Toch grappig dat een teamgenoot dekking zoekt achter een houten schot wat ik net kapot heb geschoten
Ik hoop dat de MP demo SNEL komt!
Vond het erg gaaf, ook heeeeeel erg kort, en eigenlijk ook te donker. Ik ben meer van de dagbattles
nOte: The screens zijn erg donker, gooi eff door contrast
-Grafisch is het mooi, niet dat je zegt maar wel dikke voldoende
-Leuke extra's bv: Paratroopers, vliegtuigen, ik zat met duitser te vechten landt er een airborn achter hem en dood, zelf kan je (nog) niet in de lucht
-De teamplay is erg goed, zoals zitten er 2 m4's op ons te knalleen we houden dekking achter muren iemand gooit grenaad, andere stormen erop af.
-Het beste punt van het spel: De AI, Hij is echt goed, je gooit een grenaad, ze duiken rennen weg, ze zien je en jij gaat achterhoekje, ze gaan heel sneaky bukkend jouw opzoeken,
-Ik was vlak bij hem en we moesten allebij reloaden hij pakt zijn wapen en slaat me bewusteloos, ik kijk uit mijn ogen en hij schiet me dood.(zie hieronder)
HEt is zeker een goede topper, ben benieuwd of het de concurrentie verslaat: Medal of honor en men of valor
quote:Niet overdrijven he
Op maandag 1 september 2003 11:05 schreef realist_ik het volgende:
(MoH + RTCW)² = CoD
Het is meer een MoHAA 2.0
We hebben nu alleen maar 1 SP mapje gezien. Ik moet nog zien wat de rest van het spel is, en of MP ook zo leuk is(ik hoop op leuker) als in MoHAA.
Two thumbs up voor de dudes die de engine hebben gebouwd / gemod van CoD!
Ga ze vanavond ff proberen
Oke het is mooier dan mohaa, tis wat drukker en realistischer.
Maar wat ik uit de demo kan halen is dat het absoluut niet baanbrekend is. Het lijkt me een heel vermakkelijk spelletje maar wat ik uit de media had dat het zo vernieuwend was enz. ben ik nog niet tegengekomen.
Had eindelijk gehoopt op iets "nieuws" maar dit is gewoon de volgende mohaa, met wat fratsen maar voor de rest niet.
Ik vond MOHAA geweldig, speel het nog wel eens. Alleen jammer dat het totaal verziekt wordt door cheaters... Dus nu weer even een paar weken/maanden lekker op zijn MOHAA gamen totdat het weer verziekt wordt!
De graphics zijn inderdaad niet zo, maar de gameplay is perfect!
quote:http://www.gamershell.com/download_movie.shtml
Op maandag 1 september 2003 16:38 schreef Atreidez het volgende:
Weet iemand misschien nog waar ik die campagne filmpjes of de E3 trailer kan downloaden3dGamers heeft de files verwijderd..
Hier staan er wel een aantal.
Tip1:
Bij het veld vol dooie koeien moet je eens per ongeluk dicht bij een explosie lopen... krijg je een leuk "Saving Private Ryan" effect dat het geluid wegvalt en langzaam terugkomt met op het laatste een scherp geluid. Tijdens deze gebeurtenis word het beeld heel wazig en lijkt de tijd erg langzaam te gaan.
Tip2:
Wanneer je ziet dat een teamgenoot dekking zoekt op de plaats waar jij ook dekking wilt zoeken moet je gewoon je geweer op je teamgenoot richten (zodat je het grijz icoontje ziet dat de vorm heeft van een mannetje) en schieten. In plaats van een kogel af te vuren geef je een order aan de soldaat dat ie een andere dekkingplek moet gaan zoeken. Je teamgenoot zoekt dan ergens anders dekking zodat jij de plaats in kunt nemen van je teamgenoot.
Tip3:
hier en daar liggen wat nuttige wapens verspreid.
Het eerste slachtoffer bij het veld met die dooie koeien heeft een BAR, heel handig wapen.
Sommige teamgenoten hebben een M1-Garand, ook een zeer goed wapen.
Tevens loopt er ook een duitser rond met een semi-sniperrifle. De FG48 ofzo, deze heeft een zoomfunctie maar kan ook worden gebruikt als full-auto wapen.
Dit zijn tips die ikzelf heb ontdekt tijdens het spelen van deze demo.
Meerdere tips zijn welkom
quote:Thnx, ben ze aan t leechen
Op maandag 1 september 2003 18:03 schreef Frasier het volgende:[..]
http://www.gamershell.com/download_movie.shtml
Hier staan er wel een aantal.
Oh oh oh, wanneer komt de mp demo
wanneer komt ie in Nederland uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |