quote:Ik moet helaas toegeven dat je gelijk hebt...
Op zaterdag 16 augustus 2003 21:50 schreef pberends het volgende:
Tis inderdaad een puinhoop in Nederland.- Gaat slecht met de economie
- Immigratie- en integratie-problemen
- Politie is een lachtertje
- Falende justitie
- Slecht/matig onderwijs
- Fraude is niet te harden (uitkeringen/bouw)
- Mislukte projecten (Betuwelijn/C2000/2e fase)
- Politieke instabiliteit
- Foute rechtse en linkse organisaties
- De bagger van de bureaucratie
Het lijkt wel of het de laatste tijd hard gaat ... Ik vind trouwens dat er nu al tekenen van een chaos zijn. Met die rommelige politieke situatie en dat gekloot met die allochtonen.
quote:Tis echt zalig daar. Waarom in NL niet zo
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:37 schreef fokje het volgende:[..]
Heb ik zelf ook wel eens aan gedacht.
quote:Ze zeggen dat de zege van Paars de economie is. Maar die goede economie coverde juist de echte problemen in de Nederlandse samenleving. De goede economie van 1996 tot 2000 is juist funest geweest voor Nederland.
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:37 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
Ik moet helaas toegeven dat je gelijk hebt...
Het lijkt wel of het de laatste tijd hard gaat
... Ik vind trouwens dat er nu al tekenen van een chaos zijn. Met die rommelige politieke situatie en dat gekloot met die allochtonen.
quote:bash = letterlijk neerslaan van iemand
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:07 schreef Bonnie_R het volgende:
Wat is gebash?
bash is in dit geval: het verbaal onderuit halen, meestal zonder goede beargumentatie.
Jammer van Fok! Wel veel regels en moderators maar toch HAATHAATHAAAT.
Ik zoek wel een ander politiek-forum, dit heeft geen zin.
FOK GA JE SCHAMEN!
quote:Of je bent zelf allochtoon of je woont in een gebied waar minder dan 5% van de bevolking allochtoon is. Zo niet, hoor ik het graag.
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:11 schreef plato242 het volgende:
FOK! is inderdaad eebn uithang bord voor extreem-rechts geworden zeg! Triest!Jammer van Fok! Wel veel regels en moderators maar toch HAATHAATHAAAT.
Ik zoek wel een ander politiek-forum, dit heeft geen zin.
FOK GA JE SCHAMEN!
Veel succes losers...
En de overige mensen in Nederland die zich inzetten voor een betere samenleving, we hebben veel werk te doen. In onze beide "bevolkingsgroepen" zal ik maar zeggen. De stelletje losers van onze samenleving moeten aangepakt worden, niet een hele bevolkingsgroep.
Extreem-rechtsen, "moslimhaters", "marokkanen-haters".... get a life... jullie stellen niks voor...
quote:Wedje maken?
Op zondag 17 augustus 2003 02:48 schreef Marocano het volgende:
Veel extreem-rechtsen zijn gewoon gefrustreerde, slecht opgeleide wannabe gangsters...Veel succes losers...
En de overige mensen in Nederland die zich inzetten voor een betere samenleving, we hebben veel werk te doen. In onze beide "bevolkingsgroepen" zal ik maar zeggen. De stelletje losers van onze samenleving moeten aangepakt worden, niet een hele bevolkingsgroep.
Extreem-rechtsen, "moslimhaters", "marokkanen-haters".... get a life... jullie stellen niks voor...
Iedereen zal sterven voor allah en het worden allemaal martelaars Wat zal het opeens rustig zijn.... net zoals het voor 1965 was.
Over 100 jaar wonen hier alleen nog herten en duiven.
quote:Marocano,
Veel extreem-rechtsen zijn gewoon gefrustreerde, slecht opgeleide wannabe gangsters...Veel succes losers...
Prima gezegd.......
Beide bevolkingsgroepen moeten die haat en onbegrip doorbreken. Open staan naar elkaar..
Er is een wereldwijde koude oorlog. Westen-versus Islam.
Aan beide zijden zitten intolerante mensen de boel op te fokken.
Mijn respect voor alle pogingen de demonstratie van zaterdag in de hand te houden.
1000 mensen die ordelijk en waardig demonstreren.
Een handjevol opgefokte jongeren die het verknallen nį de demonstratie.
En wat lees ik op deze site........van die rechtsextremisten ...
HAAT ......
marokkanen kunnen het nooit goed doen voor hen.
Als het de Marokkanen niet zijn, dan zijn de Antillianen het pispaaltje.
En wie daarna....
quote:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/355135/9/25
Op woensdag 13 augustus 2003 14:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:First they came for the Communists,
and I didnt speak up,
because I wasnt a Communist.
Then they came for the Jews,
and I didnt speak up,
because I wasnt a Jew.
Then they came for the Catholics,
and I didnt speak up,
because I was a Protestant.
Then they came for me,
and by that time there was no one
left to speak up for me.
by Rev. Martin Niemoller, 1945
quote:O,
Op zondag 17 augustus 2003 03:17 schreef BAZZA het volgende:
als je niemand meer hebt om leeg te zuigen vertrekt de bloedzuiger meestal immers.
vamndaar dat na de tweede wereldoorlog zoveel mensen naar Israel of Noors-Amerika zijn gegaan. Hier lag het in puin, dus inderdaad wel logisch.
quote:Dat had meer van doen met andere redenen, bv de oorlog en de dreigende oorlog met de Sovjets.
Op zondag 17 augustus 2003 07:51 schreef Ulx het volgende:
O,vamndaar dat na de tweede wereldoorlog zoveel mensen naar Israel of Noors
-Amerika zijn gegaan. Hier lag het in puin, dus inderdaad wel logisch.
quote:Maar dat is toch precies wat die agent gedaan heeft? Een gevaarlijke loser met een mes uitschakelen?
De stelletje losers van onze samenleving moeten aangepakt worden, niet een hele bevolkingsgroep.
Trouwens, het woord "discriminatie" uberhaupt in de mond durven nemen terwijl een deel van de achterban "joden aan het gas" loopt te blaten vind ik een grof schandaal
quote:dat er in de hele omgeving van amsterdam niet meer dan duizend allochtonen te vinden waren die mee wilden lopen zegt mij al genoeg.
Op zondag 17 augustus 2003 08:04 schreef Pek het volgende:[..]
Maar dat is toch precies wat die agent gedaan heeft? Een gevaarlijke loser met een mes uitschakelen?
En wie maken er vervolgens een martelaar van een hele bevolkingsgroep van![]()
Trouwens, het woord "discriminatie" uberhaupt in de mond durven nemen terwijl een deel van de achterban "joden aan het gas" loopt te blaten vind ik een grof schandaal
en de reden dat die demonstratie toegestaan werd, en zelfs is voorbereid/begeleid door de politie, is puur pragmatisch.
quote:Inderdaad, die actie zaait nog veel meer tegenstellingen in de Marokkaanse gemeenschap zelf.
Op zondag 17 augustus 2003 13:01 schreef gunhead het volgende:[..]
dat er in de hele omgeving van amsterdam niet meer dan duizend allochtonen te vinden waren die mee wilden lopen zegt mij al genoeg.
en de reden dat die demonstratie toegestaan werd, en zelfs is voorbereid/begeleid door de politie, is puur pragmatisch.
Het is voor mij alleen nog de vraag hoelang Links met subsidies en buurthuizen de boel nog kunnen vertragen...
quote:el moumni kreeg gelijk omdat de grondwet geschreven is door een rechts en religieus persoon. als links de grondwet had mogen schrijven was dat nooit gebeurd.
Op zondag 17 augustus 2003 13:21 schreef Tikorev het volgende:
Tienduizend Marokkaanse jongeren waarmee wij geacht worden ons land te delen en die voor El-Europeanen-zijn-lager-dan-varkens-en-honden-Moumni een steunpatitie ondertekenen was voor mij wel de druppel en het besef dat het hier flink uit de hand gaat lopen.Het is voor mij alleen nog de vraag hoelang Links met subsidies en buurthuizen de boel nog kunnen vertragen...
en el moumni is nou ook niet bepaald het stereotype allochtoon. hij is zelfs zo extreem dat marokko hem het land uit gezet heeft.
quote:Je doet je naam in ieder geval eer aan.........wat een onzin.
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:31 schreef Breinwas het volgende:
Helaas, we wachten wel op de eerste bom die afgaat op een vol Leidseplein in de hoofdstad ....... Allah kijkt greinzend toe en ziet dat het goed is .... maar de Onaantastbare bewindslieden haben es nicht gewusst.
quote:Het gaat er niet om of hij veroordeeld is of niet, maar dat er tienduizenden Marokkanen zijn die voor hem een steunpatitie hebben ondertekend.
Op zondag 17 augustus 2003 13:28 schreef gunhead het volgende:[..]
el moumni kreeg gelijk omdat de grondwet geschreven is door een rechts en religieus persoon. als links de grondwet had mogen schrijven was dat nooit gebeurd.
Van mij zou geen enkele mening strafbaar hoeven te zijn. En ik geloof graag dat Links allerlei beperkingen aan de vrijheids van meningsuiting zou hebben ingevoerd. Zie maar hoe de vroegere communisten artikel 1 in de grondwet hebben geprutst om daar vervolgens allemaal rechtse politici mee aan te klagen om rechtse geluiden de kop in te drukken.
[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 17-08-2003 13:35]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |