quote:Ligt eraan in welke mood je bent
Op vrijdag 12 september 2003 23:19 schreef eMAeRCe het volgende:
Ik vind dat nou toch zo'n kutprogramma... Ik kan er niets aan doen maar op de een of andere manier erger ik me kapot aan die gast.
quote:Frank de Grave bij Tante Es
21 november 2003Bij tante Esselien op de veranda: VVD-Kamerlid Frank de Grave
Groeten uit Paramaribo: the Biq Q gaat op zoek naar zwervers in Suriname.Het Kruisverhoor: de Kruiskaders geven hun mening over het onderzoek dat blonde dames meer succes en plezier hebben & over oude vrouwen die met jongere partners door het leven gaan.
Stand-up Comedian: Alex Agnew uit België.
Muziek: Brian B. zingt een lied in het Surinaams, in verband met de onafhankelijkheid van Suriname. Brian deed onder andere de backing vocals in de musical The Blues Brothers.
Single v/d Week: Nana Slothauber, tot het laatste moment in de race voor Roderick, maar uiteindelijk de gelukkige (?) nummer twee van The Bachelor.
quote:jawel, heb net gekeken
Op vrijdag 21 november 2003 23:52 schreef pberends het volgende:
Nou wel geinig toch, of kijkt niemand op Fok Raymann is laat![]()
![]()
* chocolatemoeze heeft dubbel gelegen bij "groeten uit Suriname"
quote:En dan die opmerking van Raymann daarna
Op zaterdag 22 november 2003 00:04 schreef chocolatemoeze het volgende:
vind het best grappig hoor* chocolatemoeze heeft dubbel gelegen bij "groeten uit Suriname"
quote:
Raymann is laat - Kerstspecial (NPS)Nederland 3, 22:08
Late night show. Een amuserend en lichtvoetig programma met de Surinaamse cabaretier en stand-up comedian Jörgen Raymann. Het programma wordt opgenomen in de grote zaal van Nighttown aan de Westkruiskade in Rotterdam. Presentatie: Jörgen Raymann.
Die comedien was erg grappig.Ik had veel buikpuin van het lachen door die gast .Hij is echt goed.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:11 schreef pberends het volgende:
Gister was het humor met die Amerikaanse standup comedian... die Arnold Schwargenegger nadeed![]()
![]()
"Get down, get down, on the floor"
En die gast van de Kruiskade: "Balkenende heeft z'n straf al gehad... met z'n voet... die infectie heeft hij opgelopen door z'n voet in George Bush zijn reet te steken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |