abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12483301
Hoi ik moet even regeren hoor. Ik had een topic geopent over iets juist oke voor "travel" nu sluit meneer coyote mijn topic omdat hij zegt dat hij niet in travel moet. Waar dan???? verplaats hem dan, want ik vind het wel voor travel ,maar als jij het beter weet?!? nu weet ik nog niet waar ik mijn topic opniew moet openen en moet ik alles weer tiepen. maak hem dan weer open graag waar jij denkt dat hij hoort!

"makkelijke" mesijes en hete plekken! top10

pi_12483323
onzin?

of als je foto;s van die makkelijke meiden hebt b&h

pi_12483344
Topics over sextoerisme worden niet zo gewaardeerd. Gek hè?
pi_12483364
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:27 schreef k_man het volgende:
dus er mag nix meer worden geopend over salou???
pi_12483572
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:28 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

dus er mag nix meer worden geopend over salou???

Op zich geen slecht idee. Maar het wordt oogluikend toegestaan in het centrale Salou topic.
pi_12483621
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:27 schreef k_man het volgende:
nix sextoerisme, ik vraag alleen maar naar landen waar je leuk meisjes kan versieren en waar je niet veel hoeft te betalen. daar is nix mis mee. dat is gewoon normaal hoor, bijna iedereen gaat op vakantie voor de meiden, dan kan heel deze forum wel dicht
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 18:41:28 #7
26249 Eomer
Room design by Tekenix
pi_12483632
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:40 schreef Gerrit-BH het volgende:

[..]

nix sextoerisme, ik vraag alleen maar naar landen waar je leuk meisjes kan versieren en waar je niet veel hoeft te betalen. daar is nix mis mee. dat is gewoon normaal hoor, bijna iedereen gaat op vakantie voor de meiden, dan kan heel deze forum wel dicht

...dus als ik het goed begrijp zoek jij een land met gratis hoeren?

...trouwens...het is DIT forum...

pi_12483663
quote:

[..]

Een land met goedkope hoertjes dus. Nee dat is helemaal geen sextoerisme.
pi_12483719
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Een land met goedkope hoertjes dus. Nee dat is helemaal geen sextoerisme.

nix hoertje, gewoon leuke meiden, dus hete plekken enzo, maar niet zoals salou enzo, want dat is dus veels te duur. maar gewoon plekken die "hot" zijn.. snap je dat dan nie ben je nou ecgt zo dom
pi_12483799
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:47 schreef Gerrit-BH het volgende:

[..]

nix hoertje, gewoon leuke meiden, dus hete plekken enzo, maar niet zoals salou enzo, want dat is dus veels te duur. maar gewoon plekken die "hot" zijn.. snap je dat dan nie ben je nou ecgt zo dom

Mwah, dom is een relatief begrip, maar aan jouw posts te zien scoor jij zelf niet bepaald hoog op de evloutieladder.

Verwacht je nou echt serieus dat een dergelijk topic open blijft?

pi_12483865
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Mwah, dom is een relatief begrip, maar aan jouw posts te zien scoor jij zelf niet bepaald hoog op de evloutieladder.

Verwacht je nou echt serieus dat een dergelijk topic open blijft?

ik zie niet waarom niet, het is gewoon normaal onderwerp die iedereen bezig houd en ik zie ook nog niet net zon topic, dus hij hoort gewoon open, maar die coyote zal wel wat tegen me hebben ofzo.. ze moeten me zowiezo hebben hier op trv, preutse miepen en hun slaven die hier lopen te mutsen. ga lekker breien allemaal.

homos willen kastelen zien op vakantie en echte kerels wijven... als ik dit forem mocht doen zal ik eens laten zien wat vakantie is.. niet dat stomme gezeur , maar feest, bier ,sex en blote wijven.

pi_12484023
Dan heb je niet goed gezocht. Zulke topics zijn er al vaker geweest, maar die zijn allemaal dicht. Raar hè?
pi_12484290
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:54 schreef Gerrit-BH het volgende:
als ik dit forem mocht doen zal ik eens laten zien wat vakantie is.. niet dat stomme gezeur , maar feest, bier ,sex en blote wijven.
Misschien is het voor iedereen beter als je een eigen forem maakt met feest, bier, sex en blote wijven.
I intend to live forever, or die trying.
pi_12484373
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:16 schreef dwerg het volgende:

[..]

Misschien is het voor iedereen beter als je een eigen forem maakt met feest, bier, sex en blote wijven.

wel ff de url hier achter laten
pi_12484482
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:47 schreef Gerrit-BH het volgende:

[..]

Nou ja, omdat je zo aandringt hier een insiders tip. Neem het vliegtuig naar Tamanrasset [heel hot!], laat je door een lokake chauffeur 54 kilometer naar het zuidoosten de Sahara inrijden, en je daar afzetten. Wacht daar een uur of 3. Neem vooral geen water mee. Je zult zien.... Enjoy!
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_12484526
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:24 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Nou ja, omdat je zo aandringt hier een insiders tip. Neem het vliegtuig naar Tamanrasset [heel hot!], laat je door een lokake chauffeur 54 kilometer naar het zuidoosten de Sahara inrijden, en je daar afzetten. Wacht daar een uur of 3. Neem vooral geen water mee. Je zult zien.... Enjoy!

dan komen een paar uur later eens stel van die heel geile hongerige gieren
pi_12484605
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:24 schreef zwijntje het volgende:

[..]

haha , leuk, hier ook weer zon opzij muts die hier de boel probeerd te verzieken voor de rest, dat bedoel ik nou, bijdehant als de pest en zelf nix toevoegen. jij heb zekr ook zitten roddelen om mijn topic dict te krijgen..
pi_12486313
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:28 schreef Gerrit-BH het volgende:

[..]

haha , leuk, hier ook weer zon opzij muts die hier de boel probeerd te verzieken voor de rest, dat bedoel ik nou, bijdehant als de pest en zelf nix toevoegen. jij heb zekr ook zitten roddelen om mijn topic dict te krijgen..

Shit, je hebt ons door.

Ja, het is een complot en iedereen is tegen je.

pi_12491112
Russische touristen in Alanya

Link naar het centrale topic staat er al in.

pi_12494803
Hij is dicht k_man.
quote:
Als je betaalt voor sex, dan betaal je voor sex. Of dat nu veel of weinig is. Wat jij wilt lijkt op sextoerisme, ook al zeg je zelf van niet. Je gaat op vakantie om een meisje te versieren en sex te hebben. Dat vind ik toch wel redelijk sextoerist.

En Gerrit-BH, misschien is het handig om eens te kijken naar de lijst met topics die door jou geopend zijn. Die zijn bijna allemaal dicht. Kijk dan eens naar de lijst met slotjes onderaan in travel: bijna alleen maar dubbele topics. We gooien maar weinig dicht hier, behalve als het dubbel is. Jouw topic gaan inderdaad snel dicht, misschien ligt dat een heeeeel klein beetje aan de onderwerpen die je kiest en niet helemaal alleen aan de breiende mods. breien kan ik trouwens niet goed, daarom probeer ik nu te naaien

Als je makkelijk een meisje wilt versieren, kun je ook iemand dronken voeren in Nederland, daar hoef je nog niet eens voor op vakantie.

Het topic is dus terecht dicht en het blijf dicht.

O ja, ik ben niet bij voorbaat tegen topics over sextoerisme. Wat mij betreft kan daar best over worden gesproken in travel, maar dan met een andere insteek.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12501568
Rimini was echt wel te gek hoor!!!!

Link naar centrale topic staat er al in.

pi_12501605
Gekke Gerrit
pi_12505009
Dank je.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:27:44 #24
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_12544485
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:54 schreef Gerrit-BH het volgende:
homos willen kastelen zien op vakantie en echte kerels wijven...
ROFLMAO!!

O-my-gód!

Lieve Gerrit, met jouw instelling zul je ze inderdaad wel heel wat drank moeten voeren voor je überhaupt in de buurt zult komen van een bloot wijf. Desalniettemin heel veel succes natuurlijk!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_12602799
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
pi_12603187
Goed dat je het zegt!
Wordt aangepast!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:51:57 #27
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_12821309
beetje jammer dat men in dit (http://forum.fok.nl/showtopic.php/377079/1/25) topic zo door gaat met het zelfde geintje. misschien even wat weg editten.
pi_12822116
Bedankt. Het is weg. Zo doe je nog eens wat 's nachts.
*OUD heilige*
pi_12885929
Deze is trouwens ook dubbel: weekendje Chicago
pi_12886644
Ben nog blauw! Nou ja, die twee zijn dicht.
*OUD heilige*
  Admin dinsdag 2 september 2003 @ 08:10:38 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12886697
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 08:00 schreef YPPY het volgende:
Ben nog blauw! Nou ja, die twee zijn dicht.
O, oeps , doei YPPY
Post nog eens foto's van de katjes?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12886718
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 08:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

O, oeps , doei YPPY
Post nog eens foto's van de katjes?

Daaaaaaaaaaaaaaag! Tot ooit!

Ik zal eens gaan zoeken, maar ik ben bijna niet thuis deze week. Ik woon zo ongeveer op m'n werk.

*OUD heilige*
pi_12916858
Hier moeten jullie dus reageren Karin22. Jullie hebben al een eigen topic met een enquete: HELP ons bij ons vakantie-onderzoek!!!. Misschien dat jullie dat kwijt waren.
*OUD heilige*
pi_12917205
Dank je wel YPPY voor je hulp. Zie je wel, je kan helemaal geen afscheid nemen als mod.

Maar inderdaad, voor Karin22 even de notitie over het het forum werkt:

Elk forum heeft een apart Feedback topic (FB heet dat) en in Travel (TRV heet dat) is dat dus DIT topic.

Als je het niet eens bent met de beslissing van een moderator dan stel je je vraag hier dus. Zo erg zijn we nu ook weer niet.

Het is overigens wel altijd de bedoeling dat vervolgvragen gewoon in hetzelfde topic worden gesteld, anders raken we het overzicht een beetje kwijt.

Ik hoop dat alles nu een beetje duidelijk is. Volgende keer bij aanmelden wel de FAQ lezen (dat is de lijst met regels), die je bovenin het Fok! menu kan vinden.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12917338
quote:
Op woensdag 3 september 2003 15:58 schreef Lucille het volgende:
Dank je wel YPPY voor je hulp. Zie je wel, je kan helemaal geen afscheid nemen als mod.
Het is wel erg.
*OUD heilige*
  Admin woensdag 3 september 2003 @ 16:04:32 #37
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12917362
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:03 schreef YPPY het volgende:

[..]

Het is wel erg.

Zucht,
zal ik je maar weer blauw maken dan?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12917429
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zucht,
zal ik je maar weer blauw maken dan?

Na m'n vakantie.
*OUD heilige*
pi_12972991
Jouw apartste/langste/spannendste grensovergangen

Kan er iets gedaan worden aan die achterlijk grote afbeelding? Verwijderen bijv.?

pi_12977331
Bah. Toen YPPY nog modje was werd er veel sneller gereageerd.
pi_12977411
Als ik nog modje was, had ik die foto natuurlijk al lang verkleind en het dubbele Londen topic dichtgegooid.
*OUD heilige*
pi_12980642
YPPY deed het altijd stukken beter.
pi_12980651
Dat ben ik.
*OUD heilige*
pi_12980686
Kan zijn maar YPPY... je hebt wel jezelf en iemand anders net perongeluk slank getypt in een ander forum
pi_12980981
Ik heb het drie keer gelezen en toen zeg ik het pas. Dat was wel een domme fout.
*OUD heilige*
pi_12982490
Sorry, ik werk soms nog wel eens... En dan heb ik geen internet. En ik zit ook niet altijd achter n pc als ik thuis ben. Want dat is niet altijd gezellig enzo als er bezoek ik.

Maar verder dank je wel K_man en Yppy voor het opmerken van deze bijzonder irritante gebeurtenissen!
Gelukkig is Lucille wel overdag online!

pi_12982514
Be-la-che-lijk dat iemand met een sociaal leven moderator wordt.
pi_13143665
Interliner Hoorn - Leeuwarden

- niet echt een travel topic
- vraag reeds beantwoord
- suffe plaatjes

pi_13151638
Parijs = kut

Er is al een Parijs 2003 topic.
Er is al een Parijs afzeiktopic ergens in KLB.

pi_13157972
pi_13186585
Hi!
Ze zijn dicht hoor!
Tnx!
Was weer sociaal aan het doen enzo!
pi_13238618
New York

Er is een bestaand, recent, groot New York topic.

pi_13240237
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:21 schreef k_man het volgende:
New York

Er is een bestaand, recent, groot New York topic.

Hij is al dicht.
pi_13335701
Ik had 5 min geleden een topic : stage amerika gestart.
Nou is ie weg!!!!!!!
HOe kan dat!
pi_13335951
quote:
Op zondag 21 september 2003 15:39 schreef rankie het volgende:
Nou is ie weg!!!!!!!
HOe kan dat!
Zo'n topic bestond al in een ander forum (SES).
pi_13337969
quote:
Op zondag 21 september 2003 15:39 schreef rankie het volgende:
Nou is ie weg!!!!!!!
HOe kan dat!
Zie mijn sluitpost in dat topic.
pi_13468499
Over de zomervakantie 2003

wordt deze nog veranderd in Wintersport 2003/2004... of weten jullie nog niet wat er gebeurd met de wintersport dit jaar?

pi_13473898
Over de wintersport
deze hadden we vorig jaar, maar ik denk dat we het nu per gebied gaan doen ofzo?
Wat jij Lucille??

ja en ik weet dat het belachelijk is dat ik op zaterdagochtend op dit tijdstip achter mijn pc zit! Maar ga zo lekker warm stokbroodje eten en nog wat oefententamens doornemen! En dan over 2 uurtjes op de fiets springen om tentamen te kunnen maken!

pi_13474217
Uiteindelijk waren alle gebieden zó belangrijk dat alsnog alles vorig jaar per gebied ging.
*OUD heilige*
pi_13486217
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 06:19 schreef Liejannuh het volgende:
Over de wintersport
deze hadden we vorig jaar, maar ik denk dat we het nu per gebied gaan doen ofzo?
Wat jij Lucille??

ja en ik weet dat het belachelijk is dat ik op zaterdagochtend op dit tijdstip achter mijn pc zit! Maar ga zo lekker warm stokbroodje eten en nog wat oefententamens doornemen! En dan over 2 uurtjes op de fiets springen om tentamen te kunnen maken!

Hier moet ik ff over nadenken. Ik ga nu slapen. Ben nog steeds brak van de afgelopen 2 dagen. Eerst vrienden om 4 uur 's nachts naar Schiphol brengen en afgelopen nacht waren er vrienden op bezoek tot half 2.
pi_13493167
Ik ben al wat aan het knutselen, je ziet het zo wel verschijnen!
pi_13493252
Wintersport 2003/2004
die dus!

mooi zo??
zomervakantie heb ik weggehaald voor een tijdje!

pi_13494513
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:02 schreef Liejannuh het volgende:
Wintersport 2003/2004
die dus!

mooi zo??
zomervakantie heb ik weggehaald voor een tijdje!

pi_13495159
Wij zijn al aan het bedenken waar we volgend jaar op vakantie gaan, dus het eerste topic wordt vast binnenkort geopend.

Komen Dagobert, Kozzmic en Anthraxx extra meekijken hier wanneer jullie weg zijn?

*OUD heilige*
pi_13495302
Ik hoop het!
Moeten we anders jou weer rechten geven?
pi_13495374
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ik hoop het!
Moeten we anders jou weer rechten geven?
Ze doen het vast, ze zijn lief en Annie is ook nog schattig. Dan zal ik ze vast toevoegen op icq en msn.

Ik doe het alleen voor donkerblauw, voor minder niet.

*OUD heilige*
pi_13511911
Visum voor de States
Dubbel. Linkje naar het andere topic staat er al in.
pi_13514072
quote:
Op maandag 29 september 2003 00:44 schreef k_man het volgende:
Visum voor de States
Dubbel. Linkje naar het andere topic staat er al in.
Dank u wel voor uw hulp.

altijd makkelijk als mensen de link meteen opzoeken voor dubbeltopics, scheelt ons weer veel tijd

pi_13527755
Parijs welke regio ?
Parijs, hoe en wat?

Er is een centraal Parijs-topic en er zijn ook al vele topics over Disney.

linkjes mag je deze keer zelf zoeken

[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 29-09-2003 19:37]

pi_13528498
k_man, er is weer een londen topic!!
pi_13541199
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:54 schreef Golfen het volgende:
k_man, er is weer een londen topic!!
En ze blijven komen!

Londen hotel ....

woensdag 1 oktober 2003 @ 11:36:35 #74
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_13566808
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:12 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ze doen het vast, ze zijn lief en Annie is ook nog schattig. Dan zal ik ze vast toevoegen op icq en msn.

Ik doe het alleen voor donkerblauw, voor minder niet.

Dat betekent dat ik 3 weken lang allemaal reisverslagen moet aftroggelen bij de users?

I'll do it *pets*

pi_13570091
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat betekent dat ik 3 weken lang allemaal reisverslagen moet aftroggelen bij de users?

I'll do it *pets*

Wat liev
  woensdag 1 oktober 2003 @ 21:02:38 #76
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_13581371
Ik kan me niet herinneren dat skigebieden ieder een eigen topic hebben, volgens mij is het merendeel van de vragen in dit soort topics beter geschikt in het centrale wintersporttopic. Vaak vragen users in deze topics om vergelijkingen met andere gebieden, bijvoorbeeld ik ben naar Val Thorens geweest en wil nu naar Risoul (http://forum.fok.nl/showtopic.php/396478). Zo iemand kan het beste geholpen worden als ook mensen uit de Val Thorens topics meepraten. Voor wintersport-goeroes is het ook makkelijker om 1 topic te volgen, tegen februari schieten ze waarschijnlijk als paddestoelen uit de grond.

Topics over specifieke gebieden (zoals het Val Thorens topic van vorig jaar, Les Trois Vallees: Val Thorens e.d. 2002-2003) verzanden vaak ik slowchat tussen bepaalde users die daar naartoe gaan.

Volgens mij zijn er 2 soort wintersport vragen, namelijk over de gebieden en over de sport/uitrusting. Gebieden zouden als het aan mij was in 1 topic besproken worden, overige vragen in het sport-forum.

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_13581666
Ok! Je hebt een punt!

Ik heb dus echt helemaal geen kaas gegeten van wintersport en weet dus echt niet wat nu verstandig is.
Een beetje slowchat kan wat ons betreft trouwens ook niet echt kwaad. Dat zie je in de zomer ook bij alle populaire bestemmingen.

Zijn er nog meer mensen met een mening?

pi_13581865
*ding dong*
Dienst mededeling!

Liejannuh en Lucille zijn vanaf morgenavond op vakantie.
Dutchie is gevraagd een oogje in het zeil te houden.
Ook de overige modjes die regelmatig in Travel rondhobbelen (denk aan Dagobert, Anthraxx en Kozzmic) zullen hier een helpend handje toesteken.
Wij verzoeken u vriendelijk zich te gedragen.

*ding dong*
Einde dienstmededeling

pi_13590024
Wat slowchat heb je in heel veel topics. Ik ben het wel met je eens dat echte ski specifieke vragen beter in sport passen.

Fijne vakantie!

*OUD heilige*
pi_13590558
Ik stel voor om toch de aparte topics voor de verschillende skigebieden te houden (en dan maar slowchat toe te staan) en gewoon een paar aparte topics te openen over zaken die van meer algemene aard zijn. Een topic als ski uitrusting valt wat mij betreft eerder onder lifestyle of sport en niet onder reizen, hoewel ik denk ik niet het topic zou verplaatsen als deze in Travel zou komen.
pi_13619800
K_man toch! Ik ben sneller!

2,5 dagjes München dubbel

*OUD heilige*
pi_13620125
Nog een dubbele TIP: Valencia ...
*OUD heilige*
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:42:17 #83
13783 Anthraxx
pi_13631985
Beide dicht. Sorry dat ik zo laat ben
pi_13634453
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:48 schreef YPPY het volgende:
K_man toch! Ik ben sneller!
Overdag is die kans heel groot hoor.
pi_13640478
Er zijn nog wel wat meer dubbele topics, maar ik vind het eigenlijk niet zo leuk om nu weer de mod uit te gaan hangen, maar dan niet te kunnen sluiten. Ik vind het nog flink wennen dat ik wel reageer, maar dat het topic dan nu uren open staat. Ik geef dus de eer aan k_man, die niet anders gewend is.
*OUD heilige*
pi_13705842
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:50 schreef Dagobert het volgende:
YPPY

Waarom ben je nou gestopt

Wat ben ik toch onmisbaar.
*OUD heilige*
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 11:42:11 #87
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13709459
Je leest zelfs de gesloten topics nog door?
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13709734
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:42 schreef Dagobert het volgende:
Je leest zelfs de gesloten topics nog door?
Tuurlijk, ik lees alle sluitposts.
*OUD heilige*
pi_13726090
Salou

Kan mooi in het centrale topic.

pi_13732910
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:19 schreef Dagobert het volgende:
-Invalslotje-

Ej YPPY, waar was je suggestie?

Deze leek me zelfs voor jou duidelijk genoeg.
*OUD heilige*
pi_13748056
Wat een slotjes Dagobert!
*OUD heilige*
pi_13816012
Ballonvaart, ooit gedaan?

Dubbel. Zie linkje in fipo.

Trouwens ook niet echt een TRV topic.

pi_13816133
Vriendin komt naar NL, Tips gevraagd

Zie linkje in het topic.

pi_13818518
reispartner (v) gezocht: Carlifornia rondrit

Tsja, nou ja. Kijk zelf maar. Niet echt waar TRV voor bedoeld is m.i.

zondag 12 oktober 2003 @ 00:02:08 #95
13783 Anthraxx
pi_13818649
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:56 schreef k_man het volgende:
reispartner (v) gezocht: Carlifornia rondrit

Tsja, nou ja. Kijk zelf maar. Niet echt waar TRV voor bedoeld is m.i.

Eerste 2 links zijn dicht. Die laatste weet ik ff 1 2 3 geen antwoord op...

Misschien V&A?

pi_13823091
We hebben geloof ik wel meer van dat soort topics gehad, maar die waren op een andere toon. Deze is wel erg kortaf en ook onduidelijk. Misschien de topicstarter een dag geven om wat meer uitleg te geven en het anders dicht te gooien?
*OUD heilige*
pi_13825908
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 09:37 schreef YPPY het volgende:
We hebben geloof ik wel meer van dat soort topics gehad, maar die waren op een andere toon. Deze is wel erg kortaf en ook onduidelijk. Misschien de topicstarter een dag geven om wat meer uitleg te geven en het anders dicht te gooien?
Tja, die uitleg komt dus niet, blijkt nu. Erg vaag topic en om TRV nou als datingplaats te gebruiken?
pi_13826697
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 13:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Tja, die uitleg komt dus niet, blijkt nu. Erg vaag topic en om TRV nou als datingplaats te gebruiken?

Als die uitleg niet komt, mag het van mij dicht, maar ik vind wel dat je iemand een kans moet geven om duidelijker te zijn. Om eerlijk te zijn vind ik het wel een erg vage openingspost, maar ik had hem zelf niet meteen dichtgegooid, omdat we meer van dit soort topics hebben gehad. Een kans van een dag dus en anders alsnog op slot, maar ik heb hier niks meer te zeggen.
*OUD heilige*
pi_13826764
Net heb ik de verdere nuttige post gezien van de TS en nu mag het van mij zeker wel dicht. Veel te vaag en te onduidelijk.
*OUD heilige*
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:57:35 #100
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13826951
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:05:13 #101
1762 YPPY
Yppiaans
pi_13827085
Bedankt Dago en Tara.
*OUD heilige*
pi_13859775
Disneyland Parijs

Zijn al tig andere topics over, ook recente.

maandag 13 oktober 2003 @ 21:28:51 #103
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13860521
-invalt-
pi_13861752
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:28 schreef Dagobert het volgende:
-invalt-
Zelfs in toepasselijke kledij!
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:38:30 #106
13783 Anthraxx
pi_13864194
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:37 schreef k_man het volgende:
Hier naar toe op vakantie gaan; aanrader!

Onzin-topic.

En naar Onzin toe...
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:46:22 #107
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_13865858
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:01 schreef k_man het volgende:
Disneyland Parijs

Zijn al tig andere topics over, ook recente.

toch komen er in dit topic veel meer recente reacties en nieuwere feiten naar voren die in een eerder topic niet aan de orde zijn geweest. Misschien een idee om dit topic: Disneyland parijs 2003 te noemen.

De topics die door Dagobert genoemd worden dateren van 2001... in 2 jaar tijd kan er een boel veranderen. verder vind ik 33 reacties in 1 uur en 56 minuten voor travel een aardige snelheid, m.a.w. een goed informatief topic waar volgens mij dus veel vraag naar is.

hoop hier mee de opening van dit topic voldoende gemotiveerd te hebben.

pi_13866790
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:46 schreef Gumtree het volgende:
De topics die door Dagobert genoemd worden dateren van 2001... in 2 jaar tijd kan er een boel veranderen.
Misschien een beetje ongelukkige keuze van Dagobert.

Hierbij wat topics uit 2003, of met reacties in 2003, die nog open zijn:
Euro Disney hoe duur ??
Tips voor Disney Paris :)
Disneyland Parijs; een leuk plan voor de zomer?
Eurodisney tijdens de Kerst
"Gratis" naar Disneyland Resort Paris en Alizée

Je zou toch denken dat dat wel voldoende is.

dinsdag 14 oktober 2003 @ 02:32:34 #109
7660 Joesoef
Schapies...
pi_13866795
je gaat nu toch geen kritiek leveren..
Weet je wel hoe laat het is
signature
pi_13867882
Ik heb een klacht over de Mod actie van Dagobert.

Ik had namelijk een topic geopent over Disney Land Parijs:
Disneyland Parijs

Maar Dagobert heeft hem dus dichtgegooit omdat er al 2 topics over bestonden. Ja leuk dat die bestonden maar die waren van 1 en 2 jaar terug, en gingen echter niet over hotels in Disneyland, waar mijn topic toch duidelijk over ging dacht ik zo.

Ik vraag hierbij of het slotje weggehaald kan worden, en/of dagobert zn excuses maar aanbied, en dat hij eerst maar eens moet kijken naar de datum en het onderwerp van gerelateerde topics, voordat hij ergens een slotje op zet.

BvD

Koen

Demon to some, angel to others
pi_13867923
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 02:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Misschien een beetje ongelukkige keuze van Dagobert.

Hierbij wat topics uit 2003, of met reacties in 2003, die nog open zijn:
Euro Disney hoe duur ??
Tips voor Disney Paris :)
Disneyland Parijs; een leuk plan voor de zomer?
Eurodisney tijdens de Kerst
"Gratis" naar Disneyland Resort Paris en Alizée

Je zou toch denken dat dat wel voldoende is.

Ik heb niet het idee dat die echt over hotels gaan, en als ze er al over gaan gaan ze zeker niet over de vragen die ik erover stel dus wat mij betreft kan die topic best open blijven.

En waarom gaan die topic's dan ook niet op slot

[Dit bericht is gewijzigd door Borknagar op 14-10-2003 09:34]

Demon to some, angel to others
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 12:22:03 #112
65548 metalhead-v
koen is mn geile mopie
pi_13871830
als er een slotje op alles gezet zou worden waar het al een keer over gehad is , blijft er trouwens ook niets over
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:07:59 #113
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13877933
Zal ik hem dan maar gewoon weer open doen
pi_13882663
Je kunt nog 2003 in de topictitel zetten, zodat je de rest van het jaar wel alles dicht kunt gooien.
*OUD heilige*
pi_13883998
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:07 schreef Dagobert het volgende:
Zal ik hem dan maar gewoon weer open doen
Als dat dan moet, maak er dan inderdaad het centrale Eurodisney topic 2003/2004 van.

Er was de laatse tijd nogal een wildgroei aan topics over Disney namelijk. De een vraagt naar vervoer, de ander naar hotels, weer een ander naar het park zelf. Hoogste tijd om dat een beetje te ordenen, net als bij andere bestemmingen.

dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:20:10 #116
65548 metalhead-v
koen is mn geile mopie
pi_13884919
waar slaat dat nou weer op , als je alles dicht gooi waar al een keer over gesproken is , heb je op den duur helemaal niks meer om neer te zetten , nou gezellig
pi_13885011
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:20 schreef metalhead-v het volgende:
waar slaat dat nou weer op , als je alles dicht gooi waar al een keer over gesproken is , heb je op den duur helemaal niks meer om neer te zetten , nou gezellig
Zo werkt TRV nou eenmaal. Gebeurt ook bij alle andere bestemmingen hoor. Er is bijvoorbeeld een centraal Salou topic, een centraal Marmaris topic, een centraal Kusadesi topic, etc, etc.
pi_13891030
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:20 schreef metalhead-v het volgende:
Het wordt een zooitje als je alles maar open laat. Dat werd tijdelijk gedaan door een eerdere mod en toen lijken er drie topics over Salou waarin erg weinig gepost werd. Er waren ook meerdere topics over Parijs tegelijk. Dat is niet echt overzichtelijk.
*OUD heilige*
  woensdag 15 oktober 2003 @ 22:40:47 #119
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_13907502
Franse Vreemdelingen Legioen

Deze hoort echt in GC en niet in travel.

pi_13915958
Ik wil even gigantisch z**ken over Lord Dreamer.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33546&page=2#reacties
Voor 2 reacties die ik naar mijn mening netjes heb gehouden tegenover anderen die een +1 daarvoor kregen heb ik een -1 onzin en een 0 overbodig gekregen.
Graag nakijken en corrigeren als dat kan.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 12:15:57 #121
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_13916693
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 11:48 schreef jar_trulli het volgende:
Ik wil even gigantisch z**ken over Lord Dreamer.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33546&page=2#reacties
Voor 2 reacties die ik naar mijn mening netjes heb gehouden tegenover anderen die een +1 daarvoor kregen heb ik een -1 onzin en een 0 overbodig gekregen.
Graag nakijken en corrigeren als dat kan.
Sorry, maar wat heeft dit met Travel te maken?
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 12:18:40 #122
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_13916761
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 22:40 schreef oYo het volgende:
Franse Vreemdelingen Legioen

Deze hoort echt in GC en niet in travel.

Done!
pi_14002203
We hebben [b]weer[b] een Parijs topic bij.
pi_14002731
De hoeveelste is dat? 282 of 283?
*OUD heilige*
pi_14053179
Nummer 284: Leuk betaalbaar hotel in Parijs

En die andere is ook nog steeds open.

Hallo? Reservemodjes?

pi_14053305
Helsinki

Beetje opschonen?

pi_14056454
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 14:59 schreef k_man het volgende:
Nummer 284: Leuk betaalbaar hotel in Parijs

En die andere is ook nog steeds open.

Hallo? Reservemodjes?

Die komen niet zo vaak langs geloof ik en Dagobert is weg. Ik kijk niet meer, ik frustreer me te veel dan.
*OUD heilige*
  woensdag 22 oktober 2003 @ 21:09:50 #128
13783 Anthraxx
pi_14062859
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:46 schreef YPPY het volgende:

[..]

Die komen niet zo vaak langs geloof ik en Dagobert is weg. Ik kijk niet meer, ik frustreer me te veel dan.

Sorry dat ik een leven heb hoor. Ik heb buiten mijn leven om óók nog eens een druk forum genaamd Klaagbaak bij te houden.

Beide tips zijn verwerkt

pi_14071852
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:09 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Sorry dat ik een leven heb hoor. Ik heb buiten mijn leven om óók nog eens een druk forum genaamd Klaagbaak bij te houden.

Beide tips zijn verwerkt

Dat snap ik, maar je bent niet de enige backup.

Misschien kun je m'n topic over schaduwmodjes in admin nog ergens vinden.

*OUD heilige*
pi_14103352
Weekendje weg tig keer dubbel
*OUD heilige*
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:58:07 #132
13783 Anthraxx
pi_14103524
Beide verwerkt
pi_14103703
Dank je, dat is lekker snel.

paar dagen weg, goedkoop!? is ook zoiets.

*OUD heilige*
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 13:05:49 #134
13783 Anthraxx
pi_14103741
Done.

Travel zou niets voor mij zijn om te modden

pi_14103866
Niet? Waarom niet dan? Ik vind het echt leuk.

tweedehands ski's kopen
Misschien kunnen ze hier mee mee in sport?

*OUD heilige*
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 13:12:10 #136
13783 Anthraxx
pi_14103911
Het feit dat ik me rot zit te zoeken naar centrale topics zegt genoeg. In Klaagbaak hebben we maar enkele centrale topics, en daar verwijs ik bijna nooit naar

Maar het is niet te vergelijken natuurlijk. Hier gaan ze wat liever met elkaar om

Naar die laatste link kijk ik even en vraag er over rond, maar ik denk dat ie gewoon blijft staan

pi_14104225
Die centrale topics zijn hier wel nodig, anders wordt het een zooitje. Dit is ook veel meer een naslag- en opzoekforum dan klaagbaak. Als je veel leest, wordt het steeds makkelijker. Dan weet je wel ongeveer waar er een centraal topic voor is.
*OUD heilige*
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 21:31:03 #138
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_14115654
Yppy sorry!
Ik was een van de aangewezen reservemods, maar ik moest zelf een paar dagen weg. Precies die tijd waarin jij je beklag doet. Ik ga mijn best doen.
pi_14122365
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:31 schreef dutchie het volgende:
Yppy sorry!
Ik was een van de aangewezen reservemods, maar ik moest zelf een paar dagen weg. Precies die tijd waarin jij je beklag doet. Ik ga mijn best doen.
Ik dacht dat jij zelfs als eerste genoemd was, daarom vond ik zo vreemd je niet te zien. Ik wist ook niet dat je weg was. Ik vind het erg moeilijk om te zien als travel niet goed gemod word, het zit nog in mijn bloed denk ik.
*OUD heilige*
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:36:43 #140
65137 Haribo
onbegrijpelijk
pi_14131946
Geen kritiek, maar een vraag:

Moskou !

Mij leek het Moskoutopic het meest geschikt. Waar had het dan beter in gekund, Dagobert, aangezien het te triviaal was om een apart topic voor te openen?

zaterdag 25 oktober 2003 @ 20:36:18 #141
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_14133126
Lijkt mij een danwel C&H danwel GC onderwerp
pi_14135709
Korea !!!!

Topic zonder veel inhoud. Bovendien zijn er al bestaande topics over (zie linkjes in het topic).

zaterdag 25 oktober 2003 @ 22:49:55 #143
65137 Haribo
onbegrijpelijk
pi_14135763
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:36 schreef Dagobert het volgende:
Lijkt mij een danwel C&H danwel GC onderwerp
Tsja, dan laat maar Een heel nieuw topic lijkt me wat overdreven. Ik zag er geen enorme ramp in om een Moskoutopicje na een paar maanden weer effe omhoog te halen met die vraag over het rode plein, maar goed, mijn excuses voor deze ontzettend ondoordachte en brute actie
  zondag 26 oktober 2003 @ 08:23:05 #144
1762 YPPY
Yppiaans
pi_14141411
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:49 schreef Haribo het volgende:

[..]

Tsja, dan laat maar Een heel nieuw topic lijkt me wat overdreven. Ik zag er geen enorme ramp in om een Moskoutopicje na een paar maanden weer effe omhoog te halen met die vraag over het rode plein, maar goed, mijn excuses voor deze ontzettend ondoordachte en brute actie

Ik denk dat Moskou topic op zich een goede plek is, maar dit Moskou topic was nou niet bepaald informatief. Dat heeft wel meegespeeld denk ik bij de beslissing van Dagobert om het dicht te gooien. Als de rest van het topic informatief was geweest, was het waarschijnlijk wel opengebleven. In dat topic waren we nog steeds aan het wachten op een (ws nooit komend) reisverslag.
*OUD heilige*
pi_14184353
Misschien kan de naam van de prijsvechter V-bird in de topic titel Nieuwe prijsvechter ?
pi_14390282
Ga op reis en neem mee????

Zijn er niet al genoeg van dit soort topics?

pi_14442218
je hebt helemaal gelijk!
Hij is dicht!
pi_14442470
Overigens, wordt het niet eens tijd voor een centraal treinvragen topic?! Zie die dingen toch regelmatig voorbij komen eigenlijk, dus dat zou mooi bij elkaar kunnen toch??

En een topic over groepsaccommodaties? Zie ik ook regelmatig vragen over langs komen?!

Wat vinden jullie???

pi_14444136
Over algemene treinvragen misschien wel, maar bijv weer wel een apart topic voor een reis met de Transsiberie Express oid.

En een centraal topic over groepsaccomodaties? Lijkt me dat dat iets is wat best in de topics per bestemming zou kunnen.

pi_14444946
Zijn er echt zoveel vragen over treinen? Ik vind het zelf best wel meevallen eigenlijk. En de Transsib. verdient een eigen topic. En ja, ik moet nog steeds foto's inscannen.
pi_14446030
Ik zou ook lekker niets veranderen, vind het namelijok ook allemaal wel meevallen.
Maar bijv zo'n vraag over het station van Breda... er is toch ook een plane,automobiles train topic, ofzo? Hmm... ik weet eigenlijk niet waar t bijhoort, ik vind travel toch meer travel in de vorm van vakantie.

Aan de groepsreizen stoor ik me ook (nog) niet. Misschien weer als de eindexamen periode aanbreekt of de studentenverenigingen hun ski vakantie gaan boeken.

pi_14507371
Guesthouse Sydney

Een apart topic waard?

pi_14522186
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:14 schreef k_man het volgende:
Guesthouse Sydney

Een apart topic waard?

Ik vind het te laat om hem nu na 9 dagen te sluiten. Blijkbaar was de info bruikbaar voor de TS, dus op slot zetten is een beetje mosterd na de maaltijd. Ik laat hem dus open staan.
pi_14527787
All-in londen..

Centraal topic Londen...

pi_14593654
Quote Lucille:
"Misschien ff zoeken op het woord weekend in TRV. Dan kom je heel wat topics tegn, onder andere deze:
Leuke weekend steden.
Slotje"

Jammer dat mijn topic al in minder dan een uur op slot gaat. Ik heb wel degelijk goed gezocht maar kon antwoorden op mijn vraag niet vinden in de reeds bestaande topics. Heb het idee dat mijn topic snel is afgedaan als een "waar kan ik een leuke weekendtrip doen" topic, terwijl ik juist de overige FOK-kers wou inschakelen om achter heel speciale dingen te komen (voor een weekend). Dus dan heb ik weinig aan topics waarin duizenden keer staat dat je naar Berlijn, Brussel of waar dan ook naar toe moet. Ik was juist benieuwd naar hele aparte dingen die bijna niemand doet, zoals bijvoorbeeld een weekendje weg waarbij je je eigen iglo moet maken en er in slapen, of het genoemde voorbeeld van een 'prive-race-circuit'....

Dat is toch heel iets anders dan de standaard topics waar ik nu naar verwezen word..... Of ben ik nou gek ?

pi_14612784
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:29 schreef miracle2 het volgende:
Jammer dat mijn topic al in minder dan een uur op slot gaat. Ik heb wel degelijk goed gezocht maar kon antwoorden op mijn vraag niet vinden in de reeds bestaande topics. Heb het idee dat mijn topic snel is afgedaan als een "waar kan ik een leuke weekendtrip doen" topic, terwijl ik juist de overige FOK-kers wou inschakelen om achter heel speciale dingen te komen (voor een weekend). Dus dan heb ik weinig aan topics waarin duizenden keer staat dat je naar Berlijn, Brussel of waar dan ook naar toe moet. Ik was juist benieuwd naar hele aparte dingen die bijna niemand doet, zoals bijvoorbeeld een weekendje weg waarbij je je eigen iglo moet maken en er in slapen, of het genoemde voorbeeld van een 'prive-race-circuit'....

Dat is toch heel iets anders dan de standaard topics waar ik nu naar verwezen word..... Of ben ik nou gek ?

Ik denk dat je vraag ook gesteld kan worden in een van de bestaande weekendjes weg topics. Gewoon specifiek vragen naar wat je hier ook neerzet.
pi_14772095
Marrakesh in Marokko

Tsja... voegt het iets toe?
Is niet echt een reisverslagtopic en Marokkotopics zijn er al wel.

pi_14888609
Trans Siberië Express

Vragen zoals in dit topic passen prima in dat van Lucille (daar staan veel antwoorden ook al).

maandag 24 november 2003 @ 17:10:49 #163
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_14903397
tnx! Ik was weer eens aan het werk enzo!
  vrijdag 28 november 2003 @ 20:14:22 #166
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15009079
Er staan toch drie linkjes naar topics over campings in Frankrijk? Lijkt me dat daar een hoop info al in staat

(En voor die gezellige slowchatterigheid hoeftie niet open te blijven lijkt me)

pi_15009098
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:14 schreef Dagobert het volgende:

(En voor die gezellige slowchatterigheid hoeftie niet open te blijven lijkt me)

pi_15111424
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen zín om aandacht te geven aan ik weet niet hoeveel reistopics over hetzelfde land.
Bijvoorbeeld: ik lees nu dat jij ook een topic hebt van je vakantie in Thailand, maar ik vind het helemaal niet handig dat ik dat nu weer apart moet gaan opzoeken.

Als ik zin heb om Thailand-verslagen te lezen, vind ik het juist prettig als die bij elkaar staan.

Je kunt ook overdrijven met dat eigen topic-gedoe.

Ik reageer maar even hier, anders vervuilen we het topic van case. Een jaar geleden waren er bijna geen reisverslagen te vinden hier. Dat vonden we ontzettend jammer, want juist verslagen van anderen bevatten onzettend veel informatie en tips. Er waren wel veel topics waarin vragen werden gesteld, ook verschillende topics met dezelfde vraag over dezelfde bestemming. We hebben er toen voor gekozen om het om te draaien, juist meer aandacht voor reisverslagen en de vragen bij elkaar, zodat er minder wildgroei was en het overzichtelijker werd. Met de zoekfunctie vind je alsnog alle verslagen snel. Vooral als er verslagen door elkaar gaan lopen, vind ik het onoverzichtelijk om te lezen (wie doet nu wat en is waar?).
Het is maar net waar je voor kiest. Allebei de systemen (aparte topics of juist samen) hebben z'n voor- en zo'n nadelen.
*OUD heilige*
  woensdag 3 december 2003 @ 17:34:43 #170
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15121425
Het is een lastig dilemma idd. Eigen reisverslagen zijn leuk, maar centrale topics zijn practisch. Misschien op zoek naar een gulden middenweg? Hoe dat moet is weer lastig, want als iemand zn reisverslag naar de zusenzotempel plaatst en iemand anders vraagt of het leuk was, dan is het ook meteen weer een centrale ervaring
Maar hele reisverslagen in een centraal topic is ook weer niet handig

Misschien een centraal reisverslagentopic?

Lucille is trouwens nog op vakantie en Liejannuh heeft tentamenweek

woensdag 3 december 2003 @ 18:21:24 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_15122559
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:17 schreef YPPY het volgende:
Ik reageer maar even hier, anders vervuilen we het topic van case.
Maar euh, Case is toch over een paar dagen weer terug?
Dan kan hij nog een stuk schrijven over de reis terug, foto's plaatsen etc.

Het lijkt mij het makkelijkst als iemand anders dan lekker verder gaat in het topic.

Er is ook nog een centraal Thailand topic waar vragen etc. gesteld kunnen worden.....

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 3 december 2003 @ 18:30:06 #172
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15122829
Thailand, #3.

Ja dus

APK, jij bedoelt dan dus zegmaar een centraal reisverslagen van thialand topic?

donderdag 4 december 2003 @ 00:29:30 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_15133889
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:30 schreef Dagobert het volgende:
APK, jij bedoelt dan dus zegmaar een centraal reisverslagen van thialand topic?
Yep.

Als de ene persoon weer thuis is kan een ander het overnemen.
Dan kun je ook leuk lezen hoe de een, zwetend, de schoenen onder zijn/haar hoefjes vandaan rent en de ander relaxed op één plaats of helemaal naar God gaat op een party eiland.

Voor elk wat wils dus.

Zelf ga ik naar een rustig stuk waar pas als de zon onder gaat de stroom aangezwengeld wordt, dus ik weet niet of er een Internetcafe is, maar ik kan altijd achteraf iets schrijven en wat foto's plaatsen natuurlijk.

pi_15168541
Als reisverslagen áchter elkaar komen, dan vind ik het niet zo onoverzichtelijk. We hebben echter ook een tijd een topic gehad (ik geloof over de VS) waar meerderen hun verhalen posten en ik kon niet meer uit elkaar houden wie nu wat had gedaan wanneer, juist omdat het steeds door elkaar stond.

Voor de modjes die langskomen:
Iemand winterbanden te leen/huur? kan naar pta
meer Thailand dubbel
rimini hernoemen naar Rimini 2004? Tenminste, als jullie voor komende zomer weer het zelfde systeem gebruiken
Vakantiepark 't Hooge Holt naar Bungalowparken! ?
Rimini, Alanya of Mallorca? hierbij DÉ jongeren vakantie bestemming van 2004?

*OUD heilige*
  vrijdag 5 december 2003 @ 16:20:29 #175
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15178445
YPPY

Sinterklaasdrukte slaat hier ook een beetje toe Dus grote dank

pi_15180864
Graag gedaan.
*OUD heilige*
pi_15181747
Overigens, wil ik nog steeds alle reisverslagen in een apart topic. Dus niet een centraal reisverslag topic!
Je kunt zelf bepalen of je een topic leest of niet, en als het je niet boeit, dan kun je het topic ook heel eenvoudig negeren!
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:30:02 #179
6941 APK
Factual, I think.
pi_15181852
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens, wil ik nog steeds alle reisverslagen in een apart topic. Dus niet een centraal reisverslag topic!
Je kunt zelf bepalen of je een topic leest of niet, en als het je niet boeit, dan kun je het topic ook heel eenvoudig negeren!
Het gaat niet slechts om het lezen maar ook om het posten in een bepaald topic natuurlijk.

Zoek het maar uit.
Ik post lekker waar ik wil, dan verwijder je het maar.

Met je hete curry.

pi_15181995
Mijn curry's zijn overheerlijk!

En verder is travel bedoeld als een leuk forum waar mensen elkaar op een aangename manier naar de andere kant van de wereld kunnen helpen.
Melden dat je het niet boeiend vind, dat is geen aangename manier van iemand naar de andere kant van de wereld helpen en dat wordt dan ook niet gewaardeerd. Niet door mij, niet door Lucille en ook niet door het overgrote deel van de users.
Kortom: gedraag je leuk, en wij doen ook leuk! Gedraag je niet leuk: je hebt een probleem!

pi_15181998
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:09 schreef Liejannuh het volgende:
Yp, je bent een held!
*OUD heilige*
pi_15182028
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:30 schreef APK het volgende:

[..]

Het gaat niet slechts om het lezen maar ook om het posten in een bepaald topic natuurlijk.

Post jij eerder je reactie op een reisverslag als het in hetzelfde topic staat als andere reisverslagen? Dat vraag ik me af, omdat ik vaak gezien heb dat een nieuw topic met een vraag vaak beter loopt dan een vraag die gesteld wordt in een al bestaand topic.
*OUD heilige*
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:49:22 #183
6941 APK
Factual, I think.
pi_15182255
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:37 schreef Liejannuh het volgende:
En verder is travel bedoeld als een leuk forum waar mensen elkaar op een aangename manier naar de andere kant van de wereld kunnen helpen.
Melden dat je het niet boeiend vind, dat is geen aangename manier van iemand naar de andere kant van de wereld helpen en dat wordt dan ook niet gewaardeerd. Niet door mij, niet door Lucille en ook niet door het overgrote deel van de users.
Ik zeg nergens dat ik iets niet boeiend vind.
Ik vermaak me prima met de uitgebreide reisverslagen van Case.
Heerlijk.

Anyways, ik zal me wel tot het centrale topic beperken.

quote:
Kortom: gedraag je leuk, en wij doen ook leuk! Gedraag je niet leuk: je hebt een probleem!
Ik heb inderdaad een probleem.
Ik heb een hekel aan autoritaire -en die niet openstaan voor suggesties.
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:56:01 #184
6941 APK
Factual, I think.
pi_15182422
En ik ben een beetje baldadig.
  maandag 8 december 2003 @ 19:00:08 #185
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_15254236
Bedankt Liejannuh!!!! voor het sluiten van mijn serieuze topic! Dat er een paar puberFokkers zijn die mijn topic verneuken wil nog niet zeggen dat je hem simpelweg dicht kan pleuren en me verwijzen naar een topic van 3 weken oud waar niet meer in gepost wordt

Mag je hem weer ff open doen Tijdje/voor altijd naar Amerika

En voor die vriendelijke en behulpzame klotepubers: bedankt homo`s!!
Voor degenen die wel normaal konden reageren: super! ben blij dat jullie me hebben willen helpen en jullie hebben me een aardig duwtje in de goede richting gegeven

pi_15254527
Een topic van 3 weken oud is nog erg recent in Travel. En voor zover ik heb kunnen zien, heeft ongeveer iedereen dezelfde reden om te willen emigreren.

Daarom lijkt het mij verstandig om in het andere topic verder te gaan. Dan gaan er ook vanzelf weer mensen in posten.

Sorry, maar in travel wordt niet voor iedere scheet een nieuw topic geopend. En daarnaast kun je via de zoekfunctie nog genoeg andere topics vinden over exact hetzelfde onderwerp.

maandag 8 december 2003 @ 22:55:40 #187
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15262593
Geen kritiek (mmmm... ben ik dan wel on-topic ? ), maar een ideetje: kunnen in de titels van de verschillende reisverslagen niet de landen.gebieden komen te staan? "Reisverslag Catkin" zegt mij bijvoorbeeld geen drol (sowwy ), "Reisverslag Australië" (met eventuele toevoeging van naam o.i.d.) een stuk meer!

Zal soms een beetje gepuzzel met de lengte worden, maar maakt het wel een stuk overzichtelijker mijns inziens. Desnoods geef je voortan met [Rv] aan dat het om een reisverslag gaat ofzo...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_15267826
Opbouwende kritiek is ook kritiek.

Het vermelden van een bestemming is inderdaad wel handig denk ik. Het is wel duidelijker, alhoewel het soms meerdere landen zijn en het proppen wordt met de beschikbare tekens voor in de titel. Ik vind het dus wel een goed idee.

*OUD heilige*
pi_15268401
Een tag als [Verslag] zie ik wel zitten.
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:48:29 #190
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15272255
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:07 schreef Lucille het volgende:
Een tag als [Verslag] zie ik wel zitten.
Ook wel

En een beetje duidelijkheid a la Hik is ook ok

dinsdag 9 december 2003 @ 12:49:21 #191
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15272275
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 09:26 schreef YPPY het volgende:
Opbouwende kritiek is ook kritiek.

Het vermelden van een bestemming is inderdaad wel handig denk ik. Het is wel duidelijker, alhoewel het soms meerdere landen zijn en het proppen wordt met de beschikbare tekens voor in de titel. Ik vind het dus wel een goed idee.

Je kan er ook Oost-Azie van maken ofzo of Zuid-Amerika dat soort dingen
  dinsdag 9 december 2003 @ 14:43:00 #192
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15275310
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:49 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook inderdaad
  dinsdag 9 december 2003 @ 15:58:10 #193
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_15277122
Is het niet een idee om een sticky te maken voor onderwerpen als:

- werken in het buitenland
- links ^^^ bedrijven/organisaties die daarbij kunnen assisteren
- ervaringen van werken in het buitenland
- tips van users die ervaring hebben met het regelen e.d.
- emigratie: hoe en wat?

Ik zie erg veel mensen op Fok! die hier toch info over willen.........

pi_15285772
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 15:58 schreef Takemenow het volgende:
Is het niet een idee om een sticky te maken voor onderwerpen als:

- werken in het buitenland
- links ^^^ bedrijven/organisaties die daarbij kunnen assisteren
- ervaringen van werken in het buitenland
- tips van users die ervaring hebben met het regelen e.d.
- emigratie: hoe en wat?

Ik zie erg veel mensen op Fok! die hier toch info over willen.........

In mijn ogen horen werken in buitenland/emigreren topics niet in Travel thuis. Tis meer iets voor geld en werkzaken. Het doel van emigreren is namelijk werken en wonen en niet reizen.
pi_15294862
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:49 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Als het geen wereld reis is wel. Catkin gaat naar Azië, Australie en Noord-Amerika geloof ik.
*OUD heilige*
  woensdag 10 december 2003 @ 10:15:24 #196
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15295559
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:39 schreef YPPY het volgende:

[..]

Als het geen wereld reis is wel. Catkin gaat naar Azië, Australie en Noord-Amerika geloof ik.

Dan zet je er sowieso "Wereldreis" in natuurlijk. Je zou nog kunnen denken aan tags voor verschillende gebieden, bv:

[Az]
[NAm]
[Afr]
[OEur]
[ZEur]

Maar dat gaat misschien wat ver....

pi_15308752
Ik ga alles wat ik tegenkom wel een beetje duidelijker maken!
Anders zet ik er bij [Nu in ....]
Is dat wat?
  woensdag 10 december 2003 @ 19:34:26 #198
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15310450
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga alles wat ik tegenkom wel een beetje duidelijker maken!
Anders zet ik er bij [Nu in ....]
Is dat wat?
Jah

-is het misschien ook een idee om een 'centrale wereldkaart' te maken. Een soort overzicht met alle centrale topics zodat dat een beetje te vinden is? Search wil wel, maar het is niet altijd even duidelijk

pi_15311457
Ja!! Dat is een erg leuk idee!

Zal ik mezelf ff quoten uit het admintopic??

quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ik doe aan sociaal leven...
En dat is nu ff megadruk
Morgen ben ik er niet (eindelijk naar Love Actually)
Vrijdag ben ik er niet (bandje kijken van een vriend)
zaterdag ben ik er niet (etentje feestje van vrienden)
zondag ben ik er ook niet (uit eten met vrienden)
En overdag ben ik er natuurlijk nooit, want dan werk ik en heb ik dus geen internet!

Nouja, Lucille is weer terug van vakantie!

Je weet al wat mee nu?
Owja, ik moet tussendoor ook nog studeren van mezelf!
  woensdag 10 december 2003 @ 22:56:53 #200
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_15317327
ff mijn mening tussen door maar ik vind die nieuwe topic titels van de reisverslagen helemaal niets. Ze zijn veels te lang. maak dan voor Reisverslag een afkorting [RV]
pi_15317745
Ja maar.... [RV] komt weer zo klinisch over...
[Verslag]??? Zoiets?

Ik heb ook maar ff wat zitten klooien met wat ik snel zag staan hoor!

woensdag 10 december 2003 @ 23:57:09 #202
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15319297
[Verslag] lijkt me inderdaad voldoende, dat het om reis gaat lijkt me wel logisch in TRV
  donderdag 11 december 2003 @ 12:26:37 #203
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_15327048
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:57 schreef Dagobert het volgende:
[Verslag] lijkt me inderdaad voldoende, dat het om reis gaat lijkt me wel logisch in TRV
Daar kan ik me ook wel in vinden.. als je bijv. kijkt naar topic van catkin [Reisverslag Wereldreis] Catkin [Nu in: Australie] dat worden dat al snel meedere regels en dat komt de overzichtelijkheid niet ten goede.
  vrijdag 12 december 2003 @ 14:29:36 #204
53654 DD2
nieuwegarde.nl
pi_15358345
Ehmm Liejannuh.. in Topic lonely planet thailand (http://forum.fok.nl/showtopic.php/439739) verwijs je aan het einde door naar hetzelfde topic! Foutje?

Onlangs opende ik trouwens zelf een topic over parijs maar deze werd na enkele minuten ook gesloten omdat er al andere topics over Parijs waren.. Is het niet mogelijk dat die info die in mijn 'tijdelijke' topic is geschreven wordt verplaatst naar het 1ste én 'actieve' topic? Op die manier gaat er nl. geen info verloren en staat alles ook in één eerste actieve topic!

Kunnen stedentopics trouwens niet makkelijker of eenduidiger worden aangeduid en ipv allemaal verschillend gewoon: parijs, berlijn, barcelona etc...? Ach ja, zomaar een idee..

Nou succes maar..

pi_15360883
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:29 schreef DD2 het volgende:
Ehmm Liejannuh.. in Topic lonely planet thailand (http://forum.fok.nl/showtopic.php/439739) verwijs je aan het einde door naar hetzelfde topic! Foutje?

Onlangs opende ik trouwens zelf een topic over parijs maar deze werd na enkele minuten ook gesloten omdat er al andere topics over Parijs waren.. Is het niet mogelijk dat die info die in mijn 'tijdelijke' topic is geschreven wordt verplaatst naar het 1ste én 'actieve' topic? Op die manier gaat er nl. geen info verloren en staat alles ook in één eerste actieve topic!

Kunnen stedentopics trouwens niet makkelijker of eenduidiger worden aangeduid en ipv allemaal verschillend gewoon: parijs, berlijn, barcelona etc...? Ach ja, zomaar een idee..

Nou succes maar..

Met het laatste puntje ben ik het wel eens. In ieder geval dat er in elke titel centraal staat, of het jaartal ofzo.
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:33:35 #206
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15361896
Ben laatst aan het zoeken geweest naar centrale topics, maar viel me inderdaad tegen hoe lastig ze te vinden waren Lijkt me dus een goed idee om daar wat aandacht aan te besteden

posts overplaatsen van het ene naar het andere topic kan niet. Je kan ze natuurlijk wel quoten en de plaatsen of de info even kopieren->plakken

pi_15365263
De enige manier om topics over te plaatsen is copy/pasten. En dat is voor een moderator hetzelfde als voor een gebruiker. Niet echt handig dus. Helaas.
pi_15365351
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:29 schreef DD2 het volgende:
Linkje in gesloten topic aangepast.
pi_15376305
Dank je wel!
Ze opende ook zoveel topics!

En volgende week op de cultuerele appeltaartmeeting kunnen we wel ff verzinnen hoe we dingen beter herkenbaar kunnen maken. Want in tegenstelling tot andere fora, hebben centrale topics hier wel degelijk hun waarde!

pi_15409618
Afgesproken
pi_15496382
WE kunnen nu het juiste topic niet zoeken, dus ik heb Lucille gemaild en die gaat het vast morgen op zn werk ff uitzoeken!
pi_15500503
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:18 schreef Liejannuh het volgende:
WE kunnen nu het juiste topic niet zoeken, dus ik heb Lucille gemaild en die gaat het vast morgen op zn werk ff uitzoeken!
  donderdag 18 december 2003 @ 14:06:52 #214
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15520842
Wow! Dago! Wat goed van je! Tnx!

En Lucille, als je nou iets beloofd, dan moet je het wel doen!

pi_15528302
quote:
Op donderdag 18 december 2003 14:06 schreef Dagobert het volgende:
Ff handig doen Was toevallig laatst aan het zoeken
Netjes, Dagobert

Maar hoe komen de users dr nou achter welke centrale topics er zijn?

pi_15533452
quote:
Op donderdag 18 december 2003 23:16 schreef Golfen het volgende:

[..]

Netjes, Dagobert

Maar hoe komen de users dr nou achter welke centrale topics er zijn?

Voor de meeste topics is het gewoon een kwestie van de search gebruiken en kijken of er in de lijst die dan komt het woord [centraal] bij staat. De zoekstrings liggen in de meeste gevallen wel voor de hand.
Maar wat we in DIG hebben gedaan is een opsomming geven van de centrale topics in een sticky topic.
  vrijdag 19 december 2003 @ 16:33:42 #218
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15544925
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 09:40 schreef Lucille het volgende:

[..]

... een opsomming geven van de centrale topics in een sticky topic.

My thoughts exactly
pi_15545802
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:00 schreef k_man het volgende:
Verschillen tussen reisorganisaties
Dubbel
Ik wil toch wel graag even weten waar ik dan een soortgelijk topic kan vinden... vind dit toch wel erg makkelijk gesloten. Ten eerste is de search niet te gebruiken, ten tweede word ik nu naar een heel oud topic verwezen waar het alleen over ervaringen met summum gaat. Daar vroeg ik toch helemaal niet om?

Graag dus een duidelijke uitleg waarom mijn topic zo nodig dicht moest.

pi_15546940
Ik was redelijk in de overtuiging dat het topic waar naar verwezen wordt, begon als een summum topic, maar verder ging als een "avontuurlijke reisorganisaties" topic.
Zal ff voor je kijken!
pi_15547497
Goh, ik zie dat deze er ook is: Ervaringen reisorganisaties

En die is wel recenter... welke zullen we open houden?? Ik ben er wel voorstander van om alle ervaringen met reisorganisaties in 1 topic te gooien, dan wil ik wel dingen gaan kopieren (als ik er ben en dat is niet vanavond! )

Lucille, wat vind jij?? Iemand anders mag natuurlijk ook zn mening geven!

pi_15563165
Die laatste bedoelde ik ook.
pi_15570536
Er zijn nu 4 topics die over hetzelfde gaan:
Ervaringen reisorganisaties
Verschillen tussen reisorganisaties
Ervaringen met groepsreizen naar verre oorden?
Reisorganisaties: ervaringen gezocht!

Ik denk dat we die het beste in topic kunnen zetten. Dat wordt dus kopieren naar 1 topic toe en de andere 3 sluiten. Ik zal dit wel ff doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 20-12-2003 18:59]

pi_15588569
Voor alle duidelijkheid: het onderste topic is nog open!

En tnx Lucille!

pi_15610823
Prima opgelost, bedankt!
pi_15611188
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:11 schreef Fannetje het volgende:
Prima opgelost, bedankt!
Graag gedaan. En bedankt voor je bedankje.
pi_15615094
Ja dank je wel en graag gedaan!
Zal jouw post nog ff quoten, want daarom hebben we al die dingen omhoog zitten schoppen en plakken en knippen enzo!
Nouja, ik, Lucille!
pi_15820060
GVD, zet ik een nieuw topic over Nusa Tengarra, Indonesie, met specifieke vragen over wat daar te doen is, zet smartass mn topic op slot en wordt ik doorverwezen naar een centraal Indonesie topic!

weet je hoe groot Indonesie is !!?? er staan wel duizenden topics over hetzelfde kut euro-land, maar dit........

om te

dinsdag 30 december 2003 @ 11:43:18 #229
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15820192
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:38 schreef IJsmuts het volgende:
GVD, zet ik een nieuw topic over Nusa Tengarra, Indonesie, met specifieke vragen over wat daar te doen is, zet smartass mn topic op slot en wordt ik doorverwezen naar een centraal Indonesie topic!

weet je hoe groot Indonesie is !!?? er staan wel duizenden topics over hetzelfde kut euro-land, maar dit........

om te

Oeh! Met zo'n vriendelijke bejegening kom je er wel!
pi_15820354
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:43 schreef Hik het volgende:

[..]

Oeh! Met zo'n vriendelijke bejegening kom je er wel!

ja sorry hoor, maar ik lees de meest domme topics en ik wil gewoon graag iets weten, en dan baal ik ervan en dat mag je best weten
  dinsdag 30 december 2003 @ 12:03:26 #231
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15820756
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:49 schreef IJsmuts het volgende:
ja sorry hoor, maar ik lees de meest domme topics en ik wil gewoon graag iets weten, en dan baal ik ervan en dat mag je best weten
Dat was duidelijk ja
pi_15821667
oja smartass, in dat centrale indonesie topic is precies 8 maanden + 1 dag geleden voor het laatst gepost,

of is dat nog recent voor Travel

pi_15821729
Dat is keirecent voor travel!
*OUD heilige*
  dinsdag 30 december 2003 @ 13:46:51 #234
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15823773
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 12:38 schreef YPPY het volgende:
Dat is keirecent voor travel!
Ik wil me graag even beklagen over die Brabo's hier...

pi_15824788
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 13:46 schreef Hik het volgende:

[..]

Ik wil me graag even beklagen over die Brabo's hier...

Dan wil ik klagen over mensen die niet weten dat Gorinchem 4 km van Brabant afligt.
*OUD heilige*
  dinsdag 30 december 2003 @ 14:21:53 #236
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15824869
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:19 schreef YPPY het volgende:
Dan wil ik klagen over mensen die niet weten dat Gorinchem 4 km van Brabant afligt.
En dan ik weer over nep-Brabo's die Brabo praten!
pi_15825004
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:21 schreef Hik het volgende:

[..]

ik heb helaas geen zachte g, maar wel een harde l
pi_15825226
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:21 schreef Hik het volgende:

[..]

Dan ga ik klagen omdat ik wel keigaaf als kei-echte Brabo geboren ben.

Het wordt hier nog gezellig!

*OUD heilige*
pi_15838543
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 12:35 schreef IJsmuts het volgende:
oja smartass, in dat centrale indonesie topic is precies 8 maanden + 1 dag geleden voor het laatst gepost,

of is dat nog recent voor Travel

Hai muts, dit topic [centraal] Indonesië vind ik best nog wel recent hoor. Zo snel veranderd Indonesie niet. Of denk je echt dat ze elk jaar wat nieuws verzinnen op toeristisch gebied?
En wat ik niet snap aan je betoog dat is dat je klaagt over het feit dat een centraal topic over Indonesie belachelijk is omdat het zo groot en, maar wel zelf een topic open met als algemeen statement "ik ga naar balie, lombok, sumba, sumbawesi & flores". Dat klinkt ook aardig verspreid over Indonesie heen. Vind je ook niet?
Ofwel, ik begrijp je probleem niet. Het centrale topic is een perfecte plaats om je oproep in te doen. Het land bevat geloof ik 15.000 eilanden. Moeten we voor elk eiland een apart topic gaan openen?
pi_15851279
hallo smartass, ja, sorry, ik vind het centrale topic wel oud. en de titel van mijn topic was volgens mij Nusa Tengarra, wat wel degelijk een specifiek deel van Indonesie is! ook wel bekend als the eastern islands is het een vrij kleine eilandengroep tussen bali en timor. als ik dan in het travelforum van die achtelijke topics lees en de mijne op slot gaat, tja dat vind ik niet zo leuk. maaruh, maakt allemaal ook niet iut hoor!

ik ga zo ff koffers pakken, ga over een weekie lekker weg

dinsdag 6 januari 2004 @ 22:57:43 #241
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_16023227
Egypte

Wat is daar aan de hand .

... hier geweest te zijn!!!!
pi_16024731
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:57 schreef WattaFakka het volgende:
Egypte

Wat is daar aan de hand .

Centralisatie van 40 topics naar 1 toe.
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:48:02 #243
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16046835
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:48 schreef Lucille het volgende:

[..]

Centralisatie van 40 topics naar 1 toe.

Ook maar [Centraal] ervoor dan misschien?
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:30:07 #245
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_16052035
vakantie ver weg
ging niet alleen over australië, maar ook de USA,
australië is kind of afgevallen door de te hoge kosten
en ik ben benieuwd wat er nog gezegd wordt met die veiligheidsmaatregelen enzo,

* Boschjesman kan ook een nieuw topic openen over alleen usa
maar copy and paste is zo lastig

[Dit bericht is gewijzigd door Boschjesman op 07-01-2004 22:44]

woensdag 7 januari 2004 @ 23:58:02 #246
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16055080
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:30 schreef Boschjesman het volgende:
vakantie ver weg
ging niet alleen over australië, maar ook de USA,
australië is kind of afgevallen door de te hoge kosten
en ik ben benieuwd wat er nog gezegd wordt met die veiligheidsmaatregelen enzo,

* Dagobert kan ook een nieuw topic openen over alleen usa
maar copy and paste is zo lastig

Zijn ook genoeg topics over de USA te vinden lijkt me zo
pi_16218977
lastminute??

Handig, Dagobert.. nu is er geen last minute topic meer (ja het was een oudere maar al eerder omhoog gekickt, het onderwerp blijft toch hetzelfde).. en dat het over Alanya ging is bijzaak, die vraag sloeg natuurlijk op last-minutes in het algemeen..

dinsdag 13 januari 2004 @ 14:02:19 #248
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16219058
woeps, had ff niet door dat het ook het centrale last minute topic was

Liejannuh/Lucille: deze dan ook maar in de FAQ? lastminute??

dinsdag 13 januari 2004 @ 16:10:13 #249
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_16223357
Er zijn nu 3 Egypte-topics actief... Beetje veel?
pi_16225241
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 16:10 schreef Hik het volgende:
Er zijn nu 3 Egypte-topics actief... Beetje veel?
Ik heb er 1 gesloten, maar laat dat topic over alleen reizen als vrouw in Egypte nog even staan, omdat de discussie eigenlijk over reizen als vrouw in je eentje in islamitische landen gaat.

*twijfelt of de titel algemener gemaakt moet worden*

dinsdag 13 januari 2004 @ 17:28:30 #251
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_16226132
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:01 schreef Lucille het volgende:
*twijfelt of de titel algemener gemaakt moet worden*
Misschien wel slim...
  dinsdag 13 januari 2004 @ 18:13:59 #252
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_16227535
Lieve modjes,

Ik weet dat ik jullie heel erg voor het blok zet met het volgende, maar ik ga het toch doen!
Is het niet mogelijk wat strenger te modden in topics zoals Kun je als niet-moslim Mekka bezoeken? ? Opmerkingen als

quote:
Jaja, echt een tolerant geloof. . Prachtig hoor. Over discriminatie gesproken tot in het extreme. Op de snelweg verboden afslagen voor niet-moslims .
quote:
Ik kan niet wachten totdat daar 'weapons of mass destruction' vermoed worden .
quote:
En Mekka lol een bende witte ganzen die rond een zwarte kubus wandelen, interessant zeg !!! NOT
...zijn voor mij een reden om NWS te mijden en in vind het jammer ze nu ook in Travel tegen te komen. Ik snap dat niet iedereen dezelfde ideeën aanhangt, maar opmerkingen als deze komen in het algemeen niet van mensen die 1. er zijn geweest; 2. er heen willen; 3. serieuze tips willen geven aan mensen die er wél heen willen. Sterker nog, ze geven een ontzettende anti-houding aan die ik niet binnen travel vind passen...

Zie maar wat je ermee kunt!

pi_16234727
Ik ben het helemaal met je eens, er zitten echt opmerkingen tussen die op het randje zitten.
Gelukkig zijn het er maar een paar en is de tendens nog steeds informatief. Maar ik ga Lucille er ff over mailen!

Ik kom er op terug!

woensdag 14 januari 2004 @ 10:38:40 #254
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_16246293
Zouden jullie het Mekka-topic willen veranderen in een (centraal) Saudi Arabië topic. Dekt de lading onderhand beter.

grazie mille

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  woensdag 14 januari 2004 @ 20:44:56 #256
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_16263889
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
Done!
danke schön!
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo