quote:Fok dan ook gewoon thuis
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:55 schreef leedvermaak het volgende:
Mensen, ik ben ontslagen!
Ik verwacht geen medelijden of wijze lessen dat het mijn eigen schuld is, maar wilde het toch even kwijt.
Ik was op het werk aan het Fokken, en toen kwam mijn teamleider langs..
quote:Whaha lol, had je maar moeten werken, kneus.
Ik verwacht geen medelijden of wijze lessen dat het mijn eigen schuld is, maar wilde het toch even kwijt.
Blij dat je van die hufters af bent dan.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:57 schreef milagro het volgende:
geen leuker vermaak dan leedvermaak!
quote:Op mijn werk waren ze op 11 sept 2001 anders maar wat blij dat Fok! als één van de weinige nieuwssites nog bereikbaar was
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:57 schreef SliderTPP het volgende:
Fok! maakt meer kapot dan je lief is
1. Klaag Fok aan omdat het forum zo verleidelijk is
2. Klaag je werkgever ook aan omdat hij het mogelijk maakt om te Fokken
Verhaal de schade op beiden + vergoeding voor misgelopen salaris + aanvullende schadevergoeding voor psychisch leed: je durft de rest van je leven niet meer met computers met internet te werken door het altijd lonkende forum
als alledrie nee is is de kans groot dat jij niet zomaar ontslagen kan worden.
suc6 ermee2
Leedvermaak helemaal over de zeik :"M'n contract, wat doe je!?!?!".
Zegt die baas :"ik heb je toch ontslagen, he he he".
quote:Matig
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:01 schreef Grayburn het volgende:
Baas van leedvermaak komt kantoor op, met contract in de handen.
Zegt ie :"je bent ontslagen, je fokt teveel".
Verscheurt hij het contract en begint erop te springen.Leedvermaak helemaal over de zeik :"M'n contract, wat doe je!?!?!".
quote:dat heb je snel voor elkaar..
quote:Ik zit op kantoor.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:56 schreef vuurwerkman het volgende:
wat voor werk ??
was het je vaste baan of vakantie werk ??
quote:precies
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:57 schreef SliderTPP het volgende:
Fok! maakt meer kapot dan je lief is
quote:*Ligt aan de zuurstof
Verscheurt hij het contract en begint erop te springen.Leedvermaak helemaal over de zeik :"M'n contract, wat doe je!?!?!".
quote:Sorry hoor, maar dat zal vast niet de enige reden zijn dat je ontslagen bent of je werkt wel bij een heel raar bedrijf
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef leedvermaak het volgende:[..]
Ik zit op kantoor.
Ik zat op vast contract te wachten omdat ik in oktober 3 jaar bij hun werk. Daar gaat mijn hypotheekaanvraag...ik baal er wel van.
En de reacties van sommigen hier is zeer motiverend.
quote:Het idee alleen al is gewoon ziek.....
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:00 schreef eyal het volgende:
probeer de Amerikaanse aanpak:1. Klaag Fok aan omdat het forum zo verleidelijk is
2. Klaag je werkgever ook aan omdat hij het mogelijk maakt om te FokkenVerhaal de schade op beiden + vergoeding voor misgelopen salaris + aanvullende schadevergoeding voor psychisch leed: je durft de rest van je leven niet meer met computers met internet te werken door het altijd lonkende forum
quote:Gelukkig maar, doen we toch iets goed
Ik zit op kantoor.
Ik zat op vast contract te wachten omdat ik in oktober 3 jaar bij hun werk. Daar gaat mijn hypotheekaanvraag...ik baal er wel van.
quote:
probeer de Amerikaanse aanpak:
1. Klaag Fok aan omdat het forum zo verleidelijk is
2. Klaag je werkgever ook aan omdat hij het mogelijk maakt om te FokkenVerhaal de schade op beiden + vergoeding voor misgelopen salaris + aanvullende schadevergoeding voor psychisch leed: je durft de rest van je leven niet meer met computers met internet te werken door het altijd lonkende forum
Dat is nog eens een goed idee, hehehe:P
jah best lullig als je door fok o.i.d. word ontslagen
quote:Ben ik even blij dat ik gewoon thuis internet
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:05 schreef cptmarco het volgende:
lullig*snel op mij heenkijkend of niemand ziet dat ik Fok!....*
quote:Tis em bijna
quote:medicijnfabrikant las ik?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef type_29 het volgende:
Niet gemeen bedoeld maar ik kreeg gister te horen dat ik een vast contract krijg.
Ik heb echt geluk want ons bedrijf is 1 van de weinige die nog steeds vette winst maakt, misschien zegt Genthon je iets.
Zal wel slecht gaan met zijn bedrijf want ik denk niet dat ze iemand daar gelijk voor ontslaan zonder waarschuwwing.
quote:Ook wel een beetje je eigen schuld hoor. En asociaal, je krijgt toch niet betaald om te gaan Fok!en!!!
quote:Dat is het mooie van een tijdelijk contract ... dat verleng je gewoon niet. Zonder opgaaf van redenen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:06 schreef None_More_Black het volgende:
volgens mij kan je dat gewoon aanvechten. Hij moet je eerst een waarschuwing geven. Je kan niet alleen maar omdat je een keer betrapt heeft ontslaan. hij moet kunnen tonen dat hij jou meerdere malen heeft aaneggeven dat dit gedrag niet gepast is
quote:niet als je daar niet op contractbasis zit....
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:06 schreef None_More_Black het volgende:
volgens mij kan je dat gewoon aanvechten. Hij moet je eerst een waarschuwing geven. Je kan niet alleen maar omdat je een keer betrapt heeft ontslaan. hij moet kunnen tonen dat hij jou meerdere malen heeft aaneggeven dat dit gedrag niet gepast is
quote:Ze gooien je er na 3 jaar uit?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef type_29 het volgende:
Niet gemeen bedoeld maar ik kreeg gister te horen dat ik een vast contract krijg.
Ik heb echt geluk want ons bedrijf is 1 van de weinige die nog steeds vette winst maakt, misschien zegt Genthon je iets.
Zal wel slecht gaan met zijn bedrijf want ik denk niet dat ze iemand daar gelijk voor ontslaan zonder waarschuwwing.
Ik wil er nog wel ff bij zeggen dat ik van mening ben dat bedrijven het internet gewoon zouden moeten afschermen en dat het niet mogelijk moet zijn voor werknemers om vanaf hun eigen pc te gaan internetten.
quote:Mwah fokken onder werktijd geeft gewoon aan dat je dus eigenlijk geen moer uitvreet...
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:05 schreef Nuongirl het volgende:
Sorry hoor, maar dat zal vast niet de enige reden zijn dat je ontslagen bent of je werkt wel bij een heel raar bedrijf
quote:Toen ik nog bij het nuon werkte konden we niet eens internetten
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:08 schreef Bonnie_R het volgende:[..]
Ze gooien je er na 3 jaar uit?
Dan zal er vast ook wel meer gespeeld hebben.
Als ze erg blij met je waren geweest hadden ze het wel door de vingers gezien.
Misschien vonden ze dit een mooie aanleiding (en ook een concrete) om je de laan uit te sturen.Ik wil er nog wel ff bij zeggen dat ik van mening ben dat bedrijven het internet gewoon zouden moeten afschermen en dat het niet mogelijk moet zijn voor werknemers om vanaf hun eigen pc te gaan internetten.
quote:dat is de ENIGE reden, want zo is de policy hier. En extern emailen mag ook niet vanwege het virusgevaar...
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:05 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Sorry hoor, maar dat zal vast niet de enige reden zijn dat je ontslagen bent of je werkt wel bij een heel raar bedrijf
Maar ik hoop dat jullie mij als voorbeeld zien want ik gun het niemand die ontslagen wordt op zo'n lullige manier. En de banenmarkt is al zo krap op dit moment...
Voor degene die dit zien als leedvermaak en googlism: Ik ga binnenkort van jullie centjes genieten als ik een uitkering krijg. Dan ga ik een paar maanden thuis zitten fokken, stelletje hufters!
quote:Dat vind ik ook van die rokers die frequent moeten roken.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:10 schreef Qarinx het volgende:[..]
Mwah fokken onder werktijd geeft gewoon aan dat je dus eigenlijk geen moer uitvreet...
lees het ARBEIDSRECHT eens door en bekijk de redenen voor ontslag op staande voet:
Er kunnen zich omstandigheden voordoen waarbij het beter is dat de werknemer niet meer voor het bedrijf kan werken ook niet voor korte tijd. Bijvoorbeeld als hij zich ernstig misdragen heeft of diefstal heeft gepleegd binnen het bedrijf. Een werkgever kan de werknemer dan met onmiddellijke ingang ontslaan 'op staande voet'.
Het vergrijp op zich hoeft niet altijd op het moment zelf ernstig genoeg te zijn, maar ook de laatste druppel die emmer doet overlopen kan een reden zijn voor een ontslag op staande voet. De reden moet echter wel dringend zijn, anders zal de rechter er niet mee akkoord gaan.
Oftewel: het ontslag kan alleen rechtsgeldig zijn als dit de druppel was. Heb je eerder onenigheid gehad met je werkgever of ander onacceptabel gedrag vertoond? Is het antwoord nee en is dit je eerste misstap dan is het ontslag zeker met succes aan te vechten.
meestal krijg je jaar contracten en na de 1ste verlening moeten ze je een vast contract aanbieden. Die had je dus al een jaar geleden moeten krijgen
quote:dan hebben ontzettend veel Fokkers geen moer te doen op werk, zo te zien
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:10 schreef Qarinx het volgende:[..]
Mwah fokken onder werktijd geeft gewoon aan dat je dus eigenlijk geen moer uitvreet...
quote:Hoezo overdrijven.. Jij weet toch helemaal niet hoe lang en hoe veel hij op z'n werk op FOK! zit?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:10 schreef Qarinx het volgende:
Bijna iedereen internet weleens privé op de zaak, dat moet ook helemaal geen probleem zijn. Als het echt niet gewenst is zouden ze dat aan moeten geven (in je contract en/of mondeling), ze kunnen het ook heel simpel onmogelijk maken bij de meeste iets grotere bedrijven.
Pas als je meer op internet zit dan dat je werkt, en er al meerdere malen iets van is gezegd, kan ik me voorstellen dat ze zeggen: toedeloe!
quote:als je al wist dat het niet mocht, waarom deed je het dan
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:11 schreef leedvermaak het volgende:[..]
dat is de ENIGE reden, want zo is de policy hier. En extern emailen mag ook niet vanwege het virusgevaar...
Maar ik hoop dat jullie mij als voorbeeld zien want ik gun het niemand die ontslagen wordt op zo'n lullige manier. En de banenmarkt is al zo krap op dit moment...
Voor degene die dit zien als leedvermaak en googlism: Ik ga binnenkort van jullie centjes genieten als ik een uitkering krijg. Dan ga ik een paar maanden thuis zitten fokken, stelletje hufters!
Ik zit hier op mijn werk altijd de frontpage te bekijken en het forum. En wat ik nog vaker aan het doen ben, is het maken van een website voor thuis wat ook totaal niks met mijn baan heeft te maken En niemand zegt er wat van
quote:Sowieso... het is de baas zijn tijd, waarin jij andere dingen doet dan waar je voor betaald wordt. Elke seconde op Fok! is er al één te veel...
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:14 schreef TripleM het volgende:Hoezo overdrijven.. Jij weet toch helemaal niet hoe lang en hoe veel hij op z'n werk op FOK! zit?
Bovendien zegt ie zelf al dat het in de policy stond..
quote:Wat zeik je nu dan?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:11 schreef leedvermaak het volgende:[..]
dat is de ENIGE reden, want zo is de policy hier. En extern emailen mag ook niet vanwege het virusgevaar...
quote:dat kan inderdaad niet: Fok!ken tijdens de baas zijn uren....
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:16 schreef Qarinx het volgende:[..]
Sowieso... het is de baas zijn tijd, waarin jij andere dingen doet dan waar je voor betaald wordt. Elke seconde op Fok! is er al één te veel...
shit, mijn chef komt binnen....
quote:Dan heb je geluk.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:15 schreef TheWizz het volgende:
Ik zit hier op mijn werk altijd de frontpage te bekijken en het forum. En wat ik nog vaker aan het doen ben, is het maken van een website voor thuis wat ook totaal niks met mijn baan heeft te makenEn niemand zegt er wat van
Maar er wordt door sommige gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je privé dingen onder werktijd doet... Ik vind het meer dan normaal dat een baas het niet pikt, het kost hem namelijk geld.
quote:Wat vind je van rokers?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:16 schreef Qarinx het volgende:[..]
Sowieso... het is de baas zijn tijd, waarin jij andere dingen doet dan waar je voor betaald wordt. Elke seconde op Fok! is er al één te veel...
Bovendien zegt ie zelf al dat het in de policy stond..
Kortom, wat vind je van ontspanning in beperkte mate op je werk. Dat kan ook even fok zijn
quote:Uhm, Volgens mij hadden ze je allang een vast kontract moeten aanbieden.... Tenzij je via een uitzendbureau werkzaam daar was, want ze kunnen je namelijk geen 3 jaar proftijd geven of je contract 2 x verlengen. Advies lees de arbeidsvoorwaarden eens.
Ik zit op kantoor.
en alle mensen die dit leuk vinden: ik wil hun koppie wel eens zien als zij door zoiets worden ontslagen....... Maar zij zullen wel nog nooit gewerkt hebben, of vaste lasten hebben
Succes en sterkte
quote:Liever een beetje op het forum rondhangen en bij de tijd blijven dan continu naar het plafond moeten staren en in slaap vallen (ja, weinig te doen momenteel).
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:16 schreef Qarinx het volgende:
Sowieso... het is de baas zijn tijd, waarin jij andere dingen doet dan waar je voor betaald wordt. Elke seconde op Fok! is er al één te veel...Bovendien zegt ie zelf al dat het in de policy stond..
quote:Daar heb je je pauze voor toch?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:20 schreef Morpheu$ het volgende:Kortom, wat vind je van ontspanning in beperkte mate op je werk. Dat kan ook even fok zijn
Kletsen met de collega voegt overigens wel wat toe aan de werksfeer en het bedrijf zelf.. de informele communicatie is in principe belangrijk. Maar wat voor toegevoegde waarde heeft fok?!
Dat gerook steeds vind ik overigens ook onzin, want het benadeelt de niet-rokers
quote:Ja dus? Jij zegt toch dat hij geen reet uitvoert op z'n werk, bewijs je dat hiermee? Mijn punt was dat je niet zo snel conclusies moet trekken en niet moet overdrijven, niet of hij terecht ontslagen is (want dat is hij wel).
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:16 schreef Qarinx het volgende:
Sowieso... het is de baas zijn tijd, waarin jij andere dingen doet dan waar je voor betaald wordt. Elke seconde op Fok! is er al één te veel...Bovendien zegt ie zelf al dat het in de policy stond..
quote:Als het in de policy staat en het mag, dan is het ook geen probleem.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:23 schreef MSXUser het volgende:
Liever een beetje op het forum rondhangen en bij de tijd blijven dan continu naar het plafond moeten staren en in slaap vallen (ja, weinig te doen momenteel).
Gelukkig is bij ons de policy: Internetten mag, zolang het werk maar wordt gedaan.
quote:En dat is ook de beste, vind ik.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:23 schreef MSXUser het volgende:
Gelukkig is bij ons de policy: Internetten mag, zolang het werk maar wordt gedaan.
quote:Pauze?? Dat ken ik niet.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:23 schreef Qarinx het volgende:
Daar heb je je pauze voor toch?
quote:Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat natuurlijk. Ik ben niet zo'n prater en als ik wat leuks tegenkom, licht ik m'n collega's wel in
Kletsen met de collega voegt overigens wel wat toe aan de werksfeer en het bedrijf zelf.. de informele communicatie is in principe belangrijk. Maar wat voor toegevoegde waarde heeft fok?!
quote:Niet zoveel moeite mee. De tijd dat zij aan roken besteden, besteed ik aan het forum.
Dat gerook steeds vind ik overigens ook onzin, want het benadeelt de niet-rokers
quote:Verwijtbaar ontslag? Nog meer lol!
quote:Ja het was wat overdreven, maar als het niet mag in een bedrijf (policy dus), dan is het best begrijpelijk dat je de indruk wekt dat je dus bezig bent met andere dingen dan het werk en het niet de eerste keer is. Zullen bij z'n ontslag heus wel meer dingen hebben meegespeeld.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:23 schreef TripleM het volgende:
Ja dus? Jij zegt toch dat hij geen reet uitvoert op z'n werk, bewijs je dat hiermee? Mijn punt was dat je niet zo snel conclusies moet trekken en niet moet overdrijven, niet of hij terecht ontslagen is (want dat is hij wel).
Overigens zei ik het omdat ik hem vanochtend ook al een paar keer in een topic was tegengekomen
slikken die handel
btw hoe quote je hier?
[Dit bericht is gewijzigd door type_29 op 22-08-2003 16:30]
quote:Dat zal wel inderdaad, aangezien hij er al 3 jaar werkt.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:27 schreef Qarinx het volgende:
Ja het was wat overdreven, maar als het niet mag in een bedrijf (policy dus), dan is het best begrijpelijk dat je de indruk wekt dat je dus bezig bent met andere dingen dan het werk en het niet de eerste keer is. Zullen bij z'n ontslag heus wel meer dingen hebben meegespeeld.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:29 schreef type_29 het volgende:
[medicijnfabrikant las ik?]slikken die handel
btw hoe quote je hier?
Ik heb een stuk of 2000 posts geplaatst tijdens werk, en dat is ook ontdekt. Ik heb alleen een flinke waarschuwing gekregen.
quote:En als je nou voor een internet bedrijf werkt
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:08 schreef Bonnie_R het volgende:[..]
Ze gooien je er na 3 jaar uit?
Dan zal er vast ook wel meer gespeeld hebben.
Als ze erg blij met je waren geweest hadden ze het wel door de vingers gezien.
Misschien vonden ze dit een mooie aanleiding (en ook een concrete) om je de laan uit te sturen.Ik wil er nog wel ff bij zeggen dat ik van mening ben dat bedrijven het internet gewoon zouden moeten afschermen en dat het niet mogelijk moet zijn voor werknemers om vanaf hun eigen pc te gaan internetten.
maar op zich wel kut voor je
sterkte!
quote:
quote:Echt vervelend voor je, maar ik zou het er niet bij laten zitten, je kan toch niet zomaar ontslagen worden. Zo erg is het ook weer niet. Beetje belachelijk!! Succes bij het vinden van een nieuwe baan
Ik zit op kantoor.
quote:Ja en het veroorzaakt ook afbraak van je kennis der Nederlandse taal zo te zien.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:55 schreef MallePall het volgende:
Er moet een sticker op FOK! net zoals op pakjes sigaretten... FOK! kan lijden tot ontslag
quote:en terecht
Sterkte iig.
quote:Wat je leedvermaak noemt...
Als in de policy staat dat het niet mag is het niet zo slim om op Fok te gaan zitten, maar dan nog had hij eerst wel een waarschuwing kunnen geven.
quote:Moet het niet zijn:
Ontslagen door Fok!
Ontslagen vanwege Fok!
quote:Tsja... dan deed je waarschijnlijk je werk al nier goed, en was dit DE manier om je eruit schoppen......
quote:Zat op een vast contract te wachten... hhhmmm normaal gesproken werk je op de werkplek... en wacht je niet. Dat doe je voor een bus of trein.
Ik zit op kantoor.
quote:En dan nog is het grappig. Kan je lekker de hele dag fokken. En afgezeken worden. Als kutnewbie. En krijg je nog een paar centen ook.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:11 schreef leedvermaak het volgende:
quote:Hahahaha, en word die misschien het huis uit gezet door zijn mammie, hAHahHAhaHAhahah!!!!!!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:18 schreef veldmuis het volgende:[..]
En dan nog is het grappig. Kan je lekker de hele dag fokken. En afgezeken worden. Als kutnewbie. En krijg je nog een paar centen ook.
quote:Ik geloof er niks van.
quote:en waarom geloof je dat niet ?
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:32 schreef George_Bush het volgende:[..]
Ik geloof er niks van.
quote:Heb jij geen eigen mening ofzo?
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:38 schreef geen-eigen-mening het volgende:[..]
en waarom geloof je dat niet ?
Je kunt tegenwoordig om de domste reden ontslagen worden als het bedrijf een reden kan vinden.
Kortom, ik vind het wel shit voor de TS dat hij op deze manier (vanwege Fok!) wordt ontslagen. Kijk, als het nou (kinder)porno-sites waren, dan was het zeker terecht geweest. Maar Fok! is gewoon kennisverbreding.
quote:Misschien wel, zal wel aan mijn baantje liggen. Ik heb alleen maar een controlerende functie. Als alle machines goed lopen heb ik niks te doen. En die ene keer dat er iets mis gaat krijg ik een melding via de email of telefoon
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:19 schreef Qarinx het volgende:
Dan heb je geluk.Maar er wordt door sommige gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je privé dingen onder werktijd doet... Ik vind het meer dan normaal dat een baas het niet pikt, het kost hem namelijk geld.
quote:ben jij die wannabee dj die probeert aan de weg te timmeren? Ben je niet even origineel zeg...
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:40 schreef djgero het volgende:[..]
Heb jij geen eigen mening ofzo?
Reageer aub normaal of reageer niet!
quote:Motiveren je om meer te gaan Fok!ken of werken?
Sterkte ermee!
quote:proest!
tja...
zoals je wil!
Het is een bekend gegeven, dat medewerkers met internet-access allemaal wel wat prive surfen. Ook is bewezen dat dat, hoe vreemd het ook mag klinken, wel de arbeidsproductiviteit bevorderd. Zoalg je geen pr0n-sites bezoekt hebben ze m.i. geen poot om op te staan, helemaal niet na bijna 3 jaar.
Alleen wanneer er zwart-op-wit en expliciet staat dat geen enkele site prive mag worden bezocht, zouden ze een stok kunnen hebben om mee te slaan.
Dan nog denk ik dat je een goede kans maakt wanneer je dit aanvecht.
P.S.
Heb je al eerder een (officiele, dus aangetekende) waarschuwing gehad mbt internetten in de baas z'n tijd?)
En wat me opvalt is dat hij niet zo veel reageerd.
Moet ik dit nog geloven??
En hou je taal beetje binnen!
[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 23-08-2003 12:46]
quote:Jaja, wordt nog leuk bij de WW aanvraag.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:11 schreef leedvermaak het volgende:
[..]
Veel succes.
quote:Kan nog lachen worden
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:46 schreef Buppie het volgende:[..]
Jaja, wordt nog leuk bij de WW aanvraag.
Het is je eigen schuld dat je ontslagen bent zoals ik het lees, toon maar eens aan dat je onder deze omstandigheden recht op een WW uitkering hebt.
Wellicht wordt het een bijstandje met een boete er boven op.
Ik hoop dat je redelijke spaar rekening hebt en een goede advocaat.Veel succes.
Wie het laast lacht lacht het best
quote:idd. verwijtbaar werkloos
Het is je eigen schuld dat je ontslagen bent zoals ik het lees, toon maar eens aan dat je onder deze omstandigheden recht op een WW uitkering hebt.
als ik niet kan fokken op me werk had ik allang ontslag genomen.
quote:Ook niet.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:27 schreef Partyman het volgende:
ontslagen door fok ???uhhh.......
ontslagen vanwege fok !
wat ik nu ook doe, maar hier gelden nu eenmaal iets soepeler regels
quote:is het woord Fok!ken al een algemeen erkend werkwoord?
quote:Sja, wat mag je verwachten met zo'n nickname
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef leedvermaak het volgende:
quote:Wel ff protesteren en om een officiële verklaring vragen.
Eén lichtpuntje: Voorlopig heb je weer tijd zat om de hele dag te FOK!ken.
quote:Niet alleen dat, alle voorgaande waarschuwingen moeten ze schriftelijk kunnen aantonen. En als je altijd goed werk hebt afgeleverd hebben ze als je op staande voet bent ontslagen helemaal een probleem. Je kunt proberen om een schadevergoeding te krijgen via een advocaat. Maar vaak voordat je naar de rechter stapt zullen zij zeker een schikking treffen. (rechtzaak=duur)
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:12 schreef eyal het volgende:
ok even ontopic:lees het ARBEIDSRECHT eens door en bekijk de redenen voor ontslag op staande voet:
Er kunnen zich omstandigheden voordoen waarbij het beter is dat de werknemer niet meer voor het bedrijf kan werken � ook niet voor korte tijd. Bijvoorbeeld als hij zich ernstig misdragen heeft of diefstal heeft gepleegd binnen het bedrijf. Een werkgever kan de werknemer dan met onmiddellijke ingang ontslaan 'op staande voet'.
Het vergrijp op zich hoeft niet altijd op het moment zelf ernstig genoeg te zijn, maar ook de laatste druppel die emmer doet overlopen kan een reden zijn voor een ontslag op staande voet. De reden moet echter wel dringend zijn, anders zal de rechter er niet mee akkoord gaan.
Oftewel: het ontslag kan alleen rechtsgeldig zijn als dit de druppel was. Heb je eerder onenigheid gehad met je werkgever of ander onacceptabel gedrag vertoond? Is het antwoord nee en is dit je eerste misstap dan is het ontslag zeker met succes aan te vechten.
Ik spreek hier uit de werkgevers ervaring, ik ken iemand die iemand op staande voet had ontslagen omdat hij tijdens werktijden bezig was met een eigenbedrijf op te zetten en de contacten van het bedrijf misbruikte voor zichzelf (zo van; regel voor mij eens zo'n vet T-shirt). We dachten we staan behoorlijk strek maar dat was dus niet zo.
quote:Helemaal niet, zij moeten goed kunnen aantonen waarom hij ontslagen is. En voorzoiets als internetten krijg je echt wel je WW.
Whehehe, topic van 3 jaar geleden...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:41 schreef HeatWave het volgende:
tering, wat een kutkick
Je moet werken, niet fokkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2003 15:55 schreef leedvermaak het volgende:
sukkel het is 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Je moet werken, niet fokken
Er bestaan dus wel triestere noobs dan ik dacht
Maar waarom klaagt iedere noob nou om zn eigen fouten![]()
K vind et eigenlijk niet eens erg voor je
Dat is het enige subforum waar ik eigenlijk bijna nooit kijk als ik aan het werk ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2003 15:56 schreef Posdnous het volgende:
Ze zijn verleidelijk he, die B&H topics?
maar ik heb het topic niet omhooggehaaldquote:
Blijf je nou sirieus reageren? Je quote een 3 jarig berichtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een "normale" werkgever dus dit zal niet voorkomen
Sirieus??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf je nou sirieus reageren? Je quote een 3 jarig bericht
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent zelluf een stelletje hufters!quote:Op vrijdag 22 augustus 2003 16:11 schreef leedvermaak het volgende:
[..]
Dat is kloten! Het is mij ooit ook een keer gebeurd, vondt ik ook helemaal niet erg want een halfjaarcontract van 8 uur per periode is ook KLOTEN. Zat trouwens niet op fok maar op een auto site, ik zocht nieuwe velgen voor mijn auto.quote:Op vrijdag 22 augustus 2003 15:55 schreef leedvermaak het volgende:
We blijven wel fatsoenlijk he, kankergrafkop!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:41 schreef HeatWave het volgende:
tering, wat een kutkick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |