Vooralsnog staat het 0-1...quote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
En wie is vandaag het veld gaan schoonmaken?? Zometeen even douchen en dan op naar de Koel voor de derby tegen Fortuna Sittard. Mijn voorspelling: 3-0
Is in Maastricht ook al gebeurdquote:Op maandag 28 november 2005 20:39 schreef Silenus het volgende:
Inmiddels 1-1 door Pautlje Jans. Puntverlies zou wel een blamage zijn.
We zijn inmiddels na de winterstop en nog steeds geen nieuwe spits, dus zie het somber in eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:32 schreef Silenus het volgende:
Ze missen scorend vermogen, dat is nu wel duidelijk...Ze slagen er nauwelijks in om meer dan één keer te scoren in een wedstrijd. Er moet écht een scorende spits in de winterstop bijkomen anders wordt VVV echt geen kampioen dit jaar.
Don't worry, excelsior is ook nog alles behalve constant, dus het blijft voorlopig een loterij. De een-na-laatste wedstrijd zal hopelijk de beslissing brengen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
We zijn inmiddels na de winterstop en nog steeds geen nieuwe spits, dus zie het somber in eerlijk gezegd![]()
Was bijna gaan kijken, maar vriend van me wilde liever naar Fortuna - Helmondquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:45 schreef Suijk het volgende:
Ik had het eigenlijk tegen de VVV'ers.Haarlem mag je wat mij betreft oprollen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:45 schreef Suijk het volgende:
Ik had het eigenlijk tegen de VVV'ers.Haarlem mag je wat mij betreft oprollen.
Zo kijk ik er ook tegenaan, geluk dat VVV verliest. Had slechter kunnen uitpakken voor ons.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:15 schreef Biertjuhhhh het volgende:nou het begint zoals ik had voorspeld, verliezen zonder zelf een doelpunt te maken, ze hebben echt een scorende spits nodig, geluk voor VVV dat Excelsior ook verloren heeft
Precies... En ook nog een geluk dat clubs als Emmen niet wisten te winnen, zodat het verschil ongeveer hetzelfde blijft bovenin..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zo kijk ik er ook tegenaan, geluk dat VVV verliest. Had slechter kunnen uitpakken voor ons.
Hij heeft twee keer onder Stevens bij Roda gebalt...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Derksen naar VVV, eindelijk een nieuwe spits erbij, toch ergens wel jammer dat hij bij ons geen echte kans heeft gehad imo
Idd, maar dit seizoen heeft hij toch geen echte kans gehad of vindt jij van wel??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij heeft twee keer onder Stevens bij Roda gebalt...
Hij heeft ons verder geschoten in Deventer...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:06 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Idd, maar dit seizoen heeft hij toch geen echte kans gehad of vindt jij van wel??
Precies, die kans heeft ie gehad en ook gescoord, maar als je daarna geen kans meer krijgt in de basis en liever anti doelpuntenmaker cisse erin zet...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij heeft ons verder geschoten in Deventer...
Zaten ook wat mensen van excelsior in het uitvakquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nou het wordt van kwaad tot erger met VVV, heb gisteravond voordat ik ging werken nog even snel de samenvatting gezien, maar dat wordt je als VVV fan waarschijnlijk niet vrolijk van
Bijna geen kans gecreerd... En dan met Derksen...
Waren trouwens wel opvallend veel mensen uit Venlo aanwezig vond ik...
Heeft iemand hier toevallig een antwoord op?quote:Waarom is de Koel bij de ticketbox een hele andere Koel als dat die in de werkelijkheid is...echt alle vakken zijn anders. Ik weet dat ze aan het verbouwen zijn geweest, maar zo drastisch daar geloof ik niks van.
Je hebt het tegen de massaal aanwezige VVV-fokkers?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moet je nodig schijten op de plee?
Is er geen papier op de wc?
Neem dan de vlag
Neem dan de vlag
Neem dan de vlag van VVV
Helemaal niets in Doetinchem?![]()
![]()
![]()
Leuk he de nieuwe Emmen van de eerste divisie te zijn?
Nee dat is niet leuk. Maarja gelukkig heeft de Graafschap enorm veel kans van slagen in de eredivisie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moet je nodig schijten op de plee?
Is er geen papier op de wc?
Neem dan de vlag
Neem dan de vlag
Neem dan de vlag van VVV
Helemaal niets in Doetinchem?![]()
![]()
![]()
Leuk he de nieuwe Emmen van de eerste divisie te zijn?
Dat krijg je van door het feest van jullie in het uitvak. Jullie dachten al er te zijn....quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuk. Maarja gelukkig heeft de Graafschap enorm veel kans van slagen in de eredivisie.![]()
Hey Hey, ik was er niet bij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat krijg je van door het feest van jullie in het uitvak. Jullie dachten al er te zijn....
Maar pikte toch vaak zijn doelpuntjes mee volgens mij,lijkt me toch een gemis.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij speelde vaak niet eens basis toch?
Die zetten zichzelf compleet buitenspel idd want er is volgens mij ook niets aangetrokken van echt toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik dacht dat de Graafschap het zwaar zou krijgen, maar ik krijg zowaar medelijden met VVV. Waar zijn ze mee bezig? Ze laten alles gaan. Willen ze geen kampioen worden?
Overal in de top van de eerstedivisie en onderste regione eredvisie zou hij niet misstaan inderdaad. Ben benieuwd hoe hij het een stapje hoger, NEC, gaat doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar pikte toch vaak zijn doelpuntjes mee volgens mij,lijkt me toch een gemis.
FC Den Bosch 0-1 VVV Venloquote:
Resultaat, daar gaat het omquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een dramatisch voetbal. Welgeteld 3x voor onze goal geweest en nog winnen ook.
Maarja, ze zullen er natuurlijk niet om malen daar in Venlo....
En inderdaad. VVV met 1-0 verslagen, maar ASWH verloor dan weer wel met 0-1 van Voorschoten '97. Dus won VVV door de 4-1 winst op Voorschoten '97 op doelsaldo het toernooi alsnog.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Mij ook. VVV pakken we wel.
Hmm valt me een beetje tegen van VVV als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
En inderdaad. VVV met 1-0 verslagen, maar ASWH verloor dan weer wel met 0-1 van Voorschoten '97. Dus won VVV door de 4-1 winst op Voorschoten '97 op doelsaldo het toernooi alsnog.
Wetzel blijft een topvent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |