quote:[Slowchat] De Fok! Nostra -9-
Op woensdag 27 augustus 2003 19:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Want...?
Ik lees de 2 linken welke de desbetreffende moderator als reden tot sluiting heeft geplaatst, echter, die 2 linken naar topics bevatten topics wat niet de essentie van dit specifieke topic aansnijdt.
Daarom mijn vraag, kan dat topic weer open?
quote:Is ontwikkelingshulp geen weggegooid geld?? >> Ontwikkelingshulp aan palestijnen specifiek
Op donderdag 28 augustus 2003 10:25 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Nee. Een topic hoeft niet 1:1 aan te sluiten bij een nieuw topic. In de betreffende topics komt de crux van de stelling ook naar voren en er kan daar dus prima over gepraat worden.
Krankzinnigheid van de Ontwikkelingshulp >> problemen in het buitenland opzich
[Stelling] Ontwikkelingshulp is een luxe >> is ontwikkelingshulp een gevolg van luxe?
Lijkt mij persoonlijk 3 verschillende discussies.
Daarom reden genoeg om dit topic bestaansrecht te geven.
quote:Eentje gaat over palestijnen en waarom ze daar steunen als ze er toch binnenkort niet meer zijn. Die andere is in juni al doodgebloed. Topic met een baard zo oud... Beetje zinloos om zo'n oud topic met totaal andere openingspost weer te reanimeren. Ik neem de moeite om even een nette stelling neer te zetten. Slotje was imo beetje bullshit. Ik had nog gekeken of er geen recente topics waren namelijk. Juni is NIET recent.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:25 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Nee. Een topic hoeft niet 1:1 aan te sluiten bij een nieuw topic. In de betreffende topics komt de crux van de stelling ook naar voren en er kan daar dus prima over gepraat worden.
quote:Het gaat niet over hetzelfde!!!
Op donderdag 28 augustus 2003 10:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Juni is recent genoeg. En zo'n post als de jouwe is prima om een topic weer een zetje te geven. Daar hoeft geen topic voor geopend te worden.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:29 schreef Redux het volgende:Is ontwikkelingshulp geen weggegooid geld?? >> Ontwikkelingshulp aan palestijnen specifiek
Krankzinnigheid van de Ontwikkelingshulp >> problemen in het buitenland opzich
[Stelling] Ontwikkelingshulp is een luxe >> is ontwikkelingshulp een gevolg van luxe?
Lijkt mij persoonlijk 3 verschillende discussies.
Daarom reden genoeg om dit topic bestaansrecht te geven.
quote:Correct, eens.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:31 schreef freud het volgende:[..]
Het gaat niet over hetzelfde!!!
[..]
quote:Stel ik ben het niet eens met mijn mede-mod, en laat dat hier openlijk blijken, wat voor beslissing moet er dan worden genomen? Topic weer open omdat ik vind dat de discussie wel opnieuw gevoerd kan worden, of topic blijft dicht omdat Wile vindt dat het prima in het oude topic kan.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:38 schreef freud het volgende:
Kozzmic, zou jij ook eens kunnen kijken?
quote:U kunt proberen wile te overtuigen van zijn ongelijk.
Op donderdag 28 augustus 2003 11:18 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Stel ik ben het niet eens met mijn mede-mod, en laat dat hier openlijk blijken, wat voor beslissing moet er dan worden genomen? Topic weer open omdat ik vind dat de discussie wel opnieuw gevoerd kan worden, of topic blijft dicht omdat Wile vindt dat het prima in het oude topic kan.
Dat is toch geen werkbare manier van samen modereren?
quote:Wie zegt dat ik dat niet doe?
Op donderdag 28 augustus 2003 11:19 schreef Redux het volgende:[..]
U kunt proberen wile te overtuigen van zijn ongelijk.
quote:Nee hoor. Maar er is hier niet zoiets als second opinion. Elke mod is verantwoordelijk voor zijn eigen beslissingen, en die worden in de regel niet overruled door collega-mods.
Er is toch geen schaamte in een foute beoordeling?
quote:Snap ik, modjes moeten een front vormen, alleen vind ik het vreemd dat het topic gesloten werd met de verwijzing naar oude topics die zijdelings ermee te maken hebben. Ik heb geen idee hoe modjes dat onderling oplossen, maar het is toch niet erg dat een modje het na bespreking toch weer opent? Heb ik al eerder meegemaakt. Modjes zijn ook maar mensen (denk ik
Op donderdag 28 augustus 2003 11:18 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Stel ik ben het niet eens met mijn mede-mod, en laat dat hier openlijk blijken, wat voor beslissing moet er dan worden genomen? Topic weer open omdat ik vind dat de discussie wel opnieuw gevoerd kan worden, of topic blijft dicht omdat Wile vindt dat het prima in het oude topic kan.
Dat is toch geen werkbare manier van samen modereren?
quote:Het is niet zozeer een front, maar als ik het niet eens ben met mijn mede-mod dan heb ik de mogelijkheid hem achter de schermen erop aan te spreken. En dat doe ik ook wel eens (en Wile ook wel bij mij).
Op donderdag 28 augustus 2003 11:33 schreef freud het volgende:[..]
Snap ik, modjes moeten een front vormen, alleen vind ik het vreemd dat het topic gesloten werd met de verwijzing naar oude topics die zijdelings ermee te maken hebben. Ik heb geen idee hoe modjes dat onderling oplossen, maar het is toch niet erg dat een modje het na bespreking toch weer opent? Heb ik al eerder meegemaakt. Modjes zijn ook maar mensen (denk ik
).
Ik zou het een beetje lullig vinden als een mede-mod een beslissing van mij gaat terugdraaien, dus omgekeerd ga ik daar ook mijn fikken niet aan branden.
Dit afgezien van wat ik van deze specifieke actie vind.
Wile heeft het slotje gezet, dus Wile is degene bij wie je moet wezen. Indien je vindt dat hij niet serieus genoeg op je aanmerkingen ingaat dan kun je dat uiteraard bij mij of bij de FA's aankaarten.
quote:Tja, het neemt ontwikkelingszorg als uitgangspunt, maar het idee erachter was om de prioriteiten van bezuinigingen ook aan de kaak te stellen. De lol is er voor mij ook af om dergelijke dingen te bespreken als dat alleen mag in ouwe topics. Het is toch ook niet zo dat elk zinloos geweld geval of ontvoeringsgeval in een oud topic aangekaart mag worden?
Op donderdag 28 augustus 2003 12:12 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Sorry, ik heb nog eens gekeken, maar ik zie geen reden van mening te veranderen. Ik vind niet dat er voor elk aspect van ontwikkelingshulp een apart topic hoeft te worden geopend.
Maar goed, jij je zin. Ik ga in ieder geval geen ouwe topics reanimeren.
quote:Een kleine zijweg naar de populariteit van Balkenende is toch wel geoorloofd?
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
En nu gaan we weer on-topic, goed?
quote:Een kleine wel. Maar die hebben we nu wel afgewandeld, dus terug naar het kruispunt en weer de Hoofdweg op
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:39 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een kleine zijweg naar de populariteit van Balkenende is toch wel geoorloofd?
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 30-08-2003 00:50]
Link : Europa & de E.U
Waarom is dat op slot? Alleen maar omdat 'n citaatje niet in het straatje past van een of andere fascistische mod?
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:28 schreef Canonier het volgende:
Waarom is dat op slot? Alleen maar omdat 'n citaatje niet in het straatje past van een of andere fascistische mod?
...ja, dat is mooi, mooi, mooi, man...
quote:Nee. Omdat het naar mijn mening (en dat recht heb ik) een onbeschofte en onnodig beledigende openingspost bevat en omdat het (zoals ook in de sluitpost staat) geen fluit met Politiek te maken heeft.
Op dinsdag 2 september 2003 19:28 schreef Canonier het volgende:
Dat topic over Mohammed.Waarom is dat op slot? Alleen maar omdat 'n citaatje niet in het straatje past van een of andere fascistische mod?
quote:Als het geen fluit met politiek te maken heeft, dan moet je het verplaatsen naar 'n forum waar het wel thuishoort. Die openingspost is berust op waarheid, dat die waarheid jou niet bevalt is 'n tweede natuurlijk.
Op dinsdag 2 september 2003 19:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee. Omdat het naar mijn mening (en dat recht heb ik) een onbeschofte en onnodig beledigende openingspost bevat en omdat het (zoals ook in de sluitpost staat) geen fluit met Politiek te maken heeft.
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:33 schreef _ThundeR_ het volgende:
Ik vind het minder dat mijn topic gesloten was, ik had namelijk een aantal vragen gesteld die niet in dat andere topic voorkomen, en vanuit daar wou ik een discussie opbouwen. Die andere topic's zijn ook veruit vol.Link : Europa & de E.U
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |