[Dit bericht is gewijzigd door leedvermaak op 17-08-2003 19:51]
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:33 schreef SEMTEX het volgende:
Jazeker. Ik weet dat er altijd verschillende meisjes op straat naar hem kijken of als we in de suup zijn en dat ze dan denken dat hij net iets ouder is dan zij (en hij is 33).
Mijn ex was niet zo'n mooie man en daar had ik dat minder. Bij mijn huidige vriendje ben ik regelmatig apetrots dat ik z'n hand vasthoud en naast hem loop. Dat geeft een fijn gevoel
ow oops je bedoelt in het echt? dan ben ik vrijgezel.....
Wat betreft die foto's plaatsen, neeh niet echt behoefte aan
Ik ben niet alleen trots op hem omdat ie bovenstaande teweeg brengt, maar vooral hoe op hij is, hoe hij reageert, en hoe ie begaan is met mensen. hij is zichzelf te veel soms
Het laatste is offtopic, maar zo ontzettend veel belangrijker.
Maar dat hoort weer in R&P
Ik kan me amper voorstellen dat je verkering/een relatie neemt zonder dat je diegene fysiek aantrekkelijk vindt.
quote:Same here
Op zondag 17 augustus 2003 19:33 schreef SEMTEX het volgende:
Bij mijn huidige vriendin ben ik apetrots dat ik haar hand vasthoud en naast haar loop. Dat geeft een fijn gevoel
quote:kijk daar zaten we op te wachten
Op zondag 17 augustus 2003 22:02 schreef Djeen het volgende:
nee, stom kreng, ktrek een zak over haar hoofd om te neuken.
heb je misschien een foto, dan genieten we mee
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind hem een lekker ding, ziet er goed uit, kan arro overkomen, heeft altijd wat blikken van (jaren jongere) meisjes zonder dat ie het weet, en doet het bij de gay's ook goed.
Bovendien denkt ie dat het allemaal minder wordt omdat ie wat ouder wordt, maar ik zie, en weet dat hij een spannende man blijft voor veel vrouwen.Ik ben niet alleen trots op hem omdat ie bovenstaande teweeg brengt, maar vooral hoe op hij is, hoe hij reageert, en hoe ie begaan is met mensen. hij is zichzelf te veel soms
![]()
Het laatste is offtopic, maar zo ontzettend veel belangrijker.
Maar dat hoort weer in R&P
quote:Mijn vriendje vind het niet zo erg hoor
Op maandag 18 augustus 2003 01:01 schreef bloempjuh het volgende:
Maar post geen foto, daar is 'ie vast niet blij mee
quote:hahahaha
Op maandag 18 augustus 2003 01:08 schreef troma78 het volgende:
nee, ik zoek altijd de lelijkste wijven uit zodat ik nergens jaloers om hoef te wezen. Ben alleen altijd bang om met d'r over straat te lopen als er vuilnis wordt opgehaald, ze worden zo meegenomen als je niet oplet.
quote:Wat denk je zelf
Op maandag 18 augustus 2003 01:10 schreef Mandytjuhhh het volgende:[..]
hahahaha
meen je dat echt?
quote:Ik ook niet...maarja, als je vriend zo over je praat, dan doet hij het niet in je bij zijn natuurlijk... Maar als ik er achter zou komen dat mijn vriend zoiets over me zou zeggen... dan zou ik wel kwaad worden.. maar dat is denk ik wel logisch he
Op maandag 18 augustus 2003 01:13 schreef zonnestraal het volgende:
whaaa nou das niet te hopen.
zo dat zou ik echt niet accepteren als mijn vriend op zo'n manier over mij zou praten.
quote:troost modus> komt nog wel dude, kop op, zit nu ook zonder <troost modus
Op maandag 18 augustus 2003 01:24 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Spijtig dat ik hier niet ontopic kan reageren.
quote:Wat is er gebeurd met de Arnhemse schone?
Op maandag 18 augustus 2003 01:24 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Spijtig dat ik hier niet ontopic kan reageren.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 01:08 schreef troma78 het volgende:
nee, ik zoek altijd de lelijkste wijven uit zodat ik nergens jaloers om hoef te wezen. Ben alleen altijd bang om met d'r over straat te lopen als er vuilnis wordt opgehaald, ze worden zo meegenomen als je niet oplet.
Love you Dirk!!!!
Gelukkig dat ik niet straalverliefd ben en bij mijn volle verstand wel het verschil zie !
We zitten even in een dipje geloof ik..
Maar anyway, ja! Ik was/ben altijd hartstikke trots op hem, hij is gewoon een echt stuk; groot (1.92m) perfect lichaam, mooi koppie met blauwe ogen en leuk blond haar, mannelijke uitstraling.
Vrouwen draaien ook altijd hun nek om als hij voorbij loopt.
Hij is/was ook altijd trots op mij...mensen noemden ons ook altijd "Barbie en Ken"..(hoewel ik dat nou ook weer niet echt een compliment vind ..maar ik neem aan dat het positief bedoeld is).
Ik denk niet dat ze het wardeerd als ik hier een foto van haar plaats (maybe later ooit nog eens )
Foto mag ze zelf plaatsten, dat is haar keus
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 01:19 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Absoluut. Bij mij denken ze natuurlijk altijd wat moet zo'n mooie vrouw met zo'n lamer
quote:Hierbij dus :
Op maandag 18 augustus 2003 18:48 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Jaaaaaaaaaaa natuurlijk ben ik trots op haar (kheb er nog maar net btw) maar ze heeft zo'n heerlijk eigenwijs koppie met dito blikIk denk niet dat ze het wardeerd als ik hier een foto van haar plaats (maybe later ooit nog eens
)
En ze is de rechter
quote:Die heb je toch al in Babes&Hunks gezet?
Op maandag 18 augustus 2003 01:01 schreef bloempjuh het volgende:
Maar post geen foto, daar is 'ie vast niet blij mee
Ik ben btw ook boel blij met de ondeugende kop van de mijne, maar ik weet niet offie gelukkig wordt van foto's op Fok!
Slaat nergens op.
Trots ben je op iemand om wat hij/zij is, of wat hij/zij doet of juist laat.
quote:Get a life zeg...
Op maandag 8 september 2003 18:23 schreef anti-kakkerlak het volgende:[..]
het zijn maar kuuuuuuuuut kakkerlakken acfers schaam je niet en zing het anti kakkerlakkenlied
On topic: doet er niet echt toe geloof ik ... volgens mij gaat het om totaalpakket. Als dat leuke bekkie in dat pakket zit is het altijd meegenomen natuurlijk.
quote:Mag wel....maar ik geloof niet dat het je persoontje echt siert....
Op maandag 8 september 2003 18:30 schreef anti-kakkerlak het volgende:[..]
en dat mag dan weer niet
![]()
rare manieren hier toch op het forum
Tóch nog on topic
dus bij deze: lieverd, Ja te volim...
quote:Is hij ook gek op jou?
Op zondag 24 augustus 2003 17:52 schreef Patriesje het volgende:
supertrots, maar kijk maar voor foto's op mn cu2
quote:Verbaast me eigenlijk nog, dat iemand met jou een relatie wil aangaan; Jezus, leer eens Nederlands, dom schaap
Op maandag 8 september 2003 19:34 schreef bitchiej het volgende:
hallow.. ten eerste.. mijn vriendje is de knapste! maar ik vind niet egt dat ut om uiterlijk gaat maar meer om hoe iemand is.. je ken un heel lelijk iemand hebbe die superlief is.. en dus ook un knappe eikol.. dus eigenlijk issut nie zo boeiend hoe iemand deruit ziet.. als je der maar mee over straat durft tog?!
Ontopic: Zeker wel tevreden met haar uiterlijk ja. Zou niet goed zijn als het niet zo was, toch?
hij is de liefste, leukste en lekkerste voor mij
En...... Ik ben trots op mijn uiterlijk van mijn vrouwtje, ook al zal ze het zelf wel niet altijd mee eens zijn.
quote:whahaha jaah kben zoooo dom.. pas maar op ut is besmettelijk...
Op dinsdag 9 september 2003 00:39 schreef dr.dunno het volgende:[..]
Verbaast me eigenlijk nog, dat iemand met jou een relatie wil aangaan; Jezus, leer eens Nederlands, dom schaap
Ik had al1 wel un 9 voor me nederlands..
quote:letterlijk en figuurlijk
Op vrijdag 12 september 2003 20:31 schreef TonnievanTongeren het volgende:
Ja, zeer tevreden. Jullie hebben allemaal schijtwijven vind ik. De mijne is pas echt een babe.![]()
![]()
quote:Zo he tietuh he!! Wat een lullige uitspraak, zij zit daar in haar buik machtig zwaar werk te verzetten (dat wat JIJ niet kan!!) en zit jij over haar uiterlijk te knoteren!! LUL!!! Compleet onder invloed van hormonen moet zij dag in dag uit met jou leven....owh muk he!! Kijk een naar die buik, daar waar jouw kindje in woont, leeft en groeit...bij jou ontbreekt t woord RESPECT....
Op dinsdag 9 september 2003 00:41 schreef flappie64 het volgende:
Trots op mijn vrouwtje ben ik wel nu, maar trots op haar uiterlijk iets minder: ze is nu 8 maanden zwanger...
...daar waar jij respect voor hebt vindt je prachtig.....
Sorry voor felle reactie maar ik vind dit zo lullig voor je vrouwtje, een vrouw onder invloed van zwangerschapshormonen voelt zich vaak zo-wie-zo al zo onzeker en durven soms amper wat te eten om maar binnen die magische 11 kilo te blijven, bang dat ze de rest er nooit meer af krijgen....
quote:hey, joegoslavisch?
Op maandag 8 september 2003 18:50 schreef Sann_e het volgende:
Ik ben helemaal gek op mijn schatje. Natuurlijk is ie de mooiste jongen van de wereld. Zou volges mij een beetje ongezond zijn als ik dat niet zou vinden he....dus bij deze: lieverd, Ja te volim...
Ik snap eigelijk bijna niet wat zo'n mooi meisje met mij moet maar zij is gelukkig net zo verliefd als ikke
het gaat natuurlijk niet alleen maar om het uiterlijk... hij is ook ontzettend lief, heeft een leuk karakter, is romantisch en we zijn lekker al bijna een jaar bij elkaar!!
tis de rechtse!
quote:Dat heb ik ook wel eens ja
Op woensdag 17 september 2003 23:25 schreef Monk het volgende:
Hell Yeah![]()
Ik snap eigelijk bijna niet wat zo'n mooi meisje met mij moet
maar zij is gelukkig net zo verliefd als ikke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |