en als je nou niet van hiphop/rap houd , ga geen kinderachtige zeik mailtjes posten
quote:Wie?
Op donderdag 21 augustus 2003 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maakt niet uit of je nou naar fabulous of Kool Moe Dee , of MF Grimm luistert
Ja-Rule en 50 Cent zijn de bom! .
Maar ik doe wel mee hoor .
Alleen 50 mensen haal je niet denk ik. Max 35 gok ik.
quote:Het zij je vergeven
Op donderdag 21 augustus 2003 19:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb er niet echt veel verstand van, maar ik doe wel mee hoor
quote:als je niet mee gaat stemmen wel ja , als je je mening durft te geven komt het album wat jij zo goed vind misschien ook hoog in de lijst aangezien er hier misschien meer mensen zitten die de 'mainstream' hiphop zat zijn en naar oldschool of experimenterende acts aan het luisteren zijn
Op donderdag 21 augustus 2003 19:53 schreef None het volgende:
trotse bezitter van een massive platen collectie en een stuk of 3000 mp3s, geen zin in een top100 omdat er zoveel tracks zo goed zijn en omdat ik dan een top100 meewerk waar jay-z en ja rule instaan
quote:Zal vast wel meevallen, bij het laatste tournament deden acts als Gang Starr en Tribe Called Quest het beter dan Ja Rule.
Op donderdag 21 augustus 2003 19:53 schreef None het volgende:
omdat ik dan een top100 meewerk waar jay-z en ja rule instaan
Anyway, ik ben ook bepaald geen hiphop-kenner vergeleken met Parodiuzz of Tony Montana, maar ik ken wel genoeg om een top 25 te maken.
quote:Naja, verstand komt met de jaren zeggen ze
Op donderdag 21 augustus 2003 20:01 schreef None het volgende:
tribe is ook niet echt een consistente top hip-hop act
Maar wat is nou het idee? Een hiphop100 van tracks? Of albums?
en als je juist niet van 50 cent , jay z , ja rule houdt moet je juist stemmen! want ik zal bijvoorbeeld zeker kijken in de otp 100 of er nummers bij staan die ik niet ken (waardoor ik misschien wel geweldige nr's niet ken)
en ik vind het egoistisch als je die nr's niet wilt delen
quote:albums ffcause , track zijn way te lastig , en daarbij krijg je juist het effect wat None probeerde uit te leggen (hejje je bril niet opgezet bij de openings post
Op donderdag 21 augustus 2003 20:03 schreef keeper het volgende:[..]
Naja, verstand komt met de jaren zeggen ze
![]()
.
Maar wat is nou het idee? Een hiphop100 van tracks? Of albums?
quote:Ok, sgoed.
Op donderdag 21 augustus 2003 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
albums ffcause , track zijn way te lastig , en daarbij krijg je juist het effect wat None probeerde uit te leggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |