abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12767955
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Want...?

[Slowchat] De Fok! Nostra -9-
pi_12776981
Ik bevond mij in de positie dat ik een uitgebreidt reply aan het opmaken was op dit topic
[Stelling] Ontwikkelingshulp is een luxe
Echter plotsklaps kom ik bij het indrukken van de knop 'verzenden' dat dit topic reeds gesloten is.

Ik lees de 2 linken welke de desbetreffende moderator als reden tot sluiting heeft geplaatst, echter, die 2 linken naar topics bevatten topics wat niet de essentie van dit specifieke topic aansnijdt.

Daarom mijn vraag, kan dat topic weer open?

donderdag 28 augustus 2003 @ 10:25:11 #103
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12777001
Nee. Een topic hoeft niet 1:1 aan te sluiten bij een nieuw topic. In de betreffende topics komt de crux van de stelling ook naar voren en er kan daar dus prima over gepraat worden.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_12777062
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:25 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Nee. Een topic hoeft niet 1:1 aan te sluiten bij een nieuw topic. In de betreffende topics komt de crux van de stelling ook naar voren en er kan daar dus prima over gepraat worden.
Is ontwikkelingshulp geen weggegooid geld?? >> Ontwikkelingshulp aan palestijnen specifiek

Krankzinnigheid van de Ontwikkelingshulp >> problemen in het buitenland opzich

[Stelling] Ontwikkelingshulp is een luxe >> is ontwikkelingshulp een gevolg van luxe?

Lijkt mij persoonlijk 3 verschillende discussies.
Daarom reden genoeg om dit topic bestaansrecht te geven.

FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2003 @ 10:29:55 #105
18921 freud
Who's John Galt?
pi_12777074
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:25 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Eentje gaat over palestijnen en waarom ze daar steunen als ze er toch binnenkort niet meer zijn. Die andere is in juni al doodgebloed. Topic met een baard zo oud... Beetje zinloos om zo'n oud topic met totaal andere openingspost weer te reanimeren. Ik neem de moeite om even een nette stelling neer te zetten. Slotje was imo beetje bullshit. Ik had nog gekeken of er geen recente topics waren namelijk. Juni is NIET recent.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:31:00 #106
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12777093
Juni is recent genoeg. En zo'n post als de jouwe is prima om een topic weer een zetje te geven. Daar hoeft geen topic voor geopend te worden.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2003 @ 10:31:51 #107
18921 freud
Who's John Galt?
pi_12777113
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Juni is recent genoeg. En zo'n post als de jouwe is prima om een topic weer een zetje te geven. Daar hoeft geen topic voor geopend te worden.
Het gaat niet over hetzelfde!!!
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:29 schreef Redux het volgende:

Is ontwikkelingshulp geen weggegooid geld?? >> Ontwikkelingshulp aan palestijnen specifiek

Krankzinnigheid van de Ontwikkelingshulp >> problemen in het buitenland opzich

[Stelling] Ontwikkelingshulp is een luxe >> is ontwikkelingshulp een gevolg van luxe?

Lijkt mij persoonlijk 3 verschillende discussies.
Daarom reden genoeg om dit topic bestaansrecht te geven.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_12777135
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:31 schreef freud het volgende:

[..]

Het gaat niet over hetzelfde!!!
[..]

Correct, eens.
Ik zou graag om een second moderating opinion willen vragen?
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2003 @ 10:38:27 #109
18921 freud
Who's John Galt?
pi_12777222
Kozzmic, zou jij ook eens kunnen kijken?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_12778023
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:38 schreef freud het volgende:
Kozzmic, zou jij ook eens kunnen kijken?
Stel ik ben het niet eens met mijn mede-mod, en laat dat hier openlijk blijken, wat voor beslissing moet er dan worden genomen? Topic weer open omdat ik vind dat de discussie wel opnieuw gevoerd kan worden, of topic blijft dicht omdat Wile vindt dat het prima in het oude topic kan.
Dat is toch geen werkbare manier van samen modereren?
pi_12778057
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Stel ik ben het niet eens met mijn mede-mod, en laat dat hier openlijk blijken, wat voor beslissing moet er dan worden genomen? Topic weer open omdat ik vind dat de discussie wel opnieuw gevoerd kan worden, of topic blijft dicht omdat Wile vindt dat het prima in het oude topic kan.

U kunt proberen wile te overtuigen van zijn ongelijk.
Er is toch geen schaamte in een foute beoordeling?
pi_12778362
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:19 schreef Redux het volgende:

[..]

U kunt proberen wile te overtuigen van zijn ongelijk.

Wie zegt dat ik dat niet doe?
quote:
Er is toch geen schaamte in een foute beoordeling?
Nee hoor. Maar er is hier niet zoiets als second opinion. Elke mod is verantwoordelijk voor zijn eigen beslissingen, en die worden in de regel niet overruled door collega-mods.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2003 @ 11:33:06 #113
18921 freud
Who's John Galt?
pi_12778364
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Snap ik, modjes moeten een front vormen, alleen vind ik het vreemd dat het topic gesloten werd met de verwijzing naar oude topics die zijdelings ermee te maken hebben. Ik heb geen idee hoe modjes dat onderling oplossen, maar het is toch niet erg dat een modje het na bespreking toch weer opent? Heb ik al eerder meegemaakt. Modjes zijn ook maar mensen (denk ik ).
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_12778930
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:33 schreef freud het volgende:

[..]

Snap ik, modjes moeten een front vormen, alleen vind ik het vreemd dat het topic gesloten werd met de verwijzing naar oude topics die zijdelings ermee te maken hebben. Ik heb geen idee hoe modjes dat onderling oplossen, maar het is toch niet erg dat een modje het na bespreking toch weer opent? Heb ik al eerder meegemaakt. Modjes zijn ook maar mensen (denk ik ).

Het is niet zozeer een front, maar als ik het niet eens ben met mijn mede-mod dan heb ik de mogelijkheid hem achter de schermen erop aan te spreken. En dat doe ik ook wel eens (en Wile ook wel bij mij).

Ik zou het een beetje lullig vinden als een mede-mod een beslissing van mij gaat terugdraaien, dus omgekeerd ga ik daar ook mijn fikken niet aan branden.

Dit afgezien van wat ik van deze specifieke actie vind.

Wile heeft het slotje gezet, dus Wile is degene bij wie je moet wezen. Indien je vindt dat hij niet serieus genoeg op je aanmerkingen ingaat dan kun je dat uiteraard bij mij of bij de FA's aankaarten.

donderdag 28 augustus 2003 @ 12:12:33 #115
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12779425
Sorry, ik heb nog eens gekeken, maar ik zie geen reden van mening te veranderen. Ik vind niet dat er voor elk aspect van ontwikkelingshulp een apart topic hoeft te worden geopend.
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2003 @ 12:30:59 #116
18921 freud
Who's John Galt?
pi_12779852
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:12 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Sorry, ik heb nog eens gekeken, maar ik zie geen reden van mening te veranderen. Ik vind niet dat er voor elk aspect van ontwikkelingshulp een apart topic hoeft te worden geopend.
Tja, het neemt ontwikkelingszorg als uitgangspunt, maar het idee erachter was om de prioriteiten van bezuinigingen ook aan de kaak te stellen. De lol is er voor mij ook af om dergelijke dingen te bespreken als dat alleen mag in ouwe topics. Het is toch ook niet zo dat elk zinloos geweld geval of ontvoeringsgeval in een oud topic aangekaart mag worden?

Maar goed, jij je zin. Ik ga in ieder geval geen ouwe topics reanimeren.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 21:39:03 #117
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12817764
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
En nu gaan we weer on-topic, goed?
Een kleine zijweg naar de populariteit van Balkenende is toch wel geoorloofd?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 21:40:28 #118
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12817810
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Een kleine zijweg naar de populariteit van Balkenende is toch wel geoorloofd?

Een kleine wel. Maar die hebben we nu wel afgewandeld, dus terug naar het kruispunt en weer de Hoofdweg op
pi_12820434
edit: liet me ff gaan;

[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 30-08-2003 00:50]

dinsdag 2 september 2003 @ 16:33:43 #120
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_12895943
Ik vind het minder dat mijn topic gesloten was, ik had namelijk een aantal vragen gesteld die niet in dat andere topic voorkomen, en vanuit daar wou ik een discussie opbouwen. Die andere topic's zijn ook veruit vol.

Link : Europa & de E.U

Laat me toch met rust.
pi_12899750
Dat topic over Mohammed.

Waarom is dat op slot? Alleen maar omdat 'n citaatje niet in het straatje past van een of andere fascistische mod?

dinsdag 2 september 2003 @ 19:29:29 #122
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12899770
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:28 schreef Canonier het volgende:
Waarom is dat op slot? Alleen maar omdat 'n citaatje niet in het straatje past van een of andere fascistische mod?
, , .

...ja, dat is mooi, mooi, mooi, man...

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  dinsdag 2 september 2003 @ 19:30:02 #123
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12899787
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:28 schreef Canonier het volgende:
Dat topic over Mohammed.

Nee. Omdat het naar mijn mening (en dat recht heb ik) een onbeschofte en onnodig beledigende openingspost bevat en omdat het (zoals ook in de sluitpost staat) geen fluit met Politiek te maken heeft.
pi_12899894
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Nee. Omdat het naar mijn mening (en dat recht heb ik) een onbeschofte en onnodig beledigende openingspost bevat en omdat het (zoals ook in de sluitpost staat) geen fluit met Politiek te maken heeft.

Als het geen fluit met politiek te maken heeft, dan moet je het verplaatsen naar 'n forum waar het wel thuishoort. Die openingspost is berust op waarheid, dat die waarheid jou niet bevalt is 'n tweede natuurlijk.
  dinsdag 2 september 2003 @ 19:35:08 #125
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_12899919
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:33 schreef _ThundeR_ het volgende:
Ik vind het minder dat mijn topic gesloten was, ik had namelijk een aantal vragen gesteld die niet in dat andere topic voorkomen, en vanuit daar wou ik een discussie opbouwen. Die andere topic's zijn ook veruit vol.

Link : Europa & de E.U

Laat me toch met rust.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')