abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12547066
Ik kan vanwege een situatie op m'n stageplek pas in september op stage, terwijl ik gister officieel had moeten beginnen..

Nou belde mijn stagebegeleider gisteren om te vragen hoe de stage verliep en heb ik hem dit uitgelegd, en hij begon te vertellen dat dat niet kon enzo want zo miste ik teveel dagen ofzo en mocht ik ook geen vrije dagen meer opnemen..

Wie heeft er in dit geval een "probleem" ?

- Ik die gewoonweg niet eerder kan beginnen ook al wil ik dat best wel of
- De school

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_12547118
Welke situatie? Ik denk dat dat heel wat uitmaakt. Ik denk toch dat je een probleem heb, je weet dat je stage er aan komt, je weet wanneer school begint en dan moet je er wel zijn. Ik denk niet dat je een over wilt doen omdat je stage onvoldoende was.

[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 19-08-2003 12:24]

pi_12547140
het is een tweemans bedrijf en ze zijn allebei in de komende periode afwisselend op vakantie.. ze hadden liever dat ik begin als ze er allebei zijn..
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_12547204
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:23 schreef mattttPUNTnl het volgende:
het is een tweemans bedrijf en ze zijn allebei in de komende periode afwisselend op vakantie.. ze hadden liever dat ik begin als ze er allebei zijn..
Ik denk dan dat de school beter bij dat bedrijf kunnen klagen want jij bent nu de dupe.
pi_12547223
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:23 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Tja... dan kan jij er toch niks aan doen?
Dan moet de school maar helpen om een oplossing te zoeken.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:27:31 #6
38006 vliegnaarhans
It's good to be me
pi_12547255
leraren doen over het algemeen graag moeilijk, wat het jou probleem maakt. na veel gelul kun je er een mouw aan naaien, anders... waarschijnlijk nieuw stageplekkie en een half jaar vertraging in de studie door een paar nitwits...
Alweer een kwaliteitspost van vliegnaarhans. Nu ook verkrijgbaar met kolder!
Vanwege verhuizing enkele spullen te koop: www.garageverkoop.tk
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:28:55 #7
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_12547280
Hoho, het is ook een stukje eigen verantwoordelijkheid natuurlijk. Als de school strakke voorwaarden hanteert moet je daar zelf (of met hulp van school) een passend bedrijf bij zoeken. Als je graag bij dit bedrijf op stage wil moet je dat van te voren natuurlijk met school overleggen. (En dus ter sprake brengen dat je pas in september kan beginnen.)
Dan moet je er wel uit komen denk ik. Eventueel een periode langer doorwerken. Of als je een opdracht hebt hen overtuigen dat je in je vrije tijd er nog tijd aan kan besteden..
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_12547434
Hoe lang duurt je stage je dan?

Stel dat het een half jaar is, zal je in de herfst- en kerstvakantie door moeten werken. Daarmee kan je deze twee weken compenseren.

dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:37:48 #9
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_12547496
Ja dit probleem had ik afgelopen jaar .. ik lag dan 3 weken achter , ik zou iets van 20 weken op stage moeten .. waarn van 2 dagen in de week stage en de rest naar school, nu had de school me al een week te laat de stage plaats aangwezen <-- taak van school bij ons .. en kwam ik door een misverstand ook de 2 weken daarna niet aan het werk .. (ook van school) toen begon de stage begleider van school ook nog eens pissed te doen tegen mij ...

toen heb ik in alle rust es ff vertelt hoe het ongeregelde zooitje daar in eenzat . en kreeg ik vrijstelling van 2 stage weken .. aangezien je 1 week kon laten vallen had ik me 3 weken ingehaalt...

ik zou zeggen leg haar maar es uit dat zei de stage plaats hadden moeten controleren en dan waren ze er achter gekomen dat je pas later kon beginnen..

Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_12547971
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:35 schreef Sinat het volgende:
Hoe lang duurt je stage je dan?

Stel dat het een half jaar is, zal je in de herfst- en kerstvakantie door moeten werken. Daarmee kan je deze twee weken compenseren.

stage van een jaar
pi_12548001
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:37 schreef BunnyHunter het volgende:
ik zou zeggen leg haar maar es uit dat zei de stage plaats hadden moeten controleren en dan waren ze er achter gekomen dat je pas later kon beginnen..
dat hebben ze ook wel, want hij wist mij toen ook al te vertellen dat het een bedrijf is met onregelmatige werktijden (ze beginnen meestal wanneer ze er zin in hebben bijvoorbeeld..), en dan lijkt het mij ook logisch dat je dit soort situaties mag verwachten..
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 14:18:50 #12
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_12550077
Ehm, sorry, ik denk toch dat een deel van de verantwoordelijkheid bij jou ligt. Jij kunt er niets aan doen dat je nu nog niet kunt beginnen, en dat valt jou ook niet kwalijk te nemen. Maar in dat geval hoor jij wel op tijd (dus voor het geplande begin van je stage) contact op te nemen met je stagebegeleider om de situatie door te spreken.
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')