FC Den Bosch 0-1 VVV Venloquote:
Resultaat, daar gaat het omquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een dramatisch voetbal. Welgeteld 3x voor onze goal geweest en nog winnen ook.
Maarja, ze zullen er natuurlijk niet om malen daar in Venlo....
En inderdaad. VVV met 1-0 verslagen, maar ASWH verloor dan weer wel met 0-1 van Voorschoten '97. Dus won VVV door de 4-1 winst op Voorschoten '97 op doelsaldo het toernooi alsnog.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Mij ook. VVV pakken we wel.
Hmm valt me een beetje tegen van VVV als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
En inderdaad. VVV met 1-0 verslagen, maar ASWH verloor dan weer wel met 0-1 van Voorschoten '97. Dus won VVV door de 4-1 winst op Voorschoten '97 op doelsaldo het toernooi alsnog.
Wetzel blijft een topvent!
Sjek dit filmpje maar, dan snap je waarover het gaatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:19 schreef Messenga het volgende:
Klinkt nogal kinderachtig. Jaloezie is nooit een goede drijfheer.
Ik weet waar het over gaat. Spelers worden door het grote RodaJC overgekocht, wat Wetzel niet tof vind.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sjek dit filmpje maar, dan snap je waarover het gaat
Inderdaad. Maar concurrent? We spelen al jaren op een hoger niveau dan VVV.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet waar het over gaat. Spelers worden door het grote RodaJC overgekocht, wat Wetzel niet tof vind.
Klopt. Naar mijn mening is de reactie dan ook overdreven. Zo gaat het nou eenmaal in voetbal. Deal with it.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar concurrent? We spelen al jaren op een hoger niveau dan VVV.
En als Roda Wetzel zou vragen om vanaf volgend seizoen trainer te worden hier was hij ook meteen weg in Venlo!
De grotere clubs kopen bij de kleintjes. Hoeveel voorbeelden kan ik wel niet geven bij Roda.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klopt. Naar mijn mening is de reactie dan ook overdreven. Zo gaat het nou eenmaal in voetbal. Deal with it.
Niet zo schoppen, jullie hebben ook vaak genoeg spelers van ons gehad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:46 schreef Labrador1974 het volgende:
die 6 punten pakken jullie wel ja met al die ex-vvv'ers
VVV is gewoon een mooie club. Liever VVV in de eredivisie dan zo'n schijtclub als Excelsior. En dan nog De Graafschap voor RKC Waalwijk en ik ben tevreden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Alsjeblieft zeg. Alleen het stadion is mooi en daar willen jullie uit. VVV heeft niks in de ere te zoeken.
Eens!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
VVV is gewoon een mooie club. Liever VVV in de eredivisie dan zo'n schijtclub als Excelsior. En dan nog De Graafschap voor RKC Waalwijk en ik ben tevreden.
Nu GVD het voetbal nog want dat was vrijdag weer niet om aan te zien!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef En_ieka het volgende:
Kant en klare onzin. VVV-Venlo heeft de kwaliteiten te promoveren, ze zitten er al jaren tegen aan en de ambitie is er.
quote:VVV-Venlo en RKC Waalwijk hebben zich geplaatst voor de laatste ronde van de play-offs om promotie/degradatie.
RKC won in Dordrecht het beslissende derde duel met FC Dordrecht met 3-0. De triomf was niet verdiend, want Dordrecht was lange tijd de bovenliggende partij. RKC dankte de zege aan de individuele kwaliteiten van de doelpuntenmakers De Ceulaer (1-0) en Sektioui (2-0 en 3-0).
RKC stuit nu op VVV-Venlo, dat in eigen huis met 1-0 FC Den Bosch versloeg. De ploegen hielden elkaar in evenwicht. Er ging aan beide zijden veel mis, maar de spanning maakte het duel toch de moeite waard. Soltani was in de 80ste minuut de matchwinner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |