China heb ik ook 4 maanden bezocht als onderdeel van een stage dus ik 'moest' wel terug, maar ik had het graag langer gedaan. Ik heb ook een aanbod gekregen om na mijn studie voor minimaal een jaar terug te komen en misschien die ik dat ook wel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ging begin 2000 voor 6 maanden naar China. Ben nooit meer naar NL teruggekeerd, behalve om m'n spullen in te pakken. Via China --> Belgie --> UK zit ik nu alweer ruim 3 jaar in Taiwan. Maar ik denk dat het deze zomer toch echt is afgelopen en dat ik een nieuwe plek moet gaan zoeken. Kan best weer in Europa zijn, maar terugkeer naar NL is tamelijk onwaarschijnlijk.
Ik zou niet meer in Nederland / Europa kunnen wonen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:19 schreef popolon het volgende:
Ik zou zo weer in Nederland kunnen wonen denk ik, alleen de ruimte. Dat wordt een probleem.
Ik wil ruimte, veel.
Dat "losse" van Argentinië is ook niet alles hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:08 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ik zou niet meer in Nederland / Europa kunnen wonen.
Alles is tè geregeld, men maakt zich druk over in mijn ogen zeer triviale dingen en men heeft niet door dat dat hele overgeorganiseerde systeem totaal geen toekomst heeft.
En het Latijns Amerikaanse systeem wel?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:08 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ik zou niet meer in Nederland / Europa kunnen wonen.
Alles is tè geregeld, men maakt zich druk over in mijn ogen zeer triviale dingen en men heeft niet door dat dat hele overgeorganiseerde systeem totaal geen toekomst heeft.
Die Wildersstemmers kan je eik niet serieus nemen. Het is juist goed dat ze Nederland verlaten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de oplossing: zelf buitenlander worden.
If you can't beat them, join them!
Regenen zal het er niet vaak inderdaadquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:08 schreef Kontiki het volgende:
Ik zou over een paar jaar wel naar Australie willen gaan. Nederland is op zich een prima land om te leven, maar Australie doet daar echt niet voor onder en is goedkoper. Vooral de huizenprijzen zijn een wereld van verschil. En het klimaat is ook prima daar natuurlijk.
Kijk hier een: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen (deel 14)quote:Op woensdag 27 december 2006 23:19 schreef maartena het volgende:
Jammer dat er maar weinig reageren die 3 jaar geleden plannen hadden.....
Ja, zo is dat met mij ook gegaan. Groot bedrijf mailt me, ik ga bij ze solliciteren (gewoon even kijken hoe ver ik zou komen, had toch al een baan), word aangeboden ... maar moet dan wel in Ierland wonen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:45 schreef popolon het volgende:
Ik sta niet in dit topic verder, had ook nooit het plan om te emigreren vroeger.
Het gebeurde gewoon.
Hehe, Google ja. D'r zitten wel meer grote bedrijven daar hoor, trouwens, maar toch een goeie gok.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Google dus
Probeer via Ierland naar San Francisco te komenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:23 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hehe, Google ja. D'r zitten wel meer grote bedrijven daar hoor, trouwens, maar toch een goeie gok.
'k Moet wel ca. twee maanden naar Mountain View voor training. Zou wel kunnen dat ik dan via SF moet reizen ja, maar dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Vampier het volgende:
Probeer via Ierland naar San Francisco te komen
Nou, waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:23 schreef StephanL het volgende:
Ooit ook mijn droom om bij google te soliciteren
....!? je zou via SF kunnen reizen om naar Mountain View te gaan? LOL! 30 min rijden en je bent in SF vanaf MV. Je zit bijna in Los Altos midden in Silicon Valley.. vergeet niet de campus van Stanford te bezoeken, HP en het computer museum.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:50 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
'k Moet wel ca. twee maanden naar Mountain View voor training. Zou wel kunnen dat ik dan via SF moet reizen ja, maar dat weet ik nog niet.
Ik heb nu nog MBO, wel aan het werk als c++/java programmeur, dus moet denk ik zo en zo dan aan het HBO.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:58 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Nou, waar wacht je nog op?
Had eigenlijk nooit gedacht dat ik er terecht zou komen. Ben die sollicitatie meer in gegaan om eens te zien hoe ver ik kom. Het was sowieso best interessant, de interviews gaan heel diep ook. Met alleen een HBO/WO diploma plus de kennis die je daarvan krijgt kom je daar echt niet doorheen.
Yep, zeker voor software engineering is HBO wel het minimum, ze hebben zelfs liever mensen met een Master dan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:13 schreef StephanL het volgende:
Ik heb nu nog MBO, wel aan het werk als c++/java programmeur, dus moet denk ik zo en zo dan aan het HBO.
Ben al aan een zelf studie python begonnen, en voor de rest goed nadenken over de toekomst en wat ik wil.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:16 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Yep, zeker voor software engineering is HBO wel het minimum, ze hebben zelfs liever mensen met een Master dan.
Ga iig niet in Nederland bij ze solliciteren, enige wat je hier voor ze kunt doen is in het datacenter rondlopen of AdWords verkopen.
*gaat even zijn topografie van CA opfrissen na de post van Vampier*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |