PaRoDiUzZ, Tony_Montana67, Mr. Tear, Cosmick, AA, Keeper, Mar10, Steve-O, Droxz en nog anderen waren het gewoon beu dat ieder topic op elkaar begon te lijken en toen zijn we deze reeks begonnen. En of je nou old skool van Melle Mel draait of helemaal uit je dak gaat op de nieuwe Fabolous single interesseert me eigenlijk niet. Gewoon een beetje ouwehoeren over hiphop en zo af en toe wat nieuwe dingetjes uitwisselen, daar gaat het om
Van Schooly D tot Coolio, van Brand Nubian tot Dr. Dre, van Marley Marl tot The Neptunes, het maakt niet uit, als het maar wat met hiphop te maken heeft
Elk weekend komt het enige hip-hop programma van Nederland op MTV.
MTV RAW met Brainpower,2tall en TLM, elke zaterdag 18.00, herhaling zondags 19.00
en woensdag rond middernacht.
Op donderdag avond is er op Kink FM het programma hiphop 120, waar de iets onbekendere hiphop gedraait wordt. Het loopt van 22.00 - 00.00
Vanaf september gaat Kees de Koning weer een radioprogramma doen op 3fm. Elke donderdagavond valt er weer te luisteren naar hiphop van 22:00 tot 24:00. De show wordt ge-co-host door DJ Wix en Drew (bekend van lagerhuis en als host/mc op chocolate e.d.). Het programma gaat 3voor12XL heten.
Handige Links
Ohhla, Lyrics Site
Reviews, handig als je nieuwe shit wilt checken
Dutch Hip-Hop Lyrics
HipHop startpagina, alles in 1 dus
Hiphop Concerten in Nederland
All Music, veel info over alle artiesten
Spammen Voor Cosmick
hier nog een hiphop site
Franse hip-hop site
Belgische hip-hop site
Hier zijn een heel hoop Rap music video's te vinden
Oude Deeltjes
Hiphop Central I The Jump Off
Hiphop Central II Ill Communication
HipHop Central III: Planet Rock
HipHop Central IV: Things Come Together
HipHop Central V: Midnight Marauders
HipHop Central VI: Bridging The Gap
HipHop Central VII :At the speed of life
HipHop Central VIII : Step In The Arena
HipHop Central IX: 8th Wonder
Hip Hop Central X : Goin' Off
HipHop Central XI : Memory Lane
Hiphop Central XII: Critical Beatdown
Hiphop Central XIII : Ready to Die
speech : ik vind het weer een hele eer, en ik wist et niks en ben maar uitgekomen bij deze titel van The Roots
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 18-08-2003 23:42]
quote:opgelost
Op maandag 18 augustus 2003 23:40 schreef Jantjeuh het volgende:
Je plaatje doet het nietEdit: nu wel
quote:Kees De Koning
Op maandag 18 augustus 2003 23:37 schreef makaveli_nh het volgende:ow laat maar
Vanaf september gaat Kees de Koning weer een radioprogramma doen op 3fm. Elke donderdagavond valt er weer te luisteren naar hiphop van 22:00 tot 24:00. De show wordt ge-co-host door DJ Wix en Drew (bekend van lagerhuis en als host/mc op chocolate e.d.). Het programma gaat 3voor12XL heten.
daar was ik mee in de war :S
* Tony_Montana67 krijgt weer flashbacks van de Dutchmasters
quote:Adrenaline, Next Movement... Lekker albumpie
Op maandag 18 augustus 2003 23:38 schreef makaveli_nh het volgende:[...]
speech : ik vind het weer een hele eer, en ik wist et niet, maar vond dit wel goede titel van The Roots
ook wel toepasselijk met de toestand van rap atm
al moet ik zeggen dat het nu met albums enz beter is dan een jaar geleden
ik ga slapen en dromen van mij in een bentley behangen met ice, om de metalgasten maar ff gelijk te geven met hun gedachten over ons
quote:Ik zet ook nog ff een Maiden album op en ga ook pitten, morgen extra vroeg op om het wielrennen te gaan bekijken hier
Op maandag 18 augustus 2003 23:47 schreef makaveli_nh het volgende:
maaruhm homies<- notice mn gouden tand
ik ga slapen en dromen van mij in een bentley behangen met ice, om de metalgasten maar ff gelijk te geven met hun gedachten over ons
quote:Radionicht je bent zo zoet als honing
Op maandag 18 augustus 2003 23:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kees De Koning* Tony_Montana67 krijgt weer flashbacks van de Dutchmasters
Kees heeft iig wel een leuke vriendin, met een mooie tattoo op dr rug .
quote:ja dat dacht ik ook toen ik dat plaatje zag.
Op maandag 18 augustus 2003 23:41 schreef keeper het volgende:
Dope titel.Dope album.
Dope band.
quote:dat had ik ook vernomen ja
Op maandag 18 augustus 2003 23:56 schreef Terence_Hill het volgende:
De Roots zijn 10x beter in het echt, dus als je de kans krijgt om ze life te zien, moet je zeker gaan!
zo gauw ik las dat echte gangsters de nieuwste mobieltjes hadden heb ik maar ff een abbonement afgesloten op de Samsung S300
quote:Ik vond ze eigenlijkeen beetje tegenvallen in de Paradiso. Het was niet slecht, maar ook niet echt supervet ofzo
Op maandag 18 augustus 2003 23:56 schreef Terence_Hill het volgende:
De Roots zijn 10x beter in het echt, dus als je de kans krijgt om ze life te zien, moet je zeker gaan!
Ik heb Mos Def zelfs op film gezet, niet tijdens het optreden maar daarna. Hij zei dat ie binnenkort wel naar Nederland zou komen, moeten we nog zien dan.
Het optreden van Mos def was de beste, samen met Talib: Blackstar live
quote:Ik was wel in hogere sferen, niet in Nepal helaas. Zou vet zijn.
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:38 schreef keeper het volgende:
En waarde heer, waar heeft u deze heren mogen zien? In Nepal?
quote:En waarom komt Mos-Def wél naar België, maar niet naar Nederland?
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:41 schreef Nepalist het volgende:
Ik was wel in hogere sferen, niet in Nepal helaas. Zou vet zijn.
Nee, ik heb ze in Belgie gezien.
quote:wat een lul!
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:43 schreef keeper het volgende:[..]
En waarom komt Mos-Def wél naar België, maar niet naar Nederland?
.
quote:je hebt gelijk, hij was dus ook helemaal niet in België. Was meer een flauw grapje.
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:43 schreef keeper het volgende:[..]
En waarom komt Mos-Def wél naar België, maar niet naar Nederland?
.
nee, for real, iedereen van die lijst behalve Common sense (en bubba sparx, die wel een vette dj in zijn crew had) heb ik in Los Angeles gezien. In de House Of Blues.
Common heb ik in NY gezien, bij B.B. Kings op Times Square, was ook vet.
Maar om al die andere lui in één avond te zien was super!
quote:Nee, dat is ook het nadeel van de Roots life, ze treden steeds op in een andere setup. Soms een beetje veel improvisatie heb ik het idee. Ik heb ze nu 3x life gezien en 1x waren ze idd erg slecht. Dat was in paradiso, maar al weer een paar jaartjes geleden. Zodra die human beatbox 'scratch' z'n dag heeft vind ik het al ok.
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:09 schreef keeper het volgende:[..]
Ik vond ze eigenlijkeen beetje tegenvallen in de Paradiso. Het was niet slecht, maar ook niet echt supervet ofzo
.
quote:Heb je toch zo´n gare samsung genomen
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:05 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
dat had ik ook vernomen ja
maar ik ben op het moment nogal ja, blutzo gauw ik las dat echte gangsters de nieuwste mobieltjes hadden heb ik maar ff een abbonement afgesloten op de Samsung S300
Ik heb nog nooit ene album van the roots gehoord
heb wel wat losse nummers
quote:Mental Kees!!! De man die er eigenhandig voor zorgde dat de maandag de leukste dag van de week werd!! DUTCHMASTERS!!!!
Op maandag 18 augustus 2003 23:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Kees De Koning
* Tony_Montana67 krijgt weer flashbacks van de Dutchmasters
Dus hij komt weer terug? Goed nieuws, want Kees staat garant voor de vetste undergroundtunes. Beetje a la Tim Westwood (van BBC Radio). Hoewel ik moet zeggen dat ik Mental beter vind, aangezien Westwood nogal eens de neiging heeft om zwaar commerciële shit te draaien. Dit i.t.t. Mental Kees.
Ook goed om te lezen dat DJ Know How eindelijk mag wieberen, aangezien hij echt continue off-beat lag te klooien tijdens het mixen. Hopen dat die nieuwe DJ het beter doet.
Wel jammer dat Too Tall ook niet langer van de partij is. Vond 'm altijd sympathiek.
Laters!
AA
quote:Oh, die deed het best aardig eik. Scratch was dope. Maar ze deden geloof ik vooral veel shit van hun nieuwe album, waar ik wat minder bekend mee ben en wat ik ook wat minder goed ben. Maar ja.
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:27 schreef Terence_Hill het volgende:
Zodra die human beatbox 'scratch' z'n dag heeft vind ik het al ok.
Ze blijven vet .
quote:w00t dat lijkt mij ook wel heeel erg cool
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
The Roots live is meestal zwaar ok. Ik heb ze een paar jaar geleden in Antwerpen gezien en toen begonnen Scratch en Rahzel een beatbox battle, het dopeste dat ik ooit op een concert gezien heb
quote:Voor de liefhebbers dus
Battle Of The Year 2003 BustripOp 25 oktober 2003 wordt in de Volkswagen Halle in Braunschweig (Duitsland) weer de zeer spectaculaire, door Backspin georganiseerde, finale van de "Battle Of The Year" gehouden. Net als bij de voorronde "Battle Of The Year Benelux" na Blockjam in Haaksbergen, regelt Straight As Entertainment ook nu weer een busreis en wel naar de finale in Braunschweig.
Aanmeldingen moeten plaats vinden voor 1 september. Men kan zich opgeven door een e-mail te sturen naar info@str8ace.com of door telefonisch contact met ons op te nemen op telefoonnummer 0515 - 333 900. Graag willen wij de naam-, adres-, postcode- en woonplaatsgegevens weten. Ook willen we van de aangemelden het telefoonnummer (vast en mobiel) en eventueel een emailadres weten. Er zijn 50 plaatsen beschikbaar in de bus; zodra de bus vol is worden de extra geïnteresseerden op de reservelijst gezet. Wanneer er personen van de eerste lijst niet op tijd zijn met de betaling zullen de mensen van de reservelijst worden benaderd
ff snel je agenda trekken en kijken hoeveel live hiphop je mee ken pikken!!!
quote:Das wel vet ja. Hoewel ik afgelopen keer de Scratch / ?uestlove battle ook wel dope vond
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Scratch en Rahzel een beatbox battle,
quote:Ha! Dan heb jij niet Nu-Mark bezig gezien op zo'n speelgoed-xylofoon met van die blokjes, zoals bij J5 in Paradiso
het dopeste dat ik ooit op een concert gezien heb
quote:Nee
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:37 schreef keeper het volgende:Ha! Dan heb jij niet Nu-Mark bezig gezien op zo'n speelgoed-xylofoon met van die blokjes, zoals bij J5 in Paradiso
.
Maar J5 ga ik sowieso nog een ik keer zien
quote:Das wel een aanrader. M'n linker Nike is er nog steeds blij mee.
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
quote:Ik ook!
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee
quote:Ja, vrijdag 14 maart. En een dag later ook nog in Utrecht (Tivoli) dacht ik.
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:07 schreef Ez3 het volgende:
Ik ook!Wanneer zijn ze in Paradiso geweest? In maart een keer toch? Shite waarom heb ik dat gemist
Het is geen hiphop, maar voor liefhebbers van James Brown enzo (of funk-liefhebbers in het algemeen) een aanrader. Staan enkele leuke covers op (What's Going On? van Marvin Gaye en It's A Man's World van eerdergenoemde James Brown) en andere gewoonweg dope tracks. .
quote:Niet helemaal. Product Placement (en Brainfreeze) is echt een mixtape. Dit is een compilatie. Verder is het qua idee wel ongeveer hetzelfde, hoewel ik persoonlijk deze nummers meer echt 100% geile funk vind, dan bij PP en Brainfreeze
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ziet er heel cool uit, is het een beetje te vergelijken met het Product Placement album van DJ Shadow?
Er is ook al een tijdje een nieuwe DJ Shadow mixtape uit, "Diminishing Returns". Ben er zelf niet helemaal kapot van, maar goed.. voor wie het nog niet wist.
quote:Er is trouwens ook een Deel IV, maar ik weet niet met "wie" samengesteld. Voor die andere Deeltjes duik ik nog wel eens de Utrechtsestraat in
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:06 schreef Zander het volgende:
Er zijn ook nog een deel II (samengesteld door Kenny Dope) en een deel III (samengesteld door Pete Rock). Ook niet te versmaden, vooral deel II is erg vet.
quote:Die heb ik ook al. Ergens
Er is ook al een tijdje een nieuwe DJ Shadow mixtape uit, "Diminishing Returns". Ben er zelf niet helemaal kapot van, maar goed.. voor wie het nog niet wist.
kzal de link hier maar niet plaatsen ivm warezrequests enzow
Moving to Atlantic Records seems to have breathed new life into T.I.'s young career. He also has good timing in his subject matter. Coincidental or otherwise, his hit single "24's" from the new album "Trap Muzik" comes at what may be the peak of a national trend to glorify bigger and better dubs (rims) on the tires of big cars. While a lot of the songs to date cover the subject well, T.I.'s DJ Toomp produced track has an infectious beat and a good spin (pun intended) on the topic:
"454 SS, I race Porsches
White leather seats, as fresh as Air Forces
I say I'm doin bout a hundred but the track still bumpin
Number 8 on N.W.A., +Straight Outta Compton+ ('Dopeman' nigga!)
Pull up at your apartment sittin on 20 somethins
And the dope boys hollerin 'Ay what's hap'nin?' The kid runnin in
The clicks start dancin and the broads start choosin
And the cars been parked but the rims a keep movin
[...]
If your rear view shakin and your seats vibratin
24 inch Daytons got the Chevrolet skatin"
Drawing strength from the deep and repetitive bassline, T.I. uses his country-fried voice to musically punctuate his flow. While some rappers don't bother to give any inflection or shift in vocal pitch to their words, T.I. seems to come from the E-40 school that the more you throw it, the better the shit gets. As such T.I. doesn't need to rely on hitting punchlines or putting big words in his rhymes, which also gives his rap a natural and totally unforced quality. When he raps over David Banner's track on "Rubber Band Man," the effervescence of the Dirty South bubbles to the top:
"Call me Trouble Man, always in trouble man
I'm worth a couple hundred grand, Chevy's all colors man
A rubber band man, like a one-man band
Treat these niggaz like the Apollo, and I'm the Sandman
Tote a hundred grand, cannon in the waistband
Lookin for a sweet lick, well this is the wrong place man
Seven time felon, ay what I care about a case man?
I'm campaignin to bury the hate, so say your grace man
Ay I don't talk behind a nigga back, I say it in his face
I'm a thoroughbred nigga, I don't fake and I don't hate"
On his latest album, T.I. keeps the guest appearances to a surprising minimum. The only track with any big names other than his own is "Bezzle" featuring Eightball & MJG and Bun B of UGK. Over another funky DJ Toomp beat, T.I. states clearly that their choice was not accidental or a cross-promotional gimmick - he's giving love back to his favorites:
"I came up bumpin Eazy-E, Cube and Dre
Eightball, MJ, UGK
Hey, they raised me like Sonny raised C
I always make the money, money never made me
Break me, what dizzy bitches you cra-zy?
You seen me with a freak don't think she never paid me
Pimpin get a bit, break a bit, hit a bitch, shake a bitch
Spit game 'til I make that bit, turnin tricks to get me rich"
It's not particularly shocking that some of ths above material is misogynistic, something that rap fans from ALL COASTS are probably used to by now. As Too $hort says though, "If you aren't a bitch you probably weren't offended" and while I don't endorse the hustle, I'm not here to player hate on it either. Back to T.I.'s album - even when you leave the lyrics alone, the beats often time bring you in and force you to take notice. The funk and deep piano chords of Toomp's "Be Easy" show why his work is a continual favorite on this LP and why this song is a natural for the next single. San Holmes' "No More Talk" is a radical departure from the relaxed atmosphere - it's a tense and moody track who's arrangment and sound effects make T.I.'s narrative that much more effective. Kanye West's "Doin' My Job" may be the oddest of all though - you might just mistake T.I. for a member of Roc-A-Fella Records, and you'd be glad to given this song is smooth as hell. In fact, do a remix with Beanie Sigel and Jay-Z and let's bring this thang from the East to the South and back again. And last but certainly not least, I'd be remiss if I didn't mention Jazze Pha's pimptastic work on "Let's Get Away," which may be the ode to your next sexual escapade for men seeking fly-ass freaks and women looking for a ballin'-ass player.
From the self-titled "Trap Muzik" intro to the "Long Live Da Game" closer, T.I. lives up to the potential he had on "I'm Serious" but was never seriously given a chance to show the world. With a good flow, a pleasntly mellifluous voice, and some of the South's best beats backing him up, this album is perfectly timed for the end of summer. At a party, in your headphones, or booming out the booming out the booming out the jeep, "Trap Muzik" will show your good taste in Southern rap flavors. If it's not your style, this may be the place for you to get into the groove and see how it moves. Take it from me.
Music Vibes: 8 of 10 Lyric Vibes: 7 of 10 TOTAL Vibes: 7.5 of 10
Originally posted: August 19, 2003
source: www.RapReviews.com
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
That single thought pervades the prospective buyer when confronted with a new album from Onyx. A new album from a group who released one classic album ("Bacdafucup") in the 90's, rode out half the decade with albums slightly better than mediocre, and was eventually disbanded so Sticky Fingaz could go solo; only to be reunited in 2002 for an utterly unworthy sequel to their stellar debut entitled "Bacdafucup Part II." At that point, it would have been fair to write Onyx as a group off for good. Even the otherwise stellar Fingaz seemed to have suffered from this debacle, as his "Decade" solo album this year was considerably less than what rap fans have come to expect from Kirk Jones.
Something funny is going on though, and when something funny is going on in rap it usually means D3 Entertainment is involved. This is the same label that released an Ol' Dirty Bastard album with only three original songs on it, and even tried to claim he was signed to a record deal. Then again almost anything they do is suspect. A "new" Juvenile album was really just a re-release of a DJ Jimi mixtape featuring his first local hits in New Orleans before he got large. Their "Mack 10 Presents Da Hood" album presented only mediocrity, and "El Cool Magnifico" made no noise for Coolio, a rapper who has already been reduced to guest appearances on Hollywood Squares and certainly doesn't need more humilation than that.
Somehow though (and this is what I mean by "funny") D3 has managed to trap all of the members of Onyx in it's spider web. The aforementioned Sticky Fingaz album "Decade" is on D3, as well as Fredro Starr's almost simultaneously released second solo album "Don't Get Mad Get Money." If that wasn't overkill enough for the few Onyx fans that are left, now the label is putting out a new Onyx album. That brings us all the way back to where we started. Why? Why are they all signed to D3? Why are so many Onyx-related albums being released so quickly? And why does the sticker on the CD's shrinkwrap scream desperation? To fill you in, it reads: "The new album from Onyx featuring Sticky Fingaz, star of 'Platinum' and the hit single 'Can't Call It." In the immortal words of Onyx themselves, bacdaFUCup. "Platinum" may be a minor success on television, but the rapper has certainly done bigger and better things acting in movies like "Ride" and "Next Friday." If he even has a career in Hollywood, "Platinum" is definitely not the be-all end-all of it - it's just the most current. And to say "Can't Call It" is a hit single is an exaggeration of the truth, just like the song's claim to "feature" Missy Elliott was in itself (she doesn't rap or sing, and only seems to have been sampled and looped in for the chorus). B-b-b-but wait it gets worse! The sticker goes on to say "AND Fredro Starr, starring in Ice Cube's new film 'Torque' and the hit single 'California Girls'." Okay, great. You've pimped those connections to the maximum D3, and I guess you're allowed because they're signed to your label, but nobody has seen "Torque" and again saying "hit single" stretches the truth greatly.
If things weren't already knee deep by this point, the album's first full song "Gun Clap Music" will bury you in it up to your nose just to make SURE you can smell it. Fredro Starr should be pimp-slapped for his shameless re-interpretation of Biggie Smalls, which is not in any way shape or form flattering:
"Who shot ya? It's too late to try to op-e-rate
Hard escape through New York State
It's on killa, fuck all the niggaz that hate
I can feel ya shook when ya walk through the gate
Your heartbeat break like a Kay Slay tape
Bust, guns to this, raisin the crime rate
Niggaz better blast when it's time to shoot
Niggaz on the roof tryin to blast at you"
Take this reviewer's word for it - it doesn't burn baby burn like Disco Inferno. Not even close. And here's another funny thing about the album - even though the back cover lists 21 tracks, the only skits that are marked are the "Intro" and the "Outro." I expected something dope from Sticky Fingaz on "Stick Up" but it's just talk. So is "Def Scams," track 5. Here's a breakdown of all the cuts that appear to be songs that aren't: 7, 9, 11, 13, 15, 17 and 19. It's actually that sad - the non-songs can be passed over if you skip the odds to the evens. That means out of the previously established 21, only ten are actual songs. D3's being "funny" again. You won't laugh at hearing a sequel to "Da Nex Niguz" though, especially when it re-uses Sonee Seeza's intro from the original. Sticky is the only +real+ funny thing on this album, and he does get ill here even though Kronic Tones gives him no beat to work with:
"Keep it real bitches, y'all more nasty than men
How many of y'all, take it in the ass like Kim
Or had a menage, with some nigga, you and your friend
But ain't nuttin wrong with that, I even screw in the Benz
Matter fact, two chicks give me a harder erection
7 out of 10 bitches'll go the other direction
Say she never ate pussy and she not no lesbian
But for Janet Jackson, she'd make an exception
Picture this - bitch had one hand on my bone
Other hand on the phone with her man at home
Sayin I LOVE YOU, while she kissin my dick
I'LL BE HOME SOON - knowin I don't cum that quick"
Still and all though, Sticky exhibits the same problem he did on "Decade," namely that he sounds tired and unenthused, like he's going through the motions. In fact to call Fredro Starr and Sticky Fingaz together Onyx without any of the other members is a farce itself. Seminal affiliate X-1 shows up on "Look Dog" and "Champions" but neither of these mediocre cuts can even capture half the energy he showed on "React" from the "Shut 'Em Down" album, back when Onyx was still signed to Def Jam. Speaking of which, they refer to it as "Def Scams" in one of the skits, but that's pure hypocrisy at it's finest. The real scam is D3 convincing anybody they're more than a nickel and dime operation trying to look like Jacksons and Franklins. Sticky and Fredro are both individually talented, and at one time played well off each other in a group setting, but both seem equally uninterested in resurrecting the name Onyx and shouldn't have even tried. Then again, since D3 has both signed to deals, they really may not have had a choice or say in it either way. While Bacdafucup Part II" had at least the pretension of honesty despite it's mediocrity, "Triggernometry" is just a bald-faced lie. Even called "Basic Math, 1 + 1 = 2" this pathetic attempt to relive past Onyx glories just wouldn't add up.
Music Vibes: 3 of 10 Lyric Vibes: 5 of 10 TOTAL Vibes: 4 of 10
Originally posted: August 12, 2003
source: www.RapReviews.com
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben net op FoK! geregistreerd om hier maar ff mee te ouwehoeren. Lijkt me leuk om ff ergens te kunnen praten waar niet alleen maar R'nB-nichten rondlopen die RePrAhZeNtAh voor zjah pool en aaliyah en weet ik wat.
Uhm... en om het ontopic te houden, ik luister nu naar N.E.R.D. - In search of... Waarom staat lapdance op die cd? En waarom bestaat lapdance? En waarom was lapdance de eerste single die ze uitbrachten? Want imo suckt dat nummer...
Naja, cool om hier te zijn en sjit. Tjek jullie later.
Anywayz (brainstyle ) ik ga ff Common-Electric.Circus-2002- checken
en mn mening komt nog wel
iedereen heeft et over die gast, maar ik ken nog niks van em, hoog tijd dus
check die review op hiphop in je smoel
quote:hmm zal ik dan ook maar ns beluisteren, maar common luister ik zo op computer, nu ff illmatic op mn oldskool radioboxen
Op woensdag 20 augustus 2003 19:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat album is wel ok, maar Like Water For Chocolate vind ik toch een stuk sterker
quote:okidoki
Op woensdag 20 augustus 2003 19:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ook Aesop Rock komt met een nieuw album, Bazooka Tooth. Als alles meezit ligt het album op 22 September in de winkel
cool
Ik zit nu trouwens A Prince Among Thieves voor het eerst te luisteren (ja nu pas ) Niet het hele album overigens, slechts een 7-tal nummers ervan... Maar t klinkt iig erg goed.
Het album zit ook echt als een verhaal in mekaar, echt heel cool, dus ik vrees dat ik dat album in zn geheel moet hebben
Is dat nieuwe album van Prince Paul ook zoiets?
quote:ja ook zoiets
Op woensdag 20 augustus 2003 19:34 schreef Mar10Segovia het volgende:
Iemand enig idee wanneer dat nieuwe album van ATCQ eigenlijk uitkomt?Ik zit nu trouwens A Prince Among Thieves voor het eerst te luisteren (ja nu pas
) Niet het hele album overigens, slechts een 7-tal nummers ervan... Maar t klinkt iig erg goed.
Het album zit ook echt als een verhaal in mekaar, echt heel cool, dus ik vrees dat ik dat album in zn geheel moet hebben
Is dat nieuwe album van Prince Paul ook zoiets?
iemand nog goede black eyed peas nummers ?
quote:BEP Empire
Op woensdag 20 augustus 2003 19:41 schreef Steve-O het volgende:[..]
ja ook zoiets
alleen minder goediemand nog goede black eyed peas nummers ?
Is Elephunk trouwens goed? Nog niks van gehoord namelijk op 1 nummertje na.
--EDIT--
Request Line vergeten
Feel good nummertje...
[Dit bericht is gewijzigd door Mar10Segovia op 20-08-2003 19:51]
quote:geen idee heb alleen dat nieuwe nummer van ze vanddar dat ik om wat nummers vroeg
Op woensdag 20 augustus 2003 19:46 schreef Mar10Segovia het volgende:[..]
BEP Empire
Cali To New York (met De La)
On My Own (met Mos Def)
Joints & Jam
The Way U Make Me Feel
I Want ChaIs Elephunk trouwens goed? Nog niks van gehoord namelijk op 1 nummertje na.
quote:Wilde die vraag ook gaan stellen. Vindt die clip goed, een beetje soft deuntje maar wel leuk. Andere nummers die ik van ze ken klonken ook altijd wel goed. Is die cd het kopen waard?
Op woensdag 20 augustus 2003 19:46 schreef Mar10Segovia het volgende:Is Elephunk trouwens goed? Nog niks van gehoord namelijk op 1 nummertje na.
quote:ik denk hetwel ja, maar je kan nou wel wat shit van ze winnen op hiphopinjesmoel.nl
Op woensdag 20 augustus 2003 19:49 schreef Fronsertje het volgende:
weet iemand toevallig waar ik merchandising van Opgezwolle ken vinden?
of verkopen ze alleen die shit, daar waar life word gespit ?
* Tony_Montana67 gaat alsvast een rolator bestellen wegens plotseling opkomende ouderdomsverschijnselen
quote:ach 50 cent , waarschijnlijk vergelijkbaar met het zakgeld wat ze per weer krijgen
Op woensdag 20 augustus 2003 21:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik zapte daarnet ff langs de kanalen en zag iets wat een hoop kan verklaren. 10-jarigen werd gevraagd wat de muziekhype van de toekomst is, kwamen die mannekes met 50 Cent op de proppen* Tony_Montana67 gaat alsvast een rolator bestellen wegens plotseling opkomende ouderdomsverschijnselen
quote:Ik hoop het ja, want als ze meer krijgen krijgen doen ze toch maar domme dingen met dat geld
Op woensdag 20 augustus 2003 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach 50 cent , waarschijnlijk vergelijkbaar met het zakgeld wat ze per weer krijgen
quote:ach je kan altijd nog snoep gaan kopen of bij de mc/bk gaan rondhangen met je supersoaker 4000
Op woensdag 20 augustus 2003 21:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik hoop het ja, want als ze meer krijgen krijgen doen ze toch maar domme dingen met dat geld
(verklaart ook meteen wrom 50 het overleefd heeft )
quote:haha, hmm hij zei gewoon dat ie is neergeschoten door een waterpistool, alleen dat laatste is er door Mtv uitgeknipt
Op woensdag 20 augustus 2003 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
ach je kan altijd nog snoep gaan kopen of bij de mc/bk gaan rondhangen met je supersoaker 4000
(verklaart ook meteen wrom 50 het overleefd heeft
)
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:ach je kan altijd nog snoep gaan kopen of bij de mc/bk gaan rondhangen met je supersoaker 4000
(verklaart ook meteen wrom 50 het overleefd heeft
)
Now That's Keepin' It Gangsta
quote:ach in dat opzicht durf ik te wedden dat den nieuwe albums van TY en Aesop Rock ook tegen zullen vallen , aan de anderekant is het toch wel beter dan het gemmiddelde rap album wat tegenwoordig uitgebracht word denk ik
Op woensdag 20 augustus 2003 17:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat album van Craig G, This Is Now valt me toch licht tegen. Opzich geen slecht album, maar het mist iets. I'm not quite feelin' it zeg maar
quote:mja dat zeker wel
Op woensdag 20 augustus 2003 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:[..]
ach in dat opzicht durf ik te wedden dat den nieuwe albums van TY en Aesop Rock ook tegen zullen vallen , aan de anderekant is het toch wel beter dan het gemmiddelde rap album wat tegenwoordig uitgebracht word denk ik
quote:Zeker, maar de tracks die ik als eerste hoorde voor de release waren direct ook de beste tracks. Nogmaals het is een goed album, maar ergens heb ik het idee dat het niet helemaal af is.
Op woensdag 20 augustus 2003 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach in dat opzicht durf ik te wedden dat den nieuwe albums van TY en Aesop Rock ook tegen zullen vallen , aan de anderekant is het toch wel beter dan het gemmiddelde rap album wat tegenwoordig uitgebracht word denk ik
Maar misschien neem ik nu gewoon Take Me To Your Leader als maatstaf en dan valt een album vrij snel tegen
is een vet nummer! ik vind het wel de beste neptunes productie tot nu toe denk k
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 20-08-2003 21:55]
Dat laatste album van gangstarr viel mij ook echt tegen , er stonden wel aardige nummers op , maar ik vond het echt teveel van hetzelfde
quote:over alles ben ik het wel met je eens ja, behalve premo, maar dat is een kwestie van smaak, en ik vind zijn sound heerlijk dus ook dat hele album
Op woensdag 20 augustus 2003 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb het niet meer zow op de neptunes , netzoals premo, timbaland , dr dre vind ik ze een te duidelijke en te zelfde sound hebben , niet dat ik alle nummers slecht vind , maar het begint mij gwoon een beetje te irriteren dat die producers niet net iets verder gaan dan het produceren van mainstream goed verkoopbare platen , en ik zie ook wel in dat de productie goed is , maarja als timbaland een vette beat maakt , hoeft dat nog niet te betekenen dat missie een goeie rapster is , netzow als premo een nieuw album produceert dat tony touch meteen een goede dj is , of guru die met zijn flow er amper boven uit kan komen ,aangezien premo over het algemeen een te herkenbare sound er op na houd (als je de gangstarr albums met de jazzmatazz (eerste 2 tenminste) albums vergelijkt hoor je dat duidelijk) of Dr Dre die zich na chronic/doggystyle nauwelijks vernieuwd heeft (alhoewel je de slim shady EP er best aan toe mag voegen)Dat laatste album van gangstarr viel mij ook echt tegen , er stonden wel aardige nummers op , maar ik vond het echt teveel van hetzelfde
quote:ja dat zeg ik, ik vind het niet de beste, maar wel een lekkere
Op woensdag 20 augustus 2003 22:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
't is denk ik gewoon een kwestie van smaak. The Ownerz is zeker niet Gang Starr's beste albums, maar imho is het wel een van de betere hiphop albums dit jaar
quote:Er zijn dit jaar idd een hoop goede albums uitgebracht. Dat in tegenstelling tot vorig jaar
Op woensdag 20 augustus 2003 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmmz als ik dat zo zie vind ik T-Love ,Anti Pop Consortium vs Mattew Shipp , King Geedorah en Akrobatik toch stukken beter , qua releases dit jaar , en we zijn nog niet eens op 3/4 , en natuurlijk , het is een kwestie van smaak , sat weet ik ook wel , maar ik vind premo nou eenmaal irritant herkenbaar (maarja dat heb ik ook met nummers die door kid capri of dj clue geproduceerd zijn , ze klinken wel goed maar weer het zelfde als de vorige 20)
En zover het nog uitmaakt... Premier is inderdaad zeer herkenbaar en niet de meest afwisselende qua sound, maar in mijn ogen toch echt zeker een van de beteren die er rondlopen.... Ik heb The Ownerz nog niet in zijn geheel gehoord, maar ik ben zijn spul verre van zat
* Mar10Segovia zet zo maar weer ff Moment Of Truth op
en over tribe
quote:
A mere five years after their break-up, influential hip-hop group A Tribe Called Quest may be set to reunite. According to Billboard.com the trio Q-Tip, Phife and Ali Shaheed Muhammad have gotten together in the studio to begin tracking for a new album.The reunion may not see the light of day as swiftly as fans would like, however. Although the group are intent on working together again, they have some label troubles that they need to clear up before releasing another album as A Tribe Called Quest. The band reportedly have to negotiate their way out of their contract with Jive Records, but have not yet delivered the number of albums detailed in their contract. Jive have already beefed their Tribe discography with two retrospective albums: 1999s Anthology and last months Hits, Rarities & Remixes.
The groups solo careers may also delay a new Tribe album. Q-Tip is working on the follow-up to his 1999 solo album, Amplified. Q-Tip also recorded an album last year, entitled Kamaal The Abstract, but his then label, Arista, has yet to put it out. Q-Tip is now signed to Dreamworks records and intends to have his new album on shelves by early 2004. Muhammad is also said to be working on a solo album.
Journey To Anywhere vind ik wel een lekker album, dus dat moet wel goed zitten dan Vandaag of morgen even wat nummertjes beluisteren van Taste The Secret dan maar...
naja goed,
iemand al die clip van phete philly (ft. northwest ofso) op the box gezien? daar was ik nou wel benieuwd naar..
quote:waar staat dat het alleen over engelse hip-hop mag
Op donderdag 21 augustus 2003 13:50 schreef Fiazco het volgende:
Mm.. gaat't hier alleen maar over die engelstalige hiphopnaja goed,
iemand al die clip van phete philly (ft. northwest ofso) op the box gezien? daar was ik nou wel benieuwd naar..
mag gerust over buitenlandse rap praten
quote:Yup, klonk zeker zeer ok
Op donderdag 21 augustus 2003 13:50 schreef Fiazco het volgende:
Mm.. gaat't hier alleen maar over die engelstalige hiphopnaja goed,
Het ging hier pas geleden nog ff over Opgezwolle btw
quote:Ow KoEl MaN, WhUt ViNdEn JuLlIe VaN De NiEuWaHh 50 CeNt??
Op donderdag 21 augustus 2003 13:55 schreef Steve-O het volgende:[..]
waar staat dat het alleen over engelse hip-hop mag
mag gerust over buitenlandse rap praten
(*weet ook wel dat't mag... maar om nou in me eentje over nederhop te
gaan praten is ook weer zoiets)
quote:P.I.M.P
Op donderdag 21 augustus 2003 13:57 schreef Fiazco het volgende:[..]
Ow KoEl MaN, WhUt ViNdEn JuLlIe VaN De NiEuWaHh 50 CeNt??
(*weet ook wel dat't mag... maar om nou in me eentje over nederhop te
ik hou btw niet van NL hip-hop
heb wel die leuke RZA cd
quote:Sinds 50 Cent ok is onder de 10-jarigen vind ik hem ook zwaar ok natuurlijk
Op donderdag 21 augustus 2003 13:57 schreef Fiazco het volgende:
Ow KoEl MaN, WhUt ViNdEn JuLlIe VaN De NiEuWaHh 50 CeNt??(*weet ook wel dat't mag... maar om nou in me eentje over nederhop te
Op Nederhop gebied is op dit moment niet echt veel te melden, behalve dat de Opgezwolle cd erg goed schijnt te zijn
Het grote pinguin adoratie topic > Juist Tony!!
Geheel ontopic
Ik heb laatst ene juice(isdenaam) gehoord met't nummer,
in de hemel (ofso)
gratis te downloaden... zal't es ff opzoeken
ik von't iig een meesterlijk nummertje
quote:Daar gaat een verhaal met veel bier en wodka aan vooraf
Op donderdag 21 augustus 2003 14:11 schreef Fiazco het volgende:
Geheel offtopicHet grote pinguin adoratie topic > Juist Tony!!
quote:Die is juist cool, daarna nog vaak gesampled. On A Ragga Tip van SL2 is denk ik de bekendste
Op donderdag 21 augustus 2003 14:32 schreef Steve-O het volgende:
public enemy - rebel without a pause
wat een gare beat zeg
quote:Die intro is idd wel ok, vreemd dat die click daar eigenlijk nooit op gereageerd heeft, Twista is wel een redelijke rapper, maar bang hoeven ze toch niet voor hem te zijn
Op donderdag 21 augustus 2003 14:41 schreef Steve-O het volgende:
Swoop G, Twista - Fuck Dre
deze diss ownt zwaar
quote:vind het wel lam dat twista dre/snoop disst
Op donderdag 21 augustus 2003 15:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Die intro is idd wel ok, vreemd dat die click daar eigenlijk nooit op gereageerd heeft, Twista is wel een redelijke rapper, maar bang hoeven ze toch niet voor hem te zijn
Heb een tijdje geleden die greatest hits van Tommy Boy gekocht, echt dope, zitten veel oude nummers op, ga eens naar de site van tommy boy....nu is het echt om te huilen
Dome vraag, maar ik begrijp het maar gedeeltelijk, wat is precies en label ? Wat is het nut daarvan ? wat doen zij voor de artiest ?
quote:Echt zo'n remix die werkelijk helemaal niets toevoegt aan het geweldige Sympathy for the Devil.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:19 schreef Steve-O het volgende:
zag vanochtend een rollingstones/neptunes remix nummer
quote:\
Op donderdag 21 augustus 2003 15:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die merkt dat we van XII naar XV zijn gegaan
quote:naja vanaf XIII eigenlijk...(Hiphop Central XIII : Ready to Die). Naja foutje kan gebeuren toch
quote:Ja, maar ik miste een nummer in de search, dus vandaar
Op donderdag 21 augustus 2003 15:54 schreef H4ze het volgende:
naja vanaf XIII eigenlijk...(Hiphop Central XIII : Ready to Die). Naja foutje kan gebeuren toch
Is opzich wel mooi om tegenwicht te geven aan het centrale Aj@x topic in VBL
quote:LOL idd
quote::S bij mij is ready to die in de lijst nummer XIV
Op donderdag 21 augustus 2003 16:22 schreef Posdnous het volgende:[..]
LOL idd
najah zal wel, mod gelieve het HipHop Central XIV te maken
quote:staat toch duidelijk een XIII
Op donderdag 21 augustus 2003 19:03 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
:S bij mij is ready to die in de lijst nummer XIV
daarom maakte ik er XV van, maar het gaat bij mij nu zo : XII,XIV,XV
snap er niks meer van
quote:stond er bij mij niet, zal wel fout zijn gegaan met quoten ofzo :S
Op donderdag 21 augustus 2003 19:04 schreef Here_Jezus het volgende:[..]
staat toch duidelijk een XIII
quote:Hoeft niet hoor, zo schieten we lekker op
Op donderdag 21 augustus 2003 19:03 schreef makaveli_nh het volgende:
:S bij mij is ready to die in de lijst nummer XIV
daarom maakte ik er XV van, maar het gaat bij mij nu zo : XII,XIV,XV
snap er niks meer vannajah zal wel, mod gelieve het HipHop Central XIV te maken
quote:dan loopt de tijdlijn verkeerd
Op donderdag 21 augustus 2003 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zullen we het volgende topic maar meteen XCVIII maken![]()
quote:hmm oke dan maar
Op donderdag 21 augustus 2003 19:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hoeft niet hoor, zo schieten we lekker op
trouwens, vandaag voor et eerst Postmen - Era geluisterd
man wat is dat een goed album! zon lekkere sound
vooral Postmen - Warning is lekker!
quote:XV: The Sequel
Op donderdag 21 augustus 2003 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zullen we het volgende topic maar meteen XCVIII maken![]()
Als de kwaliteit dan maar hoger ligt dan bij T3: Rise Of The Machines
quote:was nix mis met T3
Op donderdag 21 augustus 2003 19:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
XV: The Sequel
Als de kwaliteit dan maar hoger ligt dan bij T3: Rise Of The Machines
quote:Dat is een echte schande ja!
Op donderdag 21 augustus 2003 19:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
XV : Raising Hell vind ik btw ook wel een goede , volgensmij nog geen een run dmc album langs geweest in de vorige topics
quote:Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vraagt
Op donderdag 21 augustus 2003 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
inderdaad een schande , maar ik vergeef het als iedereen die zich aangetrokken voelt tot dit forum zich Hier ff meld![]()
quote:'k heb me gemeld
Op donderdag 21 augustus 2003 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
inderdaad een schande , maar ik vergeef het als iedereen die zich aangetrokken voelt tot dit forum zich Hier ff meld![]()
De La Soul - 3 feet high and rising, staan erg veel nummers op, zeker met de bonus cd meegerekend.
Pete Rock & CL Smooth - The Main Ingredient, Ik heb "Mecca and the soul brother" ook geluisterd maar vond deze beter. Komt misschien ook wel doordat ik van "Mecca and the soul brother" al veel ken.
Ik heb ze gekocht bij Concerto, het adres hiervan had ik uit Hip Hop central IV ofzo
quote:nee sorry, dat is 3fm
Op donderdag 21 augustus 2003 21:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Over 1 uur weer hiphop120. Klopt het dat Radio 3 nu ook al begonnen is met een hiphopshow, of gebeurt dat pas als KinkFm uit de lucht is
quote:Ik ben oldskool, dus noem het radio 3
Op donderdag 21 augustus 2003 21:16 schreef makaveli_nh het volgende:
nee sorry, dat is 3fm
lees maar in de openingspost
quote:Ik zeg nog wel s Hilversum 3
Op donderdag 21 augustus 2003 21:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik ben oldskool, dus noem het radio 3
quote:ow man, wist nieteens dat dat hetzelfde is
Op donderdag 21 augustus 2003 21:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik ben oldskool, dus noem het radio 3
quote:Daar heeft Herman Van Veen nog een mooi nummer over gemaakt
Op donderdag 21 augustus 2003 21:20 schreef Posdnous het volgende:Ik zeg nog wel s Hilversum 3
ik vind dit lekker klinken van een coole gast
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 21-08-2003 21:38]
edit: Wat een boutzooi totnutoe, nu weer een lame eminem nummer
quote:dat rocafella nummer van nt was ook niet alles
Op donderdag 21 augustus 2003 22:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
1e nummer was zwaar kut, maar het 2e nummer is qua beats iig wel okedit: Wat een boutzooi totnutoe, nu weer een lame eminem nummer
quote:Ik was dus ook al overgestapt op John Lee Hooker
Op donderdag 21 augustus 2003 23:00 schreef keeper het volgende:
Ik zit lekker Miles Davis & John Coltrane Live in Stockholm te luisteren. Fuck de Radio.
* Mar10Segovia gaat verder met Delinquent Habits
weet iemand nog een paar leuke ehh... jazzy nummers?
(jeweetwel saxofoon, akoestische bass, maar toch hiphop)
Acid Raindrops
San Fransisco Knights
Mid-City Fiesta
Blowin' Wax
Youth Explosion
Earth Travelers
of niet Tony?
[Dit bericht is gewijzigd door Mar10Segovia op 21-08-2003 23:37]
quote:keep your worries van guru:)
Op donderdag 21 augustus 2003 23:29 schreef Fiazco het volgende:
Nu ik daar zo aan denk...weet iemand nog een paar leuke ehh... jazzy nummers?
(jeweetwel saxofoon, akoestische bass, maar toch hiphop)
quote:Zeker weten
Op donderdag 21 augustus 2003 23:32 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jazzy hiphop.... People Under The Stairs!of niet Tony?
en nog ff een klein lijstje erbij
A Tribe Called Quest - Get A Hold
Akrobatik - Remind My Soul
Blackalicious - Release
Cella Dwellas Ft. Masta Ace - 4 Da Mind
Clockworx - World Of Truth (sick)
Craig G - Ready Set Begin
Equilibrium - Farenheit 813
Gangstarr - Mass Appeal
Hieroglyphics - Miles to the Sun
J-Live - Like This Anna
Large Professor - The Man
Lords of the Underground - Earth, Wind, and Fire
Louis Logic - Factotum
MF Doom - Rhymes Like Dimes
OC - Your Life
OGC - Bounce to the Ounce
Organized Konfusion - Stress (Extra P Remix)
People Under The Stairs - Sunroof
Skitz, Roots Manuva & Rodney P - Simon Says
Quasimoto - The Unseen
RJD2 Ft. Copywrite - June
The Roots - Proceed
Roots Manuva - Dreamy Days
Saukrates F. Self Scientific & Erule - - Wonderful World
Souls of Mischief - 93 'til Infinity
Ugly Duckling - Einstein´s Takin´ Off
quote:jij met je lijstjes altijd, wel lekker lijstje hoor
Op donderdag 21 augustus 2003 23:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zeker weten
en nog ff een klein lijstje erbij
[langelijst]
....
[/langelijst]
quote:Het geinige is dat ik nummers van die lijstjes nog regelmatig in het " wat luister je nu" topic tegenkom
Op donderdag 21 augustus 2003 23:52 schreef makaveli_nh het volgende:
jij met je lijstjes altijd, wel lekker lijstje hoor![]()
quote:Ik zou zeggen Root Down van de Beastie Boys het ultime Jazz rap en easy sampling nummer
Op donderdag 21 augustus 2003 23:32 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jazzy hiphop.... People Under The Stairs!Acid Raindrops
San Fransisco Knights
Mid-City Fiesta
Blowin' Wax
Youth Explosion
Earth Travelers
of niet Tony?
quote:die is idd erg lekker ja
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:55 schreef JimmyJames het volgende:Ik zou zeggen Root Down van de Beastie Boys het ultime Jazz rap en easy sampling nummer
Maar om ff aan te haken op dat album toernooi, ik download dus nooit albums in zijn geheel, omdat er dan helemaal geen reden meer is om m te kopen... Dan kom je thuis met een cd die je al helemaal kent...
Desondanks doe ik lekker toch mee
Maar wees gerust, ik weet nog net wel dat een The Big Picture ofzo bijvoorbeeld beter is dan een Paid Tha Cost tobla bla...
quote:dat was ook wat ik er een beetje mee wil bereiken ook , een beetje meer liefhebbers kan nooit echt kwaad
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Trouwens wel een goed initiatief PaRo, er blijken hier toch meer hiphopliefhebbers rond te lopen dan verwacht
en nu we het toch over jazzy hiphop hebben , iemand bekend met de jazz brakes van DJ Food , met de 'mixtapes' van DJ Spinna (wat dan ook wel weer enigsinds op soul aankomt) en het album Madlib -- Shades In Blue , zijn allen aardige hiphop producties zijn
quote:ja man, dat wist ik ook niet, we moeten maar ff meer reclame maken
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Trouwens wel een goed initiatief PaRo, er blijken hier toch meer hiphopliefhebbers rond te lopen dan verwacht
quote:GURU - JazzMatazz, huh, die heb ik nog nieteens
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die 1e ken ik niet, maar DJ Spinna en Madlib zijn zeker oke. En vergeet de Jazzmattazz albums van GURU ook niet. Vooral de 1e 2 zijn van hoge klasse
quote:hmm zal et volgende week nog ns luisteren, ben komende week niet thuis nl.
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:38 schreef jimjim1983 het volgende:
vette jazzy hip hop staat op het album van Digable Planets: Reachin'![]()
![]()
![]()
maar hoe was die meeting enzo?
Btw Tony en Segovia bedankt voor de lijstjes ik ga es meteen
ehh.... naar de winkel rennen....
Themselves -- The No Music
Marley Marl -- The Best Of Cold chillin' : In Control Volumes 1 & 2
DJ Babu -- Duck Season Vol. 1
Th High & Mighty Present : Eastern Conference All Stars 3
Dr Dooom -- First Come , First Served
quote:Bij mij op het plein was Salsa-dansen
Op zondag 24 augustus 2003 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
't wel rustig hier vandaag, waren er leuke partys gisteren ofzow
quote:ja er gebeurt niet veel nee, ik voel me kut want mn baas lijkt mij mn uitmarktoptreden te ontnemen, en ik verveel me dood
quote:Praat me er niet van, ik heb een gigantische kater
quote:Tip: Luister wat goeie muziek, Volume op vol, En wacht tot je nog meer koppijn hebt
Op zondag 24 augustus 2003 15:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Praat me er niet van, ik heb een gigantische kater
quote:Koppijn valt wel mee, het is eerder m'n maag
Op zondag 24 augustus 2003 18:04 schreef Fiazco het volgende:Tip: Luister wat goeie muziek, Volume op vol, En wacht tot je nog meer koppijn hebt
Maar ja, ik was stoer genoeg om te zuipen, dus nu ben ik ook stoer genoeg om het huishouden te doen
Maar met een cd'tje van de Beastie Boys gaat het wel een stuk makkelijker
* Hoofd meeknikt op Get It Together
quote:Dat zou best eens kunnen, aangezien Q-Tip aan dat nummer heeft meegewerkt
Op zondag 24 augustus 2003 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:
Over get it together gesproken... hebben de beastie boys meer van dit soort nummers? ik vind het namelijk echt een vet nummer, de eerste rap klinkt ook een beetje als q-tip vind ik.
quote:aha vandaar
Op zondag 24 augustus 2003 19:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat zou best eens kunnen, aangezien Q-Tip aan dat nummer heeft meegewerkt
[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 24-08-2003 19:58]
Er is een nieuw album uit van ATCQ met remixes en nooit eerder uitgebrachte nummers.
Je kan previews hier luisteren:
http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?j=1&id=231555&skuId=4990111&type=product
Ik vind het jammer dat er weinig nieuws op staat maar het blijft natuurlijk ATCQ
quote:en die waren al een tijdje in omloop op internet. Gewoon geldklopperij dus, want The Anthology was al een greatest hits album met een remix bonus album
Op zondag 24 augustus 2003 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmmz ik vraag mij af welke van die tracks nou werkelijk unreleased zijn , 1 , 2 misschien ?? , als ik zo naar de playlist kijk kan ik hooguit en remix en een nummer herkennen dat ik nog niet ken
quote:volgensmij komen 4 van die tracks al van de bonus cd die bij the love movement ltd edition zat
Op zondag 24 augustus 2003 22:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
en die waren al een tijdje in omloop op internet. Gewoon geldklopperij dus, want The Anthology was al een greatest hits album met een remix bonus album
Tracklisting:
In Control Vol. 1 (1988):
1 : Dropping Science (feat Craig G.)
2 : We Write The Songs (feat Heavy D. & Biz Markie)
3 : The Rebel (feat Percy & Tragedy)
4 : Keep Your Eyes On The Price (feat Masta Ace & Action)
5 : The Symphony (feat Masta Ace , Craig G. , Kool G Rap & Big Daddy Kane)
6 : Live Motivator (feat Percy & Tragedy)
7 : Duck Alert (feat Craig G.)
8 : Simon Says (feat Masta Ace & Action)
9 : Freedom
10 : Wack It (feat Roxanne Shanté)
In Control Vol. 2 (1991) :
1 : Intro
2 : No Bullshit
3 : The Symphony Pt II (feat Masta Ace , Craig G , Big Daddy Kane , Kool G Rap & Little Daddy Shane
4 : Level Check (Skit)
5 : Buffalo Soldier (feat MC Amazing)
6 : Mobile Phone (Skit)
7 : At The Drop Of A Dime (feat MC Cash)
8 : Scanning The Dial (Skit)
9 : Somthing Funky To Listen To (feat Nexx Phase)
10 : America Eats The Young (feat Tragedy The Intelligent Hoodlum & Chuck D)
11 : Check The Mirror (feat Portia)
12 : I Be Gettin' Busy (feat LL Cool J)
13 : Girl , I Was Wrong (feat The Flex)
14 : Fools In Love (feat Heavy D. & Eclipse)
15 : Another Hooker (feat Big Money Wiz)
16 : Cheatin' Days Are Over (feat Mike Nice)
17 : Reach Out (feat Perfection)
18 : Keep Control (feat Tragedy The Intelligent Hoodlum , King Tee ,Grand Poobah , Def Jeff , Chubb Rock & Rap Industry For Social Evolution)
19 : Sweet Tooth (feat Pure Cane Sugar)
20 : Out For The Count (feat Kevy Kev & Ak B)
---------------
Die eerste is stukken beter , maar die tweede mag er ook wezen , mocht je hem ooit tegen komen , meenemen die hap
Die Marley Marl cd's zijn echt supercool, ik heb ze voor een deel nog op tape
1 : Tame One -- Same As It Ever Was
2 : Copywrite -- Won't Stop
3 : Weathermen -- 5 Left In The Clip (feat Copywrite , Yak , Tame , Cage & Breezy Brewin)
4 : High & Mighty -- Rumble
5 : Smut Peddlers -- Bart Burnt Vs. Sherm Penn
6 : Cage -- Special Ladies
7 : R.A. The Rugged Man -- Brawl
8 : High & Mighty -- Hot All There
9 : Nighthawks (Cage & Camu Tao) -- Nighthawks
10 : Smut Peddlers -- Talk Like Sex Pt II (Original) (feat Kool G Rap)
11 : Tame One -- Dreamz
12 : Copywrite -- Jeah
13 : Weathermen -- Cut You (feat Copywite , Cage & Camu Tao)
14 : Cage -- Ballad Of Worms
15 : High & Mighty -- And 1
16 : High & Mighty -- Last Hit (Original) (feat Eminem)
-------
zeer lekker verzamelaartje , als je hem tegenkomt maar eens luisteren
en zeker voor mensen die nog weinig van de desbetreffende artiesten kent , ze zijn volgensmij op Tame One , Kool G Rap en Camu Tao na nl allemaal blank volgensmij , niet dat mij de kleur wat uitmaakt , maar alleen om maar weer eens aan te geven dat eminem niet de enige blanke rapper is die 'goede' hiphop maakt
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 25-08-2003 18:47]
quote:Zeker een goeie aankoop
Op maandag 25 augustus 2003 21:45 schreef Timo20 het volgende:
Kdenk dat ik trouwens ook ff "Moment of Truth" van GangStarr meepak, voor ¤10,49.
En tja, naar ATCQ albums ben ik ook nog wel op zoek. Op Anthology na ben ik tot nu toe alleen The Low End Theory tegengekomen... en die valt zeker niet tegen
quote:
Moeilijk. De keuze tussen Low End Theory en Midnight Maraurders is bijna niet te maken vind ik. Beiden zijn geweldig
quote:Ok thnx!!
Op maandag 25 augustus 2003 22:08 schreef Mar10Segovia het volgende:[..]
Zeker een goeie aankoop
En tja, naar ATCQ albums ben ik ook nog wel op zoek. Op Anthology na ben ik tot nu toe alleen The Low End Theory tegengekomen... en die valt zeker niet tegen
quote:Watch the time it's time to get ill !
Op zondag 24 augustus 2003 18:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Koppijn valt wel mee, het is eerder m'n maag
Maar ja, ik was stoer genoeg om te zuipen, dus nu ben ik ook stoer genoeg om het huishouden te doen
Maar met een cd'tje van de Beastie Boys gaat het wel een stuk makkelijker
* Hoofd meeknikt op Get It Together
quote:Komt wel weer denk ik. Er gebeurd sowieso niet zo heel veel
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:49 schreef Steve-O het volgende:
Vakantie is voorbij het is hier meteen een stuk rustiger
quote:nee
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Komt wel weer denk ik. Er gebeurd sowieso niet zo heel veel
quote:Non Phixion - The C.I.A. Is Trying to Kill Me
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vooral die van Cannibal Ox en Non-Phixion zijn erg goed
quote:Non phixion - say goodbye to yesterday is ook
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:59 schreef Steve-O het volgende:[..]
Non Phixion - The C.I.A. Is Trying to Kill Me
super nummer
quote:Afwisseling is soms gewoon nodig, alhoewel ik de afgelopen periode toch bijna alleen maar hiphop gedraaid heb
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:35 schreef makaveli_nh het volgende:ben er echt ff uit nu, maar t komt wel weer
Heb trouwens ook maar eens wat Opgezwolle opgezocht aangezien veel mensen erg positief over ze zijn.... en dat klinkt vrij goed eigenlijk al ben ik niet zo into nederhop (op Extince na dan ).
Ben bij alle platenwinkels in de stad geweest en dit is t teleurstellende resultaat : Moment of Thruth was uitverkocht en in geen 1 winkel was iets te krijgen van ATCQ
Khad wel bijna Xzibit`s "At The Speed Of Life" gekocht voor ¤10,50 maar daar w8 ik denk ik nog ff mee
of nee, kga m gewoon downkopen
voor wie die niet weet waar het over gaat (lijkt me niet, maar ach)
Riza - in de ban van dat ding
quote:Ik hoorde dat nummer laatst op tv. en t viel me idd. op dat Brain werd gedissed. Vond ik wel cool! Ook coole tekst trouwens
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:33 schreef makaveli_nh het volgende:Rize gaat Brainpower dissen, ik hoop dat brainpower nog wat terug doet
denk et niet, maar het zou leuk zijnvoor wie die niet weet waar het over gaat (lijkt me niet, maar ach)
Riza - in de ban van dat ding
Kdenk niet dat Brain iets terug zal doen... durft ie niet denk ik
Al verdient Brain er wel een
quote:At the speed of life moet je kopen
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Kheb vandaag die cd van IAM ( L`Ecole Du Micro D` Argent) opgehaald bij de platenboer. Vette cd!!!! Kende al een paar nummers, maar de rest is ook zeker de moeite waardBen bij alle platenwinkels in de stad geweest en dit is t teleurstellende resultaat
: Moment of Thruth was uitverkocht en in geen 1 winkel was iets te krijgen van ATCQ
Khad wel bijna Xzibit`s "At The Speed Of Life" gekocht voor ¤10,50 maar daar w8 ik denk ik nog ff mee
of nee, kga m gewoon downkopen![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:32 schreef Steve-O het volgende:[..]
At the speed of life moet je kopen
quote:Put Your Money Where Your Mouth Is
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach een beetje dissen kan iedere 2de rangs rapper die geen battle aandurft
quote:Wat ons onvermijdelijk bij de vraag brengt: "Wie is de beste Beatboxer?"
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:ach ik vind "Make The Music With Your Mouth Biz" leuker klinken
Persoonlijk ga ik voor Doug E. Fresh, metname vanwege z'n dingen die hij samen met Slick Rick gedaan heeft
Maar Rahzel is ook erg goed vind ik...
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:04 schreef L4zY het volgende:
ik heb lekker nieuwe Jedi Mind Tricks album
quote:ook nog 2 oude trouwens
Op woensdag 27 augustus 2003 13:18 schreef Niekos het volgende:[..]
quote:Doug E. Fresh staat eenzaam bovenaan. Rahzel is ook meesterlijk evenals Buffy (Fat Boys).
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wat ons onvermijdelijk bij de vraag brengt: "Wie is de beste Beatboxer?"
Persoonlijk ga ik voor Doug E. Fresh, metname vanwege z'n dingen die hij samen met Slick Rick gedaan heeft
Nu ik erover nadenk, zoveel ken ik er eigenlijk niet
quote:Luister eens naar Rahzel's "If Your Mother Only Knew", die is echt geniaal. Beatboxen moet je ook vooral live zien. Je hebt ook zo'n Nederlandse gast, die is ook erg dope. Hij had vorig jaar een eenmalig programma over de roots van de hiphop met oa Def P en Kypski. Kenners zullen wel weten wie ik bedoel
Op woensdag 27 augustus 2003 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Dat ene nummer van Rahzel waar hij de beat van Pete Rock & CL Smooth - Creator na doet is wel leuk.
Ik vind het beatboxen knap maar ik vind het niet echt leuk om veel naar te luisteren.
quote:Hij heeft een album uit, Crazy. Maar ik ben hem nog nergens voor een fatsoenlijke prijs tegen gekomen online
Op woensdag 27 augustus 2003 17:56 schreef Colour het volgende:
Welke ik erg dig is dat Word A' Mouth nummertje op the Lyricst Lounge CD hosted door De La: "Famous Last Words". Heeft WA'M nog een langspeler (CD) uitgebracht misschien?
quote:If your mother only knew ken ik en die is idd heel knap maar beatbox nummers luister ik bijna nooit, ze gaan snel vervelen vind ik.
Op woensdag 27 augustus 2003 19:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Luister eens naar Rahzel's "If Your Mother Only Knew", die is echt geniaal. Beatboxen moet je ook vooral live zien. Je hebt ook zo'n Nederlandse gast, die is ook erg dope. Hij had vorig jaar een eenmalig programma over de roots van de hiphop met oa Def P en Kypski. Kenners zullen wel weten wie ik bedoel
quote:Er is ook z'n nummer van de Wu Tang Clan, waar RazzzzzzzzTikTikTikZellllll(ik probeer te beatboxen) , de beat na doet Wu War ofzo
Op woensdag 27 augustus 2003 23:54 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
If your mother only knew ken ik en die is idd heel knap maar beatbox nummers luister ik bijna nooit, ze gaan snel vervelen vind ik.
quote:Heb het nummer laatst ook gehoord. Een beetje erg zielig ja. Dan was de "beef" tussen Def P en Extince toch van betere kwaliteit, voor zover je daar over kan spreken natuurlijk
Op donderdag 28 augustus 2003 15:03 schreef SoSolid het volgende:
Ik vind die Riza maar een rare gast hoor, Hij is 100x Slechter dan Brain, check z'n flowfouten enzo, en sja echt goeie tekst kun je nou ook weer niet zeggen ofzo... kvind et maar niets, rare gast, volgens mij neemt Brain de moeite nog geen eens voor zo iemand....
quote:Kaal Of Kammen
Op donderdag 28 augustus 2003 15:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Heb het nummer laatst ook gehoord. Een beetje erg zielig ja. Dan was de "beef" tussen Def P en Extince toch van betere kwaliteit, voor zover je daar over kan spreken natuurlijk
quote:oh..vind je het een goed album?? de beats zijn wel erg beatnuts achtig en vinnie paz begint steeds meer dronkemanspraat te rappen.
Op woensdag 27 augustus 2003 13:04 schreef L4zY het volgende:
ik heb lekker nieuwe Jedi Mind Tricks album
Hip-hop reviewers gevraagd
quote:Zal ik voor de gein gewoon eens reageren...?
Op donderdag 28 augustus 2003 21:53 schreef Steve-O het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31943Hip-hop reviewers gevraagd
quote:Fuck it, mail is verstuurd
Op donderdag 28 augustus 2003 22:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zal ik voor de gein gewoon eens reageren...?
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Fuck it, mail is verstuurd
quote:
quote:Ook online te beluisteren???
Op donderdag 28 augustus 2003 22:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ohja, hiphop120 klinkt redelijk vanavond, dus luister er eens naar zou ik zeggen
quote:Natuurlijk
Op donderdag 28 augustus 2003 22:26 schreef Timo20 het volgende:
Ook online te beluisteren???
quote:hoe heet die track dan ?
Op donderdag 28 augustus 2003 22:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Big Noyd heeft een nieuwe track. Iedereen kan lullen wat 'ie wil, maar ik vind die gast dus echt ill
quote:Big Boom geloof ik, komt morgen uit, dus je zal 'm nog nergens vinden denk ik. Maar als je toch iets dopes van hem zoekt probeer dan Shit That He Said of Usual Suspects (Stretch Armstrong Remix)
Op donderdag 28 augustus 2003 22:55 schreef Steve-O het volgende:hoe heet die track dan ?
edit http://www.musical-genre.com/big_noyd.htm
Hij heeft dus ook een nieuw album uit
quote:Het laatste uur is smullen
Op donderdag 28 augustus 2003 23:27 schreef H4ze het volgende:
cool, jeru the damaja - ya playin yaself
Keith Murray was erg dope, lang geleden dat ik die tracks gehoord had, en die nieuwe shot klinkt ook weer eens geweldig
mobb deep rockt..
* L4zY wacht op nieuwe album..
Common - Electric Circus
De La - AOI: Bionix
Electric Circus had ik in het geheel nog niet gehoord, maar viel me alleszins mee. Meer rock- en funk-georiënteerd weet Common toch een solide hiphop-album weg te zetten. Outkast meets The Roots of iets dergelijks. Top album!
De La vond ik ook wel okay. Toffe beats en teksten, hoewel ik zo af en toe wel het idee had dat ze sommige nummers op de automatische piloot geschreven hebben. Maar voor 8 euro moet je niet zeuren natuurlijk!
Voor de rest Michael Jackson's 'Off the wall' en een 'Best of' van Santana gescoord. Maar daar zal ik in dit topic niet verder op in gaan!
Laters!
AA
2 Pac- Me Against The World
2 Pac- R U Still Down
2 Pac- Greatest Hits CD1/CD2
2 Pac- Better Dayz
50 Cent- Guess Whos Back
50 Cent- Power of The Dollar
50 Cent- Get Rich or Die Tryin
50 Cent- Get Rich Or Die Tryin(slowed_n_throwed)
Beanie Sigel-The Truth
Big L- Lifestylez of Da poor and dangerous
Big Mike- The Getaway pt 1 CD1// //CD2
Big Pun- The Punisher (CD1)// (CD2)// (CD3)
B.G.-Livin_Legend CD1 // B.G.-Livin_legend CD2
Bone Thugs n Harmony- Thug World Order
Capone-n-Noreaga- The Reunion
Canibus- My Name Is Nobody
Canibus- The Brainstream
Clipse- Lord Willin
Cormega- The True Meaning
Cutmaster C Presents- March MAdness pt 2(HOSTED BY JOE BUDDEN)
D-Block- Welcome To D-Block
Def Jam Vendetta: The Mixtape
Diplomats Volume 1
Diplomats Volume 2
Diplomats Volume 3
Diplomats Volume 4
DJ Alnitty- The BEst oF 50 Cent
DJ Betoksi- Get Rich Or Die tryin Instrumentals
DJ Betoski Presents- Philadelphia Freeway Instrumentals
DJ Busy- The Takeover vol. 1
DJ Clue- Hate me Now Pt 3
DJ Clue- Hate Me Now Pt. 4
DJ Clue- The Minatti Report
DJ Clue- Operation Desert Storm Mixtape
Dj Clue ft. S Carter- Operation Desert Storm pt. 2
DJ Envy- A New Day
DJ Envy- Desert Storm Mixtape vol. 1
DJ Envy- People's Choice
DJ Kay Slay- UNderground vol1-2003
DJ Muggs- Soul Assassins Mixtape vol. 1
DJ Vlad and Dirty Harry- Rap Phenomenonv
DJ Whoo Kid- G unit pt. 5
DJ Whoo Kid- Hood Radio v1(RETAIL)
DJ Wreck- Still The Most Hated pt 4
DMX- And Then There was X
Dr Dre- The Chronic
Dr Dre- Chronic 2001
Dr Dre And Max Bedroom Present: The Pretox CD1 | CD2
Eminem- Slim Shady LP
Eminem- The Eminem Show
Erik B & rakim- Dont sweat the technique
Erik B & Rakim- Let the Rhythm Hit'em
Fabolous- Ghetto Fabolous
Fabolous- Street Dreams(RETAIL)
Fat Joe- Jealous Ones Still Envy(J.O.S.E)
Field Mobb- From the Roota to the Toota
Freeway- Philadelphia Freeway
Funkmaster Flex- Celebrity Car Show
Funkmaster Flex- Hand 2 Hand pt 2
Ghostface Killah- Shaolins Finest
Ginuwine- The Senior
G-Unit- The Best Of Llyod Banks
G Unit Smoking Day Pt 2(hosted by Whoo Kid)
Gza- Legend Of Liquid Swords
Hot Boys- Let Em Burn
Ice Cube- death certificate(re-issue)
Ice Cube- Amerikkas Most Wanted(re-issue)
Jay-z- Reasonable Doubt
Jay-z- vol1; In My Lifetime
Jay-Z- vol. 2- Hard Knock Life
Jay-z- Dynasty_Roc_La_Familia-2000
Jay-z- Blueprint 2: The Gift and The Curse CD1(THE GIFT) | CD2(THE CURSE)
Jay-z- The Blueprint 2.1
Jay-z- Rare And Unreleased Hits(Hot 97)
Jay-z- S Carter Collection Mixtape
Jin- Freestyle Friday Series
Joe Budden- All Star Edition HOSTED by Cutmaster C
Killer Mike- Monster
Lil Kim- La Bella Mafia
Lil_Wayne- SQ4
Lil Wayne- SQ5(2cd)
LL Cool J- 10
Lox- Money, Power, Respect
Ludacris- Back for the first time
Ludacris- Word Of Mouf
Makaveli- The 7 Day Theory
Mobb Deep- Free Agents Murda Mixtape
CD1 | CD2
M.O.P.- 10 Years and Gunnin(GREATEST HITS)
Mos Def and Talib Kweli- Black Star
Mos Def- Black On Both Sides
Nas- Illmatic(LOWER QUALITY 21 KBPS)
Nas- Nastramadus
Nas- Stillmatic(RETAIL)
Nas-Gods Son(retail)-2cd-2002
Nas- The Lost Tapes
Nate Dogg- Music & Me
Nelly- Nellyville(2 CD SPECIAL EDITION)
Notorious BIG- Ready To Die _O
Notorious BIG- Life After Death CD1/CD2
OUtkast- ATLiens
Outkast- Stankonia
Paul Cain- Best OF Paul Cain Pt 1
Pharoahe Monch- INternal Affairs
R Kelly- Chocolate Factory(REAL RETAIL)-2003-2cd
Rocafella Acapellas pt 1
Royce Da 5'9'- Rock City(retail)
Royce Da 5'9'- Build And Destroy-2CD
Scarface-Greatest Hits
Scarface- The Fix
Scarface- Balls And My Word
Sean Paul- Dutty Rock
Sickamore- The Sickness pt.2
Sickamore- The Best Of Both Worlds Pt 10
Shivere- Freestyle Friday Series
Snoop Dogg- Doggystyle
Snoop Dogg- Ride Or Get Rode On
Talib Kweli- Quality
The Diplomats- Diplomatic Immunity CD1 | CD2
The Roots- Phrenology(JPN Retail)
Trina- Diamond Princess
Twista- Adrenaline Rush
VA-8 Mile Soundtrack(retail)
VA-Behind The Beats With Kanye West
VA-Bringing Down The House
VA- CRADLE TO THE GRAVE OST
VA-Dsfunktional Family OST-RETAIL
VA- DJ Green Lantern- Invasion
VA- DJ Green Lantern- Invasion part II-Conspiracy Theory
VA- Streetsweepers- The Drama Kings
VA-Streetweepers Presents- All City All World
Whyte out- 106 and Park freestyle Friday Series
De albums met een smiley erachter die heb ik al gedownload.
De link naar de site mag ik hier niet plaatsen, als iemand 'm wilt mail naar: jimjim1983@hotmail.com
quote:Nieuwe album van Mobb Deep? Free Agents Murda Mi was de laatste en die was
Op vrijdag 29 augustus 2003 00:14 schreef L4zY het volgende:
ja meth is weg bij wu he.. its a shame..mobb deep rockt..
* L4zY wacht op nieuwe album..
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
Big L- Lifestylez of Da poor and dangerous
Big Pun- The Punisher (CD1)// (CD2)// (CD3)
Bone Thugs n Harmony- Thug World Order (je moet ervan houden, opzich geen slecht album)
Capone-n-Noreaga- The Reunion![]()
DJ Muggs- Soul Assassins Mixtape vol. 1
Erik B & rakim- Dont sweat the technique
Erik B & Rakim- Let the Rhythm Hit'em
Funkmaster Flex- Celebrity Car Show
Funkmaster Flex- Hand 2 Hand pt 2
Ghostface Killah- Shaolins Finest
Gza- Legend Of Liquid Swords(Vond 'm zelf zwaar tegenvallen)
Ice Cube- death certificate(re-issue)![]()
![]()
![]()
Ice Cube- Amerikkas Most Wanted(re-issue)![]()
![]()
![]()
Makaveli- The 7 Day Theory
Mos Def and Talib Kweli- Black Star
Mos Def- Black On Both Sides
Nas- Illmatic(LOWER QUALITY 21 KBPS)
Nas- Stillmatic(RETAIL)
Nas-Gods Son(retail)-2cd-2002
Nas- The Lost Tapes
Notorious BIG- Ready To Die _O![]()
![]()
Notorious BIG- Life After Death CD1/CD2
OUtkast- ATLiens
Pharoahe Monch- INternal Affairs
Scarface-Greatest Hits
Scarface- The Fix
Scarface- Balls And My Word
Snoop Dogg- Doggystyle
Talib Kweli- Quality
The Roots- Phrenology(JPN Retail)
En dat album van Capone en Noreaga viel me zwaar tegen, ik kende als eerst dat nummer met Premier, Invincible volgens mij, en had gehoopt dat de rest van dat album ook grotendeels zo was, niet dus
quote:Iedereen heeft jeugdzondes en bij mij is dat een niet logische waardering voor Mobb Deep en CNN. The Reunion is helemaal niet geweldig, maar om de een of andere manier blijf ik dat album wel regelmatig draaien. The War Report is trouwens wel een ijzersterk album
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Ok die Ice Cube albums zal ik dan ook maar eens downloaden, ook al ben ik niet zo'n fan hem maar dat komt ook doordat ik bijna niks van hem ken.En dat album van Capone en Noreaga viel me zwaar tegen, ik kende als eerst dat nummer met Premier, Invincible volgens mij, en had gehoopt dat de rest van dat album ook grotendeels zo was, niet dus
quote:In het geval van CNN heb je gelijk. Hebben slechts matige albums gereleased. Mobb Deep daarentegen hebben 3 ijzersterke albums gereleased (Juvenile Hell, The Infamous en Hell on earth) voordat ze minder sterk spul gingen releasen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Iedereen heeft jeugdzondes en bij mij is dat een niet logische waardering voor Mobb Deep en CNN. The Reunion is helemaal niet geweldig, maar om de een of andere manier blijf ik dat album wel regelmatig draaien. The War Report is trouwens wel een ijzersterk album
Is mijn mening tenminste...
Laterssss!
AA
Now playing: Lyrics of Fury - Eric B. & Rakim
quote:In dat geval kan ik niet wachten tot het nieuwe album van 50 Cent of Nelly
quote:Ik ook niet
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
In dat geval kan ik niet wachten tot het nieuwe album van 50 Cent of Nelly
quote:Dat lijkt me nou prachtig, lekker 50 cent reviewen
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik ook niet
quote:Ik ga nog nergens vanuit hoor, zeker niet omdat ik een erg korte sollicitatie brief heb gestuurd, maar als ik meer weet laat ik het wel horen. En wat let jullie om een mailtje te sturen. Je mag de albums idd houden, dus dat is mooi meegenomen
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:11 schreef makaveli_nh het volgende:Dat lijkt me nou prachtig, lekker 50 cent reviewen
zul je ook van fok die albums krijgen![]()
quote:Yup, dat is een heel goed album. Vooral Levitibus is een geweldig nummer
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:40 schreef H4ze het volgende:
Ik zie dat Tony al die albums van Canibus heeft weggehaald-->mee eens...maar probeer wel ff aan de nieuwe van Canibus (rip the jacker) te komen, als je die nog niet hebt dan
Zeer bekende break, oa in Ultra's 'funky' gebruikt en 'you know how to reach us' van Kings Of Pressure... ben zooow benieuwd naar het origineel break
Ik snuffel ff in de jazz collectie van m'n pa
quote:Hiphop Central XV Part II: Paid In Full
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik maak alvast een nieuwe aan
Deze is vol dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |