quote:Tsja jao dat mot daan waal es ze noch wille promoveren
Op zondag 14 december 2003 15:33 schreef runaway het volgende:
naja volgende kier baeter...............
17/12/2003 19:48
Wim Dusseldorp is volgend seizoen geen coach van VVV-Venlo meer. De 42-jarige Limburger kwam in overleg met de Limburgse club tot de beslissing om niet verder met elkaar te gaan.
Dusseldorp begon in de zomer van 2001 als hoofdtrainer bij VVV. In de afgelopen twee seizoenen eindigde de club onder zijn leiding twee keer als dertiende in de Gouden Gids Divisie.
quote:Jammer voor VVV, vind het namelijk een klasse trainer!
Op woensdag 17 december 2003 21:07 schreef travelman het volgende:
VVV en Dusseldorp gaan niet met elkaar verder17/12/2003 19:48
Wim Dusseldorp is volgend seizoen geen coach van VVV-Venlo meer. De 42-jarige Limburger kwam in overleg met de Limburgse club tot de beslissing om niet verder met elkaar te gaan.
Dusseldorp begon in de zomer van 2001 als hoofdtrainer bij VVV. In de afgelopen twee seizoenen eindigde de club onder zijn leiding twee keer als dertiende in de Gouden Gids Divisie.
quote:EN WERDEN DOOR VVV UITGESCHAKELT IN DE AMSTEL CUP! whahaha
Op donderdag 18 december 2003 17:14 schreef Chen het volgende:
hehe en ook 1 keer 5 - 1
there's only one Remco Evers, one Remco Evers! Walking along singing a song walking in a Evers wonderland!
zijn goal tegen jullie had ie aan mij opgedrage
quote:grappemaker
Op donderdag 18 december 2003 17:29 schreef hellmondunited het volgende:[..]
EN WERDEN DOOR VVV UITGESCHAKELT IN DE AMSTEL CUP! whahaha
there's only one Remco Evers, one Remco Evers! Walking along singing a song walking in a Evers wonderland!
zijn goal tegen jullie had ie aan mij opgedrage
quote:haha ik weet meer als een Ado supporter
Op donderdag 18 december 2003 21:59 schreef Chen het volgende:[..]
grappemaker
was wel 2 jaar geleden mja als jij ouwe koeie uit de sloot gaat halen doe ik het ook.
en dat van die goal, nee dat is geen grap
ik ken hem namelijk
VVV-Venlo wordt voor Adrie Koster al weer zijn zevende betaalde club als trainer. Hij begon in 1985 bij Eindhoven als assistent, een functie die hij aanvankelijk ook bij Willem II bekleedde. In Tilburg schoof hij in 1990 door naar de positie van hoofdtrainer, een functie die hij ook vervulde bij Roda JC, Helmond Sport en TOP Oss.
Koster kwam als speler uit voor Roda JC en PSV. Hij kwam tot drie interlands voor het Nederlands elftal.''
quote:Kampioensschaal VVV na 11 jaar weer terecht
De verdwenen kampioensschaal van VVV Venlo is na bijna 11 jaar weer terecht.
De club werd in april 1993 kampioen in de eerste divisie. Maar de pas-gewonnen kampioensschaal verdween al meteen in het feestgedruis. Vandaag arriveerde de schaal per post, opgestuurd door een anonieme afzender.
Bron: L1
Schijnbaar geen aanhangers van VVV Venlo op Fok!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:46 schreef PuLZe het volgende:
joh VVV is al een paar weken dood op FOK! ?
Goed bezig in Venlo, ik ben blij dat ze toch nog de 1e periode gepakt hebben, na de reeks mindere wedstrijdenquote:Van Loenhout schiet VVV naar periodetitel
Lange tijd had het er in Leeuwarden alle schijn van de Volendam zich zonder zelf te spelen winnaar van de eerste periode mocht noemen. Todat John van Loenhout zich in de tachtigste minuut achter een vrije trap zette en zijn ploeg naar de 0-1 én een ticket voor de nacompetitie schoot.
Er was in de Friese hoofdstad sprake van een zenuwachtig duel. Thuisploeg Cambuur Leeuwarden heeft het sportieve lek ondanks de uitzege van afgelopen vrijdag nog altijd niet boven, terwijl VVV-Venlo zichtbaar last had van plankenkoorts omdat de titel van de eerste periode op het spel stond.
Toch hadden de Limburgers het beste van het spel. Het had alleen alle moeite met de behoudende ploeg van trainer Dick de Boer, die constant zeven spelers achter de bal hield. Gelukkig kregen de Venlonaren dus die ene vrije trap. En daar wist Van Loenhout wel raad mee.
bron:Vi.nl
Lekker feestje was het gisteren en bij winst vrijdag op Dordrecht wordt dit nog eens uitbundig gevierd.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:01 schreef fratsman het volgende:VVV!!!
Lang laeve Johnnie van Loenhout!
Gelukkig ga ik niet naar de kroeg vrijdagavond, kan je weer de halve avond tegen dat scherm aankijken...quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:01 schreef Van_Nistelred het volgende:
[..]
Lekker feestje was het gisteren en bij winst vrijdag op Dordrecht wordt dit nog eens uitbundig gevierd.
zitten niet veel vvv fans op fokquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:23 schreef tho_Omas het volgende:
Waarom is het zo stil rondom VVV?
Dit topic zal volgend seizoen wel leven rondom de Limburgse geel/zwarte derby's!quote:
Stewart erbij is zeker mooi voor VVV. Hoorde van een vriend van me die VVV supporter is, dat hij nog een aardig potje kan ballen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:27 schreef Silenus het volgende:
Nou, Stewart is erbij en de uitwedstrijden naar moeilijke ploegen als Zwolle, Volendam en Sparta hebben ze al gehad.
We blijven hopen, maar 'k ben bang dat Hellmond gelijk heeft.
Promoveren zullen ze niet doen, daarvoor zijn ze echt te wisselvallig de laatste tijd. zelfde verhaal voor Helmond overigens...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:35 schreef DarkShine het volgende:
Hoe zou VVV het in de nacomp. gaan doen?
waarom voor helmond sport een stuk somberder terwijl vvv net zo slecht presteerd?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou kunnen, voor Helmond Sport zie ik het een stuk somberder in.
Euh, volgens mij zit VVV juist in de poule met RBC hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Silenus het volgende:
Nouja VVV zit wel in een 'gunstige' poule. Ze moeten tegen de nr. 17..dat wordt hopelijk de Graafschap want daartegen dicht ik ze meer kansen toe dan tegen FC Den Bosch. En de huidige nr 5 is FC Volendam, die zijn twee keer overtuigend verslagen door VVV. En de nr. 7 Telstar moet voor een VVV in vorm ook geen probleem zijn. Dus snel zorgen dat ze in vorm zijn en vol knallen en wie weet wat er mogelijk is,...
VVV opent in Roosendaal en sluit thuis tegen RBC de nacompetitie af.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Euh, volgens mij zit VVV juist in de poule met RBC hoor.
Ehh oh ja!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Euh, volgens mij zit VVV juist in de poule met RBC hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |