Doel van dit topic: je medefokkers er op te wijzen waar ze goedkoop leuke titeltjes kunnen scoren.
maw: welke dvd koopjes heb jij gekocht en waar?
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
Bij Fame in Amsterdam diverse acties waaronder 2 voor 25,- Hier zitten titels in als o.a.Predator 1 & 2, Forest Gump, The Shining, Full Metal Jacket, Jeepers Creepers, Rosemary's baby, Almost Famous, Tomcats, Josie & the pussycats, The game, memento, requiem for a dream, I still know what you did last summer, pitch black e.v.a.
en 12,50 voor een requiem for a dream is natuurlijk niet duur (daar hij een hele tijd lang rond de 30,- was evenals memento)
http://www.fame.nl/pages/marketingactions.asp?actionID=1788
overigens zitten er veel films van Warner Best Buy en die Big Buy van Fox tussen. Daar ligt de winst dus niet, die ligt bijvoorbeld op een 2 disc editie van Almost famous voor 12,50
Bij de Makro is het trouwens weer Multimedia Markt dus er liggen weer een berg titels voor ¤ 9,50 excl. BTW en verder zijn er nog de normale aanbiedingen:
Fargo S.E.
Charlie's Angels S.E.
Ice Age
Minority Report
Ocean's Eleven
En nog een aantal titels.
Verder zijn er een aantal Disney DVD's in de aanbieding: 3 halen, 2 betalen maar daar doen ze iets vaags want (moet ik nog even nakijken) de DVD kost excl. BTW ¤ 23,nogwat dacht ik maar je krijgt maar ¤ 20 terug. Ik mis iets...
quote:Nee.
Op zaterdag 6 september 2003 10:06 schreef ekiLskooL het volgende:
Weet iemand waar The fast and the Furious in de aanbieding is ??
Nog even mijn post vant vorige topic herhalen: op http://www.playusa.com zijn wat leuke titels in de aanbieding voor vijf pond (=8 euro). Red Rock West, Heavy, maar vooral bagger zoals Universal Soldier 2 & 3 op één schijfje en Leprechaun 1.
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 17:55 schreef Sai het volgende:
Wauw! Ongelofelijk! Play heeft zijn beste aanbieding tot nu toe! Geweldige titels voor geweldige prijzen!
quote:Daar hou jij toch helemaal niet van
Op zaterdag 6 september 2003 17:55 schreef Sai het volgende:
Wauw! Ongelofelijk! Play heeft zijn beste aanbieding tot nu toe! Geweldige titels voor geweldige prijzen!
quote:heb hem zelf gister gehaald. niks mis mee hoor
Op zaterdag 6 september 2003 20:06 schreef Little_Meanie het volgende:
Reservoir Dogs die bij de FRS verkocht wordt voor € 9,99 is dat wat goeie kwaliteit en zo of koop ik beter de "originele" DVD.
quote:Niet echt, maar de filmische kwaliteit is natuurlijk niet te ontkennen...
Op zaterdag 6 september 2003 19:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Daar hou jij toch helemaal niet van
En over Reservoir Dogs: allemaal voor de buitenlandse 10th anniversary edities gaan, die zijn véél mooier.
Bij E-Plaza (ws ook bart-smit)
quote:noem eens wat titels dan... want bij de FRS hebben ze ook heel veel dvd's in de aanbieding
Op maandag 8 september 2003 15:01 schreef Frenkie het volgende:
Bij de Bart Smit hebben ze ook behoorlijk wat DVD's in de aanbieding
quote:Ik heb Ice-age gekocht voor 15 euro.
Op dinsdag 9 september 2003 17:50 schreef Retarded het volgende:
noem eens wat titels dan...
[Dit bericht is gewijzigd door danerit op 09-09-2003 23:49]
quote:The Abyss - UK is gecensureerd......
Op dinsdag 9 september 2003 17:36 schreef Sai het volgende:
Ik kreeg gisteren een mailtje van CD-wow dat er een aanbieding was met Big Trouble In Little China SE en The Abyss SE voor 6,99 pond per stuk. Waarschijnlijk was het een foutje, want ik kan beide titels nu niet meer op de site vinden... Misschien komen ze nog.
quote:wat dan?
Op dinsdag 9 september 2003 23:00 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
The Abyss - UK is gecensureerd......
quote:nee!!!
Op woensdag 10 september 2003 07:28 schreef California het volgende:
R2 SE (United Kingdom) - Fox: Includes both Theatrical and SE
Cuts: 0m 45s - at the request of the British Veterinary Association. The scene where the rat is put into liquid oxygen was reframed and trimmed, as it appears to show an animal in distress.
Maar goed dat ik dat ff weet dan, ik had hem misschien wel willen kopen. Nu weet ik dat niet zo meer
DVD speler + 20 dvd's erg handig voor mensen die nog geen dvd-speler hebben hebben. Prijs 149,-
is dan wel niet een merk dvdspeler (nikkei) maar toch.
DVD speelt alles af, ook jpeg en mp3.
films:
the long kill
highlander
return from the river kwai
beautiful joe
the omega code
the princes bride
hamburger hill
jacknife
young guns
dead ringers
all quiet on the western front
march or die
a murder of quality
maximum overdrive
the boys from brazil
the deer hunter
dik trom
jane eyre
en nog 2 waarvan ik de naam niet kon lezen
(De specs zijn niet helemaal correct weergegeven: dit is gewoon "de" 2-disc S.E. met 2.35:1 (en 1.33:1 P&S) beeld, zoals het ook hoort)
De verzendkosten zijn US$ 5,95, maar dat betaal je voor alle bestellingen onder de 25,-. Daarom kun je er beter nog een of meerdere andere aanbiedingen bijpakken:
PI / REQUIEM FOR A DREAM 2 PACK 12,22
Reservoir Dogs SE 10,63
The Tenant 5,99
Total Recall SE 7,97
Opera: Limited Edtion 15,99
Supergirl: Limited Edition 15,99
Let wel: R1 aanbiedingen (Supergirl en Opera zijn R0 gecodeerd)
quote:Ik heb 'm gekocht bij CDWOW voor 10 pond incl. verzendkosten...deze week binnengekregen.
Op zondag 14 september 2003 21:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Een hele goed tip is Glengarry Glen Ross (R1) bij DeepDiscountDVD:
uiteraard weer @ CD-Wow
betreft de .com.hk-variant van CD-Wow; omrekenen van koers kan op www.gwk.nl
quote:Of EUR 8,35 via de volgende link:
Op dinsdag 16 september 2003 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speed 1 (Special Edition (5.1/DTS) (2 Discs) voor EUR 9,12 (incl. verzending)uiteraard weer @ CD-Wow
betreft de .com.hk-variant van CD-Wow; omrekenen van koers kan op www.gwk.nl
http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=13235-96811-67127-70423-39833
Vegeet trouwens ook niet Tokyo Olympiad: Criterion Collection, die daar met EUR 18,11 verkeerd geprijst is.
quote:werkt die link elke keer als ik iets bestel? If so, dan kan ik beter 6 aparte bestellingen plaatsen (verzendkosten zijn er toch niet). Dan is de .co.uk variant blijkbaar toch goedkoper dan de .com.hk-variant??
Op dinsdag 16 september 2003 11:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
Of EUR 8,35 via de volgende link:
http://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=12020_1&id=13235-96811-67127-70423-39833
Vegeet trouwens ook niet Tokyo Olympiad: Criterion Collection, die daar met EUR 18,11 verkeerd geprijst is.
quote:Ja.
Op dinsdag 16 september 2003 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
werkt die link elke keer als ik iets bestel?
quote:Ik weet eerlijk gezegd niet of dit altijd zo is. Het lijkt me dat bij duurdere artikelen die ene pond korting relatief weinig verschil maakt, dus kan het zijn dat bij artikelen tot EUR 20,- (ik noem maar wat) de com-variant goedkoper is en bij duurdere artikelen de com.hk-variant....
If so, dan kan ik beter 6 aparte bestellingen plaatsen (verzendkosten zijn er toch niet). Dan is de .co.uk variant blijkbaar toch goedkoper dan de .com.hk-variant??
quote:heb net ff zitten kijken of mijn zojuist bij .com.hk geplaatste bestelling van 6 artikelen bij .co.uk goedkoper was. 't ligt er maar net aan welke koers je hanteert
Op dinsdag 16 september 2003 11:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
Ja.
[..]Ik weet eerlijk gezegd niet of dit altijd zo is. Het lijkt me dat bij duurdere artikelen die ene pond korting relatief weinig verschil maakt, dus kan het zijn dat bij artikelen tot EUR 20,- (ik noem maar wat) de com-variant goedkoper is en bij duurdere artikelen de com.hk-variant....
quote:Klopt, maar dat is de koers die cdwow hanteert. Volgens mij zijn dat niet de prijzen die je op de .com.hk site aantreft. Of vergis ik me nu? Want dan is 't raar dat iedereen ineens over die .com.hk site begint
Op dinsdag 16 september 2003 12:57 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Je hoeft niet bij GWK te kijken naar de wisselkoers. Bij de link die ik gaf (met de pond korting) kun je ervoor kiezen de rekening in o.a. Engelse ponden, euro's en HK-dollars te betalen. Dat kun je doen op de pagina waar je je cc-gegevens in moet voeren....
Op de .nl site en de .com.hk site kun je trouwens geen valuta kiezen bij betaling. dan gaat 't in EUR of die DK Dollar.
Lust For Life (1956)
Life of tormented post-impressionist painter Vincent Van Gogh, including friendship with Gauguin, based on Irving Stone's book. Passionate quest for authenticity engages bio-drama fans, art aficionados drawn to historical value.
SALE! $7.99 (Regular $15.99).
Link: http://www.eFilmic.com/product.asp?CatID=L&ProductID='L018'
Children's Hour, The (1961)
Karen Wright (Audrey Hepburn) and Martha Dobie (Shirley MacLaine) are just beginning to succeed in their struggle to make the Wright-Dobie School for Girls a going concern. Karen believes she will soon be able to marry Joe Cardin (James Garner). However, Karen has to discipline Mary Tilford (Karen Balkin). Mary always wants her own way and, worse, is a congenital liar. Mary complains to her grandmother Mrs. Tilford (Fay Bainter). To lend strength to her complaint, Mary repeats part of a conversation that she overheard, but barely understood--a conversation in which Marthas aunt Lily (Miriam Hopkins) accused Martha of having an unnatural attachment to Karen. Mrs. Tilford is horrified and spreads the word to the parents of the other girls--with disastrous results.
SALE! $6.99 (Regular $16.99).
Link: http://www.eFilmic.com/product.asp?CatID=C&ProductID='C007'
Raintree County (1957)
Ideological midwestern lad John Shawnessy (Montgomery Clift) lets intriguing southern belle Susanna (Elizabeth Taylor) lure him from Raintree County and his angelic hometown sweetheart (Eva Marie Saint). Wed against the advice of the locals, the pair head South and spend the next few years making each other royally miserable. As it turns out, Susanna is more than slightly neurotic as the result of some buried family secrets, and as for John...oh, why? Why did he ever leave Raintree County? Later, the Civil War breaks out, and the turmoil and troubles get even more woeful.
The film is a lengthy, stately affair, filled with lots of green meadows and fine performances, which usually transcend the stilted dialogue. Lee Marvin is excellent as a hard-drinking braggart, and Saint is even more radiant than Taylor. Unfortunately, Clift suffered a near-fatal car accident during filming, which left his face scarred and partially paralyzed. Many of his scenes in this film naturally suffer as a result of this tragedy. Hoping it would be another GONE WITH THE WIND, the producers lined up Edward Dmytryk to direct from the Ross Lockridge novel, while Johnny Green composed the excellent music, with Nat King Cole singing the title track.
SALE! $6.99 (Regular $18.99).
Link: http://www.eFilmic.com/product.asp?CatID=R&ProductID='R001'
Minority Report, Special Edition, voor 15 euro bij de Bart Smit...
quote:*kuch*
Op woensdag 17 september 2003 12:45 schreef sweek het volgende:
Niet gekocht, maar bracht me heel erg aan het twijfelen:Minority Report, Special Edition, voor 15 euro bij de Bart Smit...
quote:
Op donderdag 11 september 2003 19:29 schreef Zapper het volgende:
Minority Report 2disc SE 15 euro Bart Smit
quote:halen nu!
Op woensdag 17 september 2003 12:45 schreef sweek het volgende:
Niet gekocht, maar bracht me heel erg aan het twijfelen:Minority Report, Special Edition, voor 15 euro bij de Bart Smit...
quote:Oepsie, overheen gelezen...
Op woensdag 17 september 2003 16:50 schreef Zapper het volgende:[..]
*kuch*
[..]
Ik ga hem denk ik toch niet halen, zo'n geweldige film vind ik het ook niet.... Ik denk dat die op Play uiteindelijk wel voor een 7 pond te krijgen gaat zijn, dan koop ik hem wel.
Ik kreeg zo'n folder;
Oa. Saving private Ryan voor ¤ 9,99 en Lord/Rings 2 towers dubbel DVD 19,99. (verder nog 3000 andere)
Ook staan er mooie DVD spelers en tv's in met soms wel 50 % korting
De hele folder staat op de MediaMarkt site...
http://www.mediamarkt.nl/home/shop/pdf/utrecht.pdf
Maar daar staat heel weinig in... .
quote:Ik ga morgen of dinsdag kijken (en kopen
Op donderdag 18 september 2003 11:25 schreef sweek het volgende:
Is 'ie open?!. Yey!
.
De hele folder staat op de MediaMarkt site...
http://www.mediamarkt.nl/home/shop/pdf/utrecht.pdf
Maar daar staat heel weinig in...
.
Zelfs in Arnhem of Nijmegen is niks te vinden
quote:Zou fijn zijn als je er even bijverteld waar je ze gekocht hebt anders hebben wij er ook niks aan
Op donderdag 18 september 2003 21:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb vandaag Ichi the Killer en Lost Highway gekocht...
2 films 17.50...
quote:Owjah, sorry..
Op donderdag 18 september 2003 22:30 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Zou fijn zijn als je er even bijverteld waar je ze gekocht hebt anders hebben wij er ook niks aan
quote:Is die Itchi the Killer 1 of 2 discs uitvoering?
Op donderdag 18 september 2003 21:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb vandaag Ichi the Killer en Lost Highway gekocht...
2 films 17.50...
quote:1
Op donderdag 18 september 2003 23:41 schreef Maffioso het volgende:[..]
Is die Itchi the Killer 1 of 2 discs uitvoering?
Escape from Sobibor
prijs: ¤ 2.99
quote:--------------------------------------------------------
Op vrijdag 19 september 2003 23:20 schreef Musti het volgende:
Free Record shopThe Deer Hunter ¤ 5.99
The Killing Fields ¤ 6.99
Ring The Box ¤ 19.99
quote:Hier 79,99 bij FRS.
Op vrijdag 19 september 2003 23:30 schreef Musti het volgende:[..]
--------------------------------------------------------
offtopic:
Hoeveel kost bij jullie de DVD van "24".
De 1e serie loopt nu op tv (België) en ik wou direct de DVD aanschaffen,
Wat blijkt, hebben ze hem uit de handel genomen om binnenkort jawel weer uit te geven.
Hier kostte hij ¤ 89 (FRS)
effe grote bestelling plaatsen, Speed 1 en Speed 2 dus voor 17,50
en Stupid little golf (met leslie!), best of tommy cooper en Hot Shots 2 voor dus de prijs van twee... hmmm
[Dit bericht is gewijzigd door spectrumanalyser op 20-09-2003 01:05]
quote:Waar heb je hem voor die prijs gezien? En is dat de twee dvd versie?
Op zaterdag 20 september 2003 00:54 schreef eMAeRCe het volgende:
Is Die Hard 2 net zo leuk/leuker dan deel 1 en 9,99 waard?
quote:Bij de FRS liggen ze voor die prijs is wel een 1 disc.
Op zaterdag 20 september 2003 11:36 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
Waar heb je hem voor die prijs gezien? En is dat de twee dvd versie?
quote:Ja goeie film, alleen naar het einde toe begint ie wat saai te worden.
Op zaterdag 20 september 2003 00:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
kennen jullie de film "zonder hoes"
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=338451
quote:http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=122665
Op zaterdag 20 september 2003 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Saving Private Ryan wil ik nog aan m'n collectie toevoegen. ECHTER nu issie bij FRS wel in de aanbieding, maar da's niet de DTS 2dvd versieNu zie ik die bij cdwow wel staan (EUR 25,95), maar via elcheapo zie ik die goedkoper staan bij diverse andere zaken. Tenminste: ik ga er vanuit dat 't dezelfde versie is (DTS 2dvd). Iemand die versie al ergens goedkoper dan 25,95 euro besteld? Aan de omschrijvingen bij de diverse shops zie ik niet of 't DTS is of niet
12.99 pond bij play.com dus, das iets minder dan 19 euro.
quote:thanx!
Op zaterdag 20 september 2003 17:04 schreef Fannetje het volgende:[..]
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=122665
12.99 pond bij play.com dus, das iets minder dan 19 euro.
Pink Floyd: Live At Pompeii - Director's Cut
voor 10 pond (14 euro) @ cdwow.co.uk
(via de bekende link
Gangs of New York (nederlandse 2 disc versie): ¤16.99
Dances With Wolves (nederlandse DRIE! disc versie): ¤19.99
quote:bij cdwow issie goedkoper 9 pond (via de kortingslink
Op donderdag 25 september 2003 18:50 schreef LordLynx het volgende:
Mediamarkt in Utrecht had vandaag wel een paar aardige aanbiedingen:
Gangs of New York (nederlandse 2 disc versie): ¤16.99
quote:DRIE discs
Dances With Wolves (nederlandse DRIE! disc versie): ¤19.99
quote:GoNY is de NL versie, weet niet of de UK NL subs heeft (niet dat het mij boeit, ik ben normaal gesproken hardcore regio 1.
Op donderdag 25 september 2003 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
bij cdwow issie goedkoper 9 pond (via de kortingslink
[..]DRIE discs
![]()
ik ken de 2 disc versie wel, maar wat staat op die derde?
De 3 disc DWW heeft de directors cut over 2 discs verspreid met DTS geluid, dat DTS is bij mijn weten het enige wat de R1 2 disc niet heeft.
quote:die versie bij cdwow.co.uk idd niet. dus daar heb je op zich een punt
Op donderdag 25 september 2003 20:32 schreef LordLynx het volgende:[..]
GoNY is de NL versie, weet niet of de UK NL subs heeft (niet dat het mij boeit, ik ben normaal gesproken hardcore regio 1.
quote:klopt
De 3 disc DWW heeft de directors cut over 2 discs verspreid met DTS geluid, dat DTS is bij mijn weten het enige wat de R1 2 disc niet heeft.
quote:Mischien een stomme vraag, maar als die op die site wat besteld, heb je dan ook nederlandse ondertiteling????, ik heb namelijk net de matrix 2 besteld op bol.com voor 34 euro, en hier staat ie voor 14.99 pond inclusief verzend kosten
Op donderdag 25 september 2003 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik vond deze wel goedkoop (zeker in vergelijking met play)
Pink Floyd: Live At Pompeii - Director's Cut
voor 10 pond (14 euro) @ cdwow.co.uk(via de bekende link
[Dit bericht is gewijzigd door Gogita op 25-09-2003 22:52]
quote:dat verschilt per dvd. moet je ff in de details van de dvd kijken.
Op donderdag 25 september 2003 22:51 schreef Gogita het volgende:[..]
Mischien een stomme vraag, maar als die op die site wat besteld, heb je dan ook nederlandse ondertiteling????, ik heb namelijk net de matrix 2 besteld op bol.com voor 34 euro, en hier staat ie voor 14.99 pond inclusief verzend kosten
vergeet ook niet op deze link te clicken als je de site wil bezoeken. Dan krijg je één pond korting (geldt éénmaal per bestelling; dus als je meer items wil bestellen, moet je dat gewoon in één item per keer doen
quote:Hij staat er wel voor GBP 14.99, maar dat is de Regio 1 (R1) versie en die heeft nooit Nederlandse ondertiteling, aangezien dat de Amerikaanse uitvoering is.
Op donderdag 25 september 2003 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:Ik zie 'm trouwens voor 16,99 pond staan.
Gogita: je moet overigens ook een regiovrije speler hebben om R1 discs af te kunnen spelen; anders kun je alleen R2 discs afspelen. Engelse R2 discs van Warner hebben vaak NL ondertitels, maar als dat er niet duidelijk bijstaat en je ze nodig hebt kun je het risico maar beter niet nemen.
quote:Ehm... bol.com is waanzinnig duur. Als je al in nederland besteld (waar niks op tegen is) bestel dan bij bv. de freerecordshop. Die bieden The Matrix Reloaded aan voor ¤24,99 inclusief pizza! (beiden bezorgd op de release-datum van Matrix Reloaded)
Op donderdag 25 september 2003 22:51 schreef Gogita het volgende:[..]
Mischien een stomme vraag, maar als die op die site wat besteld, heb je dan ook nederlandse ondertiteling????, ik heb namelijk net de matrix 2 besteld op bol.com voor 34 euro, en hier staat ie voor 14.99 pond inclusief verzend kosten
Vergelijk voor de gein ook de overige prijzen van bol met die van de frs. Je lacht je kapot. Dus... als je bij bol nog kan cancelen......
Bij cd-wow en play is ie overigens maar ietsie goedkoper dan bij de frs...
(okay... voor studenten kan dat ietsie meer zijn dan voor mij )
edit: linkje toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door Dromer op 26-09-2003 19:33]
Als je hier iemand lid maakt krijg je 55p korting op een nieuwe DVD ofzo, kan wel oplopen als je 8 mensen lid maakt
quote:als je deze link gebruikt, krijg je bij elke bestelling 1 pond korting
Op vrijdag 26 september 2003 19:55 schreef BAZZA het volgende:
http://www5.cd-wow.com/signafriend.phpAls je hier iemand lid maakt krijg je 55p korting op een nieuwe DVD ofzo, kan wel oplopen als je 8 mensen lid maakt
quote:Da's ff wooot
Op vrijdag 26 september 2003 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
als je deze link gebruikt, krijg je bij elke bestelling 1 pond korting![]()
en dan hoef je niemand aan te melden ofzo
quote:no problem
Op vrijdag 26 september 2003 20:00 schreef BAZZA het volgende:
Da's ff wooot![]()
Bedankt, je hebt me een pond bespaart
quote:Die link werkt nooit bij mij om de een of andere reden...zowel in Mozilla als IE gaat het fout.
Op vrijdag 26 september 2003 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
als je deze link gebruikt, krijg je bij elke bestelling 1 pond korting
![]()
en dan hoef je niemand aan te melden ofzo
Die film is zeker een aanrader by the way.
quote:wat raar
Op vrijdag 26 september 2003 20:06 schreef Mike het volgende:[..]
Die link werkt nooit bij mij om de een of andere reden...zowel in Mozilla als IE gaat het fout.
quote:als je 't echt goed wil doen, raadpleeg je eerst ook nog ff www.elcheapo.nl (let op: de versie van cdwow daar is de NL'se en die is stuk duurder dan de .co.uk variant) en daarna de www.cdwow.com.hk variant
Op vrijdag 26 september 2003 20:11 schreef BAZZA het volgende:
Nou ik heb dus "City of god" (DTS) regio 3 voor 6.99 GBP besteld bij cd-wow en dat is toch wel een koopje denk ik als je het zo vergelijkt met de prijzen elders![]()
Owja, op www.cdwow.de (duits) of www.cdwow.se (Zweeds) staan nog albums van dat land erbij; meer keuze dus
quote:Jammer dat 'ie geen extra's heeft... ik vind het ook een hele goede film... maar ik wacht liever op een goedkope special edition dan.
Op vrijdag 26 september 2003 20:11 schreef BAZZA het volgende:
Nou ik heb dus "City of god" (DTS) regio 3 voor 6.99 GBP besteld bij cd-wow en dat is toch wel een koopje denk ik als je het zo vergelijkt met de prijzen elders![]()
quote:Heb even rondgekeken en als ik het goed heb is 6.99 pond het goedkoopste, heb voor het betalen in Euro's ivm de extra kosten die de postbank wil hebben voor transacties buiten de euro valuta om gekozen dus de totaalprijs komt dan op 9 euro nog wat
Op vrijdag 26 september 2003 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
als je 't echt goed wil doen, raadpleeg je eerst ook nog ff www.elcheapo.nl (let op: de versie van cdwow daar is de NL'se en die is stuk duurder dan de .co.uk variant) en daarna de www.cdwow.com.hk variantDaar zie je de prijzen in HongKong-dollars staan die je kunt vergelijken met de HK-Dollar prijs die je bij betaling op de cdwow.co.uk site kunt selecteren
Soms is HK goedkoper, soms .co.uk
Owja, op www.cdwow.de (duits) of www.cdwow.se (Zweeds) staan nog albums van dat land erbij; meer keuze dus
http://www.kelkoo.co.uk heb ik ook nog even bekeken
quote:Da's ook wel mooi ja
Op vrijdag 26 september 2003 20:21 schreef sweek het volgende:
Jammer dat 'ie geen extra's heeft... ik vind het ook een hele goede film... maar ik wacht liever op een goedkope special edition dan..
quote:Niet echt goedkoop, maar de eerste 2 disc special edition komt uit Brazilië zelf:
Op vrijdag 26 september 2003 20:21 schreef sweek het volgende:[..]
Jammer dat 'ie geen extra's heeft... ik vind het ook een hele goede film... maar ik wacht liever op een goedkope special edition dan.
.
http://www.dvdbrazil.com/comersus/store/comersus_viewitem.asp?idproduct=574
Engelse ondertitels, maar of dat bij de extra's ook zo is...?
quote:Rawrr! Ik wacht nog even tot die derde november en de uiteindelijke specs, maar dat doosje ziet er wel zéér verleidelijk uit!
Op zaterdag 27 september 2003 00:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
Niet echt goedkoop, maar de eerste 2 disc special edition komt uit Brazilië zelf:
http://www.dvdbrazil.com/comersus/store/comersus_viewitem.asp?idproduct=574
Engelse ondertitels, maar of dat bij de extra's ook zo is...?
Verder heeft Play een Friends-boxen aanbieding. Maar ze zijn niet echt wonderbaarlijk goedkoop. Zoek zelf de link dus maar via www.play.com
quote:Check je mail eens svp.
Op zaterdag 27 september 2003 01:10 schreef Sai het volgende:[..]
Rawrr! Ik wacht nog even tot die derde november en de uiteindelijke specs, maar dat doosje ziet er wel zéér verleidelijk uit!
Verder heeft Play een Friends-boxen aanbieding. Maar ze zijn niet echt wonderbaarlijk goedkoop. Zoek zelf de link dus maar via www.play.com
quote:Noem eens wat titels dan ...
Op vrijdag 26 september 2003 19:59 schreef Zapje het volgende:
Bij de Mediamarkt schappen vol DVD's voor ¤ 2,99.......
Ze zijn daar hun assortiment aan het uitbreiden, weet niet precies wat nieuw is en wat niet, maar het meeste hebben ze op voorraad:
Voor 4,95:
Ocean's Eleven
Erin Brokovich
The Patriot
Caddyshack
Three to tango
Showtime
Big daddy
Red Planet
MIB
American History X
En ook nog "Liever verliefd" voor 10 euri
quote:Ben blij dat we die hier niet in de buurt hebben
Op zondag 28 september 2003 18:49 schreef Striet het volgende:
Voor degenen die een filiaal van Goods 4 you in de stad hebben (zoals in Tilburg)
Ze zijn daar hun assortiment aan het uitbreiden, weet niet precies wat nieuw is en wat niet, maar het meeste hebben ze op voorraad:
Voor 4,95:
Ocean's Eleven
Erin Brokovich
The Patriot
Caddyshack
Three to tango
Showtime
Big daddy
Red Planet
MIB
American History XEn ook nog "Liever verliefd" voor 10 euri
quote:vette mik:
Op maandag 29 september 2003 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Diverse aanbiedingen bij de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf. Zie www.bijenkorf.nl
LOTR - The two towers: 25,00
Amelie 1 Disc versie: Van 24,95 Voor 19,95
LOTR - Fellowship of the ring: 27,95
Verder is La Haine bij de FAME nu 5 euro. En er ligt één of andere baggerfilm (maar wel met John Malkovich!) waar ik de naam van ben vergeten voor drie euro. Rubies met Zellweger ligt er voor dezelfde prijs.
quote:probeer elcheapo.nl
Op maandag 29 september 2003 16:31 schreef Sai het volgende:
Iemand enig idee waar die-Charlie Chaplin boxen het goedkoopste zijn? Ik wil nu wel eindelijk eens City Lights en The Great Dictator zien.
quote:Die kost sowiezo weinig, ik heb m voor 14,99 bij de FRS gehaald, en dat is die film dubbel en dwars waard hoor!
Op maandag 29 september 2003 11:11 schreef Vava het volgende:
Weet iemand toevallig of "Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain" ergens in de aanbieding is?
Ik wil die film graag zien, anders huur ik hem wel maar ik koop liever
quote:Dat valt idd wat tegen..
Op maandag 29 september 2003 11:51 schreef MikeyMo het volgende:[..]
vette mik:
LOTR - The two towers: 25,00
Amelie 1 Disc versie: Van 24,95 Voor 19,95
LOTR - Fellowship of the ring: 27,95
quote:Nou, jij kan nog maar beperkt posten hè??
Op maandag 29 september 2003 19:11 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dat valt idd wat tegen..
quote:Je had graag meer letters gezien?
Op maandag 29 september 2003 19:16 schreef schatje het volgende:Nou, jij kan nog maar beperkt posten hè??
quote:Ook voor een tientje bij MegaPool winkels
Op dinsdag 30 september 2003 19:33 schreef Sai het volgende:
The Crow 2-disc SE avec DTS
Voor een tientje bij Play: http://www.play.com/play247.asp?pa=stts3&page=title&r=R2&title=110552
quote:Misschien, maar de nederlandse versie heeft een FRANSE DTS track en slechts engels DD5.1
Op dinsdag 30 september 2003 19:35 schreef Patch het volgende:[..]
Ook voor een tientje bij MegaPool winkels
quote:Wel een gave cover
Op dinsdag 30 september 2003 20:26 schreef LordLynx het volgende:[..]
Misschien, maar de nederlandse versie heeft een FRANSE DTS track en slechts engels DD5.1
quote:Ik heb hem inmiddels gekocht, ook voor 14,99
Op maandag 29 september 2003 18:09 schreef VrAnqZ het volgende:[..]
Die kost sowiezo weinig, ik heb m voor 14,99 bij de FRS gehaald, en dat is die film dubbel en dwars waard hoor!
20,000 Leagues Under the Sea (1954)
Walt Disney's fun, live-action adaptation of Jules Verne's classic science-fiction story features some of the best special effects produced in the 1950s. Captain Nemo, the commander of a futuristic submarine called the Nautilus, rescues the survivors of a shipwreck and takes them on an incredible journey far below the ocean's surface. They encounter numerous wonders of the sea, including an enormous squid which attacks the ship in the film's most unforgettable sequence. Academy Awards: Best Special Effects, Best Art/Set Direction.
SALE! $7.49 (Regular $13.99).
Link: http://www.eFilmic.com/product.asp?CatID=00&ProductID='0003'
King of Kings (1961)
Nicholas Ray's lavish and beautifully constructed widescreen epic about the life of Jesus of Nazareth. "King of Kings" is built upon a series of narrative parallels and contrasts between Jesus and Barrabas. The film portrays the thief as a rebel leader of the Jewish resistance; unlike Jesus, who preaches a message of peace, Barrabas advocates violence as a means to an end. By building his drama around this religious and philosophical conflict, Ray establishes a tension that defamiliarizes this well-known story. Highlights include the Sermon on the Mount and the scene in which Salome asks King Herod for the head of John the Baptist.
SALE! $7.49 (Regular $14.99).
Link: http://www.eFilmic.com/product.asp?CatID=K&ProductID='K003'
quote:Ik gistermiddag voor 4,99 Euro bij Megapool
Op woensdag 1 oktober 2003 00:17 schreef Timo20 het volgende:
heb vanmiddag Analyze This voor ¤ 9,95 bij FRS gehaald
Bij andere winkels is ie vaak ¤ 29,99
Maar goed de MM zal toch wel gaan stunten
quote:Bovendien beschikt de UK-import versie over een open matte 4:3 versie.
Op dinsdag 30 september 2003 20:26 schreef LordLynx het volgende:[..]
Misschien, maar de nederlandse versie heeft een FRANSE DTS track en slechts engels DD5.1
Als je de dvd nu reserveert (vóór 15 oktober) ontvang je de disney dvd "Mickey ontvangt schurken" geheel gratis.
Bovendien krijg je 5 euro korting op de prijs van 27,99 en zelfs nog 5 euro extra als je toevallig de oude VHS van the Lion King in huis hebt en dat zilveren stickertje en het plaatje van Simba eraf knipt en op het actieformulier plakt (die kregen we vandaag met de reclame, achterop het foldertje van de V&D).
Ik heb dus nu voor € 17,99 The Lion King SE in bestelling en heb er nog een gratis dvd bij ook
Ennn... De Costa 2-disc SE voor 14,95!!!11111 <3 <3!!!!!1
The Quentin Tarantino collection
- Pulp Fiction
- From Dusk Till Dawn
- Jackie Brown
quote:Zijn die DVD's apart verpakt? Dat je zeg maar 3 cases hebt of zit het in 1doosje?
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:50 schreef Vroeger het volgende:
Vandaag bij de FRS gehaald voor 19.99:The Quentin Tarantino collection
- Pulp Fiction
- From Dusk Till Dawn
- Jackie Brown
quote:Kuttig doosje met de drie film in gewone hoesjes erin. Je hebt dus drie cases in een doosje (dat niets voorstelt, gewoon kartonnen ding met een plaatje van Tarantino erop).
Op zaterdag 4 oktober 2003 17:54 schreef Erasmusch het volgende:[..]
Zijn die DVD's apart verpakt? Dat je zeg maar 3 cases hebt of zit het in 1doosje?
Geen van de DVD's heeft extra's, wat ontzettend kut is natuurlijk, gezien de supermooie uitgaves van de drie films in de UK en de VS, maar voor de prijs hoef je het niet te laten natuurlijk.
[filmsnob]De echte liefhebber wil natuurlijk liever die R1 CE van Pulp Fiction. Oh wacht, die heb ik al. [/filmsnob]
quote:en ik heb em vandaag besteld
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:31 schreef Sai het volgende:[..]
Kuttig doosje met de drie film in gewone hoesjes erin. Je hebt dus drie cases in een doosje (dat niets voorstelt, gewoon kartonnen ding met een plaatje van Tarantino erop).
Geen van de DVD's heeft extra's, wat ontzettend kut is natuurlijk, gezien de supermooie uitgaves van de drie films in de UK en de VS, maar voor de prijs hoef je het niet te laten natuurlijk.
[filmsnob]De echte liefhebber wil natuurlijk liever die R1 CE van Pulp Fiction. Oh wacht, die heb ik al.
[/filmsnob]
* SoesGSX600 had tiesto in concert gekocht, 18,99...!
quote:dus wat raad je uiteindelijk aan, de uk-versie of de benelux versie?
Op woensdag 1 oktober 2003 13:46 schreef Smots het volgende:[..]
Bovendien beschikt de UK-import versie over een open matte 4:3 versie.
Maar als je liever voor een flashy verpakking gaat: mijn zegen heb je.
quote:allemaal RCV uitgaves, ik zou gewoon voor de UK-imports gaan, of de R1's
- Pulp Fiction
- From Dusk Till Dawn
- Jackie Brown
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=101915
quote:Jammer dat er alleen Engelse subs bijzitten..
Op maandag 6 oktober 2003 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor als je 'm nog niet hebt:
The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring (2 Discs) voor 6,50 pond bij Play:http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=101915
http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=R2&title=0&id=316&adudisc=y&linkBack=&ob=rating&cpage=1
quote:Mwoah. AL die titels zijn al 6,49 geprijst (!), en dus is het voordeel niets. Aan de andere kant: dat zal wel een fout van Play zijn die binnenkort wordt hersteld.
Op maandag 6 oktober 2003 15:31 schreef Gorro het volgende:
Weer een vette sale op www.play.com. 2 DVD's voor 12,99 Pond (ongeveer 18,2 euro), met titels als Spider-Man 2 Disc, Seven 2 Disc, Reservoir Dogs, Saving Private Ryan, Black Hawk Down 2 Disc, Wizard of Oz en veel meer.http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=R2&title=0&id=316&adudisc=y&linkBack=&ob=rating&cpage=1
quote:Of het een fout is weet ik niet, maar ik denk dat die prijzen zo laag zijn zolang de aanbieding loopt. Dus je kunt ze ook gewoon los bestellen
Op maandag 6 oktober 2003 15:51 schreef Sai het volgende:[..]
Mwoah. AL die titels zijn al 6,49 geprijst (!), en dus is het voordeel niets. Aan de andere kant: dat zal wel een fout van Play zijn die binnenkort wordt hersteld.
quote:HOLY SHIT
Weer een vette sale op www.play.com. 2 DVD's voor 12,99 Pond (ongeveer 18,2 euro), met titels als Spider-Man 2 Disc, Seven 2 Disc, Reservoir Dogs, Saving Private Ryan, Black Hawk Down 2 Disc, Wizard of Oz en veel meer.http://www.play.com/play247.asp?page=promo&r=R2&title=0&id=316&adudisc=y&linkBack=&ob=rating&cpage=1
quote:Vette actie man. Ik heb ook het een en ander besteld, alleen jammer dat een hoop titels temporarily out of stock zijn.
quote:waar heb je die pulp besteld?
Op zondag 5 oktober 2003 01:49 schreef Retarded het volgende:[..]
en ik heb em vandaag besteld
samen met de 10th anniversary edition van Reservoir Dogs... ik heb van beide de nl versie al.. maargoed, ze zijn het waard
quote:Zag het ook al staan op play.com. Heb meteen maar Black Hawk Down besteld.
ach ja, Ali G kostte hier ook 25,-, was laatst al 12,- bij de Bart Smit en nou kna ik hem hier voor 9,- scoren... doe ik dat maar
quote:bij een vriend van me.. .die is in USA, en die neemt em mee.. ik weet niet waar ie em gekocht heeft, maar hij was maar 17 euro's.. de Reservoir Dogs S.E. was maar 13 euro... 30 euro voor 2 vette SE's vind ik niet veel hoor
Op maandag 6 oktober 2003 21:54 schreef Shogen het volgende:[..]
waar heb je die pulp besteld?
Daar gaan we weer, al is het iets onaantrekkelijker geworden dan de vorige actie (lees duurder,max.23 euro voor 6 DVD's) wel toffe titels o.a. Gangs of New York, Matrix Reloaded, Lord of the Rings-Two Towers, etc. en als welkomstgeschenk de LION KING!! Doe uw voordeel!
Deze actie geld alleen voor mensen die geen lid zijn of de laatste 2 jaar geen lid meer zijn geweest van ECI. Je moet minimaal 1 jaar lid blijven en elke kwartaal 1 product kopen!!
Ik heb mijne besteld:
The Matrix Reloaded
Lord of the Rings: The Two Towers
Lion King
Gangs of New York
The Fast and the Furious SE
En dat samen voor ¤ 20,50 + welkomscadeau, waardebon 20 Euro dus eigenlijk betaal ik maar ¤ 0,50!!!! De totale waarde van die 5 DVD's is ongeveer 140 Euro
Veel Plezier!
[Dit bericht is gewijzigd door Morpheus2002 op 07-10-2003 11:44]
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
NIEUWE ECI AANBIEDING:Daar gaan we weer, al is het iets onaantrekkelijker geworden dan de vorige actie (lees duurder,max.23 euro voor 6 DVD's) wel toffe titels o.a. Gangs of New York, Matrix Reloaded, Lord of the Rings-Two Towers, etc. en als welkomstgeschenk de LION KING!! Doe uw voordeel!
Deze actie geld alleen voor mensen die geen lid zijn of de laatste 2 jaar geen lid meer zijn geweest van ECI. Je moet minimaal 1 jaar lid blijven en elke kwartaal 1 product kopen!!
Ik heb mijne besteld:
The Matrix Reloaded
Lord of the Rings: The Two Towers
Lion King
Gangs of New York
The Fast and the Furious SEEn dat samen voor ¤ 20,50 + welkomscadeau, waardebon 20 Euro dus eigenlijk betaal ik maar ¤ 0,50!!!! De totale waarde van die 5 DVD's is ongeveer 140 Euro
Veel Plezier!
quote:en dan dus iedere maand ofzo verplicht een veel te dure cd of dvd bestellen. dan is 't ineens een stuk méér dan die 0,50 euro ....
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
En dat samen voor ¤ 20,50 + welkomscadeau, waardebon 20 Euro dus eigenlijk betaal ik maar ¤ 0,50!!!! De totale waarde van die 5 DVD's is ongeveer 140 Euro
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
en dan dus iedere maand ofzo verplicht een veel te dure cd of dvd bestellen. dan is 't ineens een stuk méér dan die 0,50 euro ....
quote:
Je moet minimaal 1 jaar lid blijven en elke kwartaal 1 product kopen!!
quote:Of je koopt een boek van een tientje.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
en dan dus iedere maand ofzo verplicht een veel te dure cd of dvd bestellen. dan is 't ineens een stuk méér dan die 0,50 euro ....
- Ik ontvang de 5 artikelen van mijn keuze 10 dagen geheel vrijblijvend op proef.
- Bovendien ontvang ik het geschenk van mijn keuze helemaal gratis.
- Mocht ik niet overtuigd zijn van de vele voordelen van ECI, dan stuur ik het kennismakingspakket in de originele verpakking retour. Mijn aanmelding komt dan automatisch te vervallen.
- Als ik besluit het kennismakingspakket te houden, word ik lid en betaal ik voor de 5 artikelen slechts ¤ 5,00.
- Let op: voor enkele producten op deze site geldt een extra bijbetaling. Deze is reeds verrekend in de getoonde aktieprijzen, waardoor de prijs van uw introductiebestelling boven ¤ 5,00 kan uitkomen.
- ECI garandeert mij dat ik als lid standaard mijn boeken met een korting tot 20% kan kopen.
- Ieder kwartaal ontvang ik het extra dikke ECI-Magazine met keus uit meer dan 800 boeken, cd's, (DVD)-video's, cd-roms en andere vrijetijdsartikelen.
- Uit het gevarieerde aanbod doe ik voor een periode van tenminste 1 jaar minimaal eens per kwartaal een bestelling. Als ik geen bestelling doe, kies ik voor de aanbieding van het kwartaal.
- Als mijn lidmaatschap niet automatisch verlengd hoeft te worden, zeg ik gewoon 3 maanden voor afloop van mijn lidmaatschapsperiode op.
- Dit unieke kennismakingsaanbod geldt alleen als u nu geen lid bent of de laatste 2 jaar geen lid van ECI bent geweest.
- Uw gegevens worden overeenkomstig onze doelstelling, zoals opgenomen in het ClubMagazine, verwerkt in ons klantenbestand. Wilt u dat niet dan kunt u dat schriftelijk meedelen. Ons bestand is aangemeld bij het CBP onder nummer M1065026. U heeft recht op inzage en correctie.
Mooie prijs voor zo'n film!
My Fair Lady (1964)
A priceless classic, MY FAIR LADY has become one of the most popular musicals of all time. Based on George Bernard Shaws 1913 play PYGMALION, the film swept the Academy Awards. Cecil Beatons lavish sets and costumes and Lerner and Loewes winning score became the background for George Cukors striking mix of styles that ranged from the fantastic to the abstract in his telling of the tale of a waif whos educated into being a lady. Egotistical linguist Professor Henry Higgins (Oscar-winning Rex Harrison) bets his friend, Colonel Hugh Pickering (Wilfrid Hyde-White), that he can transform Cockney flower girl Eliza Doolittle (Audrey Hepburn) in time for an important society ball. His gamble could pay off--but the spirited Eliza is more of a handful than the Professor could have predicted. As she slowly becomes more refined, and less reliant upon him, Higgins realizes, to his confusion, that he cant live without her. The film was nominated for 12 Oscars and won eight, including Best Picture and Director.
SALE! $7.99 (Regular $13.99).
Link: http://www.eFilmic.com/product.asp?CatID=M&ProductID='M022'
quote:Die site lijkt me niet helemaal zuiver.....
Op woensdag 8 oktober 2003 15:31 schreef dolle_hond het volgende:
nieuwe e-filmic:
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
Die site lijkt me niet helemaal zuiver.....
quote:idd
(Based in, and shipped from, Taiwan)
quote:ik ontvang hun aanbiedingen, omdat ik op hun emaillist sta (hoe
Op woensdag 8 oktober 2003 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
idd
tja, taiwan is vaag, dat wel. maar tis geen filipijnen.
efilmic heette eerst oscarclassic.com , maar heeft naam moeten wijzigen vanwege rechten, dus ik denk dat amerikaanse autoriteiten hen wel in de gaten houden.
quote:in welke spits zit die bon?
Op woensdag 8 oktober 2003 09:32 schreef atomicbster het volgende:
The Matrix Reloaded met een bon uit de SP!TS bij de Media Markt voor 17 euro!Mooie prijs voor zo'n film!
The Matrix Reloaded ¤ 19,99
Once Upon A Time In The West ¤ 17,99
Shaolin Soccer ¤ 17,99
quote:Is die 2de niet maar 15 bij de MM in Utrecht?
Op donderdag 9 oktober 2003 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
MediaMarkt Rotterdam Centrum:The Matrix Reloaded ¤ 19,99
Once Upon A Time In The West ¤ 17,99
Shaolin Soccer ¤ 17,99
quote:Welke pagina dan?? Kan hem niet vinden.
Op donderdag 9 oktober 2003 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
eerdergenoemde bon zit ook vandaag weer in de Spits
Volgens mij zit de bon zelfs ook nog in het MM-krantje dus dan kan altijd daar halen direct weer inleveren!
Zover ik weet hebben de meeste MM hun prijs van The Matrix Reloaded voor 2 dagen naar ¤17 gebracht (laagste prijs garantie?), vanwege de prijs in A'dam.
quote:een paginagrote MM advertentie
Op donderdag 9 oktober 2003 13:29 schreef evaarties het volgende:[..]
Welke pagina dan?? Kan hem niet vinden.
overigens kun je hem meekrijgen zonder bon, op de DVD's staat nl gewoon 17,- en op de bordjes er bij ook, nergens wordt melding gemaakt van het feit dat je een bon nodig hebt. Ze begon er bij iemand voor me wel over bij de kassa, maar hij kreeg hem gewoon meet voor 17,- zonder bon
Nog andere winkels die goedkoop doen met the matrix2?
quote:actie geldt t/m zaterdag
Op donderdag 9 oktober 2003 20:03 schreef TechXP het volgende:
Blijft die prijs nog lang hetzelfde van the matrix2 bij mediamarkt? Of is alles nu ongeveer uitverkocht?Nog andere winkels die goedkoop doen met the matrix2?
er is nog genoeg
quote:* TechXP is blij met zijn OV
Op donderdag 9 oktober 2003 20:41 schreef MikeyMo het volgende:
actie geldt t/m zaterdag
er is nog genoeg
Ik ga dus dan morgen toch maar even halen
quote:ja is 2 disc
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:39 schreef RijstNatie het volgende:
is die matrix reloaded nou 2disc? anders is er geen fuk aan.
kan je hem netzogoed op play bestellen.
Friends, serie 1 tot en met 8
Van Leest; van 298 voor 149 euro. 24 dvd's :)daar kan Play.com niet tegenop, geloof ik
deel 9 (waarvoor in die box ruimte is gereserveerd) moet je dan wel weer bij Play aanschaffen. Daar issie veel goedkoper
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 11-10-2003 14:33]
quote:Lion King
Op woensdag 1 oktober 2003 16:52 schreef Fannetje het volgende:
Leuke Lion King aanbieding bij de V&DAls je de dvd nu reserveert (vóór 15 oktober) ontvang je de disney dvd "Mickey ontvangt schurken" geheel gratis.
Bovendien krijg je 5 euro korting op de prijs van 27,99 en zelfs nog 5 euro extra als je toevallig de oude VHS van the Lion King in huis hebt en dat zilveren stickertje en het plaatje van Simba eraf knipt en op het actieformulier plakt (die kregen we vandaag met de reclame, achterop het foldertje van de V&D).Ik heb dus nu voor € 17,99 The Lion King SE in bestelling en heb er nog een gratis dvd bij ook
quote:inmiddels achterhaald door deze:
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.vanleest.nl/pages/ProductView.asp?ProductID=250241Friends, serie 1 tot en met 8
Van Leest; van 298 voor 149 euro. 24 dvd's :)daar kan Play.com niet tegenop, geloof ikdeel 9 (waarvoor in die box ruimte is gereserveerd) moet je dan wel weer bij Play aanschaffen. Daar issie veel goedkoper
Aanbieding bij Ro-direct:
Friends Superbox (24-DVD)
van: ¤ 299.99 voor: ¤ 139.99
Nederlands ondertiteld, Seizoenen 1 t/m 8 + ruimte voor seizoen 9+10 (+ strandtas)
En de verzendkosten zijn gewoon 2 euro!
In de doos van Van Leest past dus serie 10 niet in
quote:dus, er zijn 2 verschillende boxen in omloop? Of maakt 1 van de 2 aanbieders gewoon een foutje?
Op zondag 12 oktober 2003 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de doos van Van Leest past dus serie 10 niet in
quote:nope. er is een superbox met plek voor 9 seizoenen uitgebracht toen nog niet bekend was dat een tiende seizoen zou komen. Nu dat laatste zeker is, is het wel zo sociaal om een box voor die 10 seizoenen uit te brengen
Op zondag 12 oktober 2003 15:57 schreef Tokus het volgende:[..]
dus, er zijn 2 verschillende boxen in omloop? Of maakt 1 van de 2 aanbieders gewoon een foutje?
quote:Anders hou je dat soort domme reacties ff voor je
Op zondag 12 oktober 2003 13:09 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
Lion King
woeiiiiiii
Is dus reloaded
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 12-10-2003 16:50]
quote:goh, en dat al voordat hij in de bios draait?
Op zondag 12 oktober 2003 16:44 schreef ook_gek het volgende:
Media markt
matrix revolution 19 euro
quote:Ik neem aan dat je of reloaded of revisited bedoelt
Op zondag 12 oktober 2003 16:44 schreef ook_gek het volgende:
Media markt
matrix revolution 19 euro
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:09 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
Lion King
woeiiiiiii
stfu
quote:Jep, heerlijke actie. En ik las vandaag in een foldertje van Mediamarkt dat die prijs wel ¤1,- onder de V&D prijs zit. Woooohoooo!
Op woensdag 1 oktober 2003 16:52 schreef Fannetje het volgende:
Leuke Lion King aanbieding bij de V&DAls je de dvd nu reserveert (vóór 15 oktober) ontvang je de disney dvd "Mickey ontvangt schurken" geheel gratis.
Bovendien krijg je 5 euro korting op de prijs van 27,99 en zelfs nog 5 euro extra als je toevallig de oude VHS van the Lion King in huis hebt en dat zilveren stickertje en het plaatje van Simba eraf knipt en op het actieformulier plakt (die kregen we vandaag met de reclame, achterop het foldertje van de V&D).Ik heb dus nu voor € 17,99 The Lion King SE in bestelling en heb er nog een gratis dvd bij ook
Trouwens, ik vond het zonde om mijn oude VHSje te verneuken, dus heb hem gewoon getoond en dat was voldoende...
quote:Dus je hebt eigenlijk je oude VHS niet ingeleverd???
Op zondag 12 oktober 2003 20:33 schreef MadGuy het volgende:[..]
Trouwens, ik vond het zonde om mijn oude VHSje te verneuken, dus heb hem gewoon getoond en dat was voldoende...
Bij de Blokker kun je hem ook inleveren, krijg je de DVD volgens mij voor ¤ 14,95. Met wat inlevering van dukaten geloof ik.
quote:Ach ja, dat stickertje... mijn zusje (van wie de VHS is) vond het goed, dus ik heb het gewoon eraf geknipt
Op zondag 12 oktober 2003 20:33 schreef MadGuy het volgende:[..]
Jep, heerlijke actie. En ik las vandaag in een foldertje van Mediamarkt dat die prijs wel ¤1,- onder de V&D prijs zit. Woooohoooo!
Lion King DVD
¤24.99 ¤19.99
En nu met maximaal ¤10,- extra voordeel:
* ¤5,- korting bij inlevering van uw oude Lion King video*
* ¤5,- korting bij inlevering van 500 Air Miles
Dus de laagste prijs die u betaalt deze week is:
¤9.99
*zie actievoorwaarden in de winkel of op www.ah.nl
Ik durf nie in de hoes van de VHS te knippen of 'm in te leveren . Voor een videoband is het beeld best van een hoge kwaliteit.
* Pulp Fiction
* From Dusk till Dawn
* Jackie Brown
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Zaterdag bij Van Leest een Quentin Tarantino-box gekocht voor 19 euro:* Pulp Fiction
* From Dusk till Dawn
* Jackie Brown
quote:0.99 cent goeiekoper!!
- Pulp Fiction
- From Dusk Till Dawn
- Jackie Brown
quote:Ik heb hem ook en ben er erg blij mee. Alleen jammer dat de dvd's totaal geen extra's hebben. Heb alleen Pulp Fiction gezien en beeld en geluid vond ik eigenlijk uitstekend bij deze dvd
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Zaterdag bij Van Leest een Quentin Tarantino-box gekocht voor 19 euro:* Pulp Fiction
* From Dusk till Dawn
* Jackie Brown
quote:Extra zijn leuk, maar imho niet noodzakelijk.
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:38 schreef Markie-Mark het volgende:Ik heb hem ook en ben er erg blij mee. Alleen jammer dat de dvd's totaal geen extra's hebben. Heb alleen Pulp Fiction gezien en beeld en geluid vond ik eigenlijk uitstekend bij deze dvd
Ik heb From Dusk till Dawn meteen ff gekeken, en daar was ook nix aan op te merken.
Nu Jackie Brown nog even kijken!
quote:Kan mij iemand vertellen waar plotseling die hype voor lion king vandaan komt? Is toch maar een disney tekenfilm?
Op maandag 13 oktober 2003 18:18 schreef De_Schaduw het volgende:
De Lion King DVD voor ¤9,99 bij de AH. Volgens de folder:Lion King DVD
¤24.99 ¤19.99En nu met maximaal ¤10,- extra voordeel:
* ¤5,- korting bij inlevering van uw oude Lion King video*
* ¤5,- korting bij inlevering van 500 Air MilesDus de laagste prijs die u betaalt deze week is:
¤9.99
*zie actievoorwaarden in de winkel of op www.ah.nl
Ik durf nie in de hoes van de VHS te knippen of 'm in te leveren
. Voor een videoband is het beeld best van een hoge kwaliteit.
quote:Samen met Aladdin een van de betere disney tekenfilms. (daarna werd het weer snel minder)
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:45 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
Kan mij iemand vertellen waar plotseling die hype voor lion king vandaan komt? Is toch maar een disney tekenfilm?
Jezus
quote:ja OK, maar als ik mij niet vergis is die film al oud, en waarom zou een volwassen man/vrouw zo'n film kopen?
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:50 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Samen met Aladdin een van de betere disney tekenfilms. (daarna werd het weer snel minder)
quote:Waarom sommige volwassenen nog graag naar tekenfilms kijken als Lilo&Stitch, Monsters Inc. etc kan ik niet zo makkelijk beantwoorden. Zelf heb ik net de dvd gehaald (naast Lilo&Stitch en Monster Inc enige 2 van disney die ik heb, verzamel dus niet alle classics) omdat Lion King sowiso mijn favo. disney tekenfilm is. Tekenstijl bevalt me beter dan die van de andere Disney tekenfilms bijv. Atlantis of Tarzan. The Lion King is ook echt gericht op dieren (er komen ook geen mensen voor) wat mij ook erg aanspreekt.
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:59 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
ja OK, maar als ik mij niet vergis is die film al oud, en waarom zou een volwassen man/vrouw zo'n film kopen?
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:59 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
ja OK, maar als ik mij niet vergis is die film al oud, en waarom zou een volwassen man/vrouw zo'n film kopen?
Vijf jaar ofzo?
quote:Jeugd sentiment he
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:23 schreef Sai het volgende:[..]
Vijf jaar ofzo?
quote:daar gaan vast nog wat douane-rechten en BTW overheen komen... of worden ze apart verstuurd?
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:40 schreef dolle_hond het volgende:
Wuthering Heights (1939)
Moody, lauded adaptation of Emily Bronte's tragic novel about a doomed love affair on the moors of pre-Victorian England. Haunting atmospherics and bravura performances make this a must-see.
SALE! $8.99 (Regular $18.99).
Link: http://www.eFilmic.com/product.asp?CatID=W&ProductID='W009'
7 Samurai (1954)
Classic, highly influential tale of swordsmen defending 16th-century Japanese village against bandits. Its stunning cinematography, emotionally powerful character portraits, abundant action sequences appeal to cinema buffs, classic adventure fans.
SALE! $7.99 (Regular $16.99).
Link: http://www.eFilmic.com/product.asp?CatID=00&ProductID='0014'
Great Dictator, The (1940)
Charlie Chaplin has a dual role in this film, his first with dialogue. He plays a sweet-natured Jewish barber and a murderous Hitler-type dictator with such satirical impact that it counterbalanced the oratory of Adolf Hitler. Particularly delectable comic7 scenes are Hynkel's balletic "pas de deux" with a globe, and a cream cake fight between Hynkel and Napoloni, the dictator of Bacteria.
SALE! $7.99 (Regular $15.99).
Link: http://www.eFilmic.com/product.asp?CatID=G&ProductID='G018'
als je de lion king nog ergens op video hebt, geven ze je nog eens 5euro extra korting
quote:3 dollar verzendkosten.
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:daar gaan vast nog wat douane-rechten en BTW overheen komen... of worden ze apart verstuurd?
ik heb net 7 samurai en The Great Dictator besteld
quote:tis een "goed" verhaal, wat veel mensen aanspreekt. verder is het gewoon erg mooi getekend/gemaakt,
Kan mij iemand vertellen waar plotseling die hype voor lion king vandaan komt? Is toch maar een disney tekenfilm?Jezus
Er zit zelfs wat Nederlandse ondertiteling bij
quote:waarom niet de hele film Nederlands ondertiteld, denk ik dan ...
Feature can be viewed in 4 different modes (Theatrical version, Theatrical version with Audio Commentary by Director & Producer, Theatrical version with Subtitle Commentary by Director & Producer (English & Dutch subtitles), Enhanced Viewing?mode, with 8 Multi-Angle, Behind-the-Scenes segments),
Maar goed, hij is niet duur: 9,99 pond @ cdwow.co.uk
quote:nou, 18 pond (+/- 26 Euro) per seizoen is toch best goedkoop. (Seizoen 1 t/m 6) Da's net iets meer dan 1 Euro per aflevering.
Op zaterdag 27 september 2003 01:10 schreef Sai het volgende:
quote:of je moet nog geen of weinig Friends-dvd's hebben en "gewoon" die 24dvd-box bij rodirect.nl kopen ... voor 139,95 euro ...
Op woensdag 15 oktober 2003 23:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
nou, 18 pond (+/- 26 Euro) per seizoen is toch best goedkoop. (Seizoen 1 t/m 6) Da's net iets meer dan 1 Euro per aflevering.
quote:Heeej dat is wel een super tip zeg
Op woensdag 15 oktober 2003 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
of je moet nog geen of weinig Friends-dvd's hebben en "gewoon" die 24dvd-box bij rodirect.nl kopen ... voor 139,95 euro ...
Ga toch eens bekijken of ik die ga nemen. Heb er geen 1 DVD van namelijk
quote:Dat is inderdaad nog goedkoper. Als je tenminste meteen 8 seizoenen wil aanschaffen
Op woensdag 15 oktober 2003 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
of je moet nog geen of weinig Friends-dvd's hebben en "gewoon" die 24dvd-box bij rodirect.nl kopen ... voor 139,95 euro ...
quote:Als je het doet. Moet je het goed doen
Op woensdag 15 oktober 2003 23:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Dat is inderdaad nog goedkoper. Als je tenminste meteen 8 seizoenen wil aanschaffen
.
http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=2312
quote:op www.cdwow.com.hk issie wellicht nog goedkoper (dan de .co.uk mét kortingslink)
Op donderdag 16 oktober 2003 15:44 schreef Sai het volgende:
Het kan de gewone prijs zijn, maar 12 pond (11 met de welbekende link) voor de Criterion van the Royal Tenenbaums is best wel een koopje.http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=2312
quote:je vond Play.com te goedkoop (12,99 pond voor Saving Private Ryan en 10,99 pond voor X Men; beiden in DTS en met NL ondertiteling)?
Op donderdag 16 oktober 2003 23:16 schreef kriele het volgende:
Mijn laatste aanwinsten:X men
Saving private ryanbeide DVD's voor 25 pleurootjes
Music store
quote:ah, owkee, dan is er niks aan te doen
Op donderdag 16 oktober 2003 23:21 schreef kriele het volgende:
Ik heb geen creditcard. Ik neem aan dat je ie moet hebben.
quote:Die site is zelfs duurder dan gewone winkels. En dus ook duurder dan de gemiddelde internetaanbieder. Afrader.
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:37 schreef fastar het volgende:
Kijk anders eens op deze site. Staan alleen de nieuwste dvd's, dus niet echt aanbiedingen. En volgens mij ook goedkoper dan www.play.com, als je een nieuwe dvd wilt kopen tenminste.
quote:de matrix reloader is ook iets anders dan dat de hele collectie goedkoper zou zijn
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:19 schreef fastar het volgende:
Ik ben matrix reloaded nog niet goedkoper tegengekomen iig. Sta natuurlijk altijd open voor andere suggesties!
quote:Mediamarkt had hem een tijdje voor geleuf ik 17 euro. Dat is nu iets meer, ik denk 20. En dat is goedkoper.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:19 schreef fastar het volgende:
Ik ben matrix reloaded nog niet goedkoper tegengekomen iig. Sta natuurlijk altijd open voor andere suggesties!
Commentary By Wes Craven, Jacques Haitkin, Heather Langenkamp and John Saxon
Cast and Crew Bios
Theatrical Trailer
Jump to a Nightmare
DVD Rom features
1.85:1 anamorphic PAL
Dolby Digital 5.1 English
Note - 4:3 version also on disc
Nederlandse ondertiteling ook ben ik bijna zeker van, maar ik zie niet die specifieke versie op dvdcompare... .
quote:alle delen zijn bij FRS voor dat bedrag te koop, volgens mij zit de 4:3 versie er niet op, maar pin me er niet op vast ik heb nl de uk versie.
Op maandag 20 oktober 2003 16:56 schreef sweek het volgende:
A Nightmare On Elm Street voor 10 euro bij de FRSCommentary By Wes Craven, Jacques Haitkin, Heather Langenkamp and John Saxon
Cast and Crew Bios
Theatrical Trailer
Jump to a Nightmare
DVD Rom features
1.85:1 anamorphic PAL
Dolby Digital 5.1 English
Note - 4:3 version also on discNederlandse ondertiteling ook ben ik bijna zeker van, maar ik zie niet die specifieke versie op dvdcompare...
.
edit: Dirty dancing - DTS ¤4,99
quote:DTS?
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:04 schreef MikeyMo het volgende:
5 euro bij de FRS ofzo?edit: Dirty dancing - DTS ¤4,99
quote:dat is een speciaal geluidskanaal
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:20 schreef Koningin het volgende:[..]
DTS?
quote:Niet iedereen weet wat al die afkortingen betekenen hoor !!
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:22 schreef FAQ het volgende:[..]
Ja, DTS
quote:Owh, ik dacht dat je zeker wilde weten of er echt een DTS stream op stond... DTS is dus gewoon 5.1 geluid met een wat betere kwaliteit dan Dolby Pro Logic
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:32 schreef Koningin het volgende:[..]
Niet iedereen weet wat al die afkortingen betekenen hoor !!
Dank je Mickey
Overigens ligt die aanbieding van A Nightmare... 1 (en de andere delene ook, maar ok...) ook bij de Van Leest.
quote:iets preciezer (uit: DTS 5.1 vs Dolby Digital 5.1 ):
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:13 schreef FAQ het volgende:[..]
Owh, ik dacht dat je zeker wilde weten of er echt een DTS stream op stond... DTS is dus gewoon 5.1 geluid met een wat betere kwaliteit dan Dolby Pro Logic
DTS heeft een lagere compressie en is daardoor herlderder en voller dan dolby digital.
Qua surround maakt het niks uit. Is allebei hetzelfde. Alleen de geluidskwaliteit scheelt dus.
quote:OK bedankt voor de info.
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:13 schreef FAQ het volgende:[..]
Owh, ik dacht dat je zeker wilde weten of er echt een DTS stream op stond... DTS is dus gewoon 5.1 geluid met een wat betere kwaliteit dan Dolby Pro Logic
quote:ze zitten in de 2 voor 17,50 actie bij Fame (a'dam) dan koop je de eerste 6 delen voor 8,75 p/stuk en dan schaf je het laatste deel met korting bij de FRS aan (9 euro) en dan heb je toch voor weinig een geinige collectie: 61.50
Op woensdag 22 oktober 2003 12:25 schreef sweek het volgende:
Jaws, mooie editie, bij de Bart Smit voor 12.50..
Overigens ligt die aanbieding van A Nightmare... 1 (en de andere delene ook, maar ok...) ook bij de Van Leest.
Videoland
[Dit bericht is gewijzigd door RijstNatie op 22-10-2003 16:24]
quote:yup. same bij Van Leest.
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:05 schreef Gremen het volgende:
zag bij de frs een quentin tarentino box met daarin Pulp fiction, from dusk till dawn en jackie brown voor 19,99
Hebben ze hitchcock klassiekers als Psycho, Rear Window, North by Northwest voor 10 eurotjes.
Maar moet eerst even weten of die winkel wel betrouwbaar is.
quote:De aankoopvoorwaarden zien er iig al goed uit.
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:41 schreef Hare het volgende:
Iemand ervaring met: http://www.alheco-he.nlHebben ze hitchcock klassiekers als Psycho, Rear Window, North by Northwest voor 10 eurotjes.
Maar moet eerst even weten of die winkel wel betrouwbaar is.
Maar er zijn nog wel meer fatsoenlijke Hitch-aanbiedingen te vinden op het net.. http://www.elcheapo.nl
quote:Als hij zo briljant is, waarom doe je 'm dan weg?
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:02 schreef Sai het volgende:
De geweldige, meesterlijke, hilarische, briljante film Get Shorty voor maar zeven euro!
[TK] DVD's
quote:Beetje overdrijven kan geen kwaad natuurlijk, maar het is echt een leuke film. Ik heb hem nu alleen drie keer gezien en dat is wel genoeg.
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:33 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Als hij zo briljant is, waarom doe je 'm dan weg?
Kaupuh!
quote:Daamnnnnnnnnn ook in Utrecht??
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:36 schreef RijstNatie het volgende:2 Fast 2 Furious 14,99euro Media Markt Rotterdam
max.2 per klant
quote:damnn ik denk het wel want ik zag de advertentie op een reclamebord die buiten de media markt wapperde
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:44 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Daamnnnnnnnnn ook in Utrecht??
![]()
![]()
Ik ben nog een aanbieding vergeten.
Phone Booth ook 14,99 MM Rdam
alleen die heb ik nie gekocht, want 30euro wordt me iets te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |