quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:08 schreef Brighteyes het volgende:Moussy is toch een beetje speciaal, wat mij betreft, maar ik denk dat we dat allemaal wel een beetje voelen.
Go Moussy Go
Zo, ik kom ook gezellig zitten wachten hier Help me herinneren dat ik nog wel een tas in moet pakken voor 4 uur
Ik wil nu natuurlijk helemaal niet meer achter de comp weg
Toevallig hoor dat je net een paar uurtjes eerder thuis bent!
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:29 schreef Lois het volgende:
Ik wou je net gaan mailen op je werk Rewimo want ik dacht dat je nog wel zou werken en dan zonder internet zou zitten.
quote:En van mijn andere vriendin nog steeds geen nieuws. En weer een ander wordt maandag ingeleid als er dit weekend niks gebeurt. Hellup! Wat een stress
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:31 schreef Rewimo het volgende:[..]
Je bent een schat!
quote:ga naar binnen jij, geen tijd om sigaretjes te roken want je moet bevallen
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:32 schreef moussy het volgende:
*neemt celstofmatje mee en gaat even een sigaretje roken
quote:Zeg! Doe jij eens gauw wegwezen en Zo afleveren
quote:
Ik sta hier helemaal te stuiteren en jij gaat rustig zitten.
Ik stuiter zowat naar Den Helder en weer terug
quote:whoewhahahaa!! en hubbie zit me niet begrijpend aan te kijken waarom ik hier spontaan in een lachstuip schiet! Mannen!
quote:Ja, hier maak je nog eens wat mee
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:39 schreef lily het volgende:
wat een leuke wending op mijn saaie vrijdagmiddag
Leuker dan de bbq waar mijn collega's heen gingen
quote:Hee ja, je hebt gelijk!
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:40 schreef YPPY het volgende:
Je moet echt nog hierblijven zitten tot 7 uur, ik moet zo weg en ben pas straks weer terug. En dan is Rewimo er ook weer. En dan om half 8 bevallen? Dan hebben we om half 9 een verslag.
Spannend zeg.![]()
![]()
*installeert Moussy op groot pak celstofmatjes*
Zo, benen omhoog, slof sigaretten en stapel broodjes erbij, laptopje, drinken...
"En nu zittenblijven jij!"
quote:Ik heb volgens Jeroen zoveel kraamverband klaar liggen dat de noordzee kan overstromen en dan blijft ons huis nog drijven.
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:53 schreef Rewimo het volgende:
*geeft Kleintje dweil en Moussy een verse stapel matjes*
quote:En vergeet de foto's niet.
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:40 schreef YPPY het volgende:
Je moet echt nog hierblijven zitten tot 7 uur, ik moet zo weg en ben pas straks weer terug. En dan is Rewimo er ook weer. En dan om half 8 bevallen? Dan hebben we om half 9 een verslag.
Heb bijna geen nagels meer over!
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:30 schreef YPPY het volgende:
Ik ben er weer! Straks nog wel even weg, maar dat is niet zo lang. Het verslag mag komen!
Vijf foto's is genoeg voor nu Moussy, dan kun je rond een uur of 10 de rest wel posten.
Ik had ook weer eens veel te veel gemaakt
Oooooh, het idee zeg, dat Zo er misschien al is
quote:ja joh, laat haar in het uur+minuut+seconde bevallen die jou uitkomt
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:55 schreef YPPY het volgende:
De rösti hier is op, maar nu moet ik met een poesje naar de dierenarts. Kun je het uitstellen tot 7 uur? Dan ben ik wel terug denk ik. Maar wel voor half 9, dan begint CSI namelijk.
quote:Als dat zou kunnen!
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:01 schreef Sylvana het volgende:[..]
ja joh, laat haar in het uur+minuut+seconde bevallen die jou uitkomt
quote:Hopelijk niets ernstigs met het poesje....
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:55 schreef YPPY het volgende:
De rösti hier is op, maar nu moet ik met een poesje naar de dierenarts. Kun je het uitstellen tot 7 uur? Dan ben ik wel terug denk ik. Maar wel voor half 9, dan begint CSI namelijk.
Ik vind dat we voortaan de bevallingen maar moeten gaan plannen. Dit is niets, ik moet zo ook weg en dan mis ik alle spanning!
Dus morgen gaan we een lijst opstellen wanneer wie mag bevallen!
Misschien kunnen we stemmen wanneer iedereen moet bevallen? En dan maximaal 2 per week en dan steeds een jongen en een meisje.
quote:Oei, iets te hard geDUIMd dat het allemaal goed ging
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:40 schreef Rewimo het volgende:
Jippie, mijn vriendin is bevallen van een prachtige dochter: NikkiZe heeft wel een extra duim, maar ja, da's beter dan eentje te weinig natuurlijk
quote:jeej, leuke naam vind ik, Nikki
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:40 schreef Rewimo het volgende:
Jippie, mijn vriendin is bevallen van een prachtige dochter: NikkiZe heeft wel een extra duim, maar ja, da's beter dan eentje te weinig natuurlijk
En idd, beter een duim teveel dan te weing, heeft ze aan allebei de handjes 1 duim meer, of maar aan 1 handje?
quote:Ja, dat lijkt er wel op inderdaad. Ik zal haar die link geven als ze thuis komt, tnx
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb even gezocht, volgens mij heet het polydactylie?
quote:Goh, dat weet ik niet, ik zal het eens vragen
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Rewimo, is ze toevallig (net als ik) een fan van (de oudere) muziek van Prince? Ik moest meteen aan Darling Nikki denken namelijk. Ik vind Nikki echt een hele mooie naam
Nog steeds geen nieuws
*grist stroopwafel weg bij Kleintje*
* Lois zet een doos Celebrations neer voor de chocolade-verslaafden want wij hebben ook iets te vieren vandaag*
We hebben net gehoord van de kinderarts van Eva dat Eva geen Cystic Fibrosis heeft!
Ze is er gisteren op getest en we kregen aan het einde van de middag de uitslag al (duurt normaliter 3 weken maar omdat ik nog rustig moest kunnen bevallen enzo hebben ze er een spoedtest van gemaakt).
Godallemachtig wat zijn wij blij!!!!
*springt nog maar een paar keer in de rondte*
ik ben weer weg, ik kwam alleen even neuzen voor babynieuws
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 15-08-2003 20:51]
quote:Wat ontzettend gaaf nieuws.!!!!!!!!!
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:43 schreef Lois het volgende:
Sjooow (eva-taal) daar ben ik weer!Nog steeds geen nieuws
* Lois zet een doos Celebrations neer voor de chocolade-verslaafden want wij hebben ook iets te vieren vandaag*
We hebben net gehoord van de kinderarts van Eva dat Eva geen Cystic Fibrosis heeft!
Ze is er gisteren op getest en we kregen aan het einde van de middag de uitslag al (duurt normaliter 3 weken maar omdat ik nog rustig moest kunnen bevallen enzo hebben ze er een spoedtest van gemaakt).
quote:Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij wat goehoed.
Sjooow (eva-taal) daar ben ik weer!Nog steeds geen nieuws
Fijn dat de uitslag er zo snel al was, kun je met een gerust hart gaan bevallen
quote:meer info over CF
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:54 schreef berney het volgende:Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij wat goehoed.
. wat is eik Cystic Fibrosis??
Ik heb 2 weken gedacht "nah dat heeft Eva niet, het is alleen een test om het uit te sluiten" en vannacht ineens had ik het helemaal te kwaad. Hele nacht niet van kunnen slapen, behoorlijk de zenuwen gehad vandaag en gelukkig belde de kinderarts op de afgesproken tijd met goed nieuws.
Pffff ik ben blij dat we dit weer achter de rug hebben.
quote:Link gelezen hoor.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:00 schreef Lois het volgende:[..]
Ik heb 2 weken gedacht "nah dat heeft Eva niet, het is alleen een test om het uit te sluiten" en vannacht ineens had ik het helemaal te kwaad. Hele nacht niet van kunnen slapen, behoorlijk de zenuwen gehad vandaag en gelukkig belde de kinderarts op de afgesproken tijd met goed nieuws.
Pffff ik ben blij dat we dit weer achter de rug hebben.
Kan me voorstellen dat je blij bent, nu kan je met een gerust hart gaan bevallen en je bent al snel aan de beurt. .
Ik wil alle dames die aan het bevallen zijn heel veel sterkte wensen, en heel veel geluk met het kleine wondertje wat komen gaat.
Ik ga morgen voor 2 weken naar Benidorm dus zal het wel missen, maar ben benieuwd welke nieuwe wereldburgertjes zich dan hebben aangemeldt!
Al het geluk voor iedereen, ook de zwangere dames onder ons.
Lois heel fijn nieuws van de arts over Eva.
Iedereen de groetjes en tot 30 augustus, dan lurk ik weer lekker mee!!
quote:Dank je Grijs
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:12 schreef Grijs het volgende:
Ellen, veel plezier in Benidorm!
Ik lurk nog ff mee hoor tot de pc uit gaat!
ook hier een gespannen dame..................
*duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duimduim duim duim duim
maar nu ga ik wel ..morgen gelijk weer kijken
Jullie zullen wel even een vreugdedansje gedaan hebben.
quote:Dat horen we over een paar weken weer, in de tussentijd krijgt ze er wat andere medicijnen bij (omdat het hoesten nog steeds niet overgaat) en wachten we het gewoon weer even af. De belangrijkste tests zijn gedaan inmiddels, de ergste dingen uitgesloten en de rest zien we dan wel weer.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:28 schreef Grijs het volgende:
O Lois, wat een opluchting! Krijgt ze nou nog meer testen?
* Lois schuift beschuit met blauwe muisjes door ter ere van Max*
Gefeliciteerd met deze goede uitslag
quote:Was hun testresultaat net zo goed?
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:58 schreef CarOnline het volgende:
Lois, wat een ongelovelijke opluchting moet dat voor jullie zijn geweest.
En wat moet de spanning aan je gevreten hebben.
Ik bedoel, als ze het zou hebben ziet de wereld er toch even anders uit. Twee van mijn vriendinnen hun kindertjes (volgt je het nog) zijn er op getest, beide lagen slecht in het ziekenhuis, de een is zelfs met spoed over gebracht naar Groningen (vanuit Enschede). Vandaar dat je dan een beetje weet waar die ouders doorheen moeten.Gefeliciteerd met deze goede uitslag
Ow en Ellen, veel plezier op vakantie
quote:Ja, gelukkig wel. De ene is nu alleen nog erg hoesterig en eigenlijk altijd wat astmatisch, de ander (andere vriendin, ander kindje) is af en toe aan de pufjes maar niets ernstigs.
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:00 schreef Lois het volgende:[..]
Was hun testresultaat net zo goed?
quote:Ja als je dat hoort... das niet te bevatten denk ik.
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:05 schreef Lois het volgende:
Gelukkig maar!
Het lijkt me echt vreselijk als je te horen krijgt dat je kind een ongeneeslijke ziekte heeft en een beperkte levensverwachting.
Pufjes is lastig maar daar kun je heel oud mee worden denk ik dan maar.
(Dat hoop ik dan... anders puf ik voor niets )
Truste allemaal
Ik heb goed nieuws. Mijn lieve vriendin (van wie d'r moeder met kanker ligt) doet Treasure samen met mij, omdat ik straks niet 7 dagen per week bij Treasure wil zitten. En zij is zo blij met Treasure, het is afleiding voor haar, dat ze heeft besloten om de komende 2 maanden het stalgeld te betalen. Nu hebben wij wat ruimte met het geld en weet zij dat Treasure nog niet weg hoeft.
Ik zou dit nooit willen vragen, maar ze heeft precies verteld waarom en ze staat er echt op.
Ik ben er dolblij mee.
Maandag weet ik meer over de sollicitatie van afgelopen maandag. Dinsdag heb ik weer een sollicitatiegesprek. Dus ik hoop zelf echt spoedig werk te hebben!!
Ik ga slapen! Trusten mensjes!
quote:Gefeliciteerd, goh wat zal dat een opluchting zijn zeg! Zeker met de nieuwe aanwinst in aantocht. Lekker nieuws hoor!
quote:Jeetje, ik heb een hoop gemist in die 2 weekjes. Fijn voor je dat je vriendin bij kan springen. Ik kan me voorstellen dat je er erg over in de stress zat.
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:31 schreef Kleintje het volgende goede nieuws van vandaag:
*prent in geheugen: niet alleen duimen voor babietjes, maar ook voor werk voor Kleintje!
*plof............................
zo daar zit ik !
Van blijdschap kon ik niet meer slapen !
Ben benieuwd hoe Moussy en Peter hebben geslapen vannacht, van René weet ik dat ze sliep maar erg blij was
nu wachten op de eerste foto's !! En hopenlijk ga ik Cas snel live bewonderen en Moussy en Black Crow eens flink knuffelen !
MMMMMMMMMMMM ik ga een flink bord met beschuit met muizen maken, wie wil ?
zet bord met blauwe muisjes en beschuiten neer
* Stout is in een blije bui
Wat leuk allemaal. Ik ben er helemaal blij van.
ik ben ook heel erg blij, en wil echt de foto's van Cas zien
Kleintje, wat goed nieuws over Treasure. Nu maar hopen dat je bent aangenomen.
Lois, ook al zo'n goed nieuws. Wanneer hebben ze trouwens besloten dat ze op CF gingen testen? Is Eva de laatste tijd weer benauwder geweest?
Ik ga weer genieten van een druk weekend. Het lijkt wel of iedereen die ik ken in Augustus jarig is. Als ik niet zwanger ben, vind ik het al een slopende maand, maar nu helemaal. Na dit weekend ga ik het echt rustiger aan doen (maar dat zeg ik nu al weken).
En nu maar zitten wachten tot Peet met Moussy thuis komt.
Stiekem hopen dat zij zich ook heel eventjes komt melden.
En we willen natuurlijk fotooooooooooos!
Ik heb Catoot nog niet gesignaleerd, die mist de hele opwinding... Beter kijken domme doos!
quote:Ik kan me jullie opluchting zo ontzettend goed voorstellen Lois want als je kindje CF heeft is dat idd iets om je goed zorgen over te maken.
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:05 schreef Lois het volgende:
Gelukkig maar!
Het lijkt me echt vreselijk als je te horen krijgt dat je kind een ongeneeslijke ziekte heeft en een beperkte levensverwachting.
CF is er gelukkig in diverse gradaties. mijn neef(je) heeft CF en hij is ondertussen 30 jaar en het gaat vreselijk goed met hem, als je niet weet dat hij CF heeft zou je niks aan hem merken; hij sport veel en stapt nog meer
Omdat mijn broer drager is van CF had ik een kleine kans dat Katja en Maarten ook CF zouden hebben en zij zijn vrij snel na de geboorte onderzocht op CF en het was gelukkig negatief.
Meiden, ik ben zo blij, drie gezonde baby's op een dag, mooier kan het toch niet!
quote:3?? Dan mis ik er eentje
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:30 schreef Rewimo het volgende:
Kleintje, wat fijn voor je joh![]()
Meiden, ik ben zo blij, drie gezonde baby's op een dag, mooier kan het toch niet! [afbeelding]
Om een uurtje of 15.00 vertrok je hier geloof ik, en de dag erna om 12.00 zat je al weer vrolijk te posten.....en in de tussentijd ploep je er even een prachtig kereltje uit.
Kunnen ze dat niet de standaard maken ofzo?
quote:Ja vaag he?
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:06 schreef pluisje het volgende:
moussy....het is net of je niet weg bent geweestOm een uurtje of 15.00 vertrok je hier geloof ik, en de dag erna om 12.00 zat je al weer vrolijk te posten.....en in de tussentijd ploep je er even een prachtig kereltje uit.
Kunnen ze dat niet de standaard maken ofzo?
zo miep zit.............
t is bere vroeg maar Timo was ' akker'
Berney..... t klinkt al darmen inderdaad .
Sterkte er mee
* Stout gaat nu maar eens even een beschuitje smeren (met muizen) en timo voorzien van wat voedsel
Fijne dag !
Ik wil ooooooook
Berney, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over wat het is/geweest is.
Kleintje, ik las dat je je de komende 2 maanden nog niet te veel zorgen hoeft te maken over je paard. Maar je hebt vast gewoon die baan, het ging toch gewoon heel goed, dat gesprek? Ik duim voor je hoor, want ik moet er niet aan denken dat Treasure niet bij je kan blijven
Moussy, het is inderdaad alsof er niks gebeurd is, zo gemakkelijk kruip je weer achter de computer. Ik vond de foto's echt prachtig, heel ontroerend, jullie met dat lieve kleine mannetje Cas. Oeh, ik wil zo graag op kraambezoek komen!
Ik weet niet meer waar het gevraagd werd, maar doe het even hier. Cas heeft idd een putje. Ik heb er in het ziekenhuis niemand over gehoord, heb zelf foliumbommetjes geslikt tijdens de zwangerschap, dus het zal wel goed zitten
Ik vind het trouwens echt een broerttje van, er zit veel René in, maar ook Mink. Hij heeft namelijk dé frons, die had René niet.
Als ik zin en wat meer tijd heb zal ik eens een 3 op een rij foto in elkaar flansen.
Ik ga zo de was ophangen. Ik zie er als een berg tegenop, het zijn 2 overvolle wasmanden (ik heb 't 2 dagen laten verslonzen, heb ik alleen mezelf mee blijkt wel weer )
quote:Ja, erg he?? Ze zijn met zijn vieren , mijn moeder heeft een zuster en twee broers en waarvan we het niet verwacht hadden, hadden wij de meeste steun en waar wij het van verwachtte kregen we helemaal geen steun.
Op zondag 17 augustus 2003 12:37 schreef Spuuglokje het volgende:
maar las ik nou tussen de regels goed dat het eerst niet goed zat tussen je moeder en je tante? Als dat zo is, wat jammer dan eigenlijk he, dat er eerst een ziekte voor nodig is om het weer goed te krijgen
* berney is blij dat ik enigstkind ben dat heeft soms zo zijn voordelen.........
Maar ook zijn nadelen. .
quote:Ja, cliche maar o zo waar: in tijden van ziekte kom je er achter wie je echte vrienden zijn, op wie je echt kunt bouwen
Op zondag 17 augustus 2003 13:00 schreef berney het volgende:[..]
Ja, erg he?? Ze zijn met zijn vieren , mijn moeder heeft een zuster en twee broers en waarvan we het niet verwacht hadden, hadden wij de meeste steun en waar wij het van verwachtte kregen we helemaal geen steun.
.
quote:Niet best eigenlijk.
Op zondag 17 augustus 2003 16:09 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Ja, cliche maar o zo waar: in tijden van ziekte kom je er achter wie je echte vrienden zijn, op wie je echt kunt bouwen
Superhandig zo'n tante, ach zegt ze; anders beland het daar in het magazijn in een bak en dat vindt ze zonde. .
* berney is er helemaal blij mee.
quote:mail maar
Op zondag 17 augustus 2003 17:11 schreef berney het volgende:[..]
Niet best eigenlijk.
. Maar ik héb me toch een paar leuke stelletjes gekregen voor Anouk!! die komen uit de nieuwste knippie die van september. Heb foto's gemaakt maar ik heb geen upload site.
.
quote:Ik moet weer effe nieuwe maken, deze zijn veel te donker.
Op zondag 17 augustus 2003 17:21 schreef Knorretje het volgende:[..]
mail maar
plaats ze dan na het eten wel even.
quote:zijn ze niet met psp aantepassen ??? (inmiddels gegeten heeft)
Op zondag 17 augustus 2003 18:01 schreef berney het volgende:[..]
Ik moet weer effe nieuwe maken, deze zijn veel te donker.
.
quote:Ik had ze gemaakt mét de gordijnen dicht.
Op zondag 17 augustus 2003 18:20 schreef Knorretje het volgende:[..]
zijn ze niet met psp aantepassen ??? (inmiddels gegeten heeft)
*inmiddels dé goeie gestuurd heb.*.
Deeees is zo mooi, .
Deze eigenlijk ook wel. .
Lekker heftig roze kleurtje, .
En nog een los jasje.
Nu ging ze weer aan de slag voor nog een winterjasje, en wat andere broekjes.
pffffff, Ik zei is wel veels te gek, mens zegt ze het kost me verder niks.
Naja, ze moet het in elkaar maken maar daar draait ze haar hand niet voor om.
* berney vindt het typisch dat ik niks creatiefs geërfd heb van die twee . Mijn moeder is ook zo creatief maar dan meer met het fijne handwerk.
Berney wat een schrik zeg met je man! Blij dat het niet zijn hart of een CVA of TIA oid is maar nierstenen zijn ook zeker geen pretje. Hoop maar dat het een eenmalig iets was.
Wat een ontzettend leuke kleertjes zeg!!
Zo jammer dat ik net toen het hier zo spannend was niet achter mijn computer kon zitten de afgelopen dagen. Lois hield me gelukkig wel op de hoogte vrijdag maar na 5 uur heb ik dus niet meer gelezen tot vanmiddag.
quote:Hè gets!
Op zondag 17 augustus 2003 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Hèhè, !@#$%^&*( NSBen 3,5 uur onderweg geweest vanaf Roosendaal in plaats van 1,5. Waaronder drie keer het stuk van Roosendaal naar Lage Zwaluwe !@#$%^&*( Gelukkig hield Christan zich goed en had ik het een en ander aan eten en drinken bij me (van eerdere ervaringen wijs geworden).
Husb neemt morgen de auto naar het werk (ook geen pretje), maar ja, de NS heeft in al haar wijsheid besloten om op zijn traject maar helemaal niets meer te laten rijden
Wie plánt dit soort dingen bij de NS (mag ik die nu dan even opknopen), precies op het moment dat de vakanties op hun einde lopen en heel forensend Nederland de trein pakt.
Die bruine is inderdaad erg leuk
De grote trotse zus gaat strakjes weer naar school. Ik ben benieuwd wat ze er van maakt en hoe ze het vind. Ze gaat trouwens snoep-fopspeentjes trakteren. Lekker makkelijk, nou had ik ook niet veel tijd om wat te doen Gister was de Edah open en peet liep zo maar tegen die foppies zijn. Voor wie nog meer haast heeft-krijgt met zulke dingen. Ze zijn van Look-o-look. Folietje er om, kaartje er aan, klaaaaaar.
Was van het weekeinde bij familie, en we moesten naar andere fam...maar omdat ik mijn hond (die sinds zijn castratie zeeeeeeer lief, gewillig, braaf en schattig is) meehad en die nog wat moest verzorgen was ik achter op de groep geraakt. Nah, mijn hele familie bij mensen naar binnen. Sta ik daar in een vreemde straat, in een vreemde stad en geen enkel idee waar mijn familie heen was WOEST!!!! Ik heb staan stampvoeten en was alweer op weg naar de auto om botweg mezelf naar huis te rijden, toen een familielid zo alert was om even te gaan kijken waar ik heen was. Die kreeg de volle laag
En nu ben ik hier te hooi en te gras aan het lurken en moet ik de hele tijd bijna huilen van alle moois en naars en spannends...ik ben bijna op het punt dat ik denk dat ik maar even neit moet fokken (alsof ik het laten kan) omdat ik steeds zo vol er van ben.
Oww, en mijn hele familie staat voortdurend als moederkloek over mij heen gebogen: ga ik naar boven roept er altijd wel eentje bezorgd war ik heen ga. Ben ik te lang weg, wordt er een zoektocht gehouden....wel eeehhmmm gek hoor!
Julian is vandaag voor het eerst weer naar school geweest, wat was het stil in huis zeg...
Hij moest natuurlijk op zijn eigen fiets, met zijn helm op, zodat iedereen kon zien dat hij zonder zijwieltjes kan fietsen en dat hij een stoere helm opheeft.
Het laatste jaartje kleuteren, al is het allang niet meer voornamelijk spelen in groep2, ze krijgen zelfs al citotoetsen
Het is natuurlijk goed dat ze de kinderen toetsen op hoe ver ze zijn en of ze eraan toe zijn om naar groep 3 te gaan, maar toen ik in groep 2 zat observeerde de lerares elk kind om te kijken hoe ver het was, wij kregen geen citotoetsen
AMSTERDAM- Op de A10 bij Amsterdam is vanmorgen 7 kilometer file ontstaan toen een vrouw op weg naar het ziekenhuis van een docher beviel. Moeder en kind maken het goed. De geboorte vond plaats op de vluchtstrook bij de afrit RAI.
Alle hoogzwangeren van Fok hebben zich toch al gemeld vandaag he
Zit alsmaar mijn mail te checken tot er nieuws is
quote:haha, ja, ik heb het gelezen, dat maak je niet vaak mee, dat je op de snelweg bevalt van een kind
Op maandag 18 augustus 2003 19:19 schreef easy-going het volgende:
hebben jullie dit gelezen op teletekst (pagina 120/1):AMSTERDAM- Op de A10 bij Amsterdam is vanmorgen 7 kilometer file ontstaan toen een vrouw op weg naar het ziekenhuis van een docher beviel. Moeder en kind maken het goed. De geboorte vond plaats op de vluchtstrook bij de afrit RAI.
Alle hoogzwangeren van Fok hebben zich toch al gemeld vandaag he
quote:Ik hoop het zelfs nooit mee te maken
Op maandag 18 augustus 2003 19:27 schreef Sylvana het volgende:[..]
haha, ja, ik heb het gelezen, dat maak je niet vaak mee, dat je op de snelweg bevalt van een kind
Zowwwwww, lekker ff zitten naar de regen kijken. .
.
Ik was haast vergeten hoe regen eruit ziet. .
quote:Is dat zo erg dan.
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:21 schreef moussy het volgende:
ff snel, heb een nieuwe kraamverzorgster, maar die kent bijna alle collega's van Peet. Dat zit me niet zo lekker. Moet ik daar nou mee?
quote:Dat zeggen, als je durft tegen haar, anders tegen het bureau dat de kraamhulp 'levert', dat je om privacyredenen (overduidelijk en heel logisch) liever een ander hebt. Dat kan ook als het helemaal niet klikt, dus dit lijkt me ook kunnen!
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:21 schreef moussy het volgende:
ff snel, heb een nieuwe kraamverzorgster, maar die kent bijna alle collega's van Peet. Dat zit me niet zo lekker. Moet ik daar nou mee?
Mous, gewoon even het kraambureau bellen als het je niet lekker zit, daar zijn ze voor hoor.
Catoot
quote:Vertel eens, waarom moet je daar zou om lachen?
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:13 schreef berney het volgende:
Ik herinner me, mijn kraamverzorgster weer..
.
.
quote:Met bakken uit de hemel.
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:57 schreef Lois het volgende:
Regen Berney?? Hier schijnt de zon hoor.
Fijn dat je man weer opgeknapt is trouwens!
quote:
Fijn dat je man weer opgeknapt is trouwens!
quote:Dát was me toch een kwebbeltante.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:15 schreef Karin het volgende:[..]
Vertel eens, waarom moet je daar zou om lachen?
Van dat kletsen heb ik wel wat van gezegd direct, zo van ehhhh ken je, je volume een béétje aanpassen. . dat was toch zeer mild van me nog???
.
Ik ga richting Karin en dan naar de verloskundige, tot later
quote:Ik zou vragen om een andere kraam hoor, ik had er ook eentje die veel kletste, het is net of je heel de dag visite hebt. En dan ook nog eentje die min of meer al je bekenden kent, nee dank je
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:01 schreef moussy het volgende:
Goed, ik ken dr van vroegerAlle roddels met namen en weet ik veel wat zijn boven tafel gekomen. Ik ken spontaan niemand
en alle collega's van Peet zijn "besproken" Als in , ken je die, oh, maar dan ken je die ook wel, die gaat met die en met die, die heeft een kind van enz enz. Ik ben iig al zo ver dat ze er tot 13 uur is en dan naar huis gaat.
quote:zet ze die kastjes ook nog even voor je in elkaar?
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:18 schreef moussy het volgende:
Even een update, ze is nu bezig met mn badkamer een groe beurt te gevenwat dus officiëel niet mag
quote:Mag ze dat niet?? Ow
Even een update, ze is nu bezig met mn badkamer een groe beurt te gevenwat dus officiëel niet mag
quote:Ze voelt nattigheid natuurlijk en probeert een wit voetje bij je te halen.
quote:Welnee, dan gaat ze gewoon door naar een ander huis. Dat heeft geen gevolgen voor haar.
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:30 schreef berney het volgende:[..]
Ze voelt nattigheid natuurlijk en probeert een wit voetje bij je te halen.
.
De kasten stonden trouwens al in elkaar.. in de woonkamer Die kunnen straks dan eindelijk de badkamer in!!
quote:al gedaan
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar ga je er nou wat van zeggen of niet?
quote:Ze was er wel hoor zo straks, maar volgens mij is ze af en toe oostindisch 'blind' ofzo.
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Joehoeoe, Moussy, we zijn nieuwsgierig hoor, dus vertel nou!
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:33 schreef berney het volgende:[..]
Ze was er wel hoor zo straks, maar volgens mij is ze af en toe oostindisch 'blind' ofzo.
.
Ik heb vandaag René zelf opgehaald van school. Ik werd nog net niet mn bed in gemopperd door de andere moeders, maar het scheelde niet veel
quote:Ja, fijn voor je.
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:03 schreef moussy het volgende:[..]
![]()
Ik heb vandaag René zelf opgehaald van school. Ik werd nog net niet mn bed in gemopperd door de andere moeders, maar het scheelde niet veel
quote:En, wat zei je? Ik ben Turbo-trut, ik hoef niet in bed?
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:03 schreef moussy het volgende:[..]
![]()
Ik heb na Christans geboorte ook alleen maar die 4 dagen in het ziekenhuis in bed gelegen. Eenmaal thuis was ik het al goed zat en was ik lekker de hele dag op
We sturen haar nou nog elk jaar een kaartje met een foto van Julian
No Nick, Ontzettend bedankt voor je lieve mooie kaartje!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!
quote:* No Nick die crea is geweest.. het moet niet gekker worden
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:18 schreef Logician het volgende:
Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen dus maar even hier:No Nick, Ontzettend bedankt voor je lieve mooie kaartje!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
Nix te danken mutsie!!!!
!!!!!!!!
Zenuwslopend dat wachten, ze is gistermorgen ingeleid, wat duurt dat toch allemaal lang voor ze eindelijk eens ingrijpen
quote:Dank je
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Rewimo, gefeliciteerd met je vriendin! Ik heb een nichtje dat Leonie heet (het is een dochter van mijn tante), dat is een heel leuke meid, dus ik heb een heel leuk gevoel bij die naam!
quote:Mijn zus heet ook zo
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:01 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dank je
Ik vind het ook een leuke naam
quote:Tnx
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:16 schreef moussy het volgende:
Gefeliciteerd Rewimo!!
Had je mijn vraag over het kaartje nog gelezen?
Heeft iemand enig idee hoe ik kattenpislucht uit de bekleding van de kinderwagen en Maxi Cosi krijgt? Een van die katten pist sinds kort echt over alles van Bram Begon een paar weken geleden met pissen in het bad en op het wasgoed wat in de badkamer op de grond lag, was wel smerig maar even de douche eroverheen en in was in de wasmachine en het was weer schoon. Maar nu moeten de spullen van Bram het ontgelden. De kussens die ik af en toe gebruikt hebt bij het voeden zaten oookal onder. Ik zet alles nu zo neer dat ze er niet meer bijkunnen, of iig niet meer over de bekleding kunnen pissen.
Ik heb het al schoongemaakt met een soppie en daarna ingespoten met Febreze. Helpt niet echt.
Volgende week gaan we naar de dierenarts om een medische oorzaak uit te sluiten, denk zelf dat het gewoon jaloersiteit is. En betrappen doe je natuurlijk nooit dus kans om te straffen krijg ik ook nooit.
quote:Jezus wat een gezeur zeg, mens je bent nog maar net 2 dagen over de uitgerekende datum. Je hebt een pracht van een zwangerschap gehad( heb je niet horen klagen tenminste) en nu loop je steeds te mekkeren. Sorry maar daar word ik echt niet goed van.
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:50 schreef jessie het volgende:
*schaam* o ja ja hallo zwangerschapsdementie he
Enne superdracht kan he..... kijk maar naar mij
quote:Ik post dit ook absoluut niet om jou een beter gevoel te geven!!!
Op woensdag 20 augustus 2003 09:17 schreef berney het volgende:[..]
Jezus wat een gezeur zeg, mens je bent nog maar net 2 dagen over de uitgerekende datum. Je hebt een pracht van een zwangerschap gehad( heb je niet horen klagen tenminste) en nu loop je steeds te mekkeren. Sorry maar daar word ik echt niet goed van.
als je in een dierentuin werkt, leer je nog eens wat
quote:Nee, dat dacht ik wel.
Op woensdag 20 augustus 2003 09:21 schreef jessie het volgende:[..]
Ik post dit ook absoluut niet om jou een beter gevoel te geven!!!
quote:In de wasmasjien flikkeren die zooi!
Op woensdag 20 augustus 2003 09:03 schreef Karin het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik kattenpislucht uit de bekleding van de kinderwagen en Maxi Cosi krijgt?
quote:In de wasmachine en door blijven wassen, kattenpis lucht krijg je echt niet zomaar uit je bekleding. En febreze heeft in dit geval echt geen nut. Wij hebben het een keer gehad dat onze kat in de auto had gezeken, nou je kunt dus wel nagaan hoe dat stinkt, en jaar later en dat is niet overdreven rook je het nog. Das echt troep hoor.
Op woensdag 20 augustus 2003 09:03 schreef Karin het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik kattenpislucht uit de bekleding van de kinderwagen en Maxi Cosi krijgt? Een van die katten pist sinds kort echt over alles van BramBegon een paar weken geleden met pissen in het bad en op het wasgoed wat in de badkamer op de grond lag, was wel smerig maar even de douche eroverheen en in was in de wasmachine en het was weer schoon. Maar nu moeten de spullen van Bram het ontgelden. De kussens die ik af en toe gebruikt hebt bij het voeden zaten oookal onder. Ik zet alles nu zo neer dat ze er niet meer bijkunnen, of iig niet meer over de bekleding kunnen pissen.
Ik heb het al schoongemaakt met een soppie en daarna ingespoten met Febreze. Helpt niet echt.
Volgende week gaan we naar de dierenarts om een medische oorzaak uit te sluiten, denk zelf dat het gewoon jaloersiteit is. En betrappen doe je natuurlijk nooit dus kans om te straffen krijg ik ook nooit.
En het eerste wat ik dacht is jaloezie van de kat, want dat is wat ze doen he hun terein af bakenen met urine. Als die kat het op een vaste plaats doet, strooi er dan peper overheen. Dat helpt geloof mij, mijn kat in nederland die kreeg ineens een vreselijke niesbui. Maar hij liet het ook gelijk wel te zeiken in mijn planten bakken buiten
Lastig hoor, met die kat. Wij hebben ook twee katten waarvan één vanaf het begin heel lief was voor Katja, maar de ander niet. Die ging expres ergens hoog liggen en als Katja dan voorbij kwam kruipen of lopen haalde hij uit. Dat heeft gelukkig niet echt lang geduurd. Ze zijn nu al een hele tijd dikke maatjes. Hopelijk groeit jullie kat er ooksnel overheen.
Jessie, ik kan me wel voorstellen dat je elke dag overtijd als heel vervelend ervaart, zeker gezien de vorige keer. Ik was de vorige keer ook 16 dagen te laat en ik denk dat ik nu ook vanaf de eerste minuut na de uitgerekende datum ga lopen roepen dat het kind er nooooit uit komt.
Wat dat betreft lijkt het me wel relaxed om eerder dan de uitgerekende datum te bevallen (hoewel ook weer niet te veel eerder natuurlijk).
quote:Ik vind je wel een beetje bot overkomen berney... je hebt zelf ook een kind dus je weet als geen ander hoe zwaar die laatste loodjes kunnen zijn.
Op woensdag 20 augustus 2003 09:17 schreef berney het volgende:[..]
Jezus wat een gezeur zeg, mens je bent nog maar net 2 dagen over de uitgerekende datum. Je hebt een pracht van een zwangerschap gehad( heb je niet horen klagen tenminste) en nu loop je steeds te mekkeren. Sorry maar daar word ik echt niet goed van.
quote:Je had het niet beter kunnen zeggen Angel22
Op woensdag 20 augustus 2003 11:56 schreef Angel22 het volgende:[..]
Ik vind je wel een beetje bot overkomen berney... je hebt zelf ook een kind dus je weet als geen ander hoe zwaar die laatste loodjes kunnen zijn.
Ik was het al een maand zat voor de uitgerekende datum, van zowel Damien als Duncan.
Ik snap je reactie best maar probeer je een beetje in te leven dat scheelt een hoop. En een beetje subtiliteit kan ook geen kwaad!!!
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:21 schreef Karin het volgende:
kom ik beneden is hij weer ondergepist
Vervelend hoor, hopen dat de dierenarts een oplossing heeft.
Zo te lezen zijn er nog geen babietjes bij Jessie en Bixister?
Berney, heb een beetje medelijden met overtijd zijnde zwangeren zeg! Ik weet nog goed hoe zat ik het twee weken voor tijd al was, en dan had ik nog de mazzel dat ik op de uitgerekende datum beviel. Die laatste weken zijn zó zwaar, dat moet je zelf toch ook nog wel weten. Van mij mag iedere zwangere op elk moment klagen hoor
Rewimo, jij vraagt je af wat voor een gedichtje he.. nou.. dit dus;
Hallo lief zonnestraaltjequote:
Hallo mooi zonnestraaltje
je maakt ons warm en blij
je breekt door donkere wolken
en maakt ons hart weer vrij
geluk na zoveel pijn
in ons hart zullen er altijd
drie zonnestraaltjes zijn
Het is een oranje kaart met een klein venstertje waar 1 gouden zonnetje door heen piept. Op de voorkant staan nog 2 gouden zonnetjes. Aan de binnenkant rechts het gedichtje en aan de linkerkant zn naam, gewicht en dat soort.
Ik ben vandaag aan de vitamine B6 gezet.... dit omdat ik volgens de kraamverzorgster en de huisarts té goed en té fit ben... zo proberen we te voorkomen dat er een depressie aan komt wapperen... waar ze bang voor zijn...
Jessie, sterkte hoor , ik was het ook spuugzat en ik heb de uitgerekende datum niet eens gehaald
Met een blaasontsteking en een krakkemikkig bekken en een dreumes in huis mag je klagen totdat het grietje eruit is hoor!
En daarna mag je klagen dat bevallen ook niet misselijk is
Het zegt alles
Enneh...depressie? Tsja, zij zullen het wel weten.
Wel goed dat ze dat in de gaten houden, trouwens.
En thx meiden. Ik blijf ook lekker klagen hoor als ik het kwijt moet. Lief dat jullie je een beetje kunnen inleven. Doet me wel goed
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:07 schreef Lois het volgende:
Waar is Melonovy eigenlijk? Op vakantie?
Ik voelde me vanmiddag trouwens net het weer. In verband met de eventuele naderende depressie deze periode moet u ramen en deuren sluiten nahjah, zoiets.... Ik weet niet of ze gelijk zouden kunnen hbben. Ik was na de bevalling van René ne zo en na haar ging he wel gigantisch mis. Vandaar dat ik nu goed in de gaten word gehouden.
quote:Helaas is het dus niet allemaal rozegeur en maneschijn als je een kindje krijgt. Lijkt me wel vervelend hoor als je depressief word na de geboorte van je kind. Ik moet zelf nog maar afwachten hoe ik het doe, want ik heb er ook een aardig houtje van om depri te worden. Als dit nou maar niet gebeurt na de geboorte.
Op woensdag 20 augustus 2003 22:08 schreef moussy het volgende:
zelf gejat van internet hoor![]()
Ik voelde me vanmiddag trouwens net het weer. In verband met de eventuele naderende depressie deze periode moet u ramen en deuren sluiten
nahjah, zoiets.... Ik weet niet of ze gelijk zouden kunnen hbben. Ik was na de bevalling van René ne zo en na haar ging he wel gigantisch mis. Vandaar dat ik nu goed in de gaten word gehouden.
En voor jouw mous, doe rustig aan he. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Ze houden je in ieder geval goed in de gaten, da's al een plus.
Ikzelf heb met mijn vriend besproken (en ook al tegend e gyn gezegd) dat ik gevoelig ben voor depri-stemmingen...Mous, ik kan me wel voorstellen dat als je je zoooooo goed voelt, dat men zich dan zorgen maakt. Maar doe maar gewoon een turbovrouw zijn, en gewoon heerlijk in je vel zitten!! gogogo!!
quote:Ja psies, en ik kan me voorstellen dat iemand die hoog vliegt, diep valt. Dus wel lief dat ze je in de gaten houden, dan hoef je niet zover te vallen..vroeger waren dingen als postnatale depresie niet besreekbaar of werden ze niet snel erkend...moet ik toch niet aan denken, dat ik zielig door het huis zou lopen (alleen met een baby) en zulke diepe ellendige gevoelens zou hebben eer men zou denken 'hee gaat daar niet helemaal goed'
Op donderdag 21 augustus 2003 16:21 schreef moussy het volgende:
Ik laat me helemaal niks aan praten hoor. Ben wel blij dat ik wat dat betreft in de gaten wordt gehouden.. als je het zelf door hebt ben je al vreselijk te laat natuurlijk.
We hebben vanmorgen afgesproken dat als hij 10 keer op de wc plast, hij een pratende Vader Jacob krijgt (papegaai, zie Intertoys gids), en zojuist heeft hij zijn eerste Teletubbiestickertje mogen plakken
quote:Die hadden ze niet op de rommelmarkt
Op donderdag 21 augustus 2003 18:43 schreef berney het volgende:
Go, go, go Christan..
Goh, geen eens Bob de Bouwer stickertjes.
.
In een ander topic riep Jessie het ook al, WAAR is Sweej??
dom vraagje voor in de verre toekomst, ik hoor altijd als beloning mogen ze een sticker plakken, maar wat ik wel wil weten is waarop mogen ze dat plakken dan
Dan 10 vakjes met de cijfers 1 t/m 10 (lekker groot) en daaronder heb ik het plaatje van de papegaai geplakt.
Zelf maken dus, met de computer is dat zo gebeurd
tijdens mijn zwangerschap zei ik altijd tegen vriendinnen dat mijn kind zindelijk geboren zou worden, want bij het naar het toilet gaan zei ik altijd:Kijk maar goed,zo moet het maarja het is een jongetje geworden en daar werken die dingen anders
Ik ben over tien dagen jarig en ik moet van mn familie een verjaardagslijstje maken. Kweenie wat ik er op moet zetten, iemand tips?
quote:Lekkere tut spulletjes.
Op donderdag 21 augustus 2003 20:05 schreef moussy het volgende:
NOODKREET NOODKREET NOODKREETIk ben over tien dagen jarig en ik moet van mn familie een verjaardagslijstje maken. Kweenie wat ik er op moet zetten, iemand tips?
quote:Bij mij moest ik zelfs een formulier invullen, met het oog op een eventuele komende post natale depressie. Toch inderdaad wel goed, want je weet maar nooit he.
Op donderdag 21 augustus 2003 16:25 schreef Catootje het volgende:[..]
Ja psies, en ik kan me voorstellen dat iemand die hoog vliegt, diep valt. Dus wel lief dat ze je in de gaten houden, dan hoef je niet zover te vallen..vroeger waren dingen als postnatale depresie niet besreekbaar of werden ze niet snel erkend...moet ik toch niet aan denken, dat ik zielig door het huis zou lopen (alleen met een baby) en zulke diepe ellendige gevoelens zou hebben eer men zou denken 'hee gaat daar niet helemaal goed'
quote:Een bon voor zo'n boerderij waar je je kan laten verwennen voor een paar uur. Dan wordt lekker alles gemasseerd.
NOODKREET NOODKREET NOODKREETIk ben over tien dagen jarig en ik moet van mn familie een verjaardagslijstje maken. Kweenie wat ik er op moet zetten, iemand tips?
quote:Abonnement op tijdschrift, dierentuin, kinderboerderij o.i.d.
Ik denk verder (ben gelukkig voorlopig nog niet jarig )
quote:wat een prachtig gedichtje! echt, heeeel erg mooi!!!
Op woensdag 20 augustus 2003 18:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Verder ben ik enorm gelukkig omdat sinds gisteren mijn mobieltje het weer doet. Er zat per ongeluk een blokkade op de sim waardoor ik wel kon bellen maar niet gebeld worden. Heb een maand of drie geleden urenlang met de helpdesk aan de telefoon gezeten, maar had toen een zeer ondeskundig iemand die bleef beweren dat het aan mijn toestel lag (flauwekul, want met een andere sim dee ie het wel, en de kapotte sim in een ander toestel deed het niet). Had het min of meer opgegeven omdat ik alleen al hysterisch werd als ik eraan dacht weer die riedel door te moeten. Gisteren dan eindelijk toch maar weer eens geprobeerd en toen was het binnen twee minuten gefixed. Mijn hele dag was goed!
quote:Tja daar word je ook verwend en gemasseerd
Op donderdag 21 augustus 2003 21:23 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Ik moest gelijk aan 'De Woeste Hoeve' denken!
= een sexboerderij in de provincie Groningen
Maar... nu hebben we dus gisteren-nacht besloten uit elkaar te gaan.
Met wederzijds goedvinden, maar we zijn allebei wel heel verdrietig dat er niet meer was, dat het niet goed heeft kunnen blijven gaan.
Het is gewoon heel zachtjes als een kaarsje uit gegaan. Geen ruzies of wat dan ook.
We zijn er allebei heel rustig onder en we willen zeker weten vriendjes blijven, en hebben goede hoop dat dat dus zal gaan lukken.
Maar nu moet er dus ineens van alles en nog geregeld worden.
Hij is terug naar zijn ouders en ik blijf in het huis wonen tot het verkocht is. Ik moet andere woonruimte gaan zoeken dan. Ik zou in principe in het huis kunnen blijven wonen, financieel, maar dit is toch óns huisje en begin liever opnieuw voor mezelf.
Sorry Karin en Lois, ik weet dat dit eigenlijk in R&P thuis hoort, maar ik voel me hier veel beter thuis. Ik hoef niet zo'n zoveelste 'mijn verkering is uit' topic. Ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt.
Kan er weinig op zeggen, maar ik hoop dat jullie nu beiden weer gelukkig kunnen worden en allebei je eigen weg in kunnen gaan. Als jullie het echt willen dan kunnen jullie vrienden blijven. Vooral omdat het besloten is om uit elkaar te gaan en het geen keiharde beslissing van 1 iemand was. Je hebt ooit van elkaar gehouden, dus dan moet vriendschap toch ook kunnen. Houden van is toch niet zomaar over in helemaal niets meer?
Sterkte, het zal vast nog een tijd pijn doen, maar eerlijk waar, jouw tijd komt er vast wel weer!
quote:Och.........sterkte meid.
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Pff, van de week zitten bedenken dat ik hier ging posten dat ik wat minder vaak langs zou komen omdat ik mezelf helemaal gek aan het maken was over zwanger worden. Ik wil(de) zo graag. Kon helemaal jaloers worden van het 'kinderwagen' topic, want dat wilde ik ook!
Maar goed, zwanger worden ging dus niet omdat mijn vriendje nog studeerd en zo. En echt alles en iedereen om me heen is zwanger of bezig of heeft kindjes...Maar... nu hebben we dus gisteren-nacht besloten uit elkaar te gaan.
Met wederzijds goedvinden, maar we zijn allebei wel heel verdrietig dat er niet meer was, dat het niet goed heeft kunnen blijven gaan.
Het is gewoon heel zachtjes als een kaarsje uit gegaan. Geen ruzies of wat dan ook.
We zijn er allebei heel rustig onder en we willen zeker weten vriendjes blijven, en hebben goede hoop dat dat dus zal gaan lukken.Maar nu moet er dus ineens van alles en nog geregeld worden.
Hij is terug naar zijn ouders en ik blijf in het huis wonen tot het verkocht is. Ik moet andere woonruimte gaan zoeken dan. Ik zou in principe in het huis kunnen blijven wonen, financieel, maar dit is toch óns huisje en begin liever opnieuw voor mezelf.Sorry Karin en Lois, ik weet dat dit eigenlijk in R&P thuis hoort, maar ik voel me hier veel beter thuis. Ik hoef niet zo'n zoveelste 'mijn verkering is uit' topic. Ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt.
quote:Oh meis, wat vervelend voor je, ik kan me zo voorstellen dat dit toch wel vreselijk pijn doet, ik heb ook een vriendin waarvan de verkering uit is gegaan en die ook zo vreselijk graag kinderen wil. Dus ik kan me wel indenken hoe jij je moet voelen.
Maar goed, zwanger worden ging dus niet omdat mijn vriendje nog studeerd en zo. En echt alles en iedereen om me heen is zwanger of bezig of heeft kindjes...Maar... nu hebben we dus gisteren-nacht besloten uit elkaar te gaan.
We zijn er allebei heel rustig onder en we willen zeker weten vriendjes blijven, en hebben goede hoop dat dat dus zal gaan lukken.
Dikke knuffel en sterkte ermee hoor. En klaag maar raak hier, volgens mij zijn er maar weinig die er moeite mee hebben.
Lewis
quote:Awwww
Maar... nu hebben we dus gisteren-nacht besloten uit elkaar te gaan.
[/sub]
*knuffel!!!!*
(ik moet ineens aan iets heeeeeeeeel anders denken: Phileine en haar spannende geheimzinnige toestand: hoesda afgegelopen?)
Dikke knuffel en heel veel sterkte
Slaap lekker!
Het wordt al bijna gewoon
quote:Echt goed van Christan
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Meldt trots de nieuwe tussenstand van 3, drie, DRIE, tubbiestickers!Het wordt al bijna gewoon
![]()
Vandaag is de nieuwe sesamstraat gekomen, dus ben de de hele middag al druk aan het voorlezen
Dat is echt lief, dan kruipt Julian helemaal op je schoot en dan samen lezen , en zelf heeft ie dan ook de grootste verhalen
Wij hebben lekker vakantie Heerlijk 2 weken met zijn drietjes. We willen zwemmen met Bram voor de eerste keer. En misschien naar een dierentuin oid. Gewoon lekker thuis wat leuke dingen doen. De 2e week van onze vakantie is het kermis hier in het dorp. Op de leukste dag, de harddraverij, wat trouwens vreselijk spannend is want dan is Lois uitgerekend is Brams kinderdagverblijf dag dus brengen we hem lekker daarheen. Opa en oma boden al aan om hem op te halen, die zijn ook heel benieuwd naar het kinderdagverblijf dus dit is een mooie gelegenheid. Volgens mijn vriendin die daar leidster is worden op de donderdag van de harddraverij bijna alle kindertjes door opa en oma opgehaald
Mijn schoonouders boden aan om hem daar te laten slapen dan. Poehee dat is me nog niet wat. Aan de ene kant geweldig, ik heb wel weer zin in een avondje feest maar aan de andere kant vind ik het wel een vreselijke stap hoor. Verleden jaar heb ik natuurlijk ook amper gekermisd vanwege mijn zwangerschap. Ik ga toch waarschijnlijk maar 1 dag ipv 3 dus eigenlijk moet ik het er wel van nemen. En als je dan de volgende dag kan uitslapen is natuurlijk helemaal geweldig. Nouja nog maar even een nachtje over slapen.
Owja moest zo lachen gister. We zaten gisteravond te eten bij mijn schoonouders en ze lieten me een geboortekaartje zien van een collega van mijn schoonvader. Leonie heet het kindje, ik dacht nog hee wat grappig die naam hoor je niet vaak en nu 2 x in 1 week. Totdat ik het geboortegewicht zag 4630 gram. Heee dat is het kindje van de mailvriendin van Rewimo (ga dat maar eens uitleggen aan schoonouders waarom ik zo moest lachen). Ik had het onthouden omdat het zo weinig scheelde met Bram. Wat een klein wereldje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |