Voor achter Begois.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:34 schreef Mindlight het volgende:
Jullie krijgen er volgend seizoen iig een goeie keeper bij
VVV wou Begois behouden, maar nu ze al een keeper gehaald hebben weet ik of ze er nog zo over denken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:54 schreef Mindlight het volgende:
Als ie al blijft. Dat is toch nog onzeker?
Waarom halen ze die begois niet gewoon terug ipv weer een nieuwe 2e keeper te halen, dat kost alleen maar geld steeds een nieuwe keeper, ik vind die begois best een goede keeper, dus wat mij betreft: geef die man een kansquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
VVV wou Begois behouden, maar nu ze al een keeper gehaald hebben weet ik of ze er nog zo over denken.
Aangezien Roda Castro heeft gehaald bij Sint Truiden wilt Budziak weg bij Roda, misschien dat Begois dan alsnog eindelijk naar Kerkrade komt?
Denk dat hij het beter zou doen als Kujo... Maarja, maak dat Nol eens wijs.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Waarom halen ze die begois niet gewoon terug ipv weer een nieuwe 2e keeper te halen, dat kost alleen maar geld steeds een nieuwe keeper, ik vind die begois best een goede keeper, dus wat mij betreft: geef die man een kans![]()
Ja, die leeft in z'n eigen wereld....quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat hij het beter zou doen als Kujo... Maarja, maak dat Nol eens wijs.![]()
begois beter dan kujovic????quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat hij het beter zou doen als Kujo... Maarja, maak dat Nol eens wijs.![]()
Blijft prachtig zo'n quote op de 1ste supportersforum dit seizoen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:19 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ja, die leeft in z'n eigen wereld....
Als beide eens fatsoenlijke concurentie hadden zou ik het Begois beter zien doen dan Kujo! Ikzelf vind dat Kujo bij ons aan zijn top zit...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:23 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
begois beter dan kujovic????
dacht het niet...
zeker dit seizoen is begois niet zo sterk.. (vorig jaar nog wel)
quote:Earnie Stewart nieuwe technisch directeur VVV
Earnie Stewart wordt de nieuwe technisch directeur van VVV-Venlo.
De 36-jarige Stewart maakt daarmee de overstap van het veld naar kantoor. VVV haalde Stewart in de winterstop vanuit de Verenigde Staten naar Venlo, maar de Amerikaanse international kampte met veel blessures. Door erns-tig knieletsel kwam Stewart slechts zes wedstrijden in actie voor VVV. VVV was al langer op zoek naar een geschikte technisch directeur. Aan de samenwerking met manager Frans Nijssen werd eind vorig seizoen een einde gemaakt. VVV start komende woensdag in de nacompetitie met een wedstrijd tegen RBC.
Bron: L1
Hebben wij weer een derby...quote:
Waarom zou dat in dat vak niet mogen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Morgen thuis tegen Stormvogels/Telstar. Heb kaartjes voor de eerste rij in vak Z4. Ter hoogte van de middellijn. Als ik het fototoestel meeneem zal ik kijken of ik de foto's daarna hier kan posten? Weet trouwens iemand of ik in dit vak ook een vlag mag meenemen en ophangen aan de railing?
Wel 's vaker wezen kijken?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Morgen thuis tegen Stormvogels/Telstar. Heb kaartjes voor de eerste rij in vak Z4. Ter hoogte van de middellijn. Als ik het fototoestel meeneem zal ik kijken of ik de foto's daarna hier kan posten? Weet trouwens iemand of ik in dit vak ook een vlag mag meenemen en ophangen aan de railing?
Een echt grote vooruitgang is het niet. Als hij met VVV niet promoveert speelt hij volgend seizoen weer om de titel. Met RKC zou hij een middenmoot seizoen ingaan. Denk dat een coach liever voor de titel speelt, dan zoals RKC voor net niks.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:28 schreef PogueMahone het volgende:
RKC wil Adrie Koster hebben
Jep in 2003 op pakjesavond VVV-MVV. Helaas kan ik op Vrijdag nooit naar VVV door andere bezigheden. Maar als ze promoveren spelen ze misschien wel op Zondag en dan pak ik een seizoenskaart. p.s. Vanavond wordt het nieuwe clublied gezongen door Neet Oet Lottum live in het stadionquote:
Natuurlijk is RKC Waalwijk een vooruitgang. Bij VVV kan het alleen maar minder gaan als er geen serieuze versterking bijkomt. Sowieso speel je volgend seizoen al voor de 2e plaats in de GGD.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
RKC lijkt me juist een vooruitgang voor Adri, ik dacht gelijk aan hem toen ik hoorde dat Koeman naar Feyenoord ging.
quote:Op zondag 29 mei 2005 09:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Natuurlijk is RKC Waalwijk een vooruitgang. Bij VVV kan het alleen maar minder gaan als er geen serieuze versterking bijkomt. Sowieso speel je volgend seizoen al voor de 2e plaats in de GGD.
En RBC voor de 1ste plek?quote:Op zondag 29 mei 2005 09:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Natuurlijk is RKC Waalwijk een vooruitgang. Bij VVV kan het alleen maar minder gaan als er geen serieuze versterking bijkomt. Sowieso speel je volgend seizoen al voor de 2e plaats in de GGD.
RBC blijft er gewoon in denk ik.quote:
Denk ik ook, alhoewel Volendam uit ook leuk is heeft RBC meer in de Eredivisie te zoeken dan Volendam.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
RBC blijft er gewoon in denk ik.
Met dit team kan RBC gewoon goed meedraaien in de Eredivisie. Voor de winterstop draaide het niet echt en hadden ze veel blessures, maar na de winterstop hebben ze gewoon een goede serie neergezet en zelfs nog bijna ADO Den Haag ingehaald.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk ik ook, alhoewel Volendam uit ook leuk is heeft RBC meer in de Eredivisie te zoeken dan Volendam.
Maar denk (met alle respect) niet dat FCDB meteen gaat meespelen om de titel...
Eerst je selectie bij elkaar houden dus, heb ook wel over een mogelijke leegloop gelezen...quote:Op maandag 30 mei 2005 10:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als wij alles redelijk bij elkaar kunnen houden, alle doorlopende contracten behouden en Olfers en Volmer behouden en er een geschikte vent als trainer komt dan worden wij makkelijk kampioen met deze selectie. Daar ben ik van overtuigd.
Ja, maar dat betreft een hele hoop spelers die hier toch overbodig zijn geworden. Tot nu toe zijn Snoyl en Charlie de enige nuttige krachten die vertrekken. Verder nokken spelers als Mampaey, Mourad, Janssen, Bakkal en dat soort prutsers, daar kan ik niet echt wakker van liggen.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Eerst je selectie bij elkaar houden dus, heb ook wel over een mogelijke leegloop gelezen...
Had zelf verwacht dat hij zou blijven en volgend jaar met VVV voor de titel ging.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Koster vermoedelijk weg dus.
't Seizoen begon lekker, maar hoe het na de 1ste periode verder ging...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:53 schreef Silenus het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe coach word. 't moet wel een beetje beter worden volgend jaar, de nacompetitie is helemaal niks helaas...
quote:Herbert Neumann nieuwe trainer VVV-Venlo
Herbert Neumann is de nieuwe trainer van VVV-Venlo.
De 51-jarige Neumann is vanmiddag in stadion De Koel aan de pers gepresenteerd. Na Vitesse en NAC is VVV zijn derde Nederlandse club. Neumann volgt in Venlo Adri Koster op die naar RKC Waalwijk vertrekt. Met Koster haalde VVV de nacompetitie. Maar de Venlonaren slaagden er niet in te promoveren.
Bron: L1
Wat moest Venlo toch zonder jou?quote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
En wie is vandaag het veld gaan schoonmaken?? Zometeen even douchen en dan op naar de Koel voor de derby tegen Fortuna Sittard. Mijn voorspelling: 3-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |