quote:Ontopic svp.
Op zondag 17 augustus 2003 04:38 schreef Bazyx het volgende:
Waarom die van hem wel?.
quote:Kiezen is moeilijk hoor!
Op zondag 17 augustus 2003 04:38 schreef Bazyx het volgende:
Waarom die van hem wel?.
Nu gewoon ontopic en zonder gekloot verder svp. Ook niet slowchatten.
quote:Okay.
Op zondag 17 augustus 2003 04:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Kiezen is moeilijk hoor!Nu gewoon ontopic en zonder gekloot verder svp. Ook niet slowchatten.
Hoe voel je je nu, Dr_Crouton?
quote:Mkay
Op zondag 17 augustus 2003 04:39 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Kiezen is moeilijk hoor!
Ik voel me wel oke (ontopic enzo)
Dussuh, ik gaat slapen.. trustuh!
Heb zelfs de kroeg af moeten lassen van mezelf (niet dat dat iets uit heeft gemaakt achteraf volgens mij maar ok) en morgen heb ik eigenlijk een leuke verjaardag
Opgezette, zere keel, hoofdpijn, spierpijn, de hele reutemeteut. Kan niet slapen dus dan maar alles proberen waarvan ik denk dat het helpt. Ik zit nu dus aan de kamille thee onder de ibuprofen en echinaforce en een sjaal om mijn nek met een natte/koude lap.
Wel raar, als ik ziek ben (en gelukkig is dat niet zo vaak) is het vaak als mijn ouders op vakantie zijn, net als nu en ben ik net toevallig weer 'thuis' en alleen (zit gewoon op kamers en dan gaat het ook prima). Zul je altijd zien.
Baalbui dus.
BAH!
"het gaat toch elke keer weer beter man, geef het nog een maand of 2"
*slik*
"het komt wel goed, we kijken samen naar de zee"
"mij is niets gebeurt en hij komt er boven op"
sorry..
voel me echt raar...
weet momenteel helemaal niets, niets is zeker, ja dat de zon op komt, en straks ondergaat, en dat ik morgen ook weer wakker wordt..
quote:een spaanse moslim groet zijn god..
Op zondag 17 augustus 2003 10:57 schreef Xilantof het volgende:
"het gaat toch elke keer weer beter man, geef het nog een maand of 2"
"het komt wel goed, we kijken samen naar de zee"
"mij is niets gebeurt en hij komt er boven op"
met mij gaat het opzich wel, redelijk geslapen, vandaag maar weer
proberen mezelf met van alles en nog wat bezig te houden en maar
geen depri nummers opzetten, dan hou ik het wel vol
maar goed.
dalijk afleiding zoeken.
en daarna beginnen aan dingen waar ik al 3 weken geleden aan moeten beginnen
en ff rustig nadenken....
Man ik leef nog een beetje in een roes.....
TOPPIE
Ik heb -naast een rommelende buik- tenminste even het gevoel dat het ietsjes beter gaat, hopen dat ik snel weer de oude ben. Weet alleen niet of ik mijn plannen zal afbellen vanmiddag of dat ik toch eventjes de deur uit zal gaan zodat ik meteen een frisse neus kan halen.
Rust vind ik hier toch niet echt (ondanks dat mijn ouders wel op vakantie zijn), want er worden een behoorlijk aantal motorrijders op het veld voor ons huis verwacht....en ze maken lawaai
Ach zometeen ff douchen en dan naar mijn tante, waar mn achterneefje ook komt. Wanneer ik dat kindje zie is alles vergeten en ben ik vrolijk en verliefd!
Maar nog 1 nachtje slapen... dan is Ronald weer thuis
Ik heb 'm echt verschrikkelijk gemist deze week... *zucht* ..
Maar nog 1 nachtje... jeej
Ben doodmoe van al dat rijden van de afgelopen dagen dus ik ga lekker een tukkie doen
Op zich voel ik me eigenlijk wel goed
Alleen zijn er wat dingetjes waar ik mee zit...
quote:vertel
Op zondag 17 augustus 2003 14:28 schreef texelonia het volgende:
Mixed feelingsOp zich voel ik me eigenlijk wel goed
Alleen zijn er wat dingetjes waar ik mee zit...
En dit na een heele lange periode kut voelen.
Alle problemen die ik had zijn opgelost en dingen gaan me weer voor de wind.
Nu nog een 'iemand' in mijn leven om alles compleet te maken
quote:I'm jealous
Op zondag 17 augustus 2003 14:31 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik voel me nu al bijna een week achter alkaar toppy.En dit na een heele lange periode kut voelen.
Alle problemen die ik had zijn opgelost en dingen gaan me weer voor de wind.
Nu nog een 'iemand' in mijn leven om alles compleet te maken
quote:Don't be
Op zondag 17 augustus 2003 14:33 schreef girl1986 het volgende:[..]
I'm jealous
Ik voel me nu alleen zo happy omdat ik een ongelovelijke kut periode achter mijn rug heb.
En die kater gaat wel weer over
En jij vindt vast wel een ander
quote:Dat is hem nou juist.. Ik wil geen ander. (Alleen hem)
Op zondag 17 augustus 2003 14:38 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Don't be
Ik voel me nu alleen zo happy omdat ik een ongelovelijke kut periode achter mijn rug heb.
En die kater gaat wel weer over
En jij vindt vast wel een ander
quote:Probeer wat je kan, maar als hij egt niet wil dan moet je het ook los kunnen laten.
Op zondag 17 augustus 2003 14:39 schreef girl1986 het volgende:[..]
Dat is hem nou juist.. Ik wil geen ander. (Alleen hem)
quote:Ik heb nog gevraagd of hij het niet nog eens wou proberen, zei hij nee, het spijt me.. blabla
Op zondag 17 augustus 2003 15:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Probeer wat je kan, maar als hij egt niet wil dan moet je het ook los kunnen laten.
en op dit moment heb ik er echt ff geen zin meer in..
iedereen mag doodvallen wat mij betreft, I don't care.
De laatste tijd kom ik zovaak achter een oneerlijke kant van iemand.. voel ik me bedrogen, en verraden.. en in de steek gelaten.
Het maakt me verdrietig en in de war. En zorgt ervoor dat ik nergens meer in durf te geloven, .. waarom zou ik nog?
En als ik niet meer kan geloven... waarom zou ik dan nog blijven vechten?..
quote:Dan is hij de moeite niet eens waard, denk ik dan hé
Op zondag 17 augustus 2003 15:26 schreef girl1986 het volgende:[..]
Ik heb nog gevraagd of hij het niet nog eens wou proberen, zei hij nee, het spijt me.. blabla
ermm, ik mis sanne
quote:Ik ook best wel en ben daarnaast nog ziek, voel me beroerd en zit mezelf in de weg
Op zondag 17 augustus 2003 15:53 schreef Reza-impreza het volgende:
Behoorlijk eenzaam![]()
![]()
en dian: het interesseert je vast niet, en je wil het niet van mij horen enzo,
en ben maar boos, het zal wel..
but niet opgeven..
quote:*knuffel geeft
Op zondag 17 augustus 2003 16:38 schreef Whistler112 het volgende:
sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanneermm, ik mis sanne
quote:hmmmmmm klinkt lekker veel plezier .
Op zondag 17 augustus 2003 17:28 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me sportiefIk ga zo lekker verse pizza maken, jammie
* Xilantof is er klaar voor hoop ik
Vanavond maar lekker vroeg het mandje in duiken
quote:*post even om 30000 fok-users gerust te stellen*
Op zondag 17 augustus 2003 14:56 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik voel me als iemand met twee linkerhanden. Als ik hierna nooit meer post ben ik geelectrocuteerd.
....
IK voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
waarom zou ik zeuren,
IK voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
wat gebeurt dat moet gebeuren.
....
IK voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
kei kei goed... y yeah
quote:yep, ik ook
Op zondag 17 augustus 2003 19:41 schreef zonnestraal het volgende:
ik voel me in een ' het kan beter ' stemming...
quote:I feel good and this thought rulez!
Op zondag 17 augustus 2003 19:43 schreef gutterichi het volgende:
IK voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
en jullie kunnen mij niks maken,
IK voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
en ik schreeuw het van de daken,
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:52 schreef hardsilence het volgende:[..]
I feel good and this thought rulez!
En de aankomende week werken, vakantie meeste vrienden óók over en geen mooi weer! Wat wil een mens nog meer?
quote:zonzonzonnetje toch
Op zondag 17 augustus 2003 19:56 schreef zonzonzon het volgende:
Ik was bijna vergeten hoe het was, zich vervelen... maar niet getreurd, vandaag en gisteren heb ik me op en top verveeld!![]()
En sinds wanneer ben jij terug eigenlijk? . Morgen weer naar school he?
. Ik heb nog 2 hele weken vol verveling. *zucht*
Maargoed, ik voel me vaag, vaag, vaag en vaag. En niet zo goed. Ik zie 't nut er allemaal niet meer van in hoor.
.
quote:Euhm... zonzonzon en Blaatschaap: verveling is een optie, geen verplichting.
Ik verveel me al de hele dag (en gister ook, en daarvoor ook)
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:10 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
zonzonzonnetje toch
. Ik weet maar al te goed hoe je je voelt
. Ik verveel me al de hele dag (en gister ook, en daarvoor ook). Bleh, soms is vakantie helemaal niet zo leuk
.
En sinds wanneer ben jij terug eigenlijk?
. Morgen weer naar school he?
. Ik heb nog 2 hele weken vol verveling. *zucht*
Maargoed, ik voel me vaag, vaag, vaag en vaag. En niet zo goed. Ik zie 't nut er allemaal niet meer van in hoor.
.
ga zo lekker nog even naar de kroeg, wat bijpraten, lekker wat drinken
*bounce*
Leuke jongens, leuke meiden en een briljant concert van Thé Lau in de muziektent.
Nu lekker aan 't luisteren naar Luc de Vos
met z'n fijne Vlaamse stemgeluid.
Fuck die maagzweer, ik doe even alsof ik die niet voel en voel me bevoorrecht vanwege het feit dat ik zo'n fijn gevoel aan deze dag heb overgehouden
gaat wel goed ja.
Ik heb helemaal geen zin om te gaan slapen, al zou ik hieraan wel verstandig doen... En ik heb een hoofdpijn en misselijkheid alsof iemand me een klont boter door de keel heeft geduwd (van die boter 4 weken over de houdbaarheidsdatum)
Niet leuk
5 dagen 12 uur en 5 minuten niet gerookt!
Voel me lekker, voel me top. Zie het leven zitten. PAS OP IK KOM ERAAN!
En dan toch maar even the doors qouten:
quote:Want hoe goed ik me ook voel, ik mis haar echt verschrikkelijk.
Een hele tijd geleden schreef Jim Morrison het volgende:Dont u love here madly
Dont u need here badly
Dont u love here ways
Tell me what u sayDont u love here madly
Wanne be here dady
Dont u love here pace
Dont love u love here aas she is walking out the door.
Like she did one thousend times before.
quote:Dat klinkt serieus. Sterkte iig!
Op zondag 17 augustus 2003 23:59 schreef Hert het volgende:
Beetje niet-zo-heel-erg-happy....ik voel me zoals op 't moment dat ze bambi's mama doodschieten
IK voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
waarom zou ik zeuren,
IK voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
wat gebeurt dat moet gebeuren.
....
IK voel me keigoed,
ik voel me keigoed,
kei kei goed... y yeah
------
[/qoute]
Yah, zekers.. happy.. enzow.. weet eigenlijk niet eens wat ik ermee aanmoet, ojah: MORge lowlands kaartje kopen, dat zal wel werken
Kan met geen mogelijkheid in slaap komen. .
Maarja, over 2 uurtjes moet ik er toch weer uitklimmen. Is de moeite niet meer zo, denk ik.
- iets minder goed doordat mn been zo'n pijn doet dat ik er niet meer normaal door kan lopen..
- iets extra blijer omdat ronald vanmiddag weer thuis komt en ik hem lekker meteen kan zien
Dat compenseert elkaar een beetje, dus ik voel me gewoon wel ok
quote:Vertel....
Op maandag 18 augustus 2003 01:04 schreef Uncle_Sam het volgende:
Jim zou zich omdraaien in zijn graf, wanneer hij zag dat hij gequote werd in het 'Hoe voel je je nu'-topic.
Maar ja, nu is het normale leven weer begonnen en moet ik maar weer eens hard aan het werk. De laatste loodjes wegen toch echt het zwaarst.
P.S. DE'tje, de vakantie is dus, ondanks het rookluchtje, wel goed bevallen?
Sinds vrijdag is het officieel 'aan' (...) en ben helemaal in de zevende hemel.
Maar nu is ie een week zeilen (en hij heeft al twee keer gebeld...) Dus ik ga zo maar eens een topic openen: 'Mijn vriend is op vakantie en ik mis hem zoooo....'
Waarom kunnen mensen topics waar ze van walgen gewoon is NIET aanklikken, ipv wel aanklikken en dan gaan zeiken hoeveel ze ervan walgen????
quote:Leuk dat je je goed voelt,, maar wat is toch 'doedelig'
Op maandag 18 augustus 2003 09:51 schreef paganpaul het volgende:
Nog behoorlijk doedelig van het weekend. En weer/nog steeds verliefd op mijn vriendin.
Dat doedelige is tegen het eind van de week wel weer over. Die verliefdheid niet!!
Afgezien van dat, voel ik mij nog altijd super, hevig in love
quote:Afrijden voor? Rijbewijs B? Gewoon jezelf blijven, niet anders gaan rijden als bij je lessen... was ook zenuwachtig, maar maak gewoon een leuk praatje met die man of vrouw en rij rustig maar toch vlot en probeer alles op tijd in te schatten, komt goed
Op maandag 18 augustus 2003 10:16 schreef dJ-Zcore het volgende:
Een beetje niet happy... moet deze week afrijden en de zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen.
Voor de rest ben ik niet echt depri, maar ook niet heppie.. Zie wel wat de dag brengt vandaag...
Als enige op de afdeling is het lekker rustig en kan ik lekker doorwerken. Normaal krijg ik minder gedaan, omdat ik afgeleid wordt door andere belangrijke dingen.
dit is best fijn
Ook staat m'n week alweer half volgepland.
Lekker bezig dus.
vanmiddag lekker bij mn oma langs, even thee drinken, en vanavond naar strand...
alleen zo langs mn werk om verhaal te halen waarom ik zo goed als ontslagen ben.....
*zucht*
nog een weekje vakantie en dan mag ik weer naar school: denk dat ik vandaag ook maar eens even multoblaadjes ga halen enzo
quote:Afrijden voor m'n rijbewijs b ja. Ik maak me ook niet echt druk ofzo, want de rijlessen gaan prima, maar ik ben bang dat ik een klote examinator krijg, die me laat zakken met een kutreden.
Op maandag 18 augustus 2003 10:24 schreef DaFrenk het volgende:[..]
Afrijden voor? Rijbewijs B? Gewoon jezelf blijven, niet anders gaan rijden als bij je lessen... was ook zenuwachtig, maar maak gewoon een leuk praatje met die man of vrouw en rij rustig maar toch vlot en probeer alles op tijd in te schatten, komt goed
m'n moeder is weer thuis, alleen dat veranderd niet veel aan het feit dat ik deze hele week zo ongeveer alleen ben, aangezien veel lui alweer naar school moeten en m'n vrienden op vakantie zijn en nog werken
*i hope you're happy, and completely lonely*
quote:Je had natuurlijk zelf ook kunnen gaan werken.
Op maandag 18 augustus 2003 12:06 schreef Whistler112 het volgende:
sjah, voel me genegeerd, en dat voelt niet fijnm'n moeder is weer thuis, alleen dat veranderd niet veel aan het feit dat ik deze hele week zo ongeveer alleen ben, aangezien veel lui alweer naar school moeten en m'n vrienden op vakantie zijn en nog werken
En als mensen moeten werken en naar school gaan negeren ze je niet.
Ontopic: Moe, ik heb me per ongeluk verslapen en moet nu gaan werken, lekker weer de hele dag dat haastige gevoel
quote:Ik ben een beetje jaloers op je
Op maandag 18 augustus 2003 11:52 schreef thomas26 het volgende:
super verliefd, niet kunnen slapen, niet kunnen eten, kan me niet concentreren op mijn werk ...
quote:die werkende mensen had ik het ook niet over, dat zij me negeerden. en verder heb ik de hele vakantie gewerkt, dit is me eerste week vrij, volgende week weer naar school.
Op maandag 18 augustus 2003 12:08 schreef Stranger het volgende:[..]
Je had natuurlijk zelf ook kunnen gaan werken.
En als mensen moeten werken en naar school gaan negeren ze je niet.
edit: leuk dat commentaar altijd
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 18-08-2003 12:30]
quote:Te veel gedronken of teveel verkeerde dingen gezegd?
Op maandag 18 augustus 2003 11:17 schreef Charys het volgende:
Heerlijk weekend gehad maar voel me brakVerder wel een beetje eenzaam
![]()
quote:Te weinig geslapen..
Op maandag 18 augustus 2003 13:12 schreef Eb het volgende:[..]
Te veel gedronken of teveel verkeerde dingen gezegd?
Ik zeg niet snel verkeerde dingen, snap uberhaupt niet wat je daarmee bedoeld eigenlijk
Conclusie: ik voel me stom
dus ja, reden genoeg om me goed te voelen.
morgen weer werken
Knuf
quote:*ril*
Op maandag 18 augustus 2003 13:53 schreef texelonia het volgende:
Waarom is het voor mij zo moeilijk mijn leven te veranderen? Ik baal van mijn leven zoals het nu is, op een paar dingen na. En het is al tijden zo. En ik doe er niks aan. En every now and then kom ik daar weer achter. Maar er verandert nooit wat.
Dat komt me vreselijk bekend voor.
Maargoed, het gaat wel okay hier, zometeen ga ik mijn kamer opruimen (waar ik geen zin in heb, maar als het schoon is voel je toch altijd weer wat beter) en de rest van de dag een beetje nutteloos film kijken.
Ik voel me eigenlijk ook wel nutteloos.
En mijn schoolboeken zijn binnen, ik ben er gewoon heel erg blij mee. Is dat niet eng? .
maar wat blijkt? hij had nu toch wel echt genoeg van mijn gezeik en heeft dat dus gezegd
en dat terwijl ik gister al zei dat ik ut er verder niet meer over zou gaan hebben...
naja hij dacht dus dat ik ut toch wel weer zou doen, dus dan maar ff zeggen dat ie ut nie meer wil
nouja mooi dan
ben dus nu iemand kwijt die ik als een goede vriend zag zeg maar...
quote:De wereld en de mensen erin kunnen heel oneerlijk zijn, en heel erg hard. Daarom moet jijzelf altijd sterk en eerlijk zijn. Omdat er al zoveel dingen en mensen slecht zijn, moet jij juist goed en lief zijn. Dat heeft de wereld nodig. Zorg ervoor dat jijzelf niet zo wordt.
Op zondag 17 augustus 2003 15:33 schreef diannetjhu het volgende:
Heb net anderhalf uur op mn kamer zitten huilen..en op dit moment heb ik er echt ff geen zin meer in..
iedereen mag doodvallen wat mij betreft, I don't care.De laatste tijd kom ik zovaak achter een oneerlijke kant van iemand.. voel ik me bedrogen, en verraden.. en in de steek gelaten.
Het maakt me verdrietig en in de war. En zorgt ervoor dat ik nergens meer in durf te geloven, .. waarom zou ik nog?En als ik niet meer kan geloven... waarom zou ik dan nog blijven vechten?..
Vertrouw mensen niet te snel, maar probeer wel te vertrouwen in sommige mensen die het verdienen en aan je laten zien dat je ze kunt vertrouwen.
Ik zeg altijd dat het leven een open boek is, en dat jijzelf bepaalt wat voor soort boek het wordt. Verdrietig, leuk, humor...anything.. Natuurlijk zijn er factoren van buiten af, maar uiteidnelijk bepaal je alles zelf...of je het toelaat hoe je je voelt,
Sterkte
Voor mijn vakantie samen met paar collega's dikke vette preek op werk gehad. Deden ze expres voor onze vakantie Trieste lui. Dus ik weet dat ik er binnenkort uitlig, toch ben ik te lui om iets anders te zoeken
Maarja ik leef bij de dag, dus dat zien we dan wel weer
Owja, vandaag is dus weer mijn eerste werkdag (vanavond)
quote:Je hoeft je ook niet aan je rooster te houden
Op maandag 18 augustus 2003 14:17 schreef Yuki het volgende:
kut... kwil niet naar schoolkutrooster
Weet niet wat ervoor zorgt, maar ik voel me goed, heb gewoon lol en zit hier zonder echt duidelijke reden met een big smile achter mijn pc!
quote:http://frontpage.fok.nl/column.fok?doc=1119
Op maandag 18 augustus 2003 13:20 schreef Charys het volgende:[..]
Te weinig geslapen..
Ik zeg niet snel verkeerde dingen, snap uberhaupt niet wat je daarmee bedoeld eigenlijk
quote:Dat kan positieverrrr en duidelijker
Op maandag 18 augustus 2003 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Mja... ja.... ja eigenlijk wel. Mja. Het is in ieder geval niet slecht.
Je denkbeeldige massage heeft niet geholpen, nog steeds last van me rug. Maar voel me wel goed!!
Alleen ben ik bang dat ik een gaatje heb dus maar even de tandarts bellen om de controle afspraak te vervroegen!
achter me, op bed, is mijn lieverd net in slaap gevallen, moe van zn vakantie.. en ik ga me zo omdraaien en gewoon een tijd naar hem zitten kijken.... ben superblij dat ie er weer is..
quote:* Stereotomy gaat kijken hoe de een slaapt en de ander verliefd kijkt....
Op maandag 18 augustus 2003 15:28 schreef diannetjhu het volgende:
..Ik voel me wel blij...achter me, op bed, is mijn lieverd net in slaap gevallen, moe van zn vakantie.. en ik ga me zo omdraaien en gewoon een tijd naar hem zitten kijken.... ben superblij dat ie er weer is..
*zucht*
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 14:31 schreef Essiepessie het volgende:
Happy happy joy joy!Weet niet wat ervoor zorgt, maar ik voel me goed, heb gewoon lol en zit hier zonder echt duidelijke reden met een big smile achter mijn pc!
dat is in ieder geval duidelijker dan in dat "hoe voel je je niet" topic.
Geniet ervan!
quote:achteraf bleek ut nog wel mee te vallen gelukkig
Op maandag 18 augustus 2003 14:11 schreef VixenFromHell het volgende:
*een hele hoop dingen*
dus het gaat weer ietsjuh beter gelukkig
verder zijn er nog steeds een aantal vervelende dingen
maar goed ik probeer mezelf nu op te vrolijken met leuke vrolijke liedjuhs
quote:vertel me hoe als het gelukt is
Op maandag 18 augustus 2003 16:16 schreef Loesje29 het volgende:
Strijdlustig! Ik ben vastberaden een gapend financieel gat te gaan dichten. Hoe weet ik nog niet, maar het gaat me lukken
quote:Da's juist geweldig meid!
Op maandag 18 augustus 2003 17:04 schreef Copycat het volgende:
Voel me zwaar lovey dovey. Erger: ik voel me een bakvis op leeftijd... Kreeg net een sms-je van m'n (letterlijk en figuurlijk) kakelverse vriend en loop helemaal te stralen.
Copycat wordt bijna misselijk van zichzelf
quote:nouja, ik word je iedergeval nooit zat als je iets kwijt wilt
Op maandag 18 augustus 2003 14:11 schreef VixenFromHell het volgende:
hele gezellige middag gehad in Amsterdam... alleen door een beetje iets doms is nu iemand volgens mij boos op me waar ik me wel kut over voel... Maar oke, draait wel weer bij... hoop ik...
moet ik wel opschieten :|
quote:Nouja behalve computerproblemen dus, waardoor vervolgens de hele bende het niet meer doet.
Op maandag 18 augustus 2003 13:06 schreef Vork het volgende:
Vandaag bestaan er geen problemen, nergens niet!
quote:Nooit voor je beurt spreken, blijkt maar weer. Je speelt met vuur met dat soort uitspraken.
Op maandag 18 augustus 2003 17:57 schreef Vork het volgende:[..]
Nouja behalve computerproblemen dus, waardoor vervolgens de hele bende het niet meer doet.
quote:Sterk bezig dat je jezelf probeert op te vrolijken met leuke liedjes Vix
Op maandag 18 augustus 2003 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:[..]
maar goed ik probeer mezelf nu op te vrolijken met leuke vrolijke liedjuhs
verdomme... nou hoeft t al helemaaaal niet meer van mij
quote:Nou nou, wat een instelling, het jaar is nog niet eens begonnen en je hebt al zoiets van het hoeft niet meer? Je kan ook denken, een nieuw jaar, nieuwe kansen en we zien wel hoe het loopt.
Op maandag 18 augustus 2003 18:31 schreef Yuki het volgende:
kuthele dag goed gehouden over school, komt mn pa thuis, en die begint me t idee te geven dat ik er iets aan kan doen dat ik me zwaar klote voel als ik weer naar school moet. houdt ie natuurlijk geen rekening met t feit dat t dit jaar gewoon heel moeilijk is
verdomme... nou hoeft t al helemaaaal niet meer van mij
quote:Edit: geen persoonlijke aanvallen
Op maandag 18 augustus 2003 18:56 schreef micha het volgende:[..]
Nou nou, wat een instelling, het jaar is nog niet eens begonnen en je hebt al zoiets van het hoeft niet meer? Je kan ook denken, een nieuw jaar, nieuwe kansen en we zien wel hoe het loopt.
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 18-08-2003 19:48]
ik ben al maanden aan het bedenken en aan het zoeken wat ik precies wil gaan doen, en ik kom er maar niet uit, nu zit ik dus straks zonder school en zonder werk
KUT!
Ik voel me BRAK.
Dusss, mensen, weltruste! Ik ga slapen!
ga zo lekker naar strand in mn nieuwe Kaftan:
[Dit bericht is gewijzigd door Faithy op 18-08-2003 19:55]
Bijdeweg: mooi dingetje Faith, je ziet er uit als een echte keizerin.
Alleen was vandaag erg moe onder het werk.... gelukkig dat er niemand tegenover me zat
Maar ik voel me echt heel goed.... heb een een boek afgesloten en ben nu bezig een nieuw boek te schrijven!!
En ik voel me kut, omdat ik niet verliefd wil zijn. bah
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 21:11 schreef Jolan het volgende:
Ik wil naar Sanne.
In Warnsveld.
En ik wil haar knuffelen.En ik voel me kut, omdat ik niet verliefd wil zijn. bah
quote:dat wordt mattuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 17 augustus 2003 16:38 schreef Whistler112 het volgende:
sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanne sanneermm, ik mis sanne
ik ben moe, bedtime!
quote:Nog steeds toch?
Op maandag 18 augustus 2003 21:30 schreef BlaBlub het volgende:
Ik voel me goedEcht geniaal van mezelf dat ik mijn oude dagboeken heb bewaard, want ik ben al een uur aant lezen en lig om de drie regels in een deuk, wat was ik toch een hopeloze puber
![]()
ik voel me goed!
quote:ik ben bang dat t jaar net zo (of erger) wordt als het vorige. komt door nare ervaring... beetje personal
Op maandag 18 augustus 2003 18:56 schreef micha het volgende:[..]
Nou nou, wat een instelling, het jaar is nog niet eens begonnen en je hebt al zoiets van het hoeft niet meer? Je kan ook denken, een nieuw jaar, nieuwe kansen en we zien wel hoe het loopt.
magoed, NU voel ik me iets beter, iig niet meer huilie doen
wil wel naar bepaald persoon toe, iets dat ik volgens hulpverleners af moet leren
Oh, en een beetje moe van de fitness
koppijn
ik denk dat ik een beetje verliefd ben of ja ik weet niet of het verliefdheid is moet ik nog achter zien te komen.
quote:Probeer dan toch met frisse moed er tegenaan te gaan. Kan natuurlijk niet zien of weten wat er is maar het is elke dag een moment om opnieuw te beginnen. Sterkte iig.
Op maandag 18 augustus 2003 22:05 schreef Yuki het volgende:[..]
ik ben bang dat t jaar net zo (of erger) wordt als het vorige. komt door nare ervaring... beetje personal
en die nutteloze reactie's van faithy en whistler waren dus totaaaaal overbodig..
en moe na veel papierwerk vanavond
Ik wacht op morgen, zie ik me vriendin weer, haar ouders zijn niet thuis, dus we kunnen ons weer lekker uitleven
quote:kdoe mn best, morgen weer therapie... "kan ik er lekker over praten"
Op maandag 18 augustus 2003 22:25 schreef micha het volgende:[..]
Probeer dan toch met frisse moed er tegenaan te gaan. Kan natuurlijk niet zien of weten wat er is maar het is elke dag een moment om opnieuw te beginnen. Sterkte iig.
nu: beetje moe, maar wil iemand blijven spreken, dus zal nog wel ff duren voor ik naar bed ga
vriendschap lijkt steeds meer een illusie te worden...
niet van iedereen... genoeg goede vrienden over... maar wil deze in het bijzonder niet kwijt... voor geen goud.... al lijkt het er nu wel op
Maar verder dus wel goed.. morgen solliciteren en nog wat dingen regelen.. en misschien die 'vriend' maar eens schrijven/mailen/bellen......
komt misschien wel wat goed uit.. dat gissen naar verklaringen voor alles is ook niet goed
*truste *
[Dit bericht is gewijzigd door Faithy op 19-08-2003 00:38]
quote:*truste beep
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:41 schreef Wrinex het volgende:[..]
Truste faithy
Voel me weer wat beter... ben bezig met een gedicht.. over die vriendschap.. en hij wordt heel mooi.. het gedicht dan...
doeg.......
Voel me
Maar hopen dat het door het tijdstip komt
wel blij in slaap gevallen en zelfs blij wakker geworden met de gedachte aan een puur uberlieve sms'jes die ik gisteravond nog van Ronald kreeg.. *zucht* *zwijmel*... mensen, deze hou ik, echt ...
zo werken, blergh.. maar ok
Gaat wel ok dus
quote:* Peregrijn geeft Duch thee met biscuitjes en hoopt dat het helpt.
Op dinsdag 19 augustus 2003 08:08 schreef DuchessX het volgende:
Nog steeds beroerd. Ik ga terug mijn bed in.
* Peregrijn zet voor de zekerheid ook maar een teiltje naast het bed
On-topic:
ik voel me fit en dat is weer voor het eerst sinds dagen. Gisteren weer een echte volle dag gedraaid (tot 20:00 bezig geweest) en ik begin weer in het ritme te komen. Zit nu alleen nog te wachten op de uitslagen van mijn tentamens. Als ik die heb kan ik iets beter een richtdatum prikken om af te studeren.
Verder gaat alles top met de familie, dus daar ben ik ook wel content over Bij mijn moeder was een klein knobbeltje ontdekt, maar dat bleek gelukkig niets te zijn. Na alles wat je hebt meegemaakt, schrik je dan toch altijd weer.
aantal dingen blijven boven komen, maar ik verdrijf ze "gewoon" ik heb er geen zin meer in.
voel me redelijk goed. ondanks mijn realistische gedachten.
godverdomme, waarom stort ik in als t net wat beter gaat??
quote:Meschien helpt het als je iets minder gvd roept
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:52 schreef Yuki het volgende:
klote! ik wil niet naar school morgen, niet naar therapie zometeen, alleen maar naar 1 iemand... en daar de rest van mn leven blijvengodverdomme, waarom stort ik in als t net wat beter gaat??
![]()
zag gisteren leuk meisje bij de golff
Ik heb nog een paar uurtjes geslapen en voel me wat beter. Ik ga dalijk toch proberen om nog wat sportieve acties uit te voeren op de sportschool
quote:Je hebt ook altijd wat...
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Emotioneel en in de war.Drama's kijken is dus misschien toch niet het meest verstandige om nu te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |