abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 13:45:11 #26
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_12828596

Toch grappig dat een teamgenoot dekking zoekt achter een houten schot wat ik net kapot heb geschoten

Ik hoop dat de MP demo SNEL komt!

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_12828977
Ja die buddies zijn vaak afwachtend omdat jij voorop moet, niet echt slim maar op zich wel logisch. Anders hobbel je er elk level achteraan en hoef je niets te doen Toch vind ik dat ze het tijdens dat wachten erg reeel maken.. Ze blijven op een veilig punt onder vuur liggen totdat jij een defensive point hebt geneutraliseerd.

Vond het erg gaaf, ook heeeeeel erg kort, en eigenlijk ook te donker. Ik ben meer van de dagbattles

Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 15:39:37 #28
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_12830338
hehe zodra ik thuis kom ga ik meteen maar ff de demo downloaden want hij ziet er erg gaaf uit!!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_12830692
De demo is iig zeer vermakelijk.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:06:56 #30
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12830728
Heb net demo gedownt en ik zal paar punten laten zien

nOte: The screens zijn erg donker, gooi eff door contrast

-Grafisch is het mooi, niet dat je zegt maar wel dikke voldoende

-Leuke extra's bv: Paratroopers, vliegtuigen, ik zat met duitser te vechten landt er een airborn achter hem en dood, zelf kan je (nog) niet in de lucht

-De teamplay is erg goed, zoals zitten er 2 m4's op ons te knalleen we houden dekking achter muren iemand gooit grenaad, andere stormen erop af.

-Het beste punt van het spel: De AI, Hij is echt goed, je gooit een grenaad, ze duiken rennen weg, ze zien je en jij gaat achterhoekje, ze gaan heel sneaky bukkend jouw opzoeken,
-Ik was vlak bij hem en we moesten allebij reloaden hij pakt zijn wapen en slaat me bewusteloos, ik kijk uit mijn ogen en hij schiet me dood.(zie hieronder)

HEt is zeker een goede topper, ben benieuwd of het de concurrentie verslaat: Medal of honor en men of valor

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:08:40 #31
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12830758
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_12830859
Nog een link naar een Tjechische Tiscali site. Meerder mirrors te vinden.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_12866884
Net de demo gespeeld.

Zeer vet! Zeer mooi geluid en realistische graphics.

pi_12866923
(MoH + RTCW)² = CoD
  maandag 1 september 2003 @ 11:08:22 #35
11875 beany
pi_12866969
quote:
Op maandag 1 september 2003 11:05 schreef realist_ik het volgende:
(MoH + RTCW)² = CoD
Niet overdrijven he

Het is meer een MoHAA 2.0

We hebben nu alleen maar 1 SP mapje gezien. Ik moet nog zien wat de rest van het spel is, en of MP ook zo leuk is(ik hoop op leuker) als in MoHAA.

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_12867584
Zo zien we maar weer dat je een grafisch mooi spel ook op een behoorlijke framerate kan laten lopen! spellen als Unreal 2 enzo zagen er uit als juweeltjes, alleen je had er wel een uber-dikke PC voor nodig om het lekker te laten lopen Ik houd me hart vast voor Half-Life 2.

Two thumbs up voor de dudes die de engine hebben gebouwd / gemod van CoD!

pi_12869737
Er zijn ook al mods verschenen voor de demo

Speel als duitser

Daylight Mod

Stormtroop Mod

Ga ze vanavond ff proberen

pi_12869957
Ben ik de enige ofzo die het erg vind tegenvallen?

Oke het is mooier dan mohaa, tis wat drukker en realistischer.
Maar wat ik uit de demo kan halen is dat het absoluut niet baanbrekend is. Het lijkt me een heel vermakkelijk spelletje maar wat ik uit de media had dat het zo vernieuwend was enz. ben ik nog niet tegengekomen.

Had eindelijk gehoopt op iets "nieuws" maar dit is gewoon de volgende mohaa, met wat fratsen maar voor de rest niet.

maandag 1 september 2003 @ 16:29:31 #39
11875 beany
pi_12874000
Dat is juist gaaf!

Ik vond MOHAA geweldig, speel het nog wel eens. Alleen jammer dat het totaal verziekt wordt door cheaters... Dus nu weer even een paar weken/maanden lekker op zijn MOHAA gamen totdat het weer verziekt wordt!

De graphics zijn inderdaad niet zo, maar de gameplay is perfect!

pi_12874257
Weet iemand misschien nog waar ik die campagne filmpjes of de E3 trailer kan downloaden 3dGamers heeft de files verwijderd..
pi_12876270
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:38 schreef Atreidez het volgende:
Weet iemand misschien nog waar ik die campagne filmpjes of de E3 trailer kan downloaden 3dGamers heeft de files verwijderd..
http://www.gamershell.com/download_movie.shtml

Hier staan er wel een aantal.

X
X
X
pi_12877880
Enkele gameplay tips die ik na enkele malen spelen heb ontdekt.

Tip1:
Bij het veld vol dooie koeien moet je eens per ongeluk dicht bij een explosie lopen... krijg je een leuk "Saving Private Ryan" effect dat het geluid wegvalt en langzaam terugkomt met op het laatste een scherp geluid. Tijdens deze gebeurtenis word het beeld heel wazig en lijkt de tijd erg langzaam te gaan.

Tip2:
Wanneer je ziet dat een teamgenoot dekking zoekt op de plaats waar jij ook dekking wilt zoeken moet je gewoon je geweer op je teamgenoot richten (zodat je het grijz icoontje ziet dat de vorm heeft van een mannetje) en schieten. In plaats van een kogel af te vuren geef je een order aan de soldaat dat ie een andere dekkingplek moet gaan zoeken. Je teamgenoot zoekt dan ergens anders dekking zodat jij de plaats in kunt nemen van je teamgenoot.

Tip3:
hier en daar liggen wat nuttige wapens verspreid.
Het eerste slachtoffer bij het veld met die dooie koeien heeft een BAR, heel handig wapen.
Sommige teamgenoten hebben een M1-Garand, ook een zeer goed wapen.
Tevens loopt er ook een duitser rond met een semi-sniperrifle. De FG48 ofzo, deze heeft een zoomfunctie maar kan ook worden gebruikt als full-auto wapen.

Dit zijn tips die ikzelf heb ontdekt tijdens het spelen van deze demo.

Meerdere tips zijn welkom

pi_12887941
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:03 schreef Frasier het volgende:

[..]

http://www.gamershell.com/download_movie.shtml

Hier staan er wel een aantal.

Thnx, ben ze aan t leechen
  dinsdag 2 september 2003 @ 11:55:17 #44
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_12889603
aangenaam verrast door dit spel. Dacht dat het onder zou doen voor man of valour, maar nee, superspel !. Ik ben altijd al fan geweest van de RTCW aanpassing van de q3 engine, en ze hebben het toch heel mooi gemaakt (niet zo mooi als hl2 en far cry maar gewoon goede gameplay). 1 level, binnen 5-10 min uitgespeeld, maar f0k!ng verslavend. Nu het level al 5 keer gespeeld.
Belangrijker vind ik wel dat de multiplayer goed is, want rtcw is een van de betere multiplayer spellen en daar zal het waarschijnlijk wel een beetje mee vergeleken worden.
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
pi_12914394
Gister de daylight mod gespeelt, erg gaaf ook. Tis wat lichter natuurlijk waardoor het nu lijkt alsof je in de ochtend bezig bent.. Echt een zonnige dag kan je het nog niet noemen

Oh oh oh, wanneer komt de mp demo

pi_12946425
Call of Duty

wanneer komt ie in Nederland uit?

pi_12970592
net demo gedownload.. kan er niet echt over juichen.. Denk dat het MP via internet een heel stuk leuker is dan SP.
pi_12977061

www.codfiles.com staan veel mods en andere dingen

pi_12977100
Demo was wel aardig, alleen veels te hectisch. Ik hou meer van tactical shooters.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12977130
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Demo was wel aardig, alleen veels te hectisch. Ik hou meer van tactical shooters.
Ik vond het wel realistich zo, overal die mortierinslagen en over en weer geweervuur...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')