Ik vond het niet veel.
Duidelijk geinspireerd op 'Das Boot', maar de karakters waren slecht uitgewerkt en de film had niets wat het origineel maakte.
Dan vond ik 'The hunt for the Red October' en 'Crimson Tide' veel leuker, wat Amerikaanse duikboot-films betreft.
Weet nog niet goed wat ik er van moet denken. Boeiend vond ik 'm iig wel.
Ja, weet nog niet echt wat ik er van moet denken..
herkent Darth Vader 3PO nu wel of niet?
quote:Was ie moeilijk te begrijpen? Dat hoor ik vaak van die film
Op 21 maart 2001 22:33 schreef Arcee het volgende:
MementoWeet nog niet goed wat ik er van moet denken. Boeiend vond ik 'm iig wel.
quote:Crisis, bekijk je die elke dag ofzo??
Op 21 maart 2001 22:34 schreef SkyMaster het volgende:
Star Wars : Empire Strikes Back.
Robert de Niro, Liam Neeson, muziek van Morricone, schitterende natuur, drama, enz. enz.
quote:Hij zit complex in elkaar ja, maar des te langer je erover na denkt des te beter klopt-ie.
Op 21 maart 2001 22:42 schreef MeneerTim het volgende:
Was ie moeilijk te begrijpen?
ik ga zo maar Army of Darkness aan zetten
HAIL TO THE KING!!!!
was wel geinig.....beetje oud
quote:Film met hoog popcorn-gehalte! Vooral leuk met goede 'Surround Sound'.
Op 21 maart 2001 22:49 schreef speknek het volgende:
Ik ga morgen Starship Troopers bekijken, is dat ook goed?
Mijn Surround-topper op video, op DVD heb ik betere films wat dat betreft..
En The Story Of Us
quote:The Fugitive vond ik errug goed. U.S. Marshals kon er ook best mee door.
Op 21 maart 2001 23:35 schreef ~Anja~ het volgende:
The Fugitive (goeie film, morgen U.S. Marshals kijken)
quote:Met twee van de meest huiveringwekkende en beklemmende scènes aller tijden... brrrrr...
Op 21 maart 2001 23:49 schreef steps het volgende:
The Shining.
quote:Ja ik heb hem al heel vaak gezien hoor
Op 21 maart 2001 22:55 schreef Ettepet het volgende:
Film met hoog popcorn-gehalte! Vooral leuk met goede 'Surround Sound'.Mijn Surround-topper op video, op DVD heb ik betere films wat dat betreft..
goeie film, spannend. en dat 3 uur lang.
[Dit bericht is gewijzigd door Ewoudus op 22-03-2001 00:06]
quote:En zeker in mijn top-10 lijstje. Zoveel acteertalent in 1 film, da's toch wel speciaal.
Op 22 maart 2001 00:06 schreef Ewoudus het volgende:
Heat (met Al Pacino & Robert de Niro)goeie film, spannend. en dat 3 uur lang.
Welke film ik vanavond ga kijken. Iron eagle natuurlijk, effe kijken of ik hem nu helemaal kan citeren, want die film is echt bijna elke week op de tv.
(is de iron eagle serie een laatste strohalm methode voor de planners van de omroepen, als ze echt niks anders kunnen verzinnen, oh jongens laten we maar weer iron eagle draaien )
quote:Shit! Jammer dat ik die gemist heb!
Op 21 maart 2001 22:45 schreef Ettepet het volgende:
Kijk op dit moment naar 'The Mission', op BRT 2 (Canvas?).Robert de Niro, Liam Neeson, muziek van Morricone, schitterende natuur, drama, enz. enz.
Is tegenprestatie omdat ik haar Zaterdag meeneen naar The Exorsist. Eerlijk gezegd, zo slecht vond ik hem niet. Hij duurde alleen een beetje te lang.
[Dit bericht is gewijzigd door Blindfold op 22-03-2001 11:21]
Bah, weer zo'n typische amerikaanse cliché-film, die het moet hebben van de Paul Verhoefen truckendoos.
(Ik werk tegenwoordig part-time in een videotheek, voor wat extra geld. Dat betekent dat ik gratis filmpjes kan meenemen )
quote:'k zal vanavond ff kijken of hij binnen is. Thanx!
Op 22 maart 2001 13:38 schreef Smots het volgende:
Als je een hele goede film wilt zien, moet je eens "The Stepfather" kijken.
ERG de moeite waard!!!
quote:Boys from Brazil komt vanavond op tv
Op 22 maart 2001 13:35 schreef Lamon het volgende:
Iemand nog tips voor vanavond?
quote:Ook een topfilm inderdaad. Maar ja, pas geleden gezien.
Op 22 maart 2001 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Boys from Brazil komt vanavond op tv
Ik dacht ook net aan dat vervolg van 'Once were warriors'; 'What becomes of the broken hearted'. Die heb ik nog niet gezien. Ben eigenlijk wel benieuwd...
Vanavond ga ik 'es naar "When Harry met Sally" kijken, nog nooit gezien
quote:Als je maar niet enigszins de kwaliteit van Once Were Warriors verwacht.
Op 22 maart 2001 13:49 schreef Lamon het volgende:
Ook een topfilm inderdaad. Maar ja, pas geleden gezien.Ik dacht ook net aan dat vervolg van 'Once were warriors'; 'What becomes of the broken hearted'. Die heb ik nog niet gezien. Ben eigenlijk wel benieuwd...
Heb je Blood in Blood Out al gezien. Wel een beetje lang, maar erg goed.
quote:*staat genoteerd
Op 22 maart 2001 13:57 schreef Blindfold het volgende:
Heb je Blood in Blood Out al gezien? Wel een beetje lang, maar erg goed.
quote:Die is sinds kort uit op DVD. Geen idee wat het is verder.
Op 22 maart 2001 13:49 schreef Lamon het volgende:
'What becomes of the broken hearted'
quote:Ik heb em vanacht gezien.
Op 22 maart 2001 12:54 schreef fokje het volgende:
Gisteravond Hollowman gezien.Bah, weer zo'n typische amerikaanse cliché-film, die het moet hebben van de Paul Verhoefen truckendoos.
quote:Nope,
Op 21 maart 2001 22:44 schreef Arcee het volgende:
Crisis, bekijk je die elke dag ofzo??
Ik had deze film al een maand of 2 niet meer gezien en ik vond het afgelopen weekend wel weer leuk om te bekijken. Gister weer idd! Ik wou ff een paar dingetjes checken mbt de relatie tussen Vader en 3PO.
'K Ben er nog steeds niet achter... zondag weer kijken!!!
quote:Net naar zitten kijken, maar zo verkeerd vond ik hem toch eigenlijk niet. Kee het is geen hoogstandje, maar zeker niet slecht.
Op 22 maart 2001 14:47 schreef craziest het volgende:
Ik heb em vanacht gezien.
Had er meer van verwacht
quote:Kun je ook even in het topic kijken wat ik zojuist heb geopend.. heb een vraagje over die jongens uit brasilië
Op 22 maart 2001 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Boys from Brazil komt vanavond op tv
quote:When Harry met Sally is één van de beste romantische comedies die er zijn. Ok hij is best oud, maar hij zit zo ontzettend goed in elkaar.
Op 22 maart 2001 22:17 schreef ~Anja~ het volgende:
When Harry met Sally gezien net. Mwah-film, zou ik nooit kopen, maar goed voor de donderdagavond.
Leuke film. Ik verwachte er niet veel meer van dan iets a la 'American Pie' en daaraan voldeed het zeker.
Geen topfilm, maar wel erg grappig.
quote:Ik vond Roadtrip echt geweldig, leuker dan American Pie, heb aan een stuk door gelachen tijdens die film. Ik wil hem op zich wel nog een keer zien, maar ben bang dat het dan wat minder leuk wordt (dat had ik nl ook met Scary Movie)
Op 23 maart 2001 23:05 schreef Lamon het volgende:
Vanmiddag heb ik 'Roadtrip' gekeken.Leuke film. Ik verwachte er niet veel meer van dan iets a la 'American Pie' en daaraan voldeed het zeker.
Geen topfilm, maar wel erg grappig.
quote:Helaas het eerste half uur gemist, maar idd prachtige film!
Op 24 maart 2001 01:16 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Voor de 3e keer Muriels Wedding. En hij blijft leuk
Begint fantastisch, maar de laatste 20 minuten zijn wel wat teleurstellend.
Jammer, ik heb dat zo vaak. Een film die op zich goed is, maar waar het einde de boel weer verknald.
Niettemin, ik heb veel slechtere films gezien.
quote:Had ik ook, zeker geen slechte film, absoluut niet, maar ik miste er iets in, zeker in het einde. Maar toch een aardige film in het algemeen.
Op 24 maart 2001 16:32 schreef Lamon het volgende:
Zojuist 'the ninth gate' gekeken, van Roman Polanski.Begint fantastisch, maar de laatste 20 minuten zijn wel wat teleurstellend.
Jammer, ik heb dat zo vaak. Een film die op zich goed is, maar waar het einde de boel weer verknald.
Niettemin, ik heb veel slechtere films gezien.
met Mel "I'm sorry" Gibson en Julia Roberts. Vermakelijke Action/thriller, met veel plezier gekeken.
Sliding Doors
'k Vond 'm zeer goed, erg leuk in elkaar gezet en goed geacteerd.
Lek
Aan het begin wat rommelig, maar verder een film die ik wel kan waarderen.
Erin Brokovich
Een film die me van begin tot eind boeide. Vooral de tweede helft vond ik erg goed.
Go
Drie verhaallijnen, erg leuk in elkaar gezet. Lekker vlotte film, geen minuut mee verveeld.
ik vond hem wat minder, werd in het midden erg eentonig maar einde was wel weer goed!
Vooral Gregory Peck als Dr. Mengele kwam niet goed uit de verf..
En daarstraks ff Fast Forwarded The Phantom Menace bekeken.'K Wou een paar Easter Eggs controleren..
[Dit bericht is gewijzigd door SkyMaster op 25-03-2001 16:22]
[spoiler]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik vond het zo raar dat ze de hele tijd aan het vechten zijn tegen de golven, ze vliegen overboord bij het leven, maar komen telkens terug op de boot, en er komt een grote golf en de film is ineens afgelopen (bij wijze van spreken dan). Echt een slecht einde.
[/spoiler]
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 25-03-2001 16:23]
- Dinosaur (erg mooi gemaakt, maar niet meer dan dat)
- High Fidelity (goede comedy)
- Evil Ed (niet eens afgekeken, maar hij was erg slecht, of ik was erg dronken)
- The Replacements erg beroerde comedy met Keanu Reeves en Gene Hackman
- Stuart Little (leuker dan ik dacht)
- The Art of War (ook niet afgekeken (hij moest weer terug) maar wat ik heb gezien was erg standaard)
- Bedazzled (minder leuk dan ik dacht)
- Get Carter (die hebben m'n vrienden gekeken, maar ik heb me er niet eens aan gewaagd (hij bleek ook niet al te best te zijn)).
- The Gift (niet zo slecht als ik uit andere reacties uit het forum had gevreesd)
[Dit bericht is gewijzigd door Blindfold op 26-03-2001 11:15]
Man on the moon met Jim Carey. Een absolute draak. Niet grappig, heel irritant. Kreeg er koppijn en een slecht humeur van.
The Ninth Gate met Johnny Depp. Minder slecht dan ik had gedacht, maar niet echt om over naar huis te schrijven. Zwak einde.
Voor vandaag bewaard:
Fucking Amal. Ben heeeel benieuwd .
Ik heb het boek niet gelezen, maar als op zichzelf staande film is ie op zijn minst bijzonder te noemen.
Ik vond wel dat ze wel wat meer van de gedachtengang van Patrick Bateman hadden mogen laten zien.
Nu krijg je op het allerlaatste moment pas een beetje een idee van zijn gevoelsleven.
Dat had best eerder mogen gebeuren.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 26-03-2001 23:25]
quote:Ik ook
Op 26 maart 2001 13:02 schreef w.o.r. het volgende:
Voor vandaag bewaard:
Fucking Amal. Ben heeeel benieuwd.
quote:Ik moet toegeven dat jouw lovende kritieken de doorslaggevende factor waren... we stonden weer eens in de videotheek van 'la la la die kennen we al, die ook, die is kut, weer hetzelfde verhaal in een nieuw jasje, etc' (getuige ook de andere twee films die we hebben gehuurd), toen ik Fucking Amal zag staan. Ik heb even moeten drammen want mijn vriend was niet zo onder de indruk van de voorstukjes die we hadden gezien, maar ik ben blij dat ik 'm erdoor heb gedrukt, want wauw, wat een heerlijke film!
Op 26 maart 2001 23:23 schreef Arcee het volgende:
Ik ook
Ik heb afwisselend ontroerd, grinnikend en met kromme tenen van herkenning zitten genieten. Echt, bedankt voor de tip!
quote:Graag gedaan! Leuk om te lezen
Op 27 maart 2001 13:02 schreef w.o.r. het volgende:
Ik heb even moeten drammen want mijn vriend was niet zo onder de indruk van de voorstukjes die we hadden gezien, maar ik ben blij dat ik 'm erdoor heb gedrukt, want wauw, wat een heerlijke film!Ik heb afwisselend ontroerd, grinnikend en met kromme tenen van herkenning zitten genieten. Echt, bedankt voor de tip!
Gisteren "Teigetje's film" gekeken, samen met m'n kleine zusje, dus in de Nederlandse versie. Niet zo goed als het eerste verhaal van Winnie the Pooh maar toch wel vermakelijk. Vooral erg lief.
quote:Hele mooi film idd.
Op 11 april 2001 11:32 schreef Fannetje het volgende:
Afgelopen zondag "Higher learning" gezien.
Tijdens de eerste drie kwartier van de film vroeg ik me af waar ze naartoe wilden, ik vond het een beetje warrig. Maar toen alles voor mijn gevoel eenmaal een beetje op z'n plaats stond maakte het laatste uur alles goed. Goed verhaal en vooral een sterk einde.
Echt een topfilm.
quote:En omhoog! Vreemd dat deel 2 al geopend is, terwijl 1 nog lang niet vol is
Op woensdag 11 april 2001 17:17 schreef kamagurka het volgende:
Nog een tip: Black cat, white cat. superieur absurdisme uit joegoeslavië. gaat over zigeuners die met sex drugs familie etc.. helemaal in de soep lopen. niette beschrijven, gewoon gaan zien!
On topic: gisteren ook Black cat, white cat gezien en inderdaad: wat een geweldige film! Meest absurde karakters (o.a. een zangeres die spijkers uit een paal trekt met haar kont), en fantastisch verhaal. Must see voor de liefhebbers van bijvoorbeeld de Coen brothers!
* Mark loopt nog de hele dag te zingen: "Pitbull.."
En vanavond allemaal The Commitments kijken, eh?
quote:Heeft van alles met de crash te maken. Toen het forum leeg was heeft Fannetje een nieuwe geopend, en daarna is er ook nog een deel 2 geopend.
Op zondag 05 augustus 2001 16:03 schreef Mark het volgende:
En omhoog! Vreemd dat deel 2 al geopend is, terwijl 1 nog lang niet vol is
Ik heb de hele film zitten hopen: "Wanneer vreten die beesten Tea Leoni nou op ??"
Wat een vervelend teringwijf is dat zeg !!!
Maar genoeg geventileer...ik heb nu al m'n geld op Planet of the Apes staan...ik hoop dat de remake dicht bij het origineel in de buurt komt.
Goede film. Eindelijk weer eens 'misdaad imerium' een film waarin niet een Italiaanse maffiafamillie de toon zet. En een hele mooie blik op de motieven, mogelijkheden en redenaties die mensen drijven tot het snelle geld. Ook een erg goede rol van Johnny Depp. Maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit en film gezien van hem die me teleurstelde. Waanzinnig goede acteur.
En gisteren het 1e deel van 'V' zitten kijken. Leuk om weer eens te zien.
Voor ik naar de sneak ging ook nog een stukje van 'Brazil' gezien. Waanzinnig mooi gedaan. Die ga ik morgen helemaal zien denk ik, gewoon weer vanaf het begin.
mwoah .. af en toe wel lachen maar niet echt een super film.
mux
Dit is trouwens mij mening dus je mag het zelf beoordelen.
Skulls - over een jongen die bij een 'secret society' gaat... een soort vergrotende trap van een studentenvereniging. Goed acteerwerk, mooi gefilmd, schitterende locaties, best spannend en beter dan de hoes doet vermoeden.
The Talented Mr Ripley - die zullen jullie vast al kennen, wie 'm nog niet heeft gezien moet het zeker nog doen. Tenenkrommend spannend en orgineel. Onverwacht einde ook.
quote:Nightmare on Elmstreet 6 was niet bijzonder goed, anders.
Op woensdag 08 augustus 2001 02:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit en film gezien van hem die me teleurstelde. Waanzinnig goede acteur.
quote:Maar die heb ik dan ook niet gezien.
Op woensdag 08 augustus 2001 16:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nightmare on Elmstreet 6 was niet bijzonder goed, anders.
Four rooms was erg gaaf... beetje vreemd, maar wel lekker.
Ben helaas niet meer toegekomen aan 'Brazil'....
mux
..en wat een oppervlakkige vertoning was dat zeg!!
Er wordt goed geacteerd, met name door Spacey, maar het lijkt wel of de film gemaakt is precies voor het publiek dat aan de schandpaal wordt genageld.
Het verhaal (in tegenstelling tot het acteerwerk) bereikt opmerkelijk weinig diepgang, en het is een gruwel om het audiocommentaar aan te horen van regisseur en schrijver op de DVD. Wat een stelletje losers zijn dat zeg, zover je van losers kan spreken met 5 Oscars...
eerder deze week: Blood simple (Coen bros.)
Ik wilde ook 'frequency' nog zien, maar ben nu te moe. Komt nog wel
Vond dit wel een aardig goede (animatie)film, in ieder geval vele stukken beter dan die laatste 2 Batman films die ze uitgegeven hebben... Hoe heette ze ook al weer? Batman Forever en Batman & Robin, toch?
quote:Waaaaaat?!?
Op donderdag 09 augustus 2001 17:20 schreef Ettepet het volgende:
American Beauty,..en wat een oppervlakkige vertoning was dat zeg!!
Er wordt goed geacteerd, met name door Spacey, maar het lijkt wel of de film gemaakt is precies voor het publiek dat aan de schandpaal wordt genageld.
Het verhaal (in tegenstelling tot het acteerwerk) bereikt opmerkelijk weinig diepgang, en het is een gruwel om het audiocommentaar aan te horen van regisseur en schrijver op de DVD. Wat een stelletje losers zijn dat zeg, zover je van losers kan spreken met 5 Oscars...
![]()
Alleen wel jammer dat alles in deel 1 zowat weer genegeerd wordt
Wel een aardige film maar meer als een 6,5 krijgt ie niet.
Heerlijk om naar Angelina Jolie te loeren , soms wel leuke actie (iets te flitsend). Mooie shots in Cambodja, en dat is het dan wel.
Maar ja had nog een biosbon dus kostte niks.
quote:De film is ook gebaseerd op de serie 'Highlander'en nog maar losjes op de eerste film. Het mooie is in ieder geval dat film 2 en 3 qua verhaal volledig genegeerd worden, want die waren
Op vrijdag 10 augustus 2001 11:42 schreef Tokus het volgende:
gister Highlander: Endgame gekeken, en ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Beter dan het eerste deel is ie niet, maar in ieder geval wel stukken beter dan deel 2 en 3, want die waren zo bagger...Alleen wel jammer dat alles in deel 1 zowat weer genegeerd wordt
quote:DVD kopen? 50 piek..
Op vrijdag 10 augustus 2001 10:22 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Waaaaaat?!?
Ik vond het een geweldige film!
quote:Moe'k nog steeds kijken, ligt hier thuis op DVD
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:40 schreef the-O het volgende:
Zojuist bekeken: iedereen beroemd, van Dominique Deruddere. Grappige Vlaamse film.
Eindelijk weer eens zo'n film om echt warm voor te lopen. Subtiel, sfeervol, leuk en stuk voor stuk fantastische acteerprestaties.
Gave film voor een ontspannende bankhangsessie. Special effects zijn heel aardig, maar vooral de belichting bij sommige gedeeltes en de details zijn echt erg goed!
Erg leuke SF, vooral gezien hoe oud-ie eigenlijk al is.
(uit 1973)
Men in Black
En gister
X-men
American Pie
Kevin & Perry go large
gekeken
echt een hele vermakelijke horror-comedy en ondanks zijn lage budget vind ik het toch een waardig vervolg op Tremors(1990).
Goeie film, eerste gedeelte dacht ik alleen "waar de fuck gaat dit nou over?"
Leuke film met Michelle Pfeifer (ze wordt al wel een beetje oud ondertussen)
Once Around, mooi drama van Lasse Hallström.
- Southpark:Bigger, loger & uncut
gezien en vandaag
- The Flintstones in viva rock Vegas
- Great balls of fire
en oh ja... vamiddag X-MEN nog een keer...
HEAT. Met Al Pacino, Robert DeNiro en Val Kilmer. Keiharde actiefilm van 3 uren. Ik vond het wel een leuke film, neigt jammerlijk soms naar het onwerkelijke. Voor de actiefilm-fan zeker een aanrader.
Nokia3310
so-so film. Amerikaanse politiek, goeierikken, slechterikken, beetje moddergooien, alles komt goed.
Het nummer van Sting tijdens de ending credits is echt een prachtige afsluiter.
En daarna Men of Honor gezien met Cuba Gooding Jr. en Robert de Niro. Wel een mooie film. Bij de DVD extra's zie je de 'echte'hoofdrolspeler ook nog. Da's wel leuk. Beetje erg amerikaanse film maar wel mooi.
Had wel een paar leuke stukjes, maar echt briljant wassie zeker niet.
(en nee ik dus niet)
Goede film idd. Leek een beetje op die verhoorscene in The Usual Suspects. Met het verschil dat je hier steeds heen en weer geslingerd werd tussen het idee 'hij heeft het gedaan' en 'hij heeft het niet gedaan'.
Alleen dat enorme Australische accent bij sommige acteurs...
Geen een geweldige acteerprestaties, geen bijondere regie of opzienbarende cameravoering, geen geweldig scenario of geniale plotwendingen, maar gewoon een lekkere foute jaren 70 exploitation film. Ach, niet elke film verdient een oscar.
quote:Geniale film, Akira Kurosawa roelt!
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:49 schreef Mza het volgende:
Seven Samurai
en Toshiro Mifune ook, BTW.
Ik zit nog te twijfelen over wat ik vanavond zal gaan kijken.
quote:$#%#@^%$ vergeten!!!
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:00 schreef awraeven het volgende:
Heb daarnet op TV Robocop III zitten kijken
Geen film gezien vandaag. Kreeg paniektelefoontje dat de serverruimte op kantoor aan het onderlopen was vanwege de heftige regenval hier.
En ik had me zo verheugd op een avondje in m'n eentje, en kunnen doen wat ik zelf wil.
*grom*
TPS is eerst behoorlijk traag, maar 't einde vond ik wel goed Een 7
Stir of echoes vond ik goed, spannend verhaal Een 8
quote:als SF liefhebber hou ik toch meer van een goed verhaal. Als het er nog mooi uitziet is mooi meegenomen. Aangezien ik nog geen review heb ontdekt die me erop wijst dat er enig verhaal in Final Fantasy zit, ga ik deze dus zeker niet zien.
Op zondag 19 augustus 2001 13:14 schreef JBravo het volgende:
Gisteren Final Fantasy gezien. Wat een geweldige film. Ik heb geen idee waar het nou precies over ging, maar het is allemaal zo mooi gemaakt!!!! Aanrader voor de SF-liefhebbers.
Daarna de trailer gedownload van Gangs of New York...de nieuwe Scorsese
Fantastische romantische komedie die eigenlijk nu al een klassieker genoemd mag worden, zelfs al is ie uit 1993. Samen met 'Groundhog day' 1 van de beste komedies van de jaren 90.
quote:Heb ik ook vandaag gezien, ik heb helemaal genoten van die film. Idd zowel tragisch al ongelofelijk komisch. Het einde is ook helemaal top
Op zondag 19 augustus 2001 19:46 schreef Sniper het volgende:
Vanmiddag op TV: King of Comedy, hele sterke Scorsese met een zo mogelijk een perfecte rol van de Niro. Meer tragisch dan komisch overigens.
Met m'n nieuwe surround set... (jummie!)
Wat een slechte film. Niet meer zo'n slechte film gezien sinds een vriend Milo voor zijn verjaardag had gehuurd.
Volgende keer zal ik me weer IETS dominanter opstellen bij het kiezen van films.
Ohja, en Beatiful Girls gisteravond, echt zo'n lekkere feel-good film met een rol van Natalie Portman waar ik zou verliefd op zou worden
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 20-08-2001 11:19]
mux
Van de maker van Groundhog day.
Hij is (uiteraard) niet zo goed als die film, maar het is wel weer zo'n old style komedie, die soms erg grappig is.
Brandon Fraser speelt hilarisch. En Liz Hurley is in ieder geval leuke 'windowdressing'.
Whoooo 't blijft een brute film
Good enough
For you its
Good enough
For me it's GOOD ENOUGH
It's good enough for meeheee
YAH-YAH-YEAH YEAAHEAAAA
Long live Th4 G00n13z
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 21-08-2001 00:55]
3 woorden: "Rocky on wheels"
Wel een leuke steek onder water richting Shumacher. (Zonder al duidelijke Spoilers weg te geven)
Maar goed... Er zaten een paar leuke pogingen tot effecten in, maar deze zijn SLECHT!!... Echt niet te geloven... Zie wat onderdelen van auto's afvliegen, in Matrix-style opnames, en het eerste wat ik dacht was: "Da's een kut-rendering van wiel. Dat kan ik nog beter."
Kortom: verstand op nul, blik op oneindig en da issie wel uit te zitten. Echt geen hoogstaande film verder. Zeker niet qua verhaal,en wat betreft de effecten is het ook maar so-so.
"De aller, aller, allerleukste komedie sinds de uitvinding van de film" staat er op de hoes...
damn hij is nog beter dan z'n voorganger.
Hoop dat ie snel in nederland in de bios komt ga ik 'm zeker nog een keer zien
Black Rain, The Hunt for the Red October, en 'Memphis Belle'
Het was veel te warm om iets anders te gaan doen dan op de bank met een koud biertje naar een filmpje loeren.
Daarvoor The Others (nicole kidman)... Thriller die je moet gaan zien zonder dat je er veel over gehoord heb. En nu zeg ik al weer veel te veel eigenlijk.....
en Osmosis jones. Cartoon over de strijd van een wit bloedlichaam (stem Chris Rock) tegen een kwaadaardig virus in het lichaam van Bill Murray. Erg leuk bedacht allemaal!
en American Pie II, die het bij lange na niet bij deel 1 haalt. Opende met ong $45mln dollar hier, maar das eigenlijk ook niet wonderbaarlijk als ie in elke bios hier in minimaal 2 zalen draait.
kicken filmpie
en gister rad race gezien was lachuh
[Dit bericht is gewijzigd door mjah op 26-08-2001 02:04]
quote:Zeker weten, ik heb hem ook weer gezien, al minstens 10 keer en het is zeker 1 van de beste films ooit.
Op vrijdag 24 augustus 2001 23:24 schreef Mza het volgende:
Terminator 2 nog maar een keertje gekeken (5x op zo). Maar ja, het blijft een van de beste actiefilms ooit.
Batman returns
Batman forever
Rising sun
* BdR missed his sweeeet reciever
Pfff. Nou ja misschien staat er iets leuks tussen die 3.5 uur extras.
Spoilertje.
-----------
-
-
-
-
-
Whoeha! Ik had gelezen dat er hele erge GORE zou zitten aan het eind. Wat een afgang, het leek meer op een sketch uit BOTTOM. Ray Liotta met een hersen hoedje op pfffffffft...
(mag toch niet lopen vanwege mij ontsteking in mijn voet )
Groetjes Pikakonijn
p.s weet iemand nog een goeie film om te kijken?
[Dit bericht is gewijzigd door Pikakonijn op 27-08-2001 16:54]
Crouching Tiger Hidden Dragon (gaaaaf!!)
Gossip (waardeloos einde )
In & Out (saaaaaai
)
Festen (verassende film , vond hem wel goed)
Nokia.
quote:hmm.. Waar heb jij Festen gevonden op DVD? Ik kan hem nergens vinden.
Op dinsdag 28 augustus 2001 01:11 schreef Nokia3310 het volgende:
Festen (verassende film, vond hem wel goed)
quote:Gewoon gehuurd bij de videotheek
Op dinsdag 28 augustus 2001 09:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
hmm.. Waar heb jij Festen gevonden op DVD? Ik kan hem nergens vinden.
De amazon-US link volgen bij imdb gefet je een 'celebration' DVD met als release datum 2010
Nokia
Het verhaal in het kort: groepje terroristen wil cruiseschip overvallen en de kluis leegroven. Bij aankomst ligt het cruiseschip stil en is het grootste deel van de passagiers zoek. Een monsterlijk groot octopus-achtig beest had blijkbaar honger, en zag het schip aan voor een grote broodtrommel. Het monster is uitermate politiek correct, Koreaan, Amerikaan (blank of zwart), Australiër, iedereen vreet hij op. Het bekende verhaal, raden wie er aan het eind over blijft. Het stond als horrorfilm op teletekst, maar was geen enkel moment spannend. Famke Jansen draaft op als een in rood jurkje geklede overlevende op het cruiseschip (ze wilde zelf ook de kluis leegroven, volkomen overbodig detail in het verhaal) en haar aanwezigheid is het enige lichtpunt in deze bedroevende film.
4 out of 10.
Wel aardig.. Een paar leuke effecten, grote bullshit computer-hack-scenes en een flutverhaal.
Goed surround-sound, dat wel. En in het begin van de film een fantastische wide-angle 'stop-motion' scene.
Maar het haalt het absoluut niet bij de verhalen die ik er al over gehoord had. Leuke eye-candy, lekkere achterover-hang film, maar niks bijzonders.
Ook nog even de laatste helft van Deep Impact gekeken op BBC. Matige film maar oh, wat is die Robert Duvall toch een ras-acteur. Zelfs zo'n flutrol als die in Deep Impact weet hij uitstekend te vertolken.
quote:Mjah. Ik heb hem vorige week gezien. Echt baggerslecht die film. En de rendering van de CGI.. ongelofelijk slecht.
Op woensdag 29 augustus 2001 08:25 schreef weststar het volgende:
Driven, in de sneak....
Zelden een film gezien met in elke scene wel 1 of meerdere fouten.
Een afrader als je echt van Formule1/CART houdt....
quote:Cool! Die film zou ik graag eens willen zien. Hij was toch niet op tv he? If so, dan baal ik vreselijk
Op dinsdag 28 augustus 2001 16:08 schreef links234 het volgende:
Gisteravond maar weer eens A Bridge Too Far gekeken.
Nokia
Mooie film. Deed een beetje aan 'rainspotting' denken, alleen wat minder hard.
Nokia
*zucht*
Wat een mooie film is het toch, zeker als je je realiseert dat dit (in een minder geromantiseerde vorm weliswaar) echt gebeurd is...
Een mens kan dus zelfs in deze tijd nog boven zichzelf uitstijgen, als de situatie er toe roept...
Fargo
wel een coole film, alleen een beetje traag in het begin. John Travolta is in ieder geval goed op dreef als de bad guy.
Hugh Jackman is ook wel lache als computerhacker.
en Halle Berry is ook wel leuke opvulling
al met al goeie film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |