abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2003 @ 13:35:43 #51
64248 Recoil
Tarno kicks ass
pi_12498084
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:33 schreef tvlxd het volgende:
Nou, ik merk niets van die chaos. Nederland, een mooi land, er zou misschien wel wat verbeterd kunnen worden, maar globaal gezien is het wel 100% O.K.
Een oplossingspercentage van 15% stelt me niet helemaal gerust qua veiligheid.
  zondag 17 augustus 2003 @ 13:37:15 #52
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12498118
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:35 schreef Recoil het volgende:

[..]

Een oplossingspercentage van 15% stelt me niet helemaal gerust qua veiligheid.

Ik woon dan natuurlijk wel in een ruraal gebied, laten we wel wezen, maar ik heb me nooit onveilig gevoeld. Één keertje, toen een paar jongens met messen achter me aan liepen. Ach, als dat al onveiligheid is.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  zondag 17 augustus 2003 @ 13:38:10 #53
64248 Recoil
Tarno kicks ass
pi_12498133
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:33 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Zie maar hoe de vroegere communisten artikel 1 in de grondwet hebben geprutst om daar vervolgens allemaal rechtse politici mee aan te klagen om rechtse geluiden de kop in te drukken.

Die paar regels over racisme in artikel 1 de grondwet zijn toch nog geeneens zou oud? 11 jaar ofzo dacht ik.
  zondag 17 augustus 2003 @ 13:39:52 #54
64248 Recoil
Tarno kicks ass
pi_12498166
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:37 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Ik woon dan natuurlijk wel in een ruraal gebied, laten we wel wezen, maar ik heb me nooit onveilig gevoeld. Één keertje, toen een paar jongens met messen achter me aan liepen. Ach, als dat al onveiligheid is.

Ja, maar stel dat er ingebroken word, dan heb je heel weinig kans dat er wat gebeurt en dat je je spullen ooit terugkrijgt. Zelfs melding van mishandeling word vaak gelijk in de vuilnisbak gegooit omdat ze er geen tijd voor hebben.
pi_12498204
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:33 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of hij veroordeeld is of niet, maar dat er tienduizenden Marokkanen zijn die voor hem een steunpatitie hebben ondertekend.

Van mij zou geen enkele mening strafbaar hoeven te zijn.

vindje het nou wel of niet erg dat die marokkanen het met hem eens waren?

[Dit bericht is gewijzigd door gunhead op 17-08-2003 13:42]

zondag 17 augustus 2003 @ 13:41:56 #56
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12498208
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:39 schreef Recoil het volgende:

[..]

Ja, maar stel dat er ingebroken word, dan heb je heel weinig kans dat er wat gebeurt en dat je je spullen ooit terugkrijgt.

Klopt, ze komen niet eens langs voor vingerafdrukken, wel eens mee gemaakt. Dat maakt het nog geen chaos, hoewel het politie-optreden verbeterd kan worden.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_12498288
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:41 schreef gunhead het volgende:

[..]

vindje het nou wel of niet erg dat die marokkanen het met hem eens waren?

Heel erg, maar daarom hoeft die kerel van mij niet de gevangenis in. Laat ze hun ware gezicht maar zien.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  zondag 17 augustus 2003 @ 14:12:10 #58
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_12498870
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 21:55 schreef Waringin het volgende:

[..]

Timmy,

Het doel is de onvrede op te zwepen, de mensen met buitenlanderhaat te indoctrineren.
In reallife zie je lang niet zoveel haat.
Mensen kankeren, ik ook...maar echt niet zo fanaties als die
neo-nazi's, racisten en xenofoben die je hier op Fok tegenkomt.
Minder lezen op Fok....of goed beseffen WAT hier gaande is....

zondag 17 augustus 2003 @ 14:52:56 #59
21510 dr.Tesla
Gnothe seauton
pi_12499762
Als op dezelfde voet wordt doorgegaan zoals het nu gaat dan schat ik de kans voor rellen hoger in dan de voorgaande jaren.

We hebben het aan het electoraat van Fortuyn vlak na zijn moord kunnen zien dat men het niet eens is met het gevoerde beleid.

Ik denk dat mensen op concreet niveau duidelijkheid en helderheid wensen.
Feit is dat politici beide niet meer kunnen bieden omdat zij steeds meer met zichzelf bezig zijn, kijk alleen al naar het jargon wat men bezigt tijdens verschillende commissie-vergaderingen.
Zelf journalisten hebben er veelal moeite mee om het te volgen.

Nederlanders, zo heb ik door de jaren heen geleerd, zijn mensen die niet hardop (dmv demonstraties oid) zeggen wat ze nnu echt willen.
Zelfs met een microfoon onder hun neus komt het er met horten en stoten uit.

Maar als je ze in een onbevangen moment hoort is het wel duidelijk.

Voorbeeld:
Bij Hollands Spoor (in Den Haag) stopt mijn tram voor een andere tram die daar al enige tijd stilstaat voor vertrek.
Wat wil nou, er is binnen die tram amok tussen tramcontroleurs en wat (laten we zeggen) getinte jongemannen.
Deur gaat open en een probeerd koste wat het kost uit die tram te komen met geweld en veel bombast.
Resultaat: een zeer genante situatie voor alle omstanders, de desbetreffende jongemannen leek het weinig te schelen.

Maar wat mij nu het meeste bij bleef was de uitspraak van de trambestuurder van de tram waar ik in zat.
Als ik namelijk :"Het zijn godverdomme altijd weer die kanker-zwarten" hoor zegt mij dat genoeg.

En ik hoor dit steeds vaker dan wel in andere bewoordingen als er weer eens iets is gebeurd.

Dus ja, er broeit IETS, maar je zal het denk ik nooit als quote op NOVA of het 8 uur-journaal te zien krijgen, zo zijn Nederlanders over het algemeen niet.

Alles is één
  zondag 17 augustus 2003 @ 15:34:27 #60
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_12500653
Ik schat een jaar of 10...

trouwens een stukje wat ik tegenkwam op internet:

quote:
In de vier decennia sinds 1962, toen Afrika de zuidelijke grenzen van Europa doorbrak, is het continent (Europa) overstroomd met herhaaldelijke vloedgolven immigranten uit de Derde Wereld. De kracht van deze immigratie, waar massas en niet individuen mee gemoeid zijn, is zo groot dat niet het kleinste aantal demografen beargumenteert dat het beter te omschrijven is met de term kolonisatie. Vanwege een buitenproportionele geboorteratio leidt de onstuitbare instroom van niet-Westerse en grotendeels islamitische immigranten al tot de de-Europeanisatie van Europa. Bijvoorbeeld, vrijwel overal waar zij zich hebben gevestigd in Frankrijk, zijn ze erin geslaagd de wijken etnisch te zuiveren. Zij stichten vervolgens geen gettos, maar veroverde gebieden die als basis dienen voor de voorbereiding van toekomstige veroveringen. Met hun zeven tot acht miljoen inwoners zijn deze gebieden feitelijk vijandige Afrikaanse/Middenoosterse legerkampen geworden binnen een steeds meer belegerd Frankrijk.

Deze immigratie schept een extreem instabiele situatie, want Europa kent niet het immense politieapparaat en de uitgestrekte geografische vlakten die etnische spanningen in de VS in bedwang weten te houden. In veel gevallen, wanneer stedelijke gebieden verloren zijn aan de Islamitische cultuur, ervaren Europeanen niet alleen toenemend geweld en onveiligheid, maar ook het verlies van hun wetten en instellingen. Er zij nu meer dan 1400 zones de non-droit in Frankrijk (daarbij inbegrepen elf steden) en in bijna honderd ervan heeft de jurisdictie van de Franse republiek plaatsgemaakt voor de Sharia, de Islamitische wetgeving.

Binnen zulke zones, waarvan de in verval geraakte leefbaarheid door politiek correcte ambtenaren hardnekkig omschreven wordt met sociaal-economische termen in plaats van biologisch-culturele, is het voor een Fransman bijna onmogelijk normaal te verblijven in een speciaal voor de Franse arbeidersklasse gebouwde woning (HLM), een café te vinden waar nog wijn of ham wordt geserveerd of dat zijn vrouw zich in het openbaar kan kleden en gedragen zoals Europese vrouwen dat doen. In contrast met de Little Italies en de Germantowns die in de vorige eeuw in vele Amerikaanse steden ontstonden, zijn deze niet-Europese enclaves geenszins van plan te assimileren in de dar-al-Harab (de onglovige niet-Islamitische wereld, die door moslims gezien wordt als de wereld van oorlog) en in feite zijn begonnen hun autonomie te claimen. De afgelopen jaren ging er nauwelijks een week voorbij zonder een krantenartikel over een opstand of een bloedig incident als gevolg van conflicten tussen de politie en moslimbendes.

Sinds 1990 nam geweld op straat jaarlijks met vijf procent toe sinds 2000 met tien procent terwijl het geweld en de disintegratie vaak geassocieerd met Amerikas binnensteden geleidelijk aan steeds meer een Europese werkelijkheid wordt. Sterker nog, in 2000 overtrof Franse criminaliteit voor het eerst in de geschiedenis die van de VS; en Parijs, ooit de Lichtstad, werd de minst veilige van alle grote Europese steden.

Met deze demografische en culturele bedreigingen in het vooruitzicht proberen de media, de academie en de gevestigde anti-racistische organisaties iedere burger die zich tegen zulke veranderingen verzet het zwijgen op te leggen, terwijl ze de term multicultuur tot embleem van de progressieve samenleving en het wereldburgerschap hebben gemaakt. En in plaats van het Christelijke Westen te mobiliseren tegen zulke dreigingen, preekt de Linkse Kerk lafheid, opgave, vluchtgedrag en een zelfvernietigende medemenslievendheid.

Zon masochistische reactie heeft natuurlijk de meer militante leden van Frankrijks moslimgemeenschap alleen maar aangemoedigd. Zij roepen nu op tot de jihad tegen de witte kaaskoppen. Overheidsinstanties houden echter hardnekkig vast aan het onderscheid tussen gewelddadige fundamentalisten (waarvan wellicht circa 40.000 rondlopen in Frankrijk) en de vredelievende moslimgemeenschap, welke de inherente vijandigheid van de Islam jegens de seculiere maatschappij van Europa niet kan of niet wil erkennen. Faye beweert daarentegen dat het verschil tussen de orthodoxe en de fundamentalistische Islam slechts een gradueel verschil in temperament is. En zelfs dit verschil is moeilijk vol te houden na de veelvuldige fundamentalistische agressie. Jaren vóór de aanslagen van 11 september op de symbolen van Amerikaanse hegemonie vond al het derde grote offensief tegen de dar-al-Harb plaats waarbij Europa als toekomstig thuisland voor moslims werd aangewezen. (noot #5) De Amerikaanse steun in zuidoost Europa (Albanië, Bosnië, Kosovo), de druk van de VS om Islamitisch Turkije tot de EU te laten toetreden en de grote hoeveelheden ter beschikking gestelde geavanceerde wapens hebben Islamisten ertoe gebracht hun nieuwe verovering voor te bereiden.

bron: Voorbereiden op WO3
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_12501058
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:34 schreef Dhalsim het volgende:
Ik schat een jaar of 10...

trouwens een stukje wat ik tegenkwam op internet:
[..]

bron: Voorbereiden op WO3

interessant, het is inderdaad een tijdbom hier in NL.
  zondag 17 augustus 2003 @ 15:54:22 #62
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12501116
quote:
Er zij nu meer dan 1400 zones de non-droit in Frankrijk (daarbij inbegrepen elf steden) en in bijna honderd ervan heeft de jurisdictie van de Franse republiek plaatsgemaakt voor de Sharia, de Islamitische wetgeving.
Is dat echt zo???
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_12501127
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 14:52 schreef dr.Tesla het volgende:

Maar wat mij nu het meeste bij bleef was de uitspraak van de trambestuurder van de tram waar ik in zat.
Als ik namelijk :"Het zijn godverdomme altijd weer die kanker-zwarten" hoor zegt mij dat genoeg.

En ik hoor dit steeds vaker dan wel in andere bewoordingen als er weer eens iets is gebeurd.

Dus ja, er broeit IETS, maar je zal het denk ik nooit als quote op NOVA of het 8 uur-journaal te zien krijgen, zo zijn Nederlanders over het algemeen niet.

Dat soort racisme hoorde ik 30 jaar terug, en 20 jaar terug.
En steeds weer had ik ook dat ongemakkelijk gevoel: er broeit iets...
Misschien heb je gelijk...dat het dit keer echt een hitteniveau hoger ligt.
Ik hoop van niet...

Ik weet niet of je veel meeleest op Fok....maar laat je niet misleiden door die fanatici op deze site...
Fok is het slachtoffer van extreemrechts.
Zoveel fanatieke racisten en buitenlanderhaters op deze site is geen afspiegeling van de nederlandse bevolking.
Hun doel is ...gewone verontruste fokkers mee te slepen.
En zitten niet toevallig hier...het is een bewuste machtsgreep op Fok
Met zoveel verbaal geweld haken mensen wel af.
Die verdwijnen en de overheersende tendens in de politieke topics is......buitenlanderhaat.

zondag 17 augustus 2003 @ 15:56:51 #64
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_12501164
quote:
Is dat echt zo???
Helaas wel ja.
  zondag 17 augustus 2003 @ 15:58:33 #65
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12501202
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:56 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Helaas wel ja.

Dat is toch allahverdomme niet te geloven... .
  zondag 17 augustus 2003 @ 16:00:12 #66
64248 Recoil
Tarno kicks ass
pi_12501235
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:58 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Dat is toch allahverdomme niet te geloven... .

Iig hebben we de foto's nog.
pi_12501313
quote:
Er zij nu meer dan 1400 zones de non-droit in Frankrijk (daarbij inbegrepen elf steden) en in bijna honderd ervan heeft de jurisdictie van de Franse republiek plaatsgemaakt voor de Sharia, de Islamitische wetgeving.

De bron van dit verhaal is het extreemrechtse OSL.
Dus zowiezo niet betrouwbaar.Tenzij het tegendeel is bewezen.
Als hier gesuggereerd is dat de franse strafwetten in bepaalde regio's afgeschaft zijn ....dan zijn dat pure leugens.
Typische extremistische doordrammerij.. mensen bang maken en de haat opzwepen...

Voor dr Tesla.....dit bedoel ik nu..

zondag 17 augustus 2003 @ 16:08:15 #68
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12501388
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 16:05 schreef Waringin het volgende:
Nee hoor. Zie de website.

Bron: The Occidental Quarterly

pi_12501446
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 02:48 schreef Marocano het volgende:
Veel extreem-rechtsen zijn gewoon gefrustreerde, slecht opgeleide wannabe gangsters...

Veel succes losers...

En de overige mensen in Nederland die zich inzetten voor een betere samenleving, we hebben veel werk te doen. In onze beide "bevolkingsgroepen" zal ik maar zeggen. De stelletje losers van onze samenleving moeten aangepakt worden, niet een hele bevolkingsgroep.

Extreem-rechtsen, "moslimhaters", "marokkanen-haters".... get a life... jullie stellen niks voor...

Het is een veel grotere groep dan dat. Mensen zijn het zat dat (vooral) een deel van de Marokkanen, en dat is mijns insziens een best groot deel van de jongeren, spugen op de nederlandse maatschappij en de waarden daarvan. Ze trekken zich niks aan van de wetten.

Voorbeeldje:

Afgelopen donderdag (?, of woensdag) zijn er 60 (!!) marokkanen uit de Hambaken (de marokkanen/turken buurt) naar de Reit gegaan (waar de molukkers wonen) en hebben daar een Schlecker helemaal leeg geroofd. En het is echt niet de eerste keer dat dat soort dingen voorkomen. Wat denk je dat de reactie zal zijn, het is echt geen kleine groep. Echt niet alleen de 'slecht opgeleide wannabe gangsters', maar ongeveer alle jongeren die ik ken (en ik zit op een gymnasium) zijn het zat. En als ik dat filmpje gezien heb over de NNJ, dan kan ik me vinden in flink wat standpunten van hun.

Ik heb vaak genoeg gehad dat als ik ergens fiets een Marokkaan of een Turk naast me komt fietsen die me met een mes bedreigd.
En dan is er ook nog een Marokkaan zo gek om dat bij een politieagent te doen, waarbij hij (natuurlijk) wordt neergeschoten. En dan is meteen weer de hele marokkaanse maatschappij in rep en roer, "DISCRIMINATIE", flikker toch op. Als er een Nederlander wordt neergeschoten nadat hij een politieagent bedreigt met een mes, dan gaat de rest van Nederland toch ook niet roepen dat het onterecht was.

En ik ben echt niet rechts opgevoed (mijn moeder stemt PVDA) en ik ben van mezelf zoiezo niet rechts, maar heel veel mensen zijn het gewoon ZAT, waaronder ik. En als je dan zegt dat er niks aan de hand is, moet je je ogen eens open doen.

Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_12501451
In Frankrijk vinden al jaren sharia-praktijken plaats in sommige Franse multiculturele gebieden. Maar zo'n kerel zegt dat gewoon dat hij per ongeluk zelf zijn hand eraf heeft gezaagd uit angst voor verdere repressailles. Met als gevolg dat zulke primitieve cultuuruitingen de boeken ingaan als een ongeluk...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_12501487
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 15:54 schreef Waringin het volgende:

[..]

Dat soort racisme hoorde ik 30 jaar terug, en 20 jaar terug.
En steeds weer had ik ook dat ongemakkelijk gevoel: er broeit iets...
Misschien heb je gelijk...dat het dit keer echt een hitteniveau hoger ligt.
Ik hoop van niet...

Ik weet niet of je veel meeleest op Fok....maar laat je niet misleiden door die fanatici op deze site...
Fok is het slachtoffer van extreemrechts.
Zoveel fanatieke racisten en buitenlanderhaters op deze site is geen afspiegeling van de nederlandse bevolking.
Hun doel is ...gewone verontruste fokkers mee te slepen.
En zitten niet toevallig hier...het is een bewuste machtsgreep op Fok
Met zoveel verbaal geweld haken mensen wel af.
Die verdwijnen en de overheersende tendens in de politieke topics is......buitenlanderhaat.

Nee, zo leeft het onder een flink deel van de nederlandse jongeren, ik denk dat Fok! een goede afspiegeling is van de maatschappij. Jij bent zelf geen jongere meer dus jij weet ook niet hoe het daaronder leeft. Uit eigen ervaring (ik ben 16) weet ik dat heel wat jongeren er zo over denken.
Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_12501491
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 16:11 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Het is een veel grotere groep dan dat. Mensen zijn het zat dat (vooral) een deel van de Marokkanen, en dat is mijns insziens een best groot deel van de jongeren, spugen op de nederlandse maatschappij en de waarden daarvan. Ze trekken zich niks aan van de wetten.

Voorbeeldje:

Afgelopen donderdag (?, of woensdag) zijn er 60 (!!) marokkanen uit de Hambaken (de marokkanen/turken buurt) naar de Reit gegaan (waar de molukkers wonen) en hebben daar een Schlecker helemaal leeg geroofd.

Lul toch niet, het waren vooral autochtonen. Die enkele allochtonen waren flink in de minderheid.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  zondag 17 augustus 2003 @ 16:14:33 #73
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12501503
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 16:13 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Lul toch niet, het waren vooral autochtonen. Die enkele allochtonen waren flink in de minderheid.

Bron?
pi_12501522
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 16:14 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Bron?

Mezelf. Ik woon ernaast.

edit: volgens mij stond het ook in de krant dat er nauwelijks allochtonen bij betrokken waren.
Even link opzoeken.
edit2:
http://www.brabantsdagblad.nl/regioportal/BD/1,2622,3955-Zoekeninhetarchief-Zoeken!Innieuws!__1730778_,00.html?ArchiefID=1730778

[Dit bericht is gewijzigd door klnvntrbyt op 17-08-2003 16:19]

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  zondag 17 augustus 2003 @ 16:17:39 #75
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_12501574
quote:
Dus zowiezo niet betrouwbaar.Tenzij het tegendeel is bewezen.
Wat dus, helaas voor jou (en voor mij ook) inderdaad de harde realiteit is.
quote:
Als hier gesuggereerd is dat de franse strafwetten in bepaalde regio's afgeschaft zijn ....dan zijn dat pure leugens.
Ze zijn nooit officieel afgeschaft...maar het zijn stuk voor stuk plaatsen waar geen *enkel* ingrijpen/bemoeienis van de Franse overheid/justitie meer bestaat omdat de uitvoerende macht deze gebieden niet meer in durft te gaan. Deze gebieden zijn wel officieel vastgelegd als zijnde no-go zones (zones de non-droit) en geen enkele overheidsinstantie (inclusief de brandweer e.d.) zal nog 1 voet in deze gebieden zetten. In de praktijk heeft iedereen zich in deze gebieden te handhaven volgens de sharia en zal er ook bestraft worden op basis van de islamitische wet.
quote:
Typische extremistische doordrammerij.. mensen bang maken en de haat opzwepen...
Ik vraag me af wie je nou voor de gek houdt? Ons of jezelf?

[Dit bericht is gewijzigd door Dhalsim op 17-08-2003 16:20]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')