abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2003 @ 14:04:20 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12846932
Het grote GBA (SP) Topic deel 13

Vorige delen:

Gameboy Advance
Gameboy Advance topic deel II
Gameboy Advance Topic deel III
Gameboy Advance (SP) Topic (deel 4)
Stem voor, Stem GBA SP! (deel 5)
Het grote GBA (SP) Topic (deel 6)
Het grote GBA (SP) Topic (deel 7)
Het grote GBA (SP) Topic deel 8
Het grote GBA (SP) Topic deel 9
Het grote GBA (SP) topic - deel 10
Het grote GBA (SP) topic deel 11
Het grote GBA (SP) Topic deel 12

De grootste games op dit moment:

Pokemon Ruby & Sapphire

quote:
Pokémon Ruby en Pokémon Sapphire (Engelse titel) worden exclusief voor dit geweldige handheld-systeem gecreëerd en bevatten ladingen nieuwe functies, veel meer karakters om te verzamelen en glorieuze beelden die de wereld van Pokémon als nooit tevoren tot leven brengen.

Verreweg de grootste innovatie is het tag-systeem, waardoor je kunt vechten met een paar Pokémon tegen twee rivalen tegelijk. Denk je eens in: je kunt je aanvallen met Pokémon balanceren binnen twee verschillende vaardigheden, waardoor het spel veel meer strategie vereist.

Onder de andere speciale functies vallen onder andere meer jongens en meisjes die je als trainer kunt kiezen en geweldige beelden, die volledig gebruik maken van de krachtige beeldprocessors van de Game Boy Advance. De locaties barsten van de details, zoals realistische rimpels op het water en de Pokémon gevechten zitten vol met actie-animaties en rijke kleuren.

Een nieuw Pokémon-spel zou natuurlijk niet compleet zijn zonder veel nieuwe Pokémon-wezens om te ontdekken en Pokémon Ruby en Sapphire vormen daarop geen uitzondering. Onder de tot nu toe nieuw aangekondigde karakters vallen Pelipper, een pelikaanachtige water-Pokémon, Kinococo de 'Champignon-Pokémon' en de wilde Samehader in haaistijl.

Wario Ware

quote:
Mario's slechte alter-ego, Wario keert op spectaculaire wijze terug op de Game Boy Advance. In Wario Ware, Inc: Minigame Mania heeft de geldlustige gluiperd de ultieme manier gevonden om heel snel heel rijk te worden: hij gaat videogames maken!

Als nieuwe speler op de dynamische markt van videogames heeft Wario met hulp van zijn vrienden meer dan 200 compleet gestoorde videogames ontwikkeld. Ervan overtuigd dat spelers het allemaal helemaal te gek zullen vinden, zit Wario rustig te wachten tot het geld komt binnenstromen.

Elk van de 'games' duurt slechts 5 seconden, en de tijdbom in beeld zorgt dat spelers dit niet vergeten. Typerend voor Wario is dat hij de spelers geen instructies geeft. Aan het begin van iedere minigame verschijnt slechts een enkel woord of symbolische hint, dus is het alleen al een uitdaging om uit te zoeken wat de bedoeling is. In min of meer willekeurige volgorde moet de speler zo in moordend tempo de ene na de andere uitdaging overwinnen.

Wario Ware, Inc: Minigame Mania is de ultieme game om snel even een potje te spelen. De korte spelletjes zijn stuk voor stuk slim ontworpen, zodat zelfs een sessie van 2 minuten al goed kan zijn voor een voldoening schenkende spelervaring. Het even unieke als verslingerende Wario Ware, Inc: Minigame Mania maakt uitstekend gebruik van de krachtige mogelijkheden van de Game Boy Advance.

En verder zijn er natuurlijk nog een paar titels die staan te popelen om gereleased te worden.

Advace Wars 2

quote:
Advance Wars 2 neemt al het goede uit het meesterlijke eerste deel en vult dit aan met nog meer strategie, diepgang, units en verhaal.

Sturm, de leider van de van de Black Hole Army heeft een nieuwe basis gebouwd en heeft zijn zinnen gezet op Cosmo Land. Het is nu aan jou om je manschappen bij elkaar te krijgen en Cosmo Land te verdedigen. Span samen met je bondgenoten om de binnendringers terug te slaan. De turn-based strategy action in Advance Wars 2: Black Hole Rising zet je weer diep aan het denken en gooit je midden in de actie die het eerste deel zoveel awards bezorgde.

- Nieuwe officieren met harde overwinnings tactieken die gebruik kunnen maken van aanvallen zoals Typhoon en Airborne Assault om harde slagen op de manschappen van de vijand uit te delen. - Leer de nieuwe voertuigen, zoals de Neotank, te besturen terwijl je vreemde terreinen moet overwinnen en nieuwe tactieken moet bedenken. - Test je strategie tegen vrienden in de verschillende multiplayer. modes - Gebruik de Map Editor om zelf de meest complexe en uitdagende battle maps te maken en deze te ruilen met vrienden.

Golden Sun 2

quote:
Eindelijk kunnen we weer terugkeren naar het epische verhaal van magie, zwaarden en avonturen in onze zoektocht om de "Alchemy" van het land weer kracht te geven. Ontdek nieuwe conitentne, culturen en nieuwe dungeons in je reis over de wereld van Weryard. Loop, vlieg of neem zelfs de boot naar vele verschillende werelden.

Vervolg je avontuur die je begon in Golden Sun of start lekker vers als je nieuw bent in de wereld van Golden Sun. Golden Sun the Lost Age is een perfect startpunt voor spelers die nog niet eerder Golden Sun hebben gespeeld en spelers die dat wel hebben kunnen een zeer uitgebreid vervolg verwachten.

Breng de karakters van Golden Sun over naar de Lost Age inclusief al hun items, vaardigheden en Djin om zo meer geheime te unlocken. Gebruik tot 8 karakters in gevecht waardoor je party in vergelijking met het eerste deel verdubbeld is en je meer diepte geeft in het vecht en magic systeem.

De prachtige graphics en indrukwekkende summon effecten zijn nooit eerder vertoond op een handheld. Nieuwe magische spreuken offeren meer oplossingen voor battles en puzzles.

Link met vrienden en zet je teams tegen over lekaar in een 2 player duel.

En misschien wel de coolste release van de komende 2 maanden:

Final Fantasy Tactics Advance

quote:

August 26, 2003 - Even though the game doesn't ship until September 8th, Final Fantasy Tactics Advance, the US version, has hit our desks. Of course, we wasted no time getting right to the adventure, seeing as the Japanese version, released several months ago, is a little confusing for folks who can't really understand the language. If all you're looking for are brand new video and screens of this version in action, click this link to head right to the meat and potatoes media page and watch the first twenty minutes of Final Fantasy Tactics Advance. You know you want to.
The release of Final Fantasy Tactics Advance is pretty historical, as it's the first Square game released on a Nintendo system since the company decided to pull the plug on Nintendo development back in the N64 days. The GBA version of Final Fantasy Tactics is actually an original design based upon the game Square released on the PlayStation system years ago. So, even if you've played through that game, the GBA version is a fresh, new storyline with new elements to discover.

The game opens up with a group of kids on a school's playground during wintertime, as a snowball fight breaks out. It's here where the developers both establish characters as well as the basics of the fight engine that players will have to utilize deeper in the game. It's a very clever implementation of a training mission. Players here will learn how to move, attack and face directions after an attack during this snowball fight. It's a canned sequence, though; it's not possible to actually "kill" the opposing team with snowballs, since after two attack rounds the game takes over with its unfolding storyline. Eventually, the lead characters stumble upon a book that grants an unexpected wish: the kids are transported into a Final Fantasy universe and assume the "roles" of an inhabitant of that "world."

It's great that the game starts out in the real world, since it gives players the opportunity to relate to the goings-on in Final Fantasy Tactics Advance; the designers don't annoyingly thrust players straight into a fantasy world. Players begin in a normal, everyday universe, and are then transported to a Final Fantasy world; it's here where the players learn everything as the characters do.

Though we've already gone through the technical merits of Final Fantasy Tactics Advance in several import impressions (the game's been available since February 2003 in Japan), we still can't resist mentioning a few things about the development. At the very least, this game is stunning both graphically and visually; the developers don't put a lot of "ooh neat" effects into the graphics engine, opting for a more subtle way of telling a story; but the sheer detail of the environments, while purposely adopting an "angular" look, is absolutely wonderful with loads of color used for all the environments. The character animation is pulled off extremely well, as each person has been given quite a few frames of motion...even when standing still. The music soundtrack is, as expected from Square, very orchestral and definitely shows the GBA has some power to give off fantastic audio.

(Bronnen: DimensionPlus en IGN)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 31 augustus 2003 @ 14:43:31 #2
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12848016
Goede tijden voor de GBA bezitters. * BMH is erg blij met me GBA's en kan niet wachten op Mario & luigi!

Strax ga ik nog ff Final Fantasy Tactics: Advance spelen!

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_12854410
FFTA..
wil..hebben...maar..geen....geld....
Argh!

Dan maar even roodstaan.

* Lexie gaat dvdboxoffice met een bezoekje vereren.

The flesh is weak....

pi_12854607
1 of: Final Fantasy Tactics Advanced @ $49.95ea. $49.95
Product Number: 90040024 Product Type: Game Boy Advance

Totals

Items Ordered 1
Subtotal $49.95
Shipping $0.00

Order Total* $49.95

En nou hopen dat ik dat baantje krijg waarvoor ik aan het solliciteren ben .

zondag 31 augustus 2003 @ 22:33:16 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12859550
Moet nog wachten tot eind oktober Maar ik speel hem dan wel op een groot tv scherm

Op de SP blijf ik nog ff Golden Sun 1 en 2 spelen.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 2 september 2003 @ 08:46:44 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12886922
quote:
Based on the storyline of FINAL FANTASY ADVENTURE, SWORD of MANA places players in the role of a hero or heroine who must race to save the Mana Tree. Each of the main characters experiences the story differently. With multiple possible experiences, replay value is high. In addition to the visual upgrade and moving story, strategic elements have been added to the adventure, including a diverse selection of weapons. Players can select the best weapon for particular enemies, or choose from new attacks and magic spells. The popularRing Command system returns as well, allowing players to choose items, weapons, or abilities quickly and easily mid-battle.
quote:
Manufacturer: Nintendo
Arrival: Monday, December 01, 2003
Product #: 90043954
Product Code: Game Boy Advance
Dit is dus de US versie.
pi_12886942
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 2 september 2003 @ 11:51:57 #8
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_12889519
kan er ook nog een niet-rpg spel bij in de openingspost?

w.w. en a.w. zijn wel okee hoor

dinsdag 2 september 2003 @ 11:56:55 #9
44699 err
pi_12889639
uit het vorige topic:
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:23 schreef BMH het volgende:

[..]

De screenshots zijn fake. Anders was er ook wel een press release van.

eigenwijs
quote:
Eerste en laatste screens van GTA 3

04-08-2003 | Jelle van Es

GTA 3 was waarschijnlijk de GBA game waar de meeste discussie over was. Helaas heeft het spel nooit het daglicht gezien.

GTA 3 op de GBA. Een droom voor elke GBA-er, zo leek het. Crawfish was er lange tijd mee bezig. En het leek er ook op dat het spel ooit zou uitkomen. Helaas is het daar nooit van gekomen. Crawfish ging in november 2002 failliet. Toch was het GTA 3 project toen al aardig gevordert. Altijd al willen weten hoe GTA 3 er op de GBA had uitgezien? Een ex-programmer van Crawfish heeft nu screenshots op zijn website geplaatst. Zo zag het er uit:

Dit zijn dus geen fakes, maar echte 'work-in-progress' screens. Het had zo mooi kunnen zijn.

http://gameboy.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=14450

pi_12890505
lijkt een beetje op GTA 1 of niet?
pi_12890574
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:41 schreef Slasher het volgende:
lijkt een beetje op GTA 1 of niet?
Omdat ie topdown is? De graphics zien er verder toch een stuk gedetailleerder uit.

Weet iemand al een releasedate?

pi_12890612
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:44 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Omdat ie topdown is? De graphics zien er verder toch een stuk gedetailleerder uit.

Weet iemand al een releasedate?

3 replies hierboven stond dit :
quote:
GTA 3 was waarschijnlijk de GBA game waar de meeste discussie over was. Helaas heeft het spel nooit het daglicht gezien.
GTA 3 op de GBA. Een droom voor elke GBA-er, zo leek het. Crawfish was er lange tijd mee bezig. En het leek er ook op dat het spel ooit zou uitkomen. Helaas is het daar nooit van gekomen. Crawfish ging in november 2002 failliet. Toch was het GTA 3 project toen al aardig gevordert. Altijd al willen weten hoe GTA 3 er op de GBA had uitgezien? Een ex-programmer van Crawfish heeft nu screenshots op zijn website geplaatst. Zo zag het er uit
pi_12890639
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:46 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

3 replies hierboven stond dit :
[..]

xcuse me, ff te snel gelezen. Ik dacht dat het onderhand weer in ontwikkeling was.
pi_12893196
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[..]

[..]

Dit is dus de US versie.

1 December al? Sinterklaas, pak maar in! .
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:50:54 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12893218
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:49 schreef Lexie het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben een CC Kunnen ze mooi via DVDBoxoffice doen
pi_12893247
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben een CC Kunnen ze mooi via DVDBoxoffice doen

Ik heb zelf een cc .
pi_12893266
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:49 schreef Lexie het volgende:
Ik denk niet dat hij met zijn stoomboot langs de coastguard komt. Zeker niet met al die pieten aan boord.
pi_12894578
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij met zijn stoomboot langs de coastguard komt. Zeker niet met al die pieten aan boord.

verstoppen we het in een grote pepernoot
pi_12894691
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:43 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

verstoppen we het in een grote pepernoot

Lol .
  dinsdag 2 september 2003 @ 17:27:00 #20
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12897154
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[..]

[..]

Dit is dus de US versie.

. !!!

Hier kan ik nu zo hebberig van worden...

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 2 september 2003 @ 21:32:30 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12902661
FF:TA Wallpapers

pi_12932097
  vrijdag 5 september 2003 @ 12:32:43 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12958337
Mario & Luigi boxart:

pi_12958526
Mario & Luigi is een van de spellen die ik echt wel ga halen. Het schijnt een beetje a la mario paper te zijn en dat vond ik een heel leuk spel.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 5 september 2003 @ 13:01:47 #25
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12958866
Coooooooooooool!
Ik heb gisteren van Ubi Soft de NGC-versie van Splinter Cell gekregen.
Dit heeft op zich geen fuk met de GBA te maken, maar ik heb ook meteen zo'n fijne NGC-GBA linkkabel besteld op Play.com
En hiermee kun je op je GBA extra missies downloaden en in de Gamecube-versie kun je de GBA gebruiken als extra radarscherm.
GEYL!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_12958901
Wat moet ik me bij dat radarscherm voorstellen? Zoiets als Metal Gear Solid.
  vrijdag 5 september 2003 @ 13:05:48 #27
10785 Smots
pi_12958945
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Wat moet ik me bij dat radarscherm voorstellen? Zoiets als Metal Gear Solid.
dat denk ik, ja
(moet het hele spul nog in werking zien)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_12958983
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 13:05 schreef Smots het volgende:
dat denk ik, ja
(moet het hele spul nog in werking zien)
Ik vond eigenlijk juist het mooie aan Splinter Cell dat je geen radar had, zodat je alleen moest afgaan op geluid en wat je zag. Dit maakt het weer onrealistisch.
  vrijdag 5 september 2003 @ 13:46:46 #29
10785 Smots
pi_12959697
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 13:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vond eigenlijk juist het mooie aan Splinter Cell dat je geen radar had, zodat je alleen moest afgaan op geluid en wat je zag. Dit maakt het weer onrealistisch.

Op Ign.com waren ze er vrij enthousiast over.
Ach, ik zie wel.
Is 't niks dan kan ik altijd nog die extra levels unlocken
  Moderator vrijdag 5 september 2003 @ 13:53:52 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_12959850
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 13:01 schreef Smots het volgende:
Coooooooooooool!
Ik heb gisteren van Ubi Soft de NGC-versie van Splinter Cell gekregen.
Dit heeft op zich geen fuk met de GBA te maken, maar ik heb ook meteen zo'n fijne NGC-GBA linkkabel besteld op Play.com
En hiermee kun je op je GBA extra missies downloaden en in de Gamecube-versie kun je de GBA gebruiken als extra radarscherm.
GEYL!
ik vind dat wel zo lame

de game is al te kort, gaan ze extra missies onder de linkfunctie verstoppen

nu moet iedereen die waar voor zijn geld wil hebben een cube + splinter cell scoren ... of natuurlijk splinter cell advance linea recta naar de shop terugbrengen en ruilen voor Wing Commander Prophecy

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 5 september 2003 @ 14:23:06 #31
10785 Smots
pi_12960560
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 13:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind dat wel zo lame

de game is al te kort, gaan ze extra missies onder de linkfunctie verstoppen

nu moet iedereen die waar voor zijn geld wil hebben een cube + splinter cell scoren ... of natuurlijk splinter cell advance linea recta naar de shop terugbrengen en ruilen voor Wing Commander Prophecy

ja, de game is wel erg kort....
daar hejje gelijk in!
pi_12995886
Ik heb nou ook gehoord dat die ene klapper die eraan zit te komen die gegarandeerd minstens zoveel miljoen exemplaren zou gaan verkopen een remake van Pokemon Red en Green (de originele Pokemon-games in Japan, Blue was daar zeg maar een versie net als Yellow en Crystal) zou zijn, ipv één van Final Fantasy Adventure. Van FFA lijkt mij eigenlijk toffer, en plausibeler ook, omdat als voornaamste argument voor die remake van Pokemon R&G wordt gegeven zodat je de originele Pokemon die niet in RS zitten toch kunt gebruiken in Pokemon Colloseum (omdat die al op screenshots van Colosseum gesignaleerd zijn). Maar dan zit je dus a) nog steeds met het probleem van de afwezige G/S/C-Pokemon en b) ben ik er nog steeds van overtuigd dat je de afwezige originele Pokemon kunt unlocken met e-reader kaarten.

Ik kijk btw ook erg uit naar FFTA, Sword of Mana, Mario & Luigi, enz. Er komen echt veel toptitels aan! .

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_13007889
ik word gek van AW ik wil verder..., maar het lukt niet !!
  zondag 7 september 2003 @ 19:47:34 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13008017
SB: Een remake van FFAdventures is er al, dat is Sword of Mana.

En om in te gaan op de roddel dat het Pokemon zou zijn... dat zou kunnen, maar dan heb je nog niets aan je oude savegames op de Color of wel?

pi_13008943
Oh kut dan ben ik even in de war, wat was die andere FF game die die geheime klapper zou zijn dan ook weer? Dat bericht had jij ook gepost volgens mij.

En nee, die oude kun je niet over ruilen.

LaToya rules
  zondag 7 september 2003 @ 20:31:49 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13009004
Dat zou dan FF III worden volgens mij. Ik weet het ook allemaal niet meer hoor

Geruchten

pi_13009245
Oh ja dat was het, FF III .

Nou, dat heb ik dan dus liever. Want Pokemon 1 (en 2 en 3 ook trouwens) heb ik al een miljoen uur gespeeld natuurlijk.

LaToya rules
  zondag 7 september 2003 @ 21:46:02 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13010852
Ik heb alleen blauw gespeeld (voor de hype uiteraard ) en dat vond ik wel goed, meer pokemon is me te veel
pi_13013944
quote:
Op zondag 7 september 2003 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb alleen blauw gespeeld (voor de hype uiteraard ) en dat vond ik wel goed, meer pokemon is me te veel
Ik had eerst ook alleen blauw en heb me daar wel mee vermaakt. Later zag ik zilver afgeprijsd (30 euro ofzo) en heb ik die ook gekocht, maar dat was zonde van mn geld. Het was vrijwel hetzelfde als pokemon blauw. Ruby / Sapphire komt er hier dan ook niet in.

Ik heb blauw trouwens ook nogsteeds niet uitgespeeld Ik heb het wel i.c.m. Pokemon Stadium (N64) gespeeld en dat was wel leuk om met je zelf getrainde pokemon iedereen te verslaan.

pi_13017502
quote:
Ik heb nou ook gehoord dat die ene klapper die eraan zit te komen die gegarandeerd minstens zoveel miljoen exemplaren zou gaan verkopen een remake van Pokemon Red en Green
Mag ik opmerken dat ik eigenlijk een beetje ziek wordt van remakes van oude GB en SNES spellen?

Al die Mario Advance games zijn remakes! Zelfs de nieuwste Zelda is stomweg een remake ! En dan moet je er nog een fukking 45 euro voor neerleggen ook!

Dan zit er wel 4 Swords bij, maar die moet je linken en iedere speler heeft zijn eigen cartridge nodig. Wil je die met z'n vieren spelen, ben je dus 4 x 99 euro + 4 x 45 euro kwijt, hoppa effe 575 euro om een spelletje te spelen .

Ik heb nu maar Zelda: Oracle of Ages gekocht en koop later wel die andere die er bij hoort. Maar volgens mij zijn ze bij Nintendo gek geworden.

Ken jij *iemand* die Zelda: Four Swords heeft gespeeld? Volgens mij liggen de winkels vol en wordt er geen één kopie van verkocht.

pi_13018025
Ik heb Four Swords gespeeld en het is zeker de moeite waard, kijk ook erg uit naar de Cube versie ervan. Heeft Capcom goed werk mee afgeleverd iig. Weliswaar heb ik hem maar met z'n 2-en gespeeld, maar de pret was er niet minder om.
En die berekening klopt natuurlijk niet, niemand koopt een GBA voor 1 game dus die 4x 100 euro schrap maar (en buiten dat neem ik aan dat jij niet voor je vrienden een GBA haalt, ik iig niet), een link kabel idem dito. Blijft over 45 euro, als je dat nog teveel vind voor 1 van de beste games aller tijden dan laat je hem toch mooi in het rekje liggen? Staan hier in Enschede nog tientallen andere titels naast en dan zoek je daar een leuke uit die je wel aan staat ... Het zijn hier geen voormalig oostblok praktijken waarbij iemand zegt dat je alttp moet kopen.

Ik zou als ik Nintendo was hetzelfde gedaan hebben denk ik, bedoel de 16bit generatie was 10 jaar terug, hoeveel daarvan gamed daadwerkelijk nog? En hoeveel hebben daarvan een GBA? In verhouding met het aantal verkochte exemplaren denk ik niet extreem veel, en er is in die tijd een hele doelgroep bij gekomen die nog nooit SMB of SMW heeft gespeeld. Ja het is makkelijk cashen, maar het schuift wel geld waardoor Nintendo prima overeind blijft en daardoor mooi spul blijft uit brengen dat wel nieuw is (gba en cube titels). Buiten dat heb ik zelf ook 3 van die remakes gekocht en heb ze met veel plezier weer gespeeld, het blijven gewoon enkele van de beste games die ooit zijn uitgebracht.

!
pi_13055700
W00t Het worden mooie maanden voor de gba(sp) gebruikers, Golden Sun 2, Advance Wars 2, Super maario advance 4, Kirby Nightmare in Dreamland.

de prijzen moeten goekoper worden, dat moeten ze

2006...
pi_13070545
Wie weet er een paar leuke puzzelspellen voor de GBA? Ik had Chu Chu Rocket en Bust a Move al, maar daar ben ik een beetje op uitgekeken (nouja, Chu Chu had ik nagenoeg uitgespeeld). Welke puzzelspellen zijn verder nog de moeite waard?
pi_13070565
Kuru Kuru Kururin !
  woensdag 10 september 2003 @ 16:35:52 #45
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13073257
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:47 schreef koei het volgende:
Wie weet er een paar leuke puzzelspellen voor de GBA? Ik had Chu Chu Rocket en Bust a Move al, maar daar ben ik een beetje op uitgekeken (nouja, Chu Chu had ik nagenoeg uitgespeeld). Welke puzzelspellen zijn verder nog de moeite waard?
Gem Smashers & Denki Blocks
pi_13074584
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:35 schreef BMH het volgende:

[..]

Gem Smashers & Denki Blocks

Daar heb ik nog nooit van gehoord maar ze klinken wel als denk/puzzel spelletjes. Dan ga ik maar eens opzoek of ik een van deze spellen voor een redelijke prijs kan vinden ergens..

Kuru Kuru KuKurin heb ik ooit eens gespeeld maar is niet mijn soort spel. Jekan het spel een beetje vergelijken met zo'n zenuwspiraal, dat kon ik ook nooit..

woensdag 10 september 2003 @ 17:54:56 #47
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13075339
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:27 schreef koei het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord maar ze klinken wel als denk/puzzel spelletjes. Dan ga ik maar eens opzoek of ik een van deze spellen voor een redelijke prijs kan vinden ergens..

Kuru Kuru KuKurin heb ik ooit eens gespeeld maar is niet mijn soort spel. Jekan het spel een beetje vergelijken met zo'n zenuwspiraal, dat kon ik ook nooit..

gem Smashers
pi_13076179
Een vraagje heeft Mario Bros een eindbaas, bij Yoshi's Island?
En in welke stage?
2006...
  woensdag 10 september 2003 @ 18:40:58 #49
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13076342
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:32 schreef Perfect het volgende:
Een vraagje heeft Mario Bros een eindbaas, bij Yoshi's Island?
En in welke stage?
neen
  woensdag 10 september 2003 @ 20:11:03 #50
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_13078406
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kuru Kuru Kururin !
Kururin zeker Hot potato is ook leuk, beetje maf, maar toch erg leuk
De hele grote gemene wereld in!
pi_13087335
Woei
quote:
September 09, 2003 - A few months ago, Telegames released Ultimate Brain Games, a compilation of eight pick-up-and-play games for one or two players. Though the games in the package have been available in virtual form on systems in the past, the collection of these games on one cartridge just felt right at home on the Game Boy Advance system. And apparently the public agrees, since Ultimate Brain Games is one of the more successful third-party games released on the handheld.
Next up to bat is Ultimate Card Games, a collection of card games in the same vain as Ultimate Brain Games. This compilation will include a large collection of different card games, including Hearts, Spades, Bridge, Euchre, Cribbage, Canasta, Gin Rummy, Go Fish, Crazy Eights, Poker, and Blackjack, as well as 15 Solitaire games and five different versions of Video Poker. And, like Ultimate Brain Games, Ultimate Card Games will feature multiplayer support for up to four players...only needing one copy of the game to fuel the systems in the chain.

Other features include a cartridge save to record the player's progress as well as statistics acquired, on-screen rules to teach the particular nuances of each of the card games in the collection, more than an hour of music accompanying the gameplay, and a face creator to personalize the player's on-screen likeness.

Telegames is shooting for a November release for Ultimate Card Games for the Game Boy Advance.

pi_13093078
quote:
Vandaag heeft Nintendo bevestigd dat ze bezig zijn met Pokémon Rood en Groen voor de Game Boy Advance. Rood en Groen kwamen eerder uit op de Game Boy, waarbij Groen nooit in Nederland is gekomen. Deze spellen kan je linken met Ruby en Sapphire, zodat je weer een aantal Pokémonnetjes aan je verzameling kan toevoegen.

Qua graphics zal er niks veranderen ten opzichte van het origineel. Dus met andere woorden krijgen we een goedkope Game Boy poort. Of de prijs van het spel lager zal liggen als normaal is onbekend. Ook weten we niet of het verhaal aanpassingen krijgt. In Ruby en Sapphire heb je namelijk een aantal nieuwe HM's die oorspronkelijk niet Rood en Groen zaten. Misschien dat je die nu kan gebruiken om extra dingen te unlocken.

pi_13097199
quote:
Op maandag 8 september 2003 10:56 schreef TAG-Speedy het volgende:
Het zijn hier geen voormalig oostblok praktijken waarbij iemand zegt dat je alttp moet kopen.
Ik heb ALTTP op de SNES (?) al gespeeld, de GBA versie levert maar weinig nieuws op, het is alleen maar een port. En om voor een simpele port nou 45 euro neer te gaan tellen...

Aan de andere kant zit Four Swords er bij, maar ja dan moet iedereen dus wel effe die cartridge aanschaffen.

Je hebt op zich wel gelijk hoor, maar het blijft een beetje zuur als je vrijwel alle gelinkte GBA spellen kunt spelen met 1 cartridge, terwijl je voor Zelda: Four Swords allemaal zelf een cartridge nodig hebt.

Nou kan ik zelf wel die cartridge kopen, maar dan moet ik nog iemand vinden die ook zin heeft om hem te kopen, anders heb ik alleen een GBA versie van ALTTP, die ik dus al (meerdere keren) uitgespeeld heb. Ik ken niet zo veel mensen die wel effe 45 euro neertellen omdat ik zin heb om een spelletje te spelen .

quote:
Ik zou als ik Nintendo was hetzelfde gedaan hebben denk ik, bedoel de 16bit generatie was 10 jaar terug, hoeveel daarvan gamed daadwerkelijk nog? En hoeveel hebben daarvan een GBA?
Ikke dus. En als 'Nintendo oudgediende' voel ik me dus best wel in mijn kloten gegrepen door al deze remakes. Objectief gezien heb je gelijk, maar als oudgediende sta ik dus wel mooi in de kou.
quote:
In verhouding met het aantal verkochte exemplaren denk ik niet extreem veel, en er is in die tijd een hele doelgroep bij gekomen die nog nooit SMB of SMW heeft gespeeld. Ja het is makkelijk cashen, maar het schuift wel geld waardoor Nintendo prima overeind blijft en daardoor mooi spul blijft uit brengen dat wel nieuw is (gba en cube titels).
Als oudgediende HEB ik al heel veel geld richting Nintendo geschoven. Vanuit mijn standpunt gezien hebben jullie het allemaal aan onder andere MIJ te danken dat Nintendo zo groot is, de aanval van Sony heeft overleefd en nog steeds mooie spelcomputers en titels kan afleveren...

Snap je hoe het er van uit mijn positie uit ziet? Ik had mijn allereerste Nintendo 'spelcomputer' in 1982, deze:

Edit:

Vergeef mijn geklaag . Maar ik vind wel dat ik gelijk heb! De games worden alleen maar duurder en dan blijken het nog voor het merendeel remakes te zijn ook!

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 11-09-2003 16:30]

vrijdag 12 september 2003 @ 14:13:56 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13118463
quote:
Nieuwe F-Zero info

12-09-2003 | Jelle van Es

We wisten al dat er een nieuwe F-Zero voor de GBA aan kwam. Vandaag een paar nieuwe details.

Een tijd geleden wisten we al te melden dat er een nieuwe F-Zero voor de GBA aan kwam.

Vandaag hebben we van Gamefront vernomen dat het spel gebasseerd zal worden op 'F-Zero Falcon Densetsu', een tekenfilm serie met in de hoofdrol de F-Zero karakters. Het is onzeker of dit spel gelinkt kan worden met het Gamecube spel F-Zero. Verder kunnen we melden dat het spel tijdens de Tokyo Game Show gepresenteerd zal worden. Nog even geduld voor de screenshots dus.

vrijdag 12 september 2003 @ 17:41:48 #55
10785 Smots
pi_13123906
  Moderator zaterdag 13 september 2003 @ 18:53:50 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13144728
ik ga mijn gba denk ik maar verkopen eind volgende maand

ik wordt doodmoe van al die 16bits meuk, er komen nagenoeg geen first person shooters meer uit, strategy games zie je zowieso niet (mja mechplatoon) en 3d lijkt wel een vloek

als ik het slim doe moet ik er toch wel 200 euro voor kunnen vangen (gba + boel spellen + afterburner = $$$) dan hoef ik nog maar 200 euro bij te leggen en dan kan ik zodiaccend door het leven (399 dollar ).

ik moet de laatste tijd echt op mijn hand tat00eren dat ik mijn gba mee moet brengen s'ochtends en die paar keer dat ik eraan denk heb ik geeneens zin om het ding aan te zetten ... alleen ff hopen dat Porsche Unleashed voor die tijd uit is

zaterdag 13 september 2003 @ 18:57:11 #57
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13144812
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:53 schreef sp3c het volgende:

ik wordt doodmoe van al die 16bits meuk, er komen nagenoeg geen first person shooters meer uit, strategy games zie je zowieso niet (mja mechplatoon) en 3d lijkt wel een vloek

als ik het slim doe moet ik er toch wel 200 euro voor kunnen vangen (gba + boel spellen + afterburner = $$$) dan hoef ik nog maar 200 euro bij te leggen en dan kan ik zodiaccend door het leven (399 dollar ).

ik moet de laatste tijd echt op mijn hand tat00eren dat ik mijn gba mee moet brengen s'ochtends en die paar keer dat ik eraan denk heb ik geeneens zin om het ding aan te zetten ... alleen ff hopen dat Porsche Unleashed voor die tijd uit is

/me is gelukkiger dan ooit met me GBA. Komt ook vooral door Final Fantasy, en de Advance wars games.
pi_13146194
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:53 schreef sp3c het volgende:

Tis zowieso geen FPS console. En strategy games zijn er op dit moment meer dan ooit: AW 1 en 2, FF:TA, Tactics Ogre, Onimusha Tactics, etc
  Moderator zaterdag 13 september 2003 @ 20:28:02 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13147107
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tis zowieso geen FPS console.

mja zo ken ik er nog wel 40

als het werkt dan werkt het, dat hebben Doom2 en Duke Advance wel bewezen.

quote:
En strategy games zijn er op dit moment meer dan ooit: AW 1 en 2, FF:TA, Tactics Ogre, Onimusha Tactics, etc
allemaal turnbased en not my kinda shit

Als ze nu Fallout, Fallout Tactics, Xcom: Enemy Unknown of Panzer General oid uit zouden brengen dan zou ik het ermee eens zijn maar dergelijke games zijn waarschijnlijk toch net iets te 'volwassen' voor Nintendo's kleinste console

Advance Wars is dan nog wel leuk maar ik kan me niet echt inleven in de oorlog als de hoofdrolspelers krapaan 16 jaar oud zijn

pi_13147134
quote:
Fallout, Fallout Tactics, Xcom: Enemy Unknown
Zijn toch ook Turn Based

Maar als de GBA je ding niet is, dan moet je hem weg doen. Zo simpel kan het zijn

Moderator zaterdag 13 september 2003 @ 20:33:38 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13147223
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zijn toch ook Turn Based

duh ... maar die zijn wel my kinda shit

lees mijn post anders nog is door

quote:
Maar als de GBA je ding niet is, dan moet je hem weg doen. Zo simpel kan het zijn
ik zeg toch dat ik hem weg ga doen?

anyways als je goed leest met beide ogen open dan zie je dat ik niet zeg dat de GBA niet mijn ding is, ik vind het een geweldig apparaat en ik heb er intens van genoten ... de matige ondermaatse games die er voor uitkomen zijn echter niet mijn ding.

De GBA kan zoveel meer maar door de dure cartridges en Nintendo's 'gba games mogen nix kosten' beleid durft niemand erin te investeren, daarom ga ik hem verkopen

zondag 14 september 2003 @ 18:30:02 #62
44699 err
pi_13163612
ik hou mn gba wel aan, gewoon voor de heb...maar ik richt mijn pijlen ook langzaamaan op de helix zodiac
pi_13254604
Mario & Luigi
quote:
According to Nate Bihldorff, the guy handling much of the localization for the US translation of Mario & Luigi, the game's being given the final polish right now before its development ends in just a couple of weeks. Then it's off to final cartridge production for its November 17th release date. We're really looking forward to playing this game through to the end...the first few minutes are fabulous.

vrijdag 19 september 2003 @ 11:50:41 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13284667
Rare Spreekt:
quote:
Rare heeft deze winter een sterke line up qua games. Tijd voor IGN om een paar vragen aan ze te stellen, waarbij een paar leuke mededelingen werden gedaan.

Zo heeft Rare verteld dat Banjo Pilot hetzelfde gaat worden als Diddy Pilot, maar dan met een aantal andere gameskarakters. Helaas zal de 'tilt functie' niet aanwezig zijn. Hiermee was het door het kantelen van je GBA mogelijk om je karakter omhoog en omlaag te laten vliegen.

Ook durven ze te beweren dat Sabre Wulf alles uit GBA zal halen.

IGN: Of all the GBA games in development at Rare, which one title would you consider the real "showpiece" of the GBA's capabilities?

Rare: Obviously we're going to stress that all the games in the pipeline have their merits - we'd like them to sell more than nine copies each, after all - but Sabre Wulf is probably the most accomplished in general terms, both in its 'completeness' as a standalone package and its use of the hardware.

Ook houden ze de mogelijkheid open dat na de aangekondigde vier GBA spellen, te weten Banjo Kazooie, Sabre Wulf, Banjo Pilot en Mr Pants (waarover niks bekend is), nog meer GBA spellen te ontwikkelen. Zo lieten ze doorschemeren dat het porten van Battletoads een mogelijkheid was.

vrijdag 19 september 2003 @ 12:36:28 #65
17061 mvt
blame Canada
pi_13285955
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zijn toch ook Turn Based

Panzer General trouwens ook. Lijkt me trouwens wel een Uber GBA spel
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:36:45 #66
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_13285961
ff vraagje tussendoor?

Ik ga over 3 weken op vakantie met wat vrienden en we moeten 10 uur vliegen , nou heb ik en een maat van me allebei een GBA (SP) en een link kabel.
Plaats ff wat toffe games waar je maar 1 spel voor nodig heb.(dus niet 1 spel per GBA zoals die andere 7 spellen die ik hier heb liggen )
Tetris en Mariokart hebben we al.

Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:39:19 #67
17061 mvt
blame Canada
pi_13286038
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:36 schreef Enchanter het volgende:
Plaats ff wat toffe games waar je maar 1 spel voor nodig
Bomberman
dacht dat je met advance wars ook multiplayer op 1 gba kan doen.
mario heeft ook een of ander duf gamepje voor single cartridge.

eehhh

vrijdag 19 september 2003 @ 12:42:40 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13286115
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:36 schreef Enchanter het volgende:
ff vraagje tussendoor?

Ik ga over 3 weken op vakantie met wat vrienden en we moeten 10 uur vliegen , nou heb ik en een maat van me allebei een GBA (SP) en een link kabel.
Plaats ff wat toffe games waar je maar 1 spel voor nodig heb.(dus niet 1 spel per GBA zoals die andere 7 spellen die ik hier heb liggen )
Tetris en Mariokart hebben we al.

De complete lijst:

http://pocket.ign.com/articles/358/358050p1.html
En dan is er nog Kuru Kuru. Die staat niet op de kaart, maar is er wel een .

Advance Wars, Bomberman en Mario kart zouden genoeg moeten zijn!

vrijdag 19 september 2003 @ 17:03:28 #69
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_13293203
Denk dat Advance war erbij ga halen dan , daar heb ik welgoeie dingen over gehoord

ennuh bedankt nog

Ik ben inmiddels overleden
pi_13293254
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 17:03 schreef Enchanter het volgende:
Denk dat Advance war erbij ga halen dan , daar heb ik welgoeie dingen over gehoord

ennuh bedankt nog

Zeer goede keuze
pi_13301725
Weet iemand wanneer Boktai uitkomt???
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_13309410

zondag 21 september 2003 @ 09:41:50 #73
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_13328310
Even kleine bijdrage, kweenie of deze al voorbij was gekomen..

Sword of Mana filmpje 3.5 MB

FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 september 2003 @ 09:43:27 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13328320
Wanneer komt Command & Destroy nou eens uit
  zondag 21 september 2003 @ 09:50:09 #75
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13328354
m m m m ma max max Max Payne komt naar de GBA TOF!
  maandag 22 september 2003 @ 13:30:43 #76
44699 err
pi_13357343
quote:
Op zondag 21 september 2003 09:50 schreef BMH het volgende:
m m m m ma max max Max Payne komt naar de GBA TOF!
mja of dat tof is hangt er maar helemaal vanaf wie het gaat ontwikkelen.

ik verwacht een 2d sidescroller a la splintercell :/

pi_13361242
Offtopic: Err, ik vraag me nu toch af, ben jij een goon?
pi_13380205
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[afbeelding]

WAAAAAAAA!

Edit:

WAAAAaaaa? Ik lees nergens of het multiplayer is?

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 23-09-2003 11:56]

dinsdag 23 september 2003 @ 18:12:34 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13390509
quote:
Pokémon verovert de wereld

23-09-2003 | Jakob Dieckmann

Pokémon R/S hebben beiden uitzonderlijk goed verkocht de laatste paar maanden. Hier de excacte cijfers van de verkopen.

Twee maanden nadat Nintendo de nieuwste versies van Pokémon op de markt lanceerde, zijn de games samen 1,5 miljoen keer over de toonbank gegaan in Europa. Wereldwijd komt het aantal daarmee op een slordige 9,5 miljoen verkochte Pokémon R/S games te staan. Doordat Pokémon R/S zo goed verkochten over de hele globe zijn ook de verkopen van de Game Boy Advance en de Game Boy Advance SP fors toegenomen. Volgens een woordvoerder van Nintendo hebben de beide games ervoor gezorgd dat er ongeveer vijftig procent meer Game Boy Advance (SP) eenheden verkocht zijn. Precieze getallen kon Nintendo echter niet geven.

Al met al kunnen we dus zeker concluderen dat de hype nog lang niet tot zijn einde is gekomen. Zeker niet wanneer je bedenkt dat er binnenkort weer twee Pokémon games in het verschiet liggen. Te weten Pokémon Leaf Green & Fire Red. Nee, we zullen nog lang horen van Pikachu en zijn companen.

pi_13415461
bron: Insidegamer.nl
quote:
Het ziet er naar uit dat de geschiedenis zich weer gaat herhalen. Bij de vorige Super Mario Advance was het lang onduidelijk welk spel er geport zou gaan worden. Lange tijd wees het er op dat Yoshi's Story een Game Boy Advance versie zou krijgen, maar uiteindelijk kwam Nintendo met Super Mario Bros 3 aan zetten voor de vierde Super Mario Advance.

Inmiddels is Super Mario Advance 4 uit in Japan. Daarom zou het zomaar kunnen zijn dat Nintendo al bezig met een nieuwe Super Mario Advance titel. En het ziet er voorlopig naar uit dat het deze keer wel om Yoshi's Story gaat. Kijk maar hier: http://www.nintendo.com/games/gamepage/gamepage_main.jsp?gameId=796&showMe=1 . Is dit het bewijs dat Nintendo met Yoshi's Story komt? Of willen ze ons gewoon zand in de ogen strooien?

Alweer een port, en dan ook nog een van een niet zo heel erg goed spel. Ik blijf maar hopen op een echte nieuwe super mario advance..

Verder las ik vandaag in de mediamarkt aanbiedingen folder dat de GBA SP 119 euro is de komende 4 dagen (in iedergeval in Den Haag en Rijswijk). Jammer dat ik er zelf het geld niet voor heb momenteel...

pi_13420525
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!

pi_13420959
Insider
pi_13422620
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Insider
Oeps, het was een advertentie voor Metal Slug Advance
  woensdag 24 september 2003 @ 22:19:31 #84
44699 err
pi_13422746
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:58 schreef Gio het volgende:
Offtopic: Err, ik vraag me nu toch af, ben jij een goon?
lol 5 golden manbabies

erm..yep. u?

pi_13423549
quote:
Op woensdag 24 september 2003 22:19 schreef err het volgende:

[..]

lol 5 golden manbabies

erm..yep. u?

Grandma is protected. RUMP MY HUMP!
pi_13423572
Euh? Ontopic?
pi_13426266
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 22:43 schreef -Marjo- het volgende:
Weet iemand wanneer Boktai uitkomt???
18 september is ie hier (VS) uitgekomen....

ik heb hem al uitgespeeld

VET SPEL

Als je er van houdt

van de Konami password page:

http://www.konamijpn.com/products/boktai/english/index.html

quote:

Berserker

Name Django
Region Washington Los Angeles
Overall Rank B-
Play Time 23ˇ§03
Solar Energy Over 2000 sols
Times Found Over 30 times
Enemies Defeated Over 127
Difficulty NORMAL-2
Continues 1 times
Game completed 1 times
Dungeons 28

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 25-09-2003 01:36]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_13426843
quote:
Op woensdag 24 september 2003 22:45 schreef Gio het volgende:

[..]

Grandma is protected. RUMP MY HUMP!

tl,dr.
I like pie.
  vrijdag 26 september 2003 @ 08:50:21 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13451191
quote:
Game Boy ook voor ouder publiek

26-09-2003 | Jakob Dieckmann

Goed nieuws, Nintendo is er eindelijk in geslaagd om ook het ietwat oudere publiek te interesseren voor haar Game Boy Advance SP.

Nintendo heeft bekend gemaakt dat de Game Boy Advance SP ook erg goed verkoopt onder het publiek van achtien jaar en ouder. Van alle Game Boy Advance SP bezitters heeft 45% de magische leeftijd van achtien jaar reeds bereikt. De orignele Game Boy Advance kwam nooit verder dan een percentage van 33%. Dit is goed nieuws voor Nintendo, want ze proberen al jaren van haar 'kiddy' imago af te komen. George Harisson, directeur van Nintendo of Amerika, verwacht dan ook dat ze voor het einde van dit jaar al meer dan twintig miljoen Game Boy Advance (SP) units verkocht zullen hebben. Alweer een mijlpaal in de geschiedenis van Nintendo.

Volgens de kenners heeft Nintendo al jaren te kampen met een 'kiddy' imago. Hierdoor zouden ze het vooral goed doen bij de jongere doelgroep. Wanneer deze doelgroep de leeftijd van ongeveer twaalf jaar bereikt heeft, verliest Nintendo een groot deel van haar consumenten aan de concurrentie. De Game Boy Advance SP is dus voor Nintendo een grote stap in de goede richting geweest om ook vooral oudere gamers te interesseren voor haar titels.

vrijdag 26 september 2003 @ 09:07:49 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13451391
quote:
GBA Goes Wireless
Nintendo and Motorola bring connectivity to GBA...without cords.

September 25, 2003 - Nintendo and Motorola have revealed a brand new wireless device for the Game Boy Advance and Game Boy Advance SP systems. The 2.4GHz device enables up to five players to play each other wirelessly. The wireless adapter, utilizing Motorola's chipset, will be launched in Japan first half of 2004 along with the first games to support the device, Pokemon Leaf Green and Pokemon Fire Red.

"Motorola's wireless chipset realizes high-speed and low-power consumption," said Satoru Okada, general manager, research and engineering department of Nintendo Co., Ltd. "This is one of the most important solutions for portable gaming. Furthermore, Motorola's wireless experience, such as, their antenna technology enabled us to develop a new wireless game system. Motorola also provided extensive contribution not only in IC development, but considerable system engineering support. This accomplished a high quality wireless gaming system. Game Boy Advance users will experience a new style of gaming and comfort."

Scott Anderson, president and chief executive of Motorola's Semiconductor Products Sector commented, "Collaboration with Nintendo, a leader in the consumer entertainment market, allows us to further demonstrate our embedded wireless leadership. We have provided Nintendo a full wireless system solution focused on the end-user. I am confident this will significantly improve the game-playing experience and as a result, attract many veteran and novice game enthusiasts to Nintendo's offerings."

It's expected that Motorola's chipset will be used in the next generation Game Boy system.

-- Craig Harris

vrijdag 26 september 2003 @ 09:08:31 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13451400
Kingdom Hearts

vrijdag 26 september 2003 @ 13:01:55 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13456385
quote:
Er is nog geen officiële aankondiging van Capcom gekomen, maar een verkoper in Amerika heeft toch al reclame in zijn winkel staan voor Megaman X7. Waarschijnlijk is er al een verkooplijst uitgelekt waarop deze game aangekondigd stond. Capcom is al flink actief op de GameCube, waar ze hebben aangekondigd een hoop Megaman games op één schijfje te stoppen. De Game Boy Advance krijgt ook een beetje aandacht in de vorm van Megaman X7, misschien wel de beste Megaman game ooit gemaakt. We hebben in ieder geval deze foto weten te bemachtigen dankzij Cubedomain.nl.

Verder valt er nog maar weinig over deze game te vertellen, behalve dat het origineel een toppertje was. Zo te zien is de Megaman serie nog lang niet aan zijn einde gekomen. Gelukkig maar.

vrijdag 26 september 2003 @ 13:07:40 #93
44699 err
pi_13456546
quote:
Dit is goed nieuws voor Nintendo, want ze proberen al jaren van haar 'kiddy' imago af te komen
wat is dit nu weer voor een domme, domme statement.
Al jaren? Wat een lachertje! D'r komt zo'n partij kleuter meuk uit op die gba, dat ik hem inmiddels al geruime tijd heb liggen wegstoffen op mn nachtkastje.
En dan trots verkondigen dat Pokemon deel 373 de volgende grote klapper wordt. Nee, dat slaat echt aan bij "volwassenen"

Ik ben het ding inmiddels een beetje beu, want ja, ik voel me er echt te oud voor.

vrijdag 26 september 2003 @ 13:09:45 #94
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13456592
Er komt veel kinder "meuk" uit ja, maar ook veel "volwassen" titels (AW, GS)

T

vrijdag 26 september 2003 @ 13:13:05 #95
44699 err
pi_13456686
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

T

vind jij AW een volwassen spel dan? De storyline bestaat uit jonge tekenfilm figuurtjes die mij ook al niet het gevoel geven met een volwassen spel te maken te hebben.
Er is wel wŕt dat me aanspreekt (Metroid, Wing Commander, Duke Nukem) maar dat is de grote minderheid van de titels.
pi_13456700
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFAT, Yoshi's Island, Mario Kart, Metroid.
  vrijdag 26 september 2003 @ 13:14:50 #97
44699 err
pi_13456739
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 13:13 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

FFAT, Yoshi's Island, Mario Kart, Metroid.

FF schaar ik ook onder kindertitels, maar dat kan ook komen door mijn niet geringe afkeer van RPG's.
  vrijdag 26 september 2003 @ 13:15:38 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13456759
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 13:13 schreef err het volgende:

[..]

vind jij AW een volwassen spel dan? De storyline bestaat uit jonge tekenfilm figuurtjes die mij ook al niet het gevoel geven met een volwassen spel te maken te hebben.
Er is wel wŕt dat me aanspreekt (Metroid, Wing Commander, Duke Nukem) maar dat is de grote minderheid van de titels.

AW vind ik volwassen genoeg ja. Het verhaal misschien niet, maar de gameplay is volwassen.

Je kan me trouwens niet vertellen dat je Duke Nukem volwassen vind? Dat spel is een van de mees puberale spellen die er zijn...

vrijdag 26 september 2003 @ 13:16:44 #99
44699 err
pi_13456798
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

AW vind ik volwassen genoeg ja. Het verhaal misschien niet, maar de gameplay is volwassen.

Je kan me trouwens niet vertellen dat je Duke Nukem volwassen vind? Dat spel is een van de mees puberale spellen die er zijn...

pubers zijn altijd nog ouder dan 7-11 jarigen, wat toch echt de doelgoep is van de meeste spellen die uitkomen.
pi_13458130
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 13:16 schreef err het volgende:

[..]

pubers zijn altijd nog ouder dan 7-11 jarigen, wat toch echt de doelgoep is van de meeste spellen die uitkomen.

Als je wat ouder wordt, zoals ik, ga je de wereld zien zoals hij werkelijk is (als het goed is). En dan merk je dat eye-candy totaal nergens op slaat. Tomb Raider is eye-candy en totally no playability. Toch zijn er miljoenen mensen die zweren dat het een supergoed spel is. Well, ik vind het eigenlijk wel handig: zo kan ik makkelijk zien wie wel vriend van mij is en wie er eigenlijk nog niet aan toe is om met mij om te gaan. Mensen die niet down-to-earth zijn en de wereld zonder roze bril zien hoef ik niet als vriend.

Goed, bovenstaand is nogal gechargeerd en arrogant . Maar zo kijk ik er toch wel een beetje tegen aan. Een spel 'kinderachtig' noemen omdat de graphics niet 'volwassen' zijn geeft aan dat je het nog niet helemaal snapt. Je doet jezelf in feite te kort want je zit klotespellen te spelen vanwege de volwassen graphics en je laat de meest goede games links liggen omdat de graphics je niet aanspreken. Dat is toch dom?

Ik had Mario Kart al op de SNES, en van het begin af aan is het een kwaliteitsspel geweest. Dat verandert niet. Ik heb verschillende klonen gespeeld, allemaal met graphics die ik 'volwassener' zou noemen, maar geen van alle spelen ze zoals Mario Kart. En dat komt niet doordat het concept ruk is, dat komt omdat Nintendo mega veel tijd speelt in playability. Iets wat meer bedrijven zouden moeten doen...

Maar ja, die bedrijven steken liever geld in eye-candy omdat dat goedkoper is dan playability verbeteren en omdat de meeste mensen toch niet verder kijken dan hun neus lang is.

Het is toch gestoord als je een kutgame 'mega' gaat noemen omdat er een 3D gerenderde vrouw in zit met een paar uitpuilende polygonen? Grow up! Als je 15 seconden bezig bent met Lara positioneren zodat ze EINDELIJK die damn schakelaar omzet in plaats van omhoog springt, ben je 13 seconden te lang bezig geweest.

vrijdag 26 september 2003 @ 14:06:30 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13458154
pi_13458469
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 14:05 schreef RetepV het volgende:
Als je wat ouder wordt, zoals ik, ga je de wereld zien zoals hij werkelijk is (als het goed is). En dan merk je dat eye-candy totaal nergens op slaat. Tomb Raider is eye-candy en totally no playability. Toch zijn er miljoenen mensen die zweren dat het een supergoed spel is. Well, ik vind het eigenlijk wel handig: zo kan ik makkelijk zien wie wel vriend van mij is en wie er eigenlijk nog niet aan toe is om met mij om te gaan. Mensen die niet down-to-earth zijn en de wereld zonder roze bril zien hoef ik niet als vriend.

Goed, bovenstaand is nogal gechargeerd en arrogant . Maar zo kijk ik er toch wel een beetje tegen aan. Een spel 'kinderachtig' noemen omdat de graphics niet 'volwassen' zijn geeft aan dat je het nog niet helemaal snapt. Je doet jezelf in feite te kort want je zit klotespellen te spelen vanwege de volwassen graphics en je laat de meest goede games links liggen omdat de graphics je niet aanspreken. Dat is toch dom?

Ik had Mario Kart al op de SNES, en van het begin af aan is het een kwaliteitsspel geweest. Dat verandert niet. Ik heb verschillende klonen gespeeld, allemaal met graphics die ik 'volwassener' zou noemen, maar geen van alle spelen ze zoals Mario Kart. En dat komt niet doordat het concept ruk is, dat komt omdat Nintendo mega veel tijd speelt in playability. Iets wat meer bedrijven zouden moeten doen...

Maar ja, die bedrijven steken liever geld in eye-candy omdat dat goedkoper is dan playability verbeteren en omdat de meeste mensen toch niet verder kijken dan hun neus lang is.

Het is toch gestoord als je een kutgame 'mega' gaat noemen omdat er een 3D gerenderde vrouw in zit met een paar uitpuilende polygonen? Grow up! Als je 15 seconden bezig bent met Lara positioneren zodat ze EINDELIJK die damn schakelaar omzet in plaats van omhoog springt, ben je 13 seconden te lang bezig geweest.

Godver!
  vrijdag 26 september 2003 @ 16:44:56 #103
44699 err
pi_13462476
quote:

[..]

Als je wat ouder wordt, zoals ik,

Okee, zo oud als jij is hier bijna niemand

Maar met mijn 29 jaar en een bijna evenzo lange computer-verslaving jaar mag ik geloof ik wel recht van spreken hebben.

quote:
-knip-
Waarom begin je over Tombraider? Ik heb het daar helemaal niet over gehad. Maar goed; ik beoordeel een spel inderdaad eerst op de graphics, daarna pas op de gameplay. Een spel wat er grafisch niet uitziet laat ik direct links liggen. Aan de andere kant, als het grafisch fantastisch is maar voor geen meter speelt laat ik het óók links liggen.
Zo werk het voor mij nou eenmaal.

Kijk nou eens serieus naar de complete releaselijst van de GBA en vink daar weg wat écht kleuterspelletjes zijn, en vink vervolgens de RPG's weg (waar ik gewoon écht niet van hou), vink de grote titels weg die bijzonders slecht zijn geport (roadrash bijvoorbeeld), dan blijft er wel erg weinig leuks over. Ik hou niet van Japanse tekenfilms en pokemon achtige zaken, en heb geen affectie met oude nintendo titels, omdat ik altijd een Amiga heb gehad en geen Snes. Daarnaast zijn de enigen met een GBA in mijn omgeving de kleine kindertjes van mijn collega's

Daarnaast heb ik het liefst 3D op mijn handheld. Hoewel het zeer goed mogelijk is op deze console is het nooit goed van de grond gekomen. De echte 3d toppers moeten namelijk nog steeds uitkomen (payback en NFS PU)

Nu zul je zeggen; wat heb je dan nog te zoeken op de GBA markt?

Ik ben gewoon een handheld en gadget freak, altijd geweest, en de GBA was gewoon de enige handheld van het moment (die leuke gfx neer kon zetten, daarom heb ik ook nooit de moeite gedaan de GB/GBC aan te schaffen)
Met de GBA moest ik het dus doen, maar helaas voldeed ie niet aan mijn verwachtingen.

Gelukkig zijn er nieuwe generaties handhelds op komst waar ik me op kan richten. Die zijn wel geschikt voor 3d, en belangrijker, richten zich op een volwassen(er) publiek.De Zodiac bijvoorbeeld, die ik inmiddels heb besteld.

pi_13466408
quote:

[..]

knip..

mee eens is.., ik betrap me er zelf gelukkig ook nog wel eens op, dat ik toch teveel naar de graphics kijk enzo.., maar ik ben gelukkig nog 16

ps..., maar om hier je vrienden kring op te basseren, vind ik opzich best triest

pi_13467988
effe kotsen op de N-Gage
paar review cijfers van gamerankings.com (http://www.gamerankings.com/itemrankings/defaultnge.asp?platid=1006) :

MLB Slam! Game Informer 4/10
MotoGP Electronic Gaming Monthly 4/10
Pandemonium Game Informer 6/10
Puyo Pop Game Informer 7.75/10
Puyo Pop Electronic Gaming Monthly 3/10
Puzzle Bobble VS Electronic Gaming Monthly 2/10
Puzzle Bobble VS Game Informer 3/10
SonicN Game Informer 6.25/10
SonicN Electronic Gaming Monthly 4/10
Super Monkey Ball Electronic Gaming Monthly 7/10
Super Monkey Ball Game Informer 7/10
Tomb Raider Game Informer 4/10
Virtua Tennis Game Informer 5/10
Virtua Tennis Electronic Gaming Monthly 5/10

hmmm en hij was toch zoveeeeeeeeeeeeel beter dan de gba (sp)

......
  Moderator vrijdag 26 september 2003 @ 21:24:50 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13468456
quote:

[..]

mwah gameplay is 1 ding maar je moet je ook in kunnen leven in de spelwereld.
Met Advance wars heb ik dat gewoon niet omdat de verhaallijn idioot is en de karakters nog idioter. Op zich is het spel leuk maar het grijpt mij niet, eigenlijk is het voor mij meer een datadisk vol levels.

Ik heb deel 1 uitgespeelt en ik heb nooit maar dan ook echt nooit het gevoel gehad (als ik er niet mee bezig was) van 'ik moet verder want ik moet weten wat er gebeurt of wat er nu komt' het boeide me gewoon niet want het had een kleuter verhaallijn.

Dan speel ik idd liever Tomb Raider waarbij je al spelenderwijs een heel plot moet ontrafelen.

Ik kan ook een goedkope opmerking maken over jouw mentale staat omdat het enige wat jij in Tomb Raider ziet een 3D gerenderde vrouw in zit met een paar uitpuilende polygonen is maar dat doe ik niet.

en niet zo neerbuigend over mensen met een andere mening als jouw graag

pi_13470869
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 20:56 schreef Slomy het volgende:
effe kotsen op de N-Gage
paar review cijfers van gamerankings.com (http://www.gamerankings.com/itemrankings/defaultnge.asp?platid=1006) :

MLB Slam! Game Informer 4/10
MotoGP Electronic Gaming Monthly 4/10
Pandemonium Game Informer 6/10
Puyo Pop Game Informer 7.75/10
Puyo Pop Electronic Gaming Monthly 3/10
Puzzle Bobble VS Electronic Gaming Monthly 2/10
Puzzle Bobble VS Game Informer 3/10
SonicN Game Informer 6.25/10
SonicN Electronic Gaming Monthly 4/10
Super Monkey Ball Electronic Gaming Monthly 7/10
Super Monkey Ball Game Informer 7/10
Tomb Raider Game Informer 4/10
Virtua Tennis Game Informer 5/10
Virtua Tennis Electronic Gaming Monthly 5/10

hmmm en hij was toch zoveeeeeeeeeeeeel beter dan de gba (sp)

hehe da wordt echt een flop
  zaterdag 27 september 2003 @ 02:19:08 #108
17061 mvt
blame Canada
pi_13473240
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 16:44 schreef err het volgende:
Gelukkig zijn er nieuwe generaties handhelds op komst waar ik me op kan richten. Die zijn wel geschikt voor 3d, en belangrijker, richten zich op een volwassen(er) publiek.De Zodiac bijvoorbeeld, die ik inmiddels heb besteld.
dus omdat jij een beperkte gamevoorkeur hebt en 29 bent komen er eigenlijk alleen maar kiddie spellen uit voor de GBA. Een beetje een kromme redenatie. Alsof alle Rovers vrouwen auto's zijn omdat IK van coupés houd en tevens man ben
pi_13474214
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 20:56 schreef Slomy het volgende:
effe kotsen op de N-Gage
Dat wordt ook een flop, Gamers gaan wel voor een GBA SP en mensen die alleen een mooie telefoon willen kopen wel een ander model. Want je schijnt echt voor lul te lopen als je met die N-Gage belt.
  zaterdag 27 september 2003 @ 12:49:01 #110
44699 err
pi_13476827
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 02:19 schreef mvt het volgende:

[..]

dus omdat jij een beperkte gamevoorkeur hebt en 29 bent komen er eigenlijk alleen maar kiddie spellen uit voor de GBA. Een beetje een kromme redenatie. Alsof alle Rovers vrouwen auto's zijn omdat IK van coupés houd en tevens man ben

ik wil alleen maar aangeven dat ik overduidelijk buiten de GBA doelgroep val. Terwijl ik wel iemand ben waar ze belachelijk veel geld aan kunnen verdienen.
pi_13567512
Hoe lang kun je eigenlijk nog gamen als het rode lampje bij een GBA SP begint te branden?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:08:42 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13567595
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe lang kun je eigenlijk nog gamen als het rode lampje bij een GBA SP begint te branden?
Minstens nog wel een uur of wat. Ik laadt hem meteen op eigenlijk.
pi_13567704
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Minstens nog wel een uur of wat. Ik laadt hem meteen op eigenlijk.
Gisteravond vergeten op te laden, en ik moet straks nog een uur in de trein terug naar huis.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:17:16 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13567778
Moet kunnen, gewoon regelmatig saven.
pi_13567879
ga je dus echt niet halen
Rode lampje is hier hup snel aan de oplader voordat het ding weer eens uitvalt..

Denk een half uurtje ofzo.

woensdag 1 oktober 2003 @ 12:43:39 #116
44699 err
pi_13568312
bij de oude GBA ging het lampje echt UIT als ie kritiek was, dat betekent snel rennen en opladen. Maar de SP valt volgens mij gewoon uit terwijl het lampje nog rood is. Zal wel komen omdat de oude gba met gewone batterijen werkt.
pi_13577122
Als het rode lampje brandt kan je nog redelijk lang doorspelen volgens mij. Ik laat hem meestal direct op maar op vakantie kon ik nog ongeveer 1 a 1,5 uur doorspelen. Maar als je je backlight uit laat scheelt dat natuurlijk ook.
pi_13577275
Hij heeft het tot Roermond volgehouden!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 18:12:01 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13577309
Nieuwe StarWars voor de GBA:

pi_13577619
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welkom in pixel land
I like pie.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:02:44 #121
17061 mvt
blame Canada
pi_13579869
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

iew password savegames
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:23:47 #122
44699 err
pi_13580517
Ik heb 4 dagen geleden Kirby gekocht.
Het is wel een leuk spel, maar wel kort, en het is een port, dat zijn twee nadelen die het spel toch wel wat minder maken.
Maar het is wel leuk, wie heeft hem nog meer? Meningen?
2006...
  donderdag 2 oktober 2003 @ 08:32:14 #124
44699 err
pi_13589223
nieuwe screens van NFS:PU

Vreemd genoeg zien deze er slechter uit dan de alphascreens

ter vergelijking, de alpha shots:

pi_13589334
Hou het toch gewoon bij 2D! Al die 3D games zien er nog slechter uit dan oude Amiga-games! De GBA SP is gewoon een perfect 2D apparaat, benut die mogelijkheden dan ook! Als ik 3D wil racen of schieten kruip ik wel achter mijn PS2.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:07:30 #126
44699 err
pi_13589593
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Hou het toch gewoon bij 2D! Al die 3D games zien er nog slechter uit dan oude Amiga-games! De GBA SP is gewoon een perfect 2D apparaat, benut die mogelijkheden dan ook! Als ik 3D wil racen of schieten kruip ik wel achter mijn PS2.
ik ken niet veel 3d games op de amiga eerlijk gezegd. Ik herinner me Virus, maar dat was niet te vergelijken met de 3d die de gba kan.

(wel een topper overigens )

Toegegeven, op de GBA is het roeien met de riemen die je hebt, maar Pocketeers (ontwikkelaars van dit spel) hebben echt wel bewezen spectaculaire highspeed racing te kunnen ontwikkelen. Is toch leuk op je handheld vind ik. Kijken wat je eruit kan halen.

donderdag 2 oktober 2003 @ 11:20:06 #127
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_13592188
GBA SP nu maar 99 euro bij de Bijenkorf.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 11:25:15 #128
44699 err
pi_13592303
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
GBA SP nu maar 99 euro bij de Bijenkorf.
yep, en wel 1 dag. Vandaag?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 11:26:12 #129
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_13592320
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:25 schreef err het volgende:

[..]

yep, en wel 1 dag. Vandaag?

Ik dacht morgen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_13594445
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:26 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik dacht morgen.

Nee, zaterdag
  donderdag 2 oktober 2003 @ 13:12:51 #131
10785 Smots
pi_13594877
hoeveel hebben jullie al unlocked in Wario Ware?
Ik heb gisteren eindelijk 'hard' unlocked (het rode varkenskopje)
pi_13596637
Wie gaat er een N-Gage halen? Zo moet je dat ding dus vasthouden om te bellen!

Oh ja, hij kost 300 euro, de games kosten 50 euro (!) en je moet de batterij eruit halen om van spel te wisselen!

Nintendo hoeft zich geen zorgen te maken, dit ding gaat zo hard floppen!

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-10-2003 14:25]

donderdag 2 oktober 2003 @ 14:24:21 #133
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_13596692
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
Wie gaat er een N-Gage halen? Zo moet je dat ding dus vasthouden om te bellen!

[afbeelding]

Oh ja, hij kost 300 euro, de games kosten 50 euro en je moet de batterij eruit halen om van spel te wisselen!

Ben benieuwd naar wat voor figuur werkelijk dacht hiermee Nintendo als concurrent aan te gaan. En naar zn salaris.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_13597404
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 16:44 schreef err het volgende:
Maar met mijn 29 jaar en een bijna evenzo lange computer-verslaving jaar mag ik geloof ik wel recht van spreken hebben.
Of course, iedereen heeft recht van spreken, we leven in een democratie, onderlingen verschillen in denken worden opgelost door de ander te beschuldigen van dat hij ondemocratisch is en dan een oorlog te beginnen!
quote:
Waarom begin je over Tombraider? Ik heb het daar helemaal niet over gehad. Maar goed; ik beoordeel een spel inderdaad eerst op de graphics, daarna pas op de gameplay. Een spel wat er grafisch niet uitziet laat ik direct links liggen. Aan de andere kant, als het grafisch fantastisch is maar voor geen meter speelt laat ik het óók links liggen.
Zo werk het voor mij nou eenmaal.
Well, Tombraider is typisch zo'n spel wat iedereen blijkbaar een goed spel vindt, maar waarvan mijn spelplezier *grondig* verpest wordt door de klote besturing. Alleen al het feit dat er een auto-aim op zit is al ziek en in mijn ogen simpelweg een workaround voor het feit dat als je zelf zou richten, je voornamelijk tegen muren en plafonds aan schiet. Ik heb zelden een slechtere besturing meegemaakt. Ik vind Tombraider er echt mooi uit zien, maar ik heb alleen van de allereerste Tombraider het allereerste level gespeeld en toen werd ik al ziek van de besturing.

Maar goed, wat ik schreef had niet zo zeer betrekking op de GBA als wel op jouw stelling dat kinderachtig-uitziende games niet voor grote mensen zijn.

Ik kan als positief voorbeeld Mario 64 nemen. Zelden heb ik een 3D platform game gespeeld waarin het mannetje zo goed bestuurbaar is. Helaas moet ik wel constateren dat in Mario Sunshine de besturing ietsje achteruit is gegaan...

quote:
Daarnaast heb ik het liefst 3D op mijn handheld. Hoewel het zeer goed mogelijk is op deze console is het nooit goed van de grond gekomen. De echte 3d toppers moeten namelijk nog steeds uitkomen (payback en NFS PU)
Zeer goed mogelijk? Ik denk dat daar een beetje het probleem ligt. Ik denk niet dat het zo goed mogelijk is. De enige 3D games die ik heb gezien maakten eigenlijk gebruik van de techniek die in Wolfenstein 3D werd gebruikt (ik ben de naam even kwijt). Dat is geen echte 3D, en je ziet het er aan af. Er zit bijvoorbeeld wel perspectief-correctie in het horizontale vlak, maar niet in het verticale vlak. Als je 'omhoog' kijkt, zijn er geen verdwijnpunten.
quote:
Ik ben gewoon een handheld en gadget freak, altijd geweest, en de GBA was gewoon de enige handheld van het moment (die leuke gfx neer kon zetten, daarom heb ik ook nooit de moeite gedaan de GB/GBC aan te schaffen)
Hmm, de GBA is uiteindelijk ook al weer meer dan 2 jaar oud geloof ik. In feite heeft 'ie nog 1 jaar te leven . Maar zo lang er geen concurrentie is zal het nog wel meevallen.
quote:
Yep. Persoonlijk wacht ik nog liever eventjes met bestellen. Er komen inderdaad veel nieuwe handhelds aan, maar ze zijn geen van alle onderling compatible, hebben allemaal een andere fabrikant en dus is het maar afwachten welke zo ver komt dat hij de leukste spellen gaat krijgen. Ik heb geen zin om *alle* handhelds te gaan kopen (nou, ok, wel zin, maar geen geld ). Persoonlijk denk ik dat de PSP het gaat worden, maar die duurt nog zo lang dat Nintendo alle tijd heeft om een tegenhanger te maken die minstens net zo goed is. En Nintendo *heeft* de spellen al. Als Sony de PSP compatible gaat maken met de PSX, dan hebben ze ook gelijk een grote software base. Maar het zijn wel oude, bestaande spelletjes die iedereen al lang gespeeld heeft.

Wat we willen hebben is een handheld console die net zoveel kracht heeft als je 'thuisconsole'. Eigenlijk vind ik dat de 'thuisconsole' best wel mag verdwijnen, zo lang de handheld console maar net zo goed is en aan te sluiten is op de TV.

In feite kun je dat ook al met de GBA, maar ja, die resolutie van de GBA is op een TV gewoon niet te pruimen .

pi_13597493
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 21:24 schreef sp3c het volgende:
en niet zo neerbuigend over mensen met een andere mening als jouw graag
Mijn 2e alinea begon met:
quote:
Goed, bovenstaand is nogal gechargeerd en arrogant .
Wel *alles* lezen hé .
pi_13597634
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
  donderdag 2 oktober 2003 @ 15:46:08 #137
10785 Smots
pi_13599150
quote:

[..]

Als je wat ouder wordt, zoals ik, ga je de wereld zien zoals hij werkelijk is (als het goed is). En dan merk je dat eye-candy totaal nergens op slaat.

I beg to differ. (een beetje)
Er wordt vaak heel laatdunkend over 'Eye Candy' gepraat, maar feit is gewoon: een mooi spel is leuker om naar te kijken dan een minder mooi spel. Prachtige graphics zijn natuurlijk niet heilig makend, maar ik vind het altijd črg fijn als een game er mooi uitziet.
quote:
Tomb Raider is eye-candy en totally no playability. Toch zijn er miljoenen mensen die zweren dat het een supergoed spel is.
Over welk deel heb je het?
quote:
Well, ik vind het eigenlijk wel handig: zo kan ik makkelijk zien wie wel vriend van mij is en wie er eigenlijk nog niet aan toe is om met mij om te gaan. Mensen die niet down-to-earth zijn en de wereld zonder roze bril zien hoef ik niet als vriend.
Hier reageer ik niet eens op. Dit staat er alleen maar om een beetje te stangen.
quote:
Goed, bovenstaand is nogal gechargeerd en arrogant . Maar zo kijk ik er toch wel een beetje tegen aan. Een spel 'kinderachtig' noemen omdat de graphics niet 'volwassen' zijn geeft aan dat je het nog niet helemaal snapt.
Maar als visuele pracht en praal nou juist is wat iemand leuk vindt aan een game? Daar is niks mis mee, en het is zeker niet minder dan iemand die verslaafd is aan geniale gameplay.
quote:
Je doet jezelf in feite te kort want je zit klotespellen te spelen vanwege de volwassen graphics en je laat de meest goede games links liggen omdat de graphics je niet aanspreken. Dat is toch dom?
Dom? Nee, dat vind ik niet dom. Het gaat er gewoon om dat iemand waarde hecht aan andere elementen in een game dan jij. Da's niet dom, da's gewoon anders.
quote:
Ik had Mario Kart al op de SNES, en van het begin af aan is het een kwaliteitsspel geweest. Dat verandert niet. Ik heb verschillende klonen gespeeld, allemaal met graphics die ik 'volwassener' zou noemen, maar geen van alle spelen ze zoals Mario Kart. En dat komt niet doordat het concept ruk is, dat komt omdat Nintendo mega veel tijd speelt in playability.
Ik kan ook wel een paar dingen opnoemen waar Nintendo wat mij betreft wel wat meer geld mag steken, maar dan gaat dit gesprek een heel andere kant op.
quote:
Iets wat meer bedrijven zouden moeten doen...

Veel bedrijven zullen inderdaad vaak denken: Why change a winning formula?
Maar dat heeft er volgens mij ook mee te maken dat de gemiddelde gamer zich zelden tot nooit waagt aan iets echt nieuws.
quote:
Het is toch gestoord als je een kutgame 'mega' gaat noemen omdat er een 3D gerenderde vrouw in zit met een paar uitpuilende polygonen? Grow up!
Ehm... ik zou een game nooit bestempelen met het woord 'mega'....
Maar dat zal aan mij liggen!
quote:
Als je 15 seconden bezig bent met Lara positioneren zodat ze EINDELIJK die damn schakelaar omzet in plaats van omhoog springt, ben je 13 seconden te lang bezig geweest.
Dat klopt, dat IS ook kut
pi_13600223
quote:
hoeveel hebben jullie al unlocked in Wario Ware?
Ik heb gisteren eindelijk 'hard' unlocked (het rode varkenskopje)
Alles unlocked en 168 als topscore bij het rode varkentje
De laatste twee games die je kan unlocken zijn btw superverslavend...
  donderdag 2 oktober 2003 @ 16:26:58 #139
10785 Smots
pi_13600513
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:18 schreef SChroevenDrAiur het volgende:

[..]

Whoa...168!
Ik heb bij 'Thrilling' met moeite 16 punten gescoord.
pi_13601033
http://gameboy.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=15256
Ze kunnen beter de spellen wat goedkoper maken.

Geen wonder dat bijna iedereen spellen dowload voor op de rom.
Hetzelfde geldt voor de PC games.

De nieuwste GBA spellen kunnen ze beter 30 euro maken, dan verkoopt het wat meer.

2006...
  donderdag 2 oktober 2003 @ 16:48:46 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13601056
quote:
Jim en Jamai op de Game Boy Advance

02-10-2003 | Jakob Dieckmann

Codemasters heeft aangekondigd dat de Amerikaanse versie van Pop Idol ook naar de Game Boy Advance komt. Hetzelfde geldt voor Europa.

Of onze Nederlandse sterren een plaatsje zullen krijgen in de Nederlandse Game Boy Advance versie van Pop Idols valt nog maar te bezien. Codemasters heeft hoe dan ook een erg hoge verwachting van de Amerikaanse versie. Onze oosterburen hebben ook enkele minuten geleden aangekondigd dat er een Duitse versie van Pop Idols naar Duitsland komt. Nederland krijgt dus bijna zeker ook een release. Hoe dan ook dit zijn twee screenshots van de Amerikaanse release die eind november dit jaar zal verschijnen.

Michael Hayes, Codemaster's Group Marketing Director, had er in ieder geval het volgende over te zeggen.

"To add a specific Game Boy Advance edition of Pop Idol to the line-up is perfect for the market. It's bang on the TV show's and the format's demographics. With Game Boy Advance joining PlayStation 2 and PC as the launch formats, Pop Idol - The Official Video Game's set to be the dominant mass-market game this winter."

We zullen zien of dze game de verwachtingen waar zal maken. Het ziet er veelbelovend uit.

Alleen voor de 12 jarige dames

donderdag 2 oktober 2003 @ 16:49:49 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13601082
quote:
Nintendo of Canada heeft sinds 1 Oktober j.l. de prijs van de GameBoy Advance SP verlaagt naar een prijs van $139,95. Omgerekend betaalt de Canadees zo'n ¤89,-. Een prijsverlaging die de zeer goede verkoop van Nintendo's Advance naar verwachting zal doen verbeteren. Canada heeft sinds haar debuut in Juni 2001 maar liefst één miljoen exemplaren van de GameBoy aangeschaft. Een goede reden om de Canadese consumenten een cadeau op de koop toe te geven.

To date, we have sold over 1 million Game Boy Advance systems in Canada," says Ron Bertram, general manager, Nintendo of Canada. "The momentum, coupled with an incredible new price, and the rollout of fantastic new software titles makes the system one of the top choices for gamers this holiday season.

Of Nintendo besluit in Europa ook een prijsverlaging van haar handheld in te zetten is nog niet bekend. De toon is in ieder geval gezet, nu Nintendo naast haar 128 bit home console ook haar GameBoy Advance in prijs heeft verlaagd.

Bij de Bijenkorf aanstaande zaterdag 99 euro. Wees er snel bij !
  donderdag 2 oktober 2003 @ 16:50:25 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13601100
quote:
F-Zero advance 2 pas eind 2004

02-10-2003 | Jakob Dieckmann

De nieuwe F-Zero Advance zal volgens een Japans blad pas aan het einde van 2004 verschijnen. Nog eventjes geduld dus.

De laatste editie van het Japanse Nintendo Online Magazine laat een artikel zien over de televisieserie van F-Zero die binnenkort op de Japanse televisies te zien zal zijn. Ook wordt er een Game Boy Advance game bevestigd, volgens het blad zal deze versie pas eind 2004 in Japan verschijnen. Een gelijktijdige Europeese release wordt niet genoemd.

F-Zero voor de Game Boy Advance was een Super NES conversie. De game werd met wijde armen ontvangen en sindsdien kijken we allemaal uit naar een vervolg voor de oude klassieker. De GameCube mocht zich al gelukkig prijzen met F-Zero GX, we wachten af wat de nieuwe F-Zero advance ons zal brengen. Verwacht de eerste info op de E3 van 2004.

Ben benieuwd
  donderdag 2 oktober 2003 @ 16:51:57 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13601144
quote:
Simcity 2000 is klaar voor de GBA

02-10-2003 | Jelle van Es

Simcity 2000 is meer dan een jaar geleden aangekondigd en vandaag hebben wij de eerste plaatjes van het spel.

Ook weten we meteen te melden dat Simcity 2000 al op 31 oktober in de winkel ligt. Dat is dus de Europese release datum.

In Simcity 2000 is het de bedoeling dat je een stad bouwt en er voor zorgt dat je de problemen in de stad oplost. In het begin heb je te maken met een klein dorpje en heb je een makkie, maar hoe langer je speelt, hoe groter je stad wordt en des te groter de problemen worden.

De GBA versie wordt een iets wat beperkte conversie van de PC versie. Het grotendeel is hetzelfde, maar op het gebied van graphics zal de GBA versie iets moeten inleveren. Er is iets minder detail te vinden.

Gelukkig is de gameplay gewoon hetzelfde gebleven. Dit betekent dat je je met dit spel makkelijk zo'n honderd uur kan vermaken. Nog een maandje wachten en dan kan je hem in de winkel op pikken!

donderdag 2 oktober 2003 @ 16:59:02 #145
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13601318
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding] [afbeelding]

ziet er wel goed uit, alleen jammer van het 256 kleuren pallet
  donderdag 2 oktober 2003 @ 20:04:02 #146
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_13605926
Is Simcity "gewoon" er eigenlijk ook voor de GBA? Vond ik veel leuker.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_13608667
Dit is de eerste Sims die erop de GBA uit gaat komen, volgens mij.
Maar ik denk niet de laaste.

Ik zag vandaag wel AW2 in e-plaza liggen, de verleiding was groot, maar het geld bedrag ook.

2006...
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:58:13 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13612052
NFS: Porsche

pi_13614240
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:49 schreef Perfect het volgende:
Dit is de eerste Sims die erop de GBA uit gaat komen, volgens mij.
Maar ik denk niet de laaste.

Ik zag vandaag wel AW2 in e-plaza liggen, de verleiding was groot, maar het geld bedrag ook.

50 euro vind ik echt teveel voor een gbaspelletje...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 09:45:45 #150
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_13615776
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 03:37 schreef Lexie het volgende:

[..]

Zeker als je er al 10 of meer heb liggen. Zoals hier.
Tester
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:00:12 #151
44699 err
pi_13617269
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
NFS: Porsche

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

zie pagina 5
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:04:02 #152
10785 Smots
pi_13617332
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 03:37 schreef Lexie het volgende:

[..]

als een game zijn geld dubbel en dwars waard is vind ik het wel te rechtvaardigen.
(zoals Wario Ware dus)
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:13:35 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13617532
Maar in de US kosten ze dus maar 30 dollar. Dat is 27 euro omgerekend... Nu is het altijd wel goedkoper geweestdaar, maar dit verschil is ECHT groot.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:28:33 #154
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_13617879
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar in de US kosten ze dus maar 30 dollar. Dat is 27 euro omgerekend... Nu is het altijd wel goedkoper geweestdaar, maar dit verschil is ECHT groot.
Hetzelfde geldt toch voor cd's en dvd's.....

Ik denk dat we er gewoon maar mee moeten leven.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:34:47 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13618051
Onimusha Tactics

vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:35:38 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13618075
Magical Vacation 2

pi_13623009
Op welk e-mail adres kan ik nintendo bereiken?
Ik heb al op nintendo.nl gekeken maar tevergeefs.
2006...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:51:45 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13623024
contact @ nintendo.nl
info @ nintendo.nl

Om er maar eens 2 te noemen

vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:58:07 #159
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_13623194
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onimusha Tactics

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Dan ziet FFTA er toch stukken beter uit.

Ik wacht nog steeds op een port van XCom.

pi_13668191
Vraagje over AW2
Als ik het goed begrijp, krijg je pas een neotank als je in het 'Land" Black Hole bent geweest.
Dus op het laast een beetje?
2006...
  zondag 5 oktober 2003 @ 17:44:42 #161
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_13668740
GBA SP!! kga er binnenkort echt 1 aanschaffen, dat ding is gewoon DA BOMB!
Heeft iemand trouwens wat screens van NFS Underground te pakken? Het spel komt 28 november uit voor de GBA.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:17:42 #162
17061 mvt
blame Canada
pi_13670830
Eigenlijk wel lullig dat de GBA SP binnenkort 30% duurder is dan een Cube. Ik hoop dat Nintendo dit recht trekt
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:18:51 #163
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13670865
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:17 schreef mvt het volgende:
Eigenlijk wel lullig dat de GBA SP binnenkort 30% duurder is dan een Cube. Ik hoop dat Nintendo dit recht trekt
GBA sp word 89 eurie
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:20:18 #164
17061 mvt
blame Canada
pi_13670888
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:18 schreef BMH het volgende:

[..]

GBA sp word 89 eurie

leuke actie dan gisteren van de Bijenkorf

Maarruh.... Heb je ene bron??

pi_13672703
quote:

[..]

GBA sp word 89 eurie

Kijk, dat zijn berichten!
  zondag 5 oktober 2003 @ 20:57:21 #166
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_13673308
Ik zag op GameSpot.com dat er ook op de GBA Prince Of Persia Sands of Time komt als deze uitkomt op de consoles... bij de plaatjes zag ik wat screenshots van de klassieker Prince of Persia en de opvolger daarvan...klopt het dat Sands of Time op de GBA dan een mix wordt tussen deel 1 en 2? Zou wel superstrak zijn... Prince of Persia 1....... Prince Megahit
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:56:46 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13685050
  maandag 6 oktober 2003 @ 12:01:59 #168
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_13685172
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat ziet er goed uit!

Wat wordt het eigenlijk voor Game? Een RPG?

maandag 6 oktober 2003 @ 12:03:19 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13685237
IGN:
quote:
October 03, 2003 - Right before the Tokyo Game Show this year, Square-Enix let the news out that it would be producing a Game Boy Advance follow-up to the company's Disney collaboration, Kingdom Hearts. Kingdom Hearts: Chain of Memories is a continuation of the PlayStation 2 adventure, picking up where the first game left off and leading up to the true sequel set for release on the PlayStation 2: Kingdom Hearts II. The game is still a bit early in development, which is why the game was not on display at the company's TGS 2003 booth, but Square-Enix has offered a nice assortment of screenshots to show just the style of game the GBA title will be.
Players will continue to control Sora, the lead adventurer of the Kingdom Hearts lost in a world that crosses the Disney realm with the Square-Enix world, sharing characters within one gigantic universe. Though Square-Enix and Disney haven't explained in which direction the storyline will go for the GBA adventure, the two companies tease in preliminary artwork with glimpses of new characters, including Bambi the deer, as well as a new non-Disney girl involved in the quest.

Kingdom Hearts: Chain of Memories is actually being co-developed with Japanese developer Jupiter Co., who's had a hand in many Game Boy titles, including quality games such as Pokemon Pinball and Mario's Picross. The company's admittedly a mixed bag, as it was also responsible for stinkers including Disney's Motocross and the recently-released Disney's Party. We're definitely hoping that, with Square-Enix acting as the guiding hand on this project, Kingdom Hearts will be as well produced as Final Fantasy Tactics Advance and Sword of Mana.

The GBA game will most likely share the original PlayStation 2's action-style RPG elements for its gameplay, but the portable title will introduce a new card system for special attacks and character summons. Like the PlayStation 2 original, players will be able to power-up Sora by defeating the dark enemies, as well as picking up the green orbs they drop as they're being attacked. One new screenshot also indicates that the graphics engine will have the ability to "pan out" during battles so that players will be able to see more of the surrounding area. Another screenshot shows that the GBA game will also share the PS2's "lock on" control function so players can focus on a specfic enemy or larger enemy bodypart.

Details are admittedly slim on Kingdom Hearts: Chain of Memories for the Game Boy Advance, but as the game progresses in development, you can count on hearing about the title right here.

maandag 6 oktober 2003 @ 12:10:49 #170
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_13685440
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN:
[..]
Je snapt dan niet dat ze dus eerst een PS2 release doen, dan een GBA en dan weer PS2... Waarom in godesnaam niet op de cube, waar zo'n titel er veel beter uit komt...
  maandag 6 oktober 2003 @ 13:34:33 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13687199
Waarom zou KH meer een Nintendo titel zijn? De PS2 heeft ook genoeg games in deze stijl...
pi_13687265
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 12:10 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Je snapt dan niet dat ze dus eerst een PS2 release doen, dan een GBA en dan weer PS2... Waarom in godesnaam niet op de cube, waar zo'n titel er veel beter uit komt...

`

Omdat op de ps2 waarschijnlijk meer te verdienen valt. Daarnaast heeft Square meegewerkt aan de game, die geen game maar hebben uitgebracht op een Nintendo sinds de SNES.

[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 07-10-2003 11:46]

dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:55:15 #173
65330 Ruzbeh
pi_13712981
quote:

[..]

GBA sp word 89 eurie

Waar heb je dat info gehaald? staat iig niet op nintendo.com, en hoeveel word dat de standaard GBA?
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:57:45 #174
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_13719887
Wie is er op dit moment nog meer net zoals mij hopeloos verslaafd aan Advance wars 2?? Heb nu bijna dat blauwe werelddeel uitgespeeld....fantastische game
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_13719979
Heb sinds een weekje mijn oude GBA ingeruil voor een mooie zilveren SP.
En wat me opvalt is dat ik ineens veel meer gba games speel omdat ik nu gewoon overal kan spelen zonder rekening te houden met licht.
Ben eindelijk weer eens verder gegaan met advance wars 1, man wat wordt het nu moeilijk zeg (missie 15 1e missie tegen de "onbekende vijand" )
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:19:12 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13720392
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:02 schreef SilverBolt het volgende:
Heb sinds een weekje mijn oude GBA ingeruil voor een mooie zilveren SP.
En wat me opvalt is dat ik ineens veel meer gba games speel omdat ik nu gewoon overal kan spelen zonder rekening te houden met licht.
Ben eindelijk weer eens verder gegaan met advance wars 1, man wat wordt het nu moeilijk zeg (missie 15 1e missie tegen de "onbekende vijand" )
Wacht maar tot je bij het laatste level bent
pi_13720559
Idd dat is een kut level, vooral als je sommige co's niet hebt unlockt, zoals ik.
Ik heb eer geeneen unlockt :S, maar ben wel bij het laaste level
2006...
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 21:44:42 #178
44699 err
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 21:56:02 #179
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13726462
Ik heb spijt dat ik de GBA SP heb gekocht.
Er komen zulke saaie en altijd dezelfde games ervoor uit.
Het zal tof zijn als ze bijv. Mario Party voor de GBA maken.
pi_13726480
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:56 schreef nlboy het volgende:
Ik heb spijt dat ik de GBA SP heb gekocht.
Er komen zulke saaie en altijd dezelfde games ervoor uit.
Het zal tof zijn als ze bijv. Mario Party voor de GBA maken.
Ik ben een echte oldskool RPGfreak, dus ik vind hem echt GEWELDIG .
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:02:55 #181
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13726606
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:57 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik ben een echte oldskool RPGfreak, dus ik vind hem echt GEWELDIG .

Ik vind RPG niet zo leuk. Beetje saai, ach ja.
pi_13726632
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:02 schreef nlboy het volgende:

[..]

Ik vind RPG niet zo leuk. Beetje saai, ach ja.

Zwaar tactische spellen, platformers, 3dshooters, wat vind jij dan leuk?
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:22:08 #183
65330 Ruzbeh
pi_13727139
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:44 schreef err het volgende:
eerste screenshots nfs:underground

http://gba.n64europe.com/screenshots.php?id=339

OMG!!!!!!!!!!
GBA SP, here I come!!!!!!!!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 16:12:29 #184
44699 err
pi_13745377
Nintendo komt met een gouden SP

Big Pimpin' baby.

krijg je er een ketting bij zodat je hem om je nek kunt hangen?

pi_13747464
Niet dat het echt nodig is, maar ik hoop wel dat er snel goede releases aankomen om te voorkomen dat de n gage in marktaandeel wint.

Vooral zodat wij dan weer iets nieuws hebben.

Moderator woensdag 8 oktober 2003 @ 19:50:17 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13748084
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 16:12 schreef err het volgende:
pre-alpha video van NFS: Porsche Unleased

http://www.dsigames.com/images/presales/video/Porsche.wmv

6 maanden terug had ik gezegd:
ZWAAR KICKUH DIE GA IK KOPUUUUUUUUUH!!!!!

maar nu niet meer

woensdag 8 oktober 2003 @ 20:00:00 #188
10785 Smots
pi_13748319
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:18 schreef SChroevenDrAiur het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Ik heb eindelijk Pyoro unlocked in Wario Ware!
  donderdag 9 oktober 2003 @ 08:10:35 #189
44699 err
pi_13757254
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

6 maanden terug had ik gezegd:
ZWAAR KICKUH DIE GA IK KOPUUUUUUUUUH!!!!!

maar nu niet meer

nja tis maar te hopen dat er net zulke titels, en met net zulke inzet gemaakt als deze, op de Z uitkomen..
  donderdag 9 oktober 2003 @ 13:42:25 #190
10785 Smots
pi_13763014
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:00 schreef Smots het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Ik heb eindelijk Pyoro unlocked in Wario Ware!
[afbeelding]

En Pyoro 2 ook.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 14:39:25 #191
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_13764657
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 13:42 schreef Smots het volgende:

[..]

En Pyoro 2 ook.
[afbeelding]

Ik vraag me af wat jij op je werk (aan de achtergrond te zien) eigenlijk doet Smots..
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:01:22 #192
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13765351
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:04 schreef Lexie het volgende:

[..]

Zwaar tactische spellen, platformers, 3dshooters, wat vind jij dan leuk?

3D shooters en mario kart bijvoorbeeld. (geen GT of F1 spellen)
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:05:44 #193
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13765483

Wie kent er Disney's Party?
Ik wil dan graag weten of het een leuke spel is, of je 1 spel nodig hebt voor 4 spelers en of het een beetje op Mario Party lijkt.

http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=64&object_id=571543&adtag=network=ign&site=handheld&pagetype=medialist&page_title=Disney's%20Party
(voor de shots)

[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 09-10-2003 15:09]

donderdag 9 oktober 2003 @ 15:07:00 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13765513
Plaatjes mogen niet gelinked worden
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:07:41 #195
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13765528
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plaatjes mogen niet gelinked worden
ehh...wat bedoel je?
pi_13765630
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo komt met een gouden SP

[afbeelding]

Big Pimpin' baby.

krijg je er een ketting bij zodat je hem om je nek kunt hangen?

Dat is een Game Boy Advance Famicom SP, ik kan hem winnen bij een blad met nog Advance Wars 2 en Final Fantasy Tactics Advance, ik ga zometeen het antwoord maar sturen
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:13:02 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13765672
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:07 schreef nlboy het volgende:

[..]

ehh...wat bedoel je?

Van de site... Ze deden het niet Maar je hebt het veranderd zie ik al
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:27:54 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13766035
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:11 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Dat is een Game Boy Advance Famicom SP, ik kan hem winnen bij een blad met nog Advance Wars 2 en Final Fantasy Tactics Advance, ik ga zometeen het antwoord maar sturen

Nee, dat is een gouden. Die je bij "het" blad kan winnen is wel de Famicom SP. En die wil ik winnen
pi_13766269
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, dat is een gouden. Die je bij "het" blad kan winnen is wel de Famicom SP. En die wil ik winnen

We gaan hier geen antwoorden verklappen of het blad promoten

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 09-10-2003 15:37]

donderdag 9 oktober 2003 @ 16:10:55 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13767268
quote:
GBA SP verkoop loopt storm

09-10-2003 | Daniël de Keizer

Gigantische verkopen van Nintendo's GBA SP. Ook Europa moet er aan geloven..

Nintendo's positie op de handheldmarkt blijft vooralsnog onaantastbaar. Hoewel Nokia haar N-Gage met veel bombarie aankondigde is het Nintendo die met indrukwekkende cijfers haar positie verstevigd.

Maar liefst twee miljoen exemplaren verkocht Nintendo in Europa van haar GameBoy Advance SP, sinds de lancering zes maanden geleden. Indrukwekkende cijfers die met de aankomende feestdagen een zeer goede toekomst voor Nintendo's handheld belooft. He totale aantal verkochte GameBoy Advance' komt hierdoor op 9 miljoen in Europa te liggen.

GameBoy Advance Arctic Blue & Flame Red

Twee nieuwe kleuren, te heten Arctic Blue en Flame Red verschijnen 24 oktober in de winkels, terwijl de komende maanden topgames als Lord of the Rings: Return of the King en Super Mario Advance 3: Super Mario Bros. 3 in de winkels gelegd.

Een zeer goede toekomst ligt in het verschiet en Nintendo weet met de uitstekende verkoop van de trendy console zich op eenzame hoogte te vinden. Het komende jaar zal uitwijzen of mogelijke concurrenten als Sony's PSP en Nokia's N-Gage de GBA (SP) van de troon weten te stoten.

My precious

pi_13773810
shit, ik wil ook zo'n gba sp, dan kan ik ook zeggen dat ik er één heb, en met een paar een retegoeie spellen
  donderdag 9 oktober 2003 @ 20:50:13 #202
65330 Ruzbeh
pi_13774357
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:30 schreef gamecube_master het volgende:
shit, ik wil ook zo'n gba sp, dan kan ik ook zeggen dat ik er één heb, en met een paar een retegoeie spellen
Jah man ik ook! GBA SP 89 euro+goeie spel 45 euro= DUUR
En verder is hij gewoon zo fucking mooi zo geweldig compact!

GeeBeeAah Espee

edit: oh chill check deze NFS:U plaatjes.
Je kan ook 's nachts rijden. En het tunen 'lijkt' best redelijk, qua uiterlijk.
Deze versie met de verschilt niet zoveel (hoop ik) met de PC en de rest.

vrijdag 10 oktober 2003 @ 13:06:53 #203
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13787293
En dan zeggen ze van andere console-fabrikanten dat series en dingen uitgemolken worden. M'n ma wil Super Mario Advance 4 kopen, blijkt dat het gewoon een fucking Super Mario 3 port is van de NES. Nintendo, kom eens met wat nieuws, want dit is gewoon uitmelkerij. Zo'n Mario-spelletje is toch niet moeilijk om te maken tegenwoordig...
pi_13788448
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:50 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Jah man ik ook! GBA SP 89 euro+goeie spel 45 euro= DUUR
En verder is hij gewoon zo fucking mooi zo geweldig compact!

GeeBeeAah Espee

edit: oh chill check deze NFS:U plaatjes.
Je kan ook 's nachts rijden. En het tunen 'lijkt' best redelijk, qua uiterlijk.
Deze versie met de verschilt niet zoveel (hoop ik) met de PC en de rest.

89 euro? heb ik wat gemist?
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 14:59:02 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13790184
quote:
Stel je voor. Je bent bezig met Final Fantasy Tactics Advance. Opeens heb je zin om Boktai te spelen, om daarna weer door te gaan. Normaal gesproken moet je dan je GBA uit zetten en de cartridges verwisselen. Volgens sommigen is dit erg vervelend. Gelukkig hoeft dat straks niet meer met de GBA SP Selector.

Met dit apparaatje is het mogelijk om snel tussen drie verschillende spellen te schakelen. Ideaal voor iemand die zich niet te lang op één spel kan concentreren.

Helaas is het ding wat groot en zetten wij er onze vraagtekens bij de speelbaarheid. Een release datum is nog onbekend.

Beetje onnodig imho...
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 15:13:39 #206
65330 Ruzbeh
pi_13790568
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[..]

Beetje onnodig imho...

Wat een lulkoek, cartridges verwissel je toch in 10 sec ofzo?
Moetje is kijken wat ik op www.lik-sang.com heb gevonden. Ze kosten rond de 8 euro. GBA skins.

En die dingen blijken ook nog eens makkelijk verwijderbaar te zijn!
::: link ::: gbaSKINs
Lijken me wel een coole aanschafske.

edit:

quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:49 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

89 euro? heb ik wat gemist?

link to post: Het Grote GBA (SP) Topic deel 13
Weetniet of het wel echt daadwerkelijk zo goedkoop wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruzbeh op 10-10-2003 15:23]

vrijdag 10 oktober 2003 @ 15:24:49 #207
3415 Webby
1 omhoog!
pi_13790854
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 13:42 schreef Smots het volgende:

[..]

En Pyoro 2 ook.
[afbeelding]

Ok pyoro1 kan ik me indenken ... ik had in 2 nachten wario ware uitgespeeld en die unlocked, maar pyoro2, respect!
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_13791002
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:13 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Wat een lulkoek, cartridges verwissel je toch in 10 sec ofzo?
Moetje is kijken wat ik op www.lik-sang.com heb gevonden. Ze kosten rond de 8 euro. GBA skins.
[afbeelding]
En die dingen blijken ook nog eens makkelijk verwijderbaar te zijn!
::: link ::: gbaSKINs
Lijken me wel een coole aanschafske.

edit:
[..]

link to post: Het Grote GBA (SP) Topic deel 13
Weetniet of het wel echt daadwerkelijk zo goedkoop wordt.

Beetje verneuken van je gba met die skins... :R

vind ik echt lelijk.. Puur natuur is beter

vrijdag 10 oktober 2003 @ 15:56:59 #209
65330 Ruzbeh
pi_13791615
Oh en op amazon.com kost de GBA SP 99 dollaz
En de games zijn daar gewoon zoals eerder gemeld veeeeeel goedkoper.
En de standaard GBA 70 dollar omg!!!!

99 dollar is ongeveer 89 euro nu toch? En als de euro meer waard wordt ofzo gelijk kopen!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Ruzbeh op 10-10-2003 16:08]

vrijdag 10 oktober 2003 @ 16:48:38 #210
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13792856
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:05 schreef nlboy het volgende:

Wie kent er Disney's Party?
Ik wil dan graag weten of het een leuke spel is, of je 1 spel nodig hebt voor 4 spelers en of het een beetje op Mario Party lijkt.

http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=64&object_id=571543&adtag=network=ign&site=handheld&pagetype=medialist&page_title=Disney's%20Party
(voor de shots)

Niemand
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 17:11:51 #211
65330 Ruzbeh
pi_13793470
http://pocket.ign.com/articles/451/451613p1.html

En voor als je het nog niet begrijpt: NIET KOPEN.

pi_13793870
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 16:48 schreef nlboy het volgende:

[..]

Niemand

neem maar van mij aan dan het een slecht spel is na het aantal cijfers die ik heb gezien op verschillende sites
pi_13796940
idd!
  Moderator vrijdag 10 oktober 2003 @ 20:44:37 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13797798
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 08:10 schreef err het volgende:

[..]

nja tis maar te hopen dat er net zulke titels, en met net zulke inzet gemaakt als deze, op de Z uitkomen..

ja idd valt nog maar te hopen maar helaas heb ik inmiddels geen GBA meer dus kopuh ga ik het niet

misschien dat ik nog tegen die tijd als porsche unleashed en underground (rock&roll racing en wing commander heb ik nog) uit zijn zo'n special edition GBA SP scoor (wilde altijd wel SP maar het is er nooit van gekomen) om het te checken ... die gouden ofzo

zelfde geld voor payback

zondag 12 oktober 2003 @ 19:43:20 #215
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_13832123
Boktai blijft leuk Leuke puzzels, geinige wapens en upgrades...
No compromise... 100% BAUKstEr
  maandag 13 oktober 2003 @ 13:47:11 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13848489
quote:
Broeder liefde is mooi om te zien

13-10-2003 | Jelle van Es

De twee bekendste broertjes uit videogame land die samenwerken. Erg mooi om te zien.

We hebben het hier natuurlijk over Mario and Luigi: The Superstar Saga. In deze nieuwe RPG zullen Mario en Luigi het samen opnemen tegen het kwaad. Over het hoe en wat lees je in de preview

Vandaag staat er op het menu twee verse filmpjes.

Filmpje 1

Filmpje 2

http://img.gameonline.jp/movie/gba/marioluigirpg/tosima.wmv

http://img.gameonline.jp/movie/gba/marioluigirpg/tosima2.wmv

maandag 13 oktober 2003 @ 18:29:35 #217
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_13856202
Hebben hebben hebben! Eindelijk weer een nieuwe titel... Ben benieuwd of de top-downbenadering werkt in het spel
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 oktober 2003 @ 19:06:30 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13856947
Ik wacht nog steeds op Command & Destroy "summer 2003"
pi_13867289
Mario Golf

dinsdag 14 oktober 2003 @ 10:56:14 #220
17061 mvt
blame Canada
pi_13869618
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
Mario Golf

[afbeelding]

Mis ik iets?
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:00:37 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13869710
Mario?
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 11:14:09 #222
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13870012
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario?
wahahahha. Ja inderdaad
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:44:26 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13885631
Waar vind ik online een goed onderbouwde top 10 voor GBA games?
pi_13885673
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar vind ik online een goed onderbouwde top 10 voor GBA games?
http://pocket.ign.com/

bij reviews kun je op cijfers sorteren.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:53:43 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13885892
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:46 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

http://pocket.ign.com/

bij reviews kun je op cijfers sorteren.

Bedankt
pi_13896553
Weet iemand hoe het zit als de gamecube 99 euro gaat kosten de gba sp ook minder gaat kosten? Anders is het wel een beetje raar dat de gamecube 99 euro is en de gba sp 130 euro is, en wanneer deze eventuele prijsverlaging is?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 13:36:42 #227
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13896836
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:24 schreef gamecube_master het volgende:
Weet iemand hoe het zit als de gamecube 99 euro gaat kosten de gba sp ook minder gaat kosten? Anders is het wel een beetje raar dat de gamecube 99 euro is en de gba sp 130 euro is, en wanneer deze eventuele prijsverlaging is?
sp word al 89. Nintendo heeft dit heeel zachtjes gezegt. Maar dus vanaf 17 october is de GC 99 en de GBA SP 89
pi_13897278
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:36 schreef BMH het volgende:

[..]

sp word al 89. Nintendo heeft dit heeel zachtjes gezegt. Maar dus vanaf 17 october is de GC 99 en de GBA SP 89

dan ren ik zaterdag ochtend naar een computerzaak (ik mag de naam niet zeggen) die een gba sp verkoopt
  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:00:18 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13897339
En een gewone GBA? Die gaat naar 60 dan ofzo
  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:02:19 #230
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13897380
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
En een gewone GBA? Die gaat naar 60 dan ofzo
dat weet ik niet
  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:04:17 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13897419
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:02 schreef BMH het volgende:

[..]

dat weet ik niet

Lijkt me dat die dan ook goedkoper word, anders word ie helemaal niet meer verkocht.
pi_13897594
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 13:36 schreef BMH het volgende:

[..]

bron? ik kan het anders nergens vinden, bij bartsmit staat alleen dat de gamecube 99 euro wordt, bij de gba sp staat er geen prijsverlaging
  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:23:04 #233
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_13897803
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:13 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

bron? ik kan het anders nergens vinden, bij bartsmit staat alleen dat de gamecube 99 euro wordt, bij de gba sp staat er geen prijsverlaging

Ik had et gelezen op 1 of andere franse site. Ik kan niet goed frans, dus ik KAN et mis hebben
pi_13897858
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:23 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik had et gelezen op 1 of andere franse site. Ik kan niet goed frans, dus ik KAN et mis hebben

ik merk het wel als ik (door jou) zaterdag voor "de" winkel sta
pi_13898389
weet iemand als ik dan eventuel zaterdag een gba sp zou halen een goed spel wat ik er erbij zou moeten halen? ik zar eigenlijk te denken aan Final Fantasy Tactics Advance
  woensdag 15 oktober 2003 @ 14:54:22 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13898438
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:51 schreef gamecube_master het volgende:
weet iemand als ik dan eventuel zaterdag een gba sp zou halen een goed spel wat ik er erbij zou moeten halen?
Ligt helemaal aan je favo soort game:

Platform: Yoshi's Island
Strategy: Advance Wars (2)
RPG: Golden Sun (2)
Puzzle: Kuru Kuru, Chu Chu Rocket, Bust a Move
Race: Mario Kart, F- Zero
MiniGame: Wario Ware

pi_13898649
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ligt helemaal aan je favo soort game:

Platform: Yoshi's Island
Strategy: Advance Wars (2)
RPG: Golden Sun (2)
Puzzle: Kuru Kuru, Chu Chu Rocket, Bust a Move
Race: Mario Kart, F- Zero
MiniGame: Wario Ware

komt er ook nog een mario kart voor de gba sp uit? anders ga ik die gewoon halen
  woensdag 15 oktober 2003 @ 15:07:05 #238
44699 err
pi_13898691
ehm..die is uit..dat staat er toch
pi_13898833
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:07 schreef err het volgende:
ehm..die is uit..dat staat er toch
kan je hem ook linken met de gamecube en dan mario kart: DD spelen met andere mesne achter de gamecube?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 15:33:28 #240
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13899145
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:14 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

kan je hem ook linken met de gamecube en dan mario kart: DD spelen met andere mesne achter de gamecube?

Nee. Is gewoon een Mario Kart zoals op de SNES. Maar dan mooier en sneller

Je kan wel met 4 GBA's linken met maar één cardridge erin Het is echt een musthave ! Je kan namelijk ook de SNES Mario Kart banen unlocken

Zijn dus 2 versies in één dus

pi_13899175
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee. Is gewoon een Mario Kart zoals op de SNES. Maar dan mooier en sneller

Je kan wel met 4 GBA's linken met maar één cardridge erin Het is echt een musthave ! Je kan namelijk ook de SNES Mario Kart banen unlocken

Zijn dus 2 versies in één dus

dat wordt hem dan, dus hij is NU al uit hé? zo nee wanneer dan wel
pi_13899176
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:14 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Nee, mario kart is al heel lang uit, volgens mij zelfs voor de gamecube.

Ik raad je advance wars aan, die is veel boeiender dan mariokart. Mariokart is ook leuk, maar alleen voor even tussendoor. Advance wars kan je veel langer achtereen spelen.

Van platformspellen is Yoshi's Island wel leuk, maar als je de SNES versie hebt gespeeld niet de moeite waard.

Chu Chu is ook wel leuk en erg goedkoop (10 euro FRS). Dit is een puzzelspel dat af en toe best frustrerend is.

pi_13899202
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:35 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, mario kart is al heel lang uit, volgens mij zelfs voor de gamecube.

Ik raad je advance wars aan, die is veel boeiender dan mariokart. Mariokart is ook leuk, maar alleen voor even tussendoor. Advance wars kan je veel langer achtereen spelen.

Van platformspellen is Yoshi's Island wel leuk, maar als je de SNES versie hebt gespeeld niet de moeite waard.

Chu Chu is ook wel leuk en erg goedkoop (10 euro FRS). Dit is een puzzelspel dat af en toe best frustrerend is.

ik zat ook al te denken aan advance wars, zou ik dan ook 2 kunnen halen of is deel 1 belangrijk om 2 te snappen
  woensdag 15 oktober 2003 @ 15:39:12 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13899256
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:36 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

ik zat ook al te denken aan advance wars, zou ik dan ook 2 kunnen halen of is deel 1 belangrijk om 2 te snappen

2 gaat wel verder met het verhaal van 1. En 1 zal wel goedkoper zijn. Ik zou voor 1 gaan op dit moment.
pi_13899304
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

2 gaat wel verder met het verhaal van 1. En 1 zal wel goedkoper zijn. Ik zou voor 1 gaan op dit moment.

oke, ik zal is kijken
pi_13899687
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 15:42 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

oke, ik zal is kijken

Volgens mij is deel 1 wel veel moeilijker te vinden momenteel, die wordt volgens mij al een tijdje niet meer geleverd (wegens deel 2). Ik heb het spel ook nog nergens afgeprijsd gezien, maar ik ontwijk ook al een paar weken alle speelgoedwinkels ivm geldgebrek.
pi_13899752
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:00 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens mij is deel 1 wel veel moeilijker te vinden momenteel, die wordt volgens mij al een tijdje niet meer geleverd (wegens deel 2). Ik heb het spel ook nog nergens afgeprijsd gezien, maar ik ontwijk ook al een paar weken alle speelgoedwinkels ivm geldgebrek.

ik heb ook al op een paar speelgoed-internet pagina's gekeken en er staat niet advance wars 1 op, ik kijk wel bij een hele grote winkel bij mij in de buurt ( ik mag de naam niet zeggen )
pi_13901580
Is het geen goed idee om mensen die recentelijk een cube en/of GBA hebben gekocht, een extraatje te geven omdat ze net die dikke prijsverlaging hebben misgelopen? Net zoals x-box deed?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 17:51:19 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13901716
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Is het geen goed idee om mensen die recentelijk een cube en/of GBA hebben gekocht, een extraatje te geven omdat ze net die dikke prijsverlaging hebben misgelopen? Net zoals x-box deed?
Mwah.

Zo gaat dat nou eenmaal met consumenten elektronica... Binnen een half jaar tot jaar is de prijs meer dan gehalveerd.

pi_13901732
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mwah.

Zo gaat dat nou eenmaal met consumenten elektronica... Binnen een half jaar tot jaar is de prijs meer dan gehalveerd.

Maar ik heb ze minder dan 2 maanden geleden gekocht, dus ik zou het wel aardig vinden.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 19:12:09 #251
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_13903021
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar ik heb ze minder dan 2 maanden geleden gekocht, dus ik zou het wel aardig vinden.
Doe je dat ook bij de Albert Heijn als je er volgende week achterkomt dat de Snickers die je deze week kocht in de Bonus zijn?
pi_13903625
zo alweer een nieuw gba sp topc
pi_13903673
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:52 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

dan zou playstation ook mensen die iets van 1000 gulden voor de ps2 moeten vergoeden, ik denk niet dat ze dat zouden doen
  woensdag 15 oktober 2003 @ 19:51:29 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13903735
  woensdag 15 oktober 2003 @ 19:51:50 #255
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13903740
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')