS Monaco was vorig sezoen met 66 goals de productiefste. Dan kan tactisch erg sterk wel eens omgezet worden in saai./
quote:Vooral Monaco is bagger.
Franse competitie stelt echt niks voor nee, het nationale elftal weerspiegeld het niveau van de competitie in frankrijk voor geen meter
quote:papagaaientaal..tuurlijk jonge, wat jij wilt
Op vrijdag 19 september 2003 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dat gebler over tactisch erg sterk is ook papagaaien taal...
AS Monaco was vorig sezoen met 66 goals de productiefste. Dan kan tactisch erg sterk wel eens omgezet worden in saai./
quote:Inderdaad, als er één competitie is waar Mido niet in past, dan is het de Engelse. En als die niet bestond was dat de Duitse.
Op vrijdag 19 september 2003 19:20 schreef methodmich het volgende:
Mido voor in de Bundesliga? Kan je dat uitleggen, El_Bassie?
Juve werd aldus AS Roma. Nog 2 jaar voor mijn protégé om Europees topscorer te worden. Kom op Totti, pass op Ahmed!quote:Op maandag 15 september 2003 15:37 schreef methodmich het volgende:
En speler van de week geworden vandaag in Frankrijk.
Gaat lekker.
Digger, hij kan natuurlijk volgend jaar gewoon bij Juventus spelen, dat Marseille hem weer met dikke winst verkoopt. Hij heeft nog 2 jaar!
Eigenlijk wel grappig om te lezen , in hetzelfde seizoen haalde Monaco de finale CL , Marseille de finale Uefacup en raakte Lyon ook nog ver in de CL ...quote:Op dinsdag 16 september 2003 02:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
En daar schuilt nu juist het probleem. Cassano, Totti en Montella willen allemaal spelen, Mido zal niet direct een basisplaats krijgen, dus is het maar zeer de vraag of hij zich lang koest kan houdenquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:20 schreef methodmich het volgende:
Lang. Cassano en Totti waren ook lastige jongens....
Ach, Mido zal voldoende speeltijd krijgen. AS Roma speelt CL en zit bepaald niet breed in de spitsen.quote:Op zondag 5 september 2004 10:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En daar schuilt nu juist het probleem. Cassano, Totti en Montella willen allemaal spelen, Mido zal niet direct een basisplaats krijgen, dus is het maar zeer de vraag of hij zich lang koest kan houden
quote:Op zondag 5 september 2004 18:23 schreef gras het volgende:
[..]
Overigens zal Ahmed dit seizoen z'n kunsten vertonen met het magische nummer 99 op het shirt.
Waarom zou dat niet mogen ? Ik geloof zelfs dat hij destijds in Belgie al met dat nummer speelde ...quote:Op zondag 5 september 2004 19:28 schreef brighton het volgende:
[..]
Mag dat wel van de Italiaanse voetbalbond dan...?
Ik kan me zoiets herinneren dat Coco destijds niet met nummer 77 mocht uitkomen in Italië...Maar misschien was dat juist wel in Spanje, ik weet niet...quote:Op zondag 5 september 2004 19:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen ? Ik geloof zelfs dat hij destijds in Belgie al met dat nummer speelde ...
quote:Ahmed Hossam uit de gratie bij Tardelli
Ahmed Hossam hoeft voorlopig geen uitnodiging meer te verwachten van de Egyptische bond. De oud-Ajacied heeft het verbruid bij bondscoach Marco Tardelli.
'Hij staat niet meer in mijn boekje', zei Tardelli tegen de BBC. De Italiaanse bondscoach, die de Egyptische ploeg sinds maart onder zijn hoede heeft, heeft het na een reeks van incidenten gehad met het gedrag van Hossam.
De druppel die de emmer deed overlopen was de oefenwedstrijd die Hossam zaterdag afwerkte met zijn nieuwe club AS Roma. Want slechts 24 uur later stond de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Kameroen op het programma, een wedstrijd waarvoor hij zich vanwege een liesblessure had afgemeld. Overigens werd het duel met Kameroen, zonder Mido, met 3-2 gewonnen.
Saillant detail is dat ook de Italiaanse bondscoach Lippi allerminst gelukkig was met het oefenduel van AS Roma. Want Francesco Totti liep in het vriendschappelijke onderonsje met Lodigiani een blessure op. Diens onwillige kuit staat zijn rentree in de weg bij Italië, dat woensdag aantreedt tegen Moldavië.
Bij Ajax scoorde die toch ook wel aardig wat. Hij is in eigen land natuurlijk een "GOD" dus ging weleens naast zijn schoenen lopen. Je moet zo'n speler wel vertrouwen geven en hem denk ik anders aanpakken dan het gros van de spelers. Koeman kon zijn gedrag niet echt waarderen en waarschijnlijk was dat bij Marseille en Roma ook het geval. Mido moet zich wel realiseren dat ook hij zich zal moeten aanpassen en hopelijk doet hij dat bij de Spurs. Anders denk ik dat zijn loopbaan niet veel meer op zal leveren. Voetballen kan ie in ieder geval dat mag duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger was ik geen Mido fan.
Maar nu hij bij de Spursspeelt is hij best wel top.
Koppend is ie ijzersterk!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:14 schreef Againzender het volgende:
Doet 'ie goed vandaag. Hopelijk houdt hij nou eens een paar seizoenen zijn kop erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |