quote:Motiveren je om meer te gaan Fok!ken of werken?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef leedvermaak het volgende:[..]
En de reacties van sommigen hier is zeer motiverend.
Sterkte ermee!
quote:proest!
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:55 schreef leedvermaak het volgende:
Mensen, ik ben ontslagen!
Ik verwacht geen medelijden of wijze lessen dat het mijn eigen schuld is, maar wilde het toch even kwijt.
Ik was op het werk aan het Fokken, en toen kwam mijn teamleider langs..
tja...
zoals je wil!
Het is een bekend gegeven, dat medewerkers met internet-access allemaal wel wat prive surfen. Ook is bewezen dat dat, hoe vreemd het ook mag klinken, wel de arbeidsproductiviteit bevorderd. Zoalg je geen pr0n-sites bezoekt hebben ze m.i. geen poot om op te staan, helemaal niet na bijna 3 jaar.
Alleen wanneer er zwart-op-wit en expliciet staat dat geen enkele site prive mag worden bezocht, zouden ze een stok kunnen hebben om mee te slaan.
Dan nog denk ik dat je een goede kans maakt wanneer je dit aanvecht.
P.S.
Heb je al eerder een (officiele, dus aangetekende) waarschuwing gehad mbt internetten in de baas z'n tijd?)
En wat me opvalt is dat hij niet zo veel reageerd.
Moet ik dit nog geloven??
En hou je taal beetje binnen!
[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 23-08-2003 12:46]
quote:Jaja, wordt nog leuk bij de WW aanvraag.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:11 schreef leedvermaak het volgende:
[..]
dat is de ENIGE reden, want zo is de policy hier. En extern emailen mag ook niet vanwege het virusgevaar...
Maar ik hoop dat jullie mij als voorbeeld zien want ik gun het niemand die ontslagen wordt op zo'n lullige manier. En de banenmarkt is al zo krap op dit moment...
Voor degene die dit zien als leedvermaak en googlism: Ik ga binnenkort van jullie centjes genieten als ik een uitkering krijg. Dan ga ik een paar maanden thuis zitten fokken, stelletje hufters!
Veel succes.
quote:Kan nog lachen worden
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:46 schreef Buppie het volgende:[..]
Jaja, wordt nog leuk bij de WW aanvraag.
Het is je eigen schuld dat je ontslagen bent zoals ik het lees, toon maar eens aan dat je onder deze omstandigheden recht op een WW uitkering hebt.
Wellicht wordt het een bijstandje met een boete er boven op.
Ik hoop dat je redelijke spaar rekening hebt en een goede advocaat.Veel succes.
Wie het laast lacht lacht het best
quote:idd. verwijtbaar werkloos
Het is je eigen schuld dat je ontslagen bent zoals ik het lees, toon maar eens aan dat je onder deze omstandigheden recht op een WW uitkering hebt.
als ik niet kan fokken op me werk had ik allang ontslag genomen.
quote:Ook niet.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:27 schreef Partyman het volgende:
ontslagen door fok ???uhhh.......
ontslagen vanwege fok !
wat ik nu ook doe, maar hier gelden nu eenmaal iets soepeler regels
quote:is het woord Fok!ken al een algemeen erkend werkwoord?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:01 schreef Grayburn het volgende:
Baas van leedvermaak komt kantoor op, met contract in de handen.
Zegt ie :"je bent ontslagen, je fokt teveel".
Verscheurt hij het contract en begint erop te springen.Leedvermaak helemaal over de zeik :"M'n contract, wat doe je!?!?!".
Zegt die baas :"ik heb je toch ontslagen, he he he".
quote:Sja, wat mag je verwachten met zo'n nickname
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef leedvermaak het volgende:
En de reacties van sommigen hier is zeer motiverend.
quote:Wel ff protesteren en om een officiële verklaring vragen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:55 schreef leedvermaak het volgende:
Ik verwacht geen medelijden of wijze lessen dat het mijn eigen schuld is, maar wilde het toch even kwijt.
Eén lichtpuntje: Voorlopig heb je weer tijd zat om de hele dag te FOK!ken.
quote:Niet alleen dat, alle voorgaande waarschuwingen moeten ze schriftelijk kunnen aantonen. En als je altijd goed werk hebt afgeleverd hebben ze als je op staande voet bent ontslagen helemaal een probleem. Je kunt proberen om een schadevergoeding te krijgen via een advocaat. Maar vaak voordat je naar de rechter stapt zullen zij zeker een schikking treffen. (rechtzaak=duur)
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:12 schreef eyal het volgende:
ok even ontopic:lees het ARBEIDSRECHT eens door en bekijk de redenen voor ontslag op staande voet:
Er kunnen zich omstandigheden voordoen waarbij het beter is dat de werknemer niet meer voor het bedrijf kan werken � ook niet voor korte tijd. Bijvoorbeeld als hij zich ernstig misdragen heeft of diefstal heeft gepleegd binnen het bedrijf. Een werkgever kan de werknemer dan met onmiddellijke ingang ontslaan 'op staande voet'.
Het vergrijp op zich hoeft niet altijd op het moment zelf ernstig genoeg te zijn, maar ook de laatste druppel die emmer doet overlopen kan een reden zijn voor een ontslag op staande voet. De reden moet echter wel dringend zijn, anders zal de rechter er niet mee akkoord gaan.
Oftewel: het ontslag kan alleen rechtsgeldig zijn als dit de druppel was. Heb je eerder onenigheid gehad met je werkgever of ander onacceptabel gedrag vertoond? Is het antwoord nee en is dit je eerste misstap dan is het ontslag zeker met succes aan te vechten.
Ik spreek hier uit de werkgevers ervaring, ik ken iemand die iemand op staande voet had ontslagen omdat hij tijdens werktijden bezig was met een eigenbedrijf op te zetten en de contacten van het bedrijf misbruikte voor zichzelf (zo van; regel voor mij eens zo'n vet T-shirt). We dachten we staan behoorlijk strek maar dat was dus niet zo.
quote:Helemaal niet, zij moeten goed kunnen aantonen waarom hij ontslagen is. En voorzoiets als internetten krijg je echt wel je WW.
Whehehe, topic van 3 jaar geleden...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:41 schreef HeatWave het volgende:
tering, wat een kutkick
Je moet werken, niet fokkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2003 15:55 schreef leedvermaak het volgende:
sukkel het is 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Je moet werken, niet fokken
Er bestaan dus wel triestere noobs dan ik dacht
Maar waarom klaagt iedere noob nou om zn eigen fouten![]()
K vind et eigenlijk niet eens erg voor je
Dat is het enige subforum waar ik eigenlijk bijna nooit kijk als ik aan het werk ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2003 15:56 schreef Posdnous het volgende:
Ze zijn verleidelijk he, die B&H topics?
maar ik heb het topic niet omhooggehaaldquote:
Blijf je nou sirieus reageren? Je quote een 3 jarig berichtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een "normale" werkgever dus dit zal niet voorkomen
Sirieus??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijf je nou sirieus reageren? Je quote een 3 jarig bericht
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent zelluf een stelletje hufters!quote:Op vrijdag 22 augustus 2003 16:11 schreef leedvermaak het volgende:
[..]
dat is de ENIGE reden, want zo is de policy hier. En extern emailen mag ook niet vanwege het virusgevaar...
Maar ik hoop dat jullie mij als voorbeeld zien want ik gun het niemand die ontslagen wordt op zo'n lullige manier. En de banenmarkt is al zo krap op dit moment...
Voor degene die dit zien als leedvermaak en googlism: Ik ga binnenkort van jullie centjes genieten als ik een uitkering krijg. Dan ga ik een paar maanden thuis zitten fokken, stelletje hufters!
Dat is kloten! Het is mij ooit ook een keer gebeurd, vondt ik ook helemaal niet erg want een halfjaarcontract van 8 uur per periode is ook KLOTEN. Zat trouwens niet op fok maar op een auto site, ik zocht nieuwe velgen voor mijn auto.quote:Op vrijdag 22 augustus 2003 15:55 schreef leedvermaak het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |