abonnement Unibet Coolblue
pi_13059604
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:13 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Dat d8 ik dus ook ja...


Neehoor, die komt echt uit de huilende profesor.Hij gaat zo:

Zeg , stel je eens voor , ik was een minister................

Is niet terug te vinden op de videobanden

pi_13060394
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:24 schreef Pinkeltje888 het volgende:

[..]

Neehoor, die komt echt uit de huilende profesor.Hij gaat zo:

Zeg , stel je eens voor , ik was een minister................

Is niet terug te vinden op de videobanden


Nee, dat is het liedje "Zeg stel je eens voor".
Weet je zeker dat het niet op de nieuwe videobanden staat(Op die videobanden waarop staat digitaal geremastered) ? Volgens mij wel. Het staat namelijk ook op de DVD.

Vergeten jullie trouwens niet om elke dagen even op Bassie en Adriaan te stemmen : http://www.rtl.nl/shows/de10/broerszussen.xml

[Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 09-09-2003 22:54]

pi_13062927
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 19:15 schreef De_Maestro het volgende:
WAUW!

Ja zeg, weird! Maar dat ene nummertje (het eerste fragmentje van de video dat je hebt geplaatst), dat liedje wordt nu nog gebruikt in 'Het Geheim van de Schatkaart' en daar wordt Aad Klaris gecrediteerd voor de muziek, terwijl dat niet zo is op de originele video van 'Het Geheim van de Sleutel' (of wel soms?) Wel lullig, zo weet je dus nog niet of de muziek nou door Aad Klaris gekozen/gemaakt is of door iemand anders...


Weet je wat ik vreemd vind? In her-gemonteerd series zitten soms nog gewoon liedjes van Aad Klaris. Maar bij de aftiteling staat zijn naam dan niet. Bv. in de serie van de kroon heb je het liedje 'in de lente', dat is gecomponeerd (of hoe het ook heet) door Aad Klaris. Maar je ziet dus zijn naam niet op de aftiteling staan.
  woensdag 10 september 2003 @ 02:21:02 #154
64920 semafoor
Dommel en nog eens dommel
pi_13063949
quote:
Op woensdag 10 september 2003 00:25 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Weet je wat ik vreemd vind? In her-gemonteerd series zitten soms nog gewoon liedjes van Aad Klaris. Maar bij de aftiteling staat zijn naam dan niet. Bv. in de serie van de kroon heb je het liedje 'in de lente', dat is gecomponeerd (of hoe het ook heet) door Aad Klaris. Maar je ziet dus zijn naam niet op de aftiteling staan.


Ze hadden toch ook ruzie, misschien hebben Aadje en Bassie via die rechtzaak ook wel de rechten over de muziek gekregen en hebben ze daarom Klaris van de aftiteling gehaald.
"Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
pi_13064462
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 19:36 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik ben aan het rondvragen
Mijn collega-dj Dj. Darcli heeft Europa onbewerk op video en de huilende professor, ik zal hem ook eens lief aankijken


onbewerkte video?
Zijn dat die allereerste uitgaves van de serie? (2 afleveringne op 1 band) ergens begin jaren 90
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  Moderator woensdag 10 september 2003 @ 08:45:14 #156
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13064538
quote:
Op woensdag 10 september 2003 08:30 schreef BrianMay het volgende:

[..]

onbewerkte video?
Zijn dat die allereerste uitgaves van de serie? (2 afleveringne op 1 band) ergens begin jaren 90


dat klopt en hij heeft de hele serie
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 10 september 2003 @ 08:52:59 #157
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13064596
Klopt het dat in de afleveringen op tv her en der gezongen wordt erwijl dat niet op de videobanden staat?

Gisteren begonnen ze te zingen in het politiebureau maar daar staat me niets van bij terwijl ik de videoband een jaar geleden nog heb gezien

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13065043
quote:
Op woensdag 10 september 2003 08:45 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

dat klopt en hij heeft de hele serie


ik ook :-)

Ze zijn helaas een beetje aan het slijten, ze zijn echt ontiegelijk veel gebruikt! Gelukkig is dat alleen tijdens het begin (tijdens dat Cnr-video embleem zeg maar)
Meesterlijke tune ook die van CNR :-) zou iemand die kunnen opnemen/uploaden?
bvd

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  Moderator woensdag 10 september 2003 @ 09:38:37 #159
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13065133
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:29 schreef BrianMay het volgende:

[..]

ik ook :-)

Ze zijn helaas een beetje aan het slijten, ze zijn echt ontiegelijk veel gebruikt! Gelukkig is dat alleen tijdens het begin (tijdens dat Cnr-video embleem zeg maar)
Meesterlijke tune ook die van CNR :-) zou iemand die kunnen opnemen/uploaden?
bvd


Die van mijn collega zijn nog helemaal goed, niet vaak gedraaid, ff snel gebruik-kopieën maken! Die tune zal ik vanavond ff online knallen
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_13074922
quote:
Op woensdag 10 september 2003 08:52 schreef MikeyMo het volgende:
Klopt het dat in de afleveringen op tv her en der gezongen wordt erwijl dat niet op de videobanden staat?

Gisteren begonnen ze te zingen in het politiebureau maar daar staat me niets van bij terwijl ik de videoband een jaar geleden nog heb gezien


Jammer dat er dus zoveel geknipt is in die herziene versies..........ik kwam bij de huilende professor nog tot een paar foutjes:

Bassie en Adriaan vinden een briefje achter de ruitenwissers van hun auto waarin staat dat ze om 1 uur in de haven moeten zijn. Als ze er dan heenscheuren vraagt Adriaan op een gegeven moment aan Robin hoe laat het is: Hij zegt dan: Jo..eh Robin, hoe laat is het? (hij wilde joris zeggen). In de huilende professor op nickolodeon is dat er nu uitgehaald viel me eergister op.

Ook als de professor Adriaan op het beeldscherm ziet, is er weer een fout te zien. De professor ziet Adriaan door de grotten lopen, terwijl bassie en adriaan op dat moment al weer samen zijn en op een hele andere plek zijn

Als bassie en adriaan Joris achtervolgen met de navigator, zie je op een gegeven moment de auto van Joris door een bocht scheuren. Joris zit dan niet achter stuur, maar Guus Verstraete, dezelfde man die ook de verslaggever speelt en de hotelmedewerker bij het filmpje van de geheim agenten.

Ik maak een sprongetje naar de geheimzinnige opdracht: aflevering 12 (luxemburg) bassie en adriaan rijden in een ferrari, er is 1 filmshot en dan is de ferrari opeens veranderd in een rode renault..erg slordig.

De verdwenen kroon: de baron b2 en v japie stappen uit de onderzeeer. Japie moet de groene lada openbreken. Maar de baron en b2 doen de deuren van de auto gewoon open

geheim van de schatkaart: bassie en adriaan hebben twee verschillende auto's: kijk maar naar de verschillende nummerborden

Nog een leuk detail: je kunt zien dat de opnames van aflevering 1 en 2 en aflevering 6 van het geheim van de schatkaart op dezelfde dag zijn gedaan, kijk maar hoe het haar zit van vlugge japie en de baron.

De verzonken stad: wist je dat het boevenhuis in griekenland nep was: het boevenhuis was gewoon de studio in nederland

pi_13075769
Vandaag de originele muziek
Klink iig een stuk beter
  woensdag 10 september 2003 @ 18:17:38 #162
67093 FemX
A flower specially 4 U
pi_13075804
hallo vriendjes en vriendinnetjes
hier komen wij weer klaar

zooon k*t serie

.:][:. Hail To All Of Us .:][:.
pi_13075873
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:17 schreef FemX het volgende:
hallo vriendjes en vriendinnetjes
hier komen wij weer klaar

zooon k*t serie


A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  woensdag 10 september 2003 @ 18:27:57 #164
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13076064
quote:
Op woensdag 10 september 2003 00:25 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Weet je wat ik vreemd vind? In her-gemonteerd series zitten soms nog gewoon liedjes van Aad Klaris. Maar bij de aftiteling staat zijn naam dan niet. Bv. in de serie van de kroon heb je het liedje 'in de lente', dat is gecomponeerd (of hoe het ook heet) door Aad Klaris. Maar je ziet dus zijn naam niet op de aftiteling staan.


Maar staat er niet tijdens het liedje ergens in beeld: Tekst/Muziek: A. van Toor/A. Klaris, want dit staat wel bij 'De Geheimzinnige Opdracht' bij elk liedje ergens in beeld (let er maar 's op).
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  woensdag 10 september 2003 @ 18:29:05 #165
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13076090
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:38 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Die van mijn collega zijn nog helemaal goed, niet vaak gedraaid, ff snel gebruik-kopieën maken! Die tune zal ik vanavond ff online knallen


Heb je dan ook de originele videoband van Europa (Luxemburg)? Want daar moet je me nog een nummertje van erafhalen als het kan.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  Moderator woensdag 10 september 2003 @ 18:29:20 #166
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13076097
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:17 schreef FemX het volgende:
hallo vriendjes en vriendinnetjes
hier komen wij weer klaar

zooon k*t serie


moet je vooral doen in een topic met B&A hooligans... kutuser!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 10 september 2003 @ 18:31:03 #167
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13076132
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:29 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Heb je dan ook de originele videoband van Europa (Luxemburg)? Want daar moet je me nog een nummertje van erafhalen als het kan.


tuurlijk zeg het maar!
de CNR tune komt er zo aan
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 10 september 2003 @ 18:35:15 #168
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13076221
Hebben jullie ook last van het b&a syndroom?
Dat je in het dagelijks leven dingen van B&A zegt en dat perfect normaal vind??

ik heb dit altijd:

quote:
hieperdepiep staat op de stiep (ipv hoeperdepoep staat op de stoep)
1...2...6!!
allememagies

als iemand iets zegt wat ik niet versta:

zeg dat dan!
>dat zeg ik toch?
wat zeg je?


hebben jullie dat nou ook of ben ik zo verslaafd?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 10 september 2003 @ 18:36:10 #169
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13076236
GROOT NIEUWS:

ik kan in contact komen met Maurizio Mantille, ik heb naar een vriend van hem hetvolgende gemaild:

quote:
Dit stuurde ik:
Beste Martijn,

op jouw site ben ik onder het kopje 'Muzikale Vrienden' de persoon Maurizio Mantille tegengekomen. Is het correct dat deze man muziek heeft gecomponeerd voor Bassie & Adriaan en weet jij ook welke muziek dat is? Ik ben namelijk op zoek naar een nummer uit B&A en misschien kan meneer Mantille mij verder helpen. Als je me niet zelf kunt helpen zou je me dan in contact kunnen brengen met meneer Mantille? Ik zou dit erg op prijs stellen,

alvast vriendelijk bedankt,

Jeroen Maessen.


Ik kreeg terug:
quote:
Geachte heer Maessen,

Dit is inderdaad de bewuste Maurizio Mantille. Ik zou u graag verder helpen, maar momenteel verblijf ik in het buitenland. Het zou het makkelijkste zijn als u mij een telefoonnummer doorgeeft. Ik zal hem dan vragen of hij contact met u wil opnemen.

Met vriendelijke groet,

Martijn Luttmer


Dus mensen wie weet!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  woensdag 10 september 2003 @ 18:38:55 #170
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13076299
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:31 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

tuurlijk zeg het maar!
de CNR tune komt er zo aan


Nou, ik zou graag het stukje vanaf dat de baron zegt: "kom mee, we gaan de grote val dicht laten klappen", willen hebben (als het kan zo'n kwaliteit als de achtervolgingstune van het geheim vd sleutel wat je eerder hebt gepost. Het liefste een zolang mogelijk fragment van de mooie solo! Alvast heel hartelijk bedankt!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  Moderator woensdag 10 september 2003 @ 18:58:01 #171
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13076740
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:38 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Nou, ik zou graag het stukje vanaf dat de baron zegt: "kom mee, we gaan de grote val dicht laten klappen", willen hebben (als het kan zo'n kwaliteit als de achtervolgingstune van het geheim vd sleutel wat je eerder hebt gepost. Het liefste een zolang mogelijk fragment van de mooie solo! Alvast heel hartelijk bedankt!


ga ik regelen, duurt wel even, wordt na het weekend.
zaterdag komt mijn collega langs dus dan zal ik hem vragen de band mee te nemen

en nu:

De CNR tune!

Hij kwam me wel heel bekend voor
Hij is ook gebruik in de meesterlijke skatch "Buren" van Jiskefet! (zure regen zure regen zure regen....) Als jullie dat niet kennen zal ik die ook even posten


Ook leuk:

De B&A reclame!

De band is veel bekeken, dus er zit helaas een 'hapje' in het geluid

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 10 september 2003 @ 19:29:10 #172
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13077397
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:58 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

ga ik regelen, duurt wel even, wordt na het weekend.
zaterdag komt mijn collega langs dus dan zal ik hem vragen de band mee te nemen


Dat vind ik heel erg aardig van je (dus mijn ondertitel is terecht )
Ik merk het dan wel.
Trouwens, als de tune langer dan 30 seconden duurt, wat het geval is, dan kan ie nog wel eens eraf worden gehaald, dus als je me kunt zeggen wanneer je hem precies plaatst (dat hoor ik later dan wel) dan haal ik hem meteen eraf en als ze hem dan verwijderen, maar het niks uit!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 september 2003 @ 19:47:35 #173
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13077812
Zo, aflevering van vannacht bekeken.
Ik dacht dat het Het Geheim van de Schatkaart 1 zou zijn, maar het is de verdwenen Kroon 1

Op de aftiteling komen 2 namen me niet bekend voor:
Theo van Woerden
Peter Koghee

iemand een idee?

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_13077852
quote:
Op woensdag 10 september 2003 19:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo, aflevering van vannacht bekeken.
Ik dacht dat het Het Geheim van de Schatkaart 1 zou zijn, maar het is de verdwenen Kroon 1

Op de aftiteling komen 2 namen me niet bekend voor:
Theo van Woerden
Peter Koghee

iemand een idee?


Misschien de agenten ?
Anders is het de soort stuntman die met de auto slipt als Adriaan achter de boeven aangaat.
pi_13077868
quote:
Op woensdag 10 september 2003 19:29 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Dat vind ik heel erg aardig van je (dus mijn ondertitel is terecht )
Ik merk het dan wel.
Trouwens, als de tune langer dan 30 seconden duurt, wat het geval is, dan kan ie nog wel eens eraf worden gehaald, dus als je me kunt zeggen wanneer je hem precies plaatst (dat hoor ik later dan wel) dan haal ik hem meteen eraf en als ze hem dan verwijderen, maar het niks uit!


Helaas heb ik nog steeds geen bericht van Aad Klaris, dus hij zal wel niks terug sturen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')