quote:dus er mag nix meer worden geopend over salou???
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:27 schreef k_man het volgende:
Topics over sextoerisme worden niet zo gewaardeerd. Gek hè?
quote:Op zich geen slecht idee. Maar het wordt oogluikend toegestaan in het centrale Salou topic.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:28 schreef _The_General_ het volgende:[..]
dus er mag nix meer worden geopend over salou???
quote:nix sextoerisme, ik vraag alleen maar naar landen waar je leuk meisjes kan versieren en waar je niet veel hoeft te betalen. daar is nix mis mee. dat is gewoon normaal hoor, bijna iedereen gaat op vakantie voor de meiden, dan kan heel deze forum wel dicht
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:27 schreef k_man het volgende:
Topics over sextoerisme worden niet zo gewaardeerd. Gek hè?
quote:...dus als ik het goed begrijp zoek jij een land met gratis hoeren?
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:40 schreef Gerrit-BH het volgende:[..]
nix sextoerisme, ik vraag alleen maar naar landen waar je leuk meisjes kan versieren en waar je niet veel hoeft te betalen. daar is nix mis mee. dat is gewoon normaal hoor, bijna iedereen gaat op vakantie voor de meiden, dan kan heel deze forum wel dicht
...trouwens...het is DIT forum...
quote:Een land met goedkope hoertjes dus. Nee dat is helemaal geen sextoerisme.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:40 schreef Gerrit-BH het volgende:[..]
nix sextoerisme, ik vraag alleen maar naar landen waar je leuk meisjes kan versieren en waar je niet veel hoeft te betalen. daar is nix mis mee. dat is gewoon normaal hoor, bijna iedereen gaat op vakantie voor de meiden, dan kan heel deze forum wel dicht
quote:nix hoertje, gewoon leuke meiden, dus hete plekken enzo, maar niet zoals salou enzo, want dat is dus veels te duur. maar gewoon plekken die "hot" zijn.. snap je dat dan nie ben je nou ecgt zo dom
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:43 schreef k_man het volgende:[..]
Een land met goedkope hoertjes dus. Nee dat is helemaal geen sextoerisme.
quote:Mwah, dom is een relatief begrip, maar aan jouw posts te zien scoor jij zelf niet bepaald hoog op de evloutieladder.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:47 schreef Gerrit-BH het volgende:[..]
nix hoertje, gewoon leuke meiden, dus hete plekken enzo, maar niet zoals salou enzo, want dat is dus veels te duur. maar gewoon plekken die "hot" zijn.. snap je dat dan nie ben je nou ecgt zo dom
![]()
![]()
Verwacht je nou echt serieus dat een dergelijk topic open blijft?
quote:ik zie niet waarom niet, het is gewoon normaal onderwerp die iedereen bezig houd en ik zie ook nog niet net zon topic, dus hij hoort gewoon open, maar die coyote zal wel wat tegen me hebben ofzo.. ze moeten me zowiezo hebben hier op trv, preutse miepen en hun slaven die hier lopen te mutsen. ga lekker breien allemaal.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:51 schreef k_man het volgende:[..]
Mwah, dom is een relatief begrip, maar aan jouw posts te zien scoor jij zelf niet bepaald hoog op de evloutieladder.
Verwacht je nou echt serieus dat een dergelijk topic open blijft?
homos willen kastelen zien op vakantie en echte kerels wijven... als ik dit forem mocht doen zal ik eens laten zien wat vakantie is.. niet dat stomme gezeur , maar feest, bier ,sex en blote wijven.
quote:Misschien is het voor iedereen beter als je een eigen
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:54 schreef Gerrit-BH het volgende:
als ik dit forem mocht doen zal ik eens laten zien wat vakantie is.. niet dat stomme gezeur , maar feest, bier ,sex en blote wijven.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:16 schreef dwerg het volgende:[..]
Misschien is het voor iedereen beter als je een eigen
forem
maakt met feest, bier, sex en blote wijven.
quote:Nou ja, omdat je zo aandringt hier een insiders tip. Neem het vliegtuig naar Tamanrasset [heel hot!], laat je door een lokake chauffeur 54 kilometer naar het zuidoosten de Sahara inrijden, en je daar afzetten. Wacht daar een uur of 3. Neem vooral geen water mee. Je zult zien.... Enjoy!
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:47 schreef Gerrit-BH het volgende:[..]
nix hoertje, gewoon leuke meiden, dus hete plekken enzo, maar niet zoals salou enzo, want dat is dus veels te duur. maar gewoon plekken die "hot" zijn.. snap je dat dan nie ben je nou ecgt zo dom
![]()
![]()
quote:dan komen een paar uur later eens stel van die heel geile hongerige gieren
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:24 schreef zwijntje het volgende:[..]
Nou ja, omdat je zo aandringt hier een insiders tip. Neem het vliegtuig naar Tamanrasset [heel hot!], laat je door een lokake chauffeur 54 kilometer naar het zuidoosten de Sahara inrijden, en je daar afzetten. Wacht daar een uur of 3. Neem vooral geen water mee. Je zult zien.... Enjoy!
quote:haha , leuk, hier ook weer zon opzij muts die hier de boel probeerd te verzieken voor de rest, dat bedoel ik nou, bijdehant als de pest en zelf nix toevoegen. jij heb zekr ook zitten roddelen om mijn topic dict te krijgen..
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:24 schreef zwijntje het volgende:[..]
Nou ja, omdat je zo aandringt hier een insiders tip. Neem het vliegtuig naar Tamanrasset [heel hot!], laat je door een lokake chauffeur 54 kilometer naar het zuidoosten de Sahara inrijden, en je daar afzetten. Wacht daar een uur of 3. Neem vooral geen water mee. Je zult zien.... Enjoy!
quote:Shit, je hebt ons door.
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:28 schreef Gerrit-BH het volgende:[..]
haha , leuk, hier ook weer zon opzij muts die hier de boel probeerd te verzieken voor de rest, dat bedoel ik nou, bijdehant als de pest en zelf nix toevoegen. jij heb zekr ook zitten roddelen om mijn topic dict te krijgen..
Ja, het is een complot en iedereen is tegen je.
quote:Als je betaalt voor sex, dan betaal je voor sex. Of dat nu veel of weinig is. Wat jij wilt lijkt op sextoerisme, ook al zeg je zelf van niet. Je gaat op vakantie om een meisje te versieren en sex te hebben. Dat vind ik toch wel redelijk sextoerist.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:40 schreef Gerrit-BH het volgende:
En Gerrit-BH, misschien is het handig om eens te kijken naar de lijst met topics die door jou geopend zijn. Die zijn bijna allemaal dicht. Kijk dan eens naar de lijst met slotjes onderaan in travel: bijna alleen maar dubbele topics. We gooien maar weinig dicht hier, behalve als het dubbel is. Jouw topic gaan inderdaad snel dicht, misschien ligt dat een heeeeel klein beetje aan de onderwerpen die je kiest en niet helemaal alleen aan de breiende mods. breien kan ik trouwens niet goed, daarom probeer ik nu te naaien
Als je makkelijk een meisje wilt versieren, kun je ook iemand dronken voeren in Nederland, daar hoef je nog niet eens voor op vakantie.
Het topic is dus terecht dicht en het blijf dicht.
O ja, ik ben niet bij voorbaat tegen topics over sextoerisme. Wat mij betreft kan daar best over worden gesproken in travel, maar dan met een andere insteek.
quote:ROFLMAO!!
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:54 schreef Gerrit-BH het volgende:
homos willen kastelen zien op vakantie en echte kerels wijven...
O-my-gód!
Lieve Gerrit, met jouw instelling zul je ze inderdaad wel heel wat drank moeten voeren voor je überhaupt in de buurt zult komen van een bloot wijf. Desalniettemin heel veel succes natuurlijk!
quote:O, oeps
Op dinsdag 2 september 2003 08:00 schreef YPPY het volgende:
Ben nog blauw!Nou ja, die twee zijn dicht.
quote:Daaaaaaaaaaaaaaag!
Op dinsdag 2 september 2003 08:10 schreef yvonne het volgende:[..]
O, oeps
, doei YPPY
Post nog eens foto's van de katjes?
Ik zal eens gaan zoeken, maar ik ben bijna niet thuis deze week. Ik woon zo ongeveer op m'n werk.
Maar inderdaad, voor Karin22 even de notitie over het het forum werkt:
Elk forum heeft een apart Feedback topic (FB heet dat) en in Travel (TRV heet dat) is dat dus DIT topic.
Als je het niet eens bent met de beslissing van een moderator dan stel je je vraag hier dus. Zo erg zijn we nu ook weer niet.
Het is overigens wel altijd de bedoeling dat vervolgvragen gewoon in hetzelfde topic worden gesteld, anders raken we het overzicht een beetje kwijt.
Ik hoop dat alles nu een beetje duidelijk is. Volgende keer bij aanmelden wel de FAQ lezen (dat is de lijst met regels), die je bovenin het Fok! menu kan vinden.
quote:Het is wel erg.
Op woensdag 3 september 2003 15:58 schreef Lucille het volgende:
Dank je wel YPPY voor je hulp. Zie je wel, je kan helemaal geen afscheid nemen als mod.
quote:Zucht,
Op woensdag 3 september 2003 16:03 schreef YPPY het volgende:[..]
Het is wel erg.
![]()
quote:Na m'n vakantie.
Op woensdag 3 september 2003 16:04 schreef yvonne het volgende:[..]
Zucht,
zal ik je maar weer blauw maken dan?
Kan er iets gedaan worden aan die achterlijk grote afbeelding? Verwijderen bijv.?
Maar verder dank je wel K_man en Yppy voor het opmerken van deze bijzonder irritante gebeurtenissen!
Gelukkig is Lucille wel overdag online!
quote:Hij is al dicht.
Op woensdag 17 september 2003 16:21 schreef k_man het volgende:
New YorkEr is een bestaand, recent, groot New York topic.
quote:Zo'n topic bestond al in een ander forum (SES).
Op zondag 21 september 2003 15:39 schreef rankie het volgende:
Ik had 5 min geleden een topic : stage amerika gestart.
Nou is ie weg!!!!!!!
HOe kan dat!
quote:Zie mijn sluitpost in dat topic.
Op zondag 21 september 2003 15:39 schreef rankie het volgende:
Ik had 5 min geleden een topic : stage amerika gestart.
Nou is ie weg!!!!!!!
HOe kan dat!
wordt deze nog veranderd in Wintersport 2003/2004... of weten jullie nog niet wat er gebeurd met de wintersport dit jaar?
ja en ik weet dat het belachelijk is dat ik op zaterdagochtend op dit tijdstip achter mijn pc zit! Maar ga zo lekker warm stokbroodje eten en nog wat oefententamens doornemen!
En dan over 2 uurtjes op de fiets springen om tentamen te kunnen maken!
quote:Hier moet ik ff over nadenken. Ik ga nu slapen. Ben nog steeds brak van de afgelopen 2 dagen. Eerst vrienden om 4 uur 's nachts naar Schiphol brengen en afgelopen nacht waren er vrienden op bezoek tot half 2.
Op zaterdag 27 september 2003 06:19 schreef Liejannuh het volgende:
Over de wintersport
deze hadden we vorig jaar, maar ik denk dat we het nu per gebied gaan doen ofzo?
Wat jij Lucille??ja en ik weet dat het belachelijk is dat ik op zaterdagochtend op dit tijdstip achter mijn pc zit!
Maar ga zo lekker warm stokbroodje eten en nog wat oefententamens doornemen!
En dan over 2 uurtjes op de fiets springen om tentamen te kunnen maken!
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:02 schreef Liejannuh het volgende:
Wintersport 2003/2004
die dus!mooi zo??
zomervakantie heb ik weggehaald voor een tijdje!
Komen Dagobert, Kozzmic en Anthraxx extra meekijken hier wanneer jullie weg zijn?
quote:Ze doen het vast, ze zijn lief en Annie is ook nog schattig.
Op zondag 28 september 2003 13:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hoop het!
Moeten we anders jou weer rechten geven?
Ik doe het alleen voor donkerblauw, voor minder niet.
quote:Dank u wel voor uw hulp.
Op maandag 29 september 2003 00:44 schreef k_man het volgende:
Visum voor de States
Dubbel. Linkje naar het andere topic staat er al in.
altijd makkelijk als mensen de link meteen opzoeken voor dubbeltopics, scheelt ons weer veel tijd
Er is een centraal Parijs-topic en er zijn ook al vele topics over Disney.
linkjes mag je deze keer zelf zoeken
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 29-09-2003 19:37]
quote:En ze blijven komen!
Op maandag 29 september 2003 19:54 schreef Golfen het volgende:
k_man, er is weer een londen topic!!
quote:Dat betekent dat ik 3 weken lang allemaal reisverslagen moet aftroggelen bij de users?
Op zondag 28 september 2003 13:12 schreef YPPY het volgende:[..]
Ze doen het vast, ze zijn lief en Annie is ook nog schattig.
Dan zal ik ze vast toevoegen op icq en msn.
Ik doe het alleen voor donkerblauw, voor minder niet.
I'll do it *pets*
quote:Wat liev
Op woensdag 1 oktober 2003 11:36 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Dat betekent dat ik 3 weken lang allemaal reisverslagen moet aftroggelen bij de users?
I'll do it
*pets*
Topics over specifieke gebieden (zoals het Val Thorens topic van vorig jaar, Les Trois Vallees: Val Thorens e.d. 2002-2003) verzanden vaak ik slowchat tussen bepaalde users die daar naartoe gaan.
Volgens mij zijn er 2 soort wintersport vragen, namelijk over de gebieden en over de sport/uitrusting. Gebieden zouden als het aan mij was in 1 topic besproken worden, overige vragen in het sport-forum.
Ik heb dus echt helemaal geen kaas gegeten van wintersport en weet dus echt niet wat nu verstandig is.
Een beetje slowchat kan wat ons betreft trouwens ook niet echt kwaad. Dat zie je in de zomer ook bij alle populaire bestemmingen.
Zijn er nog meer mensen met een mening?
Liejannuh en Lucille zijn vanaf morgenavond op vakantie.
Dutchie is gevraagd een oogje in het zeil te houden.
Ook de overige modjes die regelmatig in Travel rondhobbelen (denk aan Dagobert, Anthraxx en Kozzmic) zullen hier een helpend handje toesteken.
Wij verzoeken u vriendelijk zich te gedragen.
*ding dong*
Einde dienstmededeling
Fijne vakantie!
2,5 dagjes München dubbel
quote:Overdag is die kans heel groot hoor.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:48 schreef YPPY het volgende:
K_man toch! Ik ben sneller!
quote:Wat ben ik toch onmisbaar.
Op maandag 6 oktober 2003 22:50 schreef Dagobert het volgende:
YPPYWaarom ben je nou gestopt
quote:Tuurlijk, ik lees alle sluitposts.
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:42 schreef Dagobert het volgende:
Je leest zelfs de gesloten topics nog door?
quote:Deze leek me zelfs voor jou duidelijk genoeg.
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:19 schreef Dagobert het volgende:
-Invalslotje-Ej YPPY, waar was je suggestie?
Tsja, nou ja. Kijk zelf maar. Niet echt waar TRV voor bedoeld is m.i.
quote:Eerste 2 links zijn dicht. Die laatste weet ik ff 1 2 3 geen antwoord op...
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:56 schreef k_man het volgende:
reispartner (v) gezocht: Carlifornia rondritTsja, nou ja. Kijk zelf maar. Niet echt waar TRV voor bedoeld is m.i.
Misschien V&A?
quote:Tja, die uitleg komt dus niet, blijkt nu. Erg vaag topic en om TRV nou als datingplaats te gebruiken?
Op zondag 12 oktober 2003 09:37 schreef YPPY het volgende:
We hebben geloof ik wel meer van dat soort topics gehad, maar die waren op een andere toon. Deze is wel erg kortaf en ook onduidelijk. Misschien de topicstarter een dag geven om wat meer uitleg te geven en het anders dicht te gooien?
quote:Als die uitleg niet komt, mag het van mij dicht, maar ik vind wel dat je iemand een kans moet geven om duidelijker te zijn. Om eerlijk te zijn vind ik het wel een erg vage openingspost, maar ik had hem zelf niet meteen dichtgegooid, omdat we meer van dit soort topics hebben gehad. Een kans van een dag dus en anders alsnog op slot, maar ik heb hier niks meer te zeggen.
Op zondag 12 oktober 2003 13:48 schreef k_man het volgende:[..]
Tja, die uitleg komt dus niet, blijkt nu. Erg vaag topic en om TRV nou als datingplaats te gebruiken?
quote:Zelfs in toepasselijke kledij!
Op maandag 13 oktober 2003 21:28 schreef Dagobert het volgende:
-invalt-
quote:En naar Onzin toe...
Op maandag 13 oktober 2003 23:37 schreef k_man het volgende:
Hier naar toe op vakantie gaan; aanrader!Onzin-topic.
quote:toch komen er in dit topic veel meer recente reacties en nieuwere feiten naar voren die in een eerder topic niet aan de orde zijn geweest. Misschien een idee om dit topic: Disneyland parijs 2003 te noemen.
Op maandag 13 oktober 2003 21:01 schreef k_man het volgende:
Disneyland ParijsZijn al tig andere topics over, ook recente.
De topics die door Dagobert genoemd worden dateren van 2001... in 2 jaar tijd kan er een boel veranderen. verder vind ik 33 reacties in 1 uur en 56 minuten voor travel een aardige snelheid, m.a.w. een goed informatief topic waar volgens mij dus veel vraag naar is.
hoop hier mee de opening van dit topic voldoende gemotiveerd te hebben.
quote:Misschien een beetje ongelukkige keuze van Dagobert.
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:46 schreef Gumtree het volgende:
De topics die door Dagobert genoemd worden dateren van 2001... in 2 jaar tijd kan er een boel veranderen.
Hierbij wat topics uit 2003, of met reacties in 2003, die nog open zijn:
Euro Disney hoe duur ??
Tips voor Disney Paris :)
Disneyland Parijs; een leuk plan voor de zomer?
Eurodisney tijdens de Kerst
"Gratis" naar Disneyland Resort Paris en Alizée
Je zou toch denken dat dat wel voldoende is.
Ik had namelijk een topic geopent over Disney Land Parijs:
Disneyland Parijs
Maar Dagobert heeft hem dus dichtgegooit omdat er al 2 topics over bestonden. Ja leuk dat die bestonden maar die waren van 1 en 2 jaar terug, en gingen echter niet over hotels in Disneyland, waar mijn topic toch duidelijk over ging dacht ik zo.
Ik vraag hierbij of het slotje weggehaald kan worden, en/of dagobert zn excuses maar aanbied, en dat hij eerst maar eens moet kijken naar de datum en het onderwerp van gerelateerde topics, voordat hij ergens een slotje op zet.
BvD
Koen
quote:Ik heb niet het idee dat die echt over hotels gaan, en als ze er al over gaan gaan ze zeker niet over de vragen die ik erover stel dus wat mij betreft kan die topic best open blijven.
Op dinsdag 14 oktober 2003 02:31 schreef k_man het volgende:[..]
Misschien een beetje ongelukkige keuze van Dagobert.
Hierbij wat topics uit 2003, of met reacties in 2003, die nog open zijn:
Euro Disney hoe duur ??
Tips voor Disney Paris :)
Disneyland Parijs; een leuk plan voor de zomer?
Eurodisney tijdens de Kerst
"Gratis" naar Disneyland Resort Paris en AlizéeJe zou toch denken dat dat wel voldoende is.
En waarom gaan die topic's dan ook niet op slot
[Dit bericht is gewijzigd door Borknagar op 14-10-2003 09:34]
quote:Als dat dan moet, maak er dan inderdaad het centrale Eurodisney topic 2003/2004 van.
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:07 schreef Dagobert het volgende:
Zal ik hem dan maar gewoon weer open doen
Er was de laatse tijd nogal een wildgroei aan topics over Disney namelijk. De een vraagt naar vervoer, de ander naar hotels, weer een ander naar het park zelf. Hoogste tijd om dat een beetje te ordenen, net als bij andere bestemmingen.
quote:Zo werkt TRV nou eenmaal.
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:20 schreef metalhead-v het volgende:
waar slaat dat nou weer op , als je alles dicht gooi waar al een keer over gesproken is , heb je op den duur helemaal niks meer om neer te zetten , nou gezellig
quote:Het wordt een zooitje als je alles maar open laat. Dat werd tijdelijk gedaan door een eerdere mod en toen lijken er drie topics over Salou waarin erg weinig gepost werd. Er waren ook meerdere topics over Parijs tegelijk. Dat is niet echt overzichtelijk.
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:20 schreef metalhead-v het volgende:
waar slaat dat nou weer op , als je alles dicht gooi waar al een keer over gesproken is , heb je op den duur helemaal niks meer om neer te zetten , nou gezellig
quote:Sorry, maar wat heeft dit met Travel te maken?
Op donderdag 16 oktober 2003 11:48 schreef jar_trulli het volgende:
Ik wil even gigantisch z**ken over Lord Dreamer.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33546&page=2#reacties
Voor 2 reacties die ik naar mijn mening netjes heb gehouden tegenover anderen die een +1 daarvoor kregen heb ik een -1 onzin en een 0 overbodig gekregen.
Graag nakijken en corrigeren als dat kan.
quote:Done!
Op woensdag 15 oktober 2003 22:40 schreef oYo het volgende:
Franse Vreemdelingen LegioenDeze hoort echt in GC en niet in travel.
En die andere is ook nog steeds open.
Hallo? Reservemodjes?
quote:Die komen niet zo vaak langs geloof ik en Dagobert is weg. Ik kijk niet meer, ik frustreer me te veel dan.
Op woensdag 22 oktober 2003 14:59 schreef k_man het volgende:
Nummer 284: Leuk betaalbaar hotel in ParijsEn die andere is ook nog steeds open.
Hallo? Reservemodjes?
quote:Sorry dat ik een leven heb hoor. Ik heb buiten mijn leven om óók nog eens een druk forum genaamd Klaagbaak bij te houden.
Op woensdag 22 oktober 2003 16:46 schreef YPPY het volgende:[..]
Die komen niet zo vaak langs geloof ik en Dagobert is weg. Ik kijk niet meer, ik frustreer me te veel dan.
Beide tips zijn verwerkt
quote:Dat snap ik, maar je bent niet de enige backup.
Op woensdag 22 oktober 2003 21:09 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Sorry dat ik een leven heb hoor. Ik heb buiten mijn leven om óók nog eens een druk forum genaamd Klaagbaak bij te houden.
Beide tips zijn verwerkt
Misschien kun je m'n topic over schaduwmodjes in admin nog ergens vinden.
paar dagen weg, goedkoop!? is ook zoiets.
tweedehands ski's kopen
Misschien kunnen ze hier mee mee in sport?
Maar het is niet te vergelijken natuurlijk. Hier gaan ze wat liever met elkaar om
Naar die laatste link kijk ik even en vraag er over rond, maar ik denk dat ie gewoon blijft staan
quote:Ik dacht dat jij zelfs als eerste genoemd was, daarom vond ik zo vreemd je niet te zien. Ik wist ook niet dat je weg was. Ik vind het erg moeilijk om te zien als travel niet goed gemod word, het zit nog in mijn bloed denk ik.
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:31 schreef dutchie het volgende:
Yppy sorry!
Ik was een van de aangewezen reservemods, maar ik moest zelf een paar dagen weg. Precies die tijd waarin jij je beklag doet. Ik ga mijn best doen.
Mij leek het Moskoutopic het meest geschikt. Waar had het dan beter in gekund, Dagobert, aangezien het te triviaal was om een apart topic voor te openen?
Topic zonder veel inhoud. Bovendien zijn er al bestaande topics over (zie linkjes in het topic).
quote:Tsja, dan laat maar
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:36 schreef Dagobert het volgende:
Lijkt mij een danwel C&H danwel GC onderwerp
quote:Ik denk dat Moskou topic op zich een goede plek is, maar dit Moskou topic was nou niet bepaald informatief.
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:49 schreef Haribo het volgende:[..]
Tsja, dan laat maar
Een heel nieuw topic lijkt me wat overdreven. Ik zag er geen enorme ramp in om een Moskoutopicje na een paar maanden weer effe omhoog te halen met die vraag over het rode plein, maar goed, mijn excuses voor deze ontzettend ondoordachte en brute actie
En een topic over groepsaccommodaties? Zie ik ook regelmatig vragen over langs komen?!
Wat vinden jullie???
En een centraal topic over groepsaccomodaties? Lijkt me dat dat iets is wat best in de topics per bestemming zou kunnen.
Aan de groepsreizen stoor ik me ook (nog) niet. Misschien weer als de eindexamen periode aanbreekt of de studentenverenigingen hun ski vakantie gaan boeken.
quote:Ik vind het te laat om hem nu na 9 dagen te sluiten. Blijkbaar was de info bruikbaar voor de TS, dus op slot zetten is een beetje mosterd na de maaltijd. Ik laat hem dus open staan.
Op zondag 9 november 2003 19:14 schreef k_man het volgende:
Guesthouse SydneyEen apart topic waard?
Jammer dat mijn topic al in minder dan een uur op slot gaat. Ik heb wel degelijk goed gezocht maar kon antwoorden op mijn vraag niet vinden in de reeds bestaande topics. Heb het idee dat mijn topic snel is afgedaan als een "waar kan ik een leuke weekendtrip doen" topic, terwijl ik juist de overige FOK-kers wou inschakelen om achter heel speciale dingen te komen (voor een weekend). Dus dan heb ik weinig aan topics waarin duizenden keer staat dat je naar Berlijn, Brussel of waar dan ook naar toe moet. Ik was juist benieuwd naar hele aparte dingen die bijna niemand doet, zoals bijvoorbeeld een weekendje weg waarbij je je eigen iglo moet maken en er in slapen, of het genoemde voorbeeld van een 'prive-race-circuit'....
Dat is toch heel iets anders dan de standaard topics waar ik nu naar verwezen word..... Of ben ik nou gek ?
quote:Ik denk dat je vraag ook gesteld kan worden in een van de bestaande weekendjes weg topics. Gewoon specifiek vragen naar wat je hier ook neerzet.
Op woensdag 12 november 2003 23:29 schreef miracle2 het volgende:
Jammer dat mijn topic al in minder dan een uur op slot gaat. Ik heb wel degelijk goed gezocht maar kon antwoorden op mijn vraag niet vinden in de reeds bestaande topics. Heb het idee dat mijn topic snel is afgedaan als een "waar kan ik een leuke weekendtrip doen" topic, terwijl ik juist de overige FOK-kers wou inschakelen om achter heel speciale dingen te komen (voor een weekend). Dus dan heb ik weinig aan topics waarin duizenden keer staat dat je naar Berlijn, Brussel of waar dan ook naar toe moet. Ik was juist benieuwd naar hele aparte dingen die bijna niemand doet, zoals bijvoorbeeld een weekendje weg waarbij je je eigen iglo moet maken en er in slapen, of het genoemde voorbeeld van een 'prive-race-circuit'....Dat is toch heel iets anders dan de standaard topics waar ik nu naar verwezen word..... Of ben ik nou gek ?
Tsja... voegt het iets toe?
Is niet echt een reisverslagtopic en Marokkotopics zijn er al wel.
Vragen zoals in dit topic passen prima in dat van Lucille (daar staan veel antwoorden ook al).
(En voor die gezellige slowchatterigheid hoeftie niet open te blijven lijkt me)
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:14 schreef Dagobert het volgende:(En voor die gezellige slowchatterigheid hoeftie niet open te blijven lijkt me)
quote:Ik reageer maar even hier, anders vervuilen we het topic van case. Een jaar geleden waren er bijna geen reisverslagen te vinden hier. Dat vonden we ontzettend jammer, want juist verslagen van anderen bevatten onzettend veel informatie en tips. Er waren wel veel topics waarin vragen werden gesteld, ook verschillende topics met dezelfde vraag over dezelfde bestemming. We hebben er toen voor gekozen om het om te draaien, juist meer aandacht voor reisverslagen en de vragen bij elkaar, zodat er minder wildgroei was en het overzichtelijker werd. Met de zoekfunctie vind je alsnog alle verslagen snel. Vooral als er verslagen door elkaar gaan lopen, vind ik het onoverzichtelijk om te lezen (wie doet nu wat en is waar?).
Op woensdag 3 december 2003 10:47 schreef Gert het volgende:[..]
Ik heb helemaal geen zín om aandacht te geven aan ik weet niet hoeveel reistopics over hetzelfde land.
Bijvoorbeeld: ik lees nu dat jij ook een topic hebt van je vakantie in Thailand, maar ik vind het helemaal niet handig dat ik dat nu weer apart moet gaan opzoeken.Als ik zin heb om Thailand-verslagen te lezen, vind ik het juist prettig als die bij elkaar staan.
Je kunt ook overdrijven met dat eigen topic-gedoe.
Misschien een centraal reisverslagentopic?
Lucille is trouwens nog op vakantie en Liejannuh heeft tentamenweek
quote:Maar euh, Case is toch over een paar dagen weer terug?
Op woensdag 3 december 2003 11:17 schreef YPPY het volgende:
Ik reageer maar even hier, anders vervuilen we het topic van case.
Het lijkt mij het makkelijkst als iemand anders dan lekker verder gaat in het topic.
Er is ook nog een centraal Thailand topic waar vragen etc. gesteld kunnen worden.....
quote:Yep.
Op woensdag 3 december 2003 18:30 schreef Dagobert het volgende:
APK, jij bedoelt dan dus zegmaar een centraal reisverslagen van thialand topic?
Als de ene persoon weer thuis is kan een ander het overnemen.
Dan kun je ook leuk lezen hoe de een, zwetend, de schoenen onder zijn/haar hoefjes vandaan rent en de ander relaxed op één plaats of helemaal naar God gaat op een party eiland.
Voor elk wat wils dus.
Zelf ga ik naar een rustig stuk waar pas als de zon onder gaat de stroom aangezwengeld wordt, dus ik weet niet of er een Internetcafe is, maar ik kan altijd achteraf iets schrijven en wat foto's plaatsen natuurlijk.
Voor de modjes die langskomen:
Iemand winterbanden te leen/huur? kan naar pta
meer Thailand dubbel
rimini hernoemen naar Rimini 2004? Tenminste, als jullie voor komende zomer weer het zelfde systeem gebruiken
Vakantiepark 't Hooge Holt naar Bungalowparken! ?
Rimini, Alanya of Mallorca? hierbij DÉ jongeren vakantie bestemming van 2004?
Sinterklaasdrukte slaat hier ook een beetje toe Dus grote dank
quote:Het gaat niet slechts om het lezen maar ook om het posten in een bepaald topic natuurlijk.
Op vrijdag 5 december 2003 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens, wil ik nog steeds alle reisverslagen in een apart topic. Dus niet een centraal reisverslag topic!
Je kunt zelf bepalen of je een topic leest of niet, en als het je niet boeit, dan kun je het topic ook heel eenvoudig negeren!
Zoek het maar uit.
Ik post lekker waar ik wil, dan verwijder je het maar.
Met je hete curry.
En verder is travel bedoeld als een leuk forum waar mensen elkaar op een aangename manier naar de andere kant van de wereld kunnen helpen.
Melden dat je het niet boeiend vind, dat is geen aangename manier van iemand naar de andere kant van de wereld helpen en dat wordt dan ook niet gewaardeerd. Niet door mij, niet door Lucille en ook niet door het overgrote deel van de users.
Kortom: gedraag je leuk, en wij doen ook leuk! Gedraag je niet leuk: je hebt een probleem!
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:09 schreef Liejannuh het volgende:
Yp, je bent een held!![]()
quote:Post jij eerder je reactie op een reisverslag als het in hetzelfde topic staat als andere reisverslagen? Dat vraag ik me af, omdat ik vaak gezien heb dat een nieuw topic met een vraag vaak beter loopt dan een vraag die gesteld wordt in een al bestaand topic.
Op vrijdag 5 december 2003 18:30 schreef APK het volgende:[..]
Het gaat niet slechts om het lezen maar ook om het posten in een bepaald topic natuurlijk.
quote:Ik zeg nergens dat ik iets niet boeiend vind.
Op vrijdag 5 december 2003 18:37 schreef Liejannuh het volgende:
En verder is travel bedoeld als een leuk forum waar mensen elkaar op een aangename manier naar de andere kant van de wereld kunnen helpen.
Melden dat je het niet boeiend vind, dat is geen aangename manier van iemand naar de andere kant van de wereld helpen en dat wordt dan ook niet gewaardeerd. Niet door mij, niet door Lucille en ook niet door het overgrote deel van de users.
Anyways, ik zal me wel tot het centrale topic beperken.
quote:Ik heb inderdaad een probleem.
Kortom: gedraag je leuk, en wij doen ook leuk!Gedraag je niet leuk: je hebt een probleem!
Mag je hem weer ff open doen Tijdje/voor altijd naar Amerika
En voor die vriendelijke en behulpzame klotepubers: bedankt homo`s!!
Voor degenen die wel normaal konden reageren: super! ben blij dat jullie me hebben willen helpen en jullie hebben me een aardig duwtje in de goede richting gegeven
Daarom lijkt het mij verstandig om in het andere topic verder te gaan. Dan gaan er ook vanzelf weer mensen in posten.
Sorry, maar in travel wordt niet voor iedere scheet een nieuw topic geopend. En daarnaast kun je via de zoekfunctie nog genoeg andere topics vinden over exact hetzelfde onderwerp.
Zal soms een beetje gepuzzel met de lengte worden, maar maakt het wel een stuk overzichtelijker mijns inziens. Desnoods geef je voortan met [Rv] aan dat het om een reisverslag gaat ofzo...
Het vermelden van een bestemming is inderdaad wel handig denk ik. Het is wel duidelijker, alhoewel het soms meerdere landen zijn en het proppen wordt met de beschikbare tekens voor in de titel. Ik vind het dus wel een goed idee.
quote:Ook wel
Op dinsdag 9 december 2003 10:07 schreef Lucille het volgende:
Een tag als [Verslag] zie ik wel zitten.
En een beetje duidelijkheid a la Hik is ook ok
quote:Je kan er ook Oost-Azie van maken ofzo of Zuid-Amerika dat soort dingen
Op dinsdag 9 december 2003 09:26 schreef YPPY het volgende:
Opbouwende kritiek is ook kritiek.Het vermelden van een bestemming is inderdaad wel handig denk ik. Het is wel duidelijker, alhoewel het soms meerdere landen zijn en het proppen wordt met de beschikbare tekens voor in de titel. Ik vind het dus wel een goed idee.
quote:Dat bedoelde ik ook inderdaad
Op dinsdag 9 december 2003 12:49 schreef Dagobert het volgende:[..]
Je kan er ook Oost-Azie van maken ofzo of Zuid-Amerika dat soort dingen
- werken in het buitenland
- links ^^^ bedrijven/organisaties die daarbij kunnen assisteren
- ervaringen van werken in het buitenland
- tips van users die ervaring hebben met het regelen e.d.
- emigratie: hoe en wat?
Ik zie erg veel mensen op Fok! die hier toch info over willen.........
quote:In mijn ogen horen werken in buitenland/emigreren topics niet in Travel thuis. Tis meer iets voor geld en werkzaken. Het doel van emigreren is namelijk werken en wonen en niet reizen.
Op dinsdag 9 december 2003 15:58 schreef Takemenow het volgende:
Is het niet een idee om een sticky te maken voor onderwerpen als:- werken in het buitenland
- links ^^^ bedrijven/organisaties die daarbij kunnen assisteren
- ervaringen van werken in het buitenland
- tips van users die ervaring hebben met het regelen e.d.
- emigratie: hoe en wat?Ik zie erg veel mensen op Fok! die hier toch info over willen.........
quote:Als het geen wereld reis is wel.
Op dinsdag 9 december 2003 12:49 schreef Dagobert het volgende:[..]
Je kan er ook Oost-Azie van maken ofzo of Zuid-Amerika dat soort dingen
quote:Dan zet je er sowieso "Wereldreis" in natuurlijk. Je zou nog kunnen denken aan tags voor verschillende gebieden, bv:
Op woensdag 10 december 2003 09:39 schreef YPPY het volgende:[..]
Als het geen wereld reis is wel.
Catkin gaat naar Azië, Australie en Noord-Amerika geloof ik.
[Az]
[NAm]
[Afr]
[OEur]
[ZEur]
Maar dat gaat misschien wat ver....
quote:Jah
Op woensdag 10 december 2003 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga alles wat ik tegenkom wel een beetje duidelijker maken!
Anders zet ik er bij [Nu in ....]
Is dat wat?
-is het misschien ook een idee om een 'centrale wereldkaart' te maken. Een soort overzicht met alle centrale topics zodat dat een beetje te vinden is? Search wil wel, maar het is niet altijd even duidelijk
Zal ik mezelf ff quoten uit het admintopic??
quote:Je weet al wat mee nu?
Op woensdag 10 december 2003 18:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ik doe aan sociaal leven...
En dat is nu ff megadruk
Morgen ben ik er niet (eindelijk naar Love Actually)
Vrijdag ben ik er niet (bandje kijken van een vriend)
zaterdag ben ik er niet (etentje feestje van vrienden)
zondag ben ik er ook niet (uit eten met vrienden)
En overdag ben ik er natuurlijk nooit, want dan werk ik en heb ik dus geen internet!Nouja, Lucille is weer terug van vakantie!
Ik heb ook maar ff wat zitten klooien met wat ik snel zag staan hoor!
quote:Daar kan ik me ook wel in vinden.. als je bijv. kijkt naar topic van catkin [Reisverslag Wereldreis] Catkin [Nu in: Australie] dat worden dat al snel meedere regels en dat komt de overzichtelijkheid niet ten goede.
Op woensdag 10 december 2003 23:57 schreef Dagobert het volgende:
[Verslag] lijkt me inderdaad voldoende, dat het om reis gaat lijkt me wel logisch in TRV
Onlangs opende ik trouwens zelf een topic over parijs maar deze werd na enkele minuten ook gesloten omdat er al andere topics over Parijs waren.. Is het niet mogelijk dat die info die in mijn 'tijdelijke' topic is geschreven wordt verplaatst naar het 1ste én 'actieve' topic? Op die manier gaat er nl. geen info verloren en staat alles ook in één eerste actieve topic!
Kunnen stedentopics trouwens niet makkelijker of eenduidiger worden aangeduid en ipv allemaal verschillend gewoon: parijs, berlijn, barcelona etc...? Ach ja, zomaar een idee..
Nou succes maar..
quote:Met het laatste puntje ben ik het wel eens. In ieder geval dat er in elke titel centraal staat, of het jaartal ofzo.
Op vrijdag 12 december 2003 14:29 schreef DD2 het volgende:
Ehmm Liejannuh.. in Topic lonely planet thailand (http://forum.fok.nl/showtopic.php/439739) verwijs je aan het einde door naar hetzelfde topic!Foutje?
Onlangs opende ik trouwens zelf een topic over parijs maar deze werd na enkele minuten ook gesloten omdat er al andere topics over Parijs waren.. Is het niet mogelijk dat die info die in mijn 'tijdelijke' topic is geschreven wordt verplaatst naar het 1ste én 'actieve' topic? Op die manier gaat er nl. geen info verloren en staat alles ook in één eerste actieve topic!
Kunnen stedentopics trouwens niet makkelijker of eenduidiger worden aangeduid en ipv allemaal verschillend gewoon: parijs, berlijn, barcelona etc...? Ach ja, zomaar een idee..
Nou succes maar..
posts overplaatsen van het ene naar het andere topic kan niet. Je kan ze natuurlijk wel quoten en de plaatsen of de info even kopieren->plakken
quote:Linkje in gesloten topic aangepast.
Op vrijdag 12 december 2003 14:29 schreef DD2 het volgende:
Ehmm Liejannuh.. in Topic lonely planet thailand (http://forum.fok.nl/showtopic.php/439739) verwijs je aan het einde door naar hetzelfde topic!Foutje?
En volgende week op de cultuerele appeltaartmeeting kunnen we wel ff verzinnen hoe we dingen beter herkenbaar kunnen maken. Want in tegenstelling tot andere fora, hebben centrale topics hier wel degelijk hun waarde!
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:18 schreef Liejannuh het volgende:
WE kunnen nu het juiste topic niet zoeken, dus ik heb Lucille gemaild en die gaat het vast morgen op zn werk ff uitzoeken!
Nuttige topics
[centraal] kritiek topic II
[Centraal] "Dit zoek ik, waar moet ik heen?"-topic Wie is er nog meer van plan om te emigreren?
Reizen
[Centraal] Ryanair
Ervaringen vliegmaatschappijen.. [centraal topic]
Overnachten
Centraal Hostel topic?!
Landen
[centraal] Val Thorens 2003/2004 topic
[centraal] India [centraal] Zuid Californie (veel foto's!!)
[centraal] Costa Del Sol: Torremolinos! [centraal] Natal (Brazilie)
[centraal] Indonesië
[Centraal] Ibiza
Parijs 2003...hoe duur/tips etc?
Thailand, #3.
Rome
Mallorca 2004
Rimini 2004
TEXEL!
Attracties
[Centraal] Disneyland Parijs
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 18-12-2003 14:07]
En Lucille, als je nou iets beloofd, dan moet je het wel doen!
quote:Netjes, Dagobert
Op donderdag 18 december 2003 14:06 schreef Dagobert het volgende:
Ff handig doenWas toevallig laatst aan het zoeken
Maar hoe komen de users dr nou achter welke centrale topics er zijn?
quote:Voor de meeste topics is het gewoon een kwestie van de search gebruiken en kijken of er in de lijst die dan komt het woord [centraal] bij staat. De zoekstrings liggen in de meeste gevallen wel voor de hand.
Op donderdag 18 december 2003 23:16 schreef Golfen het volgende:[..]
Netjes, Dagobert
Maar hoe komen de users dr nou achter welke centrale topics er zijn?
quote:My thoughts exactly
Op vrijdag 19 december 2003 09:40 schreef Lucille het volgende:[..]
... een opsomming geven van de centrale topics in een sticky topic.
quote:Ik wil toch wel graag even weten waar ik dan een soortgelijk topic kan vinden... vind dit toch wel erg makkelijk gesloten. Ten eerste is de search niet te gebruiken, ten tweede word ik nu naar een heel oud topic verwezen waar het alleen over ervaringen met summum gaat. Daar vroeg ik toch helemaal niet om?
Op woensdag 17 december 2003 20:00 schreef k_man het volgende:
Verschillen tussen reisorganisaties
Dubbel
Graag dus een duidelijke uitleg waarom mijn topic zo nodig dicht moest.
En die is wel recenter... welke zullen we open houden?? Ik ben er wel voorstander van om alle ervaringen met reisorganisaties in 1 topic te gooien, dan wil ik wel dingen gaan kopieren (als ik er ben en dat is niet vanavond! )
Lucille, wat vind jij?? Iemand anders mag natuurlijk ook zn mening geven!
Ik denk dat we die het beste in topic kunnen zetten. Dat wordt dus kopieren naar 1 topic toe en de andere 3 sluiten. Ik zal dit wel ff doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 20-12-2003 18:59]
En tnx Lucille!
quote:Graag gedaan. En bedankt voor je bedankje.
Op maandag 22 december 2003 15:11 schreef Fannetje het volgende:
Prima opgelost, bedankt!
weet je hoe groot Indonesie is !!?? er staan wel duizenden topics over hetzelfde kut euro-land, maar dit........
om te
quote:Oeh! Met zo'n vriendelijke bejegening kom je er wel!
Op dinsdag 30 december 2003 11:38 schreef IJsmuts het volgende:
GVD, zet ik een nieuw topic over Nusa Tengarra, Indonesie, met specifieke vragen over wat daar te doen is, zet smartass mn topic op slot en wordt ik doorverwezen naar een centraal Indonesie topic!weet je hoe groot Indonesie is !!?? er staan wel duizenden topics over hetzelfde kut euro-land, maar dit........
om te
quote:ja sorry hoor, maar ik lees de meest domme topics en ik wil gewoon graag iets weten, en dan baal ik ervan en dat mag je best weten
Op dinsdag 30 december 2003 11:43 schreef Hik het volgende:[..]
Oeh! Met zo'n vriendelijke bejegening kom je er wel!
quote:Dat was duidelijk ja
Op dinsdag 30 december 2003 11:49 schreef IJsmuts het volgende:
ja sorry hoor, maar ik lees de meest domme topics en ik wil gewoon graag iets weten, en dan baal ik ervan en dat mag je best weten
of is dat nog recent voor Travel
quote:Ik wil me graag even beklagen over die Brabo's hier...
Op dinsdag 30 december 2003 12:38 schreef YPPY het volgende:
Dat is keirecent voor travel!
quote:Dan wil ik klagen over mensen die niet weten dat Gorinchem 4 km van Brabant afligt.
Op dinsdag 30 december 2003 13:46 schreef Hik het volgende:[..]
Ik wil me graag even beklagen over die Brabo's hier...
quote:En dan ik weer over nep-Brabo's die Brabo praten!
Op dinsdag 30 december 2003 14:19 schreef YPPY het volgende:
Dan wil ik klagen over mensen die niet weten dat Gorinchem 4 km van Brabant afligt.
quote:ik heb helaas geen zachte g, maar wel een harde l
Op dinsdag 30 december 2003 14:21 schreef Hik het volgende:[..]
En dan ik weer over nep-Brabo's die Brabo praten!
quote:Dan ga ik klagen omdat ik wel keigaaf als kei-echte Brabo geboren ben.
Op dinsdag 30 december 2003 14:21 schreef Hik het volgende:[..]
En dan ik weer over nep-Brabo's die Brabo praten!
Het wordt hier nog gezellig!
quote:Hai muts, dit topic [centraal] Indonesië vind ik best nog wel recent hoor. Zo snel veranderd Indonesie niet. Of denk je echt dat ze elk jaar wat nieuws verzinnen op toeristisch gebied?
Op dinsdag 30 december 2003 12:35 schreef IJsmuts het volgende:
oja smartass, in dat centrale indonesie topic is precies 8 maanden + 1 dag geleden voor het laatst gepost,of is dat nog recent voor Travel
ik ga zo ff koffers pakken, ga over een weekie lekker weg
quote:Centralisatie van 40 topics naar 1 toe.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:57 schreef WattaFakka het volgende:
EgypteWat is daar aan de hand
.
quote:Ook maar [Centraal] ervoor dan misschien?
Op dinsdag 6 januari 2004 23:48 schreef Lucille het volgende:[..]
Centralisatie van 40 topics naar 1 toe.
* Boschjesman kan ook een nieuw topic openen over alleen usa
maar copy and paste is zo lastig
[Dit bericht is gewijzigd door Boschjesman op 07-01-2004 22:44]
quote:Zijn ook genoeg topics over de USA te vinden lijkt me zo
Op woensdag 7 januari 2004 22:30 schreef Boschjesman het volgende:
vakantie ver weg
ging niet alleen over australië, maar ook de USA,
australië is kind of afgevallen door de te hoge kosten
en ik ben benieuwd wat er nog gezegd wordt met die veiligheidsmaatregelen enzo,* Dagobert kan ook een nieuw topic openen over alleen usa
maar copy and paste is zo lastig
Handig, Dagobert.. nu is er geen last minute topic meer (ja het was een oudere maar al eerder omhoog gekickt, het onderwerp blijft toch hetzelfde).. en dat het over Alanya ging is bijzaak, die vraag sloeg natuurlijk op last-minutes in het algemeen..
Liejannuh/Lucille: deze dan ook maar in de FAQ? lastminute??
quote:Ik heb er 1 gesloten, maar laat dat topic over alleen reizen als vrouw in Egypte nog even staan, omdat de discussie eigenlijk over reizen als vrouw in je eentje in islamitische landen gaat.
Op dinsdag 13 januari 2004 16:10 schreef Hik het volgende:
Er zijn nu 3 Egypte-topics actief... Beetje veel?
*twijfelt of de titel algemener gemaakt moet worden*
quote:Misschien wel slim...
Op dinsdag 13 januari 2004 17:01 schreef Lucille het volgende:
*twijfelt of de titel algemener gemaakt moet worden*
Ik weet dat ik jullie heel erg voor het blok zet met het volgende, maar ik ga het toch doen!
Is het niet mogelijk wat strenger te modden in topics zoals Kun je als niet-moslim Mekka bezoeken? ? Opmerkingen als
quote:
Jaja, echt een tolerant geloof. . Prachtig hoor. Over discriminatie gesproken tot in het extreme. Op de snelweg verboden afslagen voor niet-moslims .
quote:
Ik kan niet wachten totdat daar 'weapons of mass destruction' vermoed worden .
quote:...zijn voor mij een reden om NWS te mijden en in vind het jammer ze nu ook in Travel tegen te komen. Ik snap dat niet iedereen dezelfde ideeën aanhangt, maar opmerkingen als deze komen in het algemeen niet van mensen die 1. er zijn geweest; 2. er heen willen; 3. serieuze tips willen geven aan mensen die er wél heen willen. Sterker nog, ze geven een ontzettende anti-houding aan die ik niet binnen travel vind passen...
En Mekka lol een bende witte ganzen die rond een zwarte kubus wandelen, interessant zeg !!! NOT
Zie maar wat je ermee kunt!
Ik kom er op terug!
grazie mille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |