Het is april aapje..quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:15 schreef syreetha het volgende:
En? En? Is iemand vandaag wezen kijken of in de buurt geweest? Was er iets te zien?![]()
Ik heb ze laatst gegeten, maar toen waren ze toch niet zo lekker als vroeger....quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:33 schreef Hawk het volgende:
[..]
Nu je toch voor het eerst naar de Voetboogsteeg/straat gaat....
De patat daar werd ooit als beste van Nederland en Belgie getest, dus....
maar Shir weet zeker dat het op 20 en 21 mei gaat gebeuren?? (maar 2 dagen??) of is dat alleen voor de scene in de dampkring???quote:My dad is a police inspector of the amsterdam corps, He told me that they were going to start shooting at 27 April and something like 12 june, im not quiet sure of the 12th, ill ask him soon if the dates are correct, if it possible im gonna tkae a look for sure in amsterdam, 10 minutes driving from here![]()
quote:by - Kimmer2778 20 hours ago (Sun Apr 25 14:24:01)
--------------------------------------------------------------------------------
I heard they are filming in the Chicago area until this coming Wednesday (4/28) and that they fly to Amsterdam Friday and will shoot there for about 4 weeks. Then they go to Rome.
duzz...quote:by - Mcjansen84 2 hours ago (Mon Apr 26 08:03:41)
UPDATED Mon Apr 26 09:24:32
--------------------------------------------------------------------------------
Just spoke my dad, ( wich is a police inspector in A'dam ) Friday is almost impossible, cause then we celebrate Queensday, and specially in Amsterdam, wich is a massive dutch event! he heard that they will start filming may 6, ill keep u up2date with the location and times etc...
* Hare heeft een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 28 april 2004 22:41 schreef niksan het volgende:
bron:www.rtlboulevard.nl
Heel Holland staat op z'n achterste klompen omdat Brad en George naar ons land komen. Binnenkort wordt er gedraaid en men zoekt nog figuranten.
Boeiequote:Op woensdag 28 april 2004 23:39 schreef Duiveltja het volgende:
Kost wel 35euri he wannabee
quote:Clooney en Damon zijn in de stad.
Filmsterren George Clooney en Matt Damon zijn in de stad gearriveerd. Zondagmiddag rond half één kwam het duo aan bij het Amstel Hotel.
De twee acteurs zullen een paar weken in Amsterdam verblijven voor de opnamen van Ocean's Twelve. In deze film heeft een roversbende het in Amsterdam voorzien op het oudste aandeel ter wereld dat ergens in een grachtenpand wordt bewaard. De opnamen beginnen op 6 mei.
Andere sterren die de komende tijd worden verwacht zijn onder anderen Brad Pitt en Julia Roberts.
En de beste wietjes van Amsterdam bijna allemaal persoonlijk ontwikkeld door Somaquote:Op zondag 2 mei 2004 17:26 schreef Deuf het volgende:
Super relaxed tent trouwens, De Dampkring Een van de weinige tenten waar je nog mag roken en alcoholische drankjes schenken!
Ga dat zien!
Nee, dat nog niet helemaal. Je moet eerst ingeschreven staan, maar goed, das een formaliteit, beetje foto's maken enzo.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:48 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je opgeroepen
Brad heeft toch een huis/appartement in de Jordaan?quote:Op maandag 3 mei 2004 15:23 schreef Cybart het volgende:
zou brad gewoon thuis slapen?
zou ie mevrouw pitt ook meenemen?
Ben hem niet tegen gekomen....quote:Op maandag 3 mei 2004 10:21 schreef Shir het volgende:
Spannend. Ik zit op de Singel, misschien kom ik George in me pauze wel tegen, jammie!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:42 schreef Shir het volgende:
[..]
Ben hem niet tegen gekomen....
Je kan natuurlijk voor de deur gaan liggen bij het Amstel Hotel...
Fok! Meeting???quote:Op maandag 3 mei 2004 15:45 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of voor de deur van hun hotelkamer(s)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wha! misschien zegt ze wel of Brad in Amsterdam zit of niet! Waar wordt Jay Leno in Europa op uitgezonden?? Laat maar, tegen die tijd dat we het zien zijn ze al weg...quote:Op maandag 3 mei 2004 15:47 schreef Hare het volgende:
Die andere lui zullen nu toch ook al wel in A'dam zijn?
of hebben george en matt wat voorwerk te doen ofzo??
Hoop trouwens wel dat Jennifer mee is, al denk ik niet dat ze er nu al kan zijn, want donderdag heeft ze natuurlijk dat interview met Jay Leno na de laatste Friendsaflevering
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Fok! Meeting???
Staat vast wel online vrijdagochtend hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 15:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Waar wordt Jay Leno in Europa op uitgezonden?? Laat maar, tegen die tijd dat we het zien zijn ze al weg...
Kut, kan ik waarschijnlijk er net niet zijn. Enig idee hoe laat?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:58 schreef niksan het volgende:
Aankomende woensdag verschijnen Matt Damon en George Clooney bij hotel Pulitzer aan de Keizersgracht voor de eerste scene, die zich in de bar en buiten voor het hotel afspelen.
Bron: RTL boulevard
Dit lees ik net op imdb:quote:Op maandag 3 mei 2004 17:58 schreef niksan het volgende:
Aankomende woensdag verschijnen Matt Damon en George Clooney bij hotel Pulitzer aan de Keizersgracht voor de eerste scene, die zich in de bar en buiten voor het hotel afspelen.
Bron: RTL boulevard
Wat wordt het nouquote:They will shoot on the 5th of may... Herengracht (on a boat) and Kloveniersgracht! But there will be a lot of security and all other roads to the shooting locations will be sealed!
Dat eerste las ik op teletekst...ik zou op het eerste vertrouwen, de bron komt uit Nederland in tegenstelling tot het tweede van imdb. Ga morgen alledrie straten langs. Als er in een van de straten wordt opgenomen zal hij ongeacht de hele dag afgesloten zijn. Dus vroeg opstaanquote:Op maandag 3 mei 2004 22:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Dit lees ik net op imdb:
[..]
Wat wordt het nou
Die tweede van imdb komt ook van een Nederlandse...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:19 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat eerste las ik op teletekst...ik zou op het eerste vertrouwen, de bron komt uit Nederland in tegenstelling tot het tweede van imdb. Ga morgen alledrie straten langs. Als er in een van de straten wordt opgenomen zal hij ongeacht de hele dag afgesloten zijn. Dus vroeg opstaan![]()
Dan ga ik maar eens kijken of ik daar eens een glaasje kan gaan drinkenquote:Op maandag 3 mei 2004 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is in Pulitzer Hotel woensdag, heb hier de bewonersbrief voor mn neus liggen(handig zo'n goeie vriendin die daar woont :d)
Ze hebben een adres Prinsengracht 315-331 en Keizersgracht 234, dus ga er maar vanuit dat er twee ingangen zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:06 schreef Shir het volgende:
Het Pulitzer zit toch aan de Prinsengracht? Of hebben ze twee uitgangen?
Ze zitten in het Amstel Hotel...quote:Op maandag 3 mei 2004 23:19 schreef Mountainsmell het volgende:
Ach ik ga gewoon een woensdag en als ik ze bij het Pulitzerhotel mis, dan ga ik ( net als vele anderen denk ik), naar het Amstel Hotel.......
Ik vraag me af waar Brad Pitt gaat verblijven, het Amstel Hotel, of toch maar "gewoon" in zijn apartement in Amsterdam..............
Groetjes,
Corine
quote:Tijdens de opnames zal de Keizersgracht afgesloten worden voor alle verkeer. Verder zullen er nog een aantal wegafzettingen komen, sommige permanent, sommige tijdeloijk.Wij zullen productiemedewerkers bij de afzettingen plaatsen om u te informeren. Woningen en bedrijven blijven bereikbaar.
Ik wou net zeggen. Hoe wou je Ocean's Twelve schieten zonder hemquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:00 schreef niksan het volgende:
Dan vliegt hij toch gewoon op en neer, daar maakt hij denk ik niet zo'n probleem van![]()
Hoeft ook niet: Amsterdammers hebben genoeg van filmopnamenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Sorry maar geen zin om het hele artikel over te typen
je bedoelt volgende week woensdag??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:37 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Woensdag: Pulitzer Hotel : Matt Damon en George Clooney
quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:00 schreef MikeyMo het volgende:
Matt damon is al gesignaleerd in een rondvaartboot
The Royal Suite??quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:17 schreef Rolex het volgende:
Best lachen als je deze gasten tegen het lijf loopt.
Ga denk ik van t weekend even een kamer boeken in het amstel hotel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |