Doe iets waarmee je weldenkend Nederland níet mee lastig valt.
quote:Top!
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:00 schreef ZixS het volgende:
[afbeelding]Tief m door een bushokje!
[Dit bericht is gewijzigd door Oosthoek op 30-08-2003 01:06]
je vind het dom dat mensen zich druk maken om het kuiken .. nou ik vind het dommer dat jij je druk maakt om de mensen die zich druk maken om het kuiken .. zo ... lees dat nog maar een keer ..
Truste
quote:Waarom zou ik dat nog eens moeten (laat staan: willen) lezen?
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:06 schreef BunnyHunter het volgende:
LOL @ OOSTHOEK WAAR ERGER JIJ JE OP .. GET A LIFE ..je vind het dom dat mensen zich druk maken om het kuiken .. nou ik vind het dommer dat jij je druk maakt om de mensen die zich druk maken om het kuiken .. zo ... lees dat nog maar een keer ..
Truste
quote:Dankje
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:05 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb 'm eventjes misbruikt
quote:ik snap m niet.
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:02 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Jij maakt je nu dus druk over iemand die zich druk maakt over mensen die zich druk maken over het kuiken
LOL @ OOSTHOEK WAAR ERGER JIJ JE OP .. GET A LIFE ..je vind het dom dat mensen zich druk maken om het kuiken .. nou ik vind het dommer dat jij je druk maakt om de mensen die zich druk maken om het kuiken .. zo ... lees dat nog maar een keer ..
Truste
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:08 schreef ZixS het volgende:[..]
Jij maakt je nu dus druk over iemand die zich druk maakt over mensen die zich druk maken over het kuiken
quote:Sweet
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:08 schreef ZixS het volgende:
Jij maakt je nu dus druk over iemand die zich druk maakt over mensen die zich druk maken over het kuiken
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:08 schreef BunnyHunter het volgende:
neuh ik maak me daar neit druk om ik heb er wel lol aan
quote:Druk
LOL @ OOSTHOEK WAAR ERGER JIJ JE OP .. GET A LIFE ..
quote:Zeg jij om 1 uur snachts.
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:59 schreef Oosthoek het volgende:
Hebben jullie nou ècht niks beters te doen? It's none of your bloody business! Lees een boek! Kijk een film! Zoek een baan! Vind een vriendin!Doe iets waarmee je weldenkend Nederland níet mee lastig valt.
quote:Wat doe jij hier? [Vul hier een argwanend kijkende smiley in]
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:11 schreef -CRASH- het volgende:
SPAM>
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:11 schreef BunnyHunter het volgende:
zeer druk ja .. hier heb ik wat anders te doen voor alle kuike haters ..http://www.manzonderkop.be/Post/?P_ID=603
quote:Hoe lang heb jij aan je nieuwe avatar zitten knutselen?? Lees een boek! Kijk een film! Zoek een baan! Vind een vriendin!Doe iets waarmee je weldenkend Nederland níet mee lastig valt ipv net doen alsof je een 'leven' hebt als je niet meedoet aan de actie
Hebben jullie nou ècht niks beters te doen? It's none of your bloody business! Lees een boek! Kijk een film! Zoek een baan! Vind een vriendin!Doe iets waarmee je weldenkend Nederland níet mee lastig valt.
quote:Ik heb net 'n heel interessante film bekeken. Kom daarna nog ff op fok om te kijken of er iets leuks tussenzit, krijg ik een complete petitie naar m'n hoofd om een fictief slachtkuiken te redden.
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:11 schreef HephAtWorK het volgende:
Zeg jij om 1 uur snachts.
Jij je aandacht weer gehad, zogenaamd rebelerend mannetje.
Ik ben helaas voor je niet contactgestoord genoeg om op internet aandacht te zoeken, als ik die nodig heb hoef ik m'n deur maar open te doen. Dat was nou net iets waar ik vanavond géén zin in had.
quote:Ah, je bent al in de 'wat je zegt ben je zelf' fase terecht gekomen. Is dat vóór of na de 'waarom' fase?
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:16 schreef onanymous het volgende:
Hoe lang heb jij aan je nieuwe avatar zitten knutselen?? Lees een boek! Kijk een film! Zoek een baan! Vind een vriendin!Doe iets waarmee je weldenkend Nederland níet mee lastig valt ipv net doen alsof je een 'leven' hebt als je niet meedoet aan de actie
quote:Ik heb daar een kwartier aan gewerkt
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:16 schreef onanymous het volgende:[..]
Hoe lang heb jij aan je nieuwe avatar zitten knutselen?? Lees een boek! Kijk een film! Zoek een baan! Vind een vriendin!Doe iets waarmee je weldenkend Nederland níet mee lastig valt ipv net doen alsof je een 'leven' hebt als je niet meedoet aan de actie
of fase 2 erken dat je een iemand bent die iemand uitmaakt dat hij in een fase zit?
quote:LOL
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:11 schreef BunnyHunter het volgende:
zeer druk ja .. hier heb ik wat anders te doen voor alle kuike haters ..http://www.manzonderkop.be/Post/?P_ID=603
quote:Dit valt in de categorie 'geen argument, maar wel denken dat je slim bent door een ander na te praten met de 'wat je zegt ben je zelf'-fase'
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:23 schreef BunnyHunter het volgende:
oh ja het fase syndroom .. in welke fase van je het "fase syndroom" zit je? in fase 1 .. iedereen uitmaken voor een in een fase zittend persoonof fase 2 erken dat je een iemand bent die iemand uitmaakt dat hij in een fase zit?
quote:Maak je dit soort opmerkingen omdat je te dóm of te slim bent om te verdekken dat je 'uitgeluld' bent??
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:21 schreef Oosthoek het volgende:
Ah, je bent al in de 'wat je zegt ben je zelf' fase terecht gekomen. Is dat vóór of na de 'waarom' fase?
quote:loool
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:25 schreef Xebrozius het volgende:
Nou vooruit, nog een keer dan..
[afbeelding]
En dan logo... ach .. ze zullen zich wel niets aantekken. Wat een onzin.
quote:lol
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:25 schreef Xebrozius het volgende:
Nou vooruit, nog een keer dan..
[afbeelding]
Je loopt naar een hokje waar zo'n kansloos figuur kuikens voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een kuiken voor dat geld.
Dan leg je het kuiken op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn kuiken wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Bovendien heeft ie nog vogelpest ook, dus moet ie gelijk gecremeerd worden!!!
sorry dat ik het niet wat subtieler zeg, maar ik word echt helemaal ziek van dat 3fm gezanik!!!!!!!!!
Neem nu Radio 3 continu gezever en slechte (alternative) nummers.
Nee, dank je. Ze zouden eens afgerekend moeten worden op hun luisteraars aantallen net als de commerciele.
Dan kunnen we nog lachen. zeg dan maar dag
quote:Jammer dat je me niet begrijpt, maar wat wil je van me dat ik ga zeggen op een reactie als deze? Die gozer heeft niets met de opmerking die ik maakte te schaften en geeft dan een reply waar je geen reet mee kunt.
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:35 schreef onanymous het volgende:
Maak je dit soort opmerkingen omdat je te dóm of te slim bent om te verdekken dat je 'uitgeluld' bent??
Verwacht dan niet dat ik een a4-tje voltyp over hoe raar hij overkomt.
quote:Je bent juist de zeurende partij.
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:50 schreef DaRKoNe het volgende:
Red het kuiken!!Ow.. ga ik nu gezeur krijgen??
quote:Uhh yeah right.. whatever turns you on baby..
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:52 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Je bent juist de zeurende partij.
quote:Strakke billen
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:53 schreef DaRKoNe het volgende:
Uhh yeah right.. whatever turns you on baby..
offtopic
quote:Je luistert zeker 538
(serieus, ik heb 'm al uit de vriezer gehaald)
quote:En welke last heb jij dan precies van die paar topics?!?!?!?
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:59 schreef Oosthoek het volgende:Doe iets waarmee je weldenkend Nederland níet mee lastig valt.
Je hoeft die topics niet te lezen hoor....
wat heeft een kuiken, of welk ander logo met R A D I O te maken, er zit GEEEN beeld bij hoor... neusapen
quote:En het gaat indirect over Fok! dus slotjeWaar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |