Hun nieuwe album is goed !!!!
quote:Ja joh, ze hebben pas nog een album uitgebracht
Op 22 maart 2001 22:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zijn de PUSA weer bij elkaar?
quote:Volg het niet zo nauw meer, muzieknieuwtjes
Op 22 maart 2001 22:53 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Ja joh, ze hebben pas nog een album uitgebracht
quote:welke bedoel je? pure frosting?
Op 22 maart 2001 22:53 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Ja joh, ze hebben pas nog een album uitgebracht
Voor de rest is de cd wel wat minder catchy dan PUSA en II. Wie vindt trouwens II ook beter dan hun debuut?
desondanks bennik erg benieuwd naar de nieuwe cd, tijd om maares wat te gaan downloaden ,tijd eerst voor een goeie verbinding...
quote:Die was leuk ja. En er was er nog een. Hun grootste hit volgens mij... Damn, hoe heette die ookal weer. Met een clip in een moeras en op een boot enzo. Die plaat vond ik echt roelen.
Op 22 maart 2001 23:04 schreef Uiruru het volgende:
ik ken alleen peaches van ze. En dat is een HEEEEEL goed nummer
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op 22 maart 2001 23:40 schreef Zanderrr het volgende:
Lump
*stiekem download doe*
quote:... maar da's een cover.
Op 27 maart 2001 09:24 schreef punksquad het volgende:
vooral video killed the radio star is echt koel....
JA !quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Staan ze nu 2 maart in Mezz in Breda?
Is Doornroosje weer verfilmd dan?quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:32 schreef nipeng het volgende:
Ik denk dat ik kaartjes ga scoren voor Doornroosje.
Nieuwe line-up.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:47 schreef -Frankie- het volgende:
Was supertof!!!
Leuke band, leuke muziek.
Vergis ik me of was de gitarist niet de eigen gitarist?
Hier kan ik het helemaal mee eens zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:40 schreef Bartjaah het volgende:
Ja nieuwe album is wel aardig. Met, voor mij, als uitschieter Love Everybody, het titelnummer dus. Echte fijne zomermuziek. Vond het eerste album echt super, daarna werd het allemaal een stukkie minder. Maar ik ga niet zitten zeuren, want het is allemaal lang-in-je-hoofd-zingende-feel-good-muziek. Lang leve de Presidents of the USA...
Hun gig in doornroosje is uitverkocht.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Is Doornroosje weer verfilmd dan?
Ja genoeg he !quote:Op dinsdag 19 april 2005 04:10 schreef CrazyCavia het volgende:
Wat een stagedivers..
Balen dat het is uitverkocht... Zag pas vandaag dat ze in Doornroosje stonden.quote:Op maandag 18 april 2005 20:32 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hun gig in doornroosje is uitverkocht.
Ik wacht op de DVD.
Hell yeah, ga ik heenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:10 schreef Frenkel het volgende:
Vrijdag 12 augustus staan ze op het Nirwana Tuinfeest in Lierop !!
http://www.nirwana.nl/tuinfeest/
Gisteren even terug gekeken en ik werd weer helemaal enthousiast.quote:Op maandag 25 april 2005 17:11 schreef CrazyCavia het volgende:
*bump*
Concert is terug te zien op www.fabchannel.com
Ja !quote:Op woensdag 12 april 2006 12:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
24 mei 2006 The Presidents Of The USA
Paradiso (main hall), Amsterdam
Vorig jaar was ik de schuld dat je niet ging, dit jaar wil je me wel weer mee hebben gelukkig.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef Vrieskist het volgende:
Vorig jaar had ik ook al het plan erheen te gaan, moet dit jaar toch maar van komen.
Het was een super-gig vorig jaar.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef Vrieskist het volgende:
Vorig jaar had ik ook al het plan erheen te gaan, moet dit jaar toch maar van komen.
Ach ja, heb vervoer nodig hčquote:Op woensdag 19 april 2006 23:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik de schuld dat je niet ging, dit jaar wil je me wel weer mee hebben gelukkig.![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef Dont_Panic het volgende:
mag ik ook mee, mag ik ook mee? ow jullioe hebben me al uitgenodigd
Jullie gebruiken me....quote:
Ik heb het gezien op fabchannel.com, heerlijk optreden.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het was een super-gig vorig jaar.
Al straalt het plezier er wel vaker vanaf geloof ik.
Fapchannel, dat zijn andere sites jongeman.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:41 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik heb het gezien op fabchannel.com, heerlijk optreden.
Heb je nou al mijn kaartje gekochtquote:Op donderdag 20 april 2006 00:07 schreef Vrieskist het volgende:
Ach die jongen komt uit Easthim, je kan hem niks kwalijk nemen
Wel opvallend dat ze in hun show vorig jaar veel oude "hits" spelen. Meer dan van hun nieuwe album. Niet dat ik het erg jammer vind, maar het valt me wel op.
Nee, ga met een groep van 6 man en ik ben degene die de kaartjes heeft besteld.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:00 schreef stevenp het volgende:
'een rits'? Je gaat de handel in op veilingsites ofzo bedoel je?
Wat je zegt, goed idee ja.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:35 schreef Grachus het volgende:
Ha! die heb ik lang niet meer gehoord/gezien. Ik dacht ook dat ze allang gestopt waren eigenlijk. Hoog tijd om hun cd'tjes maar weer eens uit de kast te halen!
Ik ben er nog steeds gek op. En live is het trouwens ook nog eens 10x beterquote:Op maandag 28 januari 2008 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat je zegt, goed idee ja.
Man, ik was er gek van in de 90's.
Geloof ik graag, eens even kijken of ik nog iemand mee kan krijgen er naar toe. Lopen de kaartjes storm? En hoe is eigenlijk hun nieuwe werk? Ik vond zowel PUSA I als PUSA II erg sterk, daarna ben ik ze eigenlijk uit het oog verloren..quote:Op maandag 28 januari 2008 23:47 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds gek op. En live is het trouwens ook nog eens 10x beterAltijd feest met the presidents.
Tivoliquote:Op maandag 28 januari 2008 22:33 schreef Vrieskist het volgende:
Ik heb de kaarten al besteld! Ik ga lekker naar Groningen, mooi in de buurt. Kom allenIk zal dit topic nog wat vaker kicken de komende tijd
Stevenp, kweek89, welk concert(en) ga je naar toe?
Hun nieuwe werk (Freaked out and small, love everybody) is wel aardig, paar leuke liedjes per album. Live spelen ze meestal veel oud werk met tussendoor wat nieuw.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:57 schreef Grachus het volgende:
[..]
Geloof ik graag, eens even kijken of ik nog iemand mee kan krijgen er naar toe. Lopen de kaartjes storm? En hoe is eigenlijk hun nieuwe werk? Ik vond zowel PUSA I als PUSA II erg sterk, daarna ben ik ze eigenlijk uit het oog verloren..
Ik hoop het maar, anders schrijf ik deze band af.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:51 schreef nipeng het volgende:
volgens mij gaat het (nog uit te komen?) album "These are the good times people" gaat verder de goede kant op.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:48 schreef nipeng het volgende:
Ach live zijn ze nog best ok.
Nou ja, ze zingen het eigenlijk ook al op hun eerste album: "we are not going to make it, because there are a million better bands with a million better songs"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:41 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, anders schrijf ik deze band af.
*stuitert* waar?!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:51 schreef nipeng het volgende:
Ken "Love erverybody" niet zo heel goed maar volgens mij gaat het (nog uit te komen?) album "These are the good times people" gaat verder de goede kant op.
Net een promo geluisterd.
Ik ben er ook! Lekker biertjes drinken met fijne easy listening muziek erbij!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik hoop het, 12 april in Tivoli
Volgens mij wel ja, ik heb ook maar een gebrand kopietje via de maatschappij gekregen hoor, maar das iiig iets en het klinkt leuk!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:14 schreef kweek89 het volgende:
jij lucky bastard, echte album komt toch pas over week of twee/drie uit ?
geen kans op een snippetttje ? (A)quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ik heb ook maar een gebrand kopietje via de maatschappij gekregen hoor, maar das iiig iets en het klinkt leuk!
Dat kan ik niet echt maken tov de platenmaatschappijquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:16 schreef kweek89 het volgende:
[..]
geen kans op een snippetttje ? (A)
Goede link: *klik*quote:Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
http://beta.frontpage.fok.nl/review/7202/-CD:-The-Presidents-of-the-USA--These-Are-The-Good-Time-Peop.html
Aaaargh !!quote:
Dus je staat dan óók in de herrie !quote:Op maandag 10 maart 2008 16:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Aaaargh !!
Ik naar paradiso.
Ik ga er een klein beetje van uit dat ik ze op lowlands meet.
Andere herrie !quote:Op maandag 10 maart 2008 16:47 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dus je staat dan óók in de herrie !
Geen live vliegende reporter dus deze keer.
.
Volgens mij ook niet, ze komen naar eindhoven, groningen en utrecht.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:48 schreef kweek89 het volgende:
erm...Presidents komen toch helemeul niet naar Paradiso?
Nee dat klopt.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:48 schreef kweek89 het volgende:
Dat zeg ik ook helemeul niet... ik zeg dat ik ergens anders ben.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:48 schreef kweek89 het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:23 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Nee dat klopt.
Wel Trentemoller.
Je weet wel, van dat nummer met die Laika look alike in het videoclippie
Heeeeeel relaxte en goed doordachte muziek.
Tube Amplifierquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:50 schreef soul114 het volgende:
Utrecht was ook erg leuk!
Kregen nog een bonus song, omdat paar lui daar om riepen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |