A.s. papa's en mama's:
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 26-08-2003 21:26]
quote:dat is hier ook het plan. ik heb recht op 48 uur kraamzorg, dus die eerste week hoeft
Op maandag 25 augustus 2003 13:42 schreef E.T. het volgende:
ik heb ook wel eens de optie gehoord dat de man in eerste instantie twee dagen thuiswas na de bevalling en dan twee weken opnam als de kraamverzorgster weg was.. Juist om voor de koffie te zorgen en er voor te zorgen dat moeder het nog rustig aan kan doen.
karin je link in 't vorige topic (naar dit topic) klopt niet.
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 25-08-2003 15:32]
quote:tnx! Dat had ik niet meer gezien, ik liep vreselijk te goochelen met die stomme linkjes.
Op maandag 25 augustus 2003 14:11 schreef bixister het volgende:
karin je link in 't vorige topic (naar dit topic) klopt niet.
quote:Gezellig samen onder de kerstboom!
Op maandag 25 augustus 2003 14:11 schreef bixister het volgende:[..]
daarna lekker 2 weken met ons drietjes...
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 14:15 schreef GHaven het volgende:[..]
Gezellig samen onder de kerstboom!
voor de herfst is dat kind er wel hoor.
Fijn Lois dat alles weer goed was!!!
Ik schrok wel ff een nieuw deel, ik dacht wie is er bevallen, maar nee hoor niemand
Heb om wat redenen jullie wel bekend hier niet al te veel meegelezen
Ik heb het niet gemist hoor. Heb me goed voorbereid dmv van de boeken "duik in je weeen" en "veilig bevallen". Het puffen hebben ze me daar ter plekke uitgelegd, ging hartstikke goed.
oja Karin die boeken die jij noemt heb ik ook gelezen. wel prettig ter voorbereiding.
quote:Ik ga yoga doen, maar das puur omdat ik slecht kan ontspannen, en dat leer je daar erg goed voor tijdens de bevalling schijnt.
Op maandag 25 augustus 2003 15:23 schreef Catootje het volgende:
hebbik nog een vraagje: welke cursus heben jullie gedaan enhoe was dt? Ik lees allemaal zeer veelbelovende foldertjes en dergelijke, maar hoor van anderen dan weer dat het veel 'met gekleurde ballen werken' en 'klessebessen' is. Ik wil gewoon info en goed sporten!!!
Jullie houden ons wel in spanning zeg. Hopelijk voor ons (en uiteraard voor jullie zelf) duurt dit niet lang meer.
Zet 'm op dames!
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik de weeën op zich goed op kon vangen door het puffen. Dus daarvoor heeft het goed geholpen. Ik vond het ook leuk om te doen, het was gelukkig een hele nuchtere meid die het gaf, geen zweverig gedoe. Ook hele praktische informatie. Ik zou het zo weer doen (maar dat komt er niet meer van ).
quote:Ik heb zelfs gesnurkt
Op maandag 25 augustus 2003 18:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb geen cursus gevolgd en heb tijdens de weeën liggen maffen
Tenminste, dat is mij verteld...
I.e.g tot morgen, ik vind het heel erg spannend!!!!!
Ik vind 't wel erg okay dat die baby nu al z'n gevoel voor humor toont.
quote:O gaaf, heel veel plezier! Ze doet het echt onwijs leuk
Op maandag 25 augustus 2003 22:10 schreef Belana het volgende:
OE, morgen gaan we voor de pretecho naar santpoort, ik ben zo benieuwd om ons kindje te zien!!!
Misschien hangt Christans geboortekaartje er nog wel
quote:of die van Bram
Op maandag 25 augustus 2003 22:17 schreef Rewimo het volgende:[..]
O gaaf, heel veel plezier! Ze doet het echt onwijs leuk
![]()
Misschien hangt Christans geboortekaartje er nog wel
![]()
owja klein tipje, je eigen stem wordt ook opgenomen op de videoband, ik zat zo vreselijk irritant op de achtergrond te hinniken dat ik dat eigenlijk niet meer terug kon horen als ik de band weer eens ging kijken. Wel heel jammer want dan mis je wel weer de uitleg van haar.
En ik zit er ook al ginnegappend met mijn vriendin op, Karin
edit: Mijn moeder maakt de geboortekaartjes, dus das al geregeld, ben voornamelijk op zoek naar een leuke tekst of gedichtje op het moment.
quote:Wil je zelf iets maken? Ik wil je wel helpen
Op maandag 25 augustus 2003 22:36 schreef Belana het volgende:
We willen het wel weten ja, ik ben rete nieuwsgierig!!!
Is goed dat ik het weet van dat geluid ja, hoewel ik bij de 1e keer ook alleen maar met grote ogen heb liggen kijken naar dat scherm hoor, LOL.
Het is nog steeds een wonderlijk idee dat er een beebie in mijn buik zit...edit: Mijn moeder maakt de geboortekaartjes, dus das al geregeld, ben voornamelijk op zoek naar een leuke tekst of gedichtje op het moment.
quote:Het is een wonder inderdaad! Heel veel suk6 met de pretecho vandaag en laat nog wat erover horen joh!
Op maandag 25 augustus 2003 22:36 schreef Belana het volgende:
We willen het wel weten ja, ik ben rete nieuwsgierig!!!
Is goed dat ik het weet van dat geluid ja, hoewel ik bij de 1e keer ook alleen maar met grote ogen heb liggen kijken naar dat scherm hoor, LOL.
Het is nog steeds een wonderlijk idee dat er een beebie in mijn buik zit...
quote:Wij maken de kaartjes zelf; die zijn al een flink stuk klaar (het ontwerp dan) dus misschien deze week nog een eerste kaartje maken (met fictieve naam etc. natuurlijk)
edit: Mijn moeder maakt de geboortekaartjes, dus das al geregeld, ben voornamelijk op zoek naar een leuke tekst of gedichtje op het moment.
edit: Nog niks nieuws deze wereld in? * streng de babies toesprekend dat ze vandaag moeten komen
*kijkt eens bestraffend naar de buikjes van Jessie, Buix en Genuivere*
Dames, 26 augustus is een mooie dag om te bevallen.
Kindjes, op 26 augustus is het altijd mooi weer, goed weer voor tuinfeesten dus als je jarig bent.
Ik zet vast in:
en ik sla nog even een paar dagen over, ik heb geen schoon beddegoed meer na vannacht met een zieke Eva. eerst wassen, dan bevallen
Belana veel plezier vanmiddag!
ik wil ook wel weer gluren.. is al drie weken geleden
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ PERS!! Misschien is Bixis wel aan het bevallen (ik ben zoooooo nieuwsgierig naar hoe een kindje van die twee er uit ziet he...is het een eend?
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:12 schreef jessie het volgende:
quote:Wedden dat je dus juist nu gaat bevallen?
Op dinsdag 26 augustus 2003 08:58 schreef Lois het volgende:en ik sla nog even een paar dagen over, ik heb geen schoon beddegoed meer na vannacht met een zieke Eva. eerst wassen, dan bevallen
![]()
Sterkte, andere dames natuurlijk ook, ik lurk me suf
quote:Ja dat zei Jeroen ook al
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:17 schreef yvonne het volgende:
Wedden dat je dus juist nu gaat bevallen?
Jessie, kom op! De dag is nog niet om!
*weeëndans voordoet*
quote:Denk je om het formaat van het kaartje? Wij moesten weer eens moeilijk doen en geen standaard formaat kaartje maken.. enveloppen waren dus ook niet te vinden
Op dinsdag 26 augustus 2003 08:16 schreef Bright het volgende:
Wij maken de kaartjes zelf; die zijn al een flink stuk klaar (het ontwerp dan) dus misschien deze week nog een eerste kaartje maken (met fictieve naam etc. natuurlijk)
Als die bevalt, dan moeten we papier etc. gaan kopen
Mijn collega is wel bevallen. We zitten hier dus aan de beschuit met muisjes. Binnenkort gaan we kijken en ze krijgt van ons zo'n poppetje waarvan iemand een link had.
Jessie jij baalt geloof ik wel he, sterkte joh. En gewoon even op het buikje kloppen dat die eigenwijs van een baby van jouw er maar eens snel uit moet komen, want de wereld ziet er van buiten toch eigenlijk wel veel mooier uit dan van binnen.
En bixi kom op joh. Jij moet ook. Genuivere waar blijf jij nou met je baby.
Effe [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding] allemaal meiden
die pers smilies lukken me niet hoor
Jeetje volgens mij komen jullie allemaal uit omgeving haarlem en beverwijk.
Ikke ook. Grappig eigenlijk. Nou ja effe offtopic was dat.
quote:whooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Vtelvtelvtel!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:16 schreef yvonne het volgende:
Bixis is bevallig!!!!!
quote:Het grote Bixis bevalt tpoic
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:20 schreef lily het volgende:
echt? meer nieuws?yippie
quote:Wauw, is dat zo? Jemig de pemig, komt er dus toch nog schot in! En natuurlijk moeten de andere babies er direct achteraan, vandaag nog! Dat was al afgesproken!!
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:16 schreef yvonne het volgende:
Bixis is bevallig!!!!!
quote:Doen we; het is een half A4-tje en dat dan doormidden gevouwen. Dus het formaat van een A6. Da's juist een mooie maat: ong.10x15 cm, dus middel fotoformaat. Daarop komt dan een deel van een foto (moet ik natuurlijk nog maken he
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:30 schreef moussy het volgende:
Denk je om het formaat van het kaartje? Wij moesten weer eens moeilijk doen en geen standaard formaat kaartje maken.. enveloppen waren dus ook niet te vinden
Ik zal vanavond ff echootje posten als het lukt...
Catootje, Ik ben gisteren voor het eerst naar zwangerschapscursus geweest.Gewoon bij de Thuiszorg hier. Ik heb voor deze cursus gekozen omdat er gecombineerd informatie wordt gegeven over de bevalling, de verzorging en de voeding en daarnaast ook lessen zwangerschapsgym worden gegeven voor je houding, enz.
Dit leek me zo voor de eerste zwangerschap wel heel zinvol.
De partners mogen altijd mee maar de 3e en 7e les zijn hier speciaal op gericht.
Verder ga ik 1 keer in de week naar zwangerschapszwemmen. Het is heerlijk om met de dikke buik in het water te bewegen!
Ik vind het ook gewoon leuk om andere zwangere vrouwen te zien en om verhalen en ervaringen uit te wisselen.
quote:veel plezier Belana
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:26 schreef Belana het volgende:
Ik zal vanavond ff echootje posten als het lukt...
quote:Niet per definitie
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:25 schreef Catootje het volgende:
ET....betekent het voor jullie als de plannenv an de regering doorgaan, dit jullie eerste en laatste kind is? Jullie liggen natuurlijk midden in de vuurlinie! Ik moet er vaak aan denken de laatste tijd, ook natuurlijk omdat ik zelf niet bepaald gemakkelijk zwanger werd en dan ivf in me hoofd had zitten....
Maar ik verwacht niet dat 't zo'n vaart gaat lopen. (de veel gehoorde opmerkingen dat het voor veel mensen onmogelijk zou worden.. vind ik ietwat overdreven.. ) Er is zo vreselijk veel weerstand uit de hoek van gyneacologen.. op 'europa-nivo' zijn ze er mee bezig om de ivf procedure te vereenduidelijken en toegankelijker te maken. (in diverse landen is 't al een standaard behandeling.. in Belgie is zojuist besloten om het in het ziekenfonds te doen)
Alle onderzoeken e.d. en raadgevingen van diverse instanties die de Tweede kamer informeren hebben juist geadviseerd om IVF in het ziekenfondspakket op te nemen (dat zit het nu dus absoluut niet! De gebruikte medicijnen worden door het ziekenfonds vergoed.. deze medicijnen worden voor diverse andere dingen gebruikt en zullen er dus nooit uitgehaald kunnen worden... De behandeling zelf (het ziekenhuisgedeelte) wordt uit een apart potje betaald onder de Wet Bijzondere Medische Behandelingen (ofzoiets).. een soort subsidiepotje is dit.
Ik geloof dat ik nu de draad een beetje kwijt ben maar voor mij maakt 't dus niet zoveel uit. De emotionele belasting is vele malen zwaarder dan de financiele belasting.
quote:En waarom zijn jullie dan niet even langsgeweest? Die man van je weet dat wij in de buurt wonen..
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:30 schreef -Lies- het volgende:
Leuk Belena een pretecho! Hebben wij bij 16 weken laten doen in Barendrecht bij Babyview. We vonden het geweldig om die kleine helemaal te bekijken en te onderzoeken! Ze nemen er echt de tijd voor bij zo'n bureau. Op de videoband staat heel de uitleg van bijna een half uur lang. Heel bijzonder!
Wat zou dan de toegevoegde waarde van een pret-echo nog zijn?
quote:Nou, noem Capelle maar in de buurt van Barendrecht ...
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:45 schreef E.T. het volgende:[..]
En waarom zijn jullie dan niet even langsgeweest? Die man van je weet dat wij in de buurt wonen..
Zucht, nog steeds geen baby-update ... De tekst is van m'n F5-toets weggesleten!
quote:Dat je het geslacht komt te weten( als je dat wilt).
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:47 schreef E.T. het volgende:
Wat zou dan de toegevoegde waarde van een pret-echo nog zijn?
quote:Wij hebben alledrie de pretecho's bij http://www.koekeloere.nl/ gedaan. José is echt een wereld-echografiste. Onwijs betrokken, echt lief.. Daarnaast heeft ze een continu-wedstrijd. Schrijf een origineel verhaal over je echo-belevenis, elke maand loot ze er een uit die dan een basispakket gratis krijgt. Wanneer je ook maar een beetje in deze regio woont kan ik haar van harte aanbevelen... <reclamemode uit>
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:30 schreef -Lies- het volgende:
Leuk Belena een pretecho! Hebben wij bij 16 weken laten doen in Barendrecht bij Babyview. We vonden het geweldig om die kleine helemaal te bekijken en te onderzoeken! Ze nemen er echt de tijd voor bij zo'n bureau. Op de videoband staat heel de uitleg van bijna een half uur lang. Heel bijzonder!
quote:Hier ook!!
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:53 schreef Bright het volgende:[..]
Zucht, nog steeds geen baby-update ... De tekst is van m'n F5-toets weggesleten!
quote:Het lijkt me dat je ook wel kan zien of het een jongetje of meisje is bij een gewone echo. Wij hebben dus geen pretecho's hier, en om eerlijk te zijn vindt ik het zelf niet echt nodig eigenlijk. Het is misschien wel leuk voor later maar ik heb toch die echo fotootjes wel, die video lijkt me dan echt iets heel persoonlijks, want voor anderen zal dit misschien saai zijn en niets zeggend.
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:47 schreef E.T. het volgende:
Ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen over een pret-echo.
Bij de verloskundige krijg ik op 19 wk. een echo.. ik wil in 't ziekenhuis een uitgebreide echo laten doen om alle organen enzo na te kijken.. (dat gebeurt rond de 20e week)Wat zou dan de toegevoegde waarde van een pret-echo nog zijn?
Het is in ieder geval gewoon een luxe die jullie hebben in Nederland waar je extra van zou kunnen genieten, maar wel tegen betaling dan.
quote:tuurlijk
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Het lijkt me dat je ook wel kan zien of het een jongetje of meisje is bij een gewone echo.
enne Bixis we willen wel even update's hier van jou he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het geslacht kan de verloskundige en de echomiep in het zieknhuis me ook vertellen.
Ow ,en Bright.. Barendrecht - Capelle.. 10 minuutjes ofzo hoor
quote:vind ik ook
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:28 schreef E.T. het volgende:
Het enige verschil wat ik zo 1,2,3 zie is de videoband.. En als je een pakket bij een pret-echo neemt inclusief videoband... is geloof ik bijna 100 euro ofzo... Duur videobandje.. en ik heb al een foto-album vol met echo-foto's.
en dan nog: wanneer kijk je zo'n band nog...
ET
Ik heb ook bij Bo en nu weer een pretecho in laten doen bij babyvieuw eerst nog in ridderkerk nu in baremdrecht
Ze trekken er veel meer tijd voor uit dan in het zikeenhuis en laten alles veel duidelijker zien. Het gaat immers niet om het medische gedeelte maar om het zo mooi mogelijk in beeld brengen van jou kindje. Ik vond het vooral leerzaam en prachtig om te zien. Ik zou het zeker aanraden. Ook leuk om af en toe nog eens te bekijken.
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:30 schreef jessie het volgende:
Ik zou het zeker aanraden. Ook leuk om af en toe nog eens te bekijken.
quote:zo zie je maar weer...
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:30 schreef lily het volgende:
en dan nog: wanneer kijk je zo'n band nog...
Ik zit de banden van Bo en de aankomende (pppfffff duurt nu echt te lang wil steeds de naam verklappen) ook te vergelijken enzo. Is ook wel geinig. Deze heeft kleinere voeten bv.
quote:Ja, nu nog wel, maar als ze nog ff langer wacht
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:37 schreef jessie het volgende:
Deze heeft kleinere voeten bv.
Morgen zijn we 5 jaar getrouwd zou wel een hele mooie datum zijn he!!!!!
quote:mooie bekroning op de liefde! Gefeliciteerd met jullie eerste lustrum!
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:43 schreef jessie het volgende:
quote:lol - Ik heb het vroeger elke dag gereden (woonde in B'drecht, zelfs dichtbij de bewuste plek, werk nog steeds in Capelle) en in de spits duurde het zeker een half uur (Die pestbrug ook...)
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:28 schreef E.T. het volgende:
...
Ow ,en Bright.. Barendrecht - Capelle.. 10 minuutjes ofzo hoor
quote:Sjonge jonge... 5 jaar alweer!
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:43 schreef jessie het volgende:
Daar dacht ik ook aan toen ik het tiktte netMaar Bo was ook 13 dagen te laat, dus heb nog 4 dagen te gaan
15 mei jl. was ik 5 jaar getrouwd, maar toen lag ik in het ziekenhuis vanwege te hoge bloeddruk
quote:Goh, 3 mei jongstleden 'al' 1 jaar
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:54 schreef easy-going het volgende:
Dat zou mooi zijn jessie, op je trouwdag. Alvast gefelictiteerd, want morgen heb je toch geen tijd om dit te lezen15 mei jl. was ik 5 jaar getrouwd, maar toen lag ik in het ziekenhuis vanwege te hoge bloeddruk
*denkt morgen nog zat tijd te hebben om alles hier te lezen *
quote:lol - Je wilt dit baby-feuilleton (goeie schrijvwijse?) niet missen he
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:56 schreef jessie het volgende:
Dat is een midner leuk huwelijkskaootje easy going!!!*denkt morgen nog zat tijd te hebben om alles hier te lezen
*
quote:Het kadootje kwam een weekje later en maakte alles weer goed
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:56 schreef jessie het volgende:
Dat is een midner leuk huwelijkskaootje easy going!!!*denkt morgen nog zat tijd te hebben om alles hier te lezen
*
Toot en ik
[afbeelding]
[/quote
Ziet er gezellie uit. Veel plezier dames.
quote:He, wat leuk! Ziet er gezellig uit!
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:06 schreef Logician het volgende:
minimeeting:Toot en ik
[afbeelding]
Waarom ben ik nou toch teleurgesteld dat ik niet 2 blonde staartjes zie.
quote:dat had ik ook... Dit had ik helemaal niet verwacht!
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom ben ik nou toch teleurgesteld dat ik niet 2 blonde staartjes zie.![]()
quote:Gefeliciteerd G.
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:45 schreef GHaven het volgende:
Bix is bevallen van een prachtige zoon. Zijn naam is Piet..
Eindelijk een maatje die mee kan gaan om te vissen
quote:Nou al? Wat voor maat is-ie dan??
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:48 schreef beany het volgende:[..]
Gefeliciteerd G.
Eindelijk een maatje die mee kan gaan om te vissen
Gefeliciteerd G. Hoe is het met Bix?
quote:Wat een heerlijke oerhollandse naam zeg!!
Gefeliciteerd hoor. .
quote:Maatje 6 schijnt wel strak te zijn
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:51 schreef Generaal_Foutje het volgende:[..]
Nou al? Wat voor maat is-ie dan??
Bixi, gefeli ook he!!!(bijna vergeten ) Viel het mee, of tegen
quote:Zovelenvijftig centimeter. Is me even ontschoten.
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:51 schreef Generaal_Foutje het volgende:[..]
Nou al? Wat voor maat is-ie dan??
quote:Een echte BixGHavenBaby.. moet wel een mooie baby zijn
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:53 schreef GHaven het volgende:[..]
Zovelenvijftig centimeter. Is me even ontschoten.
. 3800 gram. Bix en baby maken het goed maar blijven nog even een nachtje in het ziekenhuis ter observatie.
.
geef ze vanavond een hele dikke knuffel van me!!
quote:whèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:55 schreef beany het volgende:
Ik denk dat we het 'wheeeeeeeeeeeeeeeeee' nu iets anders uit onze strot moeten laten klinken.... iets meer trilling en iets lager denk ik
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:58 schreef GHaven het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties. Het was trouwens 51 cm..
quote:Flinke karper
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:58 schreef GHaven het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties. Het was trouwens 51 cm..
Gefeliciteerd BixG
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:00 schreef yvonne het volgende:Flinke karper
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van Harte!!! Fotoooo!!!
(haai Belana, hoe wast gegaan, andere dames: gogogogogogoooo)
Blijven oefenen Catootje!!
quote:Hahahaha, je deed het anders prima hoor
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:36 schreef Catootje het volgende:
..heb voor het eerst een luier verschoond vandaag....ik ben nog niet klaar voor het moederschap. Wisten jullie dat zo'n babietje duizend huidplooien heeft waar ie dingen in verstopt? En als je dan de luier om wilt vouwen dat ie dan een beetje de benen bij elkaar doet zodat je niet lekker kan aansjorren?
(vinnut zo leuk dat ik ooit nog bij de ontmoeting tussen Bixister en Ghaven ben geweetst, toen klikte het al zo en dan nu een zoon! Jeetje
)
Zo, en wie nu?
quote:He oldbie!!
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:53 schreef Sanseveria het volgende:
Hey, te gek zeg! Gefeliciteerd Bix en Ghaven met jullie zoon! Geniet ze!(vinnut zo leuk dat ik ooit nog bij de ontmoeting tussen Bixister en Ghaven ben geweetst, toen klikte het al zo
en dan nu een zoon! Jeetje
![]()
)
quote:Aha. Dat wordt z'n nick op fok he ???
Hij heet natuurlijk Guus in 't echt
Toch?
Bij deze een fotootje van onze echo.
Het was echt fantastisch! Wat een lieve vrouw en wat doet ze het leuk. Echt alles word je uitgelegd en het is heerlijk om te weten dat alles erop en eraan zit!
Ow, Catootje, wat moet ik toch altijd lachen om jou! Je bent zo'n heerlijk mens! Natuuurlijk ben je toe aan het moederschap! Alles valt te leren, toch? (Zegt ze nu nog heel stoer...)
de echo:
*wijst naar lijstje kijk eens wie er bovenaan staat *
Hihihih ik dacht echt Catootje ziet er uit als een Catootje net als alle andere gek is dat he. Volgens mij hebben jullie het erg gezellig gehad
quote:Jippie, jippie jullie kleintje is geboren, van harte gefeliciteerd bixister en GHaven. Wij hopen op een hele mooie kraamtijd en heel veel genieten van Piet.
Nu Jessie en ik nog even erachteraan. Vanmiddag begon het er hier even op te lijken, stevige kramp in mijn buik, maar helaas alles is weer weggezakt
Verder vanmiddag op controle geweest en ook onze gyn staat voor een raadsel dat ik nog niet bevallen ben, ga volgens mij richting een medisch wondertje als ik hem moet geloven
quote:en vergeet vooral de foto's niet
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:32 schreef phileine het volgende:
Jaaaaa! De ukkepux is er! Je moet veel meer vertellen GHaven, hoe ging het allemaal? Hoe lang duurde het? Hoe vond jij het? Hoe vond Bix het? Doe nou even als een verse trotse vader en vertel ons ALLES!
Ben erg benieuwd hoe de bevalling is verlopen..
En ook érg nieuwsgierig naar de foto's van Piet natuurlijk
Belana wat een mooie echofoto! Kindje ligt helemaal dubbelgevouwen zo te zien.
Jessie, jij gaat vast nog bevallen hoor voor maandag. Heb je al iets ontsluiting of verweking of zijn ze niet zo voelerig bij jullie? (je hebt natuurlijk een verloskundige, die zijn vast wat minder graaierig als gyno's).
quote:
..heb voor het eerst een luier verschoond vandaag....ik ben nog niet klaar voor het moederschap.
Je hebt nog een paar maandjes om je voor te bereiden
Koop anders ff een babypop
quote:dat heb ik dus ook
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Heet hij echt Piet? Ik vind het wel bijzonder hoor, zo'n naam, maar geloof het bijna niet![]()
quote:haha ik ook!!
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:16 schreef moussy het volgende:
Bix en GHaven, van harte!!![]()
![]()
[..]dat heb ik dus ook
![]()
GHaven, je komt er natuurlijk niet zo makkelijk vanaf. We willen inderdaad meer details. Bixi ligt toch nog in het ziekenhuis dus zou je tijd zat moeten hebben om ons van alle leuke details te voorzien.
En uiteraard horen daar ook foto's bij
Belena: wat een prachtige echo, je kunt zo de teentjes tellen.
Bijzonder hoor!
G en Bix Feli!!
Zow, 't eerste schaap is over de dam.. laat de rest nu maar snel volgen.. Jessie morgen, Genuivere overmorgen.. Lois zaterdag ofzo..
Belana, leuke foto! Hij ligt echt helemaal opgevouwen
Ow, en GHaven.. meer details, meer foto's!
quote:Ja, schijnt de favoriete houding te zijn, daarom heb ik deze ook geplaatst. ik nog zoeken naar je geboortekaartje van Bram, maar het hangt daar zo vol...niet gevonden
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:25 schreef Karin het volgende:
Belana wat een mooie echofoto! Kindje ligt helemaal dubbelgevouwen zo te zien.
Een paar uur later begonnen de persweeën. Het kind reageerde daar slecht op (Later bleek de navelstreng om z'n nekje te ziten . ) maar gelukkig wist Bix 'm met een beetje hulp binnen twintig minuten eruit te persen.
.
Omdat Piet
het moeilijk gehad had die laatste uren, huilde ie wat onzeker en moest even een tijdje aan het zuurstof. Maar goed hij is onderzocht door de kinderarts en die vond 'm okay. Dat kan kloppen, want we vinden 'm zelf ook erg okay.
.
.
Enneh, ja hij heet echt Piet, naar m'n overleden vader. .
quote:Damn! Was ik toch net te laat!! Internet vanaf 4 uur niet bereikbaar
Bix en GHaven, heel erg gefeliciteerd met jullie zoon!
(Heb de rest van 't verhaal nog niet doorlezen, maar verwacht al een fotootje )
*wijst naar Jessie*
Kom op meisje!! Jouw beurt!
Even verderop hier is een jongetje geboren genaamd Arie,ook vernoemd naar een overleden vader. Ook al zo'n geweldig stoere naam>
Bixister en GHaven.. heeel erg gefeliciteerd met Piet. Ik wacht met smart de fotoos af, want na zo'n broedtijd moet het toch wel iets bijzonders zijn
Belana, echt een heldere foto! Zo te zien zit alles d'rop en d'r aan
Ik dacht gisteravond nog aan je, maar ja, geen tijd om hier te komen, he...
Bix, rust maar goed uit en dan vandaag naar huis met de kleine Piet
* Bright ziet nog maar 5 babies voor zijn Ceesje
quote:* Lois is ok, woont trouwens niet in Rotterdam maar in Noord-Holland*
Op woensdag 27 augustus 2003 08:21 schreef Angelic1 het volgende:
Iemand het nieuws vanmorgen gezien? (kort: ongeval op de A16, hoogzwangere vrouw, baby langs de weg geboren, vrouw in ziekenhuis overleden) Ik moest meteen aan Jessie en Lois (volgens mij allebei in Rotterdam wonend) denken. Alles goed met jullie?
edit=aanvulling
Jessie heeft gisteravond ook nog gepost, die is het dus ook niet gelukkig.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 27-08-2003 08:29]
quote:Nee, niets gehoord of gelezen; staat ook niet op teletekst...
Op woensdag 27 augustus 2003 08:21 schreef Angelic1 het volgende:
Iemand het nieuws vanmorgen gezien? (kort: ongeval op de A16, hoogzwangere vrouw, baby langs de weg geboren, vrouw in ziekenhuis overleden) Ik moest meteen aan Jessie en Lois (volgens mij allebei in Rotterdam wonend) denken. Alles goed met jullie?
quote:Vrouw bevalt op A16, overlijd kort daarna
Op woensdag 27 augustus 2003 08:24 schreef Bright het volgende:[..]
Nee, niets gehoord of gelezen; staat ook niet op teletekst...
't Is toch wel vreselijk he! Kun je iets meer info geven?
quote:Hmz.. Jan in geval van een Swetsjongetje..
Op woensdag 27 augustus 2003 07:55 schreef Lois het volgende:
Even verderop hier is een jongetje geboren genaamd Arie,ook vernoemd naar een overleden vader. Ook al zo'n geweldig stoere naam>
neuh..
Ik heb het ook gelezen, gelukkig was ik niet, echt verschrikkelijk he zo'n ongeluk. En wat een kracht hebben moeders dan nog he om dan nog een gezond kindje op de wereld te zetten!!!!
Ghaven gelukkig dat alles goed gaat met moeder en Piet.
Hier gaat ook nog steeds alles goed, word er zo langzamerhand niet goed van
Moet om 11 uur in het ziekenhuis zijn voor die ctg. Moet nog even snel oma bellen of die op Bo kan passen anders loopt pappa waarschijnlijk een uur met Bo door het ziekenhuis te sjouwen en dat wil ze ook niet aandoen Jullie horen natuurlijk wel hoe het was.
*de moed een beetje begint op te geven en steeds meer aan de vorige bevalling moet denken en er tegen op gaat zien, met Bo begon ik op dag 10 overtijd met bevallen das dus vandaag*
quote:Misschien een idee voor een tweede naam..???
Op woensdag 27 augustus 2003 08:27 schreef E.T. het volgende:[..]
Hmz.. Jan in geval van een Swetsjongetje..
*denkt*neuh..
Verder iedereen van harte met de kleintjes.....
quote:Wie weet
Op woensdag 27 augustus 2003 09:27 schreef cos-micV het volgende:[..]
Misschien een idee voor een tweede naam..???
Mijn vader leeft ook niet meer...
Dit hebben we ervan gemaakt.....Jurgen Albert- Jan
Laatste 2 namen zijn van de beide opa's
Jurgen is zijn roepnaam.Verder iedereen van harte met de kleintjes.....
quote:Goed idee om een naam te nemen van overleden opa. Alleen zie ik het al voor me dan zou het dus "Costerus" worden. Vraag een engelse dit maar eens uit te spreken
Op woensdag 27 augustus 2003 09:28 schreef E.T. het volgende:[..]
Wie weet
Piet Piet Piet.......Ik vind Jan erg leuk, aan Piet moet ik nog eeeven wennen, maar: ben erg voor namen waar er geen vijf van in de klas zullen gaan zitten (en dan niet perse superorigineel, dat het kind de rest van zijn leven moet spellen P-I-E-T, maar geen top tien naam)...ik moet zeggen dat mijn fao namen dan NU allemaal de eur uit moeten ben nog niet veel verder dan de top tienlijst namelijk.....(hoeveel maanden heb ik nog, ik voel me licht opgejaagd)
quote:Ze maken er Loktje van als het ze een beetje lukt. De t spreken ze niet uit zoals wij dus daar hebben ze nogal moeite mee. En dan nog een j erachteraan is helemaal funest
Op woensdag 27 augustus 2003 09:56 schreef Catootje het volgende:
Lewis, maken ze daar dan Laetje van?Come here Laetje!
Hier hebben we tot week 32 allerlei namen geroepen (en het namenboek op de WC gelegd) en op een avond zei ik "wat vind je eigenlijk van Freek?"
Da's goed, was de reactie. KLAAR!
Mijn moeder noemt mij áltijd Piet. Als ze mn echte naam gebruikt is ze goed pissig op me
Bix en Ghaven van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik wil graag foto's zien!
Tja de naam Piet, ik weet het niet... Mooi vind ik 'm niet, maar wel heerlijk oerhollands en origineel anno 2003!
Belana, prachtige echo, Chiara heeft ook maanden zo bij mij in de buik gelegen! Leuk om te zien...
quote:Hier idem dito, wat een ramp was dat! Totdat we een film keken en de tovenaar Merlijn ter voorschijn kwam: Ja, dat was het!
Op woensdag 27 augustus 2003 11:35 schreef moussy het volgende:
Meiden namen zijn geen probleem.. maar jongensnamen![]()
quote:Gefeliciteerd beiden!
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:53 schreef GHaven het volgende:Zovelenvijftig centimeter. Is me even ontschoten.
. 3800 gram. Bix en baby maken het goed maar blijven nog even een nachtje in het ziekenhuis ter observatie.
.
quote:Die weten al wat het is Catoot...
Op woensdag 27 augustus 2003 13:46 schreef Catootje het volgende:
Kunnen we Lois en Jessie nog weghouden van dit mindere verhaal?
En Piet, welkom jongetje!
Supergefeliciteerd. En ter overpeinzing een gedichtje:
Jij bent honderd.
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast.
Mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past.
Ik vraag je 'gaan we lachen'?
Je antwoordt met een lach.
En als jij zo antwoord op mijn vraag
heb ik een goede dag.
Ik weet dat gletsjers smelten
van ozon en van gif.
Ik ken de laatste panda, en
ik heb gehoord van HIV.
Ik zie de wereld draaien;
ik draag niet voor niets een bril.
Maar als jouw lach zich daarin spiegelt
dan staat 'ie even stil.
Want jij bent honderd,
jij bent honderd.
Jij bent honderd op de schaal van lief.
Jouw kleine scherpe nageltje
krapt krasjes in mijn armen.
Als ik jouw stevig vasthoud
hebben we het samen warm.
Ik geef een fles, ik vraag een boer
je schudt bedachtzaam nee.
En als je heel soms huilen moet,
dan huil ik met je mee.
Ik weet van pijn en onrecht
door politiek geweld.
Ik zie ongelijkheid, wereldweid
en ik ken de macht van geld.
Ik heb geen geld, ik heb een vriendin.
Da's niet bedoeld als klacht.
Maar je maakt mij de rijkste van allemaal
wanneer jij naar me lacht.
Want jij bent honderd,
jij bent honderd,
jij bent honderd.
Jij bent honderd op de schaal van lief.
-Dolf Jansen-
quote:ook mijn vader leeft niet meer.
Op woensdag 27 augustus 2003 09:27 schreef cos-micV het volgende:[..]
Misschien een idee voor een tweede naam..???
Mijn vader leeft ook niet meer...
Dit hebben we ervan gemaakt.....Jurgen Albert- Jan
Laatste 2 namen zijn van de beide opa's
Jurgen is zijn roepnaam.
Wel gewoon dingen vragen als je het niet snapt, of als ze te snel gaan, want je moet zo ontzettend mondig zijn.
Ik heb het wel geleerd na de eerste keer: Op je strepen blijven staan en vragen wat ze gaan doen!
En ook zij willen maar 1 ding: Dat kind moet eruit!
quote:Jesses, Jessie! Het wil maar niet he!
Op woensdag 27 augustus 2003 14:40 schreef jessie het volgende:
Ik kan me altijd nog vrijdag laten strippen als ik durf.
En ik krijg maandag nog een gesprekje voordat ik ingeleid word. Dan ga ik ook vragen of ik ook al is mijn baarmoedermond bv al verstreken toch eerst met gel ingeleid kan worden ipv gelijk met een infuus. Als de kleine het nog goed maakt heb ik geen haast (ja ik heb nu wel haast maar als ik dan toch niet meer thuis kan bevallen dan heb ik ineens geen haast meer)
En werd bij jou die gel ingespoten? En doet dat geen pijn?
Ik ben echt 1 grote scheiterd hoor. Op een gegeven moment kwam er ook een zuter binnen en die zei zo ik kom even bloedprikken bij mevrouw ehhh, volgens mijn man kreeg ik toen gelijk spiertrekkingen hahahaha, gelukkig moesten ze me buurvrouw hebben en niet mij
[/me=Bright] wil graag alles weten en overal op voorbereid zijn![/me]
quote:Ik heb je niet voor niks gevraagd om te komen oefenen
..heb voor het eerst een luier verschoond vandaag....ik ben nog niet klaar voor het moederschap. Wisten jullie dat zo'n babietje duizend huidplooien heeft waar ie dingen in verstopt? En als je dan de luier om wilt vouwen dat ie dan een beetje de benen bij elkaar doet zodat je niet lekker kan aansjorren?
Bixister en Ghaven, heel veel geluk met jullie Mabeltje Piet
Bright: de verloskundige probeer dan met haar vingers het vlies een beetje los te woelen (niet kapot te maken).
pssst angelic1 ben errug nieuwsgierug naar mijn toekomstige schoonzoon...
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 27-08-2003 17:18]
quote:Bij mij was de baarmoedermond helemaal nog niet rijp, maar ze wilde het toch proberen.. met succes!
Op woensdag 27 augustus 2003 17:17 schreef Knorretje het volgende:
strippen zou het meest baat hebben als je iig al overtijd bent en de baarmoedermond al wat week/rijp was. Ik was niet overtijd (zelfs twee weken ervoor) ben in die twee weken 4 keer gestript en het had de laatste keer pas half om half zin. Het strippen zelf is onplezierig je voelt het wel een beetje maar nou niet dat ik het echt pijn vond doen ofzo. (en het idee dat het wel eens zou kunnen helpen en sneller alicia zou hebben woog veel meer op tegen het feit nog langer wachten)pssst angelic1 ben errug nieuwsgierug naar mijn toekomstige schoonzoon...
Die klote CD loopt iedere keer vast, dus is me nog niet gelukt om de foto's te uploaden. Maak binnenkort wel wat nieuwe met de digicam die ik meteen op de pc zet.
Ik vind Piet een leuke naam, lekker stoer en recht voor z'n raap. Daar zit vast een stevig karaktertje achter!
quote:we hebben eerst bouman gehad, maar die maakte een heleboel onherstelbare fouten dus die hebben we aan de kant gegooid. Toen eenmalig van Wijnen gehad, ken hem verder niet maar het klikte de eerste keer niet zo, dus weer een ander. Eenmalig bij een vrouw geweet waar ik de naam al niet meer van weet. Toen hebben we specifiek om van den Moer gevraagd. Danny's moeder heeft 12,5 jaar bij hem gelopen en meer zussen/familie hadden goeie ervaringen. Van den Moer is een wat oudere man die niet echt alles volgens de regeltjes doet. Het is er eentje die vraagt wat jezelf denkt en wilt. (bv urine inleveren, voel je je verder goed ? dan laat je dat potje lekker thuis. Wil je geen inleiding maar nog wachten en alleen wat kleine stimulering, prima het is jouw lijf en als de kleine het goed maakt gaat het verder om wat jij denkt en voelt. Ga zo maar door. echt toppie man en zo hoor ik er meer over. Nadeel is alleen dat het ook een druk bezet man is en het heel moeilijk is om hem te pakken te krijgen
Op woensdag 27 augustus 2003 18:35 schreef jessie het volgende:Knorretje welke arts had jij daar nou die wel leuk was en welke niet?
Ik had nu een jong ventje ene Martijn. Type student.
Tja en toen martijn Martijn hebben we inmiddels ook leren kennen, martijn is degene die ontdekte en bevestigde dat we een miskraam gingen hebben. Kwam heel aardig over, heeft nog ff meegetroost, heeft ons alleen gelaten toen hij dacht dat we daar aan toe waren. en ons weer naar huis gestuurd om af te wachten, we zagen hem alleen sneller terug dan we dachten
Hij heeft niet de curretage uitgevoerd dat heeft uiteraard weer een andere gyneacoloog gedaan (hou nou eenmaal van variatie ) en zover ons geheugen gaat was dat de jong (maar we kunnen ons vergissen, was immers opdat moment onderhevig van bloedverlies en narcose.
Al met al tja er lopen daar een paar fijne mensen rond, je kunt het enorm treffen. Ik zou als ik jou was gewoon vragen of het mogelijk is om NIET geholpen te worden op de cruciale momenten door een assistent-gyneacoloog. De verder begeleiding kan bv wel, daar heb ik totaal geen vervelende ervaringen (op bouman na dan) mee. Bac is ook een assistent-gyneacoloog die dus de mist inging. (niet dat dit sprekend is voor alle assistent-gyneacologen hoor, want de persoon die de curretage heeft uitgeveord was ook een assistent-gyneacoloog. En ondanks dat niet alles daarbij waarschijnlijk goed gegaan is gezien het vele vloeien na die tijd, heb ik er wel een goeie herinnering aan) Daarnaast denk ik dat iedereen artsen etc op een andere manier ervaart en je moet toch het echt zelf doen en die ervaring opdoen. En als je daar eenmaal ligt gewoon duidelijk zeggen wat je wil, wil je niet dat de zusters telkens in en uitlopen ? gewoon zeggen dan zie je ze niet meer totdat jij of Gerard er om vraagt. (ze komen alleen bij het rondje check-up ivm hoeveel ontsluiting je hebt)
Ow en wat ik errug vervelend vond was dat ze alicia meeneamen met Danny, daar een test etc allemaal deden en ik haar aangekleed terug kreeg in ziekenhuis kleertjes terwijl ik genoeg bij me had wat ze aankon. Handig is dus als je dat van te voren klaarlegt/aangeeft ofzo zo dat ze lekker schoon in jouw kleertjes bij je komt en niet een "achterlijk" geel boxpakje.
Succes meid, hou je taai en tot in het kraamhotel, komt vast goed, echt waar.
*lekker op de bank gaat hangen met sjippies en een glas drinken*
Ik had met zus en ouders afgesproken dat ik wel zou bellen als het dan zover was, dan hoefden zij niet daar niet steeds om te vragen...
Mijn schoonmoeder was 7 weken voor de uitgerekende datum al ongeduldig, toen we een keer de telefoon niet opnamen, dacht ze dat we al bevallen waren....
Ik zou ook 'maandag' ingeleid worden, maar gelukkig is het allemaal net op tijd spontaan op gang gebracht en ben ik een dag eerder bevallen.
Liggen we die maandag heerlijk te slapen, werden we op gebeld door het ziekenhuis, waar we blijven voor de inleiding... vergeten af te bellen....
Nou meid, nogmaals sterkte ermee!
Ik heb natuurlijk niks zinnigs te melde, alleen een dikke uit het hoge noorden.
Vergeet niet dat iemand foto's maakt van het eerste moment dat Bo haar zusje ziet he, dat is zo leukkk!!
Maf idee he, dat hier zoveel mensen mee-leven en steeds maar weer komen kijken of er hier nieuws is
"Dit is het antwoordapparaat van Jessie. Nee, ik ben nog niet aan het bevallen. En zelfs al was ik aan het bevallen, dan zou ik het niet zeggen. Don't call us, we'll call you!"
quote:haha
Op woensdag 27 augustus 2003 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Jessie, heb je geen antwoordapparaat?"Dit is het antwoordapparaat van Jessie. Nee, ik ben nog niet aan het bevallen. En zelfs al was ik aan het bevallen, dan zou ik het niet zeggen. Don't call us, we'll call you!"
dat lijkt mij ook irritant ja, dat ze je steeds bellen om te vragen of er al wat gebeurd, en zelfs door je straat gaan rijden, net alsof er dan wat te zien valt
"Ja hoor het is er al, het ligt thuis in het bedje te slapen en wij hebben een kussen onder haar jas gestopt zodat het nog lijkt alsof we nog zwanger zijn!
"
Met stip binnen in de Top 10 Meest idiote uitspraken tijdens de zwangerschap.
[edit]bevalling moet natuurlijk zwangerschap zijn[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 27-08-2003 23:10]
quote:"Hoe kan je nou zwanger worden, je bent niet eens getrouwd?!"
Op woensdag 27 augustus 2003 22:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Met stip binnen in de Top 10 Meest idiote uitspraken tijdens de bevalling.
"Men neme zijn en haar onderbroekie en stopt die in 1 en dezelfde trommel van de wasmachine en doet de was eens niet op 95 graden"
quote:Omdat het anders off topic gaat worden en Lois of Karin weer met de digitale bezem erdoorheen moet
Op woensdag 27 augustus 2003 22:56 schreef moussy het volgende:[..]
"Hoe kan je nou zwanger worden, je bent niet eens getrouwd?!"
"Men neme zijn en haar onderbroekie en stopt die in 1 en dezelfde trommel van de wasmachine en doet de was eens niet op 95 graden"
En nou weer terug op bevallingen, babys en natuurlijk Jessie
En Jessie... ik zal een paar daagjes niet lurken en wie weet ben je dan zo bevallen. Sterkte!
Zet 'm op dames, nieuwe dag, nieuwe kansen!
Knor wat hebben jullie allemachtig veel artsen in dat ziekenhuis zeg!
quote:Petrus natuurlijk!
Op donderdag 28 augustus 2003 02:40 schreef Schanulleke het volgende:
G, was het echt Piet of Petrus? Vroeg ik me zomaar af.
Wat een gelukzaligheid moet dat zijn geweest na even in de piepzak te hebben gezeten. Nogmaals gefeliciteerd joh!
.
.
.
Enneh, voorlopig zit ik nog bij ieder hikje, niesje, kuchje of geluidje van welke aard dan ook in de piepzak hoor! .
quote:Ik zag je naam staan en hoopte dat het zover was, maar nee dus
Op donderdag 28 augustus 2003 09:39 schreef jessie het volgende:
Ik word echt saai, maar nog steeds niks hier
quote:Wauw dat is een heel mooi gedicht zeg. Die heb ik gelijk even gekopieerd
Op woensdag 27 augustus 2003 13:56 schreef Love Mae King het volgende:En ter overpeinzing een gedichtje:
quote:Komt even uit lurkstand om Catootje gerust te stellen. Ik ben geboren zonder linkerhand en mij is het uiteindelijk ook gelukt om redelijk snel luiers (van mijn nichtje) te verschonen. Als je er een liedje bij zingt, tegen de baby praat, veel gekke bekken trekt zal het je kindje een rotzorg zijn dat je een kwartier aan het stuntelen bent. En in no-time ben je volleerd luierverschoonster
..heb voor het eerst een luier verschoond vandaag....ik ben nog niet klaar voor het moederschap.
quote:Jaaa geloof dat hij postte dat het een drukke nacht was geweest of zo, dus dat moet haast wel!
Op donderdag 28 augustus 2003 14:01 schreef Lois het volgende:
Ik zie nu pas dat we sinds gisterochtend niks meer gehoord hebben van Genuivere en Bastardhost.
Zou het... zou het... zou het?
Waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar anders gebruik jij ze maar, Jessie:
quote:SORRY SORRY SORRY,
Op donderdag 28 augustus 2003 14:03 schreef CarOnline het volgende:[..]
Jaaa geloof dat hij postte dat het een drukke nacht was geweest of zo, dus dat moet haast wel!
Oh leuk, ff afwachten
gisteren zijn we de hele dag met Sverre op stap geweest, die mocht voor controle naar Zwolle naar het ziekenhuis en omdat Storm logeren was bij opa en oma hebben we daarna nog even lekker gewinkeld. Resultaat is wel een lege knip, maar geen weeen of iets van dien aard.
Ik begin te geloven in een schijnzwangerschap zo langzamerhand
quote:Als je het lief vraagt houden ze het nog wel een weekje binnen voor je denk ik
Op donderdag 28 augustus 2003 14:27 schreef clauwheee het volgende:Nog niets...meiden...straks krijg ik het allemaal niet mee! Ik kan miv het weekend een aantal dagen tot een kleine week niet meelurken! Hoe moet dat nu...als jullie niet opschieten mis ik weeeeeer alles...!!
quote:grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Op donderdag 28 augustus 2003 14:33 schreef CarOnline het volgende:[..]
Als je het lief vraagt houden ze het nog wel een weekje binnen voor je denk ik
![]()
quote:Haha! Wat doe jij hier!
Op donderdag 28 augustus 2003 14:16 schreef Genuivere het volgende:[..]
SORRY SORRY SORRY,
er is blijkbaar iets mis gegaan met mijn post gisterenavond denk ik, maar nog niets te melden hier hoorgisteren zijn we de hele dag met Sverre op stap geweest, die mocht voor controle naar Zwolle naar het ziekenhuis en omdat Storm logeren was bij opa en oma hebben we daarna nog even lekker gewinkeld. Resultaat is wel een lege knip, maar geen weeen of iets van dien aard.
Ik begin te geloven in een schijnzwangerschap zo langzamerhand
Met Sverre alles goed?
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:34 schreef jessie het volgende:[..]
grrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
quote:Hoi Jessie, vandaag zit ik volgens de termijnbepaling van de gyn op 40 weken precies. Ik ben in november 2 keer ongesteld geweest, waarvan we dus nu denken dat de tweede keer de innestelingsbloeding is geweest. Daarom keken we zelf naar 19 augustus, maar volgens de termijnecho bij de gyn is vandaag dus de dag......De gyn houdt dit dus gewoon aan en ik heb dan ook nog geen ctg of iets gehad. Afgelopen dinsdag gewoon een korte controle en volgende week weer terugkomen. Toen begon het net lekker te rommelen dus ik hoopte dan ook dat kruimeltje ging komen, maar helaas is het allemaal weer gestopt en tot nu is het rustig, geen krampjes meer te bekennen. We zijn inderdaad zeker te lief voor die kleintjes...
Op donderdag 28 augustus 2003 14:20 schreef jessie het volgende:
Ohhhh ook al geen positief nieuws. Vervelend he Genuivere. Heb jij inmiddels al een ctg gehad of een afspraak om in te leiden enzo?
Of wanneer doen ze dat bij jou?
Wij zijn gewoon veel te goed voor die ukkies van ons
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:33 schreef CarOnline het volgende:[..]
Als je het lief vraagt houden ze het nog wel een weekje binnen voor je denk ik
![]()
Ik val bijna in !!!!
Kom op meiden!!!! Spreek die eigenwijze kindertjes es toe!!
hierbij 2 fotootjes:
dank voor alle felicitaties en voor dat prachtige gedicht, de LMK!
Jessie & Guinevere, zet 'm op; ik hoop dat jullie ook heel snel zo'n prachtig babietje in jullie armen mogen houden.
wat een prachtige Piet
Dat wipneusje...
Hoi Piet, welkom menneke
hoest met jou?
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 28-08-2003 22:18]
quote:dat viel mij dus als eerste op van die foto
Op donderdag 28 augustus 2003 22:16 schreef No Nick het volgende:
Dat wipneusje...
quote:Hoe langer ik kijk, hoe verliefder ik word op dat neusje
Op donderdag 28 augustus 2003 22:18 schreef Joene het volgende:[..]
dat viel mij dus als eerste op van die foto
quote:Nou idd...prachtkereltje! Goed gedaan Bix! (en eega hihi)
Op donderdag 28 augustus 2003 22:16 schreef No Nick het volgende:Dat wipneusje...
quote:Ik zal voor je duimen Jessie! Hoe laat moet je er zijn?
Op donderdag 28 augustus 2003 22:30 schreef jessie het volgende:
Nou ik ben weer met de borstkolf aan de gang
Maar ik zit morgeng ewoon weer in het ziekenhuiis voor een ctg denk ik
ik ga morgen wel vragen of ik misschien gegelt kan worden en als dat zo is of je dan als dat de weeen op gang brengt thuis mag bevallen. Dat vergroot me kans op een thuisbevalling dan nog iets.
Jessie en Genuviere (als ik het goed schrijf...)
Schiet nou toch eens op
Ik zit hier maar te F5-en
Succes dames
quote:Om 11 uur
Op donderdag 28 augustus 2003 22:33 schreef clauwheee het volgende:[..]
Ik zal voor je duimen Jessie! Hoe laat moet je er zijn?
quote:Ja joh, het is hier altijd heel spannend hoor! Sinds ik hier wat meelurk en meepost is de toestand van mijn F5-knop ook snel achteruit gegaan!
Op donderdag 28 augustus 2003 22:33 schreef LadyS het volgende:Piet
Jessie en Genuviere (als ik het goed schrijf...)
Schiet nou toch eens op![]()
![]()
Ik zit hier maar te F5-en
Succes dames
quote:Ja, en elke ochtend kom ik even kijken en elke middag en avond
Op donderdag 28 augustus 2003 22:35 schreef clauwheee het volgende:[..]
Ja joh, het is hier altijd heel spannend hoor! Sinds ik hier wat meelurk en meepost is de toestand van mijn F5-knop ook snel achteruit gegaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |