quote:Fok dan ook gewoon thuis
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:55 schreef leedvermaak het volgende:
Mensen, ik ben ontslagen!
Ik verwacht geen medelijden of wijze lessen dat het mijn eigen schuld is, maar wilde het toch even kwijt.
Ik was op het werk aan het Fokken, en toen kwam mijn teamleider langs..
quote:Whaha lol, had je maar moeten werken, kneus.
Ik verwacht geen medelijden of wijze lessen dat het mijn eigen schuld is, maar wilde het toch even kwijt.
Blij dat je van die hufters af bent dan.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:57 schreef milagro het volgende:
geen leuker vermaak dan leedvermaak!
quote:Op mijn werk waren ze op 11 sept 2001 anders maar wat blij dat Fok! als één van de weinige nieuwssites nog bereikbaar was
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:57 schreef SliderTPP het volgende:
Fok! maakt meer kapot dan je lief is
1. Klaag Fok aan omdat het forum zo verleidelijk is
2. Klaag je werkgever ook aan omdat hij het mogelijk maakt om te Fokken
Verhaal de schade op beiden + vergoeding voor misgelopen salaris + aanvullende schadevergoeding voor psychisch leed: je durft de rest van je leven niet meer met computers met internet te werken door het altijd lonkende forum
als alledrie nee is is de kans groot dat jij niet zomaar ontslagen kan worden.
suc6 ermee2
Leedvermaak helemaal over de zeik :"M'n contract, wat doe je!?!?!".
Zegt die baas :"ik heb je toch ontslagen, he he he".
quote:Matig
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:01 schreef Grayburn het volgende:
Baas van leedvermaak komt kantoor op, met contract in de handen.
Zegt ie :"je bent ontslagen, je fokt teveel".
Verscheurt hij het contract en begint erop te springen.Leedvermaak helemaal over de zeik :"M'n contract, wat doe je!?!?!".
quote:dat heb je snel voor elkaar..
quote:Ik zit op kantoor.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:56 schreef vuurwerkman het volgende:
wat voor werk ??
was het je vaste baan of vakantie werk ??
quote:precies
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:57 schreef SliderTPP het volgende:
Fok! maakt meer kapot dan je lief is
quote:*Ligt aan de zuurstof
Verscheurt hij het contract en begint erop te springen.Leedvermaak helemaal over de zeik :"M'n contract, wat doe je!?!?!".
quote:Sorry hoor, maar dat zal vast niet de enige reden zijn dat je ontslagen bent of je werkt wel bij een heel raar bedrijf
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef leedvermaak het volgende:[..]
Ik zit op kantoor.
Ik zat op vast contract te wachten omdat ik in oktober 3 jaar bij hun werk. Daar gaat mijn hypotheekaanvraag...ik baal er wel van.
En de reacties van sommigen hier is zeer motiverend.
quote:Het idee alleen al is gewoon ziek.....
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:00 schreef eyal het volgende:
probeer de Amerikaanse aanpak:1. Klaag Fok aan omdat het forum zo verleidelijk is
2. Klaag je werkgever ook aan omdat hij het mogelijk maakt om te FokkenVerhaal de schade op beiden + vergoeding voor misgelopen salaris + aanvullende schadevergoeding voor psychisch leed: je durft de rest van je leven niet meer met computers met internet te werken door het altijd lonkende forum
quote:Gelukkig maar, doen we toch iets goed
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef leedvermaak het volgende:[..]
Ik zit op kantoor.
Ik zat op vast contract te wachten omdat ik in oktober 3 jaar bij hun werk. Daar gaat mijn hypotheekaanvraag...ik baal er wel van.
En de reacties van sommigen hier is zeer motiverend.
quote:
probeer de Amerikaanse aanpak:
1. Klaag Fok aan omdat het forum zo verleidelijk is
2. Klaag je werkgever ook aan omdat hij het mogelijk maakt om te FokkenVerhaal de schade op beiden + vergoeding voor misgelopen salaris + aanvullende schadevergoeding voor psychisch leed: je durft de rest van je leven niet meer met computers met internet te werken door het altijd lonkende forum
Dat is nog eens een goed idee, hehehe:P
jah best lullig als je door fok o.i.d. word ontslagen
quote:Ben ik even blij dat ik gewoon thuis internet
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:05 schreef cptmarco het volgende:
lullig*snel op mij heenkijkend of niemand ziet dat ik Fok!....*
quote:Tis em bijna
quote:medicijnfabrikant las ik?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef type_29 het volgende:
Niet gemeen bedoeld maar ik kreeg gister te horen dat ik een vast contract krijg.
Ik heb echt geluk want ons bedrijf is 1 van de weinige die nog steeds vette winst maakt, misschien zegt Genthon je iets.
Zal wel slecht gaan met zijn bedrijf want ik denk niet dat ze iemand daar gelijk voor ontslaan zonder waarschuwwing.
quote:Ook wel een beetje je eigen schuld hoor. En asociaal, je krijgt toch niet betaald om te gaan Fok!en!!!
quote:Dat is het mooie van een tijdelijk contract ... dat verleng je gewoon niet. Zonder opgaaf van redenen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:06 schreef None_More_Black het volgende:
volgens mij kan je dat gewoon aanvechten. Hij moet je eerst een waarschuwing geven. Je kan niet alleen maar omdat je een keer betrapt heeft ontslaan. hij moet kunnen tonen dat hij jou meerdere malen heeft aaneggeven dat dit gedrag niet gepast is
quote:niet als je daar niet op contractbasis zit....
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:06 schreef None_More_Black het volgende:
volgens mij kan je dat gewoon aanvechten. Hij moet je eerst een waarschuwing geven. Je kan niet alleen maar omdat je een keer betrapt heeft ontslaan. hij moet kunnen tonen dat hij jou meerdere malen heeft aaneggeven dat dit gedrag niet gepast is
quote:Ze gooien je er na 3 jaar uit?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef type_29 het volgende:
Niet gemeen bedoeld maar ik kreeg gister te horen dat ik een vast contract krijg.
Ik heb echt geluk want ons bedrijf is 1 van de weinige die nog steeds vette winst maakt, misschien zegt Genthon je iets.
Zal wel slecht gaan met zijn bedrijf want ik denk niet dat ze iemand daar gelijk voor ontslaan zonder waarschuwwing.
Ik wil er nog wel ff bij zeggen dat ik van mening ben dat bedrijven het internet gewoon zouden moeten afschermen en dat het niet mogelijk moet zijn voor werknemers om vanaf hun eigen pc te gaan internetten.
quote:Mwah fokken onder werktijd geeft gewoon aan dat je dus eigenlijk geen moer uitvreet...
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:05 schreef Nuongirl het volgende:
Sorry hoor, maar dat zal vast niet de enige reden zijn dat je ontslagen bent of je werkt wel bij een heel raar bedrijf
quote:Toen ik nog bij het nuon werkte konden we niet eens internetten
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:08 schreef Bonnie_R het volgende:[..]
Ze gooien je er na 3 jaar uit?
Dan zal er vast ook wel meer gespeeld hebben.
Als ze erg blij met je waren geweest hadden ze het wel door de vingers gezien.
Misschien vonden ze dit een mooie aanleiding (en ook een concrete) om je de laan uit te sturen.Ik wil er nog wel ff bij zeggen dat ik van mening ben dat bedrijven het internet gewoon zouden moeten afschermen en dat het niet mogelijk moet zijn voor werknemers om vanaf hun eigen pc te gaan internetten.
quote:dat is de ENIGE reden, want zo is de policy hier. En extern emailen mag ook niet vanwege het virusgevaar...
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:05 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Sorry hoor, maar dat zal vast niet de enige reden zijn dat je ontslagen bent of je werkt wel bij een heel raar bedrijf
Maar ik hoop dat jullie mij als voorbeeld zien want ik gun het niemand die ontslagen wordt op zo'n lullige manier. En de banenmarkt is al zo krap op dit moment...
Voor degene die dit zien als leedvermaak en googlism: Ik ga binnenkort van jullie centjes genieten als ik een uitkering krijg. Dan ga ik een paar maanden thuis zitten fokken, stelletje hufters!
quote:Dat vind ik ook van die rokers die frequent moeten roken.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:10 schreef Qarinx het volgende:[..]
Mwah fokken onder werktijd geeft gewoon aan dat je dus eigenlijk geen moer uitvreet...
lees het ARBEIDSRECHT eens door en bekijk de redenen voor ontslag op staande voet:
Er kunnen zich omstandigheden voordoen waarbij het beter is dat de werknemer niet meer voor het bedrijf kan werken ook niet voor korte tijd. Bijvoorbeeld als hij zich ernstig misdragen heeft of diefstal heeft gepleegd binnen het bedrijf. Een werkgever kan de werknemer dan met onmiddellijke ingang ontslaan 'op staande voet'.
Het vergrijp op zich hoeft niet altijd op het moment zelf ernstig genoeg te zijn, maar ook de laatste druppel die emmer doet overlopen kan een reden zijn voor een ontslag op staande voet. De reden moet echter wel dringend zijn, anders zal de rechter er niet mee akkoord gaan.
Oftewel: het ontslag kan alleen rechtsgeldig zijn als dit de druppel was. Heb je eerder onenigheid gehad met je werkgever of ander onacceptabel gedrag vertoond? Is het antwoord nee en is dit je eerste misstap dan is het ontslag zeker met succes aan te vechten.
meestal krijg je jaar contracten en na de 1ste verlening moeten ze je een vast contract aanbieden. Die had je dus al een jaar geleden moeten krijgen
quote:dan hebben ontzettend veel Fokkers geen moer te doen op werk, zo te zien
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:10 schreef Qarinx het volgende:[..]
Mwah fokken onder werktijd geeft gewoon aan dat je dus eigenlijk geen moer uitvreet...
quote:Hoezo overdrijven.. Jij weet toch helemaal niet hoe lang en hoe veel hij op z'n werk op FOK! zit?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:10 schreef Qarinx het volgende:
Bijna iedereen internet weleens privé op de zaak, dat moet ook helemaal geen probleem zijn. Als het echt niet gewenst is zouden ze dat aan moeten geven (in je contract en/of mondeling), ze kunnen het ook heel simpel onmogelijk maken bij de meeste iets grotere bedrijven.
Pas als je meer op internet zit dan dat je werkt, en er al meerdere malen iets van is gezegd, kan ik me voorstellen dat ze zeggen: toedeloe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |