Nou belde mijn stagebegeleider gisteren om te vragen hoe de stage verliep en heb ik hem dit uitgelegd, en hij begon te vertellen dat dat niet kon enzo want zo miste ik teveel dagen ofzo en mocht ik ook geen vrije dagen meer opnemen..
Wie heeft er in dit geval een "probleem" ?
- Ik die gewoonweg niet eerder kan beginnen ook al wil ik dat best wel of
- De school
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 19-08-2003 12:24]
quote:Ik denk dan dat de school beter bij dat bedrijf kunnen klagen want jij bent nu de dupe.
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:23 schreef mattttPUNTnl het volgende:
het is een tweemans bedrijf en ze zijn allebei in de komende periode afwisselend op vakantie.. ze hadden liever dat ik begin als ze er allebei zijn..
quote:Tja... dan kan jij er toch niks aan doen?
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:23 schreef mattttPUNTnl het volgende:
het is een tweemans bedrijf en ze zijn allebei in de komende periode afwisselend op vakantie.. ze hadden liever dat ik begin als ze er allebei zijn..
Stel dat het een half jaar is, zal je in de herfst- en kerstvakantie door moeten werken. Daarmee kan je deze twee weken compenseren.
toen heb ik in alle rust es ff vertelt hoe het ongeregelde zooitje daar in eenzat . en kreeg ik vrijstelling van 2 stage weken .. aangezien je 1 week kon laten vallen had ik me 3 weken ingehaalt...
ik zou zeggen leg haar maar es uit dat zei de stage plaats hadden moeten controleren en dan waren ze er achter gekomen dat je pas later kon beginnen..
quote:stage van een jaar
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:35 schreef Sinat het volgende:
Hoe lang duurt je stage je dan?Stel dat het een half jaar is, zal je in de herfst- en kerstvakantie door moeten werken. Daarmee kan je deze twee weken compenseren.
quote:dat hebben ze ook wel, want hij wist mij toen ook al te vertellen dat het een bedrijf is met onregelmatige werktijden (ze beginnen meestal wanneer ze er zin in hebben bijvoorbeeld..), en dan lijkt het mij ook logisch dat je dit soort situaties mag verwachten..
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:37 schreef BunnyHunter het volgende:
ik zou zeggen leg haar maar es uit dat zei de stage plaats hadden moeten controleren en dan waren ze er achter gekomen dat je pas later kon beginnen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |