spoiler:
en deze was ook leuk:
spoiler:
Vind Charlie alleen niet zo goed. Maar ik hoop dat we haar na deze aflevering niet meer terug zien
Ik zit alweer uit te kijken naar volgende week!
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 05-10-2003 11:44]
Ja ik weet het, loop wat achter, maar heb net de 3e dvd van series 9 gezien
Ben benieuwd hoe het met joey rachel en ross afloopt. Ik hoop zelf dat joey en rachel bij elkaar blijven.
quote:Ik niet, ik zie liever Rachel en Ross bij elkaar.
Op zondag 5 oktober 2003 12:27 schreef sennetijdeman het volgende:
Aflevering twee van serie tien was zeker geweldig. Er komt na serie 9 weer eens wat humor is.Ben benieuwd hoe het met joey rachel en ross afloopt. Ik hoop zelf dat joey en rachel bij elkaar blijven.
quote:Daar ben ik het niet mee eens
Op zondag 5 oktober 2003 20:27 schreef TheGeneral het volgende:[..]
Ik niet, ik zie liever Rachel en Ross bij elkaar.
Maar om heel eerlijk te zijn, ik vind phoeby beter passen bij joey
quote:Zal toch nooit gebeuren. Volgend jaar komt er een spin off met Joey. Daarin speelt niemand mee van de huidige cast. En aangezien het verhaal wordt opgepakt met Joey's leven in Friends zal Rachel daar dus niet bij horen.
Aflevering twee van serie tien was zeker geweldig. Er komt na serie 9 weer eens wat humor is.Ben benieuwd hoe het met joey rachel en ross afloopt. Ik hoop zelf dat joey en rachel bij elkaar blijven.
Ik denk dat op het eind Rachel en Ross toch bij elkaar komen, Joey dat niet aankan en verhuist naar LA om zijn filmcarriere op te bouwen.
Mark my words
quote:Daar heb je wel gelijk in. Zou best heel goed kunnen dat het zo afloopt. Maar ik denk wel dat de friends schrijvers het verhaal zo af laten lopen dat er nog wel een kans is op een serie 11. Dat zou wel leuk zijn als de acteurs zig nog bedenken.
Op zondag 5 oktober 2003 23:53 schreef Hare het volgende:[..]
Zal toch nooit gebeuren. Volgend jaar komt er een spin off met Joey. Daarin speelt niemand mee van de huidige cast. En aangezien het verhaal wordt opgepakt met Joey's leven in Friends zal Rachel daar dus niet bij horen.
Ik denk dat op het eind Rachel en Ross toch bij elkaar komen, Joey dat niet aankan en verhuist naar LA om zijn filmcarriere op te bouwen.
Mark my words
quote:als ze Ross eruit geknipt hadden was hij wel een stuk beter geweest. die gast is gewoon tenenkrommend, en totaal niet leuk.
Aflevering twee van serie tien was zeker geweldig.
quote:Nope, is echt 100% de laatste. Geen twijfel over mogelijk.
Op maandag 6 oktober 2003 00:28 schreef sennetijdeman het volgende:[..]
Daar heb je wel gelijk in. Zou best heel goed kunnen dat het zo afloopt. Maar ik denk wel dat de friends schrijvers het verhaal zo af laten lopen dat er nog wel een kans is op een serie 11. Dat zou wel leuk zijn als de acteurs zig nog bedenken.
quote:Hij was erg goed ja
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:03 schreef neggix het volgende:
Ohh Schitterende aflevering weer![]()
Vooral die opmerkingen van Chandler
Ja, Veel beter dan de vorige
quote:Ken je ze?
Op maandag 6 oktober 2003 10:32 schreef Hare het volgende:[..]
Nope, is echt 100% de laatste. Geen twijfel over mogelijk.
Ik vind dit zo irritant! Zeg dan op z'n minst WAAROM jij weet waarom het zeker weten de laatste is Smartass..
Daarbij werd ook gezegd dat de laatste ep 2 uur duurt en dat er nog wat specials bij zitten .. Lijkt me stug dat ze daar een seizoen achter gaan plakken na een seizoen vol met specials ..
Denk dat die laatste ep best veel kijkcijfers voor ze gaat opleveren
**Stukje is trouwens gemaakt vlak voor de Season Premiere**
quote:Omdat ze al 2 seizoenen willen stoppen. Omdat Jennifer Aniston haar filmcarierre gaat uitbouwen. Omdat Joey al getekend heeft voor een spinoff.
Op maandag 6 oktober 2003 20:33 schreef Taurus het volgende:
Zeg dan op z'n minst WAAROM jij weet waarom het zeker weten de laatste isSmartass..
quote:ja die film carriere van Aniston loopt goed he... net als van al die anderen overigens....
Op maandag 6 oktober 2003 21:40 schreef SunChaser het volgende:[..]
Omdat ze al 2 seizoenen willen stoppen. Omdat Jennifer Aniston haar filmcarierre gaat uitbouwen. Omdat Joey al getekend heeft voor een spinoff.
waarom deden ze alsnog seizoen 10? Omdat het met de filmcarrieres toch iets minder goed ging dan ze wilden... En ze dan alsnog een optie hadden om seizoen 10 te maken.
tis zo maar ff uit mn hoofd hoor
Ik word steeds meer Phoebe fan. Lekker eigenzinnig, en tegenwoordig iets meer "bij de mensen".
quote:Lees je het topic verder wel?
Op maandag 6 oktober 2003 20:33 schreef Taurus het volgende:[..]
Ken je ze?
![]()
Ik vind dit zo irritant! Zeg dan op z'n minst WAAROM jij weet waarom het zeker weten de laatste is
Smartass..
volgens mij al genoeg redenen genoemd
quote:Nee. Ze krijgen voor seizoen tie 1 miljoen dollar per aflevering.
Op maandag 6 oktober 2003 23:26 schreef Tokus het volgende:[..]
ja die film carriere van Aniston loopt goed he... net als van al die anderen overigens....
waarom deden ze alsnog seizoen 10? Omdat het met de filmcarrieres toch iets minder goed ging dan ze wilden... En ze dan alsnog een optie hadden om seizoen 10 te maken.
quote:Inderdaad. Niet per se financieel maar wel arteristiek. Ze werd de hemel ingeprezen voor haar rol in The Good Girl. Saaie kutfilm trouwens.
Op maandag 6 oktober 2003 23:26 schreef Tokus het volgende:[..]
ja die film carriere van Aniston loopt goed he...
quote:En als dat allemaal over 2 jaar uitloopt op een blunder en er wordt weer gezwaaid met millioenen?
Op maandag 6 oktober 2003 21:40 schreef SunChaser het volgende:[..]
Omdat ze al 2 seizoenen willen stoppen. Omdat Jennifer Aniston haar filmcarierre gaat uitbouwen. Omdat Joey al getekend heeft voor een spinoff.
quote:Dan willen ze nog steeds niet en geven mij gewoon dat geld
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:47 schreef XxxPimxxX het volgende:[..]
En als dat allemaal over 2 jaar uitloopt op een blunder en er wordt weer gezwaaid met millioenen?
quote:Mwoah, Frank sr. leeft nog gewoon hoor. Hij komt zelfs in "Episode 513 - The One With Joey's Bag" opdagen
Op woensdag 1 oktober 2003 16:12 schreef shiNinG_staR het volgende:[..]
Phoebe ging toen juist op zoek naar haar vader, ze had het adres gevonden, en haar vader bleek er niet meer te wonen,die was overleden, maar wel zijn vrouw en hun zoon (Phoebe's halfbroertje dus). Dus ook het halfbroertje van Ursula
quote:Frank jr. heeft ze idd ontmoet toen ze aanbelde bij het huis waar Frank sr. zou wonen. Maar vrouwlief deed open. Zij vroeg naar Frank. Komt Frank jr. opdagen. Wat bleek: Frank sr. was boodschappen doen, al 5 jaar... dussss...
Phoebe's grandmother dies; Ursula, who thought grandma was already dead, skips the memorial. The memorial does have one unexpected guest, however--Phoebe's father. Without revealing her true identify, she arranges to meet with him later, at which time she reveals the truth... but things are still a little awkward.
quote:spoiler:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:49 schreef FOKRemco2002 het volgende:
spoiler:
us.imdb.com/name/nm0177639/
Komt vandaag opdagen![]()
spoiler:
De scenes van Rachel en Joey waren ook wel goed (knietje , slaps ).. Maar dit lijkt dus al het einde van hun relatie , alles gaat fout enzo ..
De rol van "Stifflers Mom" was niet echt boeiend , had wel iets leukers verw8 ervan ..
Slotstukje met Chandler was ook wel geinig , hij doet t best aardig dit seizoen , vooral in die slotscenes ..
Nah , meer weet ik op het moment niet , dit was het eerste wat in me op kwam ..
Hopelijk brengt aflevering 4 ons weer iets goeds
Enige wat echt leuk was, was dat laatste stukje met Chandler en Ross. Verder viel het me tegen.
De verhaallijn met Ross was idd ook nog wel aardig.
Volgende week weer een betere!!!
Aaaaaaaaaaargh!
ik kan het, ik kan het, hou vol, hou vol - nog een half uurtje dan kan ik ook kijken!
[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 10-10-2003 14:30]
Ik had m'n monitor van de scenes met Ross. Het zijn allemaal wel clowneske humor, maar zijn reacties en eigenwijsheid Do I LOOK like a newbie to you? zijn echt te gek.
Het verhaallijn van Joey+Rachel was wat minder, maar zorgde zeker voor leuke plaatjes (no bra?)
Verhaallijn van de overige drie mag wat mij betreft weggelaten worden, niet eens wat gedaan met die bitch.
Vooral om Ross weer. spoiler:
Maar Chandler is toch ook echt leuk. spoiler:
Stifler's mam had maar een raar rolletje, voegde eigenlijk niet echt iets toe.
quote:Ohw das een goedkope idd! Toen het net uit was was het €350=
Op zondag 12 oktober 2003 01:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
was deze aanbieding van Van Leest al genoemd?
Serie 1 tot en met 8 (24 dvd's)
van 298 voor 149 euro
maar da's dus de standaarduitvoering (zonder extra's en zonder 5.1 geluid, als ik het goed begrijp?
quote:yup
Op zondag 12 oktober 2003 01:49 schreef Duran het volgende:[..]
Ohw das een goedkope idd! Toen het net uit was was het €350=
maar zijn dit dan de versies zonder extra's enzo? heb niet alle voorgaande topics doorgelezen, maar zag wel dat Regio 1-versie extra's (naast de normale afleveringen) en dolby 5.1-geluid heeft?
quote:Aanbieding bij Ro-direct:
Op zondag 12 oktober 2003 01:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
was deze aanbieding van Van Leest al genoemd?
Serie 1 tot en met 8 (24 dvd's)
van 298 voor 149 euro
maar da's dus de standaarduitvoering (zonder extra's en zonder 5.1 geluid, als ik het goed begrijp?
Nederlands ondertiteld, Seizoenen 1 t/m 8 + ruimte voor seizoen 9+10 (+ strandtas)
En de verzendkosten zijn gewoon 2 euro!
In de doos van Van Leest past dus serie 10 niet in
quote:you win
Op zondag 12 oktober 2003 02:14 schreef SpaceAce het volgende:[..]
Aanbieding bij Ro-direct:
Friends Superbox (24-DVD)
van: ¤ 299.99 voor: ¤ 139.99Nederlands ondertiteld, Seizoenen 1 t/m 8 + ruimte voor seizoen 9+10 (+ strandtas)
m'n vraag over het geluid en de extra's blijft wel nog staan
quote:Whooo Joo
Op zondag 12 oktober 2003 02:14 schreef SpaceAce het volgende:[..]
Aanbieding bij Ro-direct:
Friends Superbox (24-DVD)
van: ¤ 299.99 voor: ¤ 139.99Nederlands ondertiteld, Seizoenen 1 t/m 8 + ruimte voor seizoen 9+10 (+ strandtas)
Goeie spots
Ohh ja en s10e3 vond ik niet echt leuk 2 was stukken beter
Ik heb nu al zin in volgende week!
En ja, Joey is nogal vadsig geworden - was me ook opgevallen, maar daarentegen is Ross behoorlijk fit en ook Chandler is weer wat dunner.
Maar Joey is nu toch beter af dan in het eerste seizoen (laatst weer wat afleveringen gekeken. Het lijkt alsof Who's the boss-Tony zijn voorbeeld is daar. Niet om aan te zien.
Ik heb geen idee hoe het allemaal gaat eindigen hoewel ik dat van dat Joey gaat verhuizen en aan zijn filmcarrière begint (ergens hier in het topic genoemd) wel een goede opstap vind voor zijn spin-off. Hoop dat ie wel nog even een personal trainer neemt voor die tijd!
voorspelbare verhaallijn verder
Joey verhuisd, Ross & rachel en Mike en Phoebe komen/blijve bij elkaar, chandler monica krijge iets van kinderen, of iets belangrijks in ieder geval...
Friends s09e07 - The One With Ross's Inappropriate Song
Ik vond deze toch wel weer één van de leukere afleveringen sinds lange tijd om te zien...
Sir-Mix-A-Lot
"I like big butts and I can not lie"
"You other brothers can't deny"
"That when a girl walks in with an itty bitty waste"
"And a round thing in your face"
"You get sprung"
"Wanna pull up front"
"Cuz you notice that butt was stuffed"
"Deep in the jeans she's wearing"
"I'm hooked and I can't stop staring"
"Oh, baby I wanna get with ya"
"And take your picture"