quote:Tis maar wat je snel noemt, programma's als/ van het kaliber bad grrrl en mr. Lee zijn nu toch al te lang afwezig op 3.
Op zaterdag 30 augustus 2003 08:53 schreef M03 het volgende:
niet zo snel opgeven 8<
Opzich ben ik mhet met TS eens, maar het is zo jammer dat er niets beters is... Kink is af en toe wel leuk, maar te vaak ook niet, en het bandje van arrow is na 90 minuten ook weer toe aan een nieuwe.
Dus ik geloof dat ik t toch maar bij mijn eigen collectie houd en af en toe eens 3FM trotseer
quote:1985???
Op zaterdag 30 augustus 2003 08:42 schreef G-Plek het volgende:
Radio 3, voorheen Hilversum 3, bestaat al sinds 1965, en werd opgericht om de toen mateloos populaire zeezender radio Veronica een publiek weerwoord te kunnen bieden.
quote:http://www.radiofreak.nl/nl/info/omroepen/3fm.htm en lees nogmaals de steen....
Op zaterdag 30 augustus 2003 09:25 schreef R@b het volgende:[..]
1985???
Radio 3, voorheen Hilversum 3, bestaat al sinds 1965, en werd opgericht om de toen mateloos populaire zeezender radio Veronica een publiek weerwoord te kunnen bieden.
(het gaat toch niet om Hilversum3 maar om radio 3fm)
Vind ook zelf, dat Claudia de Breij niets heeft toe te voegen op 3FM......!! (wannabee-popie)
Ook is het jammer dat isabel er tussenuit kneep op 3fm, ze was lekker ingeburgerd bij 3fm.......
En 3FM..... nooit meer de 1ste
(gaat overigens wel proberen de 538-kloon te beluisteren)
Ik durf zelf zo ver te gaan door te beweren dat zelfs Skyradio beter is als Radio 3!
En de ander commerciëlen staan er ver boven!!
[Dit bericht is gewijzigd door Martijn_77 op 30-08-2003 10:08]
quote:Radio 4 de gekste!
Op zaterdag 30 augustus 2003 09:49 schreef Can_I_kick_it het volgende:
3fm was toch een kweekvijver voor alternatieve linkse mensen, dus ik zal het station niet echt missen
quote:Edoch, dat is precies hetzelfde.
Op zaterdag 30 augustus 2003 09:44 schreef G-Plek het volgende:[..]
http://www.radiofreak.nl/nl/info/omroepen/3fm.htm en lees nogmaals de steen....
(het gaat toch niet om Hilversum3 maar om radio 3fm)
Enkel de naam Hilversum werd voor de zenders weggehaald.
Quote:
Eind '85 doen de zenders afstand van de historische naam 'Hilversum' en worden ze omgedoopt in Radio 1, 2, 3, 4 en 5.
-
Hilversum 3, Radio 3, 3FM. Allemaal the same station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |