Als jij langs de hoeren loopt, wat doet het dan met je. Vindt je het spannend, wordt je ook (een beetje) opgewonden van al die schaarsgeklede vrouwen of doet het je echt helemaal nix?
quote:ja dat gevoel had ik ook toen ik het nalas, maar ik bedoel het gewoon serieus eigenlijk
Op donderdag 4 september 2003 21:42 schreef Retro het volgende:
Dubieus topic, dit. Nogal BHFH-achtig....
quote:Je had zeker geen geld bij!
Op donderdag 4 september 2003 21:42 schreef Retro het volgende:
Dubieus topic, dit. Nogal BHFH-achtig. Ik raak er overigens NIET opgewonden van, om maar ontopic te blijven.
[ontopic]
Ik kom niet zo vaak op de wallen, maar de laatste keer dat ik erover heen liep (jaartje of 4 geleden schat ik zo) op weg naar de volgende coffeeshop had ik nergens last van zegmaar
quote:
Op zondag 27 juli 2003 08:38 schreef MikeyMo het volgende:
Gister weer eens over de roze buurt in A'dam gelopen (met Patries86 en gewoon richting een comicsshop, maken jullie je maar niet druk fokkertjes van me) en weer viel het me op; van alle raampjes waar we langs zijn gelopen was er maar een meisje waarvan je zegt: zo da's een lekker wijf, die zou ik hier nu ter plekke wel willen nemen. De rest is echt naar gemiddelde maatstaven niet om aan te zien: de een is ergens achter in de 40, dan weer 3 dikke negerinnen op een rij, wat te zwaar opgemaakte Chineesjes met opvulling in hun bh's, weer een negerin maar dan deze keer met een rotkop en ga zo maar door... niet echt lustopwekkende dames moet ik zeggen (behalve die ene dan)Dat is me dus wel vaker opgevallen, dan loop je al die straten door en dan is er slechts 1 lekker wijf van de 100 hoeren die je hebt gezien
waarom, waarom? Er moeten toch genoeg dames zijn die er behoorlijk appetijtelijk uitzien en achter zo'n raam willen gaan zitten?
verder kan ik het gespuis in zulke straken niet
hebben. dat remt nogal.
quote:stalker, je haat me, maar je kent al mijn topics
Op donderdag 4 september 2003 21:46 schreef schatje het volgende:[..]
quote:ach ja, ik kan als ik naar hun kijk achter het raam terwijl ze daar hun lichaam showen onmogelijk weten wat voor karakter ze hebben. Maakt ook niet uit, ik kijk naar de ingepakte voorgevels e.d.
Op donderdag 4 september 2003 21:46 schreef mighty_myte het volgende:
ik word er niet opgewonden van.
veelal lelijke wijven, en die jonge lekker uitziende
hoeren hebben natuurlijk een enorm vertieft karakter
door hun achtergronden en milieu.verder kan ik het gespuis in zulke straken niet
hebben. dat remt nogal.
kvind het eerder grappig
Maar dan wel allemaal lelijk. Nee, ik raak er dus niet opgewonden van, krijg er eerder een melige bui van!
quote:soms zit er een mooie tussen...
Op donderdag 4 september 2003 21:53 schreef pijn het volgende:
Ik vind het extreem stoer dat ze die hebben ingedeeld in groepen. Blank, zwart, geel, dik, dun...Maar dan wel allemaal lelijk. Nee, ik raak er dus niet opgewonden van, krijg er eerder een melige bui van!
oproep aan alle vrouwen om zich dus iets hoeriger te gedragen/ kleden
>> maar in zover ik hoeren gezien heb : nee dank je. as je je bedenkt wat daar allemmaal is in geweest
quote:Jij durft ze nog niet eens aan te kijken volgens mij. Stoere jongen.
Op vrijdag 5 september 2003 12:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
nee ik spuug er altijd nog een keer goed op, liefst grote groene roggel erbij..
schoonmake? doet die pooier maar, heeft hij ook nog es iets te doen
quote:En jij wou zeggen dat je dat wel weet van een grietje wat je in de disco oppikt.
Op vrijdag 5 september 2003 12:02 schreef CIXX het volgende:
hmm de wallen = amsterdam... nooit geweest en zal ik nooit komen ook !!>> maar in zover ik hoeren gezien heb : nee dank je. as je je bedenkt wat daar allemmaal is in geweest
quote:hahaha
Op vrijdag 5 september 2003 20:39 schreef spekje het volgende:[..]
En jij wou zeggen dat je dat wel weet van een grietje wat je in de disco oppikt.
quote:Ik ben in Hamburg wel eens langs in zo'n hoerenstraat gelopen. Ik voel me er totaal niet prettig. Ik vind het zielig voor die vrouwen dat ze op zo'n manier hun centen moeten verdienen. De vrouwen hangen met bosje om je heen, maar ik heb meer aandacht voor m'n portemonnee.
Op donderdag 4 september 2003 21:41 schreef MikeyMo het volgende:
Ik was vandaag nog ff op de wallen en alhowel ik uiteraard strak langs al die schaarsgeklede vrouwen achter het raam liep mag ik er af en toe graag een blik op werpen; soms zit er wel eens een hele mooie tussen. Maar goed, je loopt daar dus langs allemaal vrouwen in lingerie en alhoewel ik er never naar binnen zou gaan moet ik toch bekennen dat de aanblik op die schaarsgeklede vrouwenlichamen bij mij wel een licht gevoel van geilheid opwekken.Als jij langs de hoeren loopt, wat doet het dan met je. Vindt je het spannend, wordt je ook (een beetje) opgewonden van al die schaarsgeklede vrouwen of doet het je echt helemaal nix?
Ik ben er 2x geweest, gewoon voor de gein eens kijken met vrienden. Het viel me op dat er inderdaad echt hele mooie (en jonge) meisjes bijzitten. Best triest
Er zitten ook vrouwen waarvan je je afvraagt hoe het in godsnaam mogelijk is dat ze zowieso de huur van hun peeskamer kunnen betalen.
Maar ik zal er nooit een eurocent aan besteden. Sex moet in onze ogen spontaan gaan, zonder enige vorm van druk/commercie
Edit: Excuus. Voor outsiders: 'Het Land van Belofte' is een kroeg gesitueerd in de oude hoerenbuurt van Groningen. Eenmaal daar tref je de dames off-guard en off-duty, in hun niet-natuurlijke omgeving dus. Kan heel verhelderend zijn. Gezellig ook.
[Dit bericht is gewijzigd door bolivian op 07-09-2003 04:04]
quote:waar zit dat steegje?
Op zondag 7 september 2003 03:45 schreef Creative1972 het volgende:
In Amsterdam is het maar net waar je je begeeft. Ik ben daar niet zo heel erg bekend, maar ben wel es door zo'n smal steegje gelopen, dat vervolgens min of meer doodloopt. Daar kun je dan door een verwarmde ruimte lopen. Daar zitten echt fantastich mooie meiden, waar ik behoorlijk opgewonden van kan raken!Maar ik zal er nooit een eurocent aan besteden. Sex moet in onze ogen spontaan gaan, zonder enige vorm van druk/commercie
Iemand die naar de hoeren gaat, wordt thuis al geil, en loopt langs de ramen om te zien of er iets naar zijn garing tussen staat.
Het is niet zo, dat als iemand de stad inloopt met de bedoeling een rookworst te halen bij de hema, langs de hoeren loopt en dan spontaan geil wordt, en daarom besluit een bezoekje te brengen. Ik denk niet dat dat een aannemelijke gang van zaken is, uitzonderingen daargelaten.
quote:Ach als je een willekeurige discotheek binnenloopt zie je allemaal van dat soort mensen, alleen zijn het dan sletjes.
Ik was vandaag nog ff op de wallen en alhowel ik uiteraard strak langs al die schaarsgeklede vrouwen achter het raam liep mag ik er af en toe graag een blik op werpen; soms zit er wel eens een hele mooie tussen. Maar goed, je loopt daar dus langs allemaal vrouwen in lingerie en alhoewel ik er never naar binnen zou gaan moet ik toch bekennen dat de aanblik op die schaarsgeklede vrouwenlichamen bij mij wel een licht gevoel van geilheid opwekken.Als jij langs de hoeren loopt, wat doet het dan met je. Vindt je het spannend, wordt je ook (een beetje) opgewonden van al die schaarsgeklede vrouwen of doet het je echt helemaal nix?
Je kan beter vragen waar ik niet geil van wordt.
JanJanJan is meerdere malen geweest en heeft genoten! Vooral van die Tjechische dames
quote:Die kan je op vakantie gratis ook wel neuken.
Op dinsdag 30 september 2003 11:08 schreef JanJanJan het volgende:
Grappig dat bijna niemand durft toe te geven dat hij er geil van wordt of dat hij er naar toe zou gaan.JanJanJan is meerdere malen geweest en heeft genoten!
Vooral van die Tjechische dames
![]()
![]()
quote:Ik ben niet het hele jaar op vakantie ;-)
Op dinsdag 30 september 2003 11:12 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Die kan je op vakantie gratis ook wel neuken.
quote:weinig eigenlijk denk dan alleen maar van bah uitgewoonde snolle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |