De VS gaat in de thuisbasis van Saddam Hoessein spotprenten van Saddam ophangen. Ze hopen hiermee aanhangers van Saddam, uit hun tent te lokken. Er zijn prenten te zien met Saddam met een grotere boezem en foto's waar hij een vetkuif heeft Allah Elvis.
Leuke woordkeus
quote:want? sorry maar als ik jarenlang onderdrukt ben geweest door een dictator zou ik die prenten wel leuk vinden
Op maandag 18 augustus 2003 08:25 schreef detulp050 het volgende:
Daarmee krijg je niet alleen zijn aanhangers op je dak, maar ook elke andere Irakees vermoed ik...
quote:en ook waren ze niet onderdrukt, misschien hebben de irakezen wel HUMOR en vinden ze het gewoon leuk
Op maandag 18 augustus 2003 08:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
want? sorry maar als ik jarenlang onderdrukt ben geweest door een dictator zou ik die prenten wel leuk vinden
[Dit bericht is gewijzigd door _The_General_ op 18-08-2003 08:34]
onnodig provoceren van de bevolking imo
Net zoals bij die 2 zonen, bijna iedereen was blij dat ze dood waren, behalve met de manier waarop Amerika nadien met de lijken omging.
Wil ook wel zo'n poster hebben zal wel snel op Ebay staan
de trotse leider van de Arabische wereld verworden tot een bespotte vluchtende sjaak
quote:Alleen de manier hoe de V.S. Saddams portret ridiculiseren gaat recht in tegen de normen en waarden van de Arabische cultuur. Als ze zijn snor weg hadden gehaald o.i.d. kan het, maar niet met een Elvis kuif of een grote boezem
want? sorry maar als ik jarenlang onderdrukt ben geweest door een dictator zou ik die prenten wel leuk vinden
quote:Is mischien leuk om over te lachen en een soort van leedvermaak bij te hebben, maar tacktisch is het gewoon zwak.
Op maandag 18 augustus 2003 08:35 schreef BAZZA het volgende:
Leuk![]()
Wil ook wel zo'n poster hebben
zal wel snel op Ebay staan
de trotse leider van de Arabische wereld verworden tot een bespotte vluchtende sjaak
Waarom die mensen tegen de haren instrijken?
quote:In Duitsland na de bezetting is er idd alles aan gedaan om de bevolking niet (opnieuw) te vernederen. Het maakt niet uit hoe'n schoft hij is geweest, hij was wel hun schoft. Zo werkt dat nu eenmaal.
Op maandag 18 augustus 2003 08:45 schreef _The_General_ het volgende:
dus een spotprentje van anton mussert vind je ook nie kunnen, want hij was tenslotte toch een nederlander
quote:weet niet helemaal wat ik met deze post ook alweer wou zeggen, maarja, heb ook maar 4 uur slaap gehad
Op maandag 18 augustus 2003 08:45 schreef _The_General_ het volgende:
dus een spotprentje van anton mussert vind je ook nie kunnen, want hij was tenslotte toch een nederlander
quote:Ik geloof dat ik op de strekking heb gereageerd?
Op maandag 18 augustus 2003 08:48 schreef _The_General_ het volgende:[..]
weet niet helemaal wat ik met deze post ook alweer wou zeggen, maarja, heb ook maar 4 uur slaap gehad
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 08:49 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ik geloof dat ik op de strekking heb gereageerd?
quote:Een beetje humor moeten ze wel hebben hoor
Op maandag 18 augustus 2003 08:43 schreef NorthernStar het volgende:Waarom die mensen tegen de haren instrijken?
quote:Ze moeten niks en als je je doel hier niet mee bereikt, is het een domme actie.
Op maandag 18 augustus 2003 08:59 schreef BAZZA het volgende:[..]
Een beetje humor moeten ze wel hebben hoor
Het toont de wanhoop van de Amerikanen aan die totaal niet weten wat ze moeten uitrichten in Irak, ook al omdat ze er met de verkeerde mensen zitten en vooral omdat er tevoren niet over is nagedacht. Dan kom je terecht bij dit soort kolderieke ongein.
Wordt dit soms de nieuwe manier van oorlog voeren..Poster WAR
[Dit bericht is gewijzigd door Blan op 18-08-2003 10:16]
quote:Dat vind ik juist
Op maandag 18 augustus 2003 10:15 schreef dJ-Zcore het volgende:
Wat denkt de VS nou te bereiken?? Die sukkels raken telkens meer soldaten kwijt.
quote:Sinds waneer was Saddam "de trotse" leider van de Arabische wereld? Praat nie zo dom Bazza!
Leuk![]()
quote:Ik niet. Die soldaten krijgen ook maar hun orders en worden gedood door dat stomme getreuzel van de VS. Wat willen ze nou met Irak?
Op maandag 18 augustus 2003 10:17 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Dat vind ik juist [afbeelding]
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 08:43 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Is mischien leuk om over te lachen en een soort van leedvermaak bij te hebben, maar taktisch is het gewoon zwak.
Waarom die mensen tegen de haren instrijken?
elvis schijnt immers ook nog te leven maar niemand die hem ooit tegenkomt
quote:O-lie.
Op maandag 18 augustus 2003 10:38 schreef dJ-Zcore het volgende:Wat willen ze nou met Irak?
V.
quote:op een makkelijke manier waar ze zelf de controle over hebben en wat ze niet te veel kost
Op maandag 18 augustus 2003 10:46 schreef Verbal het volgende:
O-lie.V.
quote:Heb je daar al bewijs voor?
Op maandag 18 augustus 2003 10:46 schreef Verbal het volgende:[..]
O-lie.
V.
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Op maandag 18 augustus 2003 15:22 schreef Disorder het volgende:
Eén van de affiches:Bron: http://edition.cnn.com/2003/WORLD/meast/08/18/saddam.pictures/index.html
maar goed dat kan natuurlijk niet in een islamitisch land
snap niet dat de Amerikanen dit zelf ook niet kunnen bedenken
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 15:27 schreef sp3c het volgende:
maar goed dat kan natuurlijk niet in een achterlopend islamitisch land
quote:Yep, sure...
Op maandag 18 augustus 2003 15:22 schreef Disorder het volgende:The idea is both to boost the morale of U.S. soldiers, ridicule the deposed leader and, also, help identify those who are still loyal to Saddam.
"The bad guys are going to be upset," Lieutenant-Colonel Steve Russell told Reuters. "Which will just make it easier for us to know who they are."
Bron: http://edition.cnn.com/2003/WORLD/meast/08/18/saddam.pictures/index.html
quote:Inderdaad, het is net of ze denken dat ze het tegen een paar bavianen moeten opnemen. Dit hebben ze heus wel door.
Op maandag 18 augustus 2003 15:32 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Yep, sure...
quote:hoeveel bewijs heb je nodig dan?
Op maandag 18 augustus 2003 11:44 schreef Disorder het volgende:[..]
Heb je daar al bewijs voor?
quote:Bron?
Op maandag 18 augustus 2003 15:42 schreef joopmaf het volgende:[..]
hoeveel bewijs heb je nodig dan?
die yankees zitten daar alleen om dat er wat te halen is.
dus daar in irak, alvast even veiligstellen die olie.
quote:De VS heeft het volk tegen zich omdat ze jaren lang Irak hebben bestookt vanuit de lucht en hen hebben uitgehongerd dmv sancties. Ze zijn blij dat Sadam weg is maar niet blij met de aanwezigheid van de VS en wat er van Irak is geworden na de val van Sadam.
quote:Dat ligt aan onze Jihad-vrienden en niet aan de Amerikanen.
Op maandag 18 augustus 2003 15:43 schreef Chadi het volgende:
wat er van Irak is geworden na de val van Sadam.
quote:Volgens mij gaan alleen de gewone mensen zich geschoffeerd voelen. Voor hun staan de Amerikanen niet aan hun kant, maar zijn ze nog steeds de vijand die hun land bezet.
Op maandag 18 augustus 2003 15:33 schreef Disorder het volgende:[..]
Inderdaad, het is net of ze denken dat ze het tegen een paar bavianen moeten opnemen. Dit hebben ze heus wel door.
Steve Russell denk dat hun zo'n poster op kan hangen en dan in de bosjes kan zitten wachten tot een stelletje boze Fedayeen luidroepend, al zwaaiend met kalashnikovs, het ding van de muur willen trekken.
quote:ook daar zeggen ze dalijk>>>vroeger was alles beter
Op maandag 18 augustus 2003 15:43 schreef Chadi het volgende:[..]
De VS heeft het volk tegen zich omdat ze jaren lang Irak hebben bestookt vanuit de lucht en hen hebben uitgehongerd dmv sancties. Ze zijn blij dat Sadam weg is maar niet blij met de aanwezigheid van de VS en wat er van Irak is geworden na de val van Sadam.
quote:water ?
Op maandag 18 augustus 2003 15:43 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Bron?
quote:Die vechten tegen de VS dus dat zijn de goeden
Op maandag 18 augustus 2003 15:47 schreef tvlxd het volgende:[..]
Dat ligt aan onze Jihad-vrienden en niet aan de Amerikanen.
quote:Die zijn er al die dat roepen. Als je een beetje Arabisch nieuws kijkt zie je dat er steeds meer van dat soort geluiden te horen zijn.
Op maandag 18 augustus 2003 15:50 schreef joopmaf het volgende:[..]
ook daar zeggen ze dalijk>>>vroeger was alles beter
![]()
quote:Dat klopt, ook de Amerikanen hebben schoon drinkwater nodig in Irak.
Op maandag 18 augustus 2003 15:54 schreef Chadi het volgende:
Die vechten tegen de VS dus dat zijn de goeden
quote:Dat is er altijd, het is nooit goed. Zeker niet als alles niet werkt. Ze willen het werkende hebben, niet terug naar vroeger. Maar dat is zo'n lange zin.
Die zijn er al die dat roepen. Als je een beetje Arabisch nieuws kijkt zie je dat er steeds meer van dat soort geluiden te horen zijn.
quote:http://www.sp.nl/service/dossiers/paxamericana/jeuk.stm
Op maandag 18 augustus 2003 15:43 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Bron?
quote:ik kan je eindelijk eens gelijk geven
Op maandag 18 augustus 2003 10:12 schreef Verbal het volgende:
Maar o wee als er spotprenten over Bush in de kranten staan...V.
quote:En dan geven mensen de schuld aan de factor die die veranderingen teweeg heeft gebracht. Ook al is het op langere termijn misschien wel positief wat er nu gaande is.
Op maandag 18 augustus 2003 16:00 schreef tvlxd het volgende:[..]
Dat klopt, ook de Amerikanen hebben schoon drinkwater nodig in Irak.
[..]Dat is er altijd, het is nooit goed. Zeker niet als alles niet werkt. Ze willen het werkende hebben, niet terug naar vroeger. Maar dat is zo'n lange zin.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:02 schreef joopmaf het volgende:[..]
quote:??? wat bedoel je hiermee ?
Op maandag 18 augustus 2003 16:45 schreef Gil-galad het volgende:[..]
quote:Ja net als Hitler ook "onze" schoft was tijdens Wo2
Op maandag 18 augustus 2003 08:48 schreef NorthernStar het volgende:
In Duitsland na de bezetting is er idd alles aan gedaan om de bevolking niet (opnieuw) te vernederen. Het maakt niet uit hoe'n schoft hij is geweest, hij was wel hun schoft. Zo werkt dat nu eenmaal.
quote:Zo zagen veel domme Arabieren hem, heel dom ja
Op maandag 18 augustus 2003 10:33 schreef onschuldig het volgende:Sinds waneer was Saddam "de trotse" leider van de Arabische wereld? Praat nie zo dom Bazza!
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 18-08-2003 20:26]
quote:wordt lastig als er nog van die saddam aanhangers rondlopen
Op maandag 18 augustus 2003 20:11 schreef schatje het volgende:
Ik zou het beter vinden indien ze gewoon voor de bevolking zoregn.
quote:
Leuk![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 18-08-2003 20:32]
quote:Wat is je punt?
Op maandag 18 augustus 2003 20:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:
quote:Dat Bush niet eens belachelijk gemaakt hoeft te worden.
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:45 schreef BAZZA het volgende:[..]
Wat is je punt?
quote:Dat het IQ van Saddam waarschijnlijk twee keer dat van Bush is?
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:45 schreef BAZZA het volgende:[..]
Wat is je punt?
quote:Ah, beter nog.
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:46 schreef dakduifgroen het volgende:[..]
Dat Bush niet eens belachelijk gemaakt hoeft te worden.
quote:Jij heet Cosma?
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:46 schreef dakduifgroen het volgende:
Dat Bush niet eens belachelijk gemaakt hoeft te worden.
quote:Heet jij Bush?
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:49 schreef BAZZA het volgende:[..]
Jij heet Cosma?
quote:Dan had hij nooit zijn prof op de uni bedreigt denk je ook niet om maar te kunnen slagen? zijn zoontjes idem.
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:47 schreef Koekepan het volgende:Dat het IQ van Saddam waarschijnlijk twee keer dat van Bush is?
quote:Nee, maar ik beantwoord ook geen vragen die iemand aan hem zou stellen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:50 schreef Koekepan het volgende:
Heet jij Bush?
quote:kerel, tuurlijk blaten die gasten onzin...ze kunnen zeiken, maar snappen het grote beeld niet
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:51 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dan had hij nooit zijn prof op de uni bedreigt denk je ook niet om maar te kunnen slagen? zijn zoontjes idem.
Als Bush een IQ van zeg 120 heeft zou SH er een van 240 moeten hebben, en dat kan niet.
Conclusie: je blaat onzin
quote:als je met "we" de VN bedoelt dan klopt het deels
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:53 schreef MOVO het volgende:
Staat er ook op die posters:
And we dumbasses placed him in power!
quote:Ja, dat mocht-ie willen. Laten we dat van Hussein schatten op 145 (het gemiddelde van een dictator) en dat van Bush op 80 (het gemiddelde van iemand die niet weet hoe je aardappels spelt). Komt nog redelijk in de buurt, niet?
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:51 schreef BAZZA het volgende:
Als Bush een IQ van zeg 120 heeft
quote:pure onzin, probeer liever met echte argumenten te komen
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:54 schreef Koekepan het volgende:[..]
Ja, dat mocht-ie willen. Laten we dat van Hussein schatten op 145 (het gemiddelde van een dictator) en dat van Bush op 80 (het gemiddelde van iemand die niet weet hoe je aardappels spelt). Komt nog redelijk in de buurt, niet?
quote:Exact.
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:55 schreef WeirdMicky het volgende:
pure onzin, probeer liever met echte argumenten te komen
quote:Nou, laat ik me dan inderdaad maar even aan jouw niveau aanpassen: "Geef mij ook zo'n kicken poster van Bush die het woord aardappelen niet kan spellen (en dat is nog eens echt zo ook).
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:56 schreef BAZZA het volgende:[..]
Exact.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:59 schreef Koekepan het volgende:[..]
Nou, laat ik me dan inderdaad maar even aan jouw niveau aanpassen: "Geef mij ook zo'n kicken poster van Bush die het woord aardappelen niet kan spellen (en dat is nog eens echt zo ook).
,
,
."
quote:Je bent zo triest dat ik een traantje laat
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:59 schreef Koekepan het volgende:
Nou, laat ik me dan inderdaad maar even aan jouw niveau aanpassen: "Geef mij ook zo'n kicken poster van Bush die het woord aardappelen niet kan spellen (en dat is nog eens echt zo ook).,
,
."
quote:niet doen man
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:02 schreef BAZZA het volgende:[..]
Je bent zo triest dat ik een traantje laat
ik begin vast:
hahahahahahahwhahuwhuahhaa
quote:De stijl van discussieren valt me een beetje tegen hier. Weet jij wel wat "argument" betekent of vind je het gewoon een interessant woord om te gebruiken? Veel succes verder bij het behalen van je IVBO-certificaten.
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:00 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
haha, je wordt met de minuut mislukter
quote:verder hoop ik dat je op het knopje 'profiel' kan klikken en zodoende kan zien dat ik commerciele economie studeer (heao)
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:03 schreef Koekepan het volgende:[..]
De stijl van discussieren valt me een beetje tegen hier. Weet jij wel wat "argument" betekent of vind je het gewoon een interessant woord om te gebruiken? Veel succes verder bij het behalen van je IVBO-certificaten.
hopelijk snap jij dan ooit dat koekepan eigenlijk koekeNpan is
quote:zo komt die bush ook bij mij over,net bassie en adriaan.
Op maandag 18 augustus 2003 20:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
quote:Of alleen een grotere mond, veel plezier.
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:05 schreef Koekepan het volgende:
Lach ze, ik ben weer naar WFT, waar de over wat meer hersencapaciteit vermogende lieden posten...
quote:voortaan wel goed lezen en weten dus dat het WFL is (Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing)
Lach ze, ik ben weer naar WFT, waar de over wat meer hersencapaciteit vermogende lieden posten...
quote:koekepan??..op je hoofd gehad zo te zien
quote:Zo zie je maar weer dat een simpele HBO-opleiding net zo min een perfecte argumentatiekwaliteit garandeert als een profiel twijfels wegneemt over het werkelijkheidsgehalte van hetgeen erin is opgetekend door haar eigenaar.
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:05 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
verder hoop ik dat je op het knopje 'profiel' kan klikken en zodoende kan zien dat ik commerciele economie studeer (heao)
hopelijk snap jij dan ooit dat koekepan eigenlijk koekeNpan is
Er komen wel vaker wat vreemde namen voor. Tevens veranderen spellingsregels niet altijd volgens logica die aansluit op het alledaagse leven. Je hebt nog heel wat werk als je alle gebruikersnamen even van jouw bevoogdende verbeteringen wilt voorzien.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 08:24 schreef Artistic het volgende:
Vanochtend op het RTL nieuws:De VS gaat in de thuisbasis van Saddam Hoessein spotprenten van Saddam ophangen. Ze hopen hiermee aanhangers van Saddam, uit hun tent te lokken.
quote:Mja, nav de gebeurtenissen van vandaag is het maar zeer de vraag of dit wenselijk is.
"The bad guys are going to be upset," Lieutenant-Colonel Steve Russell told Reuters.
quote:Ach, zie het maar zo, de Amerikanen zijn eindelijk in een van hun plannen geslaagd.
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:18 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
[..]Mja, nav de gebeurtenissen van vandaag is het maar zeer de vraag of dit wenselijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |